Archívy

Reklama

Stop liberálom : A teraz poviete co?

Hned v pondelok (1.4.) sa ozvala ohladom Istanbulskeho dohovoru zradkyna Zitnanska, ktora ho v 2011-om podpisala. Co ak sa ta liberalna spina, ktora zjavne nema problem s nicim co je v rozpore s Desatorom a dobrymi mravmi postara o jeho prijatie? Do kedy ju tu mienite vychvalovat do nebies? Potom si budete trepat hlavu o mur, ze kto sedi v prezidentskom kresle. Ved ta S*obodomurarska zberba sa len tak nevzda. Spamatajte sa!
Pridal kefas on 02/04/2019 05:36

Komentáre (42)

kava je odhlásený top kava napísal dňa 02/04/2019 07:26 :

Uz sa tolko nejeduj, zlostou nic nedosiahnes. A to ze nazves zenu spinou a este na krestanskom zoznamku je tvoja hanba.
https://www.startitup.sk/zuckerberg-v-rozhovore-upozornuje-na-dianie-na-slovensku-spomina-caputovu-aj-kuciaka/?

kefas je odhlásený top kefas napísal dňa 02/04/2019 07:38 :

A kludne to zopakujem, je to liberalna spina, ktora moze sposobit nepredstavitelnu skodu. Ak sem zavlecie Istanbulsky dohovor, stahujem sa na Ukrajinu.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 02/04/2019 03:20 :

Kefas a ktorým vlakom odchádzaš? Prídem ti zamávať? Maj sa na tej Ukrajine super, verím že nájdeš tam to čo si tu nenašiel.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 02/04/2019 04:47 :

" Prvý poprezidentský prieskum je tu. Zdá sa, že Slovensko naozaj túži po zmene. Najsilnejšia vládna strana Smer prvýkrát klesla pod 20 percent. Prekvapivý je výsledok koalície Progresívneho Slovenska a Spolu, ktorá sa umiestnila na druhom mieste so ziskom niečo vyše 14 percent. Predbehla tak opozičné stálice SaS, ktorá skončila na treťom mieste, OĽaNO i Sme rodina. Kotlebova ĽS NS skončila na štvrtom mieste. Koaličný Most-Híd by sa do parlamentu dostal len tesne."

michal je odhlásený top michal napísal dňa 02/04/2019 05:15 :

Volby niekomu zmenia zivot a niekto si len mysli ze mu zmenia zivot. No ale uvidime kde nasmeruje krajinu nova prezidentka aneskor vlada.

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 02/04/2019 06:22 :

Kefas,
odsťahuj sa rovno do Ruska alebo Azerbajdžanu,
lebo Ukrajina (rovnako ako my) podpísala Istanbulský protokol.
Ale obávam sa, že nakoniec to budeš ty, kto si bude trepať hlavu o stenu, že aký bol blbec, že uveril konšpiráciám o slobodomurároch a kydal na tých, ktorí posúvaju tento štát  k lepšiemu.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 02/04/2019 06:26 :

yay

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 02/04/2019 06:46 :

whitetiger  , keď už píšeš o blbcoch tak buď veľmi opatrný. Človek , ktorý tú pravidelne odporúča na študovanie pofidérnu stránku  konspiratori.sk , tak má k normálnosti veľmi ďaleko. Ak si aspoň trocha vzdelaný a ovládaš nejaký cudzí jazyk, tak materiálov o slobodomurároch nájdeš v angličtine, nemčine, francúzštine, taliančine a v mnohých iných jazykoch na tisíce. V minulosti sa o slobodomurároch aj písalo v tlači, napr. pred prvou sv , vojnou a dokonca niektorý poslanci v parlamentoch o nich hovorili otvorene ako o protispoločenských a proticirkevných živloch.  Keď sa tu hraješ na katolíka, tak by si mal vedieť , že v minulosti  mnohí pápeži sa vyjadrili proti slobodomurárstvu aj formou vydania buly. Ale podľa tvojho „katolíckeho“ presvedčenia aj oni podľahli konšpiráciam.

A teraz daj do pľacu, nech sa tu pobavíme, že kto sú tí, čo posúvajú, tento štát dopredu. Žeby naša Žužu – smetisková panna, alebo Žitňanská?

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 02/04/2019 07:07 :

sivy, keby som tu dal niečie meno,
hneď by si ho okydal zo všetkých strán,
to je totiž jediné čo vieš,
však aj tvoje fotky, to nie je nič iné ako nenávistná propaganda a ja zásadne nehádžem perly sviniam,  
tie to neocenia.
Ale s tebou sa nedá diskutovať, lebo tvoja jediná obrana je útok - na hocikoho kto s tebou nesúhlasí,
nemáš na viac.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 02/04/2019 07:16 :

whitetiger, naco píšeš, ked nic nenapises.
mal by si mysliet ekologicky ako novozvolena prezidentka
"Klausov inštitút o Čaputovej: Má slabú kvalifikáciu a nič nedokázala. Baránek súhlasí" - https://spravy.pravda.sk/prezidentske-volby-2019/clanok/507620-klausov-institut-o-caputovej-ma-slabu-kvalifikaciu-a-nic-nedokazala-baranek-suhlasi/

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 02/04/2019 07:18 :

Treba si uvedomiť, že ľudskými prostriedkami nemáme na to, aby sme zastavili nápor nemorálnosti na našu krajinu. Lenže my máme k dispozícii "viac ako dvanásť plukov anjelov", len ich treba aktívne zapojiť do nášho boja.

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 02/04/2019 07:39 :

whitetiger , o akej obrane to píšeš? Ja sa nemám prečo brániť. Že píšeš nezmysli, vraj  v profile mám fotky plné „nenávistnej propagandy“ , je tvoj problém, nie môj . Priateľu , keby si vedel, že ani toto nie je z tvojej hlavy.  Mňa to neuráža . So mnou sa vraj nedá diskutovať, ale tvoj koment kefasovi bol taký povýšenecký, že tam diskusia sa vôbec nepripúšťala.  Som si všimol, že vy slniečkári a údajne kresťania máte úžasnú schopnosť otáčať role. Včera nám to predviedla olgark, naše všeobjímajúce slniečko a keď bola prichytená pri nehoráznom pokrytectve , tak vyhlásila rovnako ako ty, že s nami nie je možné viesť konštruktívny dialóg.

Radšej sa vyjadri k pápežom konšpirátorom, to potom uvidíme kam siaha tvoje samostatné myslenie.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 02/04/2019 07:56 :

Ahoj Kefas,

chapem tvoje rozhorcenie, aj obavy v suvislosti s Istanbulskym dohovorom. Situacia nie je nastastie az taka beznadejna, ako sa ju snazila vykreslit Lucia Žitnanska. K celej situacii sa vyjadril aj advokat Anton Chromik, predseda Aliancie za rodinu - a ten na celu situaciu nahliada inak - jeho stanovisko uverejnil konzervativny dennik www.postoj.sk, neda sa mi skopirovat sem odkaz na cely clanok, tak ti v dalsom komenatari skopirujem aspon stanovisko pana Chromika. V diskusii pod tym clankom sa k tomu vyjadril aj dalsi pravnik, ak to najdem, pridam ti to sem, boli to rozumne nazory.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 02/04/2019 07:58 :

Stanovisko advokata A. Chromika z Aliancie za rodinu:
"Predseda Aliancie za rodinu, advokát Anton Chromík, ktorý sa angažoval proti prijatiu spomínaného dohovoru, však v reakcii pre Postoj tvrdí, že dohovor bez súhlasu NR SR platiť nemôže. Upozorňuje, že „podľa čl. 7, ods. 4 Ústavy SR na platnosť takýchto medzinárodných zmlúv sa vyžaduje pred ratifikáciou súhlas Národnej rady Slovenskej republiky“.

„Uznesenie NR SR k Istanbulskému dohovoru je práve kvôli kompetencii prezidenta formulované tak, že neukladá vláde, ale žiada vládu, pretože vláda koná z poverenia prezidenta podľa rozhodnutia prezidenta 250/2001 Z. z., ktorým preniesol prípravu a prerokúvanie tzv. prezidentských zmlúv na vládu SR,“ tvrdí Chromík. „Vzhľadom na platné uznesenie NR SR však Istanbulský dohovor nikdy nemôže nadobudnúť platnosť a túto skutočnosť je potrebné formálne oznámiť Rade Európy, pretože Slovenská republika prostredníctvom uznesenia NR SR jasne prejavila svoju vôľu nebyť viazaná Istanbulským dohovorom.“

Chromík taktiež varuje, že „ignorovanie uznesenia parlamentu, ktoré získalo podporu vysoko presahujúcu ústavnú väčšinu, môže v budúcnosti spôsobiť oslabenie kompetencií prezidenta“.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 02/04/2019 08:13 :

Uryvok z diskusie k vyjadreniu L. Zitnanskej o Istanbulskom dohovore v denniku www.postoj.sk. - komentar diskutujuceho (asi pravnika) s nickom Alfi:
"Sme parlamentnou demokraciou, zásadné rozhodnutia v otázkach zahraničnej politiky prijíma vláda, vláda sa zároveň zodpovedá parlamentu. Prezident má viac ceremoniálne, ako reálne právomoci a aj jeho oprávnenie dojednávať zmluvy je obmedzené tak zvykovým právom, ako aj potrebou rešpektu voči kľúčovej úlohe vlády v otázkach zahraničnej politiky.

Je pravdou že podľa aktuálneho rozhodnutia prezidenta (č. 250/2001 Z.z.) dojednávanie zmlúv, ktoré majú prednosť pred zákonmi, lebo vyžadujú súhlas parlamentu, nie je prenesené na vládu; vláda takéto zmluvy môže len pripravovať a prerokúvať. Na strane druhej ak sa vláda, v tomto prípade s podporou parlamentu, rozhodne, že naša republika neche byť zmluvnou stranou Istanbulského dohovoru, mal by to prezident rešpektovať. Nejde tu o nejakú výslovnú normu ústavného práva, ale opačné konanie prezidenta by bolo podľa mňa porušením ústavy, najmä konaním odporujúcim jej zmyslu a vzťahu kompetencií jednotlivých orgánov štátu na úseku zahraničnej politiky.
.............

Istanbulský dohovor podpísal zástupca štátu, na základe poverenia prezidenta, s výhradou ratifikácie. Podpis s výhradou ratifikácie aj ratifikácia sú medzinárodnoprávne úkony, na ktoré je podľa nášho ústavného práva oprávnený prezident, hoci spravidla buď generálne alebo individuálne poveruje osoby z exekutívy, aby menom nášho štátu tieto úkony realizovali. Ratifikácia vyžaduje predchádzajúci súhlas parlamentu, vrátane prijatia uznesenia, že predmetná medzinárodná zmluva bude mať prednosť pred zákonmi. Ide de facto o legislatívny akt, lebo ovplyvňuje nepriamo naše zákonodarstvo, nakoľko ratifikovaná a v zbierke zákonov publikovaná zmluva tohto typu má prednosť pred zákonmi a stáva sa prameňom vnútroštátneho práva.

No a z diskutovaného uznesenia parlamentu vyplýva, že parlament súhlas k ratifikácii Istanbulského dohovoru nedá a neželá si jeho ratifikáciu ani do budúcna.

Z uznesenia zároveň vyplýva smernica pre vládu, aby konala tak, nech už nie sme ani zmluvnou stranou ID. Samozrejme, formálne k tomu potrebuje vláda, jej člen, prípadne príslušný diplomat z rezortu zahraničných vecí poverenie prezidenta. Avšak parlament a vláda v súlade s ústavou jasne rozhodli, že zmluvnou stranou ID Slovenská republika nechce byť. Preto aj prezident, ktorý by odmietal dať takéto poverenie, by sa postavil proti rozhodnutiu parlamentu a vlády v oblasti, kde má síce ako hlava štátu ceremoniálne a formálne kompetencie, avšak nemá právo určovať konkrétny smer zahraničnej politiky vrátane toho, či máme alebo nemáme byť viazaný ID ako zmluvná strana." (krátené)

whitelion je odhlásený top whitelion napísal dňa 02/04/2019 08:14 :

whitetiger Každý v miere svojho chápania pracuje sám pre seba a v miere svojho nepochopenia pre tých, ktorí vedia a chápu viac. Akákoľvek moderná revolúcia, hoc i na dosiahnutie legitímnych cieľov, je riadená. Po revolúcii 1989 sa nikomu nič nestalo, čo znamená, že odchádzajúce a nastupujúce elity boli dohodnuté, celé to divadlo bolo riadené tajnými službami! V revolúcii v roku 1989 si ľudia mysleli, že bojujú samy za seba, no o nich vôbec nešlo a poslúžili len ako prostriedok, a nakoniec zostali oklamaní a okradnutí. Teraz to bolo o tom istom, kde blbci a whitetiger v svojej naivite poslúžili k tomu, aby bezobsažný manipulovateľný marketingový produkt sa stal prezidentom SR.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 02/04/2019 08:50 :

Whitetiger: Neviem, co ta vedie k tomu, ze tu s ludmi diskutujes uplne povyseneckym spôsobom a urazas ich... Pritom si ale neuviedol ani jeden jediny racionalny argument, ktory by sa tykal temy tohto blogu. Z autora blogu,ktory vyznava konzervativne hodnoty, sa vysmievas, nepriamo ho v svojich komentaroch oznacujes ako blbca a posielas ho, aby sa vystahoval do Ruska. Kto si ty, aby si tu rozkazoval diskutujucim, kam sa maju vystahovat a vysmieval sa z krestanov, ktori vyznavaju konzervativne hodnoty ?!!? Čo si to vlastne tu dovolujes k diskutujucim ?!! Sivemu vycitas, ze sa s nim udajne neda diskutovat, pritom ho bez mihnutia oka  metaforicky oznacis za svinu... Kazdeho, kto ma iny nazor ako ty, urazas, znevazujes a snazis sa ludi ponizit a zhodit. Ako nestranny pozorovatel ti mozem povedat, ze toto, co tu predvadzas, konstruktivna diskusia zaiste nie je. A ak si teda taky sebavedomy a mudry, ako si o sebe myslis...tak nech sa paci...som zvedava, ake rozumne argumenty si schopny uviest k tym vyjadreniam pravnikov, ktore som pridala v komentaroch vyssie a ktore sa tykaju temy tohto blogu. Mozes nam vsetkym ukazat, ci si schopny aj nejako racionalne a vecne argumentovat, alebo ci sa zmôzes iba na ubohé urazky...

kefas je odhlásený top kefas napísal dňa 03/04/2019 03:33 :

Mozeme sa uz len modlit, aby sa na Slovensku Istanbulsky dohovor nepodarilo presadit. Cim sa da dosiahnut vela. Kristus povedal: "Proste a dostanete." A to plati stale. "Nebo a zem sa pominu, ale moje slova sa nepominu." Liberali su zmena k niecomu horsiemu ako tu bolo do teraz, len to niekomu zjavne nedoslo.

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 03/04/2019 04:44 :

Kefas: K tomu "proste a dostanete". Kristus tam nikde nehovorí, že dostaneme to, o čo prosíme, ale len že "dostanete". Inak  by povedal "dostanete to". My totiž nedostaneme vždy to o čo prosíme, ale to čo on uzná za vhodné nám dať. Možno je Istambulský dohovor zas len ďalšia "skúška" ktorou nás skúša tak ako skúšal židov rôznymi pohromami.

olgark je odhlásený top olgark napísal dňa 03/04/2019 05:46 :

Sivý- vraj "pohoďákgrin" napísalwhistling.." a keď bola prichytená pri nehoráznom pokrytectve , tak vyhlásila rovnako ako ty, že s nami nie je možné viesť konštruktívny dialóg" gringringringringringringringringringringringringringringringringringringringringringringringringringrin

Sivý pouvažuj, či by nebolo dobré...rezervovať si miestenku v dopravnom prostriedku pri Kefasovi...opustili by ste svorne Slovensko a našli, možno i založiliwink novú krajinu- Sivoland winkwink myslím, že by ste si dobre rozumeli ... a iných...ľudí nepotrebujete... A hlavnou aktivitou Sivého bude "prichytávať", lebo vždy si vymyslí na niekom niečo, čo bude považovať za "prichyteniahodné"... Lebo postupne sa jeho sivý pohľad na život presúva do stále... tmavších farebných odtieňov.Títo veční negativisti sú v tom "zruční".

Obidvaja si dokonale vystačíte sami dvaja, takže budete mať o starosť menej...nemusíte, už ani nikoho hľadať. Zároveň budete in, lebo cestovanie je "v kurze". Len, to postupom času, podotýkam... krátkeho času bude mať jeden nedostatok...zistíte, že nikde nebudete šťastní, lebo... to, čo máte v sebe, si so sebou stále ponesiete ...


Veru, veru nie je možné viesť konštruktívny dialóg.Takže nemálo z nás na Zoznamku sa o to, ani pokúšať nebude.

kefas je odhlásený top kefas napísal dňa 03/04/2019 07:05 :

Pokial viem, Boh skusal Joba. Vyziadal si to diabol, ale pohromy ak prisli, boli trestom. Tu uz len Boh moze pomoct. Toto mi pride ako povzbudenie. Je to to o co ziadame peticiou. Este sme ju ani nestihli ukoncit a uz poslanci odmietli Istanbulsky dohovor. Boh zakrocil este skor ako peticia vobec bola odovzdana. Mozu si za to sami S*obodomurari. Chceli si zasa uctit diabla a tak sa postarali, aby bol Istanbulsky dohovor predlozeny prave 29.3. Kto nechape a nevidi to tam, prevratena 9-ka je 6-ka a 3-ka k tomu a tak mame 6x3, teda 666. Preco asi aj termin Brexitu mal byt prave 29.3.? To nikomu nedochadza, ze to vsetko zneuzivaju na oslavu diabla? Takych veci je plno. Len kto nechce, nevidi to. A to nie su ziadne konspiracie. Ludia praktizujuci okultizmus tu vsetko ovplyvnuju a do vsetkeho sa miesaju. No ziaden strom este do neba nevyrastol a pride aj ich posledny den. Zatial este maju cas zmenit sa, ako ma kazdy clovek. Kto ho nevyuzije, smola. Potom uz bude neskoro. Boh chce zachranit kazdeho. Ludia, ktori idu do zatratenia, idu tam z vlastneho rozhodnutia. Sv. Faustina mala moznost vidiet utrpenia zatrazenych. Je ich 7, ako symbol dokonalosti + utrpenie zmyslov. Nebudem ich tu vsetky menovat. Staci to prve, o ktorom pise. Ak sa clovek nad tym zamysli, je to nieco tak strasne, ze nic strasnejsie nie je. Je to strata Boha. Navzdy. Je hrozne na to len pomysliet.

Naposledy upravil kefas dňa 2019-04-03 08:16 GMT

whitelion je odhlásený top whitelion napísal dňa 03/04/2019 08:33 :

olgark Pozrime sa na to ako prebiehal konštruktívny dialóg zo strany pani Čaputovej. Akúkoľvek diskusiu a vecné argumenty smerujúce proti nej vyhlásila za útok na jej osobu a hneď sa skryla za psychodrísty o slušnosti a rozprávky ako treba bojovať proti zlu. Rola obete, do ktorej sa pasovala, priťahovala zmyslov zbavené čaputovce, ktoré sa vrhali z každej strany na jej záchranu, však predsa za dobro treba bojovať do poslednej kvapky krvi. Ak sa niekomu zdá, že celá konštrukcia tohto triku je podobná s antisemitizmom, tak to nie je náhoda, však za pani Čaputovou stála agentúra Žida Aarona Shaviva. Ideológia antisemitizmu je konštrukcia vymyslená a udržiavaná sionizmom, ktorá je využívaná jednak k udržiavaniu súdržnosti vlastnej židovskej komunity a udržiavaniu poslušnosti jednotlivých členov ako aj na obranu komunity, v zmysle ktorej pritiahnuté za vlasy ad absurdum nesmieš sa sťažovať, že ťa vraždí Žid, lebo je to antisemitizmus. Zopár jedincov tu na zoznamku ako napríklad whitetiger, diskutujú presne ako pani Čaputová a vyhýbajú sa vecnej diskusii, lebo by ich usvedčila, že zavádzajú a klamú.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 03/04/2019 11:15 :

https://www.tkkbs.sk/view.php?cisloclanku=20190331001&fbclid=IwAR1Xc48c5VSvJJ6roml94QgJFkd--NdzXJltFmJaDE9qxWoFDDwnK86zPv4

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 03/04/2019 12:10 :

kava : Konečne od biskupov normálny názor. Stotožňujem sa s tým.
Ešte ani nič zlé nespravila a podaktorí ju tu už chcú ukrižovať. Treba jej dať šancu a počkať si, ako sa bude správať. Ak zle, potom môže prísť kritika.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 03/04/2019 01:21 :

niečo z diskusie kresťanov:
Žena, hlavou štátu ?!

Hovorí sa a je to aj poslaním ženy, že má byť srdcom Rodiny ako aj tajomného Tela Kristovho. Kresťanské poslanie ženy má byť na správnom mieste a to na mieste, kde je srdce, aby dodávalo impulz celému tajomnému Telu Kristovmu.
Avšak v tomto svetskom prostredí, ktoré si ľudia sami privolili demokratickým spôsobom sa poslanie ženy mymieňa a pretvára pod obraz Boží. Ženy chcú konať mužské úlohy a naopak. Ako chce srdce plniť svoje poslanie na mieste hlavy a ako chce srdce hovoriť, ked nie je hlavou?
Falošná nádej
Mons.Zvolenský hovoril o nádeji, ktorú vkladá do p.Čaputovej, že bude chrániť základné hodnoty. Nenahovárajme si a nevkladajme nádej do falošných predstáv, keď vieme že táto žena popiera základné práva na život (schvaľuje interrupcie).

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 03/04/2019 01:23 :

- Blahoželal by si k sobašu homosexualnym parom?
Blahožela by si k zvoleniu za prezidenta, či dokonca kráľovi, ked žije ako homosexuál?
Blahoželal by si vrahovi, ktorí schvaluje interupcie?
Neblahoželal by si, lebo máš Boha na perach a vieš, že takýto ludia konaju v rozpore s Božími prikazaniami a ich skutky su na pohoršenie "maličkých" (takým by bolo lepšie, keby koleso mlynské mali na krku vo vode)
Avšak, kto blahoželá takým ludom k zvoleniu do funkcie hlavy štatu, tak to robia bud z formality alebo z nedokonalej lutosti, tak si vyber.
Blahoželal Mons.Zvolenský vrahovi malých detí kvôlli formalite alebo z lutosťou aku mal Judaš?

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 03/04/2019 01:24 :

- Volby su podvod slobodomurársky. Lebo ludia "volia" podla mediálnej masírky a kto ma peniaze a mediálnu mafiu za sebou, ten "vyhrava" volby su satanský podvod!

"...původ státní moci je třeba hledat v Bohu samém a nikoliv v lidu..." Immortale Dei, papež Lev XIII., Notre Charge Apostolique, sv. Pius X.

"Monarchie je nejlepší ze všech známých zřízení..." Papežská alokuce Pourquoi Notre Voix papeže Pia VI. z roku 1793 odsuzující popravu krále Ludvíka XVI. francouzskými revolucionáři.

"Nezbývá než uznat, že královláda je nejlepší způsob vlády..." Sv. Tomáš Akvinský, De Regno ad regem Cypri.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 03/04/2019 01:25 :

- Je to priam katastrofa!!!! Biskup Orosch sa vysloví, že voliť Čaputovú (ako liberálku) je hriechom, A Zvolenský k tomuto hriechu Slovákom blahoželá!!! A ten Rintel, predseda Židovských náboženských obcí na Slovensku (stojí tesne za ním) ho asi v tom kontroluje alebo čo? Veď nedávno sedeli spolu so Šefčovičom! Toto už je "binec na kvadrát" ako sa hovorí. Zvolenský vlastne "ODOBRIL túto babu ako aj to. čo všetko za 5 rokov napácha. Mal byť radšej ticho! Prečo negratuloval aj v roku 2016 Kotlebovi a jeho strane? Veď tí zastávajú kresťanské hodnoty tisíckrát viac ako Čaputová!

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 03/04/2019 07:13 :

Lesanka333:
Ja neposielam Kefasa do Ruska, ja mu len radím, že pre neho ako človeka, ktorý má bytostný problém s Istanbulským dohovorom, je lepšie ísť do Ruska lebo to ho nepodpísalo.
Čo si ja vlastne dovoľujem k diskutujúcim?
Nič len nazývam veci pravým menom.
A čo si dovoľuje kefas k Čaputovej a Žitňanskej to ti nevadí? To je v poriadku?
Ale vidím že by si si mohla rozumieť s kefasom, on verí a straší slobodomurárskou zberbou a ty zase sorosom,
ste si veľmi podobní.
Nie som právnik, aby som sa vyjadroval k právnickým veciam.
A navyše, keď veríš konšpiračným teóriam viď Soros tak pročo by som si mal myslieť že zaberieš na racionálne argumenty?
Podobne sivý ten je závislý na slobodných správach, bez nich by nevedel žiť, to je známy konšpiračný plátok,
preto sa s ním tiež nedá diskutovať, rozmýšľa navlas ako hlavné správy, takže nerozmýšľa vlastnou hlavou.

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 03/04/2019 07:25 :

nezabudka1234
kotleba a kresťanské hodnoty? to nejde dokopy.
zabúdaš na minulosť? myslíš že sa kotleby zmenili keď založili novú stranu, keď im jednu zakázali?
Dal by Boh aby im zrušili aj túto terajšiu stranu.
Tu sa každy hrá na kresťana aj kotleba aj harabiky,
lebo z toho môžu vytĺcť politický kapitál,
veď aj Fiko presvedčený ateista a stal sa z neho birmovaný katolík..
Takým ľuďom ja neverím a nikdy ani nebudem veriť.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 03/04/2019 07:34 :

whitetiger, to je všetko z diskusie pod člankom o gratulacii biskupa caputovej

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 03/04/2019 07:38 :

a, mohol by si tu napisat, prečo si volil caputovu, okrem toho, ze bojujete proti ZLU ? alebo aspon, čo je to zlo, a co je zlo z hladiska krestana?

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 03/04/2019 08:33 :

whitetiger, už som ti niekoľko krát napísal, že je smiešne až absurdné , keď človek ako ty, píše druhým vety „nerozmýšľa vlastnou hlavou“, alebo „racionálne argumenty“ .  To je ako keď usvedčený kriminálnik Kiska hovorí o slušnosti a mafiánskom štáte.  Vlastnou hlavou nerozmýšľaš, racionálne argumenty si tu ešte ani raz nepoužil, len papagájuješ SMEtie, denník Nenávisť, faketuality.sk a trápne doporučuješ konspiratori.sk o ktorom ani netušíš, že v prvom rade ide o ekonomický projekt, ktorý  zneužíva ideológiu. Na pochopenie toho tvoja vlastná hlava nestačí. O tvojom Bohu , nedotknuteľnom Sorosovi informovala napr. aj platforma wikileaks, ktorá iba potvrdila to, čo sa o ňom už dávno vie .  A wikileaks hoaxy nepúšťa, práve naopak sú to často veľmi tajné a citlivé informácie. O  osobe Sorosa máš info v rôznych jazykoch  na tisíce, samozrejme ich financuje Rusko , ako inak grin  Stačí si prečítať , alebo vypočuť niektoré jeho vystúpenia, alebo prejavy, alebo jeho  knihy a inteligentnému človeku hneď naskočí červená kontrolka, ale tvoja mentálna úroveň nedosahuje stupeň vyspelosti aby si chápal súvislosti, nakoľko to vyžaduje samostatné myslenie. Čo ti nepotvrdí Smatana, Struhárik a spol. to nepríjmeš.  

Doteraz si sa nevyjadril k pápežom konšpirátorom, ktorý upozorňovali na nebezpečenstvo slobodomurárstva, len tu odpútavaš pozornosť množstvom prázdnych slov, ktorým len potvrdzuješ neschopnosť  vlastného samostatného myslenia a úsudku.  

Len tu trepeš o konšpiráciach, ale nič z toho nedokážeš racionálne  a argumentačne podložiť, lebo si typická a názorná ukážka konšpirácie mocných proti ľuďom. V podstate si obeť, ale to ťa neospravedlňuje, nakoľko z pozície vlastnej nevedomosti a obmedzenosti slúžiš svojmu pánovi proti vlastným záujmom. Jeho záujmy a priority sa stali aj tvojimi. Si v podstate poľutovania hodný tvor.

Naposledy upravil sivy dňa 2019-04-03 21:36 GMT

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 03/04/2019 08:54 :

olgark naše všeobjímajúce slniečko, údajne kresťanského pôvodu, načo mrháš svojou energiou, keď si sa vyhrážala, že na mňa už nebudeš reagovať. Žeby ti tie zenové meditácie nepomohli ešte prekonať vlastné ego? Dám ti radu, skús bibliu.  Je vidieť, že budeš musieť na sebe popracovať, lebo tvoje rozlišovacie schopnosti sú dosť úbohé. Stále si mýliš pohoďáka s feťákom na Pohode,ktorý sa celý deň vyškeruje pokiaľ má čo fajčiť.  

A jedná rada, ty radšej nikoho nikam neposielaj, ale radšej si sama zober caky paky a s partou tebe podobných si hľadajte slniečkársky „ráj to nadohled“ . Väčšina z vás by po necelom roku žobronila, aby ste sa mohli vrátiť späť.

Veru, veru Vaše „konštruktívne dialógy“ môžeme vidieť u Havrana a Hríba, kde sa chlapci a dievčatá navzájom potľapkávajú po pleci, akí sú super a preto s vami o dialóg nestojíme.

ferdamravec je odhlásený top ferdamravec napísal dňa 04/04/2019 06:44 :

BLAHOPŘEJI SLOVENSKU KE ZVOLENÍ PREZIDENTKY!!! -Máte dobrý vkus.
Milý kefasi, tento blog mohl skončit hned první reakcí. Ta vyjádřila vše potřebné. Jako křesťanovi bych Ti jen chtěl připomenout, co známe z hodin náboženství a tady k tomu i slova papeže Františka:
.... „Dopouštíme se dezinformací, když říkáme jenom tu polovinu, která se nám hodí a ne ten zbytek. Druhou polovinu neříkáme, protože se nám nehodí. Někteří se usmíváte… ale je to pravda nebo není? Dalším případem je nactiutrhání. Když někdo opravdu pochybil, hodně pochybil, začne se to vyprávět… „dělá se žurnalistika“ a pověst toho člověka je zničena! A třetí je pomluva, když se říkají věci, které vůbec nejsou pravdivé. To je skutečné zabití bratra! Všechny tři typy klevet - dezinformace, nactiutrhání a pomluvy - jsou hříchem! Je to hřích. Je to zasazení políčku Ježíšovi v osobě jeho dětí, jeho bratří.“ ... (https://www.pastorace.cz/tematicke-texty/pomluvy-dezinformace-a-nactiutrhani-jsou-hrichem-a-poskozuji-cirkev-papez-frantisek)
Taky předvolební názor z liberálníohmy české církve:http://blog.aktualne.cz/blogy/pohled-zblizka.php?itemid=33682
Z tohoto blogu zdůrazňuji větu: ...ze Zuzany Čaputové zneužíváním témat, která nemají s výkonem prezidentské funkce nic společného a o nichž prezident vůbec nerozhoduje (kriminalizace potratů a adopce), dělají zlého Heroda. ...

A nakonec předvolební názor můj, který jsem posílal 3.3.2019 na Slovensko. Je to samozřejmě je pohled zvenku, ale může ukázat, jak by mohlo dopadnout Slovensko, kdyby všichni zastávali Tebou prezentovaný názor.
Možná by bylo zajímavé mít prezidentku a kdyby byla akční jako Merkelová, třeba by to Slovensko zviditelnilo i pro zbytek Evropy. Jen se divím, že pro slovenské křesťanské-katolické voliče je nepřijatelný kandidát, kterého si označí jako "liberála". A za liberálku ji už onálepkovali "kolegové" na Zoznámku, viz
Nedajte hlas liberálom Pridaný 28/02/2019 06:08 užívateľom kefas .
Vím, že i při českých volbách pro uvedenou skupinu na Slovensku byli nepřijatelní téměř všichni ostatní nezvolení kandidáti právě z důvodu, že si je (někteří věřící ze Slovenska) označili na liberály. A že je u nás prezidentem arogantní hulvát a demagog, který si převrací ústavu podle svého, okatě lže a škodí republice jim nevadí.
Nechápu to, protože u nás až na jednoho dalšího extrémistu byli všichni kandidáti vzdělaní lidé s rozhledem, (mj. tuším 2 nebo 3 katolíci) a u všech se dal předpokládat podobný pohled (liberální?) na směřování státu.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 04/04/2019 07:15 :

ferdamravec,
do ktorej skupiny by si zaradil Tvoje slová a vašom prezidentovi?

Ináč, liberálom sa nikto nestane tým že ho kresťania-katolíci za takého označia. Liberálom sa stáva človek tým, ako zmýšľa, čo hovorí a ako koná.

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 04/04/2019 07:24 :

liberálom sa nikto nestane tým že ho kresťania-katolíci za takého označia. Liberálom sa stáva človek tým, ako zmýšľa, čo hovorí a ako koná.


janjan thumbs up

to by malo byť na tejto stránke ako motto!

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 04/04/2019 08:10 :

"kdyby byla akční jako Merkelová, třeba by to Slovensko zviditelnilo i pro zbytek Evropy."
to fakt? merkelova ako vzorný priklad??
mal by si si zmenit nick na broukpytlik (po slovensky - chrobaktruhlik)
a o akych klebetach to hovoris? to, že ona na tie temy odmietala odpovedať, neznamena, že to neni pravda!

marik je prihlásený top marik napísal dňa 05/04/2019 10:54 :

„Dávajte teda, čo je cisárovo, cisárovi, a čo je Božie, Bohu.“

everest je odhlásený top everest napísal dňa 08/04/2019 05:32 :

Ahojte,
...z tohoto všetkého mám taký pocit ako "z milosrdného silného kopanca do zadku"
Ešte, že máme zadky viacerí citlivé a zaznamenali sme ten náraz.
"Bdejte!Bedrá majte opásané a lampy zažaté!" (Lk 12, 35).

kefas je odhlásený top kefas napísal dňa 08/04/2019 11:19 :

Niekto ma asi lampu zhasnutu a tmu aj v hlave, kedze prezidentske volby dopadli ako dopadli. Budeme vsetci radi ak sa Istanbulsky dohovor nepodari presadit kym bude ta liberalna spina sediet v prezidentskom kresle.
Podpisujte peticiu Istanbulskemu dohovoru vo velkom, je adresovana Parlamentu, ktory sice o nom uz hlasoval, ale aj Vlade. Plne doverujte Bohu, urobte co mozete a s Jeho pomocou uspejeme. Slovenka republika sa zmluvnou stranou Istanbulskeho dohovoru nestane. Peticiu najdete na slovenskydohovor za rodinu.sk.

kefas je odhlásený top kefas napísal dňa 08/04/2019 11:28 :

Pozrite sa co sa stalo, to je vysledok toho, ze sme Bohu dali doveru. Vyzbierane podpisy sa este ani nepredlozili Parlamentu a ten povedal Istanbulskemu dohovoru jasne NIE. Je to Bozia odpoved na nasu snahu. Povzbudenie pre nas vsetkych. Je s nami. Nemozeme spravit vela, no Boh odmeni aj to malo co mozeme. On z toho spravi vela.