Archívy

Reklama

Petícia : Pochod čertov v Bratislave a v Piešťanoch

Po minuloročnej premiére kontroverzného pochodu čertov (diablov) v Piešťanoch sa druhý ročník tohto podujatia presúva 9. decembra tohto roku do Bratislavy. V Piešťanoch bude opäť 15. decembra. Usporiadatelia zaiste očakávajú dobrý zisk. Otázne však je na úkor čoho bude dosiahnutý. Na stránke www.music-zone.eu/certovske-vianoce-certi-z-rakuska-v-bratislave-a-pochod-certov-v-piestanoch/ je táto akcia označená ako „čertovské Vianoce“ čo vzbudzuje zaiste rozporuplné pocity. Vianoce sú kresťanskými sviatkami Narodenia Pána Ježiša a symbolizujú v rámci európskej kultúry túžbu po dobre, kráse a láske. Spájanie tohto kresťanského sviatku s vizuálnymi ohavnosťami, na ktoré si obyvateľstvo bohužiaľ už pomaly zvyká počas tzv. helloweenu, amerického sviatku importovaného na Slovensko obchodnými reťazcami, je krajne nevhodné.  Ako môžeme vidieť z priloženej fotodokumentácie, vizuálna stránka akcie vôbec nepripomína stáročné ľudové zvyky, na ktoré sa organizátori odvolávajú. Masky účastníkov pochodu čertov, vykazujú démonickú a hororovú ohavnosť, evokujúcu reálne satanistický podtext. Nejedná sa o nejakých insitných folkloristických čertov, ale skôr o des vzbudzujúcu predstavu skutočných diablov.
Nie je potrebné príliš hlboké vzdelanie v teológii, aby každý dokázal pochopiť, že ostentatívne prezentovanie diabla počas Vianoc je nezlúčiteľné s ich kresťanským posolstvom a predstavuje ich protiklad. Pokiaľ sa tak deje na verejnom priestranstve, s hlasnou propagáciou a zároveň sa popri tom zneužíva pojem Vianoc, je to v príkrom rozpore s tvrdením slovenskej ústavy o cyrilo-metodskom dedičstve, ktoré by malo byť jedným z konštitutívnych prvkov slovenskej štátnosti.
Tento pochod je hlbokou urážkou všetkých kresťanov v čase ich najvýznamnejšieho sviatku. Čo je horšie, je to urážka Boha a jeho Syna, Nášho Pána Ježiša Krista. Národy urážajúce Boha svojim konaním na seba privolávajú Boží trest. Boh nedopustí beztrestné urážanie svojho Syna.
Protestujeme proti tzv. pochodu čertov v Bratislave aj v Piešťanoch!
Tu môžeš podpísať : http://www.reaguj.sk/povedzme-nie-nekrestanskemu-pochodu-certov,88,k.html?fbclid=IwAR2vY1Ytyemwn_7gzXWuSPep7_D7v15eY1KKm_T-vANBqMszLoMC1ckrMus
Pridal boziazena on 21/11/2018 04:52

Komentáre (44)

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 21/11/2018 05:50 :

Rozumiem. Naozaj sa jedná o nepekný pochod a normálny človek si poklope na čelo, či tu ešte takéto niečo potrebujeme.
Ale.
Má to jedno veľké ale.
Ako by sme sa zachovali, keby niekto písal petíciu proti pochodu za život, nedaj Bože žeby ešte tá petícia uspela. To by sme zase písal petíciu proti petícii?
Tým chcem povedať, že len ťažko táto petícia môže uspieť a aj ak uspeje, kopeme si vlastný hrob. Ľudia ktorí tento nechutný pochod organizujú a tí ktorí sa chcu na ňom potencionálne účastniť, sa môžu tak nahnevať, že budú písať petície proti pochodom ktoré sú pre náš národ omnoho prospešnejšie.
Neviem, nesledujem to, priznám sa, o tomto pochode počujem po prvý raz. Bolo by možno dobré popozerať štatistiky, koľko ľudí sa účastnilo na jednotlivých pochodoch, čo to vlastne našej spoločnosti prinieslo a pod.
Možno sa len ukáže že tento pochod čertov skončí fiaskom, príde pár ľudí a nič z toho vlastne nebude. Mňa by mrzelo keby si fakt dali tu námahu a zrušili pochody za život, pro rodinné pochody a pod. Je pravda že sa na tom nezúčastňujem ale rada vidím koľko ľudí tam bolo a tak. Je to vlastne podpora dobrej veci.

gabrielo je odhlásený top gabrielo napísal dňa 22/11/2018 09:19 :

Už som hral aj hororovejšie hry. grin Toto keby na mňa v noci vyskočí, tak na to iba zakričím: "Fus-ro-dah!"
Čert je vymyslená postava pre strašenie detí, možno ešte z dôb, keď Slovania boli pohanmi. Na druhej strane diabol, akože ten padlý anjel, to je už iná káva. Preto prosím nespájajte hrušky s jablkami. To že je niečo desivé či podľa vás škaredé, nie je dôvod na zrušenie takej akcie. Radšej žite podlľa Kristovho učenia a nemáte sa čoho obávať. Veď On... "Aj nečistým duchom rozkazuje a poslúchajú ho". [Mk1,27]

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 23/11/2018 02:15 :

Na to, aby zlo zvíťazilo, stačí málo: aby dobrí ľudia nerobili nič.

Edmund Burke

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 23/11/2018 08:37 :

Žena. Hovoriť je striebro, mlčať je však niekedy zlato. Aj zlá reklama je reklama. Načo zbytočne upozorňovať na to?

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 23/11/2018 10:04 :

Pretože proti zlým veciam sa má bojovať dostupnými prostriedkami a nie zatvárať oči...

slovaaak je odhlásený top slovaaak napísal dňa 23/11/2018 10:09 :

sa tu idete posrat z nejakych certov. ale na mikulasa a fasiangy vam nevadia? spametajte sa ... devil

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 23/11/2018 11:13 :

*Slovak, nadviažem na teba.

Žena, ako si bojovala a bojuješ proti fašiangovým sprievodom kde sa páli Morena? Ako bojuješ proti čerstom ktorí dpredvádzajú Mikulášov po celom Slovensku? Ako bojuješ proti liatiu olova na Ondreja*? Ako bojuješ proti ženám a mužom poobliekaných do kadeakých hábov a na Luciu chodia s husacími perami potierať sádzami domy? Bojuješ proti tomu?
Na Slovensku je toľko pohanských praktik ktoré akosi tolerujeme a nijako proti tomu nebojujeme, teraz keď je na Slovensku moderné robiť kadeaké pochody, no tak sa na tom zviezli aj títo oný v Piešťanoch a div, jaká pozornosť sa im venuje.

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 23/11/2018 01:06 :

Naše zvyky, ktoré majú aj pohanský pôvod sú čajíkom oproti tomuto... Je to priamočiaro démonického charakteru... Je to prehliadka pekla a jeho moci medzi nami... V období, keď sa máme pripraviť na príchod Ježiška. V Rakúsku, či Nemecku chodia títo "démoni" s tabuľkami, na ktorých majú napísané mená, ktorými sú pomenovaní v Biblii konkrétni zlí duchovia, videla som videa...

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 23/11/2018 01:08 :

Čiže týmto sa hlásime k peklu a oslavujeme ho... Najhoršie je, že tam ľudia berú malé deti...

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 23/11/2018 01:08 :

https://youtu.be/1805CNm5En4

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 23/11/2018 02:24 :

Žena, ale to čo nazývaš čajíkom je to isté, ako to, proti čomu si tu dala možnosť podpísania petície.
Nemala by si nazývať čajíkom, to že ľudia sa obracajú na temné sily, alebo si z temných síl robia nejakú zábavnú tadíciu. Koľko bábätiek nosí na ruke červenú stužku. Hádam 97% kočíkov obsahuje nejaký červený prvok. Proti tomu bojuješ?
A to veru ne je nijaký čajík. Problém je v tom, že sa to tam objaví v koncentrovanej podobe, to áno, ale napriek tomu im ja osobne nebudem robiť reklamu, an na nich nijako upozorňovať.

slovaaak je odhlásený top slovaaak napísal dňa 23/11/2018 06:44 :

bozia zena: na jednej animatorskej skole nas ucili, ze Boh nerozlisuje medzi lahkym a tazkym hriechom. prenho je hriech hriechom. to len my ludia sme si to tak zjednodusili, ze je nieco cajicek/pripustny lahky hriech alebo nejaky extrem. cize sa laskavo uvedom.
bud budes bojovat proti diablovi/hriechu komplexne, alebo to nechaj tak. inak to nema zmysel.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 26/11/2018 09:09 :

Je nepravda, že to nie je tradicia! Ja si pamätám odkedy si pamätám, že na Mikuláša chodí Mikuláš, čert a anjel. A to je iný hnus, keď sa idú deti v škôlke pred čertom od strachu po...
To nevadí?

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 27/11/2018 08:05 :

Pravda je. Ako dieťa som dostala záchvat keď k nám prišli susedky poobliekané na Luciu. Hrozne som sa zľakla a odvtedy som nemohla sama spávať ani počas dňa, nieto ešte v noci. Pamätám sa, že som neustále pozerala do dverí, č tam náhodou opäť nebudú. Každé vianoce som sa veľmi bála, pretože som mala vianoce spojené predovšetkým s tou Luciou. Nevedela som to ešte ako dieťa rozlíšiť čas pred vianocami, počas Vianoc alebo ešte do času po Vianociach. Číže toto tu bolo odjakživa, výchova deti bola vždy o strachu, strašení, svetlonosoch, bosorkách, kadeakých bytosti. Ľudia veľmi čarovali a ešte aj krst a iné sviatosti boli o čaroch. Páračky boli o strašidelných rozprávkach, koniec koncov Dobšínsky ich zozbieral. Takže treba bojovať a písať petíciu proti takémuto zlu. Nie nazývať to čajíkom. Ani zďaleka to nie je nijaký čajík.

aventurier je odhlásený top aventurier napísal dňa 27/11/2018 11:22 :

mne by strašne pomohlo, keby ste namiesto spisovania nejakej petície sa radšej modlili za mňa, aby bol diabol vyhnaný najprv z môjho vnútra.
A čo sa týka blogu: na maškarné plesy kašlem. Ľudia, ktorí majú potrebu hrať sa na démonické bytosti - však to je len ich úchylka -, nemali by nám naháňať strach, preto zbytočne nerobme paniku z tejto absurdity. Ako vznikla tak zanikne.

Naposledy upravil aventurier dňa 2018-11-27 23:23 GMT

everest je odhlásený top everest napísal dňa 28/11/2018 06:38 :

" s čertmi" nie sú žarty!
Práve v túto sobotu 24.12.2018 sa takáto akcia konala v starobylej obci v južnom Tirolsku.
Týmto územím sme v tom čase s manželom prechádzali ale sme sa nezúčastnili sprievodu.
V obchodoch bolo nemožné si v tento deň zakúpiť tekutiny a alkohol v tejto obci "lebo" sa očakávalo ...
https://www.youtube.com/watch?v=j6Uu5qT33S0
https://www.youtube.com/watch?v=_bi7r4-xOeA

Tento "sprievod a skupina ľudí" ktorá sa venuje tejto "zábave" "putuje" ""nevinne"" po ""naivných mestách""!!!
Kto ich financuje??? A prečo práve to načasovanie?
Nie je to náhoda, verte.

P.S. Prosím skúste to prekopírovať tak, aby ste video mohli priamo sledovať. Ďakujem.

Naposledy upravil everest dňa 2018-11-28 18:40 GMT

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 28/11/2018 07:16 :

A čo si tými videami chcela povedať? To bola pozvánka?

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 28/11/2018 07:18 :

Video 1

Video2

Skopírované, koho to zaujíma pozerajte. Nie som na to vôbec zvedavá.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 28/11/2018 07:23 :

"Práve v túto sobotu 24.12.2018 sa "  Vianoce budú v pondelok, ty vedma

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 28/11/2018 07:24 :

Mimochodom, Rakúšania tie hnusné čertiská velice obľubujú. Na Mikuláša človek v ulciach nevidí možno ani jedného Mkuláša, chodia len tí čerti. Kadeako dooobliekaní, naozaj vyzerá to strašne. Sú aj dosť drzí. Fakt šľahajú reťazami po ľuďoch, zvonia na tých odporných zvoncoch a oni to skrátka beru ako zábavu. V telke som zhliadla tento týždeň v rannej relácii na ORF2 ukazovali čertov. Nijako to nesledujem, ale nie je nijaké čudo to tu vidieť. Fakt robte im propagandu, aby sa to zmohlo aj po Slovensku. Jednou petíciou môžete zrušiť pochod, ale aby vám potom nevytmavili pochody za život a za rodinu a iné prospešné pochody. Po ďalšie, pochod zrušíte, ale aby fakt namiesto Mkuláša potom nechodili len tie čerty. Pomaly si budu detiska v škôlkách robiť čertové diskotéky a bály. Len tak ďalej, upozorňujte na to. Potom uvidíte ako sa vám to nepekne vráti.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 28/11/2018 08:16 :

Everest, nad takýmito vecami sa pohoršuješ? Ved to nie je nič iné, ako naše chodenie čertov s mikulašom a anjelom (zlatí komunisti, ked tam bol ded moroz a sexi snehulienka- bez strašenia!!!! ) , či fašiangové sprievody, či chodenie Lucii, alebo naše "velkonočné" zvyky nad ktorými sa zastavuje rozum celému svetu grin. Keby si nemrhala čas planým písaním a radšej sa zamyslela nad tým ako sa dostal kurevnik Boris na krestanskom Slovensku do parlamentu. komunista ficko za premiera a uzernik za prezidenta. A to nehovorim o tom, že predseda parlamentu ziskal titul podvodom

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 28/11/2018 08:19 :

Tam hladaj zlo.150 ludí, ktorí schvaluju zákony, ktorými dostali obyvatelov Slovenska tam kde sú. To sú tí ozajstní čerti. A nie pochod masiek, či heavy metalový koncert

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 28/11/2018 08:28 :

Pozrite si kto chcete krásny film, ako Pius XII pomohol mnohým židom zachrániť sa počas druhej svetovej vojny. Aj keď sú kadeaké dohady či to tak bolo. Prvá časť nám ponúka med do uši v podobe nádherných hlasov slovenských umelcov. Druhá časť je žiaľ s titulkami, ale keď sme zahľadení, ani to nepoznať.

Služobníčka Božia 1. časť

Služobníčka Božia 2. časť

everest je odhlásený top everest napísal dňa 29/11/2018 08:02 :

Myslím, že sa dalo pochopiť z mojich riadkov, že tento pochod nie je naše "cap of tea".
Nebola to propagácia, len informácia, že táto "nevinná maškaráda" putuje po EU mestách...

Náš SK Mikuláš ak príde k deťom aj s čertom, tak to má jasný odkaz pre deti aj dospelého človeka./Rozumný rodič túto skutočnosť vie vysvetliť/.
Okrem toho, nemá na sebe čert takú masku z ktorej môže mať človek nočnú moru, ako to býva z masiek v týchto sprievodoch.

Diabol /čert-v jemnom podaní/, je reálny fakt, ale bacha, aby sme mu nevenovali viac pozornosti, ako je to našej duši osožné.
On je mimoriadne samoľúbi. Fakt by sa potešil, aby bol v centre našej pozornosti a vyvalili by sme tisíce EU pre jeho propagáciu.
Tak sme zaslepení v EU a tak nerozumní?


Príjemní deň Vám obaja želámewink

Naposledy upravil everest dňa 2018-11-29 08:13 GMT

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 29/11/2018 09:43 :

"Náš SK Mikuláš ak príde k deťom aj s čertom, tak to má jasný odkaz pre deti aj dospelého človeka./Rozumný rodič túto skutočnosť vie vysvetliť/“
To piati recipročne.
"Okrem toho, nemá na sebe čert takú masku z ktorej môže mať človek nočnú moru,"  to o čom pišeš? Si ho nikdy nevidela???
"Tak sme zaslepení v EU a tak nerozumní?" máš pravdu. Si. Venujes sa nepodstatnym somarinkam, ktoré ta odputavaju od pozornosti venovat sa ozajstnym problemom

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 29/11/2018 11:37 :

Na intráku robili kresťanskí mládežníci Mikuláša. Mikuláš, ale naozajstný Mikuláš ako biskup, nijaký dedo mráz ani santa, anjel a čert s rožkami. Peťo si pripol chvost a na krk si uviazal dva rohlíky, číže čert s rožkami :-)

roger je odhlásený top roger napísal dňa 02/12/2018 01:44 :

Ja som z piestan, tak vam k tomu nieco napisem.

Vlani tu akciu zorganizovali na poslednu chvilu, v podstate priamo na vianocnych trhoch a tesne po zapalovani adventnej sviecky, v nedelu poobede ked chces ist do mesta s detmi. Navyse chaba organizacia a dopravny kolaps, cize uplne priserne.

Tento rok je to v sobotu a mimo trhov, podla mna ok.

Tie reci o tom,ze ta akcia uraza krestanov, tak tie su kontraproduktivne. Len to zhorsuje image krestanov ako bigotnych a netolerantnych ludi.
Na rovinu, ja v nejakom saskovani v maskach certov nevidim nijaky hriech.
A je to dvojsecna zbran, lebo aj po piestanoch sa organizuju rozne procesie s krizom po namesti, ktore vsetci ateisti respektuju (vzdy sa najde nejaky netolerantny pako, ale nie su ziadne peticie atd).

Cize malo by to byt o tolerancii. Uprimne nechapem, preco by ma malo trapit, ze v meste je nejaka akcia v maskach certov.

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 02/12/2018 02:13 :

Lebo to nie sú masky čertov (rozprávkových) ale masky démonov... Prezentácia pekla... A ešte v období, keď sa máme pripraviť na príchod Ježiša...

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 02/12/2018 02:18 :

A má to svoje aj duchovné pozadie... Vlastne tým, že takéto niečo prijímame, tak ich zvolávame... A potom sa čudujeme, kde sa toľko zla zobralo...
Ako sa píše v knihe Zjavení:"poznám tvoje skutky, že nie si ani studený ani horúci. Kiež by si bol studený alebo horúci! Takto, že si vlažný, ani horúci ani studený, vypľujem ťa z úst.

Naposledy upravil boziazena dňa 2018-12-02 14:20 GMT

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 02/12/2018 03:05 :

"Lebo to nie sú masky čertov (rozprávkových) ale masky démonov" Rozoznáš rozdiel? už si nejakého videla??

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 02/12/2018 03:42 :

Pozri si videá na youtu.be
Ako som vravela našla som aj takéto sprievody, kde mali tieto masky tabuľky, kde boli napísané mená démonov... Asmodej... Atď

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 02/12/2018 03:43 :

Myslím, že ak troška človek vie duchovne rozlišovať, tak keď to uvidí, je mu to viac ako jasné

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 02/12/2018 05:50 :

O tolerancii ?
K zlu nemôžeme byť tolerantní. Najmä katolíkom by to malo byť jasné.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 02/12/2018 06:00 :

"K zlu nemôžeme byť tolerantní. " že zrovna ty to píšeš

roger je odhlásený top roger napísal dňa 03/12/2018 04:07 :

Ved prave o tom co pisete vyssie to cele je.

Je ta akcia o nejakom zle? Zahra peter nagy, a nejake postavicky v maskach tam budu robit v podstate lacnu show, povedzme ze vizualne pritazlivu.

Nikto tam neriesi realne nic duchovne, a to ani v tom negativnom zmysle, ze by oslavoval diabla.

Jedina suvislost s niecim duchovnym je taka, ze cast krestanov v meste proti tej akcii protestuje, a cast obyvatelov za to na nich nadava. Uplne zbytocne negativne emocie z oboch stran kvoli trapnej akcii.

Podla mna jedina rozumna reakcia cirkvi by mala byt, ze krampus budu ignorovat a radsej budu venovat energiu zorganizovaniu niecoho pekneho, co upriami pozornost na podstatu vianoc.
Kludne pre siroku verejnost na namesti a v inom termine.

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 03/12/2018 06:06 :

https://youtu.be/mojrfw7SJ14

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 03/12/2018 06:21 :

https://youtu.be/bEJE0E5_R_g

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 03/12/2018 08:04 :

roger,
prečítaj si niečo o metóde Overtonovho okna.

Aké sú metódy pôsobenia diabla na človeka ? Veľmi inteligentné a rafinované. Zlo nepodsúva do vedomia človeka ako zlo, ale ako dobro. Alebo ako niečo neškodné.
Napríklad, prečo by som sa ho mal báť, keď je to len nejaké "neškodné strašidlo" niekde na nejakom pochode ?

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 03/12/2018 10:07 :

janjan napísal dňa 03/12/2018 08:04 :
roger,
prečítaj si niečo o metóde Overtonovho okna.

Aké sú metódy pôsobenia diabla na človeka ? Veľmi inteligentné a rafinované. Zlo nepodsúva do vedomia človeka ako zlo, ale ako dobro. Alebo ako niečo neškodné.
Napríklad, prečo by som sa ho mal báť, keď je to len nejaké "neškodné strašidlo" niekde na nejakom pochode ?


Aspoň, že si sa sebakritický priznal o čom je tvoje dobro a brechot po iných v udajnom upozornení laugh

megyt je odhlásený top megyt napísal dňa 03/12/2018 10:27 :

boziazena,janjan-úplne s Vami súhlasím,lebo mám v tom jasno a dodám,že takýto pochod určite nepochádza od Boha...

everest je odhlásený top everest napísal dňa 04/12/2018 08:27 :

Ahojte,
veľmi jasnú odpoveď by nám dal určite skúsený exorcista, ale taký býva poriadne vyťažený ... Prečo asi???
Diablova taktika je veľmi rafinovaná!
Podpichuje Ježišových odporcov a štve ich proti nemu.


Diabol vie, že je porazený,a predsa sa nedá odradiť.
Je v ňom toľko nenávisti a závisti voči ľudstvu, že využíva všetko možné, aby nás znepokojil a pokúšal.
Je veľmi dôležité si uvedomiť, že Boh človeka nepokúša, nanajvýš nás môže vystaviť skúškam. ....modlitba Otče náš: "a neuveď nás do pokušenia ..."
Boh nás môže cvičiť ako generál na bojisku, k čnostiam.
Uvedomenie si ľudskej vlastnej slabosti, vedie k uvedomeniu si, prečo nám dal BOH v Desatore ako prvé prikázanie... také aké je, nie preto, že nás Boh chce ovládať, ale ochraňovať pred svojou slabosťou a Zlým.
POZOR!
Zlý chce upriamiť pozornosť na seba a nie na Ježiša!

Naposledy upravil everest dňa 2018-12-04 08:44 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 04/12/2018 10:15 :

 napísal dňa 04/12/2018 08:27 :
Ahojte,
veľmi jasnú odpoveď by nám dal určite skúsený exorcista, ale taký býva poriadne vyťažený ... Prečo asi???
Diablova taktika je veľmi rafinovaná!
Podpichuje Ježišových odporcov a štve ich proti nemu.

Diabol vie, že je porazený,a predsa sa nedá odradiť.
Je v ňom toľko nenávisti a závisti voči ľudstvu, že využíva všetko možné, aby nás znepokojil a pokúšal.
Je veľmi dôležité si uvedomiť, že Boh človeka nepokúša, nanajvýš nás môže vystaviť skúškam. ....modlitba Otče náš: "a neuveď nás do pokušenia ..."
Boh nás môže cvičiť ako generál na bojisku, k čnostiam.
Uvedomenie si ľudskej vlastnej slabosti, vedie k uvedomeniu si, prečo nám dal BOH v Desatore ako prvé prikázanie... také aké je, nie preto, že nás Boh chce ovládať, ale ochraňovať pred svojou slabosťou a Zlým.
POZOR!
Zlý chce upriamiť pozornosť na seba a nie na Ježiša!

Naposledy upravil everest dňa 2018-12-04 08:44 GMT


A o kukoli podobenstvo poznáte?

Boh presne vie čo sú plané/horlivé reči na internete

A skutek utek

To diabla neporazí, len mu slúžite

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 04/12/2018 10:32 :

Akoby v našich životoch nebolo diabla až-až a bolo treba hľadať nové spôsoby, ako ho tam dostať.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 04/12/2018 11:01 :

megyt napísal dňa 03/12/2018 10:27 :
boziazena,janjan-úplne s Vami súhlasím,lebo mám v tom jasno a dodám,že takýto pochod určite nepochádza od Boha...  


To myslite vážne?

Od kedy Boh bojuje diablovimi zbraňami či uražajúcou myšlienkou ako podal o jasnosti?

To rím.katolíke kresťanstvo neučí ani nepodáva

A hlúpe tak ľahko a naivne naletieť sa mi zdá (namyšlať si o svojejich schopnostiach a čo sám človek dokáže )

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-12-04 11:17 GMT