Archívy

Reklama

... : Zuzana Čaputová podporuje adopcie detí pre homosexuálne páry, potraty aj Istanbulský dohovor

Aby sa ľudia vedeli v prezidentských voľbách dobre rozhodnúť, je potrebné, aby poznali hodnotové zakotvenie jednotlivých kandidátov. Dnes si rozoberieme kandidátku strany Progresívne Slovensko, Zuzanu Čaputová, a jej vzťah k zhubným ideológiám

Na snímke Zuzana Čaputová
Kandidátka na prezidenta Zuzana Čaputová sa zúčastnila diskusie denníka SME so svojím zatiaľ “súperom” Robertom Mistríkom.

V diskusii, ktorú moderovala Zuzana Kovačič Hanzelová, prišli na reč aj hodnotové témy. Prvou otázkou bolo, či kandidáti podporujú registrované partnerstvá pre homosexuálov, alebo nie.

Robert Mistrík, ako je to uňho zvykom, nereagoval na otázku priamo. (Veľmi nápadná podoba s českým kandidátom na prezidenta Jířím Drahošom, ktorý aj kvôli takýmto nejednoznačným odpovediam pohorel):

“Registrované partnerstvá je veľmi široký pojem. Za tým sa môže skrývať čokoľvek. Ja to považujem za neprípustnú skratku, môžete sa ma pýtať na podmienky, čo by obnášalo registrované partnerstvá a na to vám budem hovoriť áno, nie. Môžem to spraviť sám. Keď sa pýtate na adopciu detí tak nie, keď sa pýtate na dedenie, tak áno, keď sa pýtate na informácie o zdravotnom stave, tak áno. Toto môže obnášať další okruh otázok,” zahmieval Mistrík.

Nakoniec však svoj názor na registrované partnerstvá viac menej povedal: “Za istých podmienok a za istých okolností áno.”

Zo strany Roberta Mistríka sa zrejme jedná o predvolebnú taktiku, keďže vie, že pre drvivú väčšinu obyvateľov Slovenska sú registrované partnerstvá a ďalšie napdpráva pre homosexuálov neprijateľné.

Mistrík totiž v roku 2009 založil spolu s Richardom Sulíkom stranu Sloboda s solidarita (SaS). Medzi hlavné body programu strany patrili dekriminalizácia marihuany a registrované partnerstvá pre homosexuálne páry. Mistrík teda ako spoluzakladateľ a člen strany SaS musel s týmito bodmi súhlasiť. Zo strany SaS vystúpil až v roku 2012.

Zuzana Čaputová z Progresívneho Slovenska bola v odpovediach priamejšia: “Určite som za to, aby páry rovnakého pohlavia mali upravený rozsah práv, väčšiu právnu istotu a môže sa to nazývať aj registrovaným partnerstvom, takže áno.”

Čaputová zašla ešte ďalej: “Adopcia detí. Preferujem to, aby dieťa malo biologickú matku, biologického otca. V prípade ak by malo vyrastať v ústavnej starostlivosti, myslím si, že by mu bolo lepšie s dvoma milujucími bytosťami hoci aj rovnakého pohlavia.”

Čaputová je teda v liberalizme a v podpore nadpráv pre homosexuálov “hardcore” aj oproti Mistríkovi a to je teda čo povedať. Adopcie detí pre homosexuálne páry je skutočne už poriadne svinstvo. Mnohí psychológovia a iní odborníci sa zhodujú, že vyrastanie v takomto prostredí by malo na psychiku a identitu detí devastačné následky.

Ďalšia téma bola potraty. Mistrík, ako obvykle, na otázku priamo neodpovedal, ale v podstate chce zachovať status quo. Čaputová je na tom podobne:

“Som za zachovanie status quo, lebo si myslím, že má byť to rozhodnutie zodpovednosťou ženy. Ja si myslím, že máme ženám dôverovať,” vyhlásila Čaputová.

Tento “argument” je však zvrátený. Predsa nie je možné, aby žena, alebo ktokoľvek iný rozhodoval o tom či svoje dieťa zavraždí, alebo nie. V slovenskej ústave sa jasne píše, že život človeka je potrebné chrániť aj pred jeho narodením.

Reč prišla aj na kontroverzný Istanbulský dohovor. Mistrík opäť neodpovedal, lebo sa vraj nechce nechať zatiahnuť do týchto “kultúrno-etických vojen.” Ľudia by si mali veľmi dobre premyslieť, či chcú za prezidenta takéhoto nerozhodného človeka, ktorému ide len o kalkuláciu, “aby si nepohneval nikoho.” V Českej republike podobne falošného “hráča” Drahoša prekukli a v druhom kole prezidentských volieb ho odkopli.

Čaputová odpovedala jasne: “Ja ten dohovor považujem za dohovor o právach žien na ochranu pred násilím a je to záujem viacerých krajín, aby sa harmonizovala právna úprava na ochranu žien.”

Aká je však skutočnosť? Istanbulský dohovor je “trójskym koňom” liberálov. Pod rúškom ochrany žien pred týraním, sa tam totiž zavádzajú pojmy, ktoré legitimizujú zvrátenú Gender idológiu. Na Slovensku je už aj teraz právna úprava, ktorá chráni (nielen) ženy pred násilím, a preto nie je dôvod prijímať žiaden istanbulský dohovor.

Zdroj :
https://www.hlavnespravy.sk/zuzana-caputova-podporuje-adopcie-deti-pre-homosexualne-pary-potraty-aj-istanbulsky-dohovor/1670424?fbclid=IwAR3OEjaoguWQ3TczsyVl5CvVEhE4f8jk2C-tiRZR2rlLR_3NyoBv4dM-ruE
Pridal boziazena on 15/02/2019 09:40

Komentáre (122)

silvestersilvo je odhlásený top silvestersilvo napísal dňa 15/02/2019 10:14 :

Ak Čaputovú podporuje eminencia emeritný arcibiskup Róbert Bezák, tak prečo sa nepodporiťsmile/irony/

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 15/02/2019 01:40 :

Na základe jednej oblasti ideme voliť prezidenta SR?

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 15/02/2019 01:46 :

Choďte odtiaľto dokelu s politikou. A ešte s proruským portálom Hlavnespravy.sk. Toto je zoznamka, nie politická aréna.

Ak chcete diskutovať o politike, máte na to diskusie pod každým článkom a podľa reakcií diskutérov je vidno aj ich inteligenciu. Tie diskusie sú zväčša bezplatné.

Odporúčam blog zmazať.

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 15/02/2019 02:26 :

do kelu choď ty , tvoja "inteligencia" sa tu uz stala folklorom. ty mozes odporučat akurat psychologovi, aby ti predpisal častejšie navštevy. Toto je priestor pre blogy a zo zoznamovanim nema nič spoločné. Ked sa ti to nepači , nemusiš to čitať, nikto ta nenuti. Svoju intelektualnu kapacitu si cho)d predvadzat na proamericke, proLGBT portali ako su SMEtie,      dennik Nacistov, alebo fakeakuality.sk ty "katolík"

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 15/02/2019 02:38 :

Si mi teda naložil, sivy grin ako do porcelánu...
Ďakujem za komplimenty... ak máš chuť ešte dáviť, hádam máš WC, nemusíš tu tongue

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 15/02/2019 02:47 :

no jasné, jediný kto ma povolenie tu bliť je jeho excelencia jeanledius. radsšj sa vyjadri k obsahu blogu, ako katolika by ta to malo zaujimať

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 15/02/2019 02:53 :

Vonia to ako kava, chuti to ako kava - čo to je?
dolores v inom balení.

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 15/02/2019 03:08 :

jeanledius:
mám podozrenie, že sivý je kremlobot,
pozri na jeho fotky, všetky sú politické,
nie je tu na to aby sa zoznámil,
keby sa chcel zoznámiť, tak tu dá svoju fotku,
vyzerá to na zneužitie zoznamky na svoju politickú agitáciu..
boziazena v tejto veci nepoužíva svoj mozog, ale cituje proruské hlavnespravy... čo k tomu dodať...

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 15/02/2019 03:11 :

sivy - vyjadrím sa - Čaputová je pre mňa irelevantná kandidátka. Nebudem ju voliť. To ale neznamená, že ju budem nenávidieť. Ona má svoj názor a má naň právo. Ja s ním môžem nesúhlasiť, snažiť sa ten jej zmeniť, môžem diskutovať s odporcami (čo aj robím), ale nebudem sa tu búchať do hrude, aký som ja dobrý katolík, lebo nesúhlasím s adopciami detí homosexuálmi. Lebo nie som.
A určite nebudem šíriť podobný paškvil, ktorý len vyvoláva nenávisť. Čítal si diskusie na Hlavnespravy.sk? A vieš mi aj povedať, čo je tam napísané dobré? Alebo je tam len negatívne, nadávky, urážky a kopec nenávisti?
Pozri pre zmenu taký Postoj.sk. Určite kultivovanejšia diskusia, ako na HS.
A keď chceš vedieť moje politické preferencie - v prvom i druhom kole Mikloška, ako aj predchádzajúce voľby, keď do druhého kola neprejde, tak si ho na lístok dopíšem smile

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 15/02/2019 03:15 :

whitetiger - no čo už, dúfam, že aspoň niekomu otvorím oči. Ak nie, tak bohužiaľ... ale mňa osobne prekvapilo, že HS berú ako smerodajné dokonca kňazi a biskupi. Keď som niektorým kňazom vysvetlil, ako fungujú a ukázal im pôvodný zdroj, z ktorého čerpali a to, čo dokázali z nevinného článku vyprodukovať HS, tak sa zhrozili.
Poznám však ľudí, pre ktorých HS je jediný pravdivý zdroj a všetko ostatné (paradoxne aj zdroje HS, z ktorých čerpá a prekrúca) je akýmsi starým dedkom, ktorý má problém udržať moč a nevie, či sa ráno prebudí, podplatené. Darmo budeš vysvetľovať... jednoducho nepochopia.
Daj jednoduchému človeku nepriateľa, od ktorého mu nič nehrozí, ale môže naňho beztrestne nadávať... a bude Ti žrať z ruky.

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 15/02/2019 03:30 :

boziazena:
Budem osobný -
Skús používať svoj mozog, rozmýšľaj svojou hlavou,
keď ti dal Boh rozum, tak asi na to, aby si premýšľala.
Keď raz budeš stáť pred tvárou Pána, povieš mu, myslela som tak ako hlavnespravy?

K tej adopcii detí homosexuálmi:
som proti, každé dieťa má právo na dvoch milujúcich rodičov, oca aj mamu, homosexuáli majú práva, ale toto nie je ich právo.
Na druhej strane, už dnes sú na Slovensku lesbické páry, ktoré sa starajú o deti.
To je fakt, nie výplod nejakého proruského kremlobotského plátku.
Postavím ťa pred takúto situáciu:
Ak by si si mala vybrať, čo je lepšie pre dieťa, keby ho oco s mamou týrali, a nikdo by si ho nechcel adoptovať len dve ženy, nechala by ho radšej utýrať rodičom, alebo by si ho dala dvom lesbám, o ktorých vieš, že sa dobre starajú už o jedno dieťa?
Takže myslím si, že najlepšie pre dieťa je mať dvoch milujúcich rodičov, oca a mamu, ale keď nie je táto možnosť, som za to aby sa o dieťa mohli starať aj dve lesby.
Som aj za partnersvo osôb rovnakého pohlavia,
nie manželstvo, keď chcú mať právo zdieľať svoj zdravotný stav, prečo nie?
Záver:
Daj si pozor na to čím sa riadiš, na prvom mieste má byť láska až potom príkazy a predpisy...
Aj Ježiša ukrižovali tí, čo boli ultra veriaci, čo mali na prvom mieste príkazy - nie lásku..
Nekritické viera bez lásky môže zabíjať..
Tí čo ukrižovali Ježiša, tiež nepoužívali svoju hlavu, rozmýšľali tak ako sa rozmýšľalo v skupine farizejov, zákonníkov, pozor na to...

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 15/02/2019 03:38 :

"jeanledius napísal dňa 15/02/2019 03:15 :
..... Darmo budeš vysvetľovať... jednoducho nepochopia.
Daj jednoduchému človeku nepriateľa,..."

Presne takto sa vyfarbuješ počas celého tvojho pôsobenia, či už tu , alebo... inde. Kolkože máš tých doktorátov??? Riadny primitív si (o.i.)! Hlavne že vo vedľajšom blogu sa biješ do prs ako sú všetci tvoji blížny . jdu blejt velebnosti sad

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 15/02/2019 03:40 :

whitetiger - len upozorním na jednu vec, na ktorú upozorňujú aj odborníci zo sf=ery sociálnej práce - na Slovensku je minimum detí právne voľných na adopciu. Preto sú poradovníky, kde sa na adopciu čaká roky.
Naše zákony sú totiž postavené tak, že pokiaľ jeden z rodičov s dieťaťom udržiava aké také vzťahy, tak dieťa nie je možné si osvojiť. V prípade právne voľných detí by mali uprednostniť heterosexuálne páry pre ich zdravý vývin (pre každé dieťa je totiž potrebný otcovský i materský príklad - čo je samozrejme ideál).
Preto považujem diskusiu o niečom takomto za bezpredmetnú. Vyvolalo by to toiž dopyt po surogátnom materstve, čo je z psychologického hľadiska dosť veľké svinstvo.
Okrem toho vyžadovanie práva na adopciu dieťaťa v prípade, že je dostatok rodín, kam sa dajú umiestniť mi znie veľmi sebecky - je to pre splnenie túžby daného páru alebo pre dobro dieťaťa?

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 15/02/2019 03:41 :

jeanledius:
máš zaujímavé skúsenosti smile Je to zaujímavé, ale asi je to tak, že jednoduchí ľudia potrebujú jednoduché videnie sveta - dáš im čiernobiely svet, ktorý je jednoduchý, v ktorom je jasný nepriateľ, dáš im pocit, že chápu celý svet... To ich musí fascinovať...
Navrhujem aby si tu otvoril jeden blog ako fungujú HS smile Tiež by ma to zaujímalo..

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 15/02/2019 03:43 :

nezabudka1234 - argumentu prosím. Ak si sa našiel v pomenovaní "jednoduchý človek", uráža Ťa?
Urážalo by Ťa aj keby o Tebe niekto tvrdil, že máš sedliacky rozum? Zdravý sedliacky rozum?
Mňa označenie jednoduchý človek neuráža.
A mohli by sme riešiť aj tému, nielen mňa. Ja som Teba neriešil a vôbec ma Tvoja "urazenosť" nezaujíma smile

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 15/02/2019 03:44 :

všetci:
samozrejme, najradšej by som bol, keby tu nebola žiadna politika, ako vraví kava - načo je to, na zvadu? smile
Ale keď sa boziazena alebo hocikto nevie zdržať,
patrí sa reagovať smile

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 15/02/2019 03:45 :

sa ťa pýtam, ty inteligent, kolko máš doktorátov?

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 15/02/2019 03:46 :

whitetiger - nerád by som. Zabralo by to veľa času. A aj tak budem za zlého, lebo sa nevyjadrujú k faktom, ale k mojej osobe smile Na to som našťastie zvyknutý.

Ale poradím, ak chceš vidieť, ako fungujú HS, skús nájsť nejakú prekrútenú správu, nájdi pôvodný zahraničný zdroj a zaves im ho do diskusie grin Uvidíš, koľko tam vydrží nezmazaný.

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 15/02/2019 03:47 :

nezabudka1234 - žiaden smile
Dokonca ani zo "školi žyvota" grin
Aj som celkom rád, lebo keby som bol taký JUDr. ako Danko, alebo docent ako Fico, bol by som múdrejší alebo mravnejší?

Naposledy upravil jeanledius dňa 2019-02-15 15:48 GMT

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 15/02/2019 03:47 :

Mna taký tvor, ako si ty uraziť nemôže, len nasrať. A neberiem to osobne, ale píšem za tých "jednoduchých ludí" , ktorý sa boja ozvať a nechaju sa o.i. okradať

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 15/02/2019 03:51 :

To vdaka tej tvojej genialite, pardon, vlastne nadradenosti, povýšenectvu, arogancii... od teba každa ušla (tvoje slová). Ale taká zufalá, čo by ti toto zožrala na internetovej zoznamke nebude, tu su hlavne emancipované...

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 15/02/2019 03:53 :

nezabudka1234 - no daj fakty - názov obce, názov starostu, môj príbuzenský vzťah k nemu, moje meno grin No poď, keď si tak silný v rečiach grin A hlavne daj tie faktúry. A stoj si za svojim, či nie si chlap? Keď niečo tvrdím, tak si za tým stojím, nie? Alebo si len kus toho, čo tu vyprodukoval sivý do porcelánu?
Ja Ti to budem pripomínať vždy, keď to spomenieš Ty. Ako si sa vtedy zbabelo zdekoval, keď som chcel podrobnosti. Niečo si si vymyslel a zrazu Ťa nebolo. Otentoval si ma a utiekol zanechajúc len smrad a špinu.

Ako sa k tomu postavíš?

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 15/02/2019 03:54 :

Ty máš odvahu písať o mravnosti? grin

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 15/02/2019 04:04 :

neazbudka1234 - aj sa vyjadríš k tomu okrádaniu alebo zase zdúchneš ako gáfor?

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 15/02/2019 04:08 :

vidime sa, nebojsmile
Len tak sa vyhražať budeš "blížnemu" ? grin Si myslíš iba ty

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 15/02/2019 04:10 :

nezabudka1234 - vyjadríš sa k tomu, z čoho si ma obvinil? Neviem, prečo by sme sa mali vidieť...

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 15/02/2019 04:12 :

"jeanledius napísal dňa 15/02/2019 03:53 :
nezabudka1234 ...Alebo si len kus toho, čo tu vyprodukoval sivý do porcelánu? "

A zase pride febronia, či aký nick bude mať teraz smile , a začne vysvetlovať, čo si tým chcel povedať grin grin
Si len taký ubohy slizky primitív, čo každe slovíčko obalí tak, aby ho mohol prekrutiť. A tupci mu uveria grin

Naposledy upravil nezabudka1234 dňa 2019-02-15 16:13 GMT

pjoter je odhlásený top pjoter napísal dňa 15/02/2019 04:25 :

Buď pozdravené, kresťanské zoznamko - Pánu Bohu "na slávu", diskutujúcim "na radosť" a dušiam pre "povzbudenie". Škoda, že sa tu nedá strieľať, nábojami bratskej lásky by sa tu zabíjalo. Ach nebo, nebo - je tam dostatok samopaľov? A bude tam dostatok nábojov na preukazovanie "lásky k blížnemu"?

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 15/02/2019 04:27 :

Roman, postav sa k tomu ako chlap a buď potvrď svoje obvinenie, alebo sa ospravedlň. Ja sa za ten "výlučok" ospravedlňujem, ale neviem už ako Ťa prinútiť, aby sa správal ako chlap, čo si stojí za svojim slovom.

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 15/02/2019 04:30 :

pjoter - necítim nenávisť, ale snažím sa chrániť svoje dobré meno i meno svojej rodiny. Ja som ľahko dohľadateľný. Nezabudka1234 (alias Romann) tu popísal veci, ktoré nie sú pravda, ale mojej rodine ublížili. Preto očakávam buď, že dá dôkazy, alebo sa ospravedlní. Myslím, že spravodlivosť nie je nenávisťou.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 15/02/2019 04:58 :

Jeanledius

Aj ty chlapom ani mužom nebudeš ale ako baba už si

A keď tvrdíš tak to i podlož
Zatiaľ si nikdy nič nepodložil a nie ako to pravideľne robíš bludy o mne píšeš

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-15 17:05 GMT

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 15/02/2019 05:07 :

11111 - ak si dobre pozrieš, hneď po obvinení som dal link na zverejnené faktúry dotyčnej obce. Takisto som odporučil kontrolu na ŽR, kde si môžeš moje podnikanie overiť.
Čo som mal iné podložiť? Čo som tvrdil ohľadom nezabudka1234 (alias romann), keď to mám podkladať? Môžeš mi to prosím ozrejmiť?

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 15/02/2019 05:10 :

Ale ja som to pochopil, žiarlite chlapci, žiarlite... jeden kopne a hneď si prídu kopnúť ďalší. Je mi jasné, že skupinovo. Ani jeden diskusiu nedokončí, ale pachuť zostane.
Ďakujem, vďaka vám budem odolnejší smile a múdrejší.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 15/02/2019 05:10 :

Jeanledius

Bavim sa to čo robíš a sám tu ty predvádzaš o mne

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 15/02/2019 05:13 :

Jeanledius

Na čo mám akože "žiarliť"

Že ťa ospevujú frustované diskuterky ktoré sú mimo reality života a sú sdeptané z realného života, o ktoré ani realne nezakopnu o teba a ani ty o nie?

Ďalšie osobnostne nedospele decko čo sa v naivite tvári aký je borec v hluposti

To by som si ale dal censor

Ďakujem, neprosím laugh

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-15 17:18 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 15/02/2019 05:38 :

Kava

To iste čo Jeanledius

Tvrdenoa bez dôkazov

Pritom stačí čítať nie si len osočovať vymyslami

Ano napisal som dobré a zastal sa spravneho, ani to nie je až tak dávno laugh

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 15/02/2019 05:40 :

Kava

Na čo to udajne žiarlim?



To by ma zaujímalo

Zatial nemám čo

Ale možno mi poradíš wink

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-15 17:41 GMT

pjoter je odhlásený top pjoter napísal dňa 15/02/2019 06:25 :

Počuj jeanledius. Ten, kto Ťa stvoril, Ten Ťa bude aj súdiť, netráp sa dlho nad ľuďmi, ale to, čo budeš počuť od nich, nech Ti slúži k zamysleniu, aby si mohol spoznávať a pravidelne dopodrobna každú špinu vo svojom srdci očisťovať. My ľudia robíme chyby a zraňujeme sa navzájom. Ale ak si si upratal vo svojom srdci a si si vedomý, že Ťa len krivo obviňujú, tak Ty už len odpúšťaj a modli sa za týchto ľudí, čo Ti ubližujú. Modli sa každý deň aspoň hodinu za nich a na urážky a ubližovania odpovedaj: "ďakujem, beriem na vedomie a usmej sa" Nič iné nieje v Tvojej moci. Modli sa, každý deň sa za nich modli a do ich sŕdc prenikne ľútosť. Lebo keď ľuďom nebude stačiť samopaľ, tak zoberú guľomet a keď im nebude stačiť ani guľomet, zaobstarajú si tank.

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 15/02/2019 06:28 :

Nezabudka1234 a aj 11111 tu hlavne útočia a nediskutujú,
snažia sa vyprovokovať urážkami.
A evidentne aj žiarlia na jeanlediusa.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 15/02/2019 06:34 :

jeanledius,
hlas daj radšej Milanovi Krajniakovi.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 15/02/2019 06:34 :

"whitetiger napísal dňa 15/02/2019 06:28 :
Nezabudka1234 a aj 11111 tu hlavne útočia a nediskutujú,"

Prečo klameš? Nehanbíš sa ?

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 15/02/2019 06:35 :

pjoter:
Aj obvinený na súde má právo na obhajobu,
takže aj jeanledius má právo sa brániť voči čomukoľvek.
jeanledius:
Nehádaj sa s idiotom, lebo ťa stiahne na jeho úroveň, a tam má viac skúseností.

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 15/02/2019 06:41 :

Si zabudol čo si písal? :-)
Zmeň si prezývku na zabudko1234. :-)
Pre pripomenutie tvojich útokov -

zabudko1234 napísal dňa 15/02/2019 03:38 : - "..Riadny primitív si (o.i.)!.."

zabudko1234 napísal dňa 15/02/2019 04:12 : "..Si len taký ubohy slizky primitív.."

Stačí ti?

Naposledy upravil whitetiger dňa 2019-02-15 18:47 GMT

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 15/02/2019 06:47 :

jeanledius:
Prečo ideš voliť Mikloška?
Keď ho už viac krát nezvolili, a zakaždým má menšie percentá?
Ja sa mu čudujem, že vôbec kandiduje...
Ako to bolo, je idiotstvo robiť veci stále rovnako a očakávať iné výsledky?
Zmenilo sa niečo pročo by ľudia zmenili svoj názor a začali ho zrazu hromadne voliť?

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 15/02/2019 06:50 :

"whitetiger napísal dňa 15/02/2019 03:08 :
jeanledius:
mám podozrenie, že sivý je kremlobot,
pozri ...
boziazena v tejto veci nepoužíva svoj mozog,
whitetiger napísal dňa 15/02/2019 03:30 :
boziazena: Budem osobný - Skús používať svoj mozog, rozmýšľaj svojou hlavou,...
whitetiger napísal dňa 15/02/2019 03:41 :
jeanledius: ..Navrhujem aby si tu otvoril jeden blog ako fungujú HS smile Tiež by ma to zaujímalo..
whitetiger napísal dňa 15/02/2019 03:44 :
všetci: samozrejme, najradšej by som bol, keby tu nebola žiadna politika,
topwhitetiger napísal dňa 15/02/2019 06:28 :
Nezabudka1234 a aj 11111 tu hlavne útočia a nediskutujú,
whitetiger napísal dňa 15/02/2019 06:35 :
Nehádaj sa s idiotom,

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 15/02/2019 06:54 :

ty maš naozaj vysoku školu? to muselo stať rodičov penazi

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 15/02/2019 07:21 :

Totálne vymývanie mozgov: dve bytosti sú milujúce ale otec a mama sú tyrani.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 15/02/2019 07:25 :

Akákoľvek, i tá najmenšia, legalizácia nemravného konania je neprípustná. A neexistuje na ňu žiaden dôvod. Porušenie Božích zákonov sa nedá ničím ospravedlniť. A katolíci by si toho mali byť plne vedomí. A ak to podporujú, najmä verejne, či dokonca z titulu svojej funkcie, vážne riskujú svoju spásu.

febronia je odhlásený top febronia napísal dňa 15/02/2019 07:41 :

Detská psychika je krehká. Neviem a ani si nechcem predstaviť, čo by sa stalo s dieťaťom, ktoré by sa z rodiny otec-mama zrazu ocitlo v rodine mama-mama resp. otec-otec. Odhliadnuc od okolností ako týranie, smrť rodičov a pod. Dieťa by sa muselo najprv vysporiadať s následkami z pôvodnej rodiny a hneď by bolo vhodené do novej, atypickej a neprirodzenej rodiny. A ani by sa s tým všetkým nevysporiadalo, len by si zvyklo takto žiť. Je veľa nefunkčných rodín a veľa rodičov, ktorí svoje deti nezvládajú. Nemali by sme sa však prispôsobovať my tomuto svetu len preto, že ide proti prirodzenosti.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 15/02/2019 07:46 :

suhlasim s tebou janjan. A je na zamyslenie, že najbižnejši bližny sa pohoršuju nad tým, že sa krestania zaujmaju o to, kto chce byť ich prezidentom, aké uznáva hodnoty. A namiesto upozornenia na nevhodnosť kandidatá sa pohoršuju nad zdrojom članku a uražuju ludí, že to čítajú. A pritom tieto jej nazory boli uvedené na rôznych miestach s rôznym pozadím

knight je odhlásený top knight napísal dňa 15/02/2019 07:51 :

že vás to tu baví

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 15/02/2019 07:53 :

aj ty si tu tongue

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 15/02/2019 09:16 :

nezabudka1234:
Ak si chlap, tak si daj chlapskú prezývku.
Pýtal si sa, či mám naozaj vysokú školu - áno mám.
Áno, rodičov to stálo dosť peňazí, ale chodil som popri škole na brigády a čiastočne som sa živil sám.
Ale na to aby som spravil vysokú školu nestačilo veľa peňazí, ako vravíš, treba na to aj kus práce, učenia sa, robenie skúšok. Je za tým aj kus mojej driny. Nie každý na to má a nie každý je dokončí.
Pokojne to skús, držím ti palce!

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 15/02/2019 09:21 :

janjan:
"janjan napísal dňa 15/02/2019 07:21 :
Totálne vymývanie mozgov: dve bytosti sú milujúce ale otec a mama sú tyrani."
Nikdo tu nič také netvrdí, ty tu vymývaš mozgy, keď to tu niekomu podsúvaš.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 15/02/2019 09:23 :

A v akom obore?

Naposledy upravil nezabudka1234 dňa 2019-02-15 21:23 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 15/02/2019 09:29 :

whitetiger,
prečítaj si článok a komentáre. A čítaj s porozumením.

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 15/02/2019 09:35 :

janjan napísal dňa 15/02/2019 07:25 :
"Akákoľvek, i tá najmenšia, legalizácia nemravného konania je neprípustná. A neexistuje na ňu žiaden dôvod. Porušenie Božích zákonov sa nedá ničím ospravedlniť. A katolíci by si toho mali byť plne vedomí. A ak to podporujú, najmä verejne, či dokonca z titulu svojej funkcie, vážne riskujú svoju spásu."
Súhlasím s tebou.
Mám dva prípady - 1. zoberme ten prípad čo som spomínal, ktorý je reálny zo života - dve ženy lesbičky sa starajú o dieťa, ktoré má jedna z predošlého manželstva, kde sa rozviedla.
2. prípad - povedzme že v USA je povolená adopcia detí homosexuálmi, príde takáto rodina pracovať na Slovensko, napr. do Jaguára do Nitry. Je to legalizácia nemravného života?
Čo navrhuješ? Zobrať im dieťa a zavrieť do basy? Zavedieme mravnostnú políciu ako v Iráne?

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 15/02/2019 09:37 :

nezabudko:
to sa musíš rozhodnúť sám, v akom odbore chceš študovať. smile

Naposledy upravil whitetiger dňa 2019-02-15 21:39 GMT

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 15/02/2019 09:41 :

janjan,
prečítal som si článok aj komentáre a čítal som s porozumením. Teraz to urob aj ty.

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 15/02/2019 09:43 :

febronia:
Máš pravdu.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 15/02/2019 09:43 :

v akom si sa ty, maciatko, rozhodol?

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 15/02/2019 09:49 :

zabudko:
"napísal dňa 15/02/2019 07:46 : .. A je na zamyslenie, že najbižnejši bližny sa pohoršuju nad tým, že sa krestania zaujmaju o to, kto chce byť ich prezidentom, aké uznáva hodnoty. .."
Nie milý zábudko, nikto sa tu nepohoršuje nad tým, že sa kresťania zaujímajú o to, kto chce byť ich prezidentom, aké uznáva hodnoty, bolo tu povedané že toto je zoznamka a nie je to najvhodnejšie miesto na politickú diskusiu.

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 15/02/2019 09:49 :

zabudko:
píšeš "A namiesto upozornenia na nevhodnosť kandidatá sa pohoršuju nad zdrojom članku a uražuju ludí, že to čítajú."
Upozorňujeme na nedôveryhodné a manipulujúce zdroje, čo je na tom zlé?

Naposledy upravil whitetiger dňa 2019-02-15 21:53 GMT

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 15/02/2019 10:00 :

"whitetiger napísal dňa 15/02/2019 09:49 :
zabudko: píšeš "A namiesto upozornenia na nevhodnosť kandidatá sa pohoršuju nad zdrojom članku a uražuju ludí, že to čítajú." Upozorňujeme na nedôveryhodné a manipulujúce zdroje, čo je na tom zlé?"

Toto:"topwhitetiger napísal dňa 15/02/2019 06:28 :
Nezabudka1234 a aj 11111 tu hlavne útočia a nediskutujú," grin grin grin

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 15/02/2019 10:04 :

zabudko:
Beriem späť, Nezabudka1234 začal diskutovať, má bod plus, ale väčšinou aj tak len útočí..

Naposledy upravil whitetiger dňa 2019-02-15 22:08 GMT

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 15/02/2019 10:05 :

maciatko, si trapko sad

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 15/02/2019 10:18 :

"whitetiger napísal dňa 15/02/2019 10:02 :
Súhlasím febronia, skúsme byť na seba lepší tu na zoznamkusmile"
"whitetiger napísal dňa 15/02/2019 10:04 :
zabudko:  Beriem späť, Nezabudka1234 začal diskutovať, má bod plus, ale väčšinou aj tak len útočí.."
Ako môže byť niekto taký falošný?? Asi ľahko. Aj pri tomto je známy dôvod prečo je vo svojom veku sám

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 16/02/2019 06:06 :

Káva a whitetiger

Viete aj niečo iné ,okrem len kriveho a nepodložené ho osočovania?

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 16/02/2019 06:13 :

pjoter - ďakujem. Bol som v práci, teraz to tu čítam a som prekvapený. Ďakujem, že som v tom nezostal sám smile
A ten Tvoj nápad s modlením už raz za čas praktizujem. Len nie v takom rozsahu, lebo sa neviem tak dlho modliť.

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 16/02/2019 06:26 :

whitetiger - tiež ďakujem za podporu.
Mikloška budem voliť, pretože je to pre mňa prijateľný kandidát. Zároveň si uvedomujem, že z hľadiska morálneho je to kandidát, ktorého si SLovensko nezaslúži. Slovensko si zaslúži Harabína alebo Fica, prípadne Mečiara. To už je v ľuďoch.
Prijateľný je už po včerajšku pre mňa aj Mistrík.
Čital som s ním rozhovor, starší, keď ešte nevedel, že bude kandidovať, kde rozpráva o vedeckej práci a priznáva nevedomosť vo veľa oblastiach. Priznanie obmedzenosti vlastného poznania je pre mňa jedna z najdôležitejších vlastností pre kvalitu osobnosti.
Mikloška chcem voliť, pretože je symbolom niečoho, čo sme zahodili a premrhali. Je symbolom katolíckeho disentu, ktorý po 89 zneužili prospechári a podvodníci. Je symbolom tichého, ale účinného protestu voči zlu. A podľa osobnej skúsenosti, keď som sa s ním stretol, je to veľmi distingvovaný a slušný človek, schopný reprezentovať našu krajinu. Prezident má obmedzené právomoci, nemá veľa rozhodovacích možností (napriek tomu, čo o tom tvrdí Harabin) a je hlavne prezentačným zrkadlom krajiny. Nie je príliš vyhranený v zahraničnej politike a myslím si, že v rámci V4 by mohol oživiť spoluprácu, aby sme tvorili silnejší blok v EÚ.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 16/02/2019 06:49 :

Nemám čo závidieť káva a whitetiger

Akurát o čom svedčia vaše reakcie sú dôkazom v môj prospech a pravdu mojich slov

A zakryvať podlosť, kydaním na tohi kto sa branil

To ozaj nemám dôvod vám závidieť

A hriech už duplom nemám prečo závidieť

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-16 07:16 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 16/02/2019 07:38 :

jeanledius,
katolíkovi nemôže byť prijateľný kandidát, ktorý nezastáva jasne a v plnej miere morálne hodnoty. Na morálne otázky je odpoveď len ANO-NIE, ostatné je od zlého.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 16/02/2019 07:38 :

Káva

A prečo má osobne napadaš a utočiš , keď som ti vôbec nič pred tvojím napadnutím  a útok nič neadresoval ?

To je dosť kostra s tvojím vlastným seba vnimaní v podaní v tvojomím blogom "o falošnosti"

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 16/02/2019 07:42 :

Janjan

Nemorálnosť nemoralnemu predsane neprekáža , ešte nemorálnosť ju taký obhajuje

Povedal by že to tu v blogoch o normalnosti , presnejšie nemorálnosť  ukážkovo vypovedá

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-16 07:53 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 16/02/2019 08:03 :

whitetiger,
K Tvojim 2 prípadom:
1. Druhá "milujúca bytosť" nemá oficiálne priznané žiadne rodičovské práva. A takýto prípad by mal byť vážnym dôvodom na zverenie dieťaťa druhému z bývalých manželov.

2. Človek, ktorý svojim konaním porušuje alebo by zjavne mal tendenciu porušovať právny poriadok platný na území nejakej krajiny, nemá byť do tejto krajiny vpustený a ak sa zistí porušovanie práva, má byť vyhostený. Ja by som nešiel do Anglicka s tým, že budem jazdiť autom po pravej strane (a nedomáhal by som sa takejto možnosti na žiadnom súde sveta, ako sa to teraz deje v iných oblastiach).

A k vymývaniu mozgov. Typickým príkladom je veta typu: "Ak by si si mala vybrať, čo je lepšie pre dieťa, keby ho oco s mamou týrali, a nikdo by si ho nechcel adoptovať len dve ženy, nechala by ho radšej utýrať rodičom, alebo by si ho dala dvom lesbám, o ktorých vieš, že sa dobre starajú už o jedno dieťa?"
Na základe citového vydierania a podprahového podsúvania "lepšieho riešenia" sa navodzuje tolerancia k zlým riešeniam. Zlo väčšinou začína malinkými ústupkami, mikro kompromismi ..., pozri si, ako takticky konal diabol pri pokúšaní Evy.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 16/02/2019 09:06 :

Nie je adopcia ako adopcia. Samozrejme, ak je rodina týraná, jedným z rodičov, druhý rodič musí odísť aj s deťmi. Ak deti týrajú obaja rodičia, musia sa opäť urobiť opatrenia, aby boli deti uchránené. Je veľa rodín, kde nemôžu prísť na svet deti, táto rodina by si osvojila detičky od rodičov týranov, ale s adopciou sú na Slovensku hrozné problémy. Samozrejme, cigančatá si málokto osvojí, to je pochopiteľné. Ani veľmi problémové deti si nikto nezoberie. Ale ešte i tak je mnoho deti, ktoré sú v decáku celkom zbytočne, a je mnoho rodín ktoré si chce adoptovať deti, ale pri legislatíve aká je, je to des a hrôza. Teraz homosexuáli chcu adoptovať deti, veď pre normálne rodiny je problém adoptovať a kde ešte homosexuálom? Nebude to tak, že budu upredňostňovať homosexuálov, aby nedaj Bože neboli diskriminovaní?

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 16/02/2019 11:33 :

whitetiger  v preklade znamená prázdna hlava, alebo dutá hlava? Spravne som to prelozil?
ano ja som kremlobot a ty si chobot a pamataj že ja kremlobot som ludská bytosť a ty ako chobot len cast tela, takže my dvaja sme si není rovní, tak podla toho sa aj správaj.

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 16/02/2019 11:38 :

Jeanledius ty jeden farizej, stale ti musim pripominať čo si, aby si nezabudol , kto si. Kde sa podeli tvoje gentlemanské moresy keď inde štekáš po iných ze urážaju ženy a ked whiteBLB uraža boziuzenu že nepoužíva vlastny mozog, tak si podozrivo ticho. Co boziazena nepatri do tvojho fanklubu a teda tvoje gentlemenské moresy sa na ňu nevztahujú, alebo v zápale mentalnych fekalii, ktoré si tu vymienaš so svojim novým kamošom si zabudol na dobré mravy?

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 16/02/2019 11:44 :

janjan to si tej prazdnej makovici perfektne vysvetlilthumbs up

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 16/02/2019 01:39 :

sivy - mám Ťa rád smile si mojim zrkadlom a pracuješ na tom, aby som bol lepší smile

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 16/02/2019 02:03 :

Ešte doplním. Homosexuálni partneri by boli uprednostňovaní pred normálnymi rodinami s adopciou aj v tom, že dvaja muži majú lepšie vytvorené finančné a materiálne zázemie, a aj to môže zavážiť pri uprednostnení adopcie dieťaťa dvomi homosexuálmi. Stále nepredpokladám, že by si dve ženy šli osvojovať dieťa, keďže žena sa môže nechať ľahko nabuchať kdekoľvek a tak si zaistiť dieťa. Dve ženy, dve deti. Je žalostné ak sa pre normálne rodiny robili problémy s adopciou a s nástupom dožadovania si práva homosexuálmi sa možno aj ľady s jednoduchšou adopciou pohnú.

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 16/02/2019 11:38 :

boziazena:
ospravedlňujem sa za moje vyjadrenie, že nepoužívaš mozog,
správne som mal napísať, že by si mala používať mozog aj na kritické myslenie, nie len bezhlavo, bez vlastného zváženie preberať názory nejakého proruského plátku.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 16/02/2019 11:48 :

to isté, čo napísal "prorusky" plátok, písali aj ine media
to po prve. a po druhe, prečo jej uprieraš mať svoje vlastne myslenie a možnosť vlastneho vyberu zdrojov poznania?!

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 16/02/2019 11:59 :

o akom vlastnom myslení tu hovoríš? Ako v tomto blogu boziazena prejavila vlastné myslenie?
Tým že tu okopírovala článok z nedôveryhodného zdroja?
Ja práve že podporujem jej vlastné myslenie. smile
Neupieram jej možnosť čerpať z akýchkoľvek zdrojov,
ale keď nepožíva kritické myslenie a vyberá si jediný zdroj informácie, ktorý je preukázateľne manipulatívny,
tak sa stáva nástrojom niečej propagandy,
a na to treba poukázať.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 17/02/2019 12:02 :

ty nepodporuješ jej vlastne myslenie, ty ju presviedcas o tom, že len tvoje myslenie, tvoj vyber je spravny a ostatny su v omyle

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 17/02/2019 12:05 :

a zpúakujem ti to. text s rovnakym vyznamom ( podstatou, najdes aj v "neproruskych" mediach! teraz ti to nevyslo, vybral si si nespravny članok na dokazanei svojich tvrdeni, že tu píšu klamstva pre "jednoduchých" ludí!!!

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 17/02/2019 12:07 :

blbosť jak voda v koši,
však som uznal že majú pravdu aj ostatní aj v rámci tejto diskusie.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 17/02/2019 12:16 :

ako si možeš na takomto kratkom kusku (ja to mam par metrov) tolkokrat odporovat

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 17/02/2019 12:18 :

Jasné, že je to blbosť. Je to vlastne komentár tváriaci sa ako správa.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 17/02/2019 12:22 :

čo je blbosť???

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 17/02/2019 12:24 :

Nezabudka1234 - niekto sa s Tebou baví? To nebolo určené Tebe.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 17/02/2019 12:29 :

napísal si komu je to adresovane? spravaj sa slušne, všetko sa ti zráta

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 17/02/2019 12:52 :

Nezabudka1234 - môžeš si byť istý, že pokiaľ chcem niečo napísať Tebe, tak to uvediem.
Ale Tebe nemám záujem písať nič, pretože od Teba na nič nie som zvedavý. Na otázky neodpovedáš, tak ma nezaujímaš.
Si pre mňa len objektom mojich modlitieb a človekom, ktorého mi je úprimne ľúto. Ak sa Ťa to dotklo, tak dúfam, že len Tvojej duše. Toť vše, čo Ti tak môžem chcieť. Nech Pán sprevádza Tvoje kroky i prsty na klávesnici.

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 17/02/2019 12:55 :

Upozornenie:

Mám dôvodné podozrenie, že užívateľ skrývajúci sa pod prezývkou whitetiger je troll , v druhom štádiu sú už špicli a v treťom udavači.  V tom lepšom prípade je to len veľmi jednoduchý človek, ktorý nechápe súvislosti, ale toho neospravedlňuje, nakoľko tu manipuluje s vaším vnímaním a podsúva Vám nepravdivé informácie,  to znamená, že KLAME!!! Pozorne si všímajte jeho manipulačné praktiky nehodné kresťana.

whitetiger napísal dňa 16/02/2019 11:38 :

boziazena:
ospravedlňujem sa za moje vyjadrenie, že nepoužívaš mozog,
správne som mal napísať, že by si mala používať mozog aj na kritické myslenie, nie len bezhlavo, bez vlastného zváženie preberať názory nejakého proruského plátku.


whitetiger napísal dňa 16/02/2019 11:59 :
o akom vlastnom myslení tu hovoríš? Ako v tomto blogu boziazena prejavila vlastné myslenie?
Tým že tu okopírovala článok z nedôveryhodného zdroja?
Ja práve že podporujem jej vlastné myslenie.
Neupieram jej možnosť čerpať z akýchkoľvek zdrojov,
ale keď nepožíva kritické myslenie a vyberá si jediný zdroj informácie, ktorý je preukázateľne manipulatívny,
tak sa stáva nástrojom niečej propagandy,
a na to treba poukázať.

A aká je pravda ?
Britská inštitúcia Reuters Institute for the Study of Journalism urobila prieskum médii na Slovensku a  najdôveryhodnejšou mediálnou značkou na Slovensku je podľa jej prieskumu  spravodajská televízia TA3. Na druhom a treťom mieste sa umiestnili verejnoprávna RTVS a Rádio Expres. Na piatom mieste v celkovom hodnotení sa umiestnili Hlavné správy.sk. Fakenewsové portály Sme a aktuality.sk skončili v dôveryhodnosti až na 8 a 9 mieste.
Napriek sústavnému ohováraniu zo strany mainstreamových médií sa Hlavne správy prebojovali na piate miesto v rebríčku najdôveryhodnejších mediálnych značiek na Slovensku celkovo a medzi spravodajskými ineternetovými denníkmi zaujali prvé miesto. Dennik SME obsadil deviate miesto (v celkovom hodnotení) a Denník N sa do rebríčka ani nedostal.

https://medialne.etrend.sk/internet/zmerali-doveryhodnost-medialnych-znaciek-hlavne-spravy-skoncili-na-piatom-mieste.html
https://www.napalete.sk/hlavne-spravy-su-tretim-najvplyvnejsim-spravodajskym-webom/

Kto je osoba schovávajúca za prezývku Whitetiger ,si na základe hore uvedených informácií urobte sam.

PS:Výnimočne som si dal námahu a pretože mám aj čas, napísať tento príspevok v pokoji a s diakritikou, aby bol text lepšie čitateľný a zrozumiteľný pre každého.

Naposledy upravil sivy dňa 2019-02-17 01:07 GMT

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 17/02/2019 01:15 :

Sivý - je to úplne jasné. Hlavne, keď to napíšeš veľkými písmenami a za to dáš 3 výkričníky, o to väčšia pravda to bude.
Whitetiger - začni aspoň poriadne trollovať, to, čo tu predvádzaš, je fakt slabé, za to si Sorošove petrodoláre fakt nezaslúžiš. grin

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 17/02/2019 01:43 :

jeanledius, to je všetko, čo máš k tomu povedať? Zrazu je to sranda, že? Keď ste prichytený, ako klamete a manipulujete, tak to otočíte na „soroša“ , aby ste z toho odhalenia spravili frašku. Tak ako kresťanovi, za ktorého sa považuješ, ti osviežim pamäť, ako ste ty a whitetiger  tu „odborne“ diskutovali a predvádzali nám „jednoduchým“ ako funguje propaganda, HS, čiernobiely svet, kritické myslenie atd.

jeanledius napísal dňa 15/02/2019 03:15 :

whitetiger - no čo už, dúfam, že aspoň niekomu otvorím oči. Ak nie, tak bohužiaľ... ale mňa osobne prekvapilo, že HS berú ako smerodajné dokonca kňazi a biskupi. Keď som niektorým kňazom vysvetlil, ako fungujú a ukázal im pôvodný zdroj, z ktorého čerpali a to, čo dokázali z nevinného článku vyprodukovať HS, tak sa zhrozili.
Poznám však ľudí, pre ktorých HS je jediný pravdivý zdroj a všetko ostatné (paradoxne aj zdroje HS, z ktorých čerpá a prekrúca) je akýmsi starým dedkom, ktorý má problém udržať moč a nevie, či sa ráno prebudí, podplatené. Darmo budeš vysvetľovať... jednoducho nepochopia.
Daj jednoduchému človeku nepriateľa, od ktorého mu nič nehrozí, ale môže naňho beztrestne nadávať... a bude Ti žrať z ruky.

whitetiger napísal dňa 15/02/2019 03:41 :
jeanledius:
máš zaujímavé skúsenosti  Je to zaujímavé, ale asi je to tak, že jednoduchí ľudia potrebujú jednoduché videnie sveta - dáš im čiernobiely svet, ktorý je jednoduchý, v ktorom je jasný nepriateľ, dáš im pocit, že chápu celý svet... To ich musí fascinovať...
Navrhujem aby si tu otvoril jeden blog ako fungujú HS Tiež by ma to zaujímalo..


jeanledius napísal dňa 15/02/2019 03:46 :

whitetiger - nerád by som. Zabralo by to veľa času. A aj tak budem za zlého, lebo sa nevyjadrujú k faktom, ale k mojej osobe  Na to som našťastie zvyknutý.

Ale poradím, ak chceš vidieť, ako fungujú HS, skús nájsť nejakú prekrútenú správu, nájdi pôvodný zahraničný zdroj a zaves im ho do diskusie  Uvidíš, koľko tam vydrží nezmazaný.


Naposledy upravil sivy dňa 2019-02-17 01:44 GMT

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 17/02/2019 02:28 :

sivy - kajám sa... istotne máš zase pravdu, veď podčiarknuté a zvýraznené citáty nás isto-iste usvedčujú (veď sa predsa nemôžeš mýliť)... len neviem z čoho. Osvieť moju mdlú myseľ, úctivo prosím a obohať našu nevedomosť o naše klamstvá, v ktorých sa ako správni agenti iste vyžívame a sami seba odhaľujeme.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 17/02/2019 06:13 :

Zase len tá arogancia a nadradenosť...

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 17/02/2019 07:05 :

Nezábudka

Ich nezmeniš ,akurát to  otočia proti tebe

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 17/02/2019 06:50 :

Sivý -
Dovoľ mi zložiť Ti poklonu, Óóo Tvoja jasnozrivosť najvyššia, Ó osvietený, Ó najmúdrejší, Ó Tvoje svetlo najvyššie smile smile smile Ó odhaľovač trollov, špicľov a udavačov!...
Si náramne vtipný smile
Už som sa dávno tak nenasmial na tom čo píšešsmile)
Teší ma, že som u Teba postúpil smile
Najpr som bol chobot a teraz som už troll, to je určite lepšie smilesmilesmile
Prezradím Ti tajomstvo, nie som troll, som elf v najvyššom utajení, ani ostatní elfovia ani ja sám o tom neviem smilesmilesmile
Keďže Ty si tvrdil, že si kremlobot, tak to určite bude pravda smile) A vieš že kremlobot je druhý stupeň trolla, takže keďže so mnou nesúhlasíš, nemôžem byť troll, musím ostať len tým utajeným elfom. smile))
Ale dosť bolo srandy a propagandy Jeho blahorodie NajJasnnozrivejší Sivý smile,
uvedom si jednu vec, je rozdiel medzi tým, čomu dôverujú ľudia a čo je dôveryhodné = hodné ich dôvery.
Vysvetlím -
Hitlera zvolili ľudia v normálnych voľbách, bežní Nemci mu verili, verili v nacizmus, ale napriek tomu to bolo zlé..
Rozumieš?
Napriek tomu, že niekomu ľudia veria, nemusí to byť dobré a hodné ich dôvery.
Už Ti začína svitať v Tvojej jasnozrivej hlave?
Jednoducho to čím sa vehemetne oháňaš a na základe čoho tvrdíš že klamem, je výskum zdrojov, ktorým ľudia veria, takže áno na piatom mieste sú hlavné správy smile
Ale to nič nehovorí o tom, ako veľmi sú HS hodné ich dôvery smile
Nehovorí to nič o tom nakoľko manipulatíny je ten plánok, nakoľko proruský, protiamerický, alebo objektívny..
Rozumieme si Najmúdrejší Sivý?
Teraz si pozri štatistiky objektívnosti/neobjektívnosti spravodajstva.
Len pre zaujímavosť kukni napríklad na www.konspiratori.sk, a ajhľa, ľaľa ho papľuha, HS sú tu, na čestnom mieste medzi inými jemu podobnými...
Takže ten Tvoj obrázok s výskumom o tom, čomu Slováci veria, s tým si môžeš vytapetovať záchod, prípadne si ho hoď do profilu, určite to nebude na škodu smilesmile
Ešte jedna rada, nemal by si brať tak osobne,
daj si pozor na Svoje zdravie, aby si sa nerozlial od jedu na kolomaž ako strigy v rozprávkach.
Prišli by sme o Tvoju Jasnozrivosť a Briskný úsudok, čo by bola neskonalá škoda smile
Značím sa Tvoj
White Tiger

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 17/02/2019 07:56 :

Riešia sa tu podružné problémy a nie to, kam smeruje naša spoločnosť. Stačí pozrieť najnovší prieskum preferencií a je jasné, že dovi-dopo Slovensko.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 17/02/2019 08:15 :

dnes na omši spomenul kňaz kardinala Mullera. kedže to bolo dosť poučné, tak som si chcel jeho myšlienky vyhladať na nete, A kde asi som ich (tie jeho myšlienky) našiel? no predsa na hlavnych spravach. smile asi aj naš kňaz potrebuje preškoliť od vševedka smile

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 17/02/2019 08:16 :

janjan - práveže toto sú tie problémy, vďaka ktorým je Slovensko tam, kde je. Nie kvôli politikom, tí sú len obrazom ľudí, ktorí ich volia.
Je to kvôli mentalite, ktorá prirodzene potrebuje nepriateľa - za čias komunizmu to bol prehnitý Západ a kapitalizmus (niektorí sa toho doteraz nezbavili), teraz je tých nepriateľov omnoho viac (Rusko, Západ, Čína, Soroš, Putin).
Vzhľadom na to, že sme tu väčšinou kresťania, tak by sme nepriateľa mať nemali. Ja odmietam nenávidieť len preto, že mi to kážu médiá. Ako aj HS alebo SME. Rozdúchavajú nenávisť, každý voči inému a rozdeľujú spoločnosť. Pre jedných sú zlí liberáli, pre druhých konzervatívci, pre ďalších ufóni. Veď je to smiešne.
Stačí si prečítať diskusie pod článkami na HS, na SME... a vidíš, kto koho hucká proti komu. Toľko nenávisti, čo je tam v diskusiách... je mi z toho veľakrát zle. Jedna vec je sa ozvať, druhá vec nenávidieť kvôli inému názoru.
Preferencie sa tiež odvíjajú od nenávisti.
Keď dáš nepriateľa svojej skupine voličov, budú prehliadať Tvoje chyby, lebo môžu svoju nespokojnosť a závisť nasmerovať opačným smerom.

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 17/02/2019 08:19 :

nezabudka1234 - na Postoji ich nájdeš dosť wink
https://www.postoj.sk/vyhladavanie?q=M%C3%BCller

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 17/02/2019 08:25 :

Jean, presne ako si napísal. Politici sú len odrazom spoločnosti ako žijeme. Najlepšie keď poskytovateľ služieb nadáva na politiku, ako všetci všetko rozkrádajú a v zápätí sa spýta či potrebujem bločik.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 17/02/2019 08:25 :

ked chcem otvorit postoj tak:

Vaše pripojenie nie je súkromné
Útočníci sa môžu pokúsiť ukradnúť vaše informácie z webu svetkrestanstva.postoj.sk (napríklad heslá, správy alebo kreditné karty). Ďalšie informácie
NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID

pri HS taký problem nemám

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 17/02/2019 08:37 :

jeanledius,
ja si prečítam HS, SME, Postoj ... a porovnám prečítané s učením Cirkvi a viem, kde sa píše pravda.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 17/02/2019 08:41 :

jeanledius,
a nie je to smiešne. Zlo (Zlý) reálne pôsobí a nie je mi z neho do smiechu. A využíva všetko a každého, kto mu sadne na lep. A má za cieľ morálne zničiť ľudstvo. Ak zničí jeho morálku, ostatné sa zosype samo.

Naposledy upravil janjan dňa 2019-02-17 20:42 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 17/02/2019 08:45 :

Ináč, tento blog nie je ani o politike, ani o dôveryhodnosti médií. Tento blog je o tom, či nám záleží na morálnych hodnotách.

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 17/02/2019 09:20 :

nezabudka1234 - skontroluj si, či máš dobrý dátum a čas. Mne to funguje bezproblémovo.
janjan - ja mám pocit, že to chce dosiahnuť nenávisťou. Hoci sa zdá, že bojujem za správnu vec, keď to pokazím nenávisťou, budem na tom ešte horšie. Dá sa to aj s láskou a pochopením.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 17/02/2019 09:29 :

jeanledius,
pre čo chceš mať pochopenie? Pre hriech?

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 17/02/2019 09:31 :

janjan - chcem pochopiť, prečo ten hriech ľudia obhajujú. To je ako pochopiť, prečo niektoré križiacke výpravy končili vraždením aj nevinných. Taktiež boli presvedčení, že konajú Božiu vec a konali zlo.
Beriem si príklad z FIlipa Neriho, ktorý aj k hriešnikom prichádzal s láskou - "Buďte dobrí, ak môžete". Odsúdiť je ľahké, pochopiť a odpustiť je ťažšie.
A ešte by som doplnil - ja hriech odsudzujem, ale neodsudzujem ľudí. Ako hovorí otec Maroš Kuffa - nenáviď hriech, ale miluj hriešnika.

Naposledy upravil jeanledius dňa 2019-02-17 21:32 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 17/02/2019 09:38 :

jeanledius,
keď to pochopíš, čo s tým urobíš?

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 17/02/2019 09:40 :

mne to na tej stranke robi dlhodobo.
by som sa vratil k tomu kardinalovi Mullerovi . zhruba som si zapamätal : neexistuje liberalny katolik, to je človek, čo odpada od viery

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 17/02/2019 09:47 :

Veľmi múdre vyjadrenie.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 17/02/2019 09:54 :

nezabudka1234,
aký používaš prehliadač?

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 17/02/2019 09:59 :

janjan - možno budem vedieť lepšie argumentovať, aby som ich presvedčil, Keď pochopím, čo ich vedie k páchaniu a obhajobe hriechu, možno budem mať možnosť v niečom prispôsobiť svoju reč, prípadne podmienky v ktorých žijú. Alebo budem vedieť, na ktorú oblasť života sa zamerať, aby som šiel príkladom. Nie som dokonalý, vždy je priestor na zlepšenie, preto chcem pochopiť ich myslenie, aby som to, čo chcem meniť na nich zmenil najskôr na sebe a ukázal im, že to ide.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 17/02/2019 10:10 :

jeanledius,
zvyčajne ten proces "chápania" končí tak, že katolík sa prispôsobí okolitému svetu. A dá hlas aj ľuďom popierajúcim základné morálne hodnoty. Čítal som to aj tu v niektorých komentároch.

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 17/02/2019 10:36 :

janjan - je rozdiel medzi politikou a vierou. Ako vravel Karel Kryl - politikom sa nemá veriť, politikov treba kontrolovať.
Akýkoľvek kandidát Ti môže nasľubovať čokoľvek. Pokiaľ nežije svoj život podľa toho, čo sľubuje a hlása, tak akú máš záruku, že dodrží, čo sľúbil?
Ja budem voliť kandidáta, ktorý nikdy nespochybnil svoj postoj za život a vždy žil vysoko morálne. A nie je to Harabin.
A čo znamená zvyčajne? Ja nie som "zvyčajný" človek a nikdy nechcem byť. Som síce hriešnik, ale snažím sa bojovať zo všetkých síl, aby som bol lepší, nie aby som sa prispôsobil.
Určite nebudem odsudzovať iných ľudí kvôli tomu, že žijú "zvyčajne". Lebo aj ja som slabý a klesnem. To, že nekričím a neodmietam bez vypočutia neznamená, že som sa prispôsobil. Znamená to, že som schopný počúvať a hľadať riešenia.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 18/02/2019 04:32 :

“Bože, ďakujem ti, že nie som ako ostatní ľudia..."

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 18/02/2019 07:24 :

jeanledius,
konkrétne, o čom hovorím, ako končí proces "chápania". Tak, že nakoniec pre katolíka je prijateľný aj liberálny kandidát. Spomeň si, kto to napísal tu, na tomto blogu.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 18/02/2019 07:28 :

janjan, aj vedla prispej, kym ma nerozčulia smile . a už to nebude také medíkové ako včera smile