Archívy

Reklama

... : Po stretnutí Kuffu so Šefčovičom ide parlament vypovedať Istanbulský dohovor

Pred pár dňami kňaz Marián Kuffa verejne vyhlásil, že kvôli politike presadzujúcej homosexuálne manželstvá a potraty, nebude voliť Zuzanu Čaputovú, čo však neznamená, že bude voliť Maroša Šefčoviča. Toho verejne vyzval, aby sa jasne verejne vyjadril v prospech zrušenia Istanbulského dohovoru. Od tohto vyjadrenia sa situácia rapídne zmenila a zdá sa, že Marianovi Kuffovi sa podarí dosiahnuť ešte viac ako len prísľub.

„Po mojej kázni ma kontaktoval pán Šefčovič s otázkou, či sa môžeme stretnúť. Povedal som mu, že moja fara je otvorená každému človeku a môže prísť. Rozprávali sme sa takmer 3 hodiny. Chcel som, aby človek hlásiaci sa k viere pochopil, že gender totalita je projekt zameraný proti Bohu a rodine. Byť politikom nie je ľahké, ale byť katolíkom v politike je nesmierne vážna vec. Poblúdenia národa budú týmto politikom pripísané  a my kňazi sme zodpovední, ak sme ich na to neupovedomili. To, že parlament tak rýchlo reaguje na aktivitu SDZR s 80 tisíc podpismi vnímam ako plody tejto diskusie a som za to vďačný,“ uviedol Marián Kuffa.  

Slovenský dohovor za rodinu  vyzval parlament a vládu, aby rešpektovali vôľu ľudu a Istanbulský dohovor, ktorý má zaviesť na Slovensku gender totalitu vypovedali. Koordinátor dohovoru Erik Zbiňovský uviedol: „Žiaden politik nemá mandát rozvracať tradičný koncept rodiny. Radičovej vláda otvorila cestu, aby sa muž stal ženou, ak sa tak cíti a za ženu sa prehlási. Slovensko nebude inkubátorom ideológii proti rodine a životu. Ľudia vyslali jasný signál, že si to neprajú. Ďakujeme vopred všetkým poslancom, ktorí vo štvrtok zrušenie tohto genderistického dokumentu podporia.“

Marián Kuffa vyzdvihol obetu a sebazaprenie veriacich ľudí v kostoloch, ktorí Boha prosili o ochranu a pomoc proti genderizmu.  „Ľudia na kolenách a s ružencom v ruke vyšli chrániť Boží koncept rodiny. Robili to denne a každý víkend v nejakej farnosti. Robia to už 3 kalendárne roky. Nie ja, ale oni sú tí bojovníci. Vďaka takýmto neznámym ľuďom tento národ prežil stáročia. Hľadali Boha a prosili Boha. Ten sa nikdy neodvráti, ale taktiež sa nevnucuje. Rešpektuje našu vôľu,“ uviedol kňaz Kuffa.

Zákon o zrušení Istanbulského dohovoru predložila na rokovanie NRSR Slovenská národná strana. Je predpoklad, že za zrušenie budú hlasovať aj poslanci Smeru, ĽSNS a časť klubu Sme rodina.  

„Kto propaguje a pretláča genderizmus, vedome stavia národ proti Bohu. Stačí si zobrať do rúk Bibliu, aby sme pochopili ako sa takáto vedomá rebélia vždy skončí. Boh sa nenechá donekonečna urážať, on len dáva čas nám ľuďom  zaradiť sa do správneho tábora. Pozývam poslancov, buďte na Božej strane a budete na dobrej strane. Pozývam Vás k tomu. Vo štvrtok zahlasujte za zrušenie dohovoru. Kto chráni Boží svet, bude požehnaný.“

Erik Zbiňovský uviedol, že SDZR v prípade, že dohovor nebude zrušený, bude v petícii ďalej pokračovať. „Doposiaľ sa našich modlitbových aktivít zúčastnilo približne 120 000 ľudí, z toho 80 000 podpísalo petíciu. Slovensko má príležitosť sa postaviť proti prúdu dekadencie a byť vzorom pre politiku ostatných krajín. Aj toto je osobitné poslanie, ktoré nám Ján Pavol II predpovedal.“

Marián Kuffa na margo svojej kázne povedal. „Pán Šefčovič je slušný človek. Ideál nenájdeme, ten sme zavraždili pred 2000 rokmi na kríži. Ak sme odmietli Boha, zostávajú nám na výber len ľudia. Ak bude Istanbulský dohovor vypovedaný, bude to aj zásluha pána Šefčoviča a pôjdem ho voliť. Je to však aj príležitosť pripomenúť, že genderizmus na Slovensko pozvala vláda pani Radičovej, v ktorej sedela žiaľ aj kresťanská strana. Ďakujem všetkým politikom, ktorí sa jasne vyjadrili za jeho zrušenie, vrátane pánov Harabina, Kotlebu a aj môjho brata Štefana.“

Štefan Kuffa z KDŽP, ktorá podporovala v prvom kole Štefana Harabina povedal: „Pán Harabin bol naša jasná voľba v prvom kole, pretože to bol odvážny a čitateľný kandidát, ktorý sa vedel postaviť na stranu hodnotovej politiky a mal šancu uspieť. Dnes vidíme, že národné kresťanské sily posilňujú. Dnes Slovensko stojí pred nástupom kandidátky, pri ktorej sa dozvedáme, že ani jej advokátsky príbeh zrejme úplne nesedí. To, čo nám najviac prekáža je, že pani Čaputová a jej strana Progresívne Slovensko sa otvorene prihlásila k politike presadzujúcej potraty, teda zabíjanie vlastného národa, adopcie detí homosexuálmi, teda rozvrat rodiny. Ak vládna koalícia za pomoci opozície zruší Istanbulský dohovor, bude to jasný signál, že pán Šefčovič stojí o podporu kresťanských národných síl a v kontexte pani Čaputovej bude mať aj podporu KDŽP.“
Pridal boziazena on 27/03/2019 04:02

Komentáre (83)

neveriacitomas je odhlásený top neveriacitomas napísal dňa 27/03/2019 04:58 :

To ako vážne? Politika už aj tu?

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 27/03/2019 05:32 :

Pán farár Kuffa by mal byť opatrný vo svojích vyjadreniach si myslím. Veľmi si ho vážim za sociálnu aktivitu a ako pomáha ľuďom, to by si mali viacerí kňazi zobrať z neho príklad. Kázne a prednášky od neho už nepočúvam.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 27/03/2019 05:36 :

Mimochodom, od Šefčoviča je to strašné pokrytectvo. Môže a mal by sa hanbiť, že sa takto dorába pred voľbami, už sľubuje hory doly, len aby sa dostal ku korytu. Je to typický smerák. Ťahá od dôchodcov a jednoduchších ľudí hlasy a ešte na to využíva aj duchovného, taký ktorý je populárny u mnohých veriacich. Ľudia, kto tomu veríte? ako môžete takéto niečo brať vôbec vážne?

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 27/03/2019 06:03 :

anneliese, hadam nechces, aby dali hlas caputovej?!
A kazdy knaz by mal verejne vyjadrit nazor a upozornit ludí.... lebo ako vidiet aj tu, či už ide o kubinka, atom, kavu.... jednoducho im je sympatická devil , a ...lebo fico. A lebo fico- takým spôsobom sa minule zvolil užerník a daňový podvodník..

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 27/03/2019 06:06 :

Nezabudka, nechaj už tu Čaputovú tak. Teraz je reč o tom čo robí Šefčovič.
U mňa je to hnusné a slizké gesto, je to podvod na ľuďoch ako získať hlasy.

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 27/03/2019 06:07 :

Vy ste nič nepochopili... Tu ide o zrušenie kontroverzného dokumentu Istanbulský dohovor... Ktorý je nebezpečný v prvom rade pre deti...

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 27/03/2019 06:08 :

Žena, ty si nepochopila, že ide o predvolebný ťah? Ty si myslíš že je to reálne?

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 27/03/2019 06:08 :

Chvála Bohu za pána farára Kuffu, že tak proti nemu bojuje

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 27/03/2019 06:09 :

Jasne že je to predvolebný ťah.... Ale ochráni to deti... Nezaujíma jeho dôvod za to si nesie zodpovednosť sám... Ale čo z toho vyplinie

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 27/03/2019 06:10 :

anneliese, ty ho poznas osobne? koho tu ty súdiš? mne vyčítaš, ked na ludru napíšem ludra , a ty?

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 27/03/2019 06:13 :

Nezabudka, kľud. Zhlboka dýchaj.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 27/03/2019 06:18 :

nezahovaraj. koho tu súdiš? ty môžeš? ked mozes ty, prečo to vycitaš druhým?

Naposledy upravil nezabudka1234 dňa 2019-03-27 18:20 GMT

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 27/03/2019 06:21 :

Nezabudka, už som ti povedala že neznášam pokrytcov? Tak toto je, ako keby som sa ti vtierala len keď od teba čosi potrebujem. No neopľul by si ma?

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 27/03/2019 06:32 :

anneliese ako vieš , že to nie je reálne? Skús nám to presnejšie popísať. Alebo sú to len tvoje argumenty na úrovni "lebo Fico" ?

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 27/03/2019 06:57 :

Zastaviť proces prijímania nestačí. Príde druhá vláda a Istanbul prijme. Je dôležité odvolať podpis na dohovore. Aj to sa dá vrátiť naspäť, ale vyzeralo by to trošku, no, hlúpučko.

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 27/03/2019 07:06 :

až teraz som si všimol:

atom02 napísal dňa 27/03/2019 04:51 :

kuffu by trebalo zastrelit miesa sa do veci do ktorých ho nič nieje


V jeho profile je napísané:
Moje vierovyznanie je:

Rímskokatolicke


Asi mu je vzorom ten zmrd z bilingválneho gymnázia C. S. Lewisa v Bratislave, ktorého zriaďovateľom je Cirkev bratská .
Tento primitív a slniečkar, ktorý má na svojej profilovej fotke na Facebooku rámik s nápisom volím Čaputovú, po jej víťazstve v prvom kole prezidentských voľbách v skupine Volíme pronárodných kandidátov za prezidenta napísal:

“Tak Čaputová vyhrala a prvé čo spraví je, že zatočí s opicami a antisemitami, ako ste vy. Členov tejto skupiny máme označených a budete prví, ktorých budeme strieľať. Nech žije EÚ! Nech žije Zuzana! Nech skape slovenská štátnosť a samostatnosť!!


Riaditeľ školy Jaura je manželom podpredsedníčky Progresívneho Slovenska Zory Jaurovej, z ktorej pochádza aj prezidentská kandidátka Zuzana Čaputova.

Tak čo, čaputovce, už vám to dochádza, komu dávate hlas?

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 27/03/2019 07:25 :

"atom02 napísal dňa 27/03/2019 04:51 :
kuffu by trebalo zastrelit miesa sa do veci do ktorých ho nič nieje"

"atom02 napísal dňa 26/03/2019 09:51 :
janjan
mal by si niekedy po sebe citat co pises ...nelisi sa to velmi od tych alahovcov"

desperado je odhlásený top desperado napísal dňa 27/03/2019 08:21 :

a to mame uverit niekomu kto sa stal katolikom z vecera do rana?a to doslova , ja tam vidim akurat vypocitavost a predvolebny tah, ziadnu uprimnost.. navyse nikde nie je zaruka ze to aj po volbach naozaj spravi.. osobne zrejme ostavam pri povodnom rozhodnuti,preskrtnem oboch alebo nepojdem volit vobec ,prepacte ale ako katolik s takymito ludmi ja suhlasit za prezidenta nemozem,  nedajte sa nachytat do krasnej a takmer dokonalej pasce Zleho..myslim ze v Bozich ociach je postoj nesuhlasit s oboma,resp nevolit ich prave ten najlepsi
p.s. samozrejme ak parlament Isambulsky dohovor vypovie budem len rad a aspon konecne nieco dobre aj tato vlada spravi.. ale za prezidenta mi moje vnutro a svedomie nedovoli podporit z tychto ani jedneho

Naposledy upravil desperado dňa 2019-03-27 20:30 GMT

whitelion je odhlásený top whitelion napísal dňa 27/03/2019 10:39 :

anneliese, rozmýšľaš ako jedna blonďavá prázdna krabica, ktorá neustále vertlíkuje naučené drísty dookola s kadenciou 120 slov za minútu

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 28/03/2019 12:01 :

desperado a prečo nie?  grin

Keď desaťtisíce ľudí a medzi nimi aj kresťania uverili , že Pezinbaba je ekologická aktivistka, advokátka  s bohatou právnickou praxou.

Do dnešného dňa má až 6, slovom šesť zastupovaní, celkovo 6 zastupovaní za 13 ROKOV ! Z toho 1x zastupovanie vlastného otca v skládke Pezinok, potom 4x platobný príkaz, čo bežne na súde rieši vyšší súdny úradník a toto posledné, o ktorom takmer nikto nevie, čo to vôbec bolo? A koľko z toho vyhrala / prehrala? Za všetky tie  roky advokátskej praxe, za čo zinkasovala podla vystavených platobných príkazov ohromnú celkovú sumu až 1.285,84 Eur !!!! Avšak Čaputovej mesačný prijem bol od 3.500 do 5000 Eur  plus jednorázová odmena z USA / Goldmann / 157.000 Eur.
Jej advokácia je hotový ekonomicky zázrak .

Čaputova si dokonca nespomína ani svoje prvé koncipientské zastupovanie ľudí na súde. Skúste nájsť jej štrukturovaný životopis, to sa nahľadáte.

A čo je najlepšie, aktivistka  Čaputová podanie na Európsky súdny dvor nepripravovala!! To potvrdil aj  primátor Pezinka.
A tie čaputovce si tieto informácie môžu verejne overiť, stačí trocha času a námahy, ale im je to aj tak jedno, lebo Fico…….

Ale tieto OVCE ani neregistrujú jej vyjadrenia napr.
Počas diskusie prezidentských kandidátov na Pravde bola OTÁZKA :
Mal by byť zavedený dôchodkový strop na úrovni 65 rokov?
Zuzana Čaputová: Bola by som proti, lebo to nepovažujem za systematické riešenie kvality života našich seniorov.

OVCE, čo ste jej dali hlas, budete otročiť do skapania a možno sa nejakého dôchodku dožijete.

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 28/03/2019 07:11 :

peter_m : Vystihol si to uplne presne.
Kuffu si vazim pre aktivity ktore ma, ale tu uctu a respekt ktory si u ludi roky pracne budoval, sa jeho miesanim do politiky moze stratit behom chvile.
Zda sa, ze Sefcovic oklamal aj jeho sad
Je uz ked pocujem slovo smer, neverim nikomu ani nos medzi ocami. Neviem aka bude Caputova, ale viem aky bude Sefcovic...Aj teraz. Ona aj ked ma liberalne nazory, tak aspon stale rovnake. On sa kruti ako had podla toho, akych volicov chce oslovit. Ak by zistil, ze na SVK zije vela kanibalov, tak by povedal, ze ked bude prezident, tak povoli jedenie ludskeho masa, to je taky clovek... Ale kazdy ma slobodnu volu, nech si kazdy voli koho mysli, nikoho tu nebudem presviedcat...

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 28/03/2019 07:30 :

peter m,  prezident sa voli na 5 rokov. Ale tebe je to zrejme jedno, tebe asi na rozhodnutie stačí pohlad do jej výstrihu.

silvestersilvo je odhlásený top silvestersilvo napísal dňa 28/03/2019 07:40 :

.zákulisné reči s Róbertom Bezákom: Môže katolík voliť Čaputovú?
https://www.tyzden.sk/politika/54238/zakulisne-reci-emeritny-arcibiskup-robert-bezak-prezident-je-jeden-z-nas/

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 28/03/2019 07:59 :

nezabudka1234: To má pravdu, akurat, ze smeraci nam tu vykradaju krajinu uz 13 rok, takze nejaka Caputova ked by tu aj bola 5 rokov, to je nic

lazar44 je odhlásený top lazar44 napísal dňa 28/03/2019 08:00 :

Kufa.
Ak pred prvým kolom Kufa odporúča voliť Harabina, tak niečo nie je v poriadku.
Vnútorný kompas vykazuje veľkú poruchu.
V snahe dosiahnuť "dobro" spája sa s hocikým, zabúdajúc na:
"Vrana k vrane sadá a rovný rovného si hľadá."
"Po ovocí ich spoznáte."
Ak som dobrý v mojej profesii, to neznamená, že rozumiem politike.
Napomenúť politikov? Súhlasím.
Napomenúť Kufu? Áno. Uveril si vo vlastnú dôležitosť a pomáhaš bratovi v politike.
Určuješ farníkom, koho majú voliť. Doba pokročila a farári nebudú riadiť politikov.
Násilníci a politici východu sú ti bližší ako poctivý človek.
Poznáš vôbec cenu cudzích duší.
Poznáš vôbec cenu duše vlastnej?
Jozef

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 28/03/2019 09:57 :

Ako môže niekto voliť Čaputovú a pritom tvrdiť o sebe, že je kresťanom....???

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 28/03/2019 09:59 :

"Asi vôbec nieje podstatné, že je za vraždy nenarodených, starých, chorých... Za legalizáciu drog... Za sexualizaciu detí prostredníctvom zvrhlej sexuálnej výchovy... Adopciu homosexuálnymi pármi...

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 28/03/2019 10:01 :

Hlavne, že premiestňuje skládky odpadu z jedného miesta na druhé... "To je to, čo je najpodstatnejšie...a podľa tohoto je ten správny dobrý človek " ?

lazar44 je odhlásený top lazar44 napísal dňa 28/03/2019 10:44 :

kava
Vieš, napísal by som aj Káva, ale dala si si tam malé "k"
a ja to rešpektujem.

michal je odhlásený top michal napísal dňa 28/03/2019 10:50 :

Chodte volit

Naposledy upravil michal dňa 2019-03-29 09:45 GMT

michal je odhlásený top michal napísal dňa 28/03/2019 11:20 :

atom02 ludom so zafixovanym myslenim to nevysvetlis.

Naposledy upravil michal dňa 2019-03-29 09:52 GMT

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 28/03/2019 12:38 :

Zákaz potratov na Slovensku nič nevyrieši a potraty sa budú robiť aj tak. Keď ho bude chcieť žena podstúpiť, pôjde do zahraničia a urobí to aj tak. V dnešnej dobe to nie je ani otázka peňazí.

Riešenie je, zjednodušiť adopciu, finančne podporovať ženu, ktorá sa tak dostala do neželanej situácie aby si mohla dieťa nechať ak ho chce, nie aby musela dať dieťa preč s finančných dôvodov. Prípadne poskytnúť siciálnu pracovníčku, alebo poskytnúť príspevok na opatrovateľku pre dieťa. Je to všetko otázka peňazí a nie zákazu.

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 28/03/2019 01:45 :

peter_m  dobré napísané , že treba podporiť najprv záchranu morálneho úpadku celej slovenskej spoločnosti- Úplne s tebou súhlasím, len škoda, že si potom  znehodnotil svoj bystrý  postreh  nepatričnými domniekami.

Píšeš:  „Ja od nej očakávam, že sa bude na 99% venovať najmä morálnemu ozdravovaniu spoločnosti.“
Na základe čoho si dospel k záveru, že ona je ta práva morálna autorita? Na základe toho, že preložila jednu skládku na iné miesta?  To ju oprávňuje sa hrať na bojovníčku proti zlu a kandidovať na najvyššiu štátnu funkciu? Čo vlastne o nej vieš? Pred pár mesiacmi si ani nevedel, že niekto taký existuje!
Veď toto sme tu už mali presne pred 5 rokmi!!!! Nainštalovali nám sem etalón morálky a vykľul sa z neho  úžerník, volebný, daňový a pozemkový podvodník. A ľudia ho volili, lebo Fico... Takú hanbu mať v najvyššej funkcii usvedčeného kriminálnika si v dnešnej dobe nemôžu dovoliť ani v Afrike, alebo Latinskej Amerike.  Taký Gašparovič a Schuster boli oproti nemu štátnici a intelektuáli. V iných krajinách idú prezidenti do basy napr: Brazília, alebo Južna Korea a verím , že spravodlivosti  neunikne. Padni komu padni.

To naozaj chcete, aby každých 5 rokov nám sem inštalovali neznáme ksichty a keď sa zistí, čo sú zač, tak  nám zas privedú ďalší neokukaný ksicht? Koho budete voliť na budúce? Káčera Donalda, alebo nejakú aktivistku s Ochrany zvierat, lebo zachránila mačičku pri  diaľnici? Lebo Fico...

To, čo si napísal o Čaputovej, alebo Šefčovičovi: „Od šefčoviča sa skôr očakávam krytie zločincov, zľahčovanie problémov a uľahčovanie podvodov, čo považujem momentálne za väčšie zlo, ako jeho sľub zrušenia potratov.“
To sú také smiešne úvahy, bez akejkoľvek racionálnej úvahy a nulovou argumentačnou hodnotou. Ty si neurobil nič, iba to, že si napísal nejaké vlastné očakávania a to prezentuješ ako „tak sa stane“ .  A ty máš právo voliť?                  Však ani to väčšie zlo nevieš identifikovať a ešte sa s ním stotožňuješ!

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 28/03/2019 02:07 :

analytik89, aj iný , prezident nie je vláda. Skôr ide o osobu reprezentujúcu a prezentujúcu Slovensko.
michal ...( s vymytym mozgom) , to je aj pre teba, on nie je vláda. A šefčovič nebola priorita pre týchto kresťanov, toto je druhé kolo, kde sa žial dostali tí, o ktorých je reč.
Očakávate od nej, od neho... na základe fantazmagorii vašich. Po zamyslení, čo všetko ste o nej za posledný týždeň čítali, síce okrajovo, lebo ju všetci preferujú, ale predsa sa to len dá prečítať. Od neho očakavate ochranu zlodejov? grin Ale to sa čaputová nevyjadrila, že užernikovi a daňovemu podvodníkovi neudeli milosť sad
stačilo ju len počuvať, a zistite, že je klamárka ,o.i. napr. hovorila, že za rozpad jej manželstva nemôže jej amant, a na druhej strane hovorí, že jej manžel odišiel pred dvomi rokmi a ona má milenca dva roky (2-2=0).....atd.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 28/03/2019 02:13 :

ktosi od čaputovej očakáva, že lgbt bude venovať 1%, ja od nej očakávam, že jej prinos pre slovensko bude podobný kiskovmu a kde sa bude dať, bude očierňovať slovensko ako sú u nás potláčané práva gayov a lesieb

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 28/03/2019 02:28 :

ešte taká malá poznámka, čaputovej fanklub trápia homosexuáli, morálka, ale už nie to , že jeden z nich by chcel zastreliť kňaza.

A tieto osoby, údajne kresťania, sú voliči Čaputovej.

To je naozaj na zamyslenie, ale ako tu uviedol jeden čaptavý fanúšik, asi mám vymytý mozog a zafixované myslenie. Berte to ako moju sebareflexiu.

Naposledy upravil sivy dňa 2019-03-28 14:30 GMT

michal je odhlásený top michal napísal dňa 28/03/2019 02:51 :

nezabudka1234 v pripade Sefcovica je prezident sucastou vlady a strany, ktora mu plati jeho masivnu kampan. Minule som isiel s autom 200 km cez vychodne slovensko a tolko rovnakych billboardov som este nevidel za 1 den. Vsade Sefcovic. Preco myslis ze tak silno chcu mat svojho prezidenta vo funkcii? Lebo im ide o vela...
sivy a z coho strach ked bude prezidentka Caputova?

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 28/03/2019 03:08 :

Michal, akú stránku na nete otvorím, tam sa na mňa škerí caputova. Čo myslíš, prečo? Každý sa snaží osloviť inú skupinu obyvatelstva

michal je odhlásený top michal napísal dňa 28/03/2019 03:19 :

.

Naposledy upravil michal dňa 2019-03-29 09:54 GMT

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 28/03/2019 03:22 :

Len by som to tak zhrnul, že neobhajujem Caputovu, ale v mojom poňatí je menšie zlo ako Sefcovic. Pre iného to môže byť naopak. Ale preto na neho nebudem útočiť, že je zly kresťan ked chce voliť človeka ako Sefcovic.  Každý si je zodpovedný za seba

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 28/03/2019 05:02 :

o chvilu budu parlamentné volby. a sudcovia? , to je iná nedotknutelná kasta, horšia ako politici

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 28/03/2019 06:25 :

Ak parlament zvolí 18 smeráckych kandidátov za ústavných sudcov, každý prezident bude musieť z nich vybrať 9 smeráckych ústavných sudcov.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 28/03/2019 09:13 :

analytik89: "Kuffu si vazim pre aktivity ktore ma, ale tu uctu a respekt ktory si u ludi roky pracne budoval, ..."
Veľký omyl. Dôstojný pán Kuffa si nebudoval úctu a rešpekt u ľudí, ale budoval domov pre tých najúbohejších. Bol by som zvedavý, koľko pomoci sa mu pri tom dostalo od liberálov.

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 28/03/2019 09:49 :

Michal , tvoja otázka: sivy a z coho strach ked bude prezidentka Caputova?  Je úplne na mieste.

Trocha histórie:
Pred piatimi rokmi sa  jednej agentúre podarilo oklamať občanov Slovenska a nainštalovali nám za prezidenta amorálneho človeka, hoci veľmi dobre vedeli, čo je zač.  Keď sa počas jeho prezidentovania ľudia spamätali, bolo už neskoro a takú hanbu a morálny úpadok na poste prezidenta, Slovensko ešte nemalo.  Došlo to až tak ďaleko, že vo februári sa 60% občanov vyjadrilo, že by nemal pokračovať v politike.  Jeho popularita u ľudí rýchlo klesala ako dôsledok jeho činov, nehodných štátnika, ale aj čestného človeka. Z dobrého anjela sa vykľul démon. Gašparko zohral svoju rolu a musí uvolniť cestu.  A preto sa ľudia za oponou rozhodli v nadchádzajúcich voľbách pre inú tvár.  Rovnaká agentúra sa rozhodla pre Mistríka, ktorý sa otvorene vyjadroval, že by chcel pokračovať v Kiskovej práci. Lenže chybička se vloudila,  bolo zverejnené jeho majetkové priznanie  ktorý za predošlé roky mal ročný príjem okolo 50 tisíc eur, dva slabšie ročníky – 2014 a 1015 – mu priniesli dokonca len 16 tisíc eur a predtým najvyšší príjem za päť rokov uvádza v roku 2013, ktorý činil 155 034, 69 eur. Fantastický  nárast však zaznamenáva v roku 2018, v ktorom tiež ohlásil svoju kandidatúru, a to 1 430 941,03 eur. Po zverejnení týchto informácií Mistrík nečakane odstupuje. Vraj, že sa rozhodol zodpovedne po neľahkej úvahe a na základe informácií, ktoré potvrdili náskok Z. Čaputovej. Pozor toto nie je vtip. V kampani  Róbert Mistrík minul vrátane registrovaných tretích strán takmer 713-tisíc eur  a zrazu sa na základe nejakého pofidérneho prieskumu, kde Čaputová ziskala viac hlasov rozhodne odstúpiť? Ale až potom,  keď vyjde najavo  jeho príjem   1 430 941,03 eur?

Čo ma spoločné Mistrík a Kiska? Je to agentúra, ktorá im robila prezidentskú kampaň a ta agentúra sa volá KOMPLOT. Nie , toto nie je vtip!!! Život a dejiny občas majú zmysel pre humor. Jak príznačný názov, pretože tieto voľby, rovnako ako minulé a pred minulé je jeden veľký KOMPLOT proti nám občanom.

Pokračujeme:

Volebnú kampaň kandidátky Zuzany Čaputovej robí zahraničná firma, ktorým je  izraelská lobistická skupina „Shaviv Strategy and Campaigns“.  Pozor, ani toto nie vtip! Zástupcom  izraelskej firmy na Slovensku je pán  Michal Repa a ten otvorene priznáva, že je hlavným strategickým mediálnym poradcom v kampani Zuzany Čaputovej.  Sledujete, vnímate? Predstavte si, že by Šefčovičovi robila kampaň firma z Ruska. To by bolo štekotu a vrieskania  o ruskom zasahovaní do prezidentských volieb, ale v prípade Izraela je to predsa kóšer. Však mi predsa nie sme žiadny antisemiti, pravda?  Táto firma je veľmi zaujímavá. Je zakladateľ a v podstate hlavná osoba je  izraelský občan Aron Shaviv, ktorý stál za zvolením aktuálneho izraelského premiéra Benjamina Netanjahua, keď mu zabezpečil kolosálnu mediálnu kampaň. Znova sa vás opýtam, viete si predstaviť, že by na Slovensku robila prezidentskú kampaň ruská agentúra, ktorá robila kampaň pre Vladimíra Putina?

Tento izraelský občan podľa všetkého stál aj za pokusom o štátny prevrat v Čiernej hore a preto  čiernohorské úrady stále evidujú a vyšetrujú ako podozrivú osobu. Tiež  mal byť v spolupráci s agentom CIA (Assad) dokonca zapletený aj do pokusu o atentát na čiernohorského predsedu vlády. O tejto skutočnosti  informoval aj  britský denník „The Guardian“. A takú chuťovku na záver ohľadom tejto firmy, v susednom Rakúsku pomáhala v mediálnej kampani aj krajne pravicovej rakúskej Strane Slobodných (FPÖ). Stačí?

Ako sa hovorí, bez vetra sa ani list nepohne a tak sa pán  Aron Shaviv  pochválil v izraelských novinách, že sa osobne stretol s Danielom Lipšicom, ale sa aj posťažoval, že na Slovensku má povesť izraelského agenta. Nuž pán Shaviv, vraví sa vyzerá ako kačka, chodí ako kačka, kváka ako kačka, je to kačka.

Záver:
Zuzana Čaputova má v kampani heslo: Postavme sa proti zlu
A tak si kladiem otázku, ako vážne a nakoľko úprimne  to myslí, keď  jej neprekáža spojenie s touto pochybnou firmou, ktorá jej robí kampaň.


A preto ten strach a obavy sú na mieste.

michal je odhlásený top michal napísal dňa 28/03/2019 10:29 :

Sivy no zaujimave informacie. Len stale nechapem co negativne by malo priniest zvolenie Caputovej za prezidentku pre Slovensko.

Naposledy upravil michal dňa 2019-03-29 09:55 GMT

whitelion je odhlásený top whitelion napísal dňa 28/03/2019 10:36 :

michal S tvojou jednoťahovou logikou na úrovni 7-ročného decka nedokážeš pochopiť, že všade tam kde agendu LGBTI nevedeli pretlačiť cez parlament, jednoducho to urobili  cez  Ústavný súd výkladom ústavy, takže hádaj akých sudcov by Čaputová vymenovala?

Pani Čaputová je učebnicový marketingový produkt, tak ako bol pán Kiska, kde pani Čaputová je 20 rokov odchovávaná na peniazoch pána Soroša a jeho neziskoviek, ktoré z nej umelo spravili v prípade pezinkej skládky hrdinku. Pri marketingových produktoch, vždy klamete zákazníka, v tomto prípade voliča. Marketingový obraz, ktorý bol pre pani Čaputovú vytvorený, ovplyvňuje pani Čaputovú a ona sa snaží a musí podľa neho správať, a nie naopak, ako si Vy naivne myslíte, že všetko je to prirodzená poloha pani Čaputovej, totiž každá filmová postava má vopred vytvorený charakter a úlohou herca je to vierohodne zahrať, tak ako sa to snaží pani Čaputová. Práve pani Čaputová je to zlo, ktoré nás dennodenne klame a zavádza a ktorému sa treba nevyhnutne postaviť!

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 28/03/2019 11:00 :

atom03 tvoja jediná "rozumná" argumentácia bola, citujem:

"kuffu by trebalo zastrelit miesa sa do veci do ktorých ho nič nieje"

michal je odhlásený top michal napísal dňa 28/03/2019 11:08 :

whitelion, takze mas strach z LGBTI ludi? Mas deti o ktore sa bojis aby neboli nimi pokazene, aleo sa bojis ze pokazia teba?

michal je odhlásený top michal napísal dňa 28/03/2019 11:18 :

atom02 ja nechcem nikomu brat jeho nazor, alebo ho presviedcat o tom mojom, len by ma zaujimalo preco niektori ludia nevidia co zle robi smer alebo este horsie vidia, ale vedome to ignoruju. A preco sa snazia hladat chyby tam kde niesu.

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 28/03/2019 11:40 :

michal, si slobodný človek, dospelý podľa občianského preukazu, daj hlas tomu, komu uznáš za vhodné. Info si dostal, nemôžeš sa do budúcnosti vyhovárať, že si nevedel, kto je , čo je ta Čaputova zač, napriek tomu, že informácií je viac než dosť. Nezávisle od toho, ako sa rozhodneš, nevnímam ťa ako nepriateľa.

Poviem ti takú zaujímavosť. Ja mám veľmi rád svojho deda. Je to veľmi bystrý a inteligentný človek. Tak ako sa hovorí o niekom, že je kovaný komunista, o ňom možno povedať, že je kovaný katolík. Jeho brat mi povedal, že za socializmu sa za ním chodili radiť aj komunistický papaláši z neďalekej fabriky, kde robil. Velakrát im vynadal a nikdy sa mu nič nestalo. Všetci si ho vážili a hlavne kňazi. Pred piatimi rokmi , keď boli voľby, som dal hlas Kiskovi a vtedy mi dedo povedal jednu zaujímavú vetu: Synak, vždy , keď niekto bude od teba chcieť aby si mu dal hlas, alebo prejavil dôveru, vždy sa pozri s kým paktuje. Lebo komu bude slúžiť , ten ho aj bude mať.“

Tu platí staré známe:
"Vrana k vrane sadá a rovný rovného si hľadá."
"Po ovocí ich spoznáte."

V snahe dosiahnuť svoj cieľ vyzývajú na boj proti neidentifikovateľnému „zlu“ a sú ochotní sa spojiť aj s čertom. Pozri sa na ich falošnosť, keď sa Kuffa, alebo cirkev vyjadruje k politike, tak to je nemiestne zasahovanie, lebo podľa tých pokrytcov, doba pokročila a farári nebudú radiť politikom. Ale keď sa taký Bezák, Halík, alebo Prostredník vyjadruje, tak je to v pohode, hlavne na POHODE.
Nepoznajú cenu vlastnej duše a preto nemôžu poznať ani cenu cudzej duše.
Násilníci a politici západu sú im bližší než ich vlastný národ a poctivý ľudia.

michal je odhlásený top michal napísal dňa 29/03/2019 12:22 :

sivy, tvoj dedo ma pravdu. A tesi ma ze ma nepovazujes za nepriatela, ja teba tiez nie.
Ale preco nepovies co konkretne Caputova bude robit zle? Ked mozes, tak prosim velmi konkretne. Ak to budu fakty a nie domnienky a predsudky, tak rad zmenim nazor a vyhnem sa chybe pri volbe...

Naposledy upravil michal dňa 2019-03-29 00:23 GMT

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 29/03/2019 05:09 :

Chlapci, prestaňte tu vypisovať o vymytych mozgoch, keby vaše otvorili, to by bol iný zápach.
Okolo caputovej a na nej je toľko špiny, že už sa to môže považovať za hnoj. Čo môžete povedať voči sefcovicovi? Omielate dokola "lebo fico,  lebo smer" caputovu vytiahla opozícia zo strany, ktorá je najväčšou morálnou žumpou

michal je odhlásený top michal napísal dňa 29/03/2019 08:09 :

progres

Naposledy upravil michal dňa 2019-03-29 10:03 GMT

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 29/03/2019 08:37 :

Michal, ty na verejnosti radšej ani nesmrkaj. Hovoríme o 2 ( slovom dvoch) kandidátoch na prezidenta. Fico si zodpovedá za svoje. A caputova za svoje podvody a klamstvá a pozadie (teraz mám na mysli jej volebný tým). A sefcovic za svoje prešľapy. A teraz,  keby si tie jeho vymenoval ale nefantaziroval.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 29/03/2019 08:41 :

Atom02, a nie je to jed, nie je to zlo? To zlo je presne pomenované. Len čaputova ešte nepovedala proti akému zlu to ide bojovať. Že by to bol zrovna ten kufa a jeho názory? Asi áno, veď aj ty, ako jej volič si dal jasne najavo čo s ním treba urobiť.

michal je odhlásený top michal napísal dňa 29/03/2019 08:49 :

nezabudka1234 lebo?
Sefcovic ma jeden preslap a to je to ze je v srane smer, ktora ako on sam povedal je rakovinou tejto spolocnosti.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 29/03/2019 09:13 :

prezident je nestranicky. To po prvé. A po druhé- zase nič proti šefcovicovi. Len lebo fico. A po tretie, v akej strane je čaputova?  Tuším progresívne slovensko, ciele-morálny hnoj.

whitelion je odhlásený top whitelion napísal dňa 29/03/2019 09:14 :

michal V prírode homosexualita neexistuje a pokiaľ by aj nejaké správanie zvierat vyzeralo navonok ako homosexuálne, tak je to irelevanté, lebo je to len snaha o uspokojenie sexuálneho pudu a nie náklonnosť k tomu istému pohlaviu. Takže pokiaľ pes skočí na tvoju nohu, tak to neznamená ani že si suka, ani pes, ani gay, len si chce uspokojiť sexuálny pud. Príroda homosexualitu neakceptuje, lebo je to degeneratívny prvok, ktorý nedokáže zabezpečiť reprodukciu druhu, vrátane ľudského rodu. V žiadnom človeku nie je vrodená homosexualita, lebo nie je žiadna genetická predispozícia, aby sa niekto narodil ako homosexuál, alebo tiež alhoholik alebo feťák, všetko je to zlyhanie výchovy, vplyv prostredia a iných faktorov. Napíšem to tak, aby to aj debil alebo volič pani Čaputovej pochopil, žiadny gén nie je zodpovedný za homosexualitu, preto nikto sa nerodí ako homosexuál!

Žiadne iné zviera okrem človeka LBGTI problém nemá, to znamená, že celý LBGTI problém je človekom umelo vymyslený a otázka znie prečo? Lebo prebieha riadená depopulácia ľudstva, rozvrat rodiny a manželstva ako základného kameňa reprodukčného procesu a výchovy dieťaťa, digitálno-ekonomické zotročovanie ... a výsledkom sú vygumované čaputovce, ktoré sa z toho ešte aj tešia, že idú mäsiarovi pod nôž.

michal je odhlásený top michal napísal dňa 29/03/2019 09:43 :

Nechajme to tak, lebo kazdy ma na to iny nazor, ktory nechce zmenit. Zajtra su volby a v nedelu sa dozvieme v akej krajine chce zit vacsina ludi na slovensku.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 29/03/2019 09:43 :

Michal, a kde si prišiel na to. Že je v strane SMER? Typický caputovec, klamár a podvodník. Ešte že tá vaša "herečka " je radšej ticho. Inak by sme sa iné "informácie " dozvedeli.

Naposledy upravil nezabudka1234 dňa 2019-03-29 09:45 GMT

michal je odhlásený top michal napísal dňa 29/03/2019 09:48 :

Pekny den nezabudka smile

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 29/03/2019 10:05 :

Ďakujem. Len tá úprimnosť tam chýba

michal je odhlásený top michal napísal dňa 29/03/2019 12:35 :

Kde? V mojom priani pekneho dna? A preco mas pocit ze som to nemyslel uprimne? smile

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 29/03/2019 01:39 :

Podľa tvojho celodenného prístupu smile

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 29/03/2019 05:07 :

Nezabudka, boduješ :-)

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 29/03/2019 05:54 :

som ta presvedcil, aby si nevolila caputovu? grin

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 29/03/2019 05:59 :

Mňa? nie. K voľbám nejdem a ak by som šla, volím ju.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 29/03/2019 06:04 :

dovod? prečo ju

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 29/03/2019 06:13 :

Nebudem s tebou o tom debatovať. Nie som povinná ti odôvodňovať koho a prečo idem voliť.

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 29/03/2019 07:04 :

anneliese , je dobré, že  nemôžeš voliť, nakoľko sa  takých ako si ty, zajtra  vyrojí celá kopa . Chronologicky na tomto blogu ukážem tvoju čaputovskú logiku ...lebo Fico.

Udalosť dňa:

Dnes poslanci prijali uznesenie SNS proti ratifikácii Istanbulského dohovoru
Národná rada SR žiada vládu, aby nepokračovala v procese smerujúcom k ratifikácii Dohovoru Rady Európy o predchádzaní násiliu na ženách a domácemu násiliu a o boji proti nemu (tzv. Istanbulský dohovor). Kabinet má tiež oznámiť Rade Európy, že Slovensko sa nehodlá stať zmluvnou stranou dohovoru.


Názov tohto blogu: Po stretnutí Kuffu so Šefčovičom ide parlament vypovedať Istanbulský dohovor

anneliese napísal dňa 27/03/2019 06:06 :
Nezabudka, nechaj už tu Čaputovú tak. Teraz je reč o tom čo robí Šefčovič.
U mňa je to hnusné a slizké gesto, je to podvod na ľuďoch ako získať hlasy.

boziazena napísal dňa 27/03/2019 06:07 :
Vy ste nič nepochopili... Tu ide o zrušenie kontroverzného dokumentu Istanbulský dohovor... Ktorý je nebezpečný v prvom rade pre deti...

top anneliese napísal dňa 27/03/2019 06:08 :
Žena, ty si nepochopila, že ide o predvolebný ťah? Ty si myslíš že je to reálne?

sivy napísal dňa 27/03/2019 06:32 :
anneliese ako vieš , že to nie je reálne? Skús nám to presnejšie popísať. Alebo sú to len tvoje argumenty na úrovni "lebo Fico" ?


Ani sa nečudujem, že si neodpovedala.....lebo Fico.

Naposledy upravil sivy dňa 2019-03-29 19:06 GMT

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 29/03/2019 07:10 :

Povinná nie si, ale odkaz pre budúce generácie by si nechať mohla, aby vedeli kto a prečo im nachystal to čo nachystal, napriek tomu tomu, že do sveta vytrubuje, že je kresťan.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 29/03/2019 07:17 :

Nezabudka, aj komunisti nám nechali  odkaz, pre nás, pre našu generáciu...

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 29/03/2019 07:27 :

Káva, oni majú vysoký tlak, nie ja :-) Našťastie som sa pred rokmi nastavila, akože nijaká urážka sa ma nedotkne a to aj platí.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 29/03/2019 07:34 :

anneliese, a co v tom odkaze bolo?

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 29/03/2019 07:39 :

Nezabudka, ty to poznáš lepšie ako ja, ty si tu dobu zažil reálne, tak vieš.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 29/03/2019 07:49 :

ty pišeš o odkaze, tak ho tu daj, ja neviem aký dali tebe

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 29/03/2019 07:51 :

Nezabudka, vieš čo? Takýmto štýlom diskutuj s ostatnými, nie so mnou. Resp. ja nebudem.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 29/03/2019 07:57 :

anneliese, ale ty nediskutuješ, ten trepeš ako male decko

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 29/03/2019 08:08 :

Nezabudka, OK, dajme tomu a teraz čo? Máš navrch nado mnou, tak si to užívaj. Keď ti ide iba o to, tak si to maj :-)

medvedik je odhlásený top medvedik napísal dňa 29/03/2019 08:19 :

Ludia,  ludia,
pochopte o com to cele je, je to len sposob ako sa diabol snazi odvratit ludi od Boha. a bohuzial, ako vidno vsade aj na krestanckych forach, debatach, atd, , dari sa mu.  Toto je pre vas tak strasne dolezite aby ste tu jeden druhemu dokazovali kto z tych dvoch je lepsi horsi , cistejsi, skorumpovanejsi. Kazdy clovek robi zle veci, a myslim, ze vsetci sa viac menej zhodneme , ze ani jeden z nich nie je nejaka velka moralna autorita a preto neobhajujem ani jedneho ani druheho. Jedine Boh vie presne ake je ich svedomie.   Uz som to tu v inom blogu pisal,, knazi, biskupi by spravili ovela lepsie ak by odporucali ludom sa pomodlit za teraz uz len dvoch kandidatov, aby tak mohol viac posobit Duch Svaty vo svedomi oboch.
Ludia, pomodlite sa ruzenec, a ja som hlboko presvedceny, ze potom , ako vam povie svedomie a zvolite jedneho alebo druheho tak nebudete brani na zodpovednost za tie skutky, ktore ten zvoleny prezident urobi. Boh tuzi po tom, aby kazdy clovek poznal pravdu a lasku. Kazdy jeden z nas ideme po inej ceste , teda aj  oni dvaja.
A este k tomu sucasnemu prezidentovi, vela ludi si tak rado na tom zgustne, ze uzernik, podvodnik atd. Vsetci ti co ho tak ohovarate, odsudzujete. Porozmyslajte, nebol to mozno aj Bozi umysel s nim, ze sa tak verejne odkryli jeho preslapy, aby si on mohol vo svojom svedomi uvedomit chyby, a uprimne olutovat a zmierit sa s Bohom?  Nevidite v tom uplnu paralelu s marnotratnym synom, ktory sa vratil k otcovi ? Nestali by vsetky tie urazky od kvazi politikov a pod. za to, ak by vdaka tomu bola jeho dusa spasena?  Ludia  nesudte , nesudte inych, to vam len diabol zatvrdzuje srdce, potom take srdce velmi tazko odpusta, velmi tazko vidi vo svojom oku brvno, velmi tazko najde pokoru.

Ja tiez nie som spokojny s tym ako dopadlo prve kolo, ale to sa uz neda zmenit. Skoda, ze v dnesnej dobe sa ludia rozhoduju hlavne podla toho ako casto vidia dotycneho v TV, casopisoch, internete atd.  p. Miklosko, z hladiska moralneho, si myslim, ze  bol najlepsi kandidat.  

Este raz,  dnes, zajtra, venujte modlitbu  obom a v nedelu tomu zvolenemu a budte milosrdni smile.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 29/03/2019 08:27 :

anneliese, take ubohe. urobit zo seba chudatko, dat 4-5 prispevkov a nič nenapísat

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 29/03/2019 08:59 :

dievcence, hadam by ste nechceli mat priestor na vase talafatky bez obmedzení

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 30/03/2019 08:13 :

Nezabudka, ja sa úplne že bavím ako peníš. Ako ťa to vyprovokuje k tomu, aby si napísal úplne hrozné slová, ktoré majú akože potvrdiť to čo píšeš :-)
Už nevieš kudy kam, s nervami si úplne na dne a tak keď už nič iné, aspoň zopár akože drsných slov :-)