Archívy

Reklama

HĽADANIE PRAVDY : Pre ukončenie vojny na Ukrajine sú potrebné mierové rokovania

Chcela som dať do pozornosti rozhovor so svetoznámym ekonómom Jefrrey Sachsom, ktorý nedávno odvysielala televízia TA3.
V tomto interview poukazuje Jefrrey Sachs na to, že mier na Ukrajine sa nedá dosiahnuť prostredníctvom vojny, neustálych dodávok zbraní, ktoré môžu eskalovať túto vojnu až do jadrového kofliktu medzi Ruskom, Ukrajinou a krajinami NATO.
Opakovane zdôrazňuje dôležitosť mierových rokovaní, aby bola čím skôr ukončená táto vojna a aby zavládol mier na Ukrajine. V dnešnej dobe plnej nezmyselnej propagandy a provojnového štvania je Jeffry Sachs jedným z mála ľudí, ktorí majú triezvy a rozumný pohľad na aktuálnu situáciu a uvedomujú si nevyhnutnosť diplomacie a rokovaní o mieri.  
Video s rozhovorom nájdete tuto:

ROZHOVOR S JEFFREY SACHSOM
Pridal lesanka333 on 10/02/2023 08:15

Komentáre (107)

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 10/02/2023 09:04 :

Pohľad do histórie.
Mníchovská dohoda - Nevill Chamberlain, bývalý britský premiér, po návrate do vlasti: "Podarilo sa nám zachrániť mier.“

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 10/02/2023 09:09 :

Ja si naopak myslím, že Ukrajine treba dodať maximum zbraní a to čo najrýchlejšie. Rusi na mierové reči nepočúvajú, rozumejú iba sile a zo všetkého najlepšie im ide zabíjanie, svojich aj cudzích.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 10/02/2023 09:13 :

Eustacia: Rusko je jadrová veľmoc. Ty si myslíš, že je možné, aby Ukrajina vojensky porazila jadrovú veľmoc, keď Rusko ma jadrové zbrane a má omnoho viac obyvateĺov ako Ukrajina ?

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 10/02/2023 09:24 :

lesanka333, myslím? Ja v to dúfam. A som rada, že si spomenula jadrovú veľmoc. Pripomenulo mi to Budapeštianske memorandum z roku 1994. Spomínaš si naň? Apropo jadrová veľmoc druhýkrát. Banda vyhrážajúca sa jadrovým holokaustom predsa nemôže stáť na zlej strane vojny, však?

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 10/02/2023 10:44 :

Milí diskutujúci,

predmetom tohto môjho blogu je video, v ktorom je rozhovor s Jeffrym Sachsom.
Pozrel si niekto z vás ten rozhovor ? roll eyes

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 10/02/2023 11:07 :

lesanka333,
nie, lebo som sa pozrel do histórie.
A nie je to jediný prípad "mierovej dohody".

Naposledy upravil janjan dňa 2023-02-10 11:09 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 10/02/2023 11:36 :

"... ktoré môžu eskalovať túto vojnu až do jadrového kofliktu ..."

Prečo by mal z toho byť jadrový konflikt? Vyhráža sa NATO, že zaútočí na ruské územie? Vyhráža sa NATO, že použije jadrové zbrane? Ak nie, potom nie je dôvod, aby z toho vznikol jadrový konflikt. Ak ho niekto spustí, NATO to nebude.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 10/02/2023 12:13 :

lesanka333, prečítala som si prepis predmetného rozhovoru. Mierové rokovania medzi Ruskom a Ukrajinou nevidím ako reálne.
Myslím si, že Putin mier nechce. Rusko vždy susedilo s kým sa mu zachcelo a dokáže porušiť akúkoľvek dohodu. Vojna na Ukrajine musí skončiť víťazstvom Ukrajiny.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 10/02/2023 10:17 :

No, vypočul som si tento príspevok.
Bezobsažný.
Stavanie vzdušných zámkov.
Bez konkrétnych, dosažiteľných návrhov.
Schvaľovanie získavania územia cudzieho štátu vojenskou cestou - Krym.
Dobrovoľné stiahnutie ruských vojsk z územia Ukrajiny. Tak to som sa pobavil. Ak sa nemýlim, pár dní pred začiatkom vojny sa ruské jednotky "sťahovali" od ukrajinských hraníc.

mikino je odhlásený top mikino napísal dňa 12/02/2023 08:43 :

Lesanka:Jefrrey Sachsom nevie co hovori. Mier pre Putina je date to a to potom budete mat mier.
Sankcie ho zacinaju boliet nakolko ma dost velku rezervu.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 12/02/2023 09:15 :

Och ľudkovia. Vidím, že vaše myslenie je nemyslenie, a len opakujete propagandu, čo počujete v TV Joj, či Markíze.
Verím tomu, že ste to boli zrovna vy, čo vyvolávali policajtov, keď videli niekoho bez respiratora.
A zaraďovať sa medzi kresťanov a zároveň sa dožadovať najmodernejších zbraní pre štát, ktorý oslavuje vrahov, tým myslím Banderu napr. A už aj v denníku sSme sme sa mohli dočítať, že Banderovcu nechodili na Slovensko vraždiť, ale varovať pred komunizmom. Grcam z vás
P.s.
Jano, ktorý si mal jednotku z marxizmu leninizmu a teraz sa bikes do pŕs ako hrdý kresťan, ty prevracač kabátov, jeden prospechar, tak pre teba- to nie $usko málo potrebu vytvarať vojenské pakty, ale USA, napriek tomu, že  jeho nepriateľ (socialistický blok) zmizol, tú svoju agresorsku organizáciu rozširovalo ďalej a budovali základne okolo Ruska!

Naposledy upravil autobus dňa 2023-02-12 21:19 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 12/02/2023 09:40 :

autobus,
opýtaj sa Litovcov, Lotyšov, Estóncov, či sú radi, že majú základne NATO na svojom území. Práve oni, ktorí najviac z EU-obyvateľov na svojej koži pocítili gulagy sú najaktívnejší v pomoci Ukrajine. Ktovie prečo. Asi opakujú len TV propagandu. Alebo žeby sa im v gulagu nepáčilo?

Mať jednotku z marxizmu-leninizmu je výhoda - teraz na 100 honov zavetrím neomarxistu. Napríklad takého schvaľovača Istanbulského dohovoru.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 13/02/2023 04:16 :

Jano, čo ja viem, tak to boli fašisticke štaty, 5ak ako Ukrajina, či Slovensko. Lenže na rozdiel od Slovenska, ktoré zachránili od poroby ľudia v SNP, tieto štáty sú na svoju fašistickú minulosť hrdé aj dnes
https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/603818-glorifikacia-nacizmu-z-pobaltia-nevymizla/
Takže sa opýtaj Rusov a bielorusi , či tie gulagu boli dostatočným trestom pre nich.

Naposledy upravil autobus dňa 2023-02-13 04:17 GMT

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 13/02/2023 04:21 :

Slovak, žiješ ozaj len z toho hnoja, čo vidíš na Markíze.
Nielen Rusi hovoria o "potláčaní" práv menšín na Ukrajine. Detto Maďari, aj rumuni.
Takže namieste je otázka, kde bola us polícia doteraz   a prečo Eu mlčali doteraz  
Ale veď to vieme. Merkelova to jasne povedala.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 13/02/2023 06:57 :

autobus,
podľa tvojej logiky potom aj Rusko by malo byť fašistickým štátom. Veď taký generál Vlasov, Rus, bojoval so svojou nemálou armádou na strane Nemecka za oslobodenie Ruska spod komunistickej nadvlády. A neviem či vieš, aj Prahu v 45. oslobodili od fašistov "fašisti" Vlasovovci. Lenže to sa nehodilo do krámu českým komunistom, tak sa Vlasovovci stiahli a potom do už oslobodenej Prahy vpochodovala osloboditeľka Červená armáda.

Naposledy upravil janjan dňa 2023-02-13 07:00 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 13/02/2023 07:23 :

Na margo rizika jadrového konfliktu:
Minulý rok Liz Trussová, bývalá premiérka Veľkej Británie povedala, že by prikázala jadrový útok, aj keď by to malo znamenať globálnu jadrovú katastrofu na svete:
https://report24.news/liz-truss-wuerde-den-atomkrieg-und-die-globale-nukleare-vernichtung-befehlen/

Takže kto koho provokuje a kto sa komu vyhráža ?!?
V dôsledku Trussovej vjadrení vtedy Rusko uviedlo svoje jadrové zbrane do stavu zvýšenej pohotovosti.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2023-02-13 07:26 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 13/02/2023 07:34 :

Eustacia napísala:

... Rusi na mierové reči nepočúvajú, rozumejú iba sile...

...Mierové rokovania medzi Ruskom a Ukrajinou nevidím ako reálne. Myslím si, že Putin mier nechce.

To, čo píšeš, sú tvrdenia niektorých západoeurópsych politikov, ktoré preberajú mainstreamové médiá a bezmyšlienkovite ich opakujú ako verklík.
Môj blog má v názve "Hľadanie pravdy", takže analyzujme tieto tvrdenia, či sú skutočne pravdivé...

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 13/02/2023 07:49 :

Eustacia: (pokračovanie)
Pred pár dňami bolo zverejnené interview s bývalým izraelským premérom Naftali Bennettom, v ktorom podrobne popisoval, ako na jar v roku 2022 sprostredkúval mierové rokovania medzi Ukrajinou a Ruskom.
Prezident Zelenskij vtedy oslovil izrealského premiéra a poprosil ho, aby oslovil prezidenta Putina kvôli rokovaniam. Putin ochotne súhlasil a prijal osobne v Moskve Bennetta kvôli vyjednávaniu a bol ochotný sa so Zelenskym dohodnut, suhlasil vtedy s prímerím aj s tým, že by sa ruská armáda stiahla z Ukrajiny ak Ukrajina dá príslub, ze nevatúpi do NATO. Zelenskij dal potom aj verejne vyhlasenie, ze Ukrajina nevstupi do NATO... prebiehali vtedy aj mierové rokovania medzi Ukrajinou a Ruskom v Gomeli a neskôr aj v Turecku.
Izrealský premiér to všetko vtedy konzultoval aj s predstavitelmi Británie, USA, Nemecka a Frncúzska a povedal, že vtedajší britský premiér Boris Johnson, ako aj americká vláda tie mierové rokovania medzi Ukrajinou a Ruskom stopli, lebo chceli, aby vojna na Ukrajine ďalej pokračovala, lebo chceli bojovat proti Putinovi a chceli, aby Rusko bolo vojensky porazené, resp. zničené.  
Boris Johnson vtedy aj osobne pricestoval na Ukrajinu za Zelenskym a presvedcil Zelenskeho, aby mierove rokovania s Ruskom ukoncil a prislubil mu financnu pomoc a dodavky zbraní pre Ukrajinu.
Takže svedectvo bývaleho izrealskeho premiéra jednoznačne ukázalo, komu tak vehementne záleží na tom, aby vojna na Ukrajine trvala čo najdlhšie a nebola ukončená mierovými rokovaniami, sú to GB a USA.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 13/02/2023 08:23 :

lesanka333,
kde sa v uvedenom článku uvádza, žeby prikázala jadrový útok na Rusko? Kde sa uvádza, žeby to urobila ako prvá? Slovíčko "Gegenschlag" sa v niektorých kruhoch prekladá ako "prvotný jadrový úder na Rusko"?

A áno, vyjadrila sa úplne jasne a zodpovedne, ako premiérka štátu, za obranu ktorého je zodpovedná.

Ak sa nemýlim, vyhrážky typu "uvidíte, čo svet ešte nevidel" prišli z opačnej strany. A úvahy o Poseidonovi a zmietnutí Británie zo zemského povrchu sú v poriadku? A neboli náhodou ruské jadrové sily uvedené do pohotovosti hneď na začiatku invázie, keď Lizz ešte ani len nesnívala svoj premiérsky sen?

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 13/02/2023 08:24 :

lesanka333,
no tak nám daj prepis toho interview s Benettom.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 13/02/2023 08:39 :

lesanka333,
ešte malé upozornenie, keď už tak vehementne hľadáme pravdu.
To, že nejaké médium nie je mainstramové, ešte neznamená, že je pravdivé.
Väčšina médií chce upútať bombastickými titulkami, vyjadreniami a podobne. Ale ich obsah je spľasnutá bublina. Tak ako pri žuvačke smile
Napríklad ako titulok: "Liz Truss würde den Atomkrieg und die globale nukleare Vernichtung befehlen".

Naposledy upravil janjan dňa 2023-02-13 08:43 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 13/02/2023 09:17 :

Bývalý izrealský premiér Naftali Bennett zverejnil interview, v ktorom hovorí okrem iného aj o tom, ako sa snažil sprostredkovať mierové jednania medzi prezidentmi Zelenskym a Putinom, na svojom youtube kanáli tuto:

https://www.youtube.com/watch?v=qK9tLDeWBzs&t=5621s

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 13/02/2023 09:30 :

lesanka333,
daj aj presné časy, kedy o tom hovorí. Nemienim pri tom stráviť 5 hodín.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 13/02/2023 02:42 :

adam200, možno NATO prinútilo Putina zaútočiť na Ukrajinu ako šmejdi, ktorí na predvádzacej akcii zmanipulujú seniorov do kúpy nepotrebných vecí.

paollo je odhlásený top paollo napísal dňa 13/02/2023 07:28 :

Jeden by neveril, koľko obmedzených ľudí žije medzi nami. Koľko ľudí nepozná minulosť, nechápe prítomnosť a netuší budúcnosť. Podporovať vojnu??? A to si hovoríte kresťania??? Hanba. Sa zamyslite nad sebou!

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 13/02/2023 08:44 :

Nie Adamko, Rusko nie je obeť. To ty si obeť. Úrazu...

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 13/02/2023 09:21 :

paollo,
čo ťa tak rozrušilo? Poznáš minulosť, tak určite vieš o bitke pri Lepante či pri Viedni. Kde by sme boli, keby tí "hanební kresťania" nepodporovali vojnu?

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 14/02/2023 11:47 :

Adamko neviem či australčania. Ale komu sa chce vraždiť,.či Rusov alebo Ukrajincov vstupuje do armády "fírera" greenskeho

Naposledy upravil autobus dňa 2023-02-14 18:51 GMT

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 14/02/2023 05:56 :

Zdá sa, že mentálna nedostatočnosť niektorých jedincov tu je zapríčinená tvrdou anglosaskou propagandou, započatou ešte roku 1998 príchodom nejakého Dzurindu. Naši "predkovia" nevyužili možnosť ísť vlastnou cestou, rozkradli to, rozpredali a natlačili sa do riti NATO. Stačilo im štvornožkovať sa a vrtieť chvostikom pod bohato prestretým anglosaskym stolom a čakať čo nám podhodia z toho toľkého nakradnutého ostatným národom.

Budeme na strane porazených, Rusi túto vojnu neprehraju. A keby sa im aj zdalo že by snáď aj mohli prehrať, predpokladám, že radšej spália Európu,,,, určite západnú Ukrajinu a Poľsko a možno Veľkú Britániu, Čechy, Slovensko, Rumunsko a pobaltie.

Tí hajzlíci, čo by radi predlžovali vojnu a zabíjanie iných posielaním zbraní, by sami mali ísť bojovať "a zdochnuť" za svoj ctihodny a prezbožny svetonázor.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 14/02/2023 06:53 :

"janjan napísal dňa 13/02/2023 09:21 :
paollo,
čo ťa tak rozrušilo? Poznáš minulosť, tak určite vieš o bitke pri Lepante či pri Viedni. Kde by sme boli, keby tí "hanební kresťania" nepodporovali vojnu?"
Však jasné, aj fašisticke kanony bolo vhodné posväcovať

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 14/02/2023 06:58 :

"slovaaak napísal dňa 13/02/2023 07:50 :
Jaký je rozdíl mezi Rusem a jogurtem?
.Jogurt má kulturu."
Čo je kultúra? Reality šou ako Farma... ,alebo Dostojevsky, Čajkovsky...

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 14/02/2023 07:01 :

"janjan napísal dňa 13/02/2023 06:57 :
autobus,
podľa tvojej logiky potom aj Rusko by malo byť fašistickým štátom. Veď..."
Ty tak trepeš. Vidno, že si dával veľký pozor na hodinách marxizmu leninizmu.
Takže tak. Samých fašistov podporuješ...

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 14/02/2023 07:12 :

misomiso,
čo znamená ísť vlastnou cestou v prípade takej škvarky ako Slovensko ? Resp., ktorým smerom sme mali ohnúť chrbát, aby sa nám zdalo, že stojíme vzpriamene? A dúfam, že si bol na referende o vstupe do Únie.

"predpokladám, že radšej spália Európu"
Aha, takže radšej sa teraz podvolíme, aby krajina, ktorá "radšej spáli Európu" si mohla šafáriť tak ako sa jej zachce. Dnes, aj zajtra, aj o rok, aj o sto. Toto je tá vlastná cesta?

To mi je logika. Tí, ktorí útočia, nivočia cudziu krajinu, sú tí dobrí, oni nepredlžujú "špeciálnu vojenskú operáciu". Ale tí, ktorí pomáhajú brániť sa, tí predlžujú vojnu.

Naposledy upravil janjan dňa 2023-02-14 19:27 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 14/02/2023 07:20 :

autobus,
ad hominem? Vieš, že na mňa to neplatí.
A čo tak dať logické argumenty? Ja to mám podložené historickými faktami, a určite nie z hodín marxizmu-leninizmu.
"Ty tak trepeš" totiž argument nie je.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 14/02/2023 07:55 :

Jano, ty trpiš asi aj duševnou poruchou.
Članok v denníku Pravda hovorí jasne, že tie krajiny sa neštítia oslavovať fašistických "hrdinov" a to ty ich tu dávaš za príklad utláčaných

Naposledy upravil autobus dňa 2023-02-14 20:00 GMT

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 14/02/2023 08:10 :

misomiso,
čo znamená ísť vlastnou cestou v prípade takej škvarky ako Slovensko ?

Samozrejme že najlepšia by bola neutralita. Tá sa ale nadobúda celé desaťročia. Nestačí ju len vyhlásiť, treba tak aj dlhodobo konať!
Resp., ktorým smerom sme mali ohnúť chrbát, aby sa nám zdalo, že stojíme vzpriamene?

Tu asi presiakol na povrch obsah tvojho vlastného nevedomia, napr. taký Jung by hneď presne vedel o čo ide, samozrejme s ohľadom na úzko špecifické príspevky od Autobusa, na ktoré si dal týmto oficiálnu odpoveď grin

predpokladám, že radšej spália Európu"
Aha, takže radšej sa teraz podvolíme, aby krajina, ktorá "radšej spáli Európu" si mohla šafáriť tak ako sa jej zachce. Dnes, aj zajtra, aj o rok, aj o sto. Toto je tá vlastná cesta?

Nie, to nieje tá "vlastná cesta" , to je len môj predpoklad čo sa môže stať (máš to tam napísané, tak laskavo neprekrucaj moje myšlienky)

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 14/02/2023 08:16 :

autobus,
znova ad hominem?

A k téme. Ruský stalinský režim obsadil pobaltské krajiny na základe paktu Ribbentrop-Molotov (zaujímavé, kto všetko paktoval s nacistami, že) a rozpútal v nich komunistický teror predtým, než pobaltské krajiny obsadilo Nemecko. Za pár mesiacov stihli napríklad vyhubiť asi tretinu Estóncov.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 14/02/2023 08:21 :

misomiso,
neutralitu musia garantovať okolité krajiny a veľmoci. Ako to robí tá z východu, vidíme teraz na Ukrajine.

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 14/02/2023 08:32 :

misomiso,
neutralitu musia garantovať okolité krajiny a veľmoci. Ako to robí tá z východu, vidíme teraz na Ukrajine

Ako som písal vyššie, je to na celé desaťročia. Keď sa nebudeme spájať s USA proti Rusku a s Ruskom proti USA pochopia to ako neutralitu.
Ak sa nebudeme spájať s Izrealom proti Iránu a naopak, pochopia to ako neutralitu.
Ak sa nebudeme spájať s Nemeckom proti Poľsku a naopak, tiež to pochopia.
Keď budeme pravidelne a dlhodobo politický nestranní, pochopia a uznajú to všetci!
To asi len ty nechápeš čo je neutralita.

Naposledy upravil misomiso_ dňa 2023-02-14 20:33 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 14/02/2023 08:35 :

Ako autorku blogu venovanom potrebe mierových rokovaní pre ukončenie vojny na Ukrajine ma skutočne prekvapilo, koľko sa tu v diskusii našlo ľudí, ktorí sú proti mierovým rokovaniam, ale podporujú dodávky zbraní do oblasti vojnového konfliktu.
Vy všetci, ktorí podporujete dodávky zbraní by ste mali vedieť zopár dôležitých skutočností a to:

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 14/02/2023 08:40 :

misomiso,
v scifi filme by to možno fungovalo, ale nie v reálnom svete.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 14/02/2023 08:46 :

Rusko tiež rozumie neutralite po svojom. Momentálne sa snaží neutralizovať jeden samostatný štát. A ktorý bude ďalší.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 14/02/2023 08:49 :

1. Zbrane, ktoré sú dodávané Ukrajine používa ukrajinská armáda nielen na boj proti ruským vojakom, ale používa ich aj na ostreľovanie, bombardovanie a vraždenie civilistov, žien, detí a starcov na východe Ukrajiny, na Donbase, kde žijú ruskojazyční Ukrajinci.
Ak podporujete dodávky zbraní na Ukrajinu, podporujete tým vraždenie nevinných civilistov zo strany ukrajinskej armády !!!

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2023-02-14 20:51 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 14/02/2023 08:52 :

lesanka333,
vraždenie nevinných civilistov podporuje ten, kto útočí na cudziu krajinu. A toto nezmení ani 100 výkričníkov.
Daj ďalšiu dôležitú skutočnosť nech vyvrátime demagogickú propagandu.

Naposledy upravil janjan dňa 2023-02-14 21:04 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 14/02/2023 09:21 :

Janjan: To, čo píšem je pravda, to nie je demagogická propaganda, tak ma láskavo neurážaj !
Vôbec nevieš, čo sa dialo uplynulych 8 rokov na Donbase, ani nevieš, čo sa tam deje teraz. Ja čerpám informácie z hodnoverných zdrojov.
V diskusii na mojom predošlom blogu o Ukrajine si obhajoval banderovcov, ktorí úplne brutálnym a krutým spôsobom v minulosti vyvraždili tisíce Židov a Poliakov a kolaborovali s nemeckými fašistami.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 14/02/2023 09:35 :

2. Jacques Baud :

V prvom rade si treba uvedomiť, že západné dodávky zbraní predstavujú viacero problémov. V prvom rade ani tajné služby USA nevedia, či a kam dodané zbrane dorazia. Šéf Interpolu varuje, že časť týchto zbraní by mohla skončiť v rukách zločineckých organizácií. Protitankové strely Javelin sú už ponúkané na Darknete za 30 000 dolárov. Zdá sa, že tieto zbrane sa predávajú hneď, ako dorazia do Kyjeva.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 14/02/2023 09:37 :

lesanka333,
hodnoverné zdroje? Ale no.
Stačí len trochu prezrieť internet a nájdu sa články, ktoré logicky vyvracajú tvrdenia pána Bauda.
Tak si vyber.
A niekedy sa stačí len pozrieť na majiteľa "hodnovernej" stránky a hneď človek vie, koľká bije. Aj na jednej takej bol uverejnený článok od p. Bauda.

Zabudni na "hodnoverné" zdroje a riaď sa sedliackym rozumom.

Naposledy upravil janjan dňa 2023-02-14 22:13 GMT

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 14/02/2023 09:41 :

lesanka333, komentár 21.11.2021 o 07:24.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 14/02/2023 09:55 :

eustacia,
o čom točíš?

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 14/02/2023 10:29 :

Janjan: Citát Jacquesa Bauda som prevzala zo švajčiarskeho časopisu, ktorý sa venuje zahraničnej politike a bolo tam s ním uverejnené interview. Čítala som s ním viaceré rozhovory a je to velmi rozumný človek, ktorý sa vyzná v danej problematike. Sú tam články na vysokej úrovni. Preklad citátu som spravila ja.
Je to moje rozhodnutie, čo čítam...

A o tom, že niektoré zbrane, ktoré dostali Ukrajinci od NATO, predávajú Ukrajinci na čiernom trhu, písali vo viacerých zahraničných novinách. Toto nie je jediný zdroj, z ktorého som čerpala.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2023-02-14 22:30 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 14/02/2023 10:36 :

lesanka333,
to, že niečo predajú, je uveriteľné, na to netreba ani čítať žiadne zdroje. Zlodeja a podvodníka nájdeš hocikde.

Ale mal som na mysli iné tvrdenia z rozhovoru s ním, ktoré iní vyvracajú. A kto má pravdu?

Áno, je to tvoje rozhodnutie, čo čítaš, ale potom netvrď, že píšeš pravdu. Skutočnú pravdu nepoznáme.

Naposledy upravil janjan dňa 2023-02-14 22:38 GMT

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 15/02/2023 04:24 :

"janjan napísal dňa 14/02/2023 08:16 :
autobus,
znova ad hominem?

A k téme. Ruský stalinský režim obsadil pobaltské krajiny na základe paktu Ribbentrop-Molotov (zaujímavé, kto všetko paktoval s nacistami, že) a rozpútal v nich komunistický teror predtým, než pobaltské krajiny obsadilo Nemecko. Za pár mesiacov stihli napríklad vyhubiť asi tretinu Estóncov."
Máš poruchu vnímania?
V týchto štátoch velebia tých fašistov ešte aj v dnešnej dobe! ! ! !
To je to podstatne, kam smerujú, kam smeruje Európa, teda jej západná časť od Ruska

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 15/02/2023 04:33 :

"janjan napísal dňa 14/02/2023 08:21 :
misomiso,
neutralitu musia garantovať okolité krajiny a veľmoci. Ako to robí tá z východu, vidíme teraz na Ukrajine."
To by aj tá krajina musela neutralitu dodržiavať ak chce byť v jej zmysle chránená

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 15/02/2023 04:55 :

"janjan napísal dňa 14/02/2023 08:52 :
lesanka333,
vraždenie nevinných civilistov podporuje ten, kto útočí na cudziu krajinu. A toto nezmení ani 100 výkričníkov.
Daj ďalšiu dôležitú skutočnosť nech vyvrátime demagogickú propagandu."
Tomuto sa hovorí goebbelsovska propaganda. Vždy je neprávom len to, čo ty určiš. Predvadzas to tu neustále.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 15/02/2023 05:16 :

"janjan napísal dňa 14/02/2023 08:40 :
misomiso,
v scifi filme by to možno fungovalo, ale nie v reálnom svete."
Vďaka Bohu svet funguje inak ako tvoje vnútorné sci-fi

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 15/02/2023 05:24 :

"janjan napísal dňa 14/02/2023 10:36 :
lesanka333,
to, že niečo predajú, je uveriteľné, na to netreba ani čítať žiadne zdroje. Zlodeja a podvodníka nájdeš hocikde."
Jano, ty si primitív.
Bagatelizovať obchod so zbraňami ??
V každej krajine je to prísnou kontrolou štátu! Detto aj na Ukrajine. Čo z toho vyplýva???

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 15/02/2023 05:27 :

janjan napísal dňa "14/02/2023 10:36 :
lesanka333,
...
Áno, je to tvoje rozhodnutie, čo čítaš, ale potom netvrď, že píšeš pravdu. Skutočnú pravdu nepoznáme"
Jano, predstav si , že na tej Ukrajine žijú reálny ľudia a od nich sa pravdu dozvieš. To je prekvapenie, čo?

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 15/02/2023 07:52 :

https://www.lumen.sk/aktualita/sevcuk-nemame-inu-moznost-musime-vzdorovat.html

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 15/02/2023 09:48 :

No jano, riadne volovi y sú tam popísané. Kto je to Sevcuk? Akú má on pre mňa autoritu? Aká je jeho dôveryhodnosť?...

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 15/02/2023 10:19 :

autubus,
a pre teba je kto dôveryhodný a má autoritu?
Nejaký "reálny človek žijúci na Ukrajine"? Spýtaš sa jedného, povie ti niečo, spýtaš sa druhého, povie ti iné, spýtaš sa tretieho, povie ti znova niečo iné ...
Dal som ti jedného, nepáči sa ti. Prečo? Lebo nehovorí, čo chcú počuť tvoje uši? Lebo nehovorí to, čo guru?

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 15/02/2023 10:53 :

janjan, stačí si prečítať ten komentár a zistíš.grin

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 15/02/2023 11:15 :

eustacia,
komentár z 21.11.2021 o 07:24.? Z ktorého blogu resp. planéty?

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 15/02/2023 12:29 :

lesanka,
Jacques Baud: "... Určite nie je namierená proti ukrajinskému obyvateľstvu. Putin to povedal opakovane. Môžete to vidieť aj na faktoch. Rusko stále dodáva plyn na Ukrajinu. Rusi tomu nezabránili. Nevypli internet. Nezničili elektrárne a zásoby vody. ..."

Mychajlo Čaban, provinciál gréckokatolíckych saleziánov, Ľvov: "... vysvetľuje, že momentálne elektrický prúd majú štyri hodiny a ďalšie štyri hodiny sú bez prúdu. Na elektrickú energiu je akoby grafikon, ktorý celkom stabilne funguje. Nájdu sa však aj ľudia, ktorí majú elektrinu dve hodiny a potom sú šesť hodín bez prúdu. ..."

Bez komentára.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 15/02/2023 01:09 :

"janjan napísal dňa 15/02/2023 10:19 :
autubus,
...Prečo? Lebo nehovorí, čo chcú počuť tvoje uši? Lebo nehovorí to, čo guru?"
Moji príbuzní žijúci na Ukrajine nie sú môj guru, ale moja rodina

richard768 je odhlásený top richard768 napísal dňa 15/02/2023 01:17 :

Otázka je, či naozaj musíme čakať na riešenie "zhora" (tzn. mierové rokovania). Veď práve tí "hore" vojnu evidentne chcú a rozoštvávajú obe strany (a aj nás) proti sebe. Raz mi jeden človek v Sarajeve povedal, že vojna je hlavne o obchode so zbraňami. Ak si niekto myslí, že vojnou sa dá dosiahnuť nejaký ideál, mal by sa vrátiť k prečítaniu povinnej literatúry (Hemingway, Remarque, ...) Najneskôr v 1. svetovej vojne akýkoľvek boj za ideály a "dobro" skončil. To, čo je v bežnom živote zakázané (lúpeže, znásilnenia, vraždy), je vo vojne dovolené a tie najnižšie pudy a sklony dostávajú svoj priestor. Prekvapuje ma, že tí, čo sa hlásia ku kresťanstvu, toto podporujú.

Čo ak je riešenie práve na nás? Čo ak by vojaci prestali poslúchať svojich veliteľov a podali si ruky? No, asi snívam, ... Ale nevyžaduje práve toto väčšiu odvahu než pokračovať v nezmyselnom boji? Mali by sme si všetci uvedomiť, že predsa nakoniec budú musieť Ukrajinci, Rusi a ďalšie národy nejako spolu žiť a vychádzať, podobne ako v bývalej Juhoslávii. Tak prečo nezačať hneď? Aké by to bolo pekné, pokúsiť sa nadväzovať dobré vzťahy a priateľstvá medzi "znepriatelenými" stranami. Možno by sme zistili, že sme si vlastne veľmi podobní a že sme sa len nechali nachytať na našu emočnú a myšlienkovú nezrelosť.

Preto riešením určite nie sú silácke reči o tom, kto by mal vyhrať. Poďme radšej hľadať to, čo nás spája. Aj v tomto blogu je vidno, ako málo spolu skutočne komunikujeme. Skôr len po sebe hádžeme silno emočne ladené cudzie "myšlienky" ako granáty. Potrebujeme však, aby sme sa naučili silu myslenia ovládať a použiť ju správnym spôsobom na dosiahnutie toho, čo je skutočne zo širšieho pohľadu pre nás všetkých potrebné.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 15/02/2023 01:19 :

autobus,
nie si sám, čo máš príbuzných na Ukrajine.

teurg11 je prihlásený top teurg11 napísal dňa 15/02/2023 01:40 :

ahojte.

je zarážajúce až smutné , ako si toľko veľa z vás zmanipulovancov a vypratých mozgov môže myslieť , že je správne posielať tam zbrane.

za všetky vaše dristy by som vás postavil do prvej línie-dozvedeli by ste sa tam konečne pravdu-ktorú tak veľmi milujete .

prehlasujem , že som principiálne proti vojne a som aj proti vsetkym vypatlancom , ktorí hľadajú argumenty , že prečo vojnu podporovať .

nech žije mier !

a nech žije lesanka ktorá vám tu prekladá články , ktorých pôvodné znenie by ste  porozumeli tak mozno každé piate slovo.
janjan každé desiate a eustacia tak každé tridsiate.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 15/02/2023 02:09 :

"janjan napísal dňa 15/02/2023 01:19 :
autobus,
nie si sám, čo máš príbuzných na Ukrajine."
Už sú mi jasné tvoje vojnové chúťky, to tá tvoja banderovska rodina...gény nezapries

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 15/02/2023 02:10 :

adam200 napísal dňa 15/02/2023 01:35 :
Neriešte už trápnych Rusov.Sledujete MS v zjazdovom lyžovani?
Však Vlhova pôjde až zajtra (tušim)

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 15/02/2023 02:12 :

"teurg11 napísal dňa 15/02/2023 01:40 whistling.."
super!

Naposledy upravil autobus dňa 2023-02-15 14:12 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 15/02/2023 02:13 :

autobus,
ale ja som nenapísal, že ja mám príbuzných na Ukrajine.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 15/02/2023 07:01 :

"janjan napísal dňa 15/02/2023 02:13 :
autobus,
ale ja som nenapísal, že ja mám príbuzných na Ukrajine."
Však na tie tvoje fabulacie sme zvyknutý. Veď nakoniec- ty nič, ty muzikant. laugh
Niečo také falošné môže byť len v zlej duši

Naposledy upravil autobus dňa 2023-02-15 19:02 GMT

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 15/02/2023 07:11 :

janjan, na planéte zoznamko.grin
Veru ťažko bude mier kdesi na Ukrajine, keď aj na kresťanskej stránke sa hryzieme.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 15/02/2023 07:44 :

eustacia,
ale aké hryzenie.
Výmena názorov.
Len niekto sa viac ovláda, niekto menej.
Niekto si myslí, že na nete si môže dovoliť ponižovať a zosmiešňovať, hlavne ak nemá argumenty.

Naposledy upravil janjan dňa 2023-02-15 19:45 GMT

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 15/02/2023 08:11 :

Áno janjan, výmena názorov. Niektorí by radi, keby sme prišli so svojim a odišli s ich.grin

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 15/02/2023 08:18 :

Niektorí? Všetci! smile

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 15/02/2023 08:27 :

"janjan napísal dňa 15/02/2023 07:44 :
eustacia,
ale aké hryzenie.
Výmena názorov.
Len niekto sa viac ovláda, niekto menej"
Vieme Jano o tom tvojom trénovaní...

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 15/02/2023 08:39 :

autobus,
trénuj, trénuj ...

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 16/02/2023 04:53 :

Jano , ty raz za svoje farizejstvo dostaneš presne to, čo si zaslúžiš

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 16/02/2023 06:31 :

Jedině metál, autobus.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 16/02/2023 07:32 :

Akurát tak heavy metal. Ale skôr death metal

marian123 je odhlásený top marian123 napísal dňa 16/02/2023 08:40 :

Mierové rokovania sú jediné správne a morálne rozhodnutie. Problém je, že na to treba obe strany a Rusi mier nechcú.Tak Ukrajincom ostáva iba možnosť vyhnať ich zo svojej zeme a nám podporovať ich v tom. V tom momentě ako to bude možné, treba vojnu skončiť.

Naposledy upravil marian123 dňa 2023-02-16 08:40 GMT

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 16/02/2023 01:07 :

Ani nemci nechceli rokovať o mieri s Ruskom . Vlastne podpísali dohodu o neútočení s nimi, niečo podobné ako minske dohody. Tiež podvod. Vyjadrenie Merkelovej sú jednoznačné a potvrdené aj inymi západnými politikmi

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 16/02/2023 03:26 :

Janjan: Na margo toho komentára, ktorý si napísal v tejto diskusii dňa 15/02/2023 01:29, asi toľko.
Citát z interview s Jacquesom Baudom, ktorý si uviedol, bol uverejnený pôvodne vo švajčiarskom časopise Zeitgeschehen im Fokus dňa 15.2.2022, teda ešte pred rokom. Situácia ako ju J. Baud opísal objektívne zodpovedala tomu, čo sa v tom čase na Ukrajine dialo, žiadne klamstvá tam neuviedol.
Ty si ako oponentské tvrdenie uviedol rozhovor s predstaveným ukrajinských saleziánov Mychajlom Čabom, ktorý vyšiel v denniku Postoj dňa 13. februara 2023, teda o rok neskôr. Je zrejmé, že v súčasnej dobe je po roku iná situácia ako pred rokom, takže jeho tvrdenia nijako nespochybňujú dôveryhodnosť J. Bauda.
Na tomto tvojom počínaní vidno, ako manipuluješ s tvrdeniami a prekrúcaš fakty, ako ti to vyhovuje.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 16/02/2023 03:47 :

Ahojte,
chcem sa poďakovať všetkým diskutujúcim, ktorí vyjadrili podporu mieru, mierovým rokovaniam a vyjadrili nesúhlas s dodávkami zbraní zo Slovenska do oblasti vojnového konfliktu na Ukrajine.
Je potešujúce vedieť, že sú ľudia, ktorí nepodľahli mediálnej manipulácii a štvavej provojenskej propagande a dokážu s triezvym úsudkom vnímať udalosti dnešnej doby v širších geopolitických súvislostiach.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2023-02-17 14:33 GMT

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 16/02/2023 07:39 :

lesanka333 súhlasím. Dôrazné nie dodávkam zbraní ruským vojakom na Ukrajine alebo hocikde inde. Áno mieru po víťazstve Ukrajiny!

teurg11 je prihlásený top teurg11 napísal dňa 16/02/2023 08:38 :

eustacia čo to tu zas meleš ?!?

sa prestaň tu robiť zaujímavá a zamkni sa konečne !

lesankinmu odkazu si vôbec nepochopila a som na pochybách , či pochopíš toto tu :
nikto tu nie je zvedavý na tvoje pseudonázory ani dokrútené motanice.
/a vieš čo, kúp si plienky ked tu nabehnú Rusi aby si bola pripravená !

SLOVÁCI nedovoľme vtiahnúť nás fyzicky do vojenského konfliktu !

Uvedomte si , že propaganda ktorá vám dennodenne prepiera gebule má slúžiť príprave globálnej vojny a bude sa v najbližších mesiacoch iba stupňovať.

Každý príčetný Slovák vyjadrí jasné NIE akejkoľvek forme podpory vojenského konfliktu !

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 16/02/2023 09:47 :

lesanka333,
Jacques Baud 15.3.2022: "... Určite nie je namierená proti ukrajinskému obyvateľstvu. Putin to povedal opakovane.
Ty: "Je zrejmé, že v súčasnej dobe je po roku iná situácia ako pred rokom ..."

Prečo je situácia dnes iná, že trpia obyvatelia možno celej Ukrajiny, nielen tam kde sa bojuje? Nechci mi povedať, že "špeciálna vojenská operácia" sa za rok namierila proti ukrajinskému obyvateľstvu.

Ale niečo z toho vyplýva, si dosť inteligentná na to, aby si to pochopila.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 16/02/2023 09:53 :

"Každý príčetný Slovák vyjadrí jasné NIE akejkoľvek forme podpory vojenského konfliktu !"

Tí príčetní Slováci vyjadrujú jasné NIE dodávkam napríklad iránskych dronov? Vyjadrujú jasné NIE obchádzaniu sankcií? Vyjadrujú jasné NIE vojenským útokom na cudzom území?

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 16/02/2023 10:23 :

Lesanka333,
prečítal som si časť toho článku zo Zeitgeschehen im Fokus, o tom, ako začala vojna.
To si niekto myslí, že žerieme seno?

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 17/02/2023 01:48 :

"Pozoruhodná je však aj nová správa RAND z januára. Pripúšťa mnohé z toho, čo naši čitatelia už dobre poznajú. Napríklad, že neutralita Ukrajiny by mohla byť cestou k ukončeniu konfliktu.
Američania si navyše myslia, že možnosť, že Ukrajina dobyje späť celé svoje územie, je vysoko nepravdepodobná. "
Citát je z tohto článku:

Ukrajina by mala začať rokovať o mieri

marian123 je odhlásený top marian123 napísal dňa 18/02/2023 08:45 :

V 30-tych rokoch najviac recnil o potrebe mieru Adolf Hitler. 7.3. 1936 obsadil demilitarizované Porynie. Spojenci nezasiahli, v záujme mieru. Neskôr zjednotil Nemecko s Rakúskom, tiež spojenci nezasiahli. Potom prišiel problém s nemeckou menšinou v ČSR, tu v záujme mieru požadoval pripojenie časti územia k Nemecku, čím budú naplnené všetky jeho nároky. V tomto pripade spojenci zasiahli - v prospech Hitlera. "Mier pre našu dobu" zvíťazil. 31.8.1939 špeciálna jednotka SS prezlečená v poľských uniformách prepadla nemecký vysielač v Gliwiciach. Další den Německo napadlo Polsko. Hitler rečnil že on musel zasiahnuť, pretože to Poliaci napadli Nemecko. Západní spojenci Poľska v súlade so zmluvnými záväzkami vyhlásili Nemecku vojnu. Toto Hitler prezentoval ako agresiu voči Nemecku, ktoré sa usilovalo o mier. Aj napadnutie Ruska prezentoval ako obranu. Všetci dnes vieme kam to doviedol tento "mierotvorca". Není dôležité koľko niekto tára o mieri a rokovaniach, ale čo reálne robí. Aby som videl kto je agresor, stačí pohľad na mapu. Rusi sú na cudzom území, nie Ukrajinci. Ak by Ukrajinci (obrazne) pochodovali na Moskvu, to by boli agresori oni. Súhlasím, že treba zastaviť dodávky zbraní do vojny na Ukrajine. Ale ako to urobiť, keď ten kto ich dodáva úplne najviac to odmieta. Súhlasím, že všetci by sa mali stiahnuť na medzinárodné uznane hranice a rokovať o mieri. Ale ako to urobiť, keď jedna zo strán nechce???

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 23/02/2023 01:31 :

Dúfam,že ste si dnes vypočuli najväčšieho klamára na svete.


O kom je reč?
Predpokladám že to bude Matovič alebo Naď.cool

slovaaak je odhlásený top slovaaak napísal dňa 24/02/2023 10:29 :

zaujimave. som sice prihlaseny. ale vsetky moje veci z profilu su zmazane. by ma zaujimalo, aky dusevny chudak mal potrebu ma dat zmazat ... angry

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 25/02/2023 11:04 :

No, slovaaak, asi si urazil Bidena, že vraj je dementny,,, a nesprávne si určil mesto kde vykonáva svoj "pontifikát"
grin

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 25/02/2023 11:55 :

Demilitarizácia.grin Najlepšie od ľavého brehu Dnepra až po Atlantický oceán. Číňania nech najprv prestanú utláčať menšiny, potom môžu rozdávať rozumy.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 25/02/2023 02:17 :

misomiso,
vieš napísať:
1. Kto je autorom tohoto článku?
2. Kto tvorí redakciu vydavateľstva?
3. Kto je šéfredaktorom?

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 26/02/2023 11:01 :

Číňania nech najprv prestanú utláčať menšiny, potom môžu rozdávať rozumy.


Áno, zaujímavé a vecné vyhlásenie. Ten čo utláča menšiny nemôže rozdávať rozumy. Keď ukrajinské delostrelectvo osem rokov ostreľovalo Doneck a okolie, to predsa nemohlo byť utláčanie menšiny, lebo ruské etnikum tvorí v Ukrajine nadpolovičnú väčšinu, že.
Ani spojené štáty všemohúce už neutlačaju svoje menšiny. Oni ich totiž už všetky vyzabijali. Zlé jazyky tvrdia že anglosasi a katolícki Španieli vyhladili cca 100 miliónov pôvodných obyvateľov Ameriky. Vraj tí zo severnej Ameriky sa nedali zotročiť, tak ich bolo treba nahradiť (proste "nakúpili" negrov z Afriky)

Takže títo nech dávajú tie rozumy,,, tak ako doteraz, že Eustacia?
Chceš siloumocou napísať niečo proukrajinske a tresneš opak!
grin

Vedela si že po smere toku rieky sa určuje ktorý breh je ľavý alebo pravý?
Lebo ten ľavý končí tichým nie atlantickým oceánom.
cool

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 26/02/2023 11:06 :

Jano, s tebou je škoda reči,,, hento sú všetci len heretici, schizmatici a kacíri.
Všetci sa ruhaju dementnemu otcovi z Washingtonu a klaňajú sa diablovi z Moskvy.
devil

Naposledy upravil misomiso_ dňa 2023-02-26 11:12 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 26/02/2023 11:24 :

misomiso_,
aj to je odpoveď. A s veľkou výpovednou hodnotou. Mne to stačí. Aj tebe?

teurg11 je prihlásený top teurg11 napísal dňa 26/02/2023 04:15 :

proste super komentár , vďaka mišo

Naposledy upravil teurg11 dňa 2023-02-26 16:18 GMT

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 26/02/2023 06:44 :

Elipsoid misomiso_, takže kol dokola, samozrejme s výnimkami.grin

teurg11 je prihlásený top teurg11 napísal dňa 26/02/2023 08:18 :

Mišo bravúrne celému svetu znázornil kto sú spojené štáty všemohúce a že zemiak má viac rozumu ako eustacia.

Ty že sa z toho tešíš je len ďalším dôkazom že eustacia nie je druh ruže , ale druh obrovskej tekvice prípadne špachtlovacej hmoty.

mistrz_leszek je odhlásený top mistrz_leszek napísal dňa 27/02/2023 01:10 :

eustacia napísal dňa 25/02/2023 11:55: Demilitarizácia.grin Najlepšie od ľavého brehu Dnepra až po Atlantický oceán.


Podobne ako ministerka zahraničia, Annalena Baerbock, podla ktorej by sa Rusko malo otočiť o 360°.

Obe sa verejne angažujú nad mieru svojich schopností a znalostí. Mali by sa naučiť aspoň jeden školský predmet poriadne.

martin1611 je odhlásený top martin1611 napísal dňa 01/03/2023 08:20 :

Je len otázka času kedy budú neštastní ukrajinci oslobodení zpod nacistického režimu.amen