Pán Janb stačí iba otvoriť oči a uši. Pretože človek ktorý má otvorené oči a uši tak vidí čo sa tu v skutočnosti deje. Lenže vidiaci niekedy odmieta vidieť a počujúci niekedy nechce nič počuť. Práve apelujete na zdravý rozum. Ten zdravý rozum celkom evidentne niekde nechali naše politické elity. Od oktobra do teraz bolo porušených niekoľko článkov ústavy SR ako najvyššiho zákona štátu, medzinárodných dohovorov o ľudských právach a základných slobodách a sú tu viaceré podozrenia zo spáchania niekoľkých trestných činov. Viem o čom hovorím. Ďalej to nebudem rozvádzať lebo by to bolo na niekoľko strán. Do práce bez certifikátu nepustili ani mňa. Ale vďaka tomu že mám ušetrenej veľa dovolenky mohol som si dovoliť ostať doma. Som doma od 31.10. 2020 dnes je 08.11. 2020, cítim sa v pohode a naproti tomu človek s falošne negatívnym testom veselo rozsieva chorobu ďalej. A doma budem znova aj po tomto kole do 15.11. 2020. Veď to je na hlavu padnuté. Vám nevadí, že testy ktorými vás testujú neschválil Štátny ústav pre kontrolu liečiv?, že firma SD BIOSENSOR nemá na Slovensku ani jeden jediný schválený produkt súvisiaci s diagnostikou COVID-19 a koronavírových sterov?! Lekári sú protizákonne nútení do nelegálnych aktivít. Antigénny test má iba udelenú výnimku od WHO ako prostriedok núdzového použitia (EUL) a nikto tak nenesie zodpovednosť za jeho spoľahlivosť, účinnosť, nezávadnosť, funkčnosť a hlavne pravdivosť informácií a parametrov uvedených v príbalovom letáku. Ako je vám toto jedno tak prosím, mne to teda jedno nie je. Naposledy, včera zdvorilo poukázal na neprofesionalitu a nemiestnosť očakávaní slovenského testovania p. Julian Peto, professor of epidemiology at the London School of Hygiene & Tropical Medicine v Londýne, v renomovanom vedeckom časopise „The Lancet“.
Takto to idú urobiť napr. v Liverpoole, dá sa to aj bez toho, aby vás hanebne pokorili- https://www.trend.sk/spravy/liverpoole-zacalo-celoplosne-testovanie-obyvatelstva...britský zdroj je tu https://www.bbc.com/news/uk-england-merseyside-54808784. Dobrovoľne, s PCR, lokálne, premyslene, so zvlášť odberňami pre asymptomatických, možnosťou online objednania a 500 librami ako bolestné, ak musia ostať v izolácii, aby sa nestretali s najviac infekčnými, atď. Presne, ako navrhovali odborníci a niečo navyše. TAKTO SA TO ROBÍ. A nie cez vyhrážky, pokuty, chaos, zastrašovanie, znásilňovanie ... Toto je cesta. Nie tieto psychošaškárne. A nezabudnúť na vitamíny, otužovanie, smiech a pohyb.
Naposledy upravil tomi99 dňa 2020-11-08 17:31 GMT
Anneliese: Ja chápem, že je potrebné zabrániť tomu, aby sa nebezpečný koronavírus šíril ďalej, takže pôvodný úmysel bol snáď dobrý. Ale keď som videla inštruktážne video Ministerstva obrany, ako má vyzerať to testovanie v praxi, kde vo videu bol občan inštruovaný, že si v uzavretej testovacej miestnosti má dať dole rúško, má sa tam vysmrkať a odkašlať si - podotýkam, že bez rúška si má odkašlať - tak som si o tom pomyslela svoje...
Keď si v uzavretej miestnosti počas dňa odkašle 300 ľudí bez rúška a sú medzi nimi aj koronou nakazení ľudia, tak všetci ďalší ľudia, ktorí vkročia do miestnosti po nich, sa môžu nakaziť, keď vdýchnu ten aerosol plný vírusov zo vzduchu.
Ja apriori proti testovaniu nie som, ale myslím si, že je rozumnejšie si zaplatiť PCR testovanie, ktoré je spolahlivejsie a dať si zrealizovať ten výter niekde vonku na čerstvom vzduchu, aby sa clovek nenakazil.
Chápem, že ked to clovek potrebuje kvoli praci, tak sa musi testovaniu podrobit...
Ja som bola na testovaní dnes a nepostrehla som žiadne ohrozenie svojho ani cudzieho života alebo zdravia. Všetko prebehlo rýchlo, odborne a v priateľskej atmosfére, zorganizované na jednotku s hviezdičkou.
Eustacia: Tak to som rada, že s tým máš takú skvelú skúsenosť Celkom by ma zaujímalo, neviem, či si si to stihla všimnúť... pri tom vašom testovaní - zdravotník, ktorý realizoval výtery z nosohltana, menil si po každom človeku použité rukavice za nové rukavice ?
Janb: Ak má niekto skutočne COVID-19, má vysoké horúčky, triašku a zimnicu, bolesti svalov a neutíchajúci dusivý kašeľ, tak v takom stave určite nevydrží stáť 2 hodiny niekde v chlade v rade čakať na test, ale leží doma v posteli, potí sa v teple a lieči sa. Takže ľudia, ktorí majú koronavírus a sú skutočne vážne chorí a je im fakt veľmi zle, tak ani nie sú schopní sa na také plošné testovanie vôbec dostaviť.
To mne hovorí môj zdravý rozum a myslím, že každý, kto už prekonal niekedy nejakú ťažkú virózu s vysokými horúčkami a zimnicou, mi dá za pravdu.
Myslím, že by mala vláda a ministerstvo zdravotníctva radšej popracovať na tom, aby boli pre každého ťažko chorého pacienta k dispozícii mobilné odberové jednotky, ktoré sú schopné prísť pacienta vyšetriť priamo domov PCR-testom.
Inak som netušila, že si hobby-patológ a jasnovidec v jednom, že dokážeš takto na diaľku určiť, že dotyčný starý pán neskolaboval preto, že stál dlho v rade na test.
Nuž ja som pred pár dňami čítala status jedného pána primára - lekára z interného oddelenia nemocnice, ktorý počas minulovíkendového testovania mal službu na urgentnom príjme v nemocnici a záchranky im tam priviezli viacero pacientov, ktorí skolabovali počas čakania v rade na testovanie. Tak toľko asi k objektívnym informáciám.
Kamarátka mi vravela, že chcela ísť na vyšetrenie k lekárovi u nich na polikliniku a keď sa chcela telefonicky objednať na vyšetrenie, tak jej povedali, že ju ani nevyšetria, ak nemá absolvovaný test na COVID-19.
Pritom je to v rozpore s uznesením vlády aj s vyhláškou hlavného hygienika, tam totiž nie je uvedené nič také, že by ľudom bez modrého certifikátu o negativite mala byť odopieraná zdravotná starostlivosť.
lesanka333, či si ten zdravotník, ktorý ma testoval menil rukavice po každom odbere neviem, bola som účastná iba svojho odberu, do odberovej miestnosti sme vstupovali po jednom. Ale bola som súčasťou tímu pri minulotýždňovom testovaní a tam si lekárka menila rukavice vždy, po každom odbere.
Tomi99: Ďakujem za obsiahly komentár, myslím, že máš na celú tú situáciu s testovaním rozumný pohľad.
Ak máš dostatok dovolenky, tak sa to dá samozrejme vyriešiť aj tak, ako si to vyriešil, že si si zobral teraz dovolenku. Len otázne je, dokedy sa to bude dať takto riešiť... Jeho blahorodiu Igimu veľkému sa plošné testovanie más tak zapáčilo, že už včera aj dnes opakovane avizoval v médiách, že testovanie sa bude robiť znova... spomínal, že tuším ďalšie chce mať koncom novembra a chce, aby sa to dialo pravidelne. Tak neviem, či si niekto môže dovoliť vypadávať z práce každé 3 týždne, to by si človek tú prácu asi dlho neudržal.
Môžeš mi sem prosím pridať link na ten článok od profesora Juliana Peto, ktorý si spomínal vo svojom komentári ? Hľadala som ho v posledných číslach Lancetu a nevedela som ho tam nájsť.
Naposledy upravil lesanka333 dňa 2020-11-08 20:45 GMT
Eustacia: Ak si lekárka menila rukavice po každom odbere, tak potom je to v poriadku.
Aby som bola správne pochopená... ja nie som apriori proti tomu, aby sa testovalo... Ide o to, že ako, kde a koho... Ak človek pracuje v zdravotníctve, tak je určite dobré, aby bol pravidelne testovaný na koronavírus, a mali by otestovať aj každého pacienta, ktorého prijímajú na hospitalizáciu do nemocnice, aby sa predišlo zavlečeniu ďalšej nákazy do nemocníc. Ale testovať ich aj PCR - testami, nielen antigénovými. Pokiaľ viem, lekári z nemocníc o toto žiadali už niekoľko týždňov, ba možno aj mesiacov a stále iba počúvali ako a prečo sa to nedá, vďaka čomu je už žiaľ veľa zdravotníkov v nemocniciach nakazených.
Tak mi príde zvláštne, že niekoľko mesiacov akože "neboli peniaze" na to, aby sa zabezpečili rýchlotesty pre nemocnice, ale zrazu sú k dispozícii milióny eur na celoplošné testovanie celej SR. Čo robila vláda doteraz ? Spala alebo čo... ? A ako je to možné, že je už zavlečená nákaza v toľkých domovoch dôchodcov - DSS-kách ? Veď tam mali už celé mesiace testovať pravidelne rýchlotestami zamestnancov, aby sa zabránilo zavlečeniu nákazy na tých najzraniteľnejších staručkých ľudí.
Veru škoda. Môj život je dosť ťažký aj bez znepokojovateľov a pseudoriešiteľov, preč s nimi.
Ja sa neriadim názormi konšpirátorov, ani konšpirátorske weby aktuálne nesledujem, čo sa tam deje, na také hlúposti nemám čas.
Pre mňa sú smerodajné názory vedcov - epidemiológov, virológov a lekárov z praxe, tie sledujem a čerpám relevantné odborné informácie. Okrem toho čítam články pľúcnych lekárov z Nemecka o najnovších vedeckých poznatkoch a pozerám diskusie s poprednými nemeckými virológmi, ako sú napr. Christian Drosten alebo Hendrik Streeck. Myslím, že mám dosť relevantných a rozumných zdrojov informácií.
Ešte pár slov k tej spoľahlivosti antigénových testov. Predseda Lekárskeho odborového združenia MUDr. Peter Visolajský v médiách uviedol nasledovnú skúsenosť z nemocnice z Nitry: Pri testovaní pomocou PCR metódy zachytili šiestich pozitívnych ľudí, spravili im aj antigénové testy. Pri testovaní antigénovými testami bol iba jeden z nich pozitívny, u piatich vyšiel falošne negatívny výsledok.
To sú podľa mňa dosť závažné skutočnosti, keď zo šiestich koronavírusom nakazených ľudí dokáže Ag-test zachytiť iba 1 pozitívneho a ďalších 5 ľudí nezachytí. Tak si to skúste prepočítať, koľké tisíce nakazených falošne negatívnych ľudí mohlo byť pri počte 3,6 milióna otestovaných ľudí... to sú tisíce koronou nakazených, ktorí dostali do ruky potvrdenie o tom, že akože nie sú infekční a rozvláčajú tú nákazu kade tade po SR ďalej a ešte na to majú certifikát
Naposledy upravil lesanka333 dňa 2020-11-09 12:37 GMT
Na riziko možného prenosu nákazy počas celoplošného testovania upozornili aj lekári zo Spoločnosti všeobecných lekárov Slovenska. Citujem z ich otvoreného listu adresovanému premiérovi a ministrovi zdravotníctva:
"2/ Celoplošné testovanie a s ním súvisiace zvýšenie pohybu a zhromažďovanie niekoľkých miliónov občanov Slovenska na tzv. odberových miestach v čase explozívneho šírenia COVID-19 je nevhodné s vysokým rizikom šírenia infekcie."
lesanka333 a aj vy ďalší, je chvályhodné, že sa snažíte vyhľadávať overené odborné informácie.
Ja si momentálne prajem najmä to, aby sa priamo úmerne k zvyšujúcej sa informovanosti zlepšovala aj ohľaduplnosť, súcit, láskavosť ľudí medzi sebou. Ale to sa nedeje. Skôr narastá strach, odpor, bezohľadnosť. A pritom by možno stačilo menej vysedávať po internetoch a radšej popracovať na krotení svojho sebectva.
Eustacia, no schválne, kto šíri strach a vyvoláva nenávisť medzi ľuďmi? Kto je viac agresívny, ktorá skupina ľudí?
Nebol som dva týždne u babky a ona, 89 ročná začala mať strach, čo je privodili informácie z rádia a z tv. A k tomu syn bol teda pozitívny a ona bola z toho hotová. Som sa navysvetloval, že 300 mŕtvych z 5000000 je nič, aby tie deprimujúce správy nesledovala
autobus, viem ja? Ale poradil si a napísal, tak sa hádam nebudeš čudovať niekomu, komu nebolo treba ani poradiť ani napísať, lebo na to prišiel sám.
lesanka333: Tiež si myslím, že celú tú situáciu vidíš veľmi triezvo ako sa hovorí so zdravým selským rozumom. No a spiace šípkové ruženky nech si spinkajú veselo ďalej. Na to neexistuje žiadna masť. Záchrana topiacich je v rukách samotných topiacich. K tomu britskému profesorovi Julian Peto, článok som síce čítal pred 2 dňami, ale bol publikovaný ešte 31.10. 2020 https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)32261-3/fulltext. V podstate sa tam hovorí, že všetko je to chaoticky zbúchané a hlavne testy, ktoré sa používajú sú nevhodné. Veď potvrdilo to aj veľa slovenských odborníkov napr. tebou menovaný pán MUDr. Visolajský. No a čo si jeho blahorodie alias diktátor zmyslí nasledujúce dni ťažko povedať. Ano počul som o tom že testovanie má pokračovať, ako to bude ťažko povedať. Isté je že s našim zdravím a tiež so zdravým rozumom to už nemá nič spoločné. A ešte keď som videl jeho arogantné vystupovanie plné nenávisti a pýchy. Taktiež sa veľmi chrapúnsky vyjadril k dušičkám. Ja už jeho tlačovky nepozerám to sa nedá...Ale spôsobom akým riadi krízu, dovedie štát jedine ku krachu a k občianskym nepokojom, pretože svojim nezodpovedným konaním vytvoril v spoločnosti jeden obrovský taviaci kotol, ktorý môže už kedykoľvek vybuchnúť. Neviem čo bude po 14-tom, ale toľko dovolenky, že by som mohol byť dokonca roka doma samozrejme nemám, možno neplatené voľno, možno s veľkou nechuťou PCR testy alebo výpoveď, uvidím ako to vyriešim, zvažujem aj právne kroky ale až ako posledné riešenie.
Naposledy upravil tomi99 dňa 2020-11-09 19:29 GMT
Naposledy upravil tomi99 dňa 2020-11-09 20:00 GMT
Naposledy upravil tomi99 dňa 2020-11-09 21:17 GMT
rosa nezavádzaj. Pre lieky do lekárne si môžeš ísť aj bez negatívneho testu. Vitamín C však nie je liek.
rosa, vitamín C nie je liek na tlak alebo na riedenie krvi, že by ti ho mali bezpodmienečne vydať, aj keď máš pozitívny test.
rosa, mala by si si premyslieť, čo tu napíšeš. Zveličuješ, zavádzaš a potom to zmetieš pod koberec s tým, že to vlastne bola iba úvaha a nechceš, aby sa tým niekto zaoberal? Prepáč, ale toto v dnešnej dobe nikomu nepomáha, iba to šíri nepokoj.
Rosa
Mala si si ísť natrhať šípky
Obsahujú najviac "C" zo všetkého (ani cítrus ako citrón ďaleko zaostáva) a je to prírodné nie chémia a umelé "c"
A viac by ti to prospelo
Prechádzka na vzduchu
A sama i bez rúška by si mohla byť
Rosa, to fakt?? V lekarni ziadali potvrdenie o negativite? Pokial viem, netestovani maju pravo ist do potravin, drogerie a lekarne. No skvele. My sme boli cez vikend a nikto "nevyskakoval". To si asi niektori myslia, ze su viac.
A vlastne... Preco tu rozoberate, ci je vitamin C liek alebo nie. Lekaren ako lekaren. Ci?
Rosa
A svolakou čelovkou (nech nezakopneš a vydíš oberať) najidealnejšie medzi 1:00-5:00 hod a máš ulpné voľno pohybu
perpetua napísal ...namiesto kritiky a nepokojov...? Presne to panstvo potrebuje. Tupých príslušných "poddaných"
https://facebook.com/story.php?story_fbid=10220901963672662&id=1047230155
Ako tak sledujem rôzne správy, tak sa zdá že Psychopatovič nemieni prestať, ale ukazuje sa, že je vo svojom živle.
Už len tá jeho "strana" je poskladana len zo servilnych prikyvovačov a poskokov, ktorí zdá sa vymenili "chrbticu za dobré platenú funkciu".
Veď to nebolo ani za Mečiara aby do politických hier bola zaangažovana aj armáda a vraj bude aj vojenská polícia (vždy si vystačili len s tajnými službami)
No niektorým tu stále nedochádza čo sú to za praktiky a v akých štátoch sú bežné.
Takže bude sa stále testovať až dovtedy, kým sa to nebude zdať ako bežná rutina. Potom keď to bude akože samozrejmá vec, sa postupne prejde k vakcíne,,, ba unavené a ohlupene obyvateľstvo sa jej bude samé dožadovať a dokonca tí najsprostejši budú vyziapovať, že majú na ňu právo
Ešte na dokreslenie budúceho stavu nejaké "info" z USA, ktoré vyšlo, ale stratilo sa na pozadí ich "transparentnych a demokratických" volieb. Takže nejaké ich veľké letecké spoločnosti sa dohodli, že v nejakej budúcnosti nebudú brať na palubu ľudí, ktorí budú predstavovať "zdravotné riziko". A ďalšia nenápadná spravička z FEDu, ktorí oznámil že nebude tlačiť nové bankovky (ale samozrejme že digitálne emisie meny budú pokračovať)
Stačí si už len poskladať účinky a z nich vyvodiť budúce následky.
Naposledy upravil misomiso_ dňa 2020-11-12 19:30 GMT
Ešte si neodpustím malú matematickú úvahu, ku ktorej zvádzajú dostupné čísla o tom, ako tu "besnie" COVID.
Budem to zaokruhlovať na celé, pri počte Slovači 5 miliónov a smrtnosti COVIDU cca 0,2%
Takže keby sa všetci do jedného za rok nakazili tak približne platí:
5000000*(100/0,2)=10000
To je 10000 mŕtvych za rok čo je priemerne 27 mŕtvych denne.
Dlhodobá štatistika ukazuje že ročne tu zomrie 53000 ľudí, čo je denne 146.
Teda keby sa všetci do nohy nakazili, tak priemerná denná úmrtnosť sa zvýši zo 146 na 173, čo je asi o 20% viac. No to je ale za zdrcujuce a nepričetne číslo!!! Čo???
A keby sa to zrátalo ročne, tak by to bolo ešte menej ako tých 53000+10000=63000 lebo niektorí najstarší by zomreli aj tak.
Na porovnanie som vykutral údaj z roku 1945, tu rozumej ako že v tom roku prechádzal cez naše územie vojnový front (tanky, delá, lietadlá, bomby granáty, atď) tak v tom roku vraj zomrelo 67000 ľudí!
A ešte na ďalšie porovnanie udaj z "predcovidoveho" roku 2019, kedy vraj priamo na zápal pľúc (to rozumej zase ako to, čím zabíja ten "nebezpečný" COVID) zomrelo 2232 ľudí.
Čo myslíte, "vytiahne" to ten COVID aspoň na 2300, alebo nie???
Naposledy upravil misomiso_ dňa 2020-11-12 20:22 GMT
Zomretych na Covid by bolo viac, keby nebolo opatreni.
Cisla sa lahko precitaju aj porovnaju, horsie je to s fyzickou stratou svojho blizkeho, znameho, niekoho, koho ma clovek rad... Nehovoriac o tom, aky priebeh ma choroba u choreho a co mu sposobuje. Smutok a bolest zo straty blizkeho dobra priemerna statistika nenahradi.
Mame tazku situaciu. Keby nebolo ziadnych opatreni a obmedzeni, bolo by to o tom, kto ma stastie, ze Covid nechyti alebo z nakazenych, kto to prezije. Chorobnost aj umrtnost by sa rapidne zvysila.
Ked mame opatrenia, obmedzene su ine stranky zivota, tiez dolezite, vzdelanie deti, prijem alebo strata prijmu, ziadne spolocenske stretnutia, bez kostolov, strach so stretnutia s blizkymi, aby sa nenakazili, neistota, menej pohybu, vyzadovanie testovania, atd.
Ti, co nevideli chorych, alebo nestratili blizkeho, nevidia velmi tuto stranku virusu, co sposobuje. Je ine precitat si pocet zomretych ako pochovavat stareho rodica, rodica, manzela, surodenca,.., a tak bojuju za svoje obmedzene prava.
Ti, co tuto chorobu prezili, prezivaju alebo vidia na vlastne oci, alebo sa boja o svojich blizkych ci citia zodpovednost voci inym, su ochotni sa zriekat aj svojich prav a dodrziavat obmedzenia v prospech neohrozovania a nesirenia choroby.
Okrem tejto choroby su aj ine vazne choroby, a nemalo by sa im venovat mensej pozornosti.
To je len konstatovanie, ktore neriesi.
Kazdy si vyberie z ponukaneho a mozneho asi to, co povazuje za najspravnejsie (ci sa bude dozadovat napravy porusenia svojich prav, ci odmietne testovanie alebo ci do bodky bude dodrziavat opatrenia), len nie je mozne uplne neprihliadat aj na ostatnych.
Naposledy upravil alexandra__ dňa 2020-11-12 22:09 GMT
Alexandra, zobuď sa. Keď sa stretneš s roznasačom, tak ťa rúško neochráni, a áno respirator. Môžeš sa zabaliť akurát tak do alobalu, alebo chodiť po vonku ako tí čo nás testovali. Tie opatrenia od matovica sú na ...sú len na to, aby týrali ľudí a ten sadista sa na tom akurát tak ukaja. A to nehovorím info z konspiratorskych webov, ale z osobných skuseností
"alexandra__ napísal dňa 12/11/2020 09:24 ..Ti, co tuto chorobu prezili, prezivaju alebo vidia na vlastne oci, su ochotni sa zriekat aj svojich prav v prospech neohrozovania a nesirenia choroby." Si len taká chodiaca matovičova propaganda, čo šíri strach a Pán Boh ťa za to skára. Kto ťa za nás opravnil hovoriť? Ja som pozitívny aj syn, s rôznymi priznakmi, ale svojich práv a slobody sa odmietam vzdať! Hnus Alexandra, veľký hnus
Jaricek, lenže my žijeme na Slovensku a nepotrebujeme si nič predstavovať!
Jaricek, koho ty osočujes, že je egoista? Píšeš "vari tu nemas slobodu ? " Máš divné predstavy o slobode. V rámci slobody mám právo na to, aby ma liečil lekár a nie nejaký plagiator s VŠ ekonomického smeru so spasiteľa kým syndrómom . V rámci slobody mám právo o mojom zdravotnom stave komunikovať len s mojím lekarom a rodinnými príslušníkmi, nie aby mi ho kontrolovala nejaká predavačka, či sbs-kar. Mám právo na to, aby nebola moja ľudská dôstojnosť dehonestovana, tým, že pri zdravotnom úkone na mňa pozerá 5 cudzich ľudí, a ešte na mieste, kde boli pred pár dňami svadby, či tanečné zabavy. Sloboda spočíva aj v tom, že viem, ako bude zajtra, lebo to tak
vláda nariadila, a nie, aby som si rano pred odchodom do práce musel vyhľadať práve platné opatrenie...Sloboda je aj v tom, že vláda nebude rozkladať pod rúškom opatrení na moju ochranu
A ty si hlupák, a zrejme tvoja VŠ je tak urobená , ako matovičova. Nikde nehovorím , že predavačka je hlupák, píšem, že na to nemá pravo. Tak nepodsuvaj tu niečo, čo som nepovedal. Si klamár a arogantný chrapuň!
Naposledy upravil autobus dňa 2020-11-13 07:02 GMT
Jaricek, a ľuďom ako si ty, by mala predavačka kontrolovať celý zdravotný záznam, či si zdravý aj po stránke duševnej, aby si v obchode niečo nevyviedol a od teba by mala ziadat aj predloženie odpisu z registra trestov
Vieš, že musíme len zomrieť. O ostané sa môžem, či musime pokúšať, lebo sme len hriešny ľudia
Jaricek: Neviem, komu presne bol adresovany tvoj 1. komentar, kedze si ho napisal v mn. cisle, ale ako autorka tohto blogu by som ti k tomu napisala zopar slov. Dve moje známe pracuju ako zdravotne sestry v nemocnici a staraju sa o covidových pacientov na plucnej ventilacii v tazkom stave, takze velmi dobre viem, aka je tazka teraz situacia v nemocniciach, ako velmi vycerpaní su zdravotnici a nebezpecenstvo koronavirusu vobec nebagatelizujem, treba sa pred nim chranit, lebo moze ludom zial tazko poskodit zdravie. Je mi to velmi luto, co sa na slovensku deje a je mi luto aj tych zbytocnych obetí na zivotoch.
Ale zamyslime sa nad tym, ze KTO nesie zodpovednost za sucasnu situaciu a za to, ze kolabuju nemocnice ? Ten novy koronavirus sem doniesli aj v 1. a aj v 2. vlne ludia zo zahranicia. V 1. vlne na jar vtedajsia vlada včas prijala razantne opatrenia, zavrela hranice, zastavila medzinarodne lety, deti nechodili do škôl, vsetko rychlo zavreli. Vdaka tomu sme ako SR zvladli prvu vlnu korona epidemie najlepsie z celej Europy.
Zodpovednost za to, ze tu mame 2. vlnu korona-epidemie, a ze nam kolabuju nemocnice, hlavnu zodpovednost za to nesie sucasny premier tejto krajiny, lebo nezaviedol v lete takmer ziadne opatrenia, aby zamedzil zavleceniu koronavirusu znova do SR. Treba si uvedomit, ze keby boli zostali zavrete hranice pre dovolenkarov a povolene len zasobovanie tovarmi, ako to bolo na jar, ziadnu druhu vlnu epidemie sme tu nemuseli mať, neumierali by nam teraz stovky nakazenych ludi a nekolabovali by nam nemocnice. A ak uz chceli nechat otvorene hranice, tak mali zabezpecit, aby vsetci cudzinci, ktori sem prisli pracovat, isli na 2 tyzdne do karanteny, a dat ich povinne otestovat PCR-estami na koronavirus a rovnako aj vsetkych obcanov SR, co sa vratili zo zahranicia, dat do karanteny na 2 tyzdne a kazdeho jedneho otestovat.
Myslim, ze ludom by sa nebola stala ziadna ujma, keby neboli sli jedno leto k moru.
Naposledy upravil lesanka333 dňa 2020-11-13 15:17 GMT
Jaricek: (pokračovanie komentáru) Aj kolapsu nemocnic sa dalo zabranit, stacilo vsetkych prijatych pacientov v nemocnici pretestovat PCR-testami na koronu a pravidelne testovat aj zdravotnikov, aby sa zabranilo prenosu korona-nakazy v nemocniciach. Ale neurobilo sa to.
A smutne na to celom je, ze kvoli trestuhodnemu zanedbaniu protiepidemickych opatreni zo strany sucasnej vlady tu teraz uplne zbytocne zomieraju ludia. A na svedomi ich ma predseda vlady, on to tu vsetko riadi a diriguje ako diktátor. Epidemiologovia mu uz v septembri doporucovali, nech obmedzi počty na svadbach na 30 ludi, nie on si na truc presadil, ze povoli 100ludi na svadbe... A pritom bolo uz vtedy zo statistiky hygienikov jasne, ze ta nakaza sa velmi siri na svadbach.
Takze za to nemozme my, co sedime doma na zadkoch (ako si napisal), ale vedenie tejto krajiny, ktore absolutne zanedbalo ochranu svojho obyvatelstva v lete.
Hlavne, ze sa chystaju na ludi planujuciach protestovat 17. novembra, pouzit vojensku policiu... to tu nebolo ani za Mečiara ani za Fica, ze by sa chystali proti ludom pouzit vojsko... Na toto už nemám fakt slov...
To je tá "demokracia" ktorú ste si volili vo voľbách
A jano (janjan)s klúcikom vyštrngotal pred 31 rokmi
Jarisek
Si v poriadnom omyle
Boja sa lel diktatorsky sralovia a sú zároveň osobnostné nuli, čo sú práve vo vláde
lesanka333, v tomto súhlasím s tým, čo napísal jaricek. Našincom, ktorí majú problém s tak banálnou vecou, ako je nosenie rúšok by si chcela na celé leto zavrieť hranice? A kto vie, koľko prípadov koronavírusu tu máme kvôli dovolenkárom, koľko kvôli študentom, koľko kvôli sezónnym robotníkom, koľko kvôli pendlerom atď? A vôbec, čo tak trochu ohľaduplnosti voči okoliu všeobecne? Normálnemu človeku netreba mávať pred nosom zákonom, ktorý zakazuje šoférovať v opitosti, pretože súdny človek opitý šoférovať nebude. Na druhej strane, ak je niekto oplan so sklonom k ohrozovaniu svojho aj cudzieho života a zdravia, nejaké mávanie zbierkou zákonov aj tak nepomôže.
Jaricek, ty človek bez prehľadu a s vymytym mozgom. Opakujes čo ti guru nahovoril. Každý kto je proti nemu je fasista a mafián. Vedci a lekári ktorí s ním nesúhlasia sú bludari a šíritelia hoaxov.... ?????
Z vymletych ako si ty je mi ?
Naposledy upravil autobus dňa 2020-11-13 16:54 GMT
Eustacia, keby sa nariadenia vydávali na základe dohovoru a odporúčania odborníkov,ľudia by o nich nepochybovali. Lenže tieto vydáva diktátor, podľa toho, ako sa vyspí. A žasnú nad tým odborníci, nie len zo Slovenska.Na utorok je plánovaný štrajk, tak rýchlo dovolil od pondelka kino...aby aspoň pár ľudí oblbol, lenže ľudia nie sú sprostý,už ho majú prečítaného. V stredu či vo štvrtok tie kina zavrie ...
autobus, toto nemyslíš vážne, však? Alebo myslíš len niektoré konkrétne nariadenia, akože menovite? Veď načo sú nám vlastne zákony, policajti, súdy, väznice a pod., keď sú všetci ľudia takí dobrí a nepochybujúci?
Jaricek a Eustacia: Doporučujem vám ešte raz si pozorne prečítať môj komentár, na ktorý ste obaja reagovali. Ja som tam ponúkla ako riešenie 2 možnosti - buď zavreté hranice, alebo otvorené hranice a karanténa a testovanie všetkých cudzincov aj našincov, ktorí prekročia hranice smerom na územie SR. Napísala som:
A ak uz chceli nechat otvorene hranice, tak mali zabezpecit, aby vsetci cudzinci, ktori sem prisli pracovat, isli na 2 tyzdne do karanteny, a dat ich povinne otestovat PCR-estami na koronavirus a rovnako aj vsetkych obcanov SR, co sa vratili zo zahranicia, dat do karanteny na 2 tyzdne a kazdeho jedneho otestovat.
Eustacia: Pozri sa, značná časť ľudí sa správa podľa príslovia, že čo nie je zakázané, to je dovolené. Keďže nebolo zakázané vycestovať v lete do zahraničia, tak sa tam tisíce ľudí vybralo na dovolenku a navláčilo nám sem koronu znova. A svojím k tomu zaiste prispeli aj Češi a Poliaci, ktorých zvykne byť každé leto vo Vysokých Tatrách viac ako Slovákov.
Práve preto som napísala, že už na začiatku leta mali byť obmedzenia ohľadom hraníc, lebo ľudia, čo nemajú zakázané, tak to robia... A keď má väčšina obyvateľstva priemernú inteligenciu, tak nie je možné očakávať, že sa všetci budú správať rozumne a uvedomelo, najmä keď im vymieľajú hlavu konšpiračné weby.
A to o tých hraniciach vravel v médiách profesor Krčméry ešte niekedy v júni, a ten sa tomu teda rozumie lepšie ako ja. Len už ho tí "tam hore" vtedy žiaľ prestali počúvať.
Naposledy upravil lesanka333 dňa 2020-11-13 17:49 GMT
lesanka333, ja som tiež ponúkla riešenie, konkrétne ohľaduplnosť. Lacné a účinné, ibaže vyžaduje nesebectvo a to je akosi problém.
lesanka333, bežní ľudia bežne robia aj to, čo je zakázané, najmä ak to vedia aspoň na čas utajiť. Zákazy a príkazy, nariadenia a vyhlášky, všetky sú dobré, ale len vtedy, ak ich možno použiť ako bič na všetkých okolo. Ale ak bič plieska nad vlastnou hlavou, tak to prr, veď osobné práva, sloboda atď.
Eustacia: Pozri sa... áno, bolo by to skvelé, aby všetci ľudia boli k sebe navzájom ohľaduplní a ver mi, že aj ja by som si to priala.
Sama za seba môžem povedať, že som sa celý čas od príchodu epidémie do SR správala zodpovedne, takže v tomto smere mám svedomie čisté. Ja som napríklad začala nosiť respirátor na jar v taxíku a v obchodoch ešte 2 týždne predtým, než nariadil Pellegriny povinne v SR nosiť rúška, lebo som videla, že korona-nákaza je už v Rakúsku a v Čechách, tak mi bolo jasné, že to čoskoro príde do SR. A medzi prvými nakazenými v ťažkom stave v Čechách boli taxikári.
Ruky si umývam a dezinfikujem tak často, že sa čudujem, že mi z toho ešte úplne "neodišla" koža. Od marca som nebola na žiadnom hromadnom podujatí, ani v zahraničí, od marca som nenavštevovala ani kaviarne, ani kiná ani reštaurácie. Takže mne o zodpovednosti a ohľaduplnosti písať netreba. Keby všetci ľudia dodržiavali protiepidemické opatrenia tak prísne ako ja, tak by sme na Slovensku žiadnu epidémiu ani nemali. Keď mi kamarátka zdravotná sestra vravela, že majú v nemocnici ťažkú situáciu, tak som sa za nich modlila, neviem, ako inak im mám v nemocnici pomôcť, keďže nie som zdravotník.
Čo, ide zajtra niekto na protest?
Zrejme budú aj atrakcie ako vodné delo, slzný plyn a gumené projektily. To sa takto zvykne v demokraciach!
Ľudia poviem vám to otvorene ak máte kritické myslenie a ohľadom covidu sledujete vyjadrenia odborníkov a pán "premier" to tu akože riadi smerom udržať strach a covid za každú cenu , zrejme plní príkazy mocipánov , hra pokračuje a smeruje k očkovaniu atd, atd a to vám ani nepovedali akou vakcínou ani kým bude schválená, že napr. vakcína typu mRNA prepisuje vašu DNA "nenávratne" a ešte nikdy nebola "celoplošne" použitá! Tak zabudnite na otázky typu " to by si hádam nedovolili?" A popri tom arogantne porušujú všetky vaše ľudské práva a ústavu a ešte zaplatíte aj odškodnenia zo svojich daní!!! Lebo farma loby neberie záruky blik blik dochádza???
V Bratislave sa dnes na protestoch zhromaždili tisícky ľudí, podľa záznamu to vyzerá, že ich je tam tak veľa ako na protestoch za slušné Slovensko v minulosti.
Zaujímavé, že žiadne z mainstreamových médií nevysiela celý prenos z dnešných protestov naživo, zjavne sa to snažia ututlať. Akurát Pravda mala zopár krátkych párminútových záznamov. Denník N, SME, Aktuality, TV JOJ, TA3 aj Markíza sa tvária ako keby sa nič nedialo, žiaden LIVE prenos nerobia, 17. november nie je pre nich zjavne zaujímavý.
Ak by ste vedeli, na ktorom webe je LIVE prenos z dnešných protestov pri príležitosti 17. novembra, tak mi dajte sem prosím na to link.
Naposledy upravil lesanka333 dňa 2020-11-17 19:14 GMT
Aj na nam.SNP bol miting?
Na TA3 bolo toho dost, nejake vstupy nazivo. Spred parlamentu, urad vlady, prezid.palac, aj strana Hlas. Ale aj z inych miest Slovenska.
Co som videla, vela veci sa mi nepacilo, napriklad, ze Covid neexistuje
A vsimli ste si, kolko ludi tam bolo bez rusok?
Beruska: No ja som dnes v Blave na tých protestoch nebola, hromadným akciám sa počas epidémie vyhýbam, takže neviem, kde všade boli presne protesty. Už som v tom komentári to námestie SNP odstránila. Ale podľa toho, čo som videla na videách, tak tam bolo obrovské množstvo ľudí, niekoľko tisíc.
Ale to sa dalo očakávať, že ľudia sa budú búriť. Keď premiér ľudí donútil k účasti na plošnom testovaní vyhrážkami a vydieraním, že bez testu nebudú môcť chodiť do práce a stratia príjem, bolo viac ako pravdepodobné, že ľudia sa naštvú a pôjdu protestovať. Ja som to predpovedala už začiatkom októbra, že budú veľké protesty.
Niekto by im tam mal do vlády poslať dobrého sociálneho psychológa, ktorý by im vysvetlil, ako sa majú správať k ľuďom a ako s ľuďmi komunikovať, lebo Matelko nemá o psychológii zjavne ani bledomodrý pošajn...
"beruska napísal dňa 17/11/2020 05:57 :
Co som videla, vela veci sa mi nepacilo, napriklad, ze Covid neexistuje censor
A vsimli ste si, kolko ludi tam bolo bez rusok? ohmy"
A koľkokrát ste vy boli s chrípkou u lekára bez rúška? A odtial ešte do lekárne a na nákup. Samozrejme bez rúška?!
Nepáči sa mi znevažovanie najvyšších štátnych predstaviteľov v blogoch a príspevkoch všelijakými prezývkami. Nesúhlas sa dá vyjadriť aj bez pohŕdania a posmeškov.
"eustacia napísal dňa 17/11/2020 09:01 :
Nepáči sa mi znevažovanie najvyšších štátnych predstaviteľov v blogoch a príspevkoch všelijakými prezývkami..." Mne sa zase nepáči, keď najvyšší štátny predstavitelia označujú protestujúcich občanov ,a nie len protestujúcich, ako lúza, opice, mafiáni, extrémisti....
autobus, nie je správne ani jedno, ani druhé. Ale keď už sme tí kresťania, mohli by sme ísť príkladom v dobrom, nie hľadať, kde by sme podliezli už aj tak nízko nastavenú latku.
V tom prípade Bohu vďaka za nekresťanov.
Naposledy upravil autobus dňa 2020-11-18 08:26 GMT
Eustacia, Anneliese
Ale však toto tu zaviedli práve politici a médiá!!!
Títo "vysokí duchovní aristokrati" toto predsa obľubujú a využívajú vo svoj prospech,,, prečo sa potom sťažovať na "sprostí ľud" keď napodobňuje svoje vzory???
A kto to tu verejne žiadal psychiatricky posudok na poslanca Bláhu? Čo keby dostal predmetný posudok, ale na premiéra Psychopatoviča?
Znevazovanie statnych predstavitelov? Ved oni sa znevazuju sami! Ved oni nemaju spravanie hodne ich uradu!
A inak, Matelko je este velmi mile pomenovanie. Citala som uz vela onakvejsich prezyvok, ktore tu nemozno ani len naznacit
Nebudem predsa napodobňovať niečie pochybné správanie, na to mám príliš veľa vlastných hriechov.
Ann
Nejde len o toho nebezpečného magora Igora,,, veď nezaostáva za ním ani minister Naď : "...Ja normálnych ľudí nevidím demonštrovať, iba opice, bitkárov, extrémistov a psychopatov...“
Ani ja nevidím normálneho ministra, vidím len niekoho kto sa ako mopslík štvornožkoval okolo Glvača zo smeru a nosil mu hodené loptičky. Potom začal neúspešne škrabať na dvere KDH, no a nakoniec si ho ochočil a dal mu obojok sám veľký Igor, aj do misky mu naložil, preto teraz poslušne aportuje.
Takí nie že nemôžu vládnuť celému štátu, ale oni ani za žiadnych okolností nesmú vládnuť!!! (možno tak v dákej sro-čke)
A my sa akože teraz máme "vtesnať" do nejakej slušnej poslušnosti, lebo všetko ostatné je extrémizmus a fašizmus?!
Týmto sa ospravedlňujem rozprávkovej postavičke Matelkovi za to, že som jeho meno použila na označenie nášho mocipána - manipulátora s diktátorskými sklonmi. Vzhľadom na jeho správanie by bolo vhodnejšie oslovenie "Herr Führer".
Ahoj Anneliese, napísala si tu vyššie v diskusii:
Ja osobne neznasam Fica ako klame a zavadza, ale nenazyvam ho prezyvkami,
Anneliese dňa 10/03/2018: Premiér Róbert Fico mi spôsobuje, teda pohľad na jeho osobu, či počutie jeho hlasu, hrozné žalúdočné problémy. Iným slovom povedané, idem grcať. Jeden odporný, slizký a populistický haj*el.
Anneliese dňa 01/09/2016:
Ešte sa vrátim k Ficovi. Grcala som keď som pozrela kedy je ten had narodený. Ako sa môže taký kretén narodiť na taký veľký sviatok.
Anneliese dňa 16/11/2014:
Tie jeho dristy, samochvalne chobotiny, este ten pridrbany ksicht do toho. Br, jdu blejt velebnosti.
Anneliese: Chápem, že bývalého premiéra Fica neznášaš, ale keď to objektívne porovnáš, že si bývalého premiéra označila ako "odporného hajzla, kreténa a hada - s pridrbaným ksichtom", tak myslím že v porovnaní s tým znie pomenovanie súčasného premiéra Matelkom ako lichôtka. Ja nie som volička Smeru, takže to nepíšem kvôli tomu.
Tak ako ty neznášaš R. Fica, tak sú tisícky ľudí, ktorí neznášajú Matoviča a včera 17. novembra to dali najavo na protestoch. Jedna moja známa bola včera v Blave na tom proteste, takže mám info priamo z centra diania, dokonca si vyrobila aj vlastný transparent.
Ja osobne nepovažujem za vhodné, aby sa teraz počas epidémie združovali v tisíckach ľudia, lebo to môže žiaľ napomôcť šíreniu epidémie. Na druhej strane tých ľudí chápem, že sú frustrovaní a dali týmito protestami najavo svoj nesúhlas. Ľudia sa s frustráciou vyrovnávajú rôzne, niekto agresiou, niekto nadávkami, niekto humorom. Ja skôr uprednostňujem ten humor alebo satiru.
Naposledy upravil lesanka333 dňa 2020-11-18 20:30 GMT
Aj moja sestra bola v utorok na proteste. Už nemám sestru.
"anneliese napísal dňa 19/11/2020 04:48 :
Lesanka, ano, Fica som oznacila tak ako som ho oznacila, myslim, aj teraz tie slova podciarkujem, odovodnujem privlastky, ktore mu davam. Ale neznemoznujem jeho meno. Matelko nie je oznacenie Matovica ako nejakej rozpravkovej postavicky, je to znizenie a zosmiesnenie jeho osobnosti.
Z mena by sme si nemali robit srandu a zosmiesnovat meno samotne. Ako psychologicka vies o tom viac ako ja.
Jeho priezvisko nosi jeho manzelka, jeho deti, to meno mal jeho otec a dostal ho od otca,... Mozes povedat ze je hajzel, ale Matelko je omnoho horsie. Nie ako to znie navonok, ale ked ides do hlbky, zamyslis sa nad tym, aky vysledok ti to asi prinesie.
Voci Ficovi som povedala viacero privlastkov, ale neznizovala som jeho meno. Je predsa nejaka pani Ficova a nejake deti, ktore zrejme maju. To s menom sa fakt nerobi."
Ty môžeš človeka urážať, škaredo mu nadávať, to je v poriadku, ale druhý nemôžu dať inemu prezývku, lebo to sa nerobí. Samozrejme podľa teba ??? ty si jedno hlúpe stvorenie, priam zlé.
Anneliese, rozumieš tomu, že je horšie niekomu oplzlo nadávať... Je horšie, ako skrátiť si dlhé meno ,či používať meno lubozvučnejsie a preto používať prezývku?! U nás sa matovič píše s malym "m" , tak ako každá nadávka
Naposledy upravil autobus dňa 2020-11-19 08:11 GMT
Lesanka, Matelko nie je postavička, je to názov relácie, tá postavička sa volá Drobček
anneliese, práveže sa tie debaty vedú a extrémne búrlivé. Vlastne nie je až taký zlý pocit byť jedináčik.
"anneliese napísal dňa 19/11/2020 08:40 ...Vypocujem si druhu stranu, poviem si a dalej nerozvyjam :-) "
To asi preto, že dokážeš len zopakovať niečo 100 krát počuté, a nemáš o tom hlbšiu znalosť, žiadne argumenty. Tak ako aj s tým (ne)uražanim nadávkami a veľkým uražanim prezývkou. Čo sa babe chcelo, to sa babe snilo.
autobus, ty fakt nemáš zábrany? Ako môžeš niekoho označiť za hlúpeho, priam zlého?
Eustacia "trochu" pokrytecké. Keby si sa tak najskôr takýmto spôsobom pýtala anneliese, keďže jej príspevky sú pred mojím . Sú to jej slová- fico- hajzel,kreten, had, pridrbany ksicht.. Trochu sudnosti
Ann
Miso, a co mi povies o Ficovi a o jeho vlade?
Teraz jedneho po druhom beru a Fico ma nalozene v gatiach
autobus, vyššie si napísal, že je horšie niekomu oplzlo nadávať ako používať prezývku. Pritom si tu známy používaním vulgarizmov, dokonca ti tuším kvôli tomu svojho času zrušili aj profil. A používaš ich ďalej, takže to je to tvoje trochu.
Eustacia, zase presne kvôli takým ako si tými zrušili profil. Kvôli takým pokrytcom ako si ty. Odchadzas od témy, len aby ste bola za tú spravodlivú a pritom si , pre istotu zopakujem, pokrytec . Vyberieš si niekoho , potom ako psy útočíte až vytocite... Hanbi sa sama za seba a nevstupuj mne so svedomia. A odpoveď na otázku prečo si neupozornavala anneliese tu nebude, pravda
Jasné autobus, pozri, čo všetko sme ťa prinútili urobiť.
A pokiaľ ide o odpoveď na otázku, prečo som neupozornila anneliese, tu je. Vačšinou nečítam dlhé príspevky a ak, tak iba zbežne.
Dosť primitívna výhovorka. Aj janjan ju používa. Takže si podľa toho dosť povrchná. A pozerám, ze aj dosť klameš. Zrovna príspevok, kde som napísal, že anneliese je hlupe a zlé stvorenie nie je oveľa kratší ako tie od lesanky. Môžem ta len ľutovať
Naposledy upravil autobus dňa 2020-11-19 13:25 GMT
Eustacia
To je dobrý fór od teba poukázaním na používanie iného nicku
Tento je ale 6-8 tvoj pokus čo viem
autobus, nepopieram, robí mi problém sústrediť sa na dlhší súvislý text. A napísala som väčšinou a zbežne, prečo si to dezinterpretoval?
11111, máš na mysli nicky mariusmuz, mariom, m77m atď?
Eustacia, úbohé výhovorky. A po ďalšie, už dlhšiu dobu vieš, čo napisala (Ann...) , a stále nevidím, že by ťa to "znepokojovalo". Pokrytec
Naposledy upravil autobus dňa 2020-11-19 15:28 GMT
autobus, prepáč. Aj lesanka333 prepáč za moje nemiestne príspevky mimo tému.
Eustacia
Nie tie nemám na mysli, ale tie tvoje ženské ako napr. makovka atď.
Ale keď ešte mužské Nicky používaš je tvoja vec a úsudok (názor) na také tvoje konanie (uchylnosť) nechám na iných
Naposledy upravil 11111 dňa 2020-11-19 15:25 GMT
Eustacia, nemas sa za co ospravedlnovat. Podala si svoj nazor slusne. Typicky (a opakovany) priklad manipulativneho znevazovania.
Alexandra, ešte si nedala na pravú mieru tvoje manipulatívne znevažovanie, keď si tu vypisovala, ako by sme sa my, chorí na covid-19,vzdali slobody. Kto ti dal právo za nás hovoriť? Hnus! Nieco také falošné podlé.. Si myslíš, že keď sa na tyzden schovaš tak sa na to zabudne?,
Naposledy upravil autobus dňa 2020-11-19 17:04 GMT
Pridam sem aj svoj nazor. Myslim, ze horsie ako znemoznit meno je znemoznit sameho cloveka, skaredymi nadavkami. Ze niekto je hajz..., kret..., to sa neodvazim ani vypisat, aj ked je to citovanie
To uz lepsie je Matelko alebo ako som minule citala, ze Van tajm
Naposledy upravil beruska dňa 2020-11-20 11:00 GMT
Beruska
Ja som po ére Palka z KDH, dva krát po sebe volil Lipšica, to by si mala teraz počuť môj kresťanský slovník už len keď niekde vidím toho ksicha. By si hádam aj omdlela!
(chlapec teraz robí pre Pentu)
"beruska napísal dňa 20/11/2020 10:57 :
Pridam sem aj svoj nazor. Myslim, ze horsie ako znemoznit meno je znemoznit sameho cloveka, skaredymi nadavkami. Ze niekto je hajz..., kret..., to sa neodvazim ani vypisat, aj ked je to citovanie huh"
Urážať a znevažovať celý národ, k prospechu ktorému má premiér slúžiť, to je to najhoršie. Kto seje vietor, žne búrku
lesanka333, máš pravdu, počas leta sa zanedbali opatrenia a výsledok sa dostavil.
misomiso, samozrejme, že ľudia často zomierajú na zlyhanie pľúc v dôsledku ich zápalu. Pre mnoho ťažko chorých ľudí, či pripútaných na lôžko je zápal pľúc logickým dôsledkom ich stavu. Ale tento zápal pľúc sa nijako nedá porovnávať so zápalom spôsobeným covidom.
autobus, ak si pár dní mal zvýšené teploty v dôsledku covidu, s vysokou pravdepodobnosťou máš doživotne poškodené pľúca. Dokonca k tomu nie je potrebná ani zvýšená teplota, stačí mať smolu a byť "friendly" pre covida.
Veda pomôže len do tej miery, do akej to bude Božia vôľa. Nie vakcína, ale Boh ukončí túto pandémiu. Ale bude mať dôvod to urobiť? Žijeme tak, osobne aj spoločensky, žeby nám mal prejaviť milosrdenstvo? Obrátili sme sa, sme lepší ako pred covidom? Zastavili sme, ako spoločnosť, do neba volajúce rúhanie?
Naposledy upravil janjan dňa 2020-11-21 23:02 GMT
"janjan napísal dňa 21/11/2020 11:01 :
autobus, ak si pár dní mal zvýšené teploty v dôsledku covidu, s vysokou pravdepodobnosťou máš doživotne poškodené pľúca. Dokonca k tomu nie je potrebná ani zvýšená teplota, stačí mať smolu a byť "friendly" pre covida."
Toto ste dali asi dohromady hlavy s matovičom a nadom, aby si takú "vedecku múdrosť z huby vypustil
Prestaň klamať a strašiť ľudí ?
A ešte, ty rypák, keby si mi objasnil, z akého dôvodu si mi venoval ten príspevok?
Naposledy upravil autobus dňa 2020-11-22 08:05 GMT
autobus,
spomínal si, že si bol aj so synom pozitívny a mali ste nejaké príznaky. Preto som ti to adresoval. Naozaj ti doporučujem ísť na vyšetrenie na pľúcne oddelenie.
Dúfam, že sa vystraší čo najviac ľudí a začnú konečne brať covid naozaj vážne. Je to hnusná, zákerná, vražedná choroba, postihujúca ľudí do konca života. A aj mladých, zdravých ľudí, nielen tých nad hrobom.
S pánom premiérom ani ministrom obrany nemám nič spoločné. Ale mal som možnosť hovoriť s lekármi pracujúcimi priamo na covid oddelení univerzitnej nemocnice. Žiadni šarlatáni, ale lekári denne konfrontovaní s touto chorobou a s jej následkami. Covidový zápal pľúc nie je bežný, bakteriálny. Ten sa vylieči, pľúca sa zregenerujú a život ide ďalej. Po covide následky zostávajú do konca života.
Janjan, si idiot, bolsevicky manipulátor,čo by rád vyvolával strach. Na pľúcne vyšetrenie má pošle moja lekárka,ak to uzná za vhodné a nie jednotkar z marxizmu-leninizmu. S tymi dvoma máš spolocnu vsehoznalost. Daj mi mená tých "odborníkov" a ja sa na to spýtam priamo ich. Šíriť tu o chorobe, ktorá rybie je ešte ani rok, že poškodzuje zdravie mladým ľuďom celoživotné, t.j. na ďalších 50-60 rokov je sprostá manipulácia s vedomím ľudí, vyvolávajú strach. Ja som čítal viacero článkov, počúval prednášky... A základ je v tom, že po takej krátkej dobe toho veľa nevedia. Čítal som od j snwho lekára, čo robil pitvu človeku, čo prekonal covid a zomral po 3-4 mesiacoch od uzdravenia na nieco iné, že boli jeho pľúca takmer úplne zregenerovane...
Myslite si, ze dalsie celoplosne testovanie bude opat "dobrovolne"?
Samozrejme, že bude dobrovolné s vydieraním. Veď treba testy minúť, keď už "odborník" ich rozkazal nakúpiť. A včera minul len 1/3
Janjan
Po covide následky zostávajú do konca života.
misomiso,
samozrejme, že sú to poznatky ani nie z jedného roka, preto možno o pár rokov budú lekári hovoriť ináč. Ale z doterajších skúseností a z toho, že po covide zostávajú fibrotické zmeny na pľúcach (okrem iného), lekári predpokladajú celoživotné poškodenie.
Z lekárskej štúdie Fakultnej nemocnice v Hradci Králové vyplynulo, že približne 40 percent pacientov, ktorí prekonali COVID-19, má aj po troch mesiacoch od prekonania ochorenia poškodené pľúca, informuje ČT24.
Do pilotnej štúdie sa zapojilo 79 pacientov, z ktorých väčšina mala iba mierny priebeh ochorenia.
Tretine pacientov sa čuch nevrátil
Podľa zistení českých lekárov malo až 90 percent nakazených problémy s čuchom a u tretiny z nich pretrvali aj po vyliečení. Zhruba polovica pacientov sa aj po štvrťroku sťažuje na ťažkosti s dýchaním a lapanie po dychu pri námahe.
Do roka by mali problémy zmiznúť
Pretrvávajúce príznaky sú výstražným znamením, že COVID-19 nemožno porovnávať s bežným prechladnutím alebo chrípkou. Našťastie, podľa prednostu pľúcnej kliniky nemocnice v Hradci Králové Vladimíra Koblížka by sa tieto problémy mali v priebehu polroka až roka úplne vytratiť.
Tie mená lekárov chýbať budú od janka
Vždy je to nepodložená fatasmagoria od janka prispevky
Áno, mená chýbať budú. Boli to súkromné rozhovory medzi štyrmi očami, nie nejaká verejná prednáška.
Tak si tie "informácie" tiež nechaj pre sukromie, a nešir tu strach..
autobus,
a čoho sa bojíš? Vari nie ľahkej chrípôčky bez následkov.
Tie informácie dám každému, komu môžem. Môžno tým niekomu uchránim zdravie.
Ja sa nebojím, ty dilino. Ale ty už dlhodobo šíriš strach. Navymyslas si bludy ničím podložené. Dúfam, ze si si prečítal ako tvoje podľa prednostu pľúcnej kliniky nemocnice v Hradci Králové Vladimíra Koblížka , podľa ozajstného existujuceho odborníka. Tie tvoje dristy mi pridu ako keď tu svojho času "ovečka" napísala, že jej narástol vytrhnutý zub,( či sa vyliečil boľavý?) Na rozdiel od teba, jej cieľ bol ušľachtilý aj ked spôsob detinsky.
Trepeš, ja budem veriť prednostovi pľúcnej kliniky a nie tvojmu rengenovemu zraku
Naposledy upravil autobus dňa 2020-11-23 08:52 GMT
Ann, ty tu davas tvoje " vlastne výskumy " ako niečo dôveryhodné. Takže si to zasluzi oznacenie ,že trepeš. Som si myslel, že si to čítala v nejakom článku od lekára, preto som sa pýtal. A ty , keď chceš naháňať ľuďom strach, a nechceš aby na to iní reagovali, rob to doma, na ulici...
Clanok o vyskume z fakultnej nemocnice rozhodne nehovori, ze nasledky nie su.
A to ide o výskum pacientov, kde väčšina mala mierny priebeh ochorenia..mierny
Z tychto pacientov s miernym priebehom ochorenia po prekonani
- 40% ma (nie mali by mat, ale maju) poskodene pluca
- tretine sa nevratil cuch (nie nemal by sa vratit, ale nevratil sa)
- polovica sa stazuje na tazkosti s dychanim a lapanie po dychu (polovica ma zrejme problem s plucami po vylieceni, nespecifikuju o aky druh namahy ide, pravdepodobne pri beznej dennej cinnosti)
To sa stale tyka tych s miernym priebehom ochorenia. Potom su ti s tazsim a tazkym priebehom ochorenia.
Podla nazoru prednostu fakultnej kliniky by sa mali (predpoklad) problemy do roka vytratit (zatial sa neda overit).
Podla nazoru lekarov univerzitnej nemocnice by mali (predpoklad) byt podla zhodnotenia lekarov pluca poskodene, resp. nedokazu sa uplne vyliecit (zatial sa neda overit)
je však poznamenane
Pretrvávajúce príznaky sú výstražným znamením, že COVID-19 nemožno porovnávať s bežným prechladnutím alebo chrípkou.
mne z toho, a nielen z toho, vyplýva, že si treba dávať pozor na seba, dodržiavať opatrenia a byť zodpovedný aj voči iným
Mne z toho vyplýva, že takých strašiakovm ako je janjan a anneliese s vlastným výskumom treba izolovať od internetu
Ani všetci ludia prechádzajúci cez cestu nemajú šťastie. A čo z toho máš, vieš len ty. Ja nerobím vlastný výskum ako ty, ja čítam a počúvam odbornikov
Alexandra
- 40% ma (nie mali by mat, ale maju) poskodene pluca
- tretine sa nevratil cuch (nie nemal by sa vratit, ale nevratil sa)
Misomiso, nenapisala som strasidelnejsiu informaciu, ktora by nebola predo mnou uz predlozena.
Kiezby bola doba vyliecenia aspon tak, ako pisu v clanku o vyskume.
V clanku pouzivaju termin aktualneho stavu.."ma poskodene", "sa nevratil", tvoja formulacia je isto pozitivnejsia, ja som vychadzala z informacii tam predlozenych
(Ak teda ide o clanok pravdivy)
Naposledy upravil alexandra__ dňa 2020-11-23 20:57 GMT
Ja som skôr myslel Janjana a anneliese, nie priamo teba.(to som sa len odchytil z tých formulácii čo si tam dala)
Naposledy upravil misomiso_ dňa 2020-11-23 19:02 GMT
Mišo
Čo sa čuduješ keď niekto nečíta čo je dané , ale "číta medzi riadky" čo sa rovná (tj) domyslim si svoje čo sa mi hodí a pasuje
(Alebo čítanie s porozumením = vložím svoje myslenie/úvahu)
Expertné elity v tom sú tu
Naposledy upravil 11111 dňa 2020-11-23 20:14 GMT
No neviem či pamätáte keď v marci zavadzal "Pele" povinné nosenie rušok, vravel, že zopár týždňov to musíme vydržať. Vysledok je taký, že bez rúška si nekupiš potraviny už sedem mesiacov.
A teraz už Matovič vraj:
„Tí, čo sa nezaočkujú, tak budú nosiť naďalej rúška. Prečo by mali tí, čo sa zaočkujú, doplácať na tých, ktorí sa nezaočkujú. To zásah do slobody určite nie je, je to objektívne ochranné opatrenie voči tým, ktorí si povedia, že oni majú slobodu šíriť vírus,“ povedal Matovič....
Teraz v zimnych mesiacoch keď sa znižuje teplota vzduchu a tym padom sa aj zmenšuje množstvo vody, ktoré dokáže chladný vzduch absorbovať (udržať v plynnom skupenstve), začne vlhkosť dychu kondenzovať na rušku.
Ja keď chodím všade na bicykli a zahrejem sa pri tom, už mi to riadne kondenzuje a je to pocit ako by som mal na ksichte mokrú handru. A potom keď už vychladnem tak ma to zase začne mraziť. Som nútený to zahodiť a musím si dať nové.
Prečo to aspoň nedavaju zadarmo, keď už nás takto šikanuju?
Nemôžu ich dávať zadarmo. Ekonomika musí fungovať. Oni ich radšej zdraželi 5nasobne
Platíme predsa zdravotné poistenie, tak zadarmo by to aj tak nebolo. Čo myslíš že za vakcínu budeš platiť?
Samozrejme, že nie. Veď kto by mal na to sa 2-3 krát každý rok nechať očkovať
Načo by si sa dával očkovať kvôli chripôčke bez následkov?
Asi preto, aby mohol jazdiť dole na rivieru, zahrať si golf, alebo zašnorchlovať si na "sejšeloch"!
Naposledy upravil misomiso_ dňa 2020-11-24 22:02 GMT
Janjan, hlupucky, ja sa dobrovolne isto nenechám kvôli tejto chripocke očkovať. A ty si to nechaj napichat vieš kde. Stále ti to pisem- si predposraty.
Lovein,pre detinskeho Janka je "hlupucky" primerané. A čo sa týka Igyho, tak nech koná a nepúšťa do sveta plane rečí. Tým myslím, ze nech sa zbalí a ide. Patrím medzi ľudí, pre ktorých by to bol krásny darček na Vianoce ?
Všetko to s covidom sa ukazuje byť ako veľký podvod, ktorý má zakryť a odôvodniť niečo iné.
Aj tie testy a antitesty a pseudotesty. Ja som bol podľa jedného ako covid negatívny, no ale podľa druhého už mám v krvi protilátky na ten covid.
Čo si mám teda myslieť o "pravovernosti" rôznych pochybných testov?
Ešte tu mám ďalšiu námietku k tomu očkovaniu.
Vedia napríklad taký "ultra" kresťania, že ta vakcína, ktorou budeme akože dobrovoľne očkovaní, má vo svojom zložení aj obsah z potratu ľudského embrya?
To fakt by títo chceli do seba dostať toto?
Bojujú, aby to vôbec nebolo, ale nakoniec to príjmu priamo do seba, kvôli strachu z choroby, ako bežnú prevenciu!
Naposledy upravil misomiso_ dňa 2020-11-25 22:16 GMT
Či je vírus vytvorený umelo a vypustený zámerne či nedopatrením, či je prírodného pôvodu, či mal alebo nemal niečo zakryť a odôvodniť, je už nepodstatné. Je tu. A nekompromisne zabíja a ničí zdravie ľudí.
misomiso,
protilátky v krvi nemusí byť žiadna výhra . Niekde som pred časom čítal, že u niekoho môžu situáciu pri nakazaní skomplikovať a vyvolať horší priebeh ochorenia. Istota je vraj imunita na bunkovej úrovni.
loveyn,
ale nepreháňaj. Záchrana nestojí ani na vakcíne, ani na premiérovi, ani na Únii ... Záchranou je Boh. Len či si to uvedomíme a začneme konať.
Janjan: Neviem, čo ťa vedie k tomu, že tu strašíš ľudí, najprv si Autobusovi písal, že bude mať do smrti ťažko poškodené pľúca. Teraz zasa Mišovi píšeš, že protilátky môžu človeku vyvolať horší priebeh ochorenia.
Imunológia je veľmi komplikovaná veda a ak nie si vyštudovaný lekár, resp. imunológ, tak sa prosím ťa radšej k tomu nevyjadruj, lebo si myslím, že nemáš dostatočnú lekársku erudovanosť na to, aby si v tomto smere tu poučoval ľudí.
Prítomnosť pamäťových protilátok proti koronavírusu v krvi svedčí o tom, že daný človek prekonal nákazu koronavírusom, vôbec to neznamená, že by mal mať ťažký priebeh, najmä nie, ak je ten človek už vyliečený.
A bolo by dobré, keby si si neplietol detekciu imunoglobulínov v covid-teste s cytokínovou búrkou. Nie je to to isté.
Naposledy upravil lesanka333 dňa 2020-11-25 23:04 GMT
https://www.postoj.sk/63702/v-cesku-sa-mozno-premoria-skor-nez-pride-vakcina-no-my-si-to-nemozeme-dovolit
"Protilátky sú určite dôležitou súčasťou imunitnej odpovede, ale diagnosticky ich zatiaľ nevieme dobre uchopiť. Paradoxne sa však pri tomto koronavíruse ukazuje, čo bolo opísané už aj pri MERSe, teda že sa môžu vytvoriť protilátky, ktoré dokonca pri reinfekcii človeka môžu ešte zhoršovať priebeh infekcie."
"Problematické budú zrejme aj neskoré následky Covidu-19. O čom sa zatiaľ málo hovorí, je napríklad pľúcna fibróza. Ukazuje sa, že u časti pacientov po prekonaní ochorenia ostanú pľúca také zmenené a poškodené, že pacient ostane chronicky chorý na následky Covidu."
Janjan: Ja nemám problém s pozornosťou a nemám ani poruchu čítania, za to ty máš problém s pochopením toho, ako funguje ľudská imunita.
Prečítaj si, čo o protilátkach proti koronavírusu hovorí špičkový imunológ Vladimír Leksa, lebo tvrdí úplne niečo iné ako ty:
článok-rozhovor s imunológom
Janjan: ten článok, čo si sem pridal je zaujímavý, ale v tom článku je to popísané komplexne na niekoľko strán a dáva to zmysel a ten lekár sa nevyjadruje tak ako ty, že vytrhne len tak dve vety z kontextu.
Nabudúce sem radšej rovno pridaj konkrétny článok, z ktorého čerpáš, aby sa predišlo nedorozumeniam. Imunitný systém je veľmi komplikovaný, to nemôžeš takto zjednodušovať, ako si to napísal vyššie.
lesanka333,
čo konkrétne iné ten pán tvrdí o protilátkach než ja?
Janjan,
pozorne si prečítaj článok
Naposledy upravil lesanka333 dňa 2020-11-25 23:32 GMT
Lesanka, precitala som si clanok od teba, no ako sa snazim najst rozdiel, resp. odporovanie si, nenachadzam. V clanku od teba je pisane aj to, co pise Janjan v skratke dvomi odstavcami.
Naposledy upravil alexandra__ dňa 2020-11-25 23:36 GMT
Janjan a Alexandra:
Ľudia, už je takmer jedna hodina po polnoci, tak by som bola vďačná, keby sme pre tento večer túto diskusiu ukončili, a keby ste ma nechali sa v kľude vyspať.
V tom článku, ktorý som sem pridala je napísané:
Vy ste spomínali, že existuje viacero teórií, prečo sú niektorí ľudia príznakoví a iní nie. O aké teórie ide?
V. Leksa (imunológ): Áno, je ich viacero. Ide o koronavírus a ľudstvo už ich už niekoľko zažilo, spolunažívajú s nami už dlhšiu dobu. Niektoré sú nové a spôsobujú ťažké stavy, ale aj tie staré, ktoré spôsobujú „iba“ ľahkú nádchu, prišli raz ako nové, nik o nich nič nevedel a s určitosťou tiež spôsobili smrteľné epidémie. Jeden z tých dôvodov, prečo sú niektorí ľudia imúnni, môže byť ten, že už v posledných rokoch prekonali ochorenie spôsobené takýmto dnes už nie nebezpečným ľudským koronavírusom. Pamäťové imunitné bunky, ktoré títo ľudia takto získali, rozpoznávajú aj tento vírus, sú voči tomuto novému typu akoby zaočkovaní.
Prevezmem teda štafetu lebo ja spat ísť nemôžem (som v "praci" )
Pamäťové imunitné bunky, ktoré títo ľudia takto získali, rozpoznávajú aj tento vírus, sú voči tomuto novému typu akoby zaočkovaní.
Janjan, také hlúposti ako tu ty píšeš by nedokázal aj osadnik. Chyba tikeiricke myslenie, a to je výsledok jednotiek z marxizmu-leninizmu. Vyčistená hlava a slepá poslušnosť vodcovi, hľadanie, či vymýšľanie si všetkého na jeho obhajobu. Ty, keby si sa narodil o 50 rokov skôr v Nemecku, tak by si ešte dávno po vojne obhajoval Hitlera,že židov dával do táborov preto aby ich chránil pred chuligáni, čo ich na ulici napádali.
l"oveyn napísal dňa 25/11/2020 08:20 :
Keby Matovic do vianoc padol, bol by to jeden z najhorsich vianocnych darcekov.
Ziv Boze Matovica a spol,
zeby cim dlhsie vo vlade bol "
Práve Matovič je tvor, ktorý sa stavia proti Bohu, priam sa dáva do pozície boha. To Matovič zatvára cielene kostoly počas veľkých kresťanských sviatkov...
Alexandra ty by si mohla vyzradiť, pre o ti pascendiho príspevky chýbajú, čím ťa obohocovali? Že by označovaním putnickych miest za miesta s pôsobením diabla...?
Som tu považovaný za strašiaka, preto si trochu vylepším imidž .
Ak je niekto z vás covid pozitívny a máte 2-3 dni teplotu nad 37 stupňov, skontaktujte sa s nejakým lekárom z covid oddelenia nemocnice a konzultujte s ním svoj stav. Ak teplota je nad 38 stupňov, zbaľte si veci a choďte na vyšetrenie do covid ambulancie nemocnice.
Uchránite si tým svoje zdravie.
"loveyn napísal dňa 26/11/2020 06:42 :
... kazdy iny po nom bude uz iba horsi. Hovori sa tomi divithomasov efekt.
Chces sa mat este horsie? "
A tomuto ja zase neverím. To tí "zlí" šíria takýto blud zo strachu o svoj post.
Matoviča môže nahradiť aj Jurinová, alebo Viskupič keby išlo o to, ale nikto z tých servilnych poskokov sa nezmôže ani pipnuť.
Chlapec už pôjde len dole, a dozorovat veľké upratovanie môže aj z parlamentu.
Je tu aj možnosť že by ho uznali duševne nesposobileho viesť krajinu,,, ale keby to nevyšlo, nechcel by som byť v koží tých psychlogov
Naposledy upravil misomiso_ dňa 2020-11-26 13:08 GMT
Janjan
Ty vždy trafiš hlavnú pointu akéhokoľvek blogu, prezraď, ako to robíš?
Boh nás ochraňuj
Naposledy upravil autobus dňa 2020-11-26 13:37 GMT
Keď prestanem písať, tak to vďaka tebe a tvojim básničkam skončím po infarkte v nemocnici. Len za mnou nebudú môcť chodiť návštevy ako za borisom
Ja som není z tých, čo by chceli meniť k horšiemu. Vždy existuje dno od ktorého sa treba odraziť a ten čas hádam už nastal
To vsetko tvrdis ty. Ešte aj matovica oznacuješ ako dobro ( toto keby si vysvetlila bližšie) . Ja hovorím -prečo sa váľať v bahne so svinami, keď sa môžeme v piestanskom
Je to tvoj subjektívny názor (nevidím uvodzovky)
Ja sa držím toho - kto nebojuje proti zlu, pomáha mu rásť
Loveyn:"Povedane tvojim slovnikom, to len ti zli chcu,aby ludia verili, ze zmeny,ktore maju v rukach volici, mozu viest k lepsiemu."
Nie, to len ty chces aby
volici verili, ze nic nemozu zmenit.
Tym zlym, ktori su v drvivej mensine a nemaju pred hnevom ludi kam utiect, sa tento tvoj styl rozmyslania urcite paci.
"....Premiér tiež potvrdil, že chvíľu skutočne myslel vážne, že by z vlády odišiel.
„Boli také životné situácie v koalícii, keď sa koaličný partner správal skôr ako niekto z opozície. Potom nemáte silu čeliť zlu na druhej strane. Ale myslím si, že je to za nami,“ povedal s tým, že mal strach spraviť nepopulárne rozhodnutie, pretože mohol prísť úder zboku...."
Boh zrejme nemá rad Slovensko keď mu nedal silu realne uskutočniť takú osvietenu myšlienku (to že odíde bol fakt jeho najlepší nápad)
Naposledy upravil misomiso_ dňa 2020-11-27 15:15 GMT
Ja ale nie som bežný volič, ktorý by volil niekoho zo súčasných parlamentných strán. A verím, že sa prebudia viacerí, kde sa dá, tam ich k tomu nabadam.
P.s. keď tam ten šrapnel zostane dlho, je nebezpečenstvo infekcie. lieky proti infekcií prídu zvyčajne s tým fačom...takže není na čo čakať
Tvoj pohľad na vec vychadza len z toho, že veris v svoju pravdu, tak ako aj ja v svoju.
Liek a fač. Politici majú slúžiť ľuďom(vyplýva to aj zo zákonov) a keď sa tým budú ľudia riadiť a nebudú predposraty, tak sa svet pohne k lepšiemu.
Nastupcovia zvrhnutych vodcov asi nebudu opakovat chyby svojich predchodcov uz len preto, aby neriskovali ludi v uliciach. Ale OK, stale sa da vytvorit taka (nova) situacia, ze ani nastupca nebude moct konat inak a uz ho aj ludia pochopia, ze nemoze inak.
Co je rychlejsie alebo pomalsie - hmmm, to netusim.
PS: A nie, nie som Pelleho volic.
Nebude sem vypisovať všetky mená, z ktorých treba vybrať, ale v posledných voľbách bolo viac sro strán s hlasmi pod 2%, tam tie mená nájdeš, z nich treba vyberať
Chces len mená tých, čo by boli lepší od Matoviča!? Nič ľahšie. Moja babka, ja a jedného môžeme vylosovat
Keďže o tom toľko píšete, mali ste už niektorí zistený nový koronavírus? Minulé dve dni som behal vonku bez čiapky a to nebolo dobré. Následne mi bolo neveselo, trochu zvýšená teplota, málo kašľu a bolesť okolo kĺbov, svaly boľavé. Dnes bez teploty. Tak neviem aké respiračné ochorenie ma navštívilo, či staré alebo nové?
Prosim, skus reagovat vecnejsie. Ak rada prechadzas od temy do osobnej roviny, nemam zaujem pokracovat. Dakujem za pochopenie.
...dúfam že program "nedeľná chvíľka psychózie" je ukončený, tak by sa mi tu patrilo pozdieľať niečo. Ako som sa tam hore pýtal či ide niekto na atrakcie:
topmisomiso_ napísal dňa 16/11/2020 09:35 :
Čo, ide zajtra niekto na protest?
Zrejme budú aj atrakcie ako vodné delo, slzný plyn a gumené projektily. To sa takto zvykne v demokraciach!
Janjan síce napísal inde, ale presmerujem to sem
topjanjan napísal dňa 02/12/2020 07:12 :
misomiso,
covid je naozaj smrteľná, zákerne zdravie poškodzujúca choroba. Aj mladým ľuďom, mladším ako ty (osobne poznám). Chráň sa, aby si ju nedostal. Jej zľahčovanie vedie k zbytočným stratám zdravia či životov.
Ak ju niekto zneužíva na svoje mocenské ciele je už iná vec.
"Janjan síce napísal..."
Lenže ani janjan, ani ja a ani nikto iný nevidel štatistiky z minulých rokov, koľko ľudí zomrelo s chrípkou...(Jano by sa mal prebrať) A neparalizuju len Slovensko ale väčšinu sveta (aj keď Slovensko asi najviac a bezmyšlienkovite) .
Zatiaľ sú to podania vysvetlenia ale keď schvália zákon o šírení hoaxov a zriadia si inkvizicnu komisiu, to bude "pohreb" . A taký ako Jano budú z presvedčenia udávať a udávať. Ono to vlastne není presvedčenie, ale ich sprostosť
misomiso_,
nebezpečná je pre všetkých. Moji dvaja známi, vek okolo 35, zdraví, dostali covidový zápal pľúc. Jeden z nich má poškodené pľúca, ktovie či dočasne alebo natrvalo. Čas ukáže.
Zomierajú aj päťdesiatnici, bez vážnejších chorôb.
autobus,
koľko ľudí by ochorelo a zomrelo na covid, keby sa robili také opatrenia ako pri chrípke? U nás stačilo zopár týždňov letnej benevolentnosti a z pár úmrtí je skoro 900. A nakazených a chorých v tísícoch. Porovnávaš neporovnateľné.
Takéto zľahčovanie zabíja. Nevinných. Uvedomte si to chlapci, že aj vy môžete mať ich krv na svojich rukách.
Daj sa liečiť Janko, si narušený jedinec. Minule si písal o poškodených pľúcach do konca života každého, kto mal covid a teraz "Jeden z nich má poškodené pľúca, ktovie či dočasne alebo natrvalo. " Pri 80-90 ročných ľuďoch písať ako o obetiach covidu je smiešne
Nerozumiem, p registrácii čo dávaš zásluhy matovičovi na zatýkaní tých ľudí. On je premiér a na Slovensku v tejto veci koná nezávislá polícia a následne by mala konať nezávislá justícia.
A kedže je Haščák tam kde je, necvrlika len ficovi, ale aj matovičovi, pokiaľ je mne známe.
Ale ty mi vysvetli, pre o v tejto transparentnej vláde ešte sedí minister zdravotníctva a minister školstva na svojich stoličkách, keď ich sám veľký premiér označil za neschopných a prevzal ich rozhodovaciu právomoc do vlastných rúk?
autobus: "Pri 80-90 ročných ľuďoch písať ako o obetiach covidu je smiešne"
Takže na starých ľuďoch nezáleží. Pekne sme sa dopracovali.
autobus,
ten druhý dal na moju radu a hneď na začiatku choroby začal riešiť pľúca. Takže možno sa mu ich podarilo zachrániť, alebo má len minimálne poškodenie. Neviem, ako je teraz na tom, lebo som s ním dlhšie nebol.
"janjan napísal dňa 04/12/2020 01:07 :...Takže na starých ľuďoch nezáleží. Pekne sme sa dopracovali."
Janko si riadny manipulátor (a nie prvý krát) , ale keďže si hlupucky, tak ti to nezazlievam
"janjan napísal dňa 04/12/2020 01:13 :
autobus,
ten druhý dal na moju radu"
Jasné pán doktor
Janjan
Ako hovorím, nie pre všetkých.
Exstuje také niečo, ako životná energia, alebo vitalita, či sila... ktorú dostal každý v nejakej miere, niekto viac, iný menej. Dá sa to prirovnať ku korytu rieky a sile prudu vody v nej tečúcej,,, chlape jeden tvrdohlavý
Ako časom prirodzene prúdu ubúda (veď nikto tu nebude večne) začínajú sa objavovať veľké balvany ktore predtým nebolo vidieť, to sú nejaké genetické predispozicie, ktoré akoby spomaľovali tok.
Potom sa ukážu aj menšie balvany ako sú opotrebovania orgánov a dozrievajúce "plody" životného štýlu, no a tie ešte viac bránia toku vody, a keď teraz prihodiš do toho koryta nejaké to brvno covidu alebo chrípky, prietok je definitívne zastavený a koniec nevyhnutný.
Chlape jeden tvrdohlavý a vystrašený, prečo sa snažíš iným sústavne prihadzovať do koryta aj nepotrebné a nežiaduce kamene strachu???
A vraj že
Takéto zľahčovanie zabíja. Nevinných. Uvedomte si to chlapci, že aj vy môžete mať ich krv na svojich rukách.
misomiso_,
keď sa ten balvan postaví do koryta tvojim rodičom alebo iným tvojim blízkym, aj vtedy to bude OK?
"Len" 900? Koľko by bolo mŕtvych, keby neboli žiadne opatrenia? A koľko by bolo preživších s ťažko poškodeným zdravím?
Na zivoty ci umrtia sa da nazerat cez statistiky a da sa nazerat aj cez sucit a zodpovednost.
Virus nie je len u nas, ale takmer vsade vo svete (predpokladam takmer vsade). Opatrenia, ruska, lockdowny, obmedzenia prevadzok, testovania, su aj v inych statoch a kontinentoch.
To, ze je clovek stary, nezmamena, ze je uz predurceny na okamzity odchod, a tak je uz jedno, kedy k tomu dojde a netreba o jeho zivot dbat.
Nezabudajme, ze kazdy bude raz stary (ak sa staroby dozijeme)
Na jednej strane sa vycita premierovi alebo vlade, ze obmedzuju, na druhej strane sa vycita, ze neurobili dostatocne opatrenia, ked bolo nerozmnozene zavirusovanie (predpokladajuc, ze vtedy by zrejme odpor nebol kladeny ziaden alebo zanedbatelny). Mozno mali virus pochytat ako motyle, zamknut dvere a bolo by.
Ta zodpovednost je nielen na vlade, ale aj v spolocenstvach a u jednotlivca. Vacsinou sa kladie otazka, preco ma obmedzuju, ale otazka sa da polozit aj ina, napriklad nesposobim ja niekomu ohrozenie zdravia alebo zivota, ked tieto opatrenia nebudem dodrziavat?
Idealne riesenie vyhovujuce kazdemu neexistuje. Potom je to o postoji rozumnosti a svedomia.
Naposledy upravil alexandra__ dňa 2020-12-05 19:28 GMT
"Nerozumiem, p registrácii čo dávaš zásluhy matovičovi na zatýkaní tých ľudí.
Romann, prosim ta, vyjadri sa este raz. Co si chcel povedat?"
Ale no, také ľahké:
"Nerozumiem, prečo dávaš zásluhy matovičovi na zatýkaní tých ľudí? “
"Z tohto celeho je pravda iba to, ze "on je premier"."
Prečítaj si zákon. V právnom štáte je dôležitý a záväzný.
" nic lepsie ako Matovica, tato krajina nema.Keby mala, Matovic by tam nebol."
Hlúposť jak mraky. Mal najlepší marketing (ako aj prezidentka), toť vsjo. A svoloč reklame opäť uverila. Tak ako malému Švajčiarsku, dvojnásobným platom, sociálnemu štátu, transparentnosti...
Alexandra
Na zivoty ci umrtia sa da nazerat cez statistiky a da sa nazerat aj cez sucit a zodpovednost.
To, ze je clovek stary, nezmamena, ze je uz predurceny na okamzity odchod, a tak je uz jedno, kedy k tomu dojde a netreba o jeho zivot dbat.
Janjan
misomiso_,
keď sa ten balvan postaví do koryta tvojim rodičom alebo iným tvojim blízkym, aj vtedy to bude OK?
misomiso_: "Teda, keď ide niekto postarší a s oslabenou imunitou na rizikové miesto, o čo tu teda ide?"
Aj takíto ľudia musia ísť do obchodu, na poštu, na nejaký úrad, k lekárovi. Alebo im prídu vymeniť vodomer či opraviť radiátor. Sú preto nezodpovední, nestarajú sa o svoje zdravie?
Ako sa majú ochrániť, keď všetci ostatní mladí, zdraví budú sebecky myslieť len na svoje hedonistické záujmy?
misomiso_: "Paralizovat celú ekonomiku aby ostatní živitelia rodín nemali príjem?"
Možno by len stačilo menej sebectva, menej bezohľadnosti. A nezľahčovať závažnosť choroby a situácie.
"Možno by len stačilo menej sebectva, menej bezohľadnosti. A nezľahčovať závažnosť choroby a situácie." Taká boľševická propaganda, jednotkar sa nezaprie.
Anneliese, prestaň písať tie nezmyslu nacitane z nového času a napozerane z markizy
"Ved ti toto hovorim od zaciatku.Bol a stale je najlepsi on, Matovic.ChvalaBohu, inak by tu bolo este horsie."
Ľudia na Slovensku sa za posledných 60 rokov nemali horšie ako za matovica
Neporaža má, lem mi z neho vyrážky vyskakujú.
"kolektivne usudky zpravdila pravdive nie su"
- toto je veľmi zlá veta,o.i. uráža väčšinu a pomáha menšine manipulovať s tou väčšinou.
P.s. na základe toho by ani Boh neexistoval
Vakcinačná 3 svetová vojna covid 19 - https://gloria.tv/post/fJaAVTMPxS9G23iWojT8XYxgB
Lovein,
"cela tvoja obrovska pocetna rodina
aj vy vsetci, ktori ste tu od vas," nie ste s veľkou pravdepodobnosťou tá väčšina obyvateľov Slovenska, o ktorej píšem, ktorá sa tak zle ešte za svojho života nemala
Lovein, chystáš sa slovíčok, pre mňa nepodstatných. A má to asi taký zmysel z tvojej strany ako za Mečiara v jednom "vtipe". Mečiar pred ľuďmi hovorieval: "Budeme sa mat dobre" . Po čase sa ho ľudia pýtali : "kedy sa to budeme mať dobre?" Na to Vlado odpovedal: "Už sa máme"
Ty tu provokuješ loveyn!!! že vivat Matovič, (zas mi spodný tlak vyletel na stovku)
Nič rozumné si tu nenapísala okrem bodky za vetou. Len obyčajné provokácie!
Miso doliezas zase?
Lovein, píšeš nezmysli . Keby som urobil anketu, kto pochopil že "ľudia sa majú zlé" jeyslena väčšina ,asi by si nepochodila.
K mojej babke- tvrdošijne si chcela mena, kto je lepší od neho- aj ten vylosovany. A ozajstné mená budú, až budú "kandidátky "na voľby.
A najväčšia hlúposť je "skore vysoko a mohutne v prospech igora."
Normalne musím napísať že zlatý Fico, ten aspoň robil v EU obštrukcie, zdrzoval to všetko, sudil sa, vypovedal istambulsky dohovor. To preto ho sundali a nahradili ho Pelom.
A Matovič, ten sa ešte predbieha čo všetko zavedie ako prvý v Európe. Čistý užitočný idiot!!!
Som zvedavý čo ma za poradcov, očividne nahrávaju Pelemu a progresívcom s Čaputovou a Biharyovou na čele. Je to tak priehľadné že to musí byť dohodnuté!!!
Samozrejme, že "zruší Vianoce" (aj keď nie doslova) , písal som to už po zrušenej Veľkej noci aj po.dusickach.
Je to psychicky narušená osoba, robí to cieleny
Naposledy upravil autobus dňa 2020-12-08 22:17 GMT
Ľudia musia začať praktizovať občiansku neposlušnosť ala Gandhi, aspoň kritické množstvo 10-20% potom sa dezorientovany dav "poslušne" pridá.
Košice už začali, keď ich budú perzekuovať musí začať Žilina a Martin, keď aj tam budú prenasledovaní štátnou mocou, štafetu musí prevziať Nitra s Trnavou,,, potom ešte viac miest súčasne a vzdajú to.
Nakoniec sa sami politici budú zastávať neposlušnych!
Naposledy upravil misomiso_ dňa 2020-12-08 23:03 GMT
Zúfalí ľudia robia zúfalé činy. časom sú to činy hrdinské
autobus: "Ľudia na Slovensku sa za posledných 60 rokov nemali horšie ako za matovica"
Posledných 60 rokov tu nebol mor. Iba ak červený.
Takže pána premiéra z toho vynechajte.
Moc som to nesledoval ale podľa Sulíka by sa to dalo možno trochu zrekonštruovať, najprv zahlasil že:
„Ústredný krízový štáb má poradný hlas a v prípade lockdownu rozhodne hlavný hygienik,“
Tu ešte akoby vyvinil z veci aj Matoviča, že vraj to my nič, to všetko ten tučko, Mikas!!! No a potom asi nič nedokázal vyrokovať, tak už:
"...To by bolo celkom prospešné.“ Sulík súhlasí s hlavou štátu, aby sa vymenil manažér koronakrízy..."
Na ultra konšpiračnom webe uverejnili zoznam tých členov komisie je tam až 5 lekárov z počtu 33 ľudí!
"Konferencia katolickych biskupov Slovenskych, vydala unisono usmernenie" problém bude v čiernej duši. Vymenili zdravie človeka za otvorené kostoly cez Vianoce.
Radšej nič
Naposledy upravil misomiso_ dňa 2020-12-09 23:03 GMT
Napíšem im , samozrejme. Chcel som im napísať, ak by nechali zavrieť kostoly už na tretí sviatok v roku, dôvod sa síce zmenil, ale niečo znihle je aj tak v štáte...
Naposledy upravil autobus dňa 2020-12-10 04:29 GMT
Zaujimave video o opatreniach v Cine, ktore pomahali znizovat pocet nakazenych, ide o video z marca 2020.
Ako Čína bojuje s koronavírusom a prečo sa jej v tom darí. Čo robí Európa zle?
Alex.
Video je síce zaujímavé, ale pre mňa odstrašujúce, koľko kontroly, monitoringu a karantény, no hrôza čo čaká budúci svet. Ešte trebalo dodať že v tej Číne už majú aj nejaký bodovaný "sociálny kredit"
Taký vzorný Číňan už má kontrolované nejaké sociálne a spoločenské interakcie. Ak sa režimu zdá, že nie je kompatibilný s ich predstavou o vzornom občanovi, odoberu mu nejake tie body, a ak sa dostane na určité kritické množstvo, začne byť obmedzovaný na osobných slobodach. Napríklad mu nepredaju nijakú letenku, listok na vlak, obmedzia mu verejne parkovanie, znepristunia verejne služby, nepredaju určitý druh tovaru.... a iných veľa vecí, no hrôza!
Vyhľadajte si tie informacie aby ste vedeli čo očakávať od mocných tohto sveta. Ja predpokladám že o 10-15 rokov prídu aj ku nám také pokrokové spoločenské vymoženosti.
Naposledy upravil misomiso_ dňa 2020-12-10 18:28 GMT
misomiso_ čiže nekompatibilných už nestrieľajú? A aký budúci svet? Snáď terajší, nie? Ale iróniu bokom, žiadnu extra kontrolu a obmedzenia by nebolo treba, ak by boli ľudia menej sebeckí a o to viac ohľaduplní.
Eustacia
Veru už sa nestrieľaju. Tí, čo su tam momentale najnekompatibilnejší sú Ujgurovia a opozícia, tak pre nich su tam zriadene tzv. "prevýchovné tábory" (kedysi sa im zvyklo hovoriť aj koncentračné)
Budúci svet píšem len preto, lebo to ešte u nás nenastalo.
Viem že je to dobre myslene-
"...žiadnu extra kontrolu a obmedzenia by nebolo treba, ak by boli ľudia menej sebeckí a o to viac ohľaduplní...."
ale keby sa tak stalo aj hneď od zajtra, vari by sa aj oni vzdali svojich akože "naprávnych" plánov, ktoré zavádzajú? Ja si to napriklad vôbec nemyslím.
Loveyn, uprednostnujem vecnu diskusiu, vymenu argumentov. Prechod do osobnej roviny vacsinou nevesti nic dobre (vraj k nemu dochadza, ked uz nie su argumenty). Prechod do osobnej roviny velmi casto len eskaluje napatie a odputava od temy. Z tohto dovodu som ta slusne, bez revansovania upozornil, ze o prechod do osobnej roviny nemam zaujem a ocakavam vecnu argumentaciu.
Co sa tyka kritickeho myslenia - obidvaja viac ci menej pracujeme s dohadmi. Ty napriklad pises, ze uz sa neda nic zmenit - akym sposobom si dosla k takemuto zaveru? Ako velmi kriticky si to zhodnotila? Cize odidvaja pracujeme s dohadmi a diskusii nepomoze, ked sa budeme osobnymi narazkami dotahovat, koho kriticke myslenie je to lepsie a koho to horsie.
A ano - sme na zoznamku, prave tu mame sancu ukazat, ako (do akej miery) si dokazeme vymienat argumenty na urcitu vec bez zbytocnych osobnych narazok. Ak nam tato zrucnost chyba chyba v obycajnej diskusii v blogu, co sa da ocakavat v partnerskych diskusiach, vsak?
Aky vyznam maju protesty, to sme mohli vidiet a pocut. Aj nas premier tesne pred 17/12/2020 zacal slubovat, ze dalsie testovania budu uz len dobrovolne a ze aj ockovanie bude len dobrovolne. Len protesty 17/11/2020 ustal, dalsie vacsie neboli a tak zmenil retoriku, opat zacal hovorit o povinnom testovani a ockovani. Dalej dosli v Dansku, tam po 9 dnoch verejnych protestov bol pozastaveny zakon o nasilnom ockovani (aj ked nemaju vyhrate, to je hadam jasne).
Aj v inych krajinach sa postupuje sice tym istym smerom, ale odlisnym tempom. V inych krajinach sa lepsie modlia za to, aby ich vodca zostal co najdlhsie (lebo po nom urcite pride horsi)? To je ten jediny rozdiel?
Je to to najjednoduschie uvazovanie, ze vlada nebude mat tendenciu opakovat chyby tej predchadzajucej - uz len preto, ze by znova riskovala pad. U nas sa nieco take v novodobej historii nedialo, aspon si nepamatam (ak nepocitam umele pady vlad, kedy napr. kontroverzne privatizovanie smerom dnu bolo vymenene za kontroverzne privatizovanie smerov von, kedy jeden druh totality bol vymeneny za iny a pod.).
Mam rad alternativne myslenie, ale je to len jedna z moznosti. Jeden skusenejsi pan kedysi povedal (70 r., 2 vysoke skoly), ze zaujatost je ta najhorsia vlastnost. Vraj niekedy aj zabija.
Podla najnovsich sprav museli hospitalizovat bývalého policajného prezidenta Lučanského s viacnásobnou zlomeninou nadočnicového oblúku, krvácaním do mozgu, s okom mimo očnej jamky.
Zranenia Milana Lučanského si údajne vyžiadali 11 hodinovú operáciu vo Vojenskej nemocnici v Ružomberku.
Zavinenie spoluväzňom neprichádza do úvahy, nakoľko bol na cele sám: článok
Vyzerá to tak, že si s ním vo väzení niekto vybavoval účty a vybíjal si na ňom zlosť. Vivat "demokracia" !
A inak btw. Lučanský si dovolil pred plošným testovaním napísať verejne na sociálnych sieťach kritický názor na túto akciu. Čím nechcem naznačiť, že by ho zmasakrovali kvôli tomuto. Ale to tu nebolo ani za Mečiara ani za Fica, že by bývalých policajných prezidentov fyzicky týrali vo väzniciach.
Predpokladám, že oficiálna verzia v mainstreamových médiách bude, že si to oko vylúpil sám. (Myslené ironicky).
Naposledy upravil lesanka333 dňa 2020-12-11 18:01 GMT
Ja som niekde čítal, že to mu pri cvičení praskla cievka v oku. Človek aby sa bál už aj zacvičiť si, ešte mu kvôli tomu vypadne von oko.
Skoro som zabudol,,, tak ako som tam niekde hore písal, že postih zákonný sa blíži na hlavy tých, ktorí spoluúčinkovali na proteste v Prešporku, tak, nie je to tak. Je to ešte horšie, lebo tá sankcia sa bude týkať len tých, kerí protestúvali priamo pred domom nášho najvyššieho...
kerému akože fakt
za toto "vivat"
a kolega môj medzi nimi
Tiež je takto podozrivý
Špióni mu foto sňali
Potom na vysluch ho predvolali
Veď za takéto akcie
Smrtelnikom sankcie
Bo idiot preveliky
nadrbal sa do politiky
A čo je na tom najhoršie
Že ziskal miesto najvyššie
Aj u nás v práci je to už cele v "riti", údajne z ekonomických dôvodov už vyrazili 5 ľudí. Ja som dnes asi na poslednej nočnej možno až do marca a som tu úplne sám čo nikdy nebyvalo.
Aj henten, čo protestoval pred Matovičovim domom, tomu končí zmluva na konci roka, keď mu k tomu "nadrbú" 1600€ pokutu môže si to hodiť.
Takým truľom čo nie su v sukromnej výrobe, ale sú napichnuti na nejaký štátny rozpočet, tým sa to drista o lokdaune, keď si nemusia na seba sami zarobiť, ale parazituju svojou dôležitosťou na práci tých čo ten rozpočet napĺňajú! Takí vždy dostanú do válova od štátu (rozumej ako prerozdelenie toho, čo niekto iný vyrobí)
A nakoniec ti tu budú ešte vypisovať, že nie si ohľaduplny a súcitny ako nejakému zločincovi, alebo ako nejakému debilovi čo nevie naratať do desať.
Ľudský život je naozaj dôležitý ako sa píše, je dôležitejší aj pred majetkom, ale nikde sa nepíše že život 80 ročného, ktorý skončí o 2 mesiace skôr, je dôležitejší ako život dvoch 40 ročných!!!
Veď aj ja sám kebyže mám už nejakých 80, ani by ma nenapadlo "zaclanať" tu nejakým 40 ročným, a radšej by som dobrovoľne nastúpil na loďku Cháronovu,,, a tu sa z toho robí neskutočná veda.
Veď aj moja mama si praje aby zomrela prirodzene a v pokoji doma a nie niekde v nemocnici, v cudzom prostredí s cudzími ľuďmi, napichnuta na nejaké pristroje, takže starí ľudia sa smrti neboja tak, ako sa mladí obávajú o ich život! A ja si budem priať to isté ako ona!
Naposledy upravil misomiso_ dňa 2020-12-12 03:58 GMT
Mišo, to musela byť riadna šupa, keď ťa žilka praskla, keď mu niekoľkonásobne zlomila nadočnicový oblúk.
Ja si myslím, že Lucanskeho chcú asi prepustiť. Veď keď " Mako sral krv" predtým ako ho prepustili, toto je asi signál, že Lučansky pôjde domov
"...Podla toho, ake 4 vlny ockovania prezentovali..."
Teraz si sklamala ty mňa. Ako keby niekedy platilo niečo, čo povedali dlhšie ako tri dni (obrazne povedané)
Autobus
toto je asi signál, že Lučansky pôjde domov
Mišo, ty nesleduješ trendy v tejto oblasti. Dnes už sa zase vie, že spadol na posteľ a žiadne zlomeniny nemá
EUROREŠPEKT
Lučanský nemal samovražedné sklony, pokúsili sa ho zavraždiť
redakcia13 decembra, 2020
Pod mojim statusom na FB sa objavilo množstvo komentárov k Milanovi Lučasnkému. Jeden z nich bol mimoriadne vážny a týkal sa okolností úrazu a zdravotného stavu Milana Lučanského:
Pani Koliková…buď niekto klame Vám alebo účelovo klamete Vy sama.
Lučanský bol prevezený do Nemocnice pre obvinených a odsúdených v Trenčíne napriek protestu lekárov v Ružomberku. Jeho zdravotný stav neumožňoval prevoz.
Pokiaľ niečo vyslovíte mali by ste mať ako ministerka istotu.
Ja som videl fotky Lučanského. Na tele mal viac ako 40 pohmoždenín a podliatin. Navyše zranenia hlavy aké mal si človek nevie privodiť sám ani len omylom. Jedenásť hodinová operácia mu zachránila život, ale len dočasne, nakoľko nemocnica v Trenčíne nie je ani z ďaleka vybavená na prijem pacienta v takomto stave. Interné oddelenie má jednu celu pomyselnú ako JIS, ale na tej sa riešia len hladovkári, ktorých tam priviažu aby ich mohli zachrániť.
Intubovaného pacienta ako Lučanský tam nemajú ako zvládnuť. Navyše prevoz pacienta v tomto stave bolo jeho priame ohrozenie na živote. Buď to neviete alebo to kryjete a prevoz bol nariadený, aby sa civilné osoby v nemocnici nedozvedeli o okolnostiach jeho stavu…
Naozaj nerobte z ľudí bláznov takýmito vyjadreniami je to nedôstojné pre ministerku spravodlivosti
Zriaďte komisiu, ktorá toto možné podozrenie z úkladného pokusu o vraždu vyšetri. Nie som zástanca Lučanského ako osoby. Chodím okolo jeho majetkov a vidím čo všetko vlastni aj na biele kone ako je Hrnčiar a Kubinec. Ale je to človek aj keď potencionálny zločinec. No Vaše vyjadrenie Vám neuverí ani Krajči v humne s jeho Duchom Svatým…
" "Neopatrne spadol na kovovú posteľ, toto je príbeh, ktorý pán Lučanský povedal príslušníkovi zboru. Spadol, nebral to poranenie na žiadnu váhu a potom robil kliky," dodala. V cele bol v tom čase sám. "
https://slovensko.hnonline.sk/2264606-co-sa-stalo-lucanskemu-v-cele-spadol-na-kovovu-postel-a-potom-robil-kliky-tvrdi-kolikova
A ovce žerú a žerú..
To všetci robíte na oddelení, kde toho pána ošetrili, keď viete, ako to celé bolo?
Nie, ale čítame v médiách . Aj vyjadrenia sestričiek a lekarov
No... keď som tu pred dvomi dňami s ironickou nadsázkou písala, že oficiálna verzia v mainstreamových médiách bude, že si to oko bývalý policajný prezident vylúpil sám... ako vidím, predpokladala som správne.
Včera v médiách presviedčali, že generál Lučanský sa pokúsil o samovraždu, čomu žiaden súdny človek neuverí.
A dnes zasa info z médií, že údajne padol vo vyšetrovacej väzbe na posteľ. To si tie médiá myslia, že máme všetci v hlave seno alebo čo ? Ja už nemám slov.
Eustacia: Nie, nerobíme na oddelení, kde generála Lučanského ošetrovali. Ale keď bývalý policajný prezident utrpí vo vyšetrovacej väzbe úraz, tak to vyzerá dosť podozrivo. Ešte keď bol gen. Lučanský policajným prezidentom, tak som pozerala besedu s ním a mám taký dojem, že tam spomínal, že dostával vyhrážky, že ho chcú zabiť.
Okrem toho, jeden z bývalých ex-siskárov, ktorý podal trestné oznámenie na Pentu a ktorého kvôli niečomu zobrali potom do vyšetrovacej väzby, potom dopadol tak, že skončil v kóme. Šírili sa tuším dohady, že ho v tej vyšetrovacej väzbe mohli otráviť.
Trocha dosť podivné "náhody", že sa politicky nepohodlným ľudom vo vyšetrovacej väzbe stávajú takéto akože "nehody".
Naposledy upravil lesanka333 dňa 2020-12-13 19:52 GMT
Vedľajšie účinky. Je celkom malé ćislo, keď sa napíše 1z1000,alebo 1zo100. Keď sa to ale potom prepočíta na 5 miliónov a tých vakcin bude treba do roka asi 4 (podľa dostupných informácií) , tak len v prvom roku ku vyjde už číslo hrozivé. Horšie ako keď zverejnia počet zomrelých pozitívnych! na covid.
To myslíš, že pánbožko má z teba radosť, keď chvališ vraha?
A vám tu ani vôbec nieje rozumieť, čo vlastne riešite! Zdá sa, že ste prešli zo súkromna do verejna.
Ahoj Anneliese, to, že sa vojaci a policajti správali k dôchodcom a mladým mamičkám ohľaduplne, to je chvályhodné a slúži im to ku cti. Ale nič to žiaľ nemení na tom, že niektorí starí ľudia sa bez modrých certifikátov o negativite nedostanú na poštu a nedajú im dôchodok alebo ich ani neošetria v niektorých ambulanciách. To je porušovanie ľudských práv a to je to, čo kritizujem vo svojom blogu.
Ďalšia vec je to, že keď malým uzavretým priestorom prejde za deň niekoľko stoviek ľudí, a miešajú sa tam nakazení ľudia s nenakazenými, je to zdravotné riziko a aj zdraví ľudia sa môžu pri tom nakaziť. Na to poukazovali aj niektorí epidemiológovia a lekári, ale premiér ich umlčal.
Ako je to možné, že v tzv. červených okresoch sú ešte aj v druhom, resp. v treťom kole stále ešte nejakí nakazení koronou, keď boli v predošlých kolách tí istí ľudia negatívni ? Kľudne sa niektorí z nich mohli nakaziť aj počas predošlého kola testovania, ak stáli v tom chlade 2 hodiny blízko pri nakazenom človeku a išiel pred nimi na výter, počas ktorého musí byť človek bez rúška, ešte má pred výterom smrkať a kašlať (v interiéri). Na cintoríny ľuďom zakázali ísť, ale stáť 2 hodiny v rade na testovanie s nakazenými ľudmi - to je akože v pohode... Logika šuvix...
Naposledy upravil lesanka333 dňa 2020-11-08 12:42 GMT