Archívy

Reklama

skuska rozhlasu : dobyjanie

Co si predstavujete pod pojmom dvorit zene, dobyjat zenu, bojovat o nu? Je to podla vas spravne? Preco? Ako dlho treba dobyjat/bojovat/dvorit? Prosim o konkretnejsie odpovede.
Pridal lednacek on 22/05/2019 05:40

Komentáre (68)

neveriacitomas je odhlásený top neveriacitomas napísal dňa 22/05/2019 06:00 :

je to normálne, no nech sa vyjadria ženy smile

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 22/05/2019 06:04 :

Kludne sa mozu aj muzi vyjadrit. Zaujima ma aj, ci sa to odporucalo v nejakej krestanskej lietarature.

aava je odhlásený top aava napísal dňa 22/05/2019 06:29 :

Ked ma muz o zenu zaujem, mal by sa jej dvorit a bojovat o nu , samozrejme, ze je to spravne. Ako dlho treba dobijat/bojovat/dvorit? Stale.
Ak ale zena da jasne najavo, ze zaujem o daneho muza v ziadnom pripade nema, mal by to dotycny pochopit a hladat inu.

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 22/05/2019 06:44 :

Aava, co myslis tym dvorenim? Skus prosim uviest priklad.

Napriklad zenu nepoznam dost dobre a ona sa nechce stretnut, pretoze chce byt dobijana. Ako dlho ma muz bojovat o stretnutie a ci vobec v tomto pripade?

aava je odhlásený top aava napísal dňa 22/05/2019 06:52 :

To dnesni muzi uz ani nevedia, co je to dvorenie?

O stretnutie by si mal bojovat ak ti dava najavo nejaky zaujem aj ona, ako dlho bude treba.

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 22/05/2019 07:02 :

Ja si skor myslim, ze ked sa s tebou nechce stretnut, tak to znamena, ze... sa s tebou naozaj nechce stretnut. Dobyt srdce zeny si predstavujem v uplne inom vyzname, nie v tom, ze CHCE to tak ta zena. Ale v tom, ze to chce muz a zena o tom nema tusenie. Ak tomu predchadzalo odmietnutie, tak asi zena tuzi po niekom inom.

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 22/05/2019 07:03 :

Ako ma muz bojovat o nieco, co nepozna?

Cize ma jej nosit kvety, bonboniery, klacat pred nou, prosikat o stretnutia...a po prvom-druhom stretnuti zisti, ze vztah s nou nema vyznam a tak sa vytrati z jej zivota nenapadne ako gafor? Nemyslim to v zlom, len to nechapem.

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 22/05/2019 07:07 :

Prskavka, povedzme, ze je to naozaj tento pripad, ze zena odmieta stretnutie a ten muz si je 100% isty, ze ma zaujem, ze mu to dava okato najavo...a vie aj od inej osoby, ze ona ma zaujem.

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 22/05/2019 07:32 :

Lednacek, ale si si isty? Logicky mi nejde do hlavy, ze by zena muza odmietala. Riskovala by tym velmi vela, keby naozaj ma o neho uprimny zaujem. Zeny su komplikovane, uznavam, ale asi nie az tak. Keby to predsalen bolo ako hovoris, chcel by si zenu, ktora hovorí A a mysli si B?

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 22/05/2019 07:38 :

Nie, je mi to proti srsti. Preto sa to snazim pochopit. A ano, som si isty.

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 23/05/2019 05:12 :

Dobývanie ? To je čo ?? Ak sa mi žena páči, pozvem ju niekam. Podľa toho akým štýlom odmietne rozmýšľam, či to ešte skúsim. Aj tie "naj" ženy, ktoré mi dajú "aktívne" odmietnutie pozývam maximálne 3x. Nebudem mrhať svoj drahocenný čas na niekoho, kto o to nestojí, resp. ho ešte ani poriadne nepoznám...
Ak sa žene aspoň trochu páčim, nebude riskovať že ju nechám tak a teda nebude odmietať stretnutie.

tridsiatnik je odhlásený top tridsiatnik napísal dňa 23/05/2019 05:30 :

malá gramatická vsuvka ...

dobiť = batériu, niekoho surovo zbiť
dobyť = získať, dobyť ženské srdce thumbs up

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 23/05/2019 05:54 :

Ďakujeme za gramatickú vsuvku. Ja len dodám, že ťažko sa taká žena dobyje, ktorá ťa hneď odbije grin

pascendi je odhlásený top pascendi napísal dňa 23/05/2019 07:00 :

Dvorenie ano minimalne to stare dobre. Starociami vybrusene, respektujuce dobre mravy a dostojnost zeny. Dnes nahradene tzv. balenim co su vlastne akesi techniky sledujuce kadeco ine.

silvestersilvo je odhlásený top silvestersilvo napísal dňa 23/05/2019 08:21 :

Dvorenie to kedysi znamenalo dnešným jazykom flirtovanie, nebolo to ani vtedy,kedysi ružové,tiež bolo bočné,kadečo iné..

pascendi je odhlásený top pascendi napísal dňa 23/05/2019 08:39 :

to je pravdepodobne odkukane z filmov, casopisov ala plus 7 dni, internetu.... a zrejme sa este dozviem aj kadeco ine napr. o dnesnej uzasnej pokrokovej, modernej dobe a starej zaostalej, spiatocnickej, "stredovekej"...

aava je odhlásený top aava napísal dňa 23/05/2019 10:00 :

Dvorenie je uplne prirodzena vec, vyskytuje sa aj v risi zvierat.

romantika je odhlásený top romantika napísal dňa 23/05/2019 10:18 :

https://www.interez.sk/blog/staromodne-randenie-malo-svoje-caro-tychto-12-krasnych-zvykov-sme-mali-vratit-spat/

pascendi je odhlásený top pascendi napísal dňa 23/05/2019 10:44 :

presne tak aava, tu spominany priklad rozumiem asi tak, ak idu signsly o zaujem, tak tie prve mozu byt iba o zaujme spoznat, kedze nepozna daneho cloveka, a nie hned o tom ze chce s nim chodit, kedze ho nepozna, a ak sa dotycny zachoval inak ako si predstavovala, no tak v jasnom odmietnuti je hned aj to druhe, niet co riesit.
Este by som pridal k tomu prispevku, kedze niekto sa ozval ze aj kedydi bolo aj ono, tak ok, respektujuce mravy, dostojnost a postavenie zeny a samozrejme aj Adamov pad, kedze ten dnes zmizol z myslenia ako ten gafor.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 23/05/2019 01:51 :

pascendi, to fakt take super bolo? a čo napr. také právo prvej noci?

pascendi je odhlásený top pascendi napísal dňa 23/05/2019 02:18 :

A co pisu v plus sedem dni, na internete, hovoria v tzv. "dokumentoch" a inde takom niecom nech som v obraze, lebo netusim ako to patri k teme dvorenie(potazmo dvorenie v klasickej dobe)

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 23/05/2019 02:50 :

vypoveda to o tej "klasickej" dobe

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 23/05/2019 03:59 :

nezabudka1234,
ja si o "klasickej" dobe myslím pravý opak, než čo som sa učil na marxizme. A čo Ty?

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 23/05/2019 04:12 :

Vdaka za malu gramaticku vsuvku, uz som to v blogu opravil.

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 23/05/2019 04:17 :

Pascendi, mna zaujima prave ten klasicky stary pristup.

Modernym pristupom nerozumiem. V niektorych pripadoch sa mi az zda, ze sa zena vyslovene sadisticky hra z  citmi/naklonnostou muza a existickuju dokonca sposoby ako muz na oplatku moze vybabrat so zenou, ktora sa takto sprava.

pascendi je odhlásený top pascendi napísal dňa 23/05/2019 05:04 :

Klasicky stary rytiersky bol overeny starociami a vybruseny do dokonalosti a nechybal mu krestansky etos, co sa dnes uz neda povedat. Isiel presne s vrcholom krestanstva a potom upadal presne ako doba.

neveriacitomas je odhlásený top neveriacitomas napísal dňa 23/05/2019 05:33 :

lednacek prečítaj si Dostojevskeho Idiota alebo Bratia Karamazovci a uvidíš čo sú sadistické hry grin

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 23/05/2019 05:35 :

Jajjan,  ja som marxizmus nemal smile

neveriacitomas je odhlásený top neveriacitomas napísal dňa 23/05/2019 06:29 :

nezabudka1234 to neznamená že ním nie ste ovplyvnený

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 23/05/2019 06:41 :

tomino, a čo ťa priviedlo na túto myšlienku? to skôr sa spýtaj pascendiho na tie romanové motívy smile skratka to sa týkalo , ako sa dnes hovorí, vrchných 10 tisic(a aj tam sa dvoril zabezpečený dôchodca teenegerke o ktorej osude sa dohodol so svokrom . Prostý človek vidiecky to mal lahšie, tam sa mohla aj laska vyskytnut.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 23/05/2019 08:09 :

nezabudka1234,
nájdi si, čo hovoria o stredoveku skutoční historici a nie marxisti a neomarxisti.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 24/05/2019 02:33 :

Chceš povedať, že právo prvej noci neexistovalo? Že, hlavne v mestách síce bolo dorenie, ale predchádzala mu dohoda otca so zenichom (zabezpečením)- t.j. 20 ročný rozdiel.?

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 24/05/2019 02:35 :

Chceš povedať, že to nebola vtedy samá vojna?.... A ďalej o tej dobrotu, napr mor, nebudem rozpisovať

miro3 je odhlásený top miro3 napísal dňa 24/05/2019 02:12 :

Podľa mňa dvorenie je spôsob spoznať, či sa k sebe dvaja hodia a budú prehlbovať vzájomný vzťah. Dvorenie je oťukávanie v podobe šteklivej komunikácie. Ak pri dvorení cíti jedna alebo druhá strana, že reakcie od toho druhého mu nevyhovujú, je to signál, že sa k sebe nehodia, treba prestať a dvoriť inde. V dvorení by nemalo byť nič nútené, pretvarované, nemali by tam byť nezaslúžené dary, prosíkanie ani nič podobné. Musí byť zachovaná dôstojnosť ženy, ale aj muža.

Ak necítiš dostatok záujmu u ženy alebo máš od nej pozitívne signály a prekvapivo ťa odmietne, daj jej to najavo, prestaň sa o ňu zaujímať, máš predsa dôvod. Ak žena o muža má záujem, nenechá ho odísť. Ak ťa nechá tak, je to prejav, že nemá až taký záujem, alebo nevie čo chce, možno je s tebou, lebo sa snažíš a dávaš, páčia sa jej tvoje dary, tvoja náklonnosť, cíti sa dôležitá a niekedy to chce aj využiť, akonáhle prestaneš a skôr či neskôr prestaneš, pôjde to do stratena. Musí sa jej páčiť tvoj charakter, nie tvoje dary. žene sa páči dobýjanie mužom, ale nesmie to byť to, prečo chce byť s mužom.

Netreba sa báť odmietnutia, naopak, riaď sa tým. Tá pravá ťa neodmietne. Sympatie musia byť vzájomné, inak to nemá zmysel. Sú samozrejme aj výnimky. Dlhšie dobýjanie je riziko a musíš sám vedieť, či si dostatočne silný a trpezlivý pre úspech a zároveň odolný voči prípadnému neúspechu. Ak na to máš, dobýjaj, ak nie, nájdi si ľahší cieľ. Nie je to hanba nájsť si taký cieľ, na aký máš. A to je aj zámer prirodzeného výberu. Ak je žena náročná na dobíjanie, bude aj v iných oblastiach života náročná na vytrvalosť u muža. Jednu bitku prežiješ ale ďalšiu nemusíš, ak si vyberieš nesprávny typ ženy, hoci sa ti neviem ako môže páčiť.

neveriacitomas je odhlásený top neveriacitomas napísal dňa 24/05/2019 02:38 :

nezabudka1234 v každej dobe je v spoločnosti niečo za čo sa mžme hanbiť, dneska sú to napríklad potraty

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 24/05/2019 04:49 :

Lenže ja nechvalim dnesnu dobu na rozdiel od iných, čo sa v tej minulej vidia. vidia sa tam ale ako krali grin , lenže kral bol len jeden smile .

pascendi je odhlásený top pascendi napísal dňa 25/05/2019 09:57 :

Ako vidim zas sa tu riesi tepla voda, i ked je vec jasna, ktora doba to je ked kulminovala duchovnost. Ak niekto nevie tak od Adamovho padu v kazdej dobe sa bude prekracovat desatoro, bude sa vrazdit, kradnut, smilnit, klamat atd. netusim sice ako to suvisi s tym ktora doba je ta naj. Vsak na svete je len jedna dokonala spolocnost, a urcite nie podla toho ze bol vtedy raj kde sa nehresilo, ale nieco ine.

neveriaci tomas a ako suvisi napr. to povedane s tym ze nejaka doba je ta naj.

pascendi je odhlásený top pascendi napísal dňa 25/05/2019 06:34 :

prskavka este doriesit ci treba cakat na signal od zeny(ze "dobyjanie" moze zacat resp. urcite spoznavanie ), alebo kludne prekvapit a oslovit prvy aj bez signalu? Tu je mozno rozdiel medzi "realitou" a internetovym zoznamovanim.

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 25/05/2019 08:51 :

Miro3, s tym suhlasim. Ja som ju volal 3x na stretnutie, 3x nedala jasne stanovisko, tak to jednoducho prijal, nehadzal sa o zem, prestal sa o nu zaujimat a myslel som si, ze vec je vybavena. Lenze som kazdy den bombardovany spravami od nej, ziarli kde sa da, dava skumave otazky...a hovori cosi o "nechapavom".

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 25/05/2019 08:58 :

Prskavka, suhlasim, ze ked ma zena uprimny zaujem, tak suhlasi so stretnutim. Len si pozri internet, je plny dobrych rad ako robit drahoty  pri pozvani na rande a  umelo tak zvysovat svoju cenu, hovorit NIE a mysliet ANO. Je to infantilny, detsky svet.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 25/05/2019 09:49 :

lednacek,
aspoň teraz vieš, čo môžeš od nej čakať. Také isté SMS, žiarlivosť, výsluchy a pod. by si mal aj vtedy, keby si "chápal".
Asi najlepšie je v tomto prípade dovi-dopo, a zamknúť dvere aspoň na 3 zámky.

aava je odhlásený top aava napísal dňa 26/05/2019 06:51 :

Co tak spytat sa jej narovinu...
nech ti vysvetli to, co nechapes.
Pisal si, ze ju nepoznas moc dobre, mozno chce, aby si chcel najprv spoznat. Mozno ma pocit, ze ju tlacis do stretnutia. Ona ocividne zaujem o teba ma, kedze ti pise..., tak ak mas aj ty, tak s nou komunikuj, dobijaj ju, zaujimaj sa co chce ona a ako si to predstavuje,  mozno aj rok, kym nebude pripravena sa stretnut. Ak by si ju mal rad, bol by si vdacny aj za pisomny kontakt s nou a netlacil by si na nu.

Naposledy upravil aava dňa 2019-05-26 07:56 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 26/05/2019 07:16 :

Niet čo dobýjať. Sú to len princezničkovské manipulatívne hry.

pascendi je odhlásený top pascendi napísal dňa 26/05/2019 07:31 :

aava no to by som asi nechal, nepokladam take spravanie za spravanie vyzretej dospelej zeny. Takto konfuzne sa spravat to nie je ok, poznam to ked si to potom rozmysli(ked najprv ano, potom nie  potom chce zas ano), ale to tiez neriesim. Treba si vediet selektovat hned na zaciatku. Okrem inych problemov z reality napr. hned vediet ci nie je napr. "rozvedena" a pod. otazky.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 26/05/2019 07:34 :

Vykašli sa ty, chlapec, na ňu. celý život by sa s tebou takto pohravala. Prečo by si si mal ty "uvedomovať o čo prichádzaš" ? ty si snáď menejhodnotnejší ako ona? Nemá si ona uvedomiť o čo príde, ak sa nevyjadrí?ruky preč

aava je odhlásený top aava napísal dňa 26/05/2019 08:11 :

To je len lednackova verzia. Tipujem, ze v skutocnosti je to trochu inak. No nic, chlapec zrejme o dievca skutocny zaujem nema. Pohrava sa s nou on. Dnes aby este dievca dobyjalo chlapca, hrozne. Muzi su princeznicky.

Naposledy upravil aava dňa 2019-05-26 09:12 GMT

pinokio je odhlásený top pinokio napísal dňa 26/05/2019 08:13 :

Žena je ta, co si vyberá a ma aj posledné slovo, či sa nám to páči alebo nie, taka je realita.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 26/05/2019 08:58 :

Káva, to by sa ti tak páčilo, aby sa t muž krútil okolo zadku a ty by si robila drahoty. Dospelí ľudia si narovinu povedia či sú si navzájom sympatickí a či chcú jeden druhého vzájomne ďalej poznávať. Je to tak fér pre oboch.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 26/05/2019 08:58 :

smile to je, ale len posledných , ani nie, 100 rokov. Žeby preto bolo toľko rozvodov?  cry

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 26/05/2019 09:02 :

aava, ty pociťuješ nejakú nenávisť voči mužom? Preco robiš z lednacka klamara? To akože muži klamu a ženy hovoria pravdu? grin

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 26/05/2019 09:20 :

Lednacek, prosim ta, ked zena povie nie, tak to ber ako nie. Mam s tym skusenost. Zo slusnosti som tu na internete odpisala, snazila som sa v niecom pomoct, ale uz od zaciatku som jasne vysvetlila, ze o stretnutie s nim nemam zaujem, nech si hlada niekoho zo svojho okolia. Zo slusnosti som to musela zopakovat hned niekolkokrat, kedze sa to opakovalo a dotycny to nechcel stale pochopit. Ked som videla, ze to nema zmysel, prestala som odpisovat, zacali utoky, vysledkom je kvetnaty komentar k mojmu profilu, ktory tam ponecham, aby som chranila ine dievcata. Lednacek, ty pises celkom prijemne a urcite mas dobre sposoby a zdravy rozum, velmi ti drzim palce a dodavam: neplytvaj svojim casom na zenu, ktora ta odmieta. Ak to tak chce, tak to tak citi. Ak to tak nechce, tak to bude jej velka skoda.

Naposledy upravil prskavka dňa 2019-05-26 15:01 GMT

pascendi je odhlásený top pascendi napísal dňa 26/05/2019 09:53 :

pinokio presne tak, ked to ide podla pravidiel... lenze dnes uz nie vzdy

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 26/05/2019 12:22 :

Skusim s nou prehovorit. Nechcem na nu tlacit, ale na druhej strane sa chcem citit ako clovek, ked komunikujem so zenou. Zaciatok kazdopadne nevesti nic dobre.
Z toho, co vidim, sa mi to javi tak, ze ona je presvedcena, ze robi dobre. A to celkom myslim este vnimam realitu.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 26/05/2019 12:45 :

Lednacek? Tým že sa jej ozývaš, svedčí o tom, že máš o ňu záujem a nie je ti jedno. Ona by si mohla uvedomiť či je jej správanie v poriadku. Mysli na svoju dôstojnosť.

Nebudem ti rozhodne radiť čo máš robiť. Urob čo uznáš za vhodné, je to tvoje rozhodnutie. Nejaké rady do života, ako sa máš zachovať, nech si každý odloží sám pre seba do vlastného života.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 26/05/2019 02:14 :

Priamosť a úprimnosť si s opatrnosťou a zdržanlivosťou vo vzťahu vôbec nemusia protirečiť. Dokonca ani jeho romantický rozmer netrpí hovorením vecí narovinu. Teda za predpokladu, že ide o vzťah dvoch dospelých, psychicky zdravých ľudí, ktorí vedia čo chcú. Nejaké falošné okolky z akéhokoľvek chorého dôvodu tam nemajú čo hľadať.

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 27/05/2019 12:36 :

lednacek : Mojich pár myšlienok k tomu čo preživaš:
1. Treba si uvedomiť, že ženy veci robia nepriamo. (väčšinou) To znamená, že máloktorá ti narovinu povie, že nemá záujem. Nepriamo však koná a tiež vysiela signály, ktoré keď správne dešifruješ, bude ti jasné na čom si.
2. Ak pozvanie odmieta, síce môže robiť "drahoty" ale ak by mala ozaj záujem, tak 3x by už prijala, lebo by sa bála, že ťa odplaší.
3. To, že o teba stále javí záujem, čím živí tvoju nádej, môže mať viacero príčin, 2 najpravdepodobnejšie ti napoviem, ale asi ju poznáš viac ako ja, tak skôr určíš tú správnu:
Buď sa s tebou len hrá a pritom rieši niekoho iného. Alebo klasická možnosť prameniaca z ľudského ( a to teraz nie len ženského strachu, lebo robia to aj muži ) je, že si ťa drží v zálohe, lebo čo ak by to raz v živote oľutovala, že ťa poslala preč. Možno ju už nikto ďalší nepozve, tak sa uspokojí aj s tebou. Len vyčkáva, kým nedostane pozvanie od niekoho v jej  očiach lepšieho... Rozhodne to ale nerobí preto, že má o teba úprimný záujem sad . Asi som bol k tebe krutý, ale vždy je lepšia pravda ako milosrdná ložwink

Naposledy upravil analytik89 dňa 2019-05-27 13:46 GMT

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 27/05/2019 01:57 :

Nazdar dvoriči!

Dúfajme že dvoriť, tu znamená len uchádzať sa o priazeň, náklonnosť a lásku ženy. Ak je tomu tak, potom treba zodpovedať na dôležité otázky-KOMU??? a PREČO??? a AKO???

Toto si treba dobre vyjasniť pred ďalším pokračovaním dvorenia, aby sa niektorým nestalo v ich nadsnahe, že sklznu do planych lichôtok a poloimbecilnych pochlebovačiek.

Naposledy upravil misomiso_ dňa 2019-05-27 15:01 GMT

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 27/05/2019 02:41 :

Analytik, presne to napada aj mna. Co by si urobil?

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 27/05/2019 02:56 :

Mam pomerne dobry vztah s babou, ktorej sa dotycna pravdepodobne zdoverila (vyplyva mi to z  toho, co mi raz hovorila). Je korektne sa spytat jej, ze ci nevie ake ma umysly?

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 27/05/2019 06:06 :

lednacek: Myslíš, čo by som urobil na tvojom mieste ? Aj keď to pre teba bude možno ťažké, ale ak nemá záujem sa s tebou stretnúť, tak ja to chápem tak, že nemá úprimný záujem ani o teba. Čím skôr ju necháš tak, a začneš hľadať inde tým lepšie.... Teraz si predstav,  že napriklad o mesiac spoznas super dievča a vyvinie sa z toho vzťah. Potom si povieš niečo ako : no bol som pekný blb, že som strácal čas s niekým kto za to nestál... Viem o com hovorím,  tiez som si tym prešiel. Ale to je normálne, ani ten najlepší muž na svete neuspeje u každej ženy a opačne.... Treba to proste prijať, zmieriť sa s tým a ísť ďalej. Pamätaj,  že nie je jediná na svete. Takých ako ona a aj lepších nájdeš veľa aj keď si teraz myslíš, ze ona je tá "naj" tak nie je... Držím palce wink

Naposledy upravil analytik89 dňa 2019-05-27 19:07 GMT

Naposledy upravil analytik89 dňa 2019-05-27 19:16 GMT

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 27/05/2019 06:10 :

Co da týka tvojej druhej spravy, tak tam podľa mňa záleží na tom, či s tou treťou osobou máš lepší vzťah ty, alebo žena o ktorú sa usilujes. Ak ty a veríš jej, môžeš sa skúsiť spýtať. Ale tým si musíš byť na 100% istý. Lebo ak s nou ma lepší vzťah žena o ktorú sa usilujes tak to nedopadne dobre...

Naposledy upravil analytik89 dňa 2019-05-27 19:12 GMT

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 27/05/2019 07:08 :

Analytik, nemam problem to ukoncit. Zase opit rozkom sa nedam. Niektore veci podla mna hraju proti tomu, ze je to benching, napr. zjavne hovori o mne inym ludom a ti sa ku mne v tom zmysle vyjadruju. Ale mozno mota viacerych. smile
S tou druhou babou mam asi rovnocenny vztah a uz raz nieco bonzla, co asi nemala.

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 28/05/2019 05:26 :

K tomu len toľko, že pamätaj, že žena hovorí iné a chce iné ( väčšinou to býva pravý opak grin ) Podľa hesla, vtáka poznáš po perí, muža po reči a ženu po skutkoch...A teda, keď o tebe hovorí, nemusí to znamenať, že ťa chce. Sústreď sa na to, čo robí a nie na to, čo hovorí, alebo čo píše... Zober si len takú obyčajnú správu: Ak ti odpisuje hneď keď si ju prečíta, resp. odpisuje rýchlo, a často, je to väčší prejav záujmu ako keď ti bude v texte čokoľvek vypisovať, ale pritom ti napíše raz za deň...
Co sa týka tej druhej baby: odpovedal si si sam grin

Naposledy upravil analytik89 dňa 2019-05-28 06:26 GMT

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 28/05/2019 07:56 :

Odpisuje hned v drvivej vacsine pripadov.

Vzdy som si myslel, ze babu najlepsie spoznam, ked sa s nou budem stretavat. Toto je ale vynimka.

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 29/05/2019 06:25 :

Vdaka za nazory. Nakoniec som sa rozhodol to ukoncit. Nie je to ten pripad, kedy by stalo za to sa o nieco este snazit.

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 13/06/2019 02:18 :

Takze len kratko po tom, co som komunikaciu ukoncil, sa (na pocudovanie vsetkych naookolo) na scene objavil jej novy partner.

Naozaj sa mi to javi tak, ze ked na zaciatku nejde vsetko hladko, vzdy je za tym nejaka kuleha.

Len co by povedal jej novy frajer na to, ze este par dni dozadu ma kazdy den bombardovala spravami...

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 13/06/2019 03:29 :

Ako pri nadväzovaní vzťahov, tak aj v celom našom živote, nie sú tak dôležité slová, ale naše skutky práve ukazujú akými ľuďmi sme a o čo nám ide.
Zbytočne nám bude niekto vodiť medové motúziky okolo našich úst, keď skutky tomu nezodpovedajú.
Tak isto je to s našou vierou. Darmo sa budeme biť v hruď akými sme veriaci a katolíci, keď naše skutky tomu nezodpovedajú. Pokiaľ nežijeme našu vieru opravdivo, nesvedčíme o našej viere skutkami, tak sa nám nebude dariť ani vo vzťahoch. Lebo ako žijeme našu vieru, tak žijeme aj v ostatnom živote. Nie slová, ale skutky. Zbytočne budeme filozofovať o náukách viery, keď nepodáme blížnemu pomocnú ruku.

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 13/06/2019 04:04 :

Lednacek

To že ťa "kazdy den bombardovala správami" rozhodne niečo znamenalo, veci sa nedeju len tak náhodne. Ani ten "frajer" určite nebude "plod" náhody. Možno tebe, alebo aj celému vášmu kolektívu, takto len okázalo naznačuje žiadanosť  svojej osoby na "trhu".  

Možno by s tvojej strany nezaškodilo viac rozhodnosti a priamosti do budúcna. Napríklad už pri tretej správe (z tej bombardovacej smršti) by patrilo pozvať ju aspoň na kávu,,, a tam by sa ukázalo či dokážete spolu "koexistovať" aspoň v kaviarni.
grin