Archívy

Reklama

MEMENTO : Výpoveď Milana Lučanského: Daroval som tisíce. Je smutné, že ja musím preukazovať svoju nevinu

Ako vnímal dnes už zosnulý exprezident polície Milan Lučanský svoje trestné stíhanie, odhaľuje časť z jeho výsluchu na polícii zo dňa 3.12.2020. Možno práve z neho sa dá pochopiť aspoň časť z toho, ako vnímal závažnú situáciu, do ktorej sa dostal aj pre tvrdenia dvoch súčasných svedkov prokuratúry a kajúcnikov Norberta Pakšiho a Františka Böhma. Mužov, ktorí mu údajne dodávali čierne peniaze.
O tom, že Milan Lučanský príde 3. decembra na policajné prezídium a podrobí sa výsluchu, novinári vedeli už deň predtým. Medzi niektorých totiž prenikli informácie o tom, že exprezident hľadá intenzívne obhajcov, ktorí ho budú na výsluchu sprevádzať. Netrvalo dlho a zistili, že s Lučanským sa výsluchu zúčastní nitriansky advokát Miloš Beresecký. Minimalista v mediálnom komentovaní trestných vecí, v ktorých zastupuje svojich klientov, a ktorého verejnosť mohla spoznať pri sledovaní súdneho procesu s vrahmi novinára Jána Kuciaka. Zastupuje totiž obžalovaného z vraždy Tomáša Szabóa. Milan Lučanský bol v tom čase ešte 2.12.2020 v Chorvátsku. Nie na úteku, polícia vedela, kde je a komunikovala s ním. Televízia JOJ ho zastihla na jeho mobilnom čísle. Povedal, že ak ho vyšetrovateľ na výsluch zavolá, okamžite príde, neskrýva sa a bude vypovedať. Tak sa aj stalo, a o 24 hodín už Lučanský sedel na NAKA v Bratislave a čítal obsah svojho obvinenia. Výsluch začal o 9:30. Novinárom sa Lučanský vyhol. Vyšetrovateľ plk. Ľubomír Daňko mu v ňom napísal, že si na "výpalnom" od pochybných podnikateľov zarobil za čias šéfovania polície až 510 000€.

Lučanský obvinenie polície zobral osobne, reagoval emotívne, ale vyjadril sa k obvineniu celkom rozsiahlo. "Nikdy som od tých zmrdov nemal dôvod ani motív brať peniaze," povedal v rámci svojho výsluchu. Lučanského vyjadrenia pri výsluchu k obvineniu napovedajú, ako trestné stíhanie na exprezidenta polície doľahlo. Najviac to vystihuje časť, ktorú sám označil za dôležitú pre svoju obhajobu.

Na charitu som rozdal 170 tisíc eur. Všetko je doložené účtami

Bývalý prezident polície chcel vyšetrovateľovi dokázať, že podozrenia o braní úplatkov sú len výmysly a na zneužívanie svojho postavenia nebol odkázaný. Peňazí mal dosť a všetky získal legálne. V tejto časti výsluchu sa vrátil do roku 2019. V tom roku došlo k mimosúdnemu usporiadaniu sporu Lučanského s médiami, ktoré o ňom zverejnili nepravdivé články. Lučanský vyšetrovateľovi uviedol, že z mimosúdneho vyrovnania získal 150 000 eur. Nič zo získaných peňazí si nenechal a všetky daroval na charitatívne účely. Konkrétne uviedol, že chorým deťom daroval cez Národný onkologický ústav detských chorôb 70 tisíc eur. Ďalšie tisícky daroval umeleckým školám. Na katolícku cirkev daroval zo získaných peňazí 25 tisíc eur. Okrem toho zo svojich pridal 20 tisíc eur, z ktorých dal časť na pomoc v prípade padnutej bytovke na východe Slovenska, aj na mŕtveho policajta.
Lučanský uviedol: "Takže som pri tom, ako som dostal 150 tisíc eur, rozdal 170 tisíc eur, čo je overiteľné z bankových výpisov. Takže som nebol odkázaný na nejaké peniaze od Böhmovcov alebo Pakšiovcov, ale bol by som si tieto peniaze nechal na svojom účte."
Peniaze z úplatkov boli podľa Lučanského len výmyslom policajtov a ďalších obvinených, ktorých NAKA zadržala, obvinila a ktorí zo strachu pred dlhoročným väzením začali s vyšetrovacími orgánmi spolupracovať a udávať ďalších ich údajných komplicov.

V poslednom období nič iné nerobím len chodím a vysvetľujem vyšetrovateľom, že som nikdy žiadne peniaze nezobral

Aj pri tomto výsluchu po vznesení obvinenia sa exprezident polície Milan Lučanský jednoznačne vyjadril, že sa chce obvineniam aktívne brániť. Priamo do zápisnice o výsluchu obvineného uviedol, že žiada konfrontácie so všetkými, ktorí o ňom tvrdia, že od nich bral peniaze, či iné nezákonné výhody. Na záver výsluchu Milan Lučanský prejavil svoje emotívne vnímanie celej situácie. Po deväťdesiat minútovom výsluchu uviedol nasledovné: "Na koniec ešte chcem uviesť, že nikdy som si neuvedomoval, ako je u nás postavený trestný poriadok a trestný zákon, ale je smutné, že ja musím dokazovať svoju nevinu a nie naopak, že by mne bola dokázaná nejaká vina." Milan Lučanský po tomto výsluchu už z budovy Prezídia PZ domov neodišiel. Skončil v cele policajného zaistenia. Už 6.12. o jeho vzatí do väzby rozhodol Špecializovaný trestný súd v Pezinku.

ZDROJ: Článok som prevzala zo stránky: www.noviny.sk (krátené)
Pôvodný autor textu: novinár Rasťo Striško
Pridal lesanka333 on 05/01/2021 10:29

Komentáre (136)

michal87 je odhlásený top michal87 napísal dňa 06/01/2021 07:48 :

Česť jeho pamiatke...gen.Milan Lučanský sa nebál postaviť proti zlu...statočne bojoval proti zlu a zvíťazil nad zlom...All for Milan.

tridsiatnik je odhlásený top tridsiatnik napísal dňa 06/01/2021 07:50 :

Osobne si myslím, že tú samovraždu asi spáchal. Druhá vec je, že štát sa k nemu správal dosť neprimerane a súčasná vláda rozpútala hon na čarodejnice. Pritom Matovič (usvedčený daňový podvodník a plagiátor) nie je vzor morálnosti. O Kollárovi škoda hovoriť, v slušných spoločnostiach by títo ľudia nikdy neboli na čele štátu. Nikdy však nepochopím ako sa môže vo väzení "zosypať" človek, ktorý sa nebál mafiánov. Rovnako človek, ktorý má manželku, deti. Ako im to mohol "urobiť" ? Aj keby bol odsúdený, je možné, že by mu nejaký budúci prezident udelil milosť. Existujú mnohé príklady osôb, ktoré prežili oveľa horšie podmienky väzenia. Tiež ma zaujalo, že má cirkevný pohreb - hoci je stále platná verzia o samovražde.

newage je odhlásený top newage napísal dňa 06/01/2021 08:01 :

Cest jeho pamiatke

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 06/01/2021 08:13 :

https://m.facebook.com/story/graphql_permalink/?graphql_id=UzpfSTE2MzkwMDcyMzM6Vks6NDMyMzAzMDc0ODAzMTI0

Ako napísal plk v.v.Mgr. Mužík, je samovražda viac ako nepravdepodobná. A podľa toho čo vyšlo z huby, vládny činiteľov je vražda viac ako pravdepodobná

newage je odhlásený top newage napísal dňa 06/01/2021 08:18 :

Tridsiatnik...

tiez sa priklanam k tomu nazoru. Nemyslim si, zeby si niekto dovolil fyzicky napadnut generala, zvlast v tom rezime aky tam funguje. Treba si uvedomit, ze gen. Lucansky nebol vo väzeni, ale vo vazbe. A to je rozdiel. Totiz nebol odsudeny. Pokial viem, tak sa jednalo o vazbu typu B, koluzna vazba na zabranenie ovplyvnovania svedkov, obvinenych, ci marenie vysetrovania. To znamena, ze zadrzany je v cele 3x2m BEZ KONTAKTU s rodinou, dokonca aj inymi vaznami 23 hodin! 1 hodinu ma na prechadzku - sam! Tak si predstav, ze v jeho postaveni, kontaktami spolocenskymi, rodinnym zazemim sa vratis s dovolenky v Chorvatsku a skoncis izolovany. Treba k tomu az tak vela? Myslim, ze bol aj sam prekvapeny... Co potvrdzuje jeho vyjadrenie na margo trestneho poriadku: "Na koniec ešte chcem uviesť, že nikdy som si neuvedomoval, ako je u nás postavený trestný poriadok a trestný zákon..."
Myslim, ze pravda raz vyjde na svetlo Bozie... ale nie hned.

Ak by sa jednalo o vrazdu, tak sa treba zamysliet, kto by tym mohol najviac ziskat... Co by s tym ziskala sucasna garnitura, ktora ma problemy sama so sebou? Akurat co by na nich vsetci ukazovali prstom a kopli ich do zadnej casti... Zato je zaujimave ze v tom case sa prave vtedy niekto nachadzal na opacnom konci sveta na dovolenke... roll eyes

Naposledy upravil newage dňa 2021-01-06 08:28 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 06/01/2021 08:19 :

Manželka generála Lučanského pani Martina Lučanská po jeho smrti na FB napísala v 1 statuse toto:

"Medializované informácie o potknutí sa o papuču a zranení oka presne vystihujú, čo by Milan povedal, aby bitku nepriznal.
Ja som ho však videla na smrteľnej posteli. Nesmela som ho odokryť, lebo inak sa mi jeho “po zuby ozbrojení ochrankári” zo ZVJS vyhrážali, že mi viac nedovolia, aby som pri ňom bola. Prečo sa asi tak báli, aby som videla jeho telo?
Jediné, čo som videla, bola jeho hlava a krk. Ten bol mimochodom úplne čistý bez šrámov po údajnom obesení.
Čakáme na výsledky pitvy. Dúfam, že ich dostanem skôr ako médiá."

Martina Lučanská


Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-06 08:33 GMT

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 06/01/2021 08:35 :

Je zaujímavé, vlastne je to odporné, ako zasahuje NAKA za asistencie médií ľudí z Remišovej pexesa (kedysi som videl aj Matovičov zoznam,ale už ho neviem nikde nájsť) a všetci končia v kolúznej väzbe. Z vyjadrenia -p. Lučanského "Na koniec ešte chcem uviesť, že nikdy som si neuvedomoval, ako je u nás postavený trestný poriadok a trestný zákon, ale je smutné, že ja musím dokazovať svoju nevinu a nie naopak, že by mne bola dokázaná nejaká vina." , z vyjadrenia premiéra keď po pol roku vypovedala Jankovska "Oplatilo sa čakať" a tiež "šúchajte nohami a čakajte na NAKU" , z uniknutých správ "Budeš srať krv ako Lajo (Makó)" , z vyjadrenua sudcu, že podpíše návrh každej väzby, lebo sa nenechá médiami lynčovat... viac si narýchlo nespomeniem,ale toto je viac ako sa patrí - vyplýva že ide o čistky a nie spravodlivost. Cieľ dal pomstychtivy matovič, a tým je Kaliňák a na konci jeho snaženia má byť Fico. S Kotlebom v base počíta automaticky a Pelegriny sa zvezie s Ficom, aby v budúcich voľbách nemal konkurenčné protistrany.A potom prídu jeho osobné pomsty, Slota, ktorý ho totálne zosmiešnil....

Naposledy upravil autobus dňa 2021-01-06 08:58 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 06/01/2021 08:39 :

Ľudia, ktorí sa obesia, majú na krku tzv. strangulačnú ryhu.
Manželka generála Lučanského, ktorá ho videla osobne v nemocnici v deň jeho smrti, verejne napísala, že na krku nemal žiadne poškodenia, teda ani strangulačnú ryhu, teda podľa toho, čo píše jeho manželka, generál Lučanský nemohol zomrieť z dôvodu samoobesenia, ako nám to prezentujú médiá.
Ja osobne podstatne viac verím manželke generála Lučanského, ktorá ho videla v deň jeho smrti naživo, ako ministerke spravodlivosti, ktorá Lučanského od vzatia do väzby naživo nevidela.
Ak nemal Lučanský na krku stopy po obesení, to znamená, že jeho smrti musela byť zapríčinená inak, ako je nám to prezentované.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 06/01/2021 08:43 :

"Zato je zaujimave ze v tom case sa prave vtedy niekto nachadzal na opacnom konci sveta na dovolenke... roll eyes"
To nie Fico klamal o prasknutého žilke! To  povedal Lipšicovi, že môže začať vypovedať o ňom=,nie o Ficovi....A kde sa nachádzal matovič nevie niktowhistling

Naposledy upravil autobus dňa 2021-01-06 08:45 GMT

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 06/01/2021 08:51 :

Ďalšia zaujímavá vec je, ako môže minister vnútra sľubovať zo svojej funkcie beztrestnosť! A to že zistí prečo ministerka klamala onprasnutej žilke nepovedal. Zato by rád potrestal toho, kto preukázal tento vládny podvod . Do plaču? Či na smiech? Hlavne na grcanie

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 06/01/2021 09:06 :

Newage: Ja som síce generála Lučanského osobne nepoznala, ale v čase, keď pôsobil ako prezident policajného zboru, som s ním videla viac ako hodinovú diskusiu, vďaka čomu som si mala možnosť utvoriť názor na jeho osobnosť a povahu.

Generál Lučanský bol silná osobnosť, ľudia, ktorí ho dobre poznali, píšu o ňom, že v 90.tych rokov tvrdo bojoval proti mafii v SR a aj vďaka jeho snahe a úsiliu, sa ocitol asi najväčší slovenský mafián Mikuláš Černák vo väzení.
Muži, ktorí sú silné osobnosti, akou bol aj generál Lučanský, nie sú typy osobnosti, ktoré by v krízových situáciách mali tendencie riešiť situáciu samovraždou. Lučanský nebol psychicky labilná osobnosť.

Okrem toho, bol iba vo vyšetrovacej väzbe, tvrdil, že je nevinný a svoju nevinu chcel dokázať. V jednej výpovedi vraj povedal, že sa bojí o svoju manželku a že ho trápi, že keď je vo väzení, že nemôže ochraňovať svoju manželku, aby sa jej niečo zlé nestalo.
Muž ktorý chce dokázať svoju nevinu a chce ochraňovať svoju milovanú manželku, by si podľa môjho názoru nezobral sám život, ale by bojoval o svoje prežitie. Najmä taká silná osobnosť, akou bol generál Lučanský.

V tej diskusii, čo som s ním videla, Lučanský vravel, že mu chodia vyhrážky, že ho zabijú, čítala som o ňom, že spával s pištoľou v posteli.

Neverím, že generál Lučanský spáchal vo väzení samovraždu. Každý si samozrejme môže myslieť o tom, čo uzná za vhodné. Ale toto je môj súkromný názor psychológa.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-06 09:08 GMT

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 06/01/2021 09:14 :

Ako píšeš,lesanka. Mal ženu, deti, netrpel biedou, neboli proti nemu dôkazy, nebol odsúdený... Mal prečo žiť. Až by bol odsúdený potom by mal času na samovraždu dosť.

newage je odhlásený top newage napísal dňa 06/01/2021 09:46 :

Lesanka,

ved nikto netvrdi, ze bol labilny. V predchadzajucom prispevku si to mozno sama rozklikla...

Lučanský vravel, že mu chodia vyhrážky, že ho zabijú, čítala som o ňom, že spával s pištoľou v posteli.

V jednej výpovedi vraj povedal, že sa bojí o svoju manželku a že ho trápi, že keď je vo väzení, že nemôže ochraňovať svoju manželku, aby sa jej niečo zlé nestalo.


Otazky su: kto sa mu vyhrazal, ze ho zabije? Sucasni? Pochybujem. Je niekedy premotivovany...ale to je vsetko. A hadam nie je tak hlupy, zeby si odstranil sam svedka.

A co ked mu ti co ho chceli odstranit povedali, ak budes  kecat, tak tvoja rodina skonci? Z koluznej vazby bez moznosti kontaktovat, nikoho neochrani. A co ked pritvrdili... "vies co, nebude ziadne AK (...aby sa neoplatilo cakat) . My chceme istotu ze neprehovoris. Ty alebo rodina. Vyber si. "

Naposledy upravil newage dňa 2021-01-06 09:47 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 06/01/2021 09:51 :

Autobus: Keby bol generál Lučanský mal za sebou súdny proces, v ktorom by ho odsúdili na doživotie a po niekoľkých rokoch strávených vo väzení by sa psychicky zrútil a spáchal samovraždu, z dôvodu beznádeje z trestu doživotia, to by malo svoju logiku a dávalo by to aký-taký zmysel.

Ale ja jednoducho neverím tomu, že generál Lučanský, ktorý bol silná osobnosť, by spáchal samovraždu iba 3 týždne po vzatí do väzby, keď mal ešte nádej na to, že ten súdny proces môže vyhrať a dokázať svoju nevinu. Okrem toho Lučanský má malú 13-ročnú dcéru, už len kvôli tomu dieťaťu by tú samovraždu nespáchal.
A muž, ktorý je taká silná osobnosť akou bol generál Lučanský, sa nezosype za 3 týždne vo väzení.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-06 09:52 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 06/01/2021 09:57 :

Newage: Pozri si moje komentáre vyššie, kde uvádzam, že Lučanského manželka verejne napísala, že bola pri Lučanskom v nemocnici posledný deň jeho života a strangulačné ryhy ani žiadne iné poškodenie na krku nemal.
To znamená, že sa neobesil a nespáchal samovraždu.
Akým spôsobom zomrel neviem, ja som pri tom nebola, ale nemyslím si, že Lučanský zomrel samoobesením, keďže nemal na krku žiadne stopy po obesení.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-06 09:59 GMT

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 06/01/2021 10:06 :

"A sa co ked mu ti co ho chceli odstranit povedali, ak budes  kecat, tak tvoja rodina skonci? Z koluznej vazby bez moznosti kontaktovat, nikoho neochrani. A co ked pritvrdili... "vies co, nebude ziadne AK (...aby sa neoplatilo cakat) . My chceme istotu ze neprehovoris. Ty alebo rodina. Vyber si. ""
To je taká srandovna úvaha smile . Najskôr píšeš, že sa nemohol stretnúť s rodinou a to mohlo mať vplyv na to že spáchal samovraždu a teraz píšeš, že sa k nemu dostali tí z bývalej vlády a sa mu najskôr vyhrážali a potom ho dokonca donútili po leziacky sa obesiť. Prečítaj si ešte raz po sebe

Naposledy upravil autobus dňa 2021-01-06 10:18 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 06/01/2021 10:15 :

Neviem, čo presne sa generálovi Lučanskému stalo, nebola som pri tom, ale médiami prezentovanej verzii o samoobesení neverím.

Keby som bola patológ, ktorý robí pitvy, určite by som v prípade úmrtia vo väznici a najmä v prípade takéhoto prominentného väzňa, akým bol bývalý policajný prezident, dala spraviť podrobné toxikologické vyšetrenia na prítomnosť rôznych druhov jedov v tele. Som zvedavá, či generálovi Lučanskému po smrti niekto robil toxikologické vyšetrenia... zaujímalo by ma, ako dopadli.

Jeden bývalý agent SIS, ktorý podával trestné oznámenia proti Pente, tiež ho potom z niečoho obvinili, zobrali do vyšetrovacej väzby a tvrdil, že ho tam otrávili a mal potom v stolici krv a neskôr bol v tuším aj v bezvedomí. Utiekol potom do zahraničia, lebo sa bál, aby ho tu v SR nezabili. Mal šťastie, že tú vyšetrovaciu väzbu prežil, a že sa z nej dostal, Lučanský žiaľ toto šťastie nemal.
V našej krajine sa v poslednom čase dejú veľmi zlé a podivné veci.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-06 10:23 GMT

newage je odhlásený top newage napísal dňa 06/01/2021 10:29 :

Autobus... Ved citaj poriadne smile
Vsetko su to uvahy. Ako vravis srandovne uvahy. Uplne jedno ci moje, tvoje, inych... Nikto z nas pri tom nebol.

Kde si vygooglil ze pisem o jeho stretnuti s rodinou? Samozremje ze sa s nestretol, ved to vylucuje ta vazba. Ci sa k nemu mohol niekto dostat... To by som vylucil. Ale staci ze sa k nemu dostala informacia.... Zato k jeho rodine sa dostat mohli, nie? Ja len uvazujem, kto mohol mat motiv. Aj Cernak ci ini mafiani, co ich Lucansky dostal mohol mat kludne motiv. A vysledok posluzi na politicke ucely.... zalezi kto to ako sikovne pouzije. Ved unos obcana vietnamskeho povodu vladnym specialom bez nasledkov pravnych ani inych, tiez nedokaze hocikto. Pochybujem ze zmetkari ci obycajny ludia... Zatial smile

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 06/01/2021 10:39 :

"Kde si vygooglil ze pisem o jeho stretnuti s rodinou?"
Tu:
"To znamena, ze zadrzany je v cele 3x2m BEZ KONTAKTU s rodinou"

newage je odhlásený top newage napísal dňa 06/01/2021 10:46 :

No ano, vsak to suhlasi, nie? Nemohol sa stretnut s rodinou. Ani s nikym. Inak vazba B nema zmysel...

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 06/01/2021 10:55 :

To som ti ukázal, čo si chcel vidieť.
Ale tiež tam píšeš, že nahla "zmena životného štýlu" , vratné straty rodinného zázemia mohli mať vplyv na to , že spáchal samovraždu. ...
Píšeš "buď ty, alebo tvoja rodina" . To sa  pri sledovaní TV vždy čudujem, prečo to niekto niekomu verí. A Lučansky nebol blbý. Vedel, že kým bude žiť, tak bude jeho rodina v bezpečí. Teraz nemaju žiadnu ochranu

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 06/01/2021 11:00 :

Newage: Mikuláš Černák potom, ako vzali Lučanského do vyšetrovacej väzby, napísal na svojom FB prostredníctvom svojho admina:
"Dnes som si dal do okna čižmu pre Mikuláša a on mi do nej posadil Judáša.“ ?
- Mikuláš Černák, 6.12.2020
...V reflexii na policajnú akciu pod krycím názvom Judáš, pri ktorej vzali do väzby exprezidenta policajného zboru M. Lučanského."

Ten 1. incident, čo generálovi Lučanskému vo väznici poškodili oko tak, že ho mal vpáčené do nosovej dutiny a museli ho kvôli tomu operovať, sa zhodou okolností stal akurát v deň narodenín Mikuláša Černáka. To je ale náhodička...
Už 3 dni predtým Černák verejne napísal, že vzatie do väzby Lučanského dostal ako "darček" do čižmičky.

Celá akcia v súvislosti so vzatím do väzby generála Lučanského, mala názov Judáš. Judáš podľa Biblie zomrel tak, že sa obesil.
O generálovi Lučanskom nám tiež tvrdia, že sa obesil. Už len tým názvom akcie Judáš vzbudzujú podozrenie, že tú storku so samoobesením Lučanského mali vopred premyslenú a vopred vedeli, že to neprežije a vymyslia si, že to bola akože samovražda. Samé podivuhodné "náhody"...

To len na margo toho, že keď už tu všetci konšpirujeme, ako to bolo, tak to všetko nejako podozrivo zapadá do seba.
Aj to sprísnenie opatrení hneď na druhý deň po Lučanského smrti. Veľa rozhorčených ľudí na nete píše, že chcú isť generálovi Lučanskému na pohreb, ale vďaka novým opatreniam, ľudia majú zakázaný vstup na cintoríny a na pohrebe sa môže zúčastniť len 6 ľudí aj v exteriéri a je zakázané cestovať medzi okresmi.
Vláda robí všetko preto, aby ľudia, ktorí sú zo smrti Lučanského pobúrení, nemohli ísť protestovať do ulíc a nemohli mu ísť na pohreb.

Sú to všetko fakt podivné "zhody náhod".

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-06 11:08 GMT

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 06/01/2021 11:06 :

Newage: "Ak by sa jednalo o vrazdu, tak sa treba zamysliet, kto by tym mohol najviac ziskat... Co by s tym ziskala sucasna garnitura"

Kazda vladna garnitura ma snahu zakryvat najma svoje priekaky, nie priekaky kohokolvek ineho. Nad tym sa treba tiez zamysliet.

Neviem, ci sa jednalo o samovrazdu alebo o nieco ine. Iste je vsak to, ze taketo sialene veci by sa nemali v normalnych demokratickych krajinach stavat. Skutok sa stal. Otazna je len miera zodpovenosti.

newage je odhlásený top newage napísal dňa 06/01/2021 11:06 :

toplesanka333 napísal dňa 06/01/2021 09:57 :
Newage: Pozri si moje komentáre vyššie, kde uvádzam, že Lučanského manželka verejne napísala, že bola pri Lučanskom v nemocnici posledný deň jeho života a strangulačné ryhy ani žiadne iné poškodenie na krku nemal.


Lesanka, tvoju uvahu chapem, no spravna je len ciastocne.
Strangulacna ryha vznika pri pouzi tuheho nie velmi hrubeho skrtidla (elasticka vazenska bunda asi nebude TOP) . Obvykle povrazu. Je tym vyraznejsia, cim tensie je skrtidlo a cim vyraznejsia vaha posobi. Teda od najvyraznejsej po najmenej vyraznu: drot, zinka, lano, kus odevu...
Ad 2/ samotna pritomnost strangulacnej ryhy nedokazuje pricinu smrti. Lebo tato ryha sa da vytvorit aj post mortem. Inak povedane, mozem kludne niekoho otravit a nasledne po smrti mu dat na krk povraz a zavesit ho. za ucelom zmetenia stop. Ryha vznikne a napr. autobus grin to bude povazovat za jasny dokaz smrti obesenim.

Ad 3/ na zamedzenie pritoku krvi do mozgu staci relativne mala sila. Kto pozera MMA ci oktagon tak to pozna. Kto nie, nech sa paci...
https://youtu.be/-OV4gscPEmA
(na ilustracne ucely staci)
V tibete su dokonca mumie mnichov, ktory sa samozadusili pocas meditacie

newage je odhlásený top newage napísal dňa 06/01/2021 11:12 :

Vidis Lesanka, viac hlav viac... Kapusty smile
Mozno to nakoniec vyskladame...

Len poznas 3 zakony mafie?
Uz radsej budem ticho...

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 06/01/2021 11:13 :

"Ryha vznikne a napr. autobus grin to bude povazovat za jasny dokaz smrti obesenim."
Že ty budeš inžinier?! Ja si na jasný dôkaz! dokážem počkať. T.j. čo ukáže pitva vykonaná nezaujatym odborníkom. Na rozdiel od teba, si nezvyknem v priebehu 1hodiny 3krat oponovať

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 06/01/2021 11:22 :

Newage: To, že sa generál Lučanský údajne obesil na teplákovej bunde, tvrdia v správe väzenskí dozorcovia, ktorí ho akože našli obeseného v cele. Pričom tvrdia, že sa údajne stihol obesiť za 9 minút na teplákovej bunde. Čítala som názor nejakého lekára, že tým, že je tepláková bunda mäkká a pružná a široká, že nie je z medicínskeho hľadiska možné, aby sa za 9 minút Lučanský obesil na teplákovej bunde, tak že by v dôsledku toho zomrel. Keď ten článok nájdem, tak ho sem pridám, už si nepamätám, kde som to presne čítala.
Keď sa človek obesí na tenkom oceľovom drôte, tak tá smrť môže nastať pomerne rýchlo. Ale určite sa človek nezadusí rýchlo, keď si omotá o krk mäkkú a pružnú teplákovú bundu, veď ak by ju zmotal, to muselo byť úplne široký pruh látky. Lučanský bol veľký chlap, on nenosil malé svetríky ako 50 kilová slečinka.

Pointa je v tom, že okrem tvrdenia dozorcov, nie je žiaden dôkaz, že by sa Lučanský sám obesil na teplákovej bunde. Oni ho potom akože rozviazali z tej bundy, dali ho na zem a údajne začali oživovať defibrilátorom. To tvrdia dozorcovia.
Keď prišla RZP, tak Lučanský už žiadnu teplákovú bundu okolo krku omotanú nemal. A to s tou teplákovou bundou mohol byť len obyčajný výmysel dozorcov, aby mali čo dať do hlásenia a zakamuflovať tak Lučanského smrť. Ja netvrdím, že to tak bolo, nebola som pri tom, ale mohlo to tak byť.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-06 11:26 GMT

newage je odhlásený top newage napísal dňa 06/01/2021 11:32 :

Autobus netaraj smile Napisal si, ze su to smiesne uvahy... Este raz, ja som netvrdil ze to je finalna jedina pravdiva verzia. Len som nacrtol aj ine moznosti ako ta jedina "spravna" od teba. Vidim, ze teraz uz radsej pockas na jasny dokaz grin... nejak si vymakol. Dufam, ze sa dozvieme pravdu na prvy raz, aby ho chudaka este nemuseli exhumovat.
S inzinierom si teda absolutne vedla. Hadaj dalej grin

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 06/01/2021 11:50 :

"newage napísal dňa 31/12/2020 03:41 Autobus...Nemam nic proti diskusii v slusnosti"
Keď napíšem na tvoje príspevky, že sú to hlúposti z mienkotvorných médií (čo si poprel, ale teraz opäť dokazujes opak), tak to je neslušné?!
"Ryha vznikne a napr. autobus grin to bude povazovat za jasny dokaz smrti obesenim."  A keď ty tu robíš zo mňa hlupáka, čo nevie do päť naratať, tak to už je úroveň hodná intelektuála! Si podobná osobnosť matovičovi. Tiež máš potrebu napádať ľudí , keď ukážu na tvoju manipuláciu -
" topautobus napísal dňa 06/01/2021 10:39 :
"Kde si vygooglil ze pisem o jeho stretnuti s rodinou?"
Tu:
"To znamena, ze zadrzany je v cele 3x2m BEZ KONTAKTU s rodinou""
A nemusel som nikde googliť to bolo priamo v príspevkoch. Googliť sa vtedy, ak si otvoriš vyhľadávač google.sk  (alebo inej krajiny) a tam zadaš požiadavky, čo by si rád. Okrem rozumu, pokory... tam nájdem toho veľa

Naposledy upravil autobus dňa 2021-01-06 11:58 GMT

newage je odhlásený top newage napísal dňa 06/01/2021 12:21 :

Pane Boze Autobus... Ty si strasne citlivy.  Ved som tam dal aj smajla, ze ta trochu podpichnem.Nic v zlom.

.Ryha vznikne a napr. autobus grin to bude povazovat za jasny dokaz smrti obesenim.


Ako vravis:
.ja ta nebudem škrabkať po brade, kým niečo napíšem.
wink

To je vsetko. Sustredme sa na nosnu temu Lesankynho blogu smile

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 06/01/2021 01:17 :

Citlivý? Ja sa prioritne držím faktov a nie "konšpirácii". Tie z tých faktov vychádzajú.
Kamerové záznamy mali byť dokazom obhajovanie sa väzenskej stráže. Žiaľ, "čas zastavíš".
Otázka je, či vo všetkých priestoroch tejto väznice sú len kamery s pohybovým senzorom, či vo všetkých väzniciach sú len kamery s pohybovým senzorom. ...Či kamery s priľahlého okolia (chodieb) nezaznamenali pohyb osôb smerujúcich do časti ,kde bol p.Lucansky...

newage je odhlásený top newage napísal dňa 06/01/2021 02:13 :

Ved ja Ta rozumiem.
Preto som ta podpichol, lebo to je presne to, o com hovorim. Budes sa pozerat na fakty, ktore su v tej dobe zname (mozno casom budu dostupne ine fakty) ale to este neznamena, ze to je aj pravda. A skutok sa takto stal. Ako ked sa pozeras na 3d obrazok....
https://i.pinimg.com/originals/31/9e/2e/319e2ef825e2d51f269b5e79564ed5bf.jpg

Co vidis na obr? Kosti. Ale ked sa pozries "za obrazok" tak uvidis co?

Trochu na spestrenie aj pre ostatnych smile

newage je odhlásený top newage napísal dňa 06/01/2021 02:19 :

S tymi kamerami som si nie celkom isty, ale myslim ze ze zadrzany NESMIE byt monitorovany 24hod...ochrana ludskych prav. Takze ak tam aj kamery su, urcite maju "okno". Kedy to okno je a kolko trva to tiez niekto vie. Takze ked budem chciet ist urobit niekomu zle, tak vyuzijem to casove okno, alebo ho vytiahnem do nejakeho slepeho uhla a "skutok sa nestal" - aspon podla kamier

Naposledy upravil newage dňa 2021-01-06 14:24 GMT

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 06/01/2021 03:09 :

Fuj, ja som vždy videl len pekné obrázky.

Nemôžu byť monitorovani v celách, ale to sa netýka chodieb!

Naposledy upravil autobus dňa 2021-01-06 18:47 GMT

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 06/01/2021 03:23 :

Teraz je dokument o fungovaní NSA. Zaujímavé, fungujú tak, ako terajšia naša vláda censor

michal87 je odhlásený top michal87 napísal dňa 07/01/2021 11:31 :

Veru zaujímavé čítanie anneliese a pri pohľade na vašu profilovú fotku aj smutné čítanie ak považujete za dezolátov jeho blízku rodinu,známych,dlhoročných kolegov z PZ a ľudí ktorí si prišli uctiť pamiatku človeka ktorý sa veľkou mierou pričinil aby vo väzení skončili tí ktorí tam právom patria.Podľa môjho subjektívneho názoru sa on sám ocitol vo väzbe na základe politickej objednávky a na základe výpovede „kajúcnika“ ktorý si užíva slobodu.Takto má podľa vás vyzerať spravodlivosť v právnom štáte? Podľa mňa rozhodne nie.

Naposledy upravil michal87 dňa 2021-01-08 20:40 GMT

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 07/01/2021 02:11 :

Prezumpcia neviny by mala platiť pre každého.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 07/01/2021 06:01 :

Michal87: Mám podobný názor ako ty, aj preto som tu pridala tento blog, v ktorom je vyjadrenie generála Lučanského. Už je mŕtvy a žiaľ sa už nedokáže brániť, preto som chcela poukázať na to, že počas života urobil aj veľa dobrého, daroval desaťtisíce Eur na detskú onkológiu, na cirkev, aj na pomoc ľuďom po výbuchu paneláku v Prešove, nehovoriac o tom, že vďaka úsiliu generála Lučanského sa podarilo dostať mnoho mafiánov do väzenia, čím zachránil život ich budúcim obetiam.
Keby bol taký lakomý a hrabivý po peniazoch, ako ho prezentujú médiá, tak by predsa nedaroval 170 tisíc eur na charitatívne účely. A je to smutné, že po jeho smrti, keď už sa nemôže brániť a očistiť svoje meno, naňho mnohé médiá kydajú iba more špiny.
Mala by platiť prezumpcia neviny - kým nie je človek právoplatne odsúdený, tak sa má naňho nazerať ako na nevinného.
(A inak v diskusiách si tu všetci zvykneme tykať, tak snáď nebude vadiť tykanie).

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-07 18:02 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 07/01/2021 06:13 :

A na margo tej politickej objednávky väzby generála Lučanského ešte zopár info o súvislostiach. Obaja "kajúcnici", ktorí obvinili gen. Lučanského a vďaka ktorým ho zobrali do väzby, mali právneho zástupcu Daniela Lipšica. Aká "náhodička"... Jedného z tých "kajúcnikov" Lipšic prenechal zastupovať inému advokátovi, ale toho druhého ešte stále zastupuje.

Znalí politiky si určite pamätajú, že Daniel Lipšic so svojou stranou Nova kandidoval v minulosti spolu s Matovičom za OĽaNO do parlamentu, takže s Matovičom sú kamaráti a spojenci. Daniel Lipšic mohol ako advokát nainštruovať svojich klientov kajúcnikov, ako majú vypovedať proti Lučanskému, aby bolo možné ho vziať do kolúznej väzby.
A ťažko ma niekto presvedčí, že toto s generálom Lučanským nebol vykonštruovaný politický motivovaný proces, kde sa Matovič s Lipšicom spriahli proti Lučanskému, aby ho dostali do väzby.
A ešte aj ten lekár v Ružomberku, čo Lučanskému operoval oko po 1. úraze vo väzení, kedysi kandidoval za Lipšicovu stranu Nova, takže zasa "ich človek". Po tej operácii oka gen. Lučanský videl dvojmo.

Dnes som si prečítala materiály, ktoré zverejnili na stránke Min. spravodlivosti o Lučanskom väznení, tak info v ďalších komentoch.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-07 20:47 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 07/01/2021 06:34 :

Newage a Autobus: Ešte pár slov k tej našej debate ohľadom kamier v Prešovskej väznici, kde bol väznený gen. Lučanský.
Priamo v Lučanského cele kamery neboli, boli iba na chodbe, pred jeho celou. To znamená, že nikto nesledoval a nezaznamenával, čo sa deje v jeho cele. Teda, ak by Lučanskému chcel niekto vo väzení ublížiť alebo ho pripraviť o život, mal na to ideálne podmienky... žiadne kamery, Lučanský bol na cele sám... teda žiadni svedkovia.

V tú noc z 8.12. na 9.12., keď sa gen. Lučanskému stal úraz oka, majú tie kamerové záznamy z chodby pred jeho celou 3 prerušenia v trvaní až 1 hodiny (!!!)
Čiže ak by niekto v noci vošiel do jeho cely a spôsobil mu úraz oka, mal na to neúrekom času.

A pokiaľ ide o ten deň 29.12, kedy sa mal gen. Lučanský údajne pokúsiť o samovraždu, ohľadom toho dňa ministerstvo spravodlivosti žiadne info o kamerových záznamoch neposkytlo.
Ak aj v ten deň jeho "samovraždy" budú nejaké výpadky v kamerových záznamoch spred jeho chodby, tak si môžme domyslieť prečo.

Inak... za tých pár dní, čo bol gen. Lučanský vo väzení v Prešove, bol uväznený na 3 rozličných celách. Vyplýva to zo zverejnených dokumentov o jeho väzbe v Prešove. To mi pripadá tiež dosť zvláštne, že prečo ho takto furt presúvali hore dole z jednej cely do druhej, z druhej do tretej.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-07 20:38 GMT

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 07/01/2021 08:50 :

Lesanka tie kamery nemali výpadky, ony sú napojené na pohybový senzor ( tak bolo vysvetlené)

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 07/01/2021 10:06 :

Autobus: Skopírujem ti sem časť textu, ktorá je uvedená v správe o vykonaní kontroly pracovníkom z ministerstva spravodlivosti:

"Kamerový záznam z ÚVV Prešov 8.12.2020 19:00 hod. - 9.12.2020 22:00.
Pre úplnosť uvádzam, že kamerový záznam nie je plynulý, boli identifikované 3 prerušenia záznamu v nočných hodinách v rozsahu cca 1 hod." (citát)


A tú kontrolu pracovníci MSSR vôbec nevykonávali priamo v Prešove vo väznici, ale boli na kontrole v Trenčíne v nemocnici, tie materiály z Prešova si iba vyžiadali. Chcem tým len povedať, že nekontrolovali osobne miesto, kde sa gen. Lučanskému ten úraz stal.

Ja neviem, ako fungujú tie kamery vo väznici, ale jedna moja známa robila na mestskej polícii na kamerách, a jej úlohou bolo niekoľko hodín pozerať do tej kamery a sledovať, čo sa deje. Ak ak sa niečo pozoruhodné dialo, tak o tom musela spísať záznam. A tie kamery snímali permanentne - stále. Museli tam robiť na 3 smeny, aby tie kamery neustále niekto sledoval. Viem, že vo väzení to môže byť inak ako na mestskej polícii.

Mne gen. Lučanský fakt neprišiel ako nejaké nemehlo, čo sa pri chôdzi potkýna o svoje papuče. Veď to bol vyšportovaný trénovaný chlap ako hora. A aj lekár v nemocnici vraj povedal, že jeho úraz oka bol veľmi zriedkavý. Advokát Čarnogurský si o tom myslí, že mohli vo väzení Lučanského mučiť takým spôsobom, že mu očnú buľvu zatlačili prstami dnu, aby mu tým spôsobili bolesť. V lek. správe z Ružomb. bolo napísané, že mal očnú buľvu zatlačenú do prínosovej dutiny.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 08/01/2021 04:19 :

"Prerušovaný je aj záznam z dňa, keď Lučanský spáchal samovraždu. Ministerka spravodlivosti však vysvetľuje, že kamerový systém v Prešove nie je najmodernejší a kamera nenahráva nonstop. Zapne sa automaticky až vtedy, ak dôjde k nejakému pohybu. "

johnysheek je odhlásený top johnysheek napísal dňa 08/01/2021 09:36 :

ľudi ľudia... čomu všetkému už vy chcete veriť sad sad
viera a podozrenia sú silnejšie ako fakty..

z hodinovej relácie si spraviť názor na človeka...

veriť tvrdeniam, keď ostatné nasvedčuje inému..

ja fakt neviem.. potom sa nieto čo čudovať, kto nám vládol a vládne... overovanie faktov, skutočností a logické spájanie dôsledkov takých jednaní proste zjavne nie je moderné a pokiaľ sa niečo nevymyká z rámci normálnosti a nie je "mimo stredného prudu", tak to ani nie je pravda???

ach jaj sad

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 11:05 :

Nechutné, čo som sa tu dočítal. Ak chcel autor tohto textu presvedčiť ludi, tak sa mu podaril uplny opak. Každemu musí byť jasné, kto mal zaujem, aby Lučanský nevypovedal a každemu rozumnemu človeku musi byť jasné, že by museli byt uplne blbí, aby mu niečo urobili ludia, čo maju spoločne s vladou. Tí maju teraz ine problemy, nepotrebuju ešte dalšie okolo Lušanskeho. A namiesto toho sa ešte ako zazrakom objavuju podobní trollovia na diskusiach, ako tuto a snažia sa zdielať neoverene dohady, ktore su uplne smiešne vykonštruovane. Ak niekto zdiela veci, ktore su neni ani len trošku podložene faktami, tak to nema čo robit na krestanskej stranke. Pravda by mala byt zakladnym kamenom krestanstva a toto ma od pravdy daleko.

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 11:08 :

@michal87 ....to, že tu piše kopec trollov, to pochopim, ale že tu piše človek, ktory neni troll a sadne im na lep a dokonca tu piše bludy, ktore širia harabin, kotleba a podobni širitelia nezmyslov a polopravd a pritom sa označuje za krestana, to je smutne. Nie, to nebol žiadny kajucnik, pretože sud nemože kohosi zavriet len na zaklade vypovede. Tam sa beru do uvahy všetky suvislosti a viac vypovedi a určite nie nejaky kajucnik, ako ti to nainfikovali do hlavy tie slavne media typu hlavnespravy a pod. Až je trapne toto čitat od človeka s fotkou.

michal87 je odhlásený top michal87 napísal dňa 08/01/2021 11:59 :

xsxsx10...máš pravdu v tom že nie som troll ale nemáš pravdu v tom že som niekomu sadol na lep a píšem bludy.Som toho názoru že treba vyčkať na závery vyšetrovacej komisie keďže vyšetrovanie udalosti stále prebieha a nieje ukončené.Včera sa GP Žilinka vyjadril že sa začalo trestné stíhanie pre skutky trestný čin zneužívania právomoci verejného činiteľa v súbehu s trestným činom ublíženia na zdraví...toto sú zatiaľ pre mňa relevantné fakty a nie také fakty že sa pošmykol na šľapke a spadol na hranu postele prípadne že sa po operácii prevrátil na invalidnom vozíku...Počkajme si na závery komisie a nehádajme sa kde je pravda.

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 01:12 :

michal87.....presne tak, treba vyčkať, ale prečo ste potom ako jediny človek tuto sa postavil na stranu evidentnych bludov a ako jediny im dodal hodnovernosť, že ste sa postavili na ich stranu ako človek, čo nema trollovy profil a ma vlastnu fotku ? Ved každy sudny človek musi vidieť, že širia bludy, klamstva a ohovaraju namiesto faktov, to vam neni blbe vobec niečo take podporiť a dodať tomu hodnovernosť ? Po dalšie, ano Zilinka povedal, že sa začalo trestne stíhanie, ale to neznamená vobec nič, takisto ako to neznamená, že ta verzia o šlapky a dalšie oficialne veci su klamatvo. Stale su to jedine fakty, ktore su k tomu. Trestne stihanie neni fakt, to vas opravim. Ono sa muselo začat, aby sa to dalo vyšetriť, vobec to neznamena, že sa udialo niečo ine, ako je v oficialnej verzii, ako si to mylne myslite, len to znači to, že sa to vyšetrí.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 08/01/2021 01:37 :

xsxsx10: Práve prebieha pohreb pána generála Lučanského v Štrbe. Jeho 13-ročná dcérka stratila milujúceho otca, jeho manželka milovaného manžela a jeho matka syna. Prežívajú teraz obrovskú emocionálnu bolesť. Tento blog je tu na počesť pamiatky pána generála Lučanského a ako vyjadrenie podpory jeho smútiacej rodine.

A ty máš v sebe tú bezcitnosť a drzosť prísť sem pod môj blog venovaný pamiatke nedávno zomrelého generála Lučasnkého v deň jeho pohrebu a nadávať tu ľuďom do trollov a znevažovať ich ? Nemáš v sebe štipku ľudskosti ani hanby !!!
Neželám si, aby si sem do diskusie pod mojím blogom chodil vyrývať do slušných a inteligentých ľudí. Choď tam vypisovať na FB stránku ZOMRI, tam si nájdeš seberovných primitívov, ktorí ti budú pritakávať a tlieskať.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-08 13:38 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 08/01/2021 01:49 :

xsxsx10: Všetky informácie, ktoré sú uvedené v mojom blogu, sú pravdivé. Pôvodným autorom toho článku je novinár televízie JOJ Rasťo Striško, ja som ho iba prevzala a skrátila, pričom som uviedla v blogu pôvodný zdroj. To, že pán generál Milan Lučanský venovla viac ako 150 tisíc eur na charitatívne účely, na detskú onkológiu, na katolícku cirkev ako aj na pomoc obetiam po výbuchu plynu v Prešove, sú všetko pravdivé informácie.
V mojom blogu je takisto uvedená časť výpovede pána generála Lučanského a jeho obrana voči obvineniam, sú to citácie zo záznamu jeho výpovede pred vyšetrovateľom. Toto sú pravdivé fakty a nie žiadne výmysly.

A ak nie si schopný vo svojom veku si dohľadať na internete základné informácie a rozlíšiť, čo je pravda a čo je klamstvo, tak sa to najprv nauč a až potom sa púšťaj do diskusie so vzdelanými ľuďmi.

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 02:16 :

Nasnažte sa tu skryvať za emocie a jeho dceru. Je to zbabelstvo od vas, takisto ako tento blog, ktory absolutne nepouživa zdroje a sklada sa zo sameho klamstva a zavadzania. Po prve sme si nepotykali, ale nečakam slušnost od človeka, čo ohovara a nepouživa fakty. Ano, jeho dcera preživa obrovsku bolesť, ale to nam vysvetlovať nemusite a určite zato nemože ani soros, ani všetci, ktorych bezodovodne oplujete. Jedine, čo my možme ovplyvnit je to, či budu aj ostate deti citit podobnu beznadej a sklamanie, ked na ich blizkych budu luda bezodovodne utočit a pluť len na zaklade toho, že si ktosi vo svojom chorom mozgu vymyslel tisic verzii, ako to mohlo byť a čo sa mu v jeho chorom mozgu hodi. Alebo čo mu všetko navkladal Harabin, Kotleba, Fico alebo podobní psychopati do hlavy len preto, aby rozduchal nenavisť. To, že napišete nakoniec, že si mam ja dohladať zdroje je typicke od fanušikov konšpiračnych člankov, ktori nepouživaju zdroje a veria kazdej blbosti a snažia sa tak zbavit zodpovednosti dokladat fakty, takže ma to neprekvapilo. Lenže realita je taka, že vy ste zodpovedná zato, aby boli obvinenia doložene.

Naposledy upravil xsxsx10 dňa 2021-01-08 14:17 GMT

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 02:18 :

a na jeho počest by ste sa mali hlavne pomodliť, pretože človek, ktorý spácha samovraždu určite nebude vnutorne čisty a motlidby potrebuje ako sol. Takže namiesto opluvania druhych a ohovarania klamstvami vaš čas využite na motlidbu za pana lučanskeho, lebo ju velmi potrebuje.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 08/01/2021 03:55 :

xsxsx10, jediný prispievajuci troll v tomto blogu si ty. Žiadne meno, žiadna fotka... Samé klamstvo, žiaden rozum. Fotky tu mám aj ja, a tiež moje meno poznaju. To je to klamstvo! Svojho času aj lesanka tu mala fotku, mimochodom. Aj to, že si moju fotku nenašiel, je tvoja hlúposť. Tvoja hlúposť, vlastne sprostosť je aj v predkladaní faktov. Vlastne jedného- Kolikova povedala, že sa potkol o papuču. Hlupučky ,toto má ďaleko od faktu!
A to ostane sú len plané drísty igorovych trollov.

A či spáchal samovraždu, dnes spochybnil aj minister vnútra, keďže "v rozpore?" s predpisom vyvesili čiernu zástavu

Naposledy upravil autobus dňa 2021-01-08 15:59 GMT

michal87 je odhlásený top michal87 napísal dňa 08/01/2021 04:20 :

xsxsx10...bol by som rád ak by ste vecne uviedol čo z uverejneného blogu považujete za bludy,klamstvo a ohováranie a tieto podľa vás bludy nahradil pravdivými informáciami...keď sa tu tak vehementne bijete o pravdu poučte nás ale konkrétnymi informáciami o živote gen.Lučanského a nie urážkami a znevažovaním. Ano dobre ste povedal že trestné stíhanie nieje fakt a že to neznamená že sa udialo niečo iné ako je uvedené v oficiálnej verzii ale potom mi povedzte na základe čoho tu pošpiňujete meno mŕtveho človeka ktorý sa už nemá ako voči tomu brániť?...na základe toho že niekto niečo povedal?...vy ste napísal v predošlom príspevku že človeka nemôžu vziať do väzby len na základe výpovede jedného kajúcnika ale že sa berú do úvahy všetky súvislosti a viacero výpovedí tak nech ich teda zverejnia a dokážu že gen.Lučanský bol právom vzatý do väzby ak nie tak tu špiníte meno gen.Lučanského len na základe bludov ktoré vám nainfikoval do hlavy náš súčasný pán premiérko mimochodom uznaný daňový podvodník a priznaný plagiátor ktorý za rok svojej vlády zasial do spoločnosti toľko nenávisti a nevraživosti že to už pomaly prekračuje hranicu únosnosti. A na záver vám napíšem len toľko že slušný ľudia a jeho blízky sa za neho určite pomodlia lebo potrebuje aby sa za neho niekto pomodlil ale aj vy potrebujete modlitbu lebo podľa vašich príspevkov máte v srdci veľa nenávisti.

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 04:30 :

autobus......tak po prve, nebudeme sa tu urazať niečim ako hlupučky, pretože chapem, že mate za sebou asi len vysoku školu života, ale to neznamena, že teraz tu budeme hadzat bezvyznamne osobne urazky adresovane priamo. Po dalšie, to, že mate fotku je skor urazka vas, lebo som vas bral za trolla a neveddel som, že to možete mysliet važne. Ale dobre, ideme sa bavit vecne, skusim to s vami, zistime kto je tu troll.
"Ako napísal plk v.v.Mgr. Mužík, je samovražda viac ako nepravdepodobná. A podľa toho čo vyšlo z huby, vládny činiteľov je vražda viac ako pravdepodobná" .....tak si rozoberme, to čo ste napisali......podla toho, čo povedal niekto, kto vam padol vhod vo vašej konštalacie ste zhodnotili, že samovražda je nepravdepodobna......ak teda ste taky inteligent, prosim, doložte nam fakty, na zaklade ktorych je samovražda nepravdepodobna.....poprosim aj s odkazmi na fakticke citaty a zaznamy, aby to nebolo ako vo vašich všetkych predošlych prispevkoch, kde ste čosi napisali, pritom bolo vidno, že ste len citovali nejaky pochybny članok bez zdrojov a tym ste sa citil najmudrejši, pritom človek študujuci pravo sa len smial na tych konštalaciach. Takže vecna debata začina, mate priestor

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 08/01/2021 04:42 :

P.Mužil nie je niekto
, kto by mi mal padnúť vhod. Je to odborník v danej oblasti, a jeho vyhlásenie je na základe dlhoročnej praxe.
A ohanat sa vysokou školou života je argument každého tupca ako ty. Hlavne že pises - "to neznamena, že teraz tu budeme hadzat bezvyznamne osobne urazky adresovane priamo."

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 04:44 :

michal87......tak hlavne ja sa nebijem za pravdu, ja len hovorim, až neširite bludy, neširim tu žiadnu svoju pravdu ani nič, len chcem aby ludia rešpektovali oficialne zavery a neširili konštalacie.....čim som pošpinil Lušanskeho meno ? Ja som ho ničol neurazil. To, že spachal samovraždu ? To je momentalne fakt a oficialna verzia. Takisto nehovorím, že sa mohla stat aj niečo ine. Ale čo tomu pomože, ked si teraz vymyslim uplne nejaku fantasmagoriu len preto, že mi to trošku pasuje ? ȡo pomože, ked tu zrazu vytvorim konštalaciu, ako tuto starši pan autobus, ktory vytvoril rovnicu typu....lučansky mal deti, ženu, nebol obvineny, to znamena, že nespachal samovraždu a ted aje to klamstvo...to ako fakt toto napiše rozumny človek ? ja som poznal ludi, čo mali rodinu a deti, boli naoko štastny a napriek tomu spachali samovraždu. Potom je tu lučansky, ktory sa pohyboval vo vodach, kde sa hadže špina a človek je vystaveny obrovskej psychickej zataži a on toto napiše ? ....Dalšia vec.....Prečo by mal ktosi davat informacie, na zaklade čoho bol Lučansky vzaty do väzby ? Hovori vam čosi niečo ako marenie vyšetrovania ? To snad nemožete mysliet važne, že chcete, aby sa teraz vytiahlo to, čo nanho povedali ostatní. ȡi sa vam to pači alebo nie, proste do tej väzby patril, lebo sud určil, nie že si to vymyslel matovič, nato by ste mali mat dost rozumu aby vam bolo jasne, že keby je matovič taky všemohuci, tak už davno je vo väzbe hlavne fico a kalinak, ale tak to nefunguje, to len sa snažite si všetko domyšlat. Znova proste len ohovarate na zaklade domnienok. Nemam v srdci nenavist, len sa snažim pokarhat ludi ako vy, ktorí počuvaju zdroje, ktore medzi ludi širia klamstva nenavist a vy len ich nasledujete ako hlucha ovečka a pritom ohovarata ludi len na zakalde vašich domnienok. Prečo by som mal ja dokazovať, že lučansky bol vzaty nepravom do vazby ? Ved vy ste si vytvorili tuto fantazmagoricku predstavu, že sud aj všetci tam klamu, tak potom im dokažte to klamstvo. Kde mate dokaz ? Prečo si myslite, že ludia maju dokazovať niečo čo si vy vymyslite vo svojej hlave a vy sa ešte tvarite ako zachranca sceta, čo prišiel k svetovemu spiknutiu. Vždy ludia, čo si mysleli, že odhalili spiknutia boli najväčši zlodeji a vrahovia, lebo si vymysleli pribeh, ktory znel krasne pre nich aj pre tu najnizsiu triedu a nerobili si ani tu namahu, aby to doložili.

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 04:46 :

autobus....ešte raz, pytam sa na fakty, nezahovarajte, na jednom mieste sa snažite povedať, ze odbornici, ktori pracuju priamo tam ,dke sa to vyšetruje klamu, na druhej sa ohanate človekom, ktory vam vyhovuje a ktoreho ste si vybrali na zaklade jeho nazoru, lebo je zevraj odbornik. Takže ti, čo su na svojich poziciach su neni odbornici ?  Nebudte pokrytec. Vyjadrite sa k tomu, na zaklde akeho faktu ste došli na svoje nazory, pytam sa druhykrat a nezavovarajte.

michal87 je odhlásený top michal87 napísal dňa 08/01/2021 05:29 :

xsxsx10...Dávajte si pozor na vyjadrenia k mojej osobe lebo sa môže stať že podám na vás trestné oznámenie. Celé to zhrniem asi tak že ja ako občan tohto štátu chcem vedieť pravdu...nič viac nič menej...žiadne konšpirácie...žiadne domýšľanie ale zatiaľ sú v tom prípade nejasnosti ktoré verím že komisia objasní.

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 05:39 :

michal87...pravda bolí, ale musite byt zodpovední za svoje nazory a to čo širite....nemam problem s tym, ak podate trestne oznamenie, popravde by som bol rad, pretože by ste aspon boli konfrontovani s vašimi bludnymi informaciami, ktore širite. Takže ak ste chlap, nech sa pači, stojte si za slovom. Super, že chcete poznať pravdu, to chce asi každy a preto ludia, čo si tu pravdu aj cenia a važia, tak ju neohybaju a nehadaju, ako asi vyzera.

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 05:41 :

"On sám sa ocitol vo väzbe na základe politickej objednávky"......vaš citat....je pekne, že chcete poznať pravdu a takto si ju cenite.

michal87 je odhlásený top michal87 napísal dňa 08/01/2021 06:24 :

xsxsx10..."On sám sa ocitol vo väzbe na základe politickej objednávky" za tým vyjadrením si stojím...uvidíme ako dopadne vyšetrovanie a aké skutočnosti časom vyjdú na povrch. Potom si môžme napísať ak budete ešte na zoznamku.

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 06:33 :

michal87....je mi jasne, že si za tym stojite, ked vaše prispevky su na podobnej logike a ohovarani. A neskryvajte sa za buducnost, to je zbabele a nehodne chlapa napisat niečo, čo len tak strelite, lebo si to myslite a napišete ved uvdiite, aby ste nemuseli zato niest zodpovednost teraz a skryvate sa za niečo čo bude, lebo viete, že nato sa zabudne ak nahodou ste nestrelili spravne. Hanebne.......Podla vašej logiky by som o vas mohol napisať, ze ste zbabelec, ktorý nema vlastny nazor a ktory sa skryva za boha len preto, lebo si inak nevie najst ženu. Nemam nato žiadne fakty, len si to myslim na zaklade nejakych indicii vo vašom pisani. Pači sa vam to ? Aky mate teraz nato nazor, ked sa to tyka aj vas a pristupujem podobne k zdielaniu informacii ako vy ?

michal87 je odhlásený top michal87 napísal dňa 08/01/2021 07:08 :

xsxsx10...ak je to váš názor neberiem vám ho ale je mi ukradnutý.Každý človek si spraví vlastný názor.

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 07:14 :

michal87, takže je vam ukradnute, keby to teraz začnem verejne širit na profiloch ? A davat odkazy na vaše spravanie sa a sudenie na zaklade domnienok ? ok tak skusime teda, ako sa vam to bude pačit a či si nabuduce radšej rozmyslite, či neni lepšie nerobit to, čo nechcem aby druhi robili mne

michal87 je odhlásený top michal87 napísal dňa 08/01/2021 08:37 :

xsxsx10...bol by som rád keby ste už prestal. Vyslovil som k veci svoj názor...nikomu ho nevnucujem ani ho nešírim ale poprosil by som vás aby ste tu nevyvolávali atmosféru strachu a vyhrážania sa...možno vás upokojí keď spravím drobnú korekciu v danom príspevku.

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 08:40 :

michal87...prave naopak, ja sa snažim odstranit ten strach, ktory širite svojim domyšlanim a ktory ohrozuje rodiny, na ktore su mierene vaše ohovarania a domyšlania. Nemažte svoj prispevky, nehanbite sa zato, už teraz ked ste to vxypustili, prijmite zodpovednost

michal87 je odhlásený top michal87 napísal dňa 08/01/2021 08:49 :

xsxsx10...ja svoje príspevky nemažem ani sa za ne nehanbím...a ak by bol môj príspevok v rozpore s pravidlami stránky zoznamko.sk administrátor sa o to postará.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 08/01/2021 10:05 :

xsxsx10: Dnes som ťa už raz tu v diskusii upozornila, že si neželám, aby si sem do diskusie pod mojím blogom chodil vyrývať do ľudí.
Vôbec si to nerešpektoval a napriek môjmu upozorneniu si tu odvtedy napísal viac ako 10 komentárov, v ktorých verbálne útočíš a ponižuješ ľudí.

V tvojich príspevkoch si nenapísal nič hodnotné, čím by si túto diskusiu obohatil, iba si si sem prišiel vyliať svoju žlč a útočiť slovne na ľudí.
A to, že to dokážeš robiť počas pohrebu pána generála Lučanského, ktorého pamiatke je venovaný tento môj blog, svedčí o tvojej ľudskej úbohosti.Dnes poobede som pozerala live online prenos z pohrebu pána generála Lučanského, a nemám chuť ani náladu strácať energiu hádkami s tebou.

Neželám si, aby si písal komentáre pod mojím blogom a svojimi verbálnymi útokmi znevažoval diskutujúcich !!! angry

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 09/01/2021 08:52 :

Nečítala som všetko, čo tu napísal xsxsx10, ale podľa mňa poukázal na veci stojace za zamyslenie a s mnohým súhlasím. Za seba zopakujem, že prezumpcia neviny platí tak pre pána Lučanského, ako aj pre všetkých, ktorí boli obvinení v súvislosti s jeho úmrtím.

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 12:46 :

sa za seba hanbiš, ked sa to snazis mazat, čo ? neboj ludia to vidia a budem to tu stale davat, az sa prepadneš od hanby ako som ti naložil a ukazal tvoju tvar

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 09/01/2021 12:59 :

Xsxsx10, si kus úbohého primitívna. Doteraz sa tu len osočoval, nepredložil si jeden fakt. Len jedno, z niekoľkokrát zmenených vládnych vyhlásení. Na rozdiel od hore spomenutých nezrovnalosti ľudmi , čo ti ležia v žalúdku a s nimi spojených úvah.

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 01:03 :

zas začal utrazat....tak kto tu uraza ? opät sa pravda ukazala, pan neudrzal svoje nervy a znova len prska..... nebudem vas volat primitivom, za vas hovoria vaše slova.....prečo by som mal ja predkladat fakty ? ja niekoho obvinujem ? vy hovorite, že ostatni klamu, takže ked mat inu verziu, musite predložit fakty.... Nato, aby ste to pochopil netreba ani vysoku školu, stači vam ta stredna ktoru mate, či ? je to zložite pre vas ?

Naposledy upravil xsxsx10 dňa 2021-01-09 13:03 GMT

Naposledy upravil xsxsx10 dňa 2021-01-09 13:04 GMT

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 09/01/2021 01:06 :

Eustacia, tento tvoj prístup v štýle janjan- budem karhať koho chcem je na smiech. Už si napísala sťažnosť na médiá, keď určili objednávateľa vraždy Kuciaka, ktorého súd oslobodil? Takto isto ociwrnovali aj Lucanskeho. Aj vtomro prípade si im písala? Dokonca vládny činitelia v tom majú jasno, aj im si písala ?
Tento duševný kripel (xs10) píše , "To, že spachal samovraždu ? To je momentalne fakt a oficialna verzia"
Žiadna taká oficiálna verzia nieje, keďže je vedené vyšetrovanie. To je len jpp

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 01:09 :

nevšimaj si ho, nemože zniest že tu jeho verziu ludia vysmiali a preto pokračuje vo svojich pohadkach a domyšla si. Už nevie čo, tak zrazu začne čosi o mediach. Media určuju objednavatela ? To ako je ospravedlnenie ? Co tu ten chlap bluzni ? Tak vlastne on svoje vymysle ospravedlnuje tym ved  že to urobili media,. Takže podla jeho logiky to znamena, že teraz moze kazdy vynašat sudy, lebo to urobili media. To je logika level stredna škola grinDDDDDDDDD

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 01:10 :

a dost ! začni faktami dedo, už dost bolo rozpravok

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 01:15 :

https://www.justice.gov.sk/Stranky/Informacie/Mimoriadna-udalost-v-UVV-a-UVTOS-Presov.aspx
nemate IQ, aby ste si dohladali oficialne informacie z ministerstva, tak ja vam pomože, aj ked sa mi to zda pod uroven, ale dobre, chapem, že ste asi jednoduchši. Nech sa pači, kedže podla vas neni samovražda oficialna verzia, preto je to aj v oficialnych dokumentoch na ministerstve ? Nekoktajte a podme, ovpoved aj s oficialnym vyvratenim

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 09/01/2021 01:47 :

topautobus napísal dňa 08/01/2021 07:06 :
"horexsxsx10 povedal o 08/01/2021 05:00 :
Jednoduchy človek plny nenavisti, bolo by dobre, keby viac použival kriticke myslenie a vzdelaval sa a nerobil si nazor na základe dohadov, čim sa znižoval k ohovaraniu"
Si len drzé hlupe decko, ktoré prd vie, a vela si mysli, hlavne o sebe. Sila anonymity takym tupcom ako ty, dava odvahu.,

xsxsx10 je prihlásenýtopxsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 07:16 :
neuražajte, tym ukazujete len seba a svoju nevzdelanosť. To, že som vam ukazal svoje zrkadlo berte ako moju pomoc pre vás, aby ste konečne dospel, je na čase v 50tke ! potom vas aj nejaka žena bude chciet

autobus je prihlásenýuprav topautobus napísal dňa 08/01/2021 07:59 :
Pošli mi tvoju adresu.
Si len drzý smrad. Hanbíš sa za svoje meno, hanbíš za za svoju tvár... A ideš tu dávať rozumy. Vzdelanie mizerné , skusenosti žiadne ..., zato si premudrely
ako ten plagiator

Naposledy upravil autobus dňa 2021-01-08 20:02 GMT

xsxsx10 je prihlásenýtopxsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 08:02 :
Nehnevajte sa, ale trpaslikovy, čo ma 170 centimetrov a vyzera, ako keby ma zajtra prenho prist sanitka nebudem davat adresu, ved by ste sa poliapal od strachu grin ak chcete, kludne mi svoju pošlite. Skusenosti mam viac ako vy, lebo sa cely život vzdelavam a nezostal som pri strednej škole. Treba na sebe makat, s vekom mudrost nepride, ak sa nezvdelavate, ste to zameškal pane.

autobus je prihlásenýuprav topautobus napísal dňa 08/01/2021 08:17 :
Nemaj o mňa strach, len mi ju pošli holy

xsxsx10 je prihlásenýtopxsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 08:31 :
Nebud pokakany, ak maš zaujem pošli adresu, ak si posero, tak ju nežobri ako dieťa, sakra ved maš 50 rokov a ešte aby si sa tu spraval ako pokakane detsko. Ak maš zaujem sa stretnut posielaj adresu, ak si pokakany, tak sa tu nehraj na hrdinu. Jednoduche, nemam viac čo riešit, reči tu ma nezaujimaju

autobus je prihlásenýuprav topautobus napísal dňa 08/01/2021 08:38 :
"topautobus napísal dňa 08/01/2021 08:17 :Nemaj o mňa strach, len mi ju pošli holy"
Aj som si myslel... Máš 26rokov, vymyslený profil, xicht nehodný verejného zdieľania, voľný čas tráviš vo virtuálnom svete...si duševný kripel, a asi aj telesný. Je mi ťa ľúto,..  ľudská troska

xsxsx10 je prihlásenýtopxsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 08:42 :
maš 50 rokov, 170cm ako trpaslik, vychrtnute telo, ksicht ako keby 10 rokov piješ, fakt si mysliš, ze može byt čosi horšie ? ani sa nčduujem ze maš strach a preto radšej pytaš ty adresu namiesto toho aby si mi ju poslal, lebo sa bojiš ze by sme sa fakt stretli. Ani sa nečudujem, ked sa na teba pozrem. Zostan za internetom, tam maš pokoj, s tvojou postavou fakt nič viac, prosim. Nestoji ti zato si ubližit

autobus je prihlásenýuprav topautobus napísal dňa 08/01/2021 09:02 :
Poserocensor

xsxsx10 je prihlásenýtopxsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 09:07 :
dakujem, že si sa predstavil posero, teší ma ja som peter

autobus je prihlásenýuprav topautobus napísal dňa 08/01/2021 09:10 :
To sa dá prečítať z predošlých príspevkov...
Smrad si bol, smrad si a smrad po tebe zostane

xsxsx10 je prihlásenýtopxsxsx10 napísal dňa 08/01/2021 09:16 :
presne už tam vidno aky si pokadeny, nie že sa rozypeš grin ešte aj smrdiš ? no to je ostuda, sa nečudujem, že si rozvedeny a bez školy

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 09/01/2021 01:49 :

Tu máš fakty, je vidno, že si drzí pankhart, rypák, silný za klávesnicou

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 09/01/2021 01:56 :

Presne tak, autobus. Tito tzv. bojovnici proti konspiraciam byvaju velmi selektivni. Kritizuju iba tie nazory a domnienky, ktore im nevyhovuju. Ma to crty grobianskeho spravania, nie snahy o spravodlivost.

Pokial nebudu kritizovat vsetky nazory a dojmy bez rozdielu politickeho tricka, nemozem ich brat vazne.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 09/01/2021 01:58 :

Lednacek: Si to vystihol, suhlasim s tebou. Najradsej by vsetkym nadiktovali, co si maju mysliet.

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 02:00 :

takže potvrdzuješ že oficialne to bola samovražda a si klamal ? zrazu ako ide kopirovat čosi odveci, aby zahovoril grinDDDDDDDDDDD tomu sa hovori nalož, ani tvoj falošny žensky profil ta nezachranil vymazavanim prispevkov, darmo si tu budeš pritakavat.....smrad stary grinDDDDD

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 02:02 :

kde je fakt ? nič si k tomu nenapisal.....to, že si skopiroval to, čo som tu napisal su fakty ? to je podla teba overovanie faktov ? grinDDD noooo vela si sa naučil v tej strednej grinDDDDDDDDDDDDDDDDDDD vie aj okopirovat text, šikovny grinDDDDDD

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 02:04 :

raz darmo, tito dedkovia za kalvesnicou, čo maju 30 kil a 170 cm, tzv voliči smeru su hrdinovia za klavesnicou a tu dokazu ohovorit kazdeho, ale ked je na ulici tak zrazu sa zakokta a tam už taky hrdina neni.....tuto zrazu može ohybat pravdu ako sa mu zachce.......takych vzdy treba vysmiat a nalozit im ako som mu tu ja naložil aby videl, kam patri

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 02:05 :

je nadherne vidiet ako tu hapka, ked ho tu konfrontujem s realitou a zrazu aj za tou klavesnicou sa trasie

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 09/01/2021 02:05 :

Tento spamer xsxsx10, co tu na viacero z nas verbalne utoci, mal v case, ked zacal pisat do tejto diskusie, napisane v profile, ze ma vzdelanie "stredne" (bez maturity). Ked sa zacal hadat s Autobusom, tak si v profile zmenil vzdelanie na "vysokoskolske", z coho zjavne vidno, ze xsxsx10 je podvodnik a klame o  svojom vzdelani. A tieto udaje v profile si zmenil iba preto, aby sa Autobusovi mohol vysmievat, ze nema VŠ vzdelanie. I na tomto priklade vidno, ake je spravanie xsxsx10 manipulativne a zlomyselne.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-09 14:09 GMT

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 02:09 :

si si zabudol zmenit profil .....aspon vidno, že to je jeden a ten isty človek, take iste konšpiracie, take iste klamstva, dedko vie, že by ho tu kazdy vysmial, tak si založil dalši profil a piše aj z neho ako žena.....to je ostuda,....naložim tu obom hahaaaaa

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 09/01/2021 02:09 :

Jeeej!!! Vy tu máte živého trola! grin
Môžem s ním aj ja trochu početovať? wink

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 02:10 :

opät bajky, doložte to.....nehoraznost ako klamu, len aby ospravedlnili svoju nevzdelanosť....ostuda.......t že ste nevzdelany neznamena, že teraz kazdy bude hlupy ako vy...teda ty grinDDDDDDDDDD

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 09/01/2021 02:16 :

xsxsx10
Srdečne ťa vítam u nás, v mene celeho kolektívu.
Čo ťa ku nám privádza? grin

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 02:21 :

Za časů dávných bohů, hrdinných náčelníků a králů, neklidem zmítaná země zrodila hrdinu. Prišiel som bojovat za spravodlivost a položit veniec na hrob plešateho stareho pana trpaslika, z ktoreho ide nenavist a ohovaranie

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 09/01/2021 02:24 :

Tak nas spamer si mysli, ze ja som chlap a este k tomu autobus grin Xsxsx10 uz zacina mat zjavne aj halucinacie. Zisli by sa mu nejake antipsychotika, aby prestal bluznit grin

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-09 14:25 GMT

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 02:28 :

Halucinácia (iné názvy: vidina, mam, prelud; čiastočné synonymá: fantazma, videnie) je klam vnímania, pri ktorom pociťujeme realitu, aj keď chýba vonkajšia podnetová energia [1]. Tento vnem vzniká bez súčasného vonkajšieho podnetu a má pritom pre jedinca charakter skutočnosti.

Pri pravej halucinácii je vnem taký presvedčivý, že spochybňovanie reálnosti prežitku považuje osoba, ktorá halucináciu vníma, za manéver. Svoju vlastnú pochybnosť vyjadruje, len ak si vnemom nie je celkom istá. Pri pseudohalucinácii (nepravej halucinácii) dokáže rozlíšiť klamné vnemy od reality.

O halucináciách jestvuje mnoho teórií. Jedna predpokladá, že sú to iba aktivované predstavy. O tom, ako sa predstavy aktivujú a deformujú, ako získajú reálny charakter, existujú len hypotézy. Aj otázka reálnosti má svoje problémy, z čoho vidieť, že stvárnenie halucinácie nezávisí len od zmyslového orgánu, ale od mnohých osobnostných zvláštností jedinca[2].

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 02:28 :

ty si hlupy grinDDDDDDDDDDDDDD

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 09/01/2021 03:30 :

xsxsx10, napísal si sem viacero podnetných myšlienok, ale týmto grobianskym štýlom to zabíjaš. Nie je nutné podliezať niečiu latku, ľudia si aj bez toho všimnú, čo chceš povedať.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 09/01/2021 07:38 :

Eustacia: Dnes večer tu na zoznamku nejaký mladý muž s hendikepom napísal blog, pričom sa chcel poradiť s niečím, čo ho trápilo. Ten xsxsx10, ktorému tu na mojom blogu tak tlieskaš, tam okamžite doňho začal vyrývať a robiť mu výčitky, v dôsledku čoho sa ten hendikepovaný chalan zľakol, zmazal blog a stiahol sa. Ani som na ten blog nestihla zareagovať a je preč. Toto je už fakt svinstvo, čo tu xsxsx10 vyvádza.

Užívateľovi Michal87 sa tento arogantný hejter s prezývkou xsxsx10 v tejto diskusii vyhrážal a zastrašoval ho, Autobusovi sa vysmieva za jeho výšku a výzor, šíri tu verejné klamstvá o tom, že Autobus a ja sme jeden človek a podobné bludy a nezmysly. Pričom klame v profile o svojom vzdelaní.
A vďaka tomu, že ty mu tu verbálne tlieskaš, tak ho to ešte povzbudzuje k tomu, aby tu vyvádzal.
Ak ti myšlienky užívateľa xsxsx10 pripadajú také podnetné a obdivuhodné, tak vám obom doporučujem, aby ste ďalej v tejto z tvojho pohľadu podnetnej diskusii pokračovali vrámci súkromných správ, lebo ja tu také drzé a arogantné správanie, ako nám tu predvádza xsxsx10 tolerovať na mojom blogu nebudem. Aj moja trpezlivosť má svoje hranice.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-09 19:39 GMT

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 09/01/2021 07:42 :

Za časů dávných bohů, hrdinných náčelníků a králů, neklidem zmítaná země zrodila hrdinu. Prišiel som bojovat za spravodlivost a položit veniec na hrob plešateho stareho pana trpaslika, z ktoreho ide nenavist a ohovaranie

Tak spravodlivosť a pieta.
Keď chceš bojovať za spravodlivosť musíš najprv vedieť čo to je. Rozhodne si ju nesmieš mýliť s ministerkou spravodlivosti a jej premenlivymi vyhláseniami "ex cathedra" (lebo nebudeš za hrdinu ale debila)

K tej "piete" len toľko, že mi je fakt ľúto, že ti zomrel blízky člen rodiny.

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 09/01/2021 07:46 :

Eustacia, Nonono!!! grin

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 07:47 :

lesanka333....opät sa ukazalo, ako ohavarate a že vaš život je jedno velke klamstvo.....ten chalan bol hendikepovany a chcel poradit pri otazke s jednou ženou z tohto fora. Poradil som mu, ak chce ešte mat šancu u tej ženy, čo ma urobit s ten chlapec to urobil, vdaka čomu ma ešte šancu a može zabojovat o doveru u toho dievčata. Ak neviete, o čom je reč, ta sa nevyjadrujte, neviete čo sme sa bavili. Jedna vec je, že vas tu trollim, lebo to vaše sudenie je fakt smiešne, druha vec, že toto už mi prišlo až smiešne, ako ste si zas vymysleli pribeh a so smutnym srdcom ho tu odprezentovala. Klobuk dole rped vami

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 09/01/2021 08:04 :

xsxsx10: Videla som, čo si tomu chalanovi s hendikepom napísal a po prečítaní tvojho komentára ten chalan zmazal celý blog. Keby si nebol donho vyryval, mohol tu ten blog nechať a ludia ho mohli povzbudiť, alebo by sa mu bolo možno ozvalo nejaké iné dievča, ktorému by nebolo vadilo, že má hendikep.
To, že sa nezastavíš ani predtým, aby si tu na blogoch vyrýval svojimi komentármi do hendikepovaného chalana, je od teba úbohé a môžeš sa za to akurát tak hanbiť. Už som ti niekoľkokrát napísala, že si neželám, aby si mi tu vypisoval pod môj blog. Máš manipulatívnu osobnosť, si drzý ako malé nevychované decko a nie si schopný viesť kultivovanú diskusiu s inteligentnými ľuďmi. Nemám záujem s tebou diskutovať. Koľkokrát to mám ešte zopakovat, aby si to pochopil ?!!!

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-09 20:05 GMT

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 09/01/2021 08:20 :

lesanka333, komentár, ktorý napísal xsxsx10 pod blogom emanuel-a som nevidela. Má ho tu niekto uložený?

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 09/01/2021 08:23 :

xsxsx10
Kde vidíš klamstvá? Kdo kde vymyslel ďalšiu lož?  Aké zverstvá tu vidíš?
To ty sam si tu začal šíriť zlobu a to len preto, aby si komplet rozvratil celu diskusiu, ktora nevyhovuje tvojej krvnej skupine!
To čo si popísal je vecne úplne bezobsažné, hlavne aby toho bolo veľa a zaviedlo prospievajucich do emotívnej roviny.

Si len obyčajný troll, tak neviem čo sa tu tak teatralne pohorsuješ.

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 08:26 :

nema vyznam s tebou diskutovat, ked mažeš komentare aby ludia nevideli, čo tam bolo, takže šir si tu dalej svoje bludy, ludia s matovičom ako misomiso ti podakuju grinDDDDDDD

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 08:27 :

misomiso priatelia lesanka333.....matovič na profilovke....čosi mi tu nesedi grinDDDDDDDDDDD normalne sa tu zišla sebranka grinDDDDDDD kotleba power dotohoooo

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 09/01/2021 08:29 :

xsxsx10
Je to presne naopak ako píšeš, to s tebou nemá zmysel diskutovať lebo ti o diskusiu vôbec nejde. Ide ti len o rozvrat diskusie.

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 08:31 :

aky članok taka diskusia, skor tak by som to napisal......raz darmo, ked ktosi založi članok na nenavisti, nenavist dostane

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 09/01/2021 08:33 :

No vidíš aký si bystrý! grin
Ale s tým Kotlebom ti to nevyšlo,,,To ťa veru zle naučili svedkovia Demešovi. cool

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 08:34 :

Hatabin, Fico, Kotleba, neni to jedno ? Všetko to iste, podla slovnika je tutovka že patriš k jednemu z tychto svedkov grinDDD

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 09/01/2021 08:39 :

xs00, len toto si si vymyslel za pol dňa?
"xsxsx10 povedal o 09/01/2021 06:22 :
pan plešaty trpaslik s vychrtnutym telom mi pisal do spravy, že sa mi ospravedlnuje nech to tu zmažem vetko, lebo sa hanbi a že už si nikdy nenajde ženu kvoli tomu, lebo s jeho ksichtom a kedže je rozvedeny, teraz nema šancu, ked si to prečitaju ženy. Zevraj je to prenho ostuda. To je charakter, najskor struha hrdinu, potom prosika grin"
Ty hovnival, stále čakám,... aby si sa mohol s tým 30 kilovym dedom stretnut p.s.Mariana som volil ja

Naposledy upravil autobus dňa 2021-01-09 20:42 GMT

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 09/01/2021 08:39 :

Už si počul výraz "paleocons"? (Je to niečo ako vykopavkovi konzervatívci)

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 08:41 :

štefan si to ty ? grinDDDDDDDDDDD

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 08:41 :

autobus, už mi nepiš spravy, nezmilujem sa nad tebou

alexandra__ je odhlásený top alexandra__ napísal dňa 09/01/2021 08:42 :

Lesanka, citala som blog toho mladeho muza aj komentar od xsxsx10. Nie je pravda, ze do neho vyryval. Poradil mu vecne a dobre. Muz radi muzovi inak ako zena. Nic, co napisal nebolo ani znevazujuce, ale bolo uplne korektne. Napisal mu nazor, ktory ho moze v zivote posunut.
To, ze tu vediete diskusiu tymto "zvlastnym" stylom, je ina vec.
Eustacia netlieska zlemu spravaniu, myslim, ze ziadnemu tu z pritomnych by netlieskala zlemu spravaniu, tiez svoj nazor, ktory je iny od predlozenych, podala vecne a slusne. Je zvlastne, ze je za to tu neziaduca.
Tiez mam odlisny nazor na niektore skutocnosti, ktore sa tu prezentuju, ako aj na urcite suvislosti, ci naopak, nesuvislosti.
Ludia mavaju k tej istej veci odlisny postoj, odlisny nazor, odlisne presvedcenie, odlisne vnimanie.

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 09/01/2021 08:58 :

Alexandra

Lesanka, citala som blog toho mladeho muza aj komentar od xsxsx10. Nie je pravda, ze do neho vyryval.

Ak tomu dobre rozumiem tak Lesanka keď tvrdí že vyryval a ty tvrdiš že nevyryval, tak nie je komu veriť!
Ale keď napíšeš aj
Ludia mavaju k tej istej veci odlisny postoj, odlisny nazor, odlisne presvedcenie, odlisne vnimanie.

Potom prečo tam hore tvrdiš že nemá pravdu, keď akože ide len o to "odlišné vnímanie"???

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 09/01/2021 08:59 :

Alexandra: Mne obsah komentáru pod blogom toho hendikepovaného muža prišiel nevhodný a neprimeraný. Snáď mi dovolíš, aby som na to mohla vyjadriť svoj názor. To, že ty si to nevnímala ako vyrývanie, to neznamená, že ten chalan s hendikepom to nevnímal ako vyrývanie.

A pokiaľ ide o môj blog...Čítala si vôbec celú túto diskusiu pod mojím blogom, keď sa k tomu vyjadruješ ?  
Mne nevadí, keď má niekto iný názor, ako ja, ale vadí mi, keď tu nejaký troll a spamer uráža a ponižuje ľudí, vyhráža a zastrašuje ich a ešte k tomu verejne šíri o mne klamstvá, že som chlap.
Komentáre, v ktorých xsxsx10 na mňa verbálne útočil a nadával mi, som už povymazávala, takže nevieš, čo v nich bolo. Nevidím dôvod, prečo by som si tu mala nechať od niekoho bezdôvodne nadávať.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-09 21:02 GMT

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 09/01/2021 09:05 :

V tom blogu chcel nejaky chalan-vozickar radu. Odmietla ho totiz na zoznamku nejaka baba, ked zistila, ze je handicapovany. Mal som rozpisanu  reakciu na tento blog, ale blog odrazu zmizol. 

Kolega xsxsx10 sice odpisal celkom rozumne, ale pridal pre mna nepochopitelnu poznamku, ze keby bol tou babou, tak by po tomto zverejneni problemu stratil voci nemu doveru. Toto mohol byt dovod, pre ktory vozickar blog predcasne vymazal.

Prave aj z tohto dovodu som chcel na blog reagovat - ja si nemyslim, ze takato ziadost o radu (bez zverejnenia nicku tej baby) je dovodom pre stratu dovery.

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 09:05 :

grinDDDDDD tak asi kazdy vidi, kto tu klame, šach mat.....darmo si ju tu bude poskok miško zastavat smile)))) vam už nikto nič neuveri

lesanka divajte sa na tie staršie zeny, ako sa spravaju damy.....vecna kritika na moju adresu ale takisto aj rozumne rozmyšlanie,,,,,učte sa odnich, pomože vam to aj vo viere,.....keby mate aspon štipku ich viery, nesudili by ste.....len sa odnich učte držim vam palce smile

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 09:07 :

lednacek, ano preto to zmazal, pretože som mu poradil, až si rozmysli, či to tam necha skor ako to to dievča prečita a strati doveru, pretože tam riešil ich sukromnu konverzaciu, čo sa mi nezda fer voči tomu dievčatu....myslim, že mu to mohlo zachranit jeho priatelstvo, lebo evidentne mu natom zaležalo a chcel som mu pomoct. Chcel nazor, nie lutost, dal som mu svoj nazor. Ubližil som mu ? nemyslim.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/01/2021 09:10 :

Zaujímavé formulácie:

Už som ti niekoľkokrát napísala, že si neželám, aby si mi tu vypisoval pod môj blog.

Snáď mi dovolíš, aby som na to mohla vyjadriť svoj názor.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/01/2021 09:12 :

xsxsx10,
aké staršie ženy???

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/01/2021 09:17 :

misomiso_,
keď alexandra_ tvrdí, že nevyrýval, tak nevyrýval.
Nevyrývaj ty smile

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 09/01/2021 09:20 :

xsxsx10: Misomiso nie je môj poskok, tak ho láskavo prestaň urážať. Narozdiel od teba je Mišo inteligentný človek, ktorý prekukol tvoje manipulatívne ťahy a tvoje zámery rozvracať diskusiu.

alexandra__ je odhlásený top alexandra__ napísal dňa 09/01/2021 09:21 :

Lesanka, mam odlisny nazor na skutocnosti vazby i smrti gen. Lucanskeho, ktore som tu citala, ten som mala na mysli. Ale neprislucha mi riesit tieto zalezitosti. Rozdielne poznanie a postoje, ktore tieto roztrzky podnietili, co by bolo v poriadku predkladat ich vo svojej rozdielnosti, pokial by zostali vo vecnom usudku idealne s odovodnenim ci dokazmi.
Ked ta niekto uraza, mas plne pravo mazat komentare i nahlasit takeho cloveka.
Je tazke citat znevazujuce komentare, ktorych na tejto stranke bolo i je hodne. Pravidelne.

Naposledy upravil alexandra__ dňa 2021-01-09 21:40 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/01/2021 09:27 :

Diskusia o čom? O tom, o čom nič ani netušíte? Že niekto niečo zahlási, už je to berná minca? Na svete je toľko všelijakých samozvaných expertov na hocičo. Len sa tak hemžia v mediálnom priestore v snahe uchmatnúť si nejaký ten štek v telke a postaviť sa na piedestál s mastnými evrovkami vo vačku.
Riešte radšej svoje duše.

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 09/01/2021 09:32 :

Janjan nevyryvajgrin
Tak ja vraj nemôžem vyryvať a ty a troll môžte?! A to čo je za meter?

Trolo je uplne neznaly veci a napísal mi že som "poskok",,, zjavne má z toho sakramentsku radosť,,, vidíš už konečne aj ty kde to stále hrá?

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/01/2021 09:32 :

Na znevažujúce komentáre sú tu INÍ experti.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/01/2021 09:34 :

misomiso_
veď vieš, že ja mám dvojaký meter smile

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 09/01/2021 09:35 :

xsxsx10, je to otazka nazoru, mne sa to nezda byt ako dovod na stratu dovery. Dotycna si to mohla vysvetlit aj tak, ze ma o nu velky zaujem, ked to este riesi. Poradil by som mu ale nechat tu babu uz tak, pripadne ju vnimat na kamaratskej urovni, ak ona ma zaujem, a hladat si niekoho ineho. Je vela ryb v mori ako hovoria anglicania.

xsxsx10 je prihlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 09:39 :

lednacek.....dobre, ak napišeš, že maš iny nazor, to beriem, ja som nenapisal, že mam patent na rozum, on chcel nazor, tak som mu dal svoj. Takže to, že to bolo nepochopitelne, alebo nebodaj to, čo tu napisala lesanka bolo riadne cez čiaru. Len som uplne zretelne napísal, čo by som urobil, keby som na mieste tej baby. Nehnevaj sa, ale pokial niečo riešim takto, tak mi natom druhom zaleži. Pokial mi nanom zaleži, tak to robim preto, aby som ho nestratil. Takže preto som mu poradil, nech si trikrat rozmysli, či bude taketo sukromne veci riešit takto bezhlavo, alebo radšej ešte sa trikrat nadychne a skusi to riešit s konkretnou osobou a na nazor sa može opytat aj bez toho, aby to dotyčna osoba videla. Ty by si to nebral ako stratu dovery, ja ano. Je to dospely chlap a ten ma taketo chulostive veci riešit inak, nie nacapenim veci, ktore s niekym prebera na nastenku zoznamky.

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 09/01/2021 09:51 :

xsxsx10
Dnes máš veru šťastný deň, tuto janjan sa za teba prihovoril (on má vždy pravdu) tak ti nedám to otcovske pokarhanie ako by sa patrilo za normálnych okolností. holygrin

idealista je odhlásený top idealista napísal dňa 10/01/2021 10:19 :

To odkedy sa tu riesi aj politika?
A odkedy sa z tejto krestanskej zozhnamky stal konspiratorsky web?
Lucansky spachal samovrazdu lebo neunuesol tarchu vazby, za svoje zlociny.
Kto nevinny spacha samovrazdu?

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 10/01/2021 11:20 :

Idealista: Všetky informácie, ktoré sú napísané v mojom blogu so zverejnením časti výpovede generála Lučanského, ako aj informácie o tom, že daroval viac ako 100-tisíc eur na charitatívne účely, sú pravdivé a ide o prevzatý článok z webstránky televízie JOJ, ktorá nie je žiaden konšpiračný web, ale je to oficiálna televízia.

V celách, v ktorých bol generál Lučanský väznený v Prešove, neboli kamery a nemal spolubývajúcich, takže čo sa tam v skutočnosti odohralo, to vie iba Pán Boh a generál Lučanský, ale ten už je žiaľ mŕtvy, takže už žiaľ neprehovorí. Manželka generála Lučanského bola v deň jeho úmrtia pri ňom v nemocnici a svedčila o tom, že na generál Lučanský na krku žiadne stopy po obesení nemal. Takže to, čo tu píšeš, že sa údajne obesil kvôli tomu, že neuniesol tarchu vazby, za svoje zlociny - to je dosť škaredá konšpirácia, ktorou znevažuješ pamiatku generála Lučanského, ktorý nasadzoval svoj život a dlhé roky bojoval proti reálnej mafii v SR a zaslúžil sa o to, aby sa najväčší mafián Mikuláš Černák dostal do väzenia.
To, že je niekto obvinený ešte neznamená, že je aj vinný. Na Slovensku platí prezumpcia neviny, doporučujem ti doštudovať si zákony.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 10/01/2021 11:35 :

K smutnej udalosti úmrtia pána generála Lučanského chcem ešte dodať oficiálnu informáciu z web stránky pána generálneho prokurátora SR Maroša Žilinku:

V prípade úmrtia bývalého policajného prezidenta Milana Lučanského už koná polícia.

Vyšetrovateľ začal trestné stíhanie pre dva skutky, vo veci porušovania povinnosti dozornej služby a vo veci trestného činu ublíženia na zdraví. Informoval o tom generálny prokurátor Maroš Žilinka.
„Predmetom trestného stíhania bude jednak posúdenie, či nepochybili príslušníci Zboru väzenskej a justičnej stráže a druhým bude posudzovanie okolnosti vzniku a charakteru ujmy na zdraví obvineného a prípadnej účasti iných osôb na spôsobení zranenia,“ doplnil Žilinka.
„Ak sa v tomto prípade potvrdí zlyhanie kohokoľvek, bude vyvodená právna zodpovednosť,“ dodal generálny prokurátor.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 10/01/2021 11:53 :

Dôvodom, prečo som sem pridala tento blog o generálovi Lučanskom, bolo to, aby bol poskytnutý priestor pre jeho vyjadrenia z jeho výpovede, keďže je mŕtvy, a už sa nedokáže brániť, pričom som chcela poukázať aj na dobré skutky, ktoré počas svojho života vykonal pre túto spoločnosť.
Tento blog mohol byť zároveň miestom pre ľudí, ktorí chceli vyjadriť česť pamiatke generála Lučanského, a ďakujem tým diskutujúcim, ktorí tak v slušnosti a piete učinili.
Vzhľadom na to, že sa tu včera diskusia zvrhla a v posledných viac ako 50 komentároch sa riešili veci, ktoré s obsahom môjho blogu vôbec nesúvisia, pričom tu niektorí diskutujúci boli častovaní nadávkami a ponižovaním, rozhodla som sa túto diskusiu ukončiť.
Ak sú tu ľudia, ktorí pociťujú potrebu sa hádať, nadávať druhým a znevažovať pamiatku mŕtveho generála, doporučujem im, aby sa zamysleli sami nad sebou a ak ani to nepomôže a pociťujú potrebu hádať sa ďalej, nech sa páči, môžu sa realizovať na sociálnych sieťach.

Ľuďom dobrej vôle prajem požehnanú nedeľu.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-10 11:56 GMT

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 10/01/2021 12:00 :

Naopak, ja som rad, ze sa tato tema na zoznamku objavila. Nic lepsie asi neukaze to, co v nas je. Ake je nase vnimanie sveta, aky mame cit pre pravdu, ferovost a spravodlivost...

A kazdy si aj na zaklade toho moze vybrat partnera podla toho, co mu vyhovuje.