Archívy

Reklama

muž a žena : Prečo je to tak...?

Toto ma momentálne oslovilo...
Všade navôkol kam sa pozrieš sú zamilované páriky. A ty sa možno cítiš sám. Modlíš sa už roky a nič. Ľudia, ktorí  ani neveria v Boha nájdu lásku svojho života tak jednoducho a ty nie a nie nájsť. Pýtaš sa prečo je to tak? Ja ti to poviem. Nie je to tak, že Boh ti nechce niekoho dať, ale On počúva tvoje modlitby. Ty sa modlíš za to, aby bol napríklad tvoj chlapec Boží muž plný odvahy a Boh ho práve teraz formuje na takéhoto muža. Alebo sa modlíš, aby tvoje dievča bolo čistou a silnou ženou túžiacou po Bohu a On ju práve teraz formuje na takúto ženu.  Boh ti ho/ju už vybral a možno sa už poznáte, ale formuje vás, aby ste boli odpoveďami na vaše modlitby. Buď trpezlivý. Boh vie, čo robí.♥

Zdroj : facebook... V objatí Kráľa
Pridal boziazena on 11/03/2018 04:04 PM

Komentáre (68)

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 11/03/2018 04:19 PM :

Alebo ešte niekto neustále odmieta to čo Boh pripravil  wink

Čo vy na to?

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 11/03/2018 06:15 PM :

Anothumbs up  a nic netreba silit. Mnoho ludi sa ponahla do vztahu a potom sa ponahlaju zo vztahu...

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 11/03/2018 06:53 PM :

Nemala som v úmysle prispieť, nerada ruším určitú atmosféru blogu. Rozumiem že je to povzbudenie pre niektoré slobodné dámy.
Samozrejme, netajím status single.
Avšak blog mi príde ako pokus o pretrasformovanie núdze na cnosť. Na chlácholenie sa, že ten "pravý" ešte len príde aby bol skutočne dosť pravý, dokonca ten najpravší, je už dosť neskoro.
Stáva sa, že sa zle rozhodneme, alebo jednoducho sme neboli v postate oslovené a prizvané do vzťahu, alebo čokoľvek iné v našom živote čo sa udialo a prečo nemáme partnerov, nie je to hodné odsúdenia či posmešok. Vždy je čas začať riešiť situáciu aby sme predsa nezostarli samé. Lebo keď ta láska naozaj do nášho života, v akejkoľvek podobe príde a aj keď len na  chvíľu, môžeme si povedať že to stálo za to.
Prosím, len nie útechy o čakaní na pravého alebo o tom ako sa pripravujeme na vzťah. Hej pripravujeme v 50 tke na krku...
V podstate, my nemusím mať odpoveď na otázku, prečo je to tak, skrátka tak to je, sme mnohé single, na o čo. Načo takéto útechy ako nás Boh pripravuje. Odkiaľ to máte že nás Boh alebo partnera pripravuje. Sorry, to som počúvala v 15 rokoch na CD od Pala Hudáka, prečo láska stroskotáva. Už sme na to príliš dospelé aby sme sa takto utešovali.

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 11/03/2018 07:56 PM :

Anneliese viera aj hory prenáša wink

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 11/03/2018 08:08 PM :

Zrejme došlo k nepochopeniu môjho príspevku k blogu. Nehovorím že nemáme riešiť partnerský život, samozrejme že máme. Poukazujem na utešovanie sa, ktoré podľa mňa nie je na mieste. Netreba sa utešovať ako čakáme na pravého ale skrátka riešiť.

boziazena je odhlásený top boziazena napísal dňa 11/03/2018 08:13 PM :

Ale áno, tento článok je možno o nádeji pre tých, ktorí ju už strácajú.. Nežijeme v rozprávke, kde sa deje všetko samo od seba... Treba aj konať... Ale nezúfať... Nehadzat flintu do žita... Boh vie, čo robí a ak mu to dáme do rúk... Urobí aj s našou pomocou, čo je pre nás najlepšie

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 11/03/2018 08:16 PM :

Veriť = odvaha
Odvaha= skutočne milovať

Teda to je smile
mať odvahu skutočne milovať

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 11/03/2018 08:19 PM :

Skutočne a opravdivo vieriť Bohu = odvaha

Tak je

Nie moja túžba - čo ja chcem, ale tvoja vôľa nech sa stane Pán môj a Boh môj


Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-11 20:20 GMT

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 11/03/2018 08:21 PM :

Božiažena, sorry, ja v tom článku nevidím povzbudenie ale fňukanie, budem sa opakovať, to je už ozaj z núdze cnosť.

Povzbudenie si predstavujem celkom ináč.

Každopádne, vyjadrila som čo som chcela. Príjemné diskutovanie, nech vám to tu nedodrbká Jednotkár a jeho verní pomocníci.  Čaute.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 11/03/2018 08:22 PM :

No, nestihla som to ani "povedať a už je to tu.

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 11/03/2018 09:51 PM :

Možno viac náročnosti na seba a menej na druhú polovičku vzťahu smile v tom je viera i láska. Dovolenka ~ nedovolenka, majetok~ nemajetok, vdelanie, zdravé~choré orgány...

Jedno telo, jedna myseľ, jedna duša...

Rozmýšľame: ktorý, ktorá sa ku mne hodí...
Rozmýšľajme: prijmem každého, každú, lebo chcem...

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 12/03/2018 09:09 AM :

Niektorí ľudia nie sú povolaní do manželstva, no nepriznajú si to.

haluz je odhlásený top haluz napísal dňa 12/03/2018 10:13 AM :

Nie je taký, že pravý. Každý má svoje chyby a buď prijmeme toho druhého aj s určitými chybami, alebo budeme hľadať neexistujuceho človeka

alexandra_ je odhlásený top alexandra_ napísal dňa 12/03/2018 11:20 AM :

možno bude pre niekoho obohatením táto stránka

http://www.angelus.sk/

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 12/03/2018 02:00 PM :

Anneliese to vystihla...

civavka je odhlásený top civavka napísal dňa 12/03/2018 02:06 PM :

anneliese myslím, že aj tvoj názor je dosť pravdivý..
je to také umenie, vnímať veci duchovne aj reálne..

gilgames je odhlásený top gilgames napísal dňa 12/03/2018 04:56 PM :

Ked Diego Maradona neregulerne skoroval na majstrovstvach sveta vo futbale v r. 1986 laktom lavacky, tak to prehlasil za pracu Bozej ruky. V tomto blogu je vidiet obdobny ukaz, naoko iny, no v konecnom dosledku ide taktiez o presuvanie zodpovednosti za vlastne konanie na vyssiu instanciu: napr. v tom, ze niektori ludia nie su v stave zaujat racionalny postoj ku neutesenemu statusu quo v ich vztahoch, pricom maju tendenciu veci pripisovat Bohu sposobom, ktory pripomina apofeniu. Kazdeho osobna vec, no uvahy vyjadrene v blogu vyzeraju, ze velmi pravdepodobne prispeju k rozsirovaniu radov cakacov na pana Godota, nez k “rieseniu problemu”...

BTW, ked uz vec bola takto postavena do duchovnej roviny, co ked to “nie a nie si najst zivotneho partnera” je signal, ze sa treba zrieknut manzelstva, lebo je pre nich pripraveny iny plan (poslanie/povolanie)? Tym sa chcelo naznacit, ze interpretacia situacie opisanej v blogu moze byt “spekulacia”, ktora, ako uz bolo povedane anneliese, robi z nudze cnost.

Naposledy upravil gilgames dňa 2018-03-12 18:37 GMT

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 12/03/2018 08:35 PM :

Adele

jozef84 je odhlásený top jozef84 napísal dňa 21/03/2018 04:51 PM :

Napadá mi myšlienka od sv. Pajsija Athoského(+1994): Písalo mu jedno dievča - "čo mám starče robiť, aby som našla dobrého manžela, ktorý ma urobí šťastnou?". On jej odpísal: "Drahá, keď budú všetky mladé ženy takto uvažovať, čo urobíme s väčšinou tých -obyčajných- chlapov? Vari ich zavrieme do suda?"

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 21/03/2018 05:13 PM :

????????????

Presne tak...

Obyčajných do suda


????????????????

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 21/03/2018 05:14 PM :

O tom to je...

Dakedy da dalo aj s jožim z horného konca...  Trezaz ne e

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 21/03/2018 06:46 PM :

????????????????
Dobré

Vedieť je jasné,  že na východe nič  nie je ????

Dve práce sú v rámci mesačného fondu. Ono pri nepravidelnej smene,  akú mám je to ok... A hlavne,  že sa stále teším do práce.

Sedím v šrote (ale idem ????), lebo nie som talian a nedal som 30% kde bolo treba.

Na poli dnes už ženám drieť netreba...

Pravda,  do fitka nechodím, lebo mi nie je treba...
A tí  ffitkoši s tehličkami, vládzu po užití vitamínov tak hoďku... Ja po užití čistej vody,
neviem , čo je únava ????. Pravda,
šperkovnica nie je zo zlata,  ale z lásky ????.

A je pravda,  zrazil som sa...

Preto tie fotky ????, aby som odradil,  tie,  čo hladaju zlato.

Mám všetko,  čo potrebujem a bez hypotéky...

Čo potrebujem rozhodujem ja a nie reklamné ponuky. Kto je slušný a ako bolo,  ako bude posudzujem podľa písma svätého a nie len v nedeľu...

Máš pravdu ???? je rok 2018 a ľudia majú inú morálku,  morálku povrchu vážia si,  čo prichádza ľahko,  bez práce,  čo sa bliští, do vnútra nevidia...  Nevidia pod povrch,  nechápu šperkovnici z koreňa...

Nechápu koreňu veci...

Job.29:19  môj koreň má prístup k vode a rosa nocuje na mojich ratolestiach.

Prisl.12:3  Človek nestojí pevne bezbožnosťou, ale koreň spravodlivých sa nepohne.
Prisl.12:12  Pevnosť zlých bude zničená, ale koreň spravodlivých potrvá.

...v roku 2018, málo kto otvorí v mobile appku biblia aby pochopil,  čo je koreň ???? radšej hoaxy, tv,  mienkotvorné hlody...

Každý  má  voľbu,  čo chce vidieť,  čo chce počuť... ????

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 21/03/2018 06:53 PM :

Hlavne,  že som spokojný a pokojný... ☺

Úprimne mi je ľúto tych,  čo musia jesť len zeleninu, cvičiť, lebo čerpať energiu z neživých a človekom vytvorených predmetov...  Je to ich trápenie a prekliatie,  lebo im nezostane čas na dobrodenie ( len na seba...)

Nech si myslia,  že to ovplyvnia...

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 21/03/2018 06:59 PM :

Geronnimo: ja by som to s Rastovou buducnostou nevidela az tak beznadejne. Hľa... aku driečnu traktoristku som prenho nasla: grin

traktoristka Žofka

a aj spievat vie smile

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 21/03/2018 07:01 PM :

Rasto

Veru s tou posilovkou máš pravdu thumbs up

Nezvládzu nič okrem chviľkového držania činky. Majú zdvihnuť niečo iné a decko s dediny ich prekoná

I s ostatným čo sa jedná hodnôt

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-21 19:32 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 21/03/2018 07:03 PM :

Rasto, mam ma teba taku odbornu agro-otazku. Skusal si pestovat na poli aj bio-zeleninu, resp. ine bio-plodiny ? Mam na mysli taky sposob, ze by si pouzival iba organicke hnojivo a nestriekal to ziadnymi chemikaliami ? Zaujima ma, ci sa to v praxi takto v malom da vypestovat bez tych chemickych postrekov, ci nepozeru vsetku urodu tie skodce ?

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2018-03-21 19:04 GMT

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 21/03/2018 07:17 PM :

Geronnimo

Viež asi to nepôjde

také ženy už pri 20-ke života sú rozobraté (zadané)

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 21/03/2018 07:25 PM :

Geronnimo

Na to konope viem i ja odpoveď

V agro je iba konope siate a stým v Prešporku ani meďak ani s gps traktor nebude laugh

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 21/03/2018 07:33 PM :

Jeej,  ďakujem lesanka ???? ale tá dievčina už je asi prababkou ????
..
A predstav si geronimo,  že mám aj takého veterána z roku 46, ako vo videu ????

To už je romantika,  na takom,  čaju povoziť ???? veď také X6 má hoci aký cerpač eurofondov,  ale škodu 30, to len tak nenájdeš.

Áno, dá sa...
bio podľa EU je napr. Pri zemiakoch chemia do 8 x
Nad 8x už  nie je bio...
Takže bio,  vlastne nie je reálne bio. A tých 8 nedodrží skoro nik,  kto ide do veľkoreťazcov...
To je len ďalší klam o tom bio...

A dá sa aj bio...  Keď ráno pojdeš s metličkou pozbierať pásavku zemiakovu. A večer
trochu pokopať burinu. Sú aj prírodné prostriedky proti
pliesni,  burine...????
A to už záleží či do lásky k blížnym patrí aj ráno privstať a pol hoďku robiť 60 drepov a zberať pasavku☺. A potom večer pol hoďku s motykou robiť 200 cvikov na chrbticu a biceps... ☺

Je tu ešte iná možnosť lásky...  A to povedať,  že sa to neoplatí, a ísť to kupit do reťazca z chile a potom stihnúť fitko... ????

Naši predkovia nevedeli,  čo je to bio,  ale Boh im dal bio,...

A my odkedy vieme,  čo je to bio,  od vtedy kupujeme v reťazcoch "chemické cudzokrajné bio..." s cudzokrajnými alergenmi a berieme lieky proti alergii...

A za to soros nemôže,  to je naša lenivosť a blbosť... ☺

A keby na slovensku niekto chcel bio,  stačí dať podporu domácim na zamestnanie nezamestnatelnych.
A znižuje sa tak aj spotreba čuča a toluénu☺

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 21/03/2018 07:34 PM :

Geronnimo: inak ja myslím, ze ak chcete najst súce dievky, treba si najprv zaobstarat vhodne vozidlo. Vid moja nova profilova fotka grin grin grin

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 21/03/2018 07:35 PM :

Ďakujem diskutérom. Za spríjemnenie dňa ????

Ste milí☺

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 21/03/2018 07:36 PM :

Rasto
thumbs up
To je tá pravá posilovka i s užitkom vo všetkých smeroch

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 21/03/2018 07:44 PM :

Rasto

Uvedomuješ si akú máš vyhodu voči iným ?

Vieš sa sám zabespečiť, sám sa postarať a kolabs nejakého nedodania potravín či otázka ako prežiť je mimo teba

Si samostatný a nie odkazaný

thumbs up

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-21 21:37 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 21/03/2018 07:48 PM :

Čo ja mám informácie od zopár tunajších žien, ťažko sa tu hľadá poriadny chlap, čo by za niečo stál. Samá bábovka. Napríklad aj taký, čo by chcel ísť na dedinu gazdovať.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 21/03/2018 07:49 PM :

Rasto, ja sa snazim nakupovat bio zeleninu z jednej slovenskej bio-farmy na zapadnom Slovensku konkretne Agro Gajary. Existuje taky internetovy obchod, cez ktory sa da objednat bio-zelenina z tej farmy a cloveku ju dovezu az priamo domov, alebo si ju moze ist kupit priamo na farmu, ak byva blizko. Ta zelenina z tej bio farmy je dobra a okrem toho ma clovek dobry pocit, ze jej kupou podporil slovenskych farmarov.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2018-03-21 20:00 GMT

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 21/03/2018 08:00 PM :

Janjan

Vieš zabudli ti povedať od koho to chceli, ťiadali (dožadovali sa) a to od toho čo nebol na dedine ani ako malý chlapec u babky laugh

To keby sa žiadolo od top modelky s mesta aby robila v JRD laugh

Táká pointa i sťaznosť tej ženskej logiky

##
Tak už len ostáva aby si nebol babovka ani cukríček wink

Inač mňa by zaujímalo tak medzi nami kde si prešiel k takej sťažnosti

Lebo čo si ja pamätám
to bola nehoráznosť vo vyjdreniach diskutujúcich žien keď tu bol blog o planoch ísť na zdedené pozemky

A druhý faktor tie tradičné nehoraznosti, prať, žehliť variť upratovať atd...

A jediná pripustná alternatíva, že by postavil bazén pri dome na pozemku

##
K takému konaniu,k takej práci musí byť vypestovaný vzťah v človeku, trpezlivosť (čo mnohím dnes chýba) a vytrvalosť

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-21 21:01 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 21/03/2018 08:08 PM :

Janjan: ono to s tym gazdovanim nie je take jednoduche, ako si to clovek predstavuje. Clovek potrebuje vediet, ako na to, a mat aj rady od starsich a skusenejsich ludi, ktori maju s pestovanim skusenosti.
Ja som sa napr. minuly rok pustila s nadsenim do pestovania bio zeleniny a jahod na balkone, vsetko som si nastudovala ako mam sadit, aj som sa radila so znamymi, co maju zahradky, ze ako pestovat. Na zaciatku to vsetko vyzeralo velmi slubne, ale potom mi napadli vsetky moje bujaro rastuce plodiny rozne druhy vosiek a skodcov, a zozrali mi napr. vsetky redkvicky, jahody, no katastrofa. Aj som musela vsetko postriekat nejakym bio pripravkom, ale moc to nepomohlo sad Az ked si to clovek vyskusa na vlastnej kozi, co je to pestovat si vlastnu zeleninu, az potom zisti, ze to nie je vobec take jednduche, ako sa to zda... hlavne pre cloveka, ktory od malicka vyrastal v meste.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2018-03-21 20:10 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 21/03/2018 08:11 PM :

Geronnimo: som rada, ze ti ta driečna traktoristka Zofka tak padla do oka... uz len taku najst v realite grin

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 21/03/2018 10:22 PM :

tomtom87,
Lenin to mal fakt ťažké. Jemu každá, o ktorú mal záujem, povedala: "Zostaneme súdruhovia" smile.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 21/03/2018 10:28 PM :

11111,
zaujímavý meter.
Žena čo nebola na dedine ani u babky, ak odmietne ísť žiť a pracovať na dedinu, to je nehoráznosť.
Muž čo nebol na dedine ani u babky, ak odmietne ísť žiť a pracovať na dedinu, to je samozrejme - veď chudáčik, nemá k tomu vzťah.

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 21/03/2018 10:30 PM :

Janjan

Ale kde si to čítal,  tvoje taraniny čo si dal a meodpovedal ako si k tomu prišiel (okrem metody čo jedine používaš -opak drisnutia)

Čo na to by musela byť aj skutočná odvaha čo nemáš.

Skus riešiť pointu

A dočitať na budúce nie trhať a dristať, lebo nie ja sa rozčuloval a písal o nehoráznosti ale uživateľky (nauč sa i čítať)

Jasne som pridal i opak (top modelku)


Tak nedavaj tie dristy (subjiektivme domyšlanie o mne - to nie je správne s mravoukou čo si tu po blogoch podával. K čomu si to kopčil keď sa toho sám nedržíš? )

a hlavne nebuď bábovka wink

Zas ako vždy si totalne mimo censor

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-21 22:50 GMT

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 21/03/2018 10:52 PM :

Joj.  Milý blog.  Geronimo zabil. ????(fotkou)

Konope nemám ... A taliani maju inú khávu... ????

Ttaktoristky tu boli,  lebo nám ich poslal lenin a teraz tu mame zlatokopky,  lebo všetko zlato v amerike už majú oligarchovia...  A ženy zlatokopky prišli o prácu...

A slovač aj tak chce všetko čo je na západe nepotrebné,  tak nám ich zdarma amici poslali...
Len som teraz v rozpakoch,  či to urobil bush,  či soros. ????

Ku tým bio produktom....

Veď slovensko urputne bojuje už 20rokov proti slovenským výrobcom a výrobkom.
Ten traktor na foto bol v čase vývoja o 20 r.  Pred johndeere a teraz....  Vlastnia to tiež taliani....

Ak bio,  tak zamestnať ľudí,  ale na výplatu bude,  až pp sezóne... A odber do reťazcov je nemožný,  zopakujem nemožný...

U nás je 1,2 človeka na ha,  v nemecku 4,7 a v poľsku 12,1.

Tu je odpoveď na odpoveď na zdroj potravín,  na percento pôvodu,  na sebestačnosť,  na alergie,  na alergie,  na zapredajnisť...
A možno aj na nesvojprávnosť kompetentných...
A za toto soroš určite nemôže ????

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 21/03/2018 11:02 PM :

lesanka333,
tá dotyčná dáma gazdovať vie (dokonca aj prať, žehliť, variť, upratovať), ale ozývajú sa jej len samí mrandľavci, neschopní zabojovať o ženu, takže ani nemá komu predniesť tému o živote na dedine.
Toto sú niektoré problémy, s ktorými sa tu ženy pri zoznamovaní s mužmi stretávajú (netreba to brať globálne, sú to poznatky od niektorých žien, určite je tu mnoho dobrých a hodných): muži sú podľa nich bábovky (odradí ich prvý mini problém), alebo vulgárni, majú neusporiadanú minulosť, na papieri veriaci, ale v realite bez viery a morálky (čudujú sa, čo vôbec robia na kresťanskom zoznamku)...

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 21/03/2018 11:11 PM :

Janjan
Vážne?

A kde sú také ženy z gazdovstva?
Tak i ty si len mamlas ako píšeš alebo tá spomenutá bábovka tebou spomenutáwink

Že si nezabojoval

Povec radšej pravdu (tá oslobodzuje) že je to fikcia tvojej mysle


Ktesťanky ktoré nie sú len papierové alebo len sa nehrajú na kresťanky by sa nikdy tak o mužoch nevyjadrili ako popisuješ.

Nejak si vlastne protirečíš v podanom rozkole
##
A problém si vytvoria a utekajú na internet sa posťažovať s fiktivného problému a za fiktívnimi "priateľmi" ktorých v živote nestretli


++++
janjan

Prepač je to sranda,

ale teraz vážne také ženy sú dávno vydaté (ako som spomenul 20-ke, dajme tomu do 25) a nie sú na internete minimalne do 40 a +

Poprvé pre pracovitosť si ju všimnu
Po druhé také nesnivajú ale žiju život
Po tretie pre prácu a starosti ktoré riešia sú naučemé riešiť nemajú čas na fikciu akou je internet, fiktivné priateľstva

To nie sú ženy s mesta ktoré nudu zahaňajú na internete, lebo sa nenudia (nemajú čas)

Janjan

Slovo "gazdovstvo" nie je primestký dom či vila ani dom na vydieku iba s trávnikom a bazenom, nie sú to prechácky primeskom lesoparku

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-22 00:11 GMT

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 21/03/2018 11:36 PM :

Ono netreba až tak filozofovať, čítať mainstream a rôzne iné "mravouky"...

Ja rozsudzujem ináč : mal som česť byť v rodinách,  kde bol Boh na veľmi významnej pozícií (dnes povedia mnohí,  že za hranou)...

A rozmýšľal som nad symptómamy:
1 Boh vstúpil nečakane,  alebo v ťažkej chvíli... (On rozhodol)
2 mali viac ako dve deti (viac ako dve,  znamená rozmnožiť tvoje pokolenie)
3 nemali žiadné veľké dlhy,  hypotéky (neber nič na úrok,  nič,  čo ti nie je sudené...
4 ak bola kríza vo vzťahu vyriešili to odpustenim a vierou. (On je cesta)
5 nik nebol veľmi dobre situovaný,  či výborne zarábajúci,  napriek tomu stíhali i deti i financie stačili... Bez obáv... (Ak boli v bázni , všetko ostatné im bolo pozehnané...
6 sex len s jediným partnerom... najprv bol vzťah a deti a bývanie u svokrovcov a neskôr vlastné bývanie ( pokora,  kompromis,  trpezlivosť a vytrvalosť )
..... Rozvodovosť 2% = požehnanie

Opačne (bez Boha)
1. Neveria,  nikdy to nevnimali
2 mali menej ako tri deti
3 na splátky aj byvikel (zlý hospodár
4 žiadna kriza nebola,  a ak bola,  vymenili partnera (kriza riešená nie zmenou sena,  ale zmenou partnera
5 stále nie dosť dobrý plat na deti (obava,  strach)
6 najprv vzťah v cudzoložstve (vraj na skúšku),  potom kariéra,  potom bývanie,  potom rekonštrukcia,  potom 1 dieťa... (Pýcha, odklonenie,  plány nad realitu...
.......rozvodovosť 52% odklon od Boha, zmarené plány,  ....

Asi tak... ☺

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 21/03/2018 11:40 PM :

Rasto

Dobre si to zhrnul

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 21/03/2018 11:45 PM :

A potom. Ze biblia neplatí... Ak ju nepoznáme,  ako môžeme rozmýšlať nad gravitaciou?  Ale gravitácia platí stále,  aj bez poznania,  lebo ju Boh stvoril...

zvon je odhlásený top zvon napísal dňa 22/03/2018 05:23 PM :

A co ak ti Boh posiela do cesty ateistu, aby si ho svojim prikladnym zivotom priviedla k Bohu, ktory si zela, aby ho miloval?

zvon je odhlásený top zvon napísal dňa 22/03/2018 05:30 PM :

Budme realisti, ale nie pesimisti.

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 22/03/2018 06:03 PM :

Ja osobne mám mnoho priateľov i kolegov ateistov a som tomu rád...
Žiaľ často sú menej pyšní ako niektorí tvrdí kresťania. A navzajom sa tolerujeme a rešpektujeme.

To mi vôbec nebráni,  žiť podla biblie.

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 22/03/2018 06:10 PM :

Na určitú situaciu im môžem povedať biblické stanovisko a ostatné je na nich.

A koniec koncom ateistov je málo,  oni sa síce považujú za ateistov,  avšak sú dosť poverčiví... Nosia červené šnúrky,  miešajú kávu len do jednej strany,  veria v mimozemšťanov...
V podstate veria mnohým (viacerým nevševedúcim bohom, božstväm,  energiam, budhovi,  atd...

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 22/03/2018 06:36 PM :

Napriklad,  mnoho ateistov túži,  aby vedci dokázali ako vznikol vesmir.  Akonahle vedci niečo zistia,  ateisti tie články čítajú...

Vedci sa dostali celkom blízko.
Boh nám dal poznať mnoho zákonov svojho poriadku (gravitačný,  hydtaulický)

Momentálne sa vedci distali až k higsovmu bozónu) a sú celkom blízko...

Biblia však píše,  že k celkovému poznaniu sa nikdy nedostanú.  Celkové totiž pozná len Boh.

A ináč,  biblia hovorí,  že na počiatku bolo slovo,  teda Jeho myšlienka... A to slovo sa stalo...  Myslím,  že to vedci nezmerajú nikdy.

A tak isto ako bol začiatok,  bude i koniec..

Vedci sa to snažia vyrátať,  predpovedať... Satan cez sekty,  kulty,  chanelingarov a veštcov sa nás snaží strasiť a zmiasť...
Biblia hovorí,  že konuec nik neodhadne,  lej Boh sa rozhodne...  Teda On ktorý vymyslel všetky zákony ich aj môže zrušiť a porušiť...
Ľudia vnímajú znamenia a chcú vidieť znamenia časov,  ale neprijímajú  posolstvo o znmení jonašovom...

IZ.45:25  Znamenia tárajov ruším a veštcov mením na bláznov; zavraciam múdrych a ich poznanie robím nerozumným.
To sú znamenia na vyvolanie strachu...  ( od zlého) ????

LUK.11:29  Keď sa zástupy húfne zhromažďovali, začal hovoriť: Toto pokolenie je pokolenie zlé, hľadá znamenie, ale nedostane sa mu znamenia, iba ak znamenia Jonášovho. (To je znamenie od Boha ????)
...
To znamenie,  ktoré veriaci prijíma a nie je v strese... ????

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 22/03/2018 07:12 PM :

A že  je možné byť aj v zmiešanom manželstve (kristov + ateista)  je tiež súčasťou Bizieho plánu...)  avšak toto cirkvi niejak nespomínajú na käzniach...)

1.kor.7:13  A ak niektorá žena má neveriaceho muža a on chce žiť s ňou, nech neopúšťa muža.14  Lebo neveriaci muž sa posväcuje v žene a neveriaca žena posväcuje sa v bratovi; veď ináč vaše deti boli by nečisté, a predsa sú sväté.

Teda veriacemu ak Boh pošle do cesty atristu,  veruaci ho môže svojim sposobom zivota a zmyslaním,  casom dostat k bohu...  A to je súčasťou Božieho plánu ????

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 22/03/2018 07:20 PM :

A ak niektorá žena má neveriaceho muža a on chce žiť s ňou, nech neopúšťa muža.
Áno, ak sa za neho cirkevne vydala, nesmie ho opustiť. Alebo ak sa stala veriacou počas manželstva.
Ale veriaci katolík si nemá čo brať neveriacu a opačne.
Prax je taká, že väčšinou sa veriaca stránka stane neveriacou, než naopak. Lebo ak si veriaci berie a ateistku, to už výrazne svedčí o úrovni jeho viery.

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 22/03/2018 07:22 PM :

Janjan

Zas trepeš (vykuchance čo ti vyhovujú)


Príklad
Sv.Monika

A mimochodom nik nikomu nenanucuje

Manželstva sú uzatvárané dobrovolne a nie nutene
(vedome a dobrovolne)

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-22 21:34 GMT

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 22/03/2018 07:32 PM :

Neviem čo stale mudrujete a to za iných

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 23/03/2018 03:40 AM :

Ach...
Podľa janjana súčasťou Božieho plánu nie je aby rkc člen priviedol skrze svoju lásku do košiara, čo i len jedného neverca. sad

Jan Ján,  prosím nemaj mi to za zlé, rozumiem,  tomu,  že rkc má také stanovisko. Tato myšlienka je katolícka,  ale nie biblická.
Je dovolené robiť dobré skutky v deň vyhradený Bohu????

Chápeš,  ako Ježiš upozornil rabínov na pointu Božiu????


Ale veriaci katolík si nemá čo brať neveriacu a opačne


Pri tom ako poznám mnohých katolíkov...  Vieš , koľko bohabojných žien,  či chlapov si zobralo nie v kostole (lebo neslobodno)  ateistu a rokmi sa i ateista stal bohabojným.

A koľko je vlastne na slovensku veriacich katolíkov??? Kto to určuje... A na koľko percent veria textu biblie?

Veď tak sa šírila zvesť,  že jeden počul a povedal to doma...

Aj dnes sa tak šíri zvesť,  že :počul som,  že kočner sa kamoši s belom a rišom...,  ale ja ti neverím,...
 počul som,  že zajtra bude mräz,  ale je ti neverím,...
Počul som,  že čokoľvek inému urobiš, bohu urobíš,  nie ja ti neverím,  môžeš iba rkc utobiť,  na ostatných nepozeraj,  veď aj knaz sa nepozeral,  iba ten ateista smaritän mu pomohol...

Je to na každom z nás,  či si otvorí srdce a myseľ pre krista,  alebo nue????.
Ja neprotestujúci protestant smile pomôžem aj katolíkovi veriacemu,  ak katolíkovi neveriacemu,  aj ateistovi,  keď bude mať trebárs defekt... A ja pôjdem do kostola...
???? ale asi to nie je správne. Ešte by mohol proti tomu ten katolík protestovať...
???? a neviem teraz už by bol prrotestantom,  či ešte katolíkom...
Sú aj katolíci - protestanti,  lebo protestujú proti robovi a klalimu. A sú aj katolici kolační a opoziční.....

STOP....  celé zle...

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 23/03/2018 04:22 AM :

ČO takto???

MAR.3.34 A poobzerajúc sa po tých, čo sedeli okolo Neho, povedal: Ajhľa, moja matka a moji bratia!
35  Lebo kto činí vôľu Božiu, ten mi je bratom aj sestrou aj matkou.

Teraz neviem,  myslel tým len veriacich katolíkov, či aj grekokatolíkov,  či aj pravoslávnych,  či aj arménsku cirkev,  či aj cirkev staročeskú,  či sj???

...

Nečudujem sa pri takom postoji,  že lgbt sa dostanú čoskoro do parlamentov,  veď ich mohlol ten učiteľský úrad za tých 2000 r. Odkliať, zbaviť zlého ducha, oznámiť,  že je to dôsledok bezbožnisti, ale ten učiteľský úrad len odmita...
Dovolil by "úrad" Ježišovi sedieť s pohanmi,  počúvajúcimi, neviestkami,...???
Dovolil by úrad otvoriť,  aspoň raz písmo sväté???

Načo vlastne zvestovať veriacim katolíkom,  keď veria...???
Načo hovoriť manželke,  zažni svetlo,  keď svetlo svieti???
....
Keby som nepoznal biskupov,  kňazov a ich postoj,  ich kázne napr.  Lacha,  Babjaka,  Chautura,...

Protestujem nie proti,  ale za obmekčenie srdca a prijatie napisaného slova, slov,  spojok, čiarok, predložiek,  prídavných mien, zamien,  slovies...
To už naozaj v tej biblii nie je nič na čítanie...  Len sama hmla,  tajomstvo, nesprávne slová,  spojky,  predložky, slovesa...?

Je tu vôbec niekto niekomu bratom,  sestrou,  matkou???

Nedivím sa nesmútim, nepohoršujem,  len píšem ????

alexandra_ je odhlásený top alexandra_ napísal dňa 23/03/2018 07:26 AM :

http://redemptoristi.kske.sk/Q%20001-050/028_dievca_a_nekatol.htm

Tvoja otázka, Monika, je, co robit, ked katolícke dievca nadobúda blizsí vztah s nekatolíckym chlapcom.

Je to velmi aktuálna otázka.

Je prirodzenou vecou, ze blízky vztah dvoch slobodnych mladych ludí vyustí vzdy do manzelstva. V Tvojom prípade, Monika, sa jedná este len o prípadné zacatie blízkeho (blizsieho) vztahu. Ci uz tak, alebo onak, tvoju otázku chápem ako otázku ohladom mozného manzelstva medzi katolíkom a nekatolíkom.

Vieme, ze Boh stvoril Adama a Evu a z tychto dvoch ludí sme povstali my vsetci: Ty, ja, i ten Tvoj kolega v práci. Vsetci sme si skutocne navzájom bratmi a sestrami. Vsetci sme rovnocennymi ludmi. Vsetci máme tú istú ludskú prirodzenost, totiz, ze sme stvorení s dusou a telom. Vsetci máme Bohom dané právo vstúpit do manzelstva (niektorí sa vsak tohto práva z Bozej milosti dobrovolne zriekli, - knazi, reholníci).

Otázka je, koho si vziat za manzela ci manzelku. Môzem si vziat za manzela chlapca, ktory "rad pomoze, je uprimny, je spolocensky", ale nie je katolík? Oplatí sa vôbec s takym chlapcom zacínat?

Aky postoj zaujat v takomto prípade?

Treba povedat, ze postoj k takému chlapcovi má byt taky, ako ku ktorémukolvek inému clovekovi: byt slusnou, zdôrilou, taktnou… pretoze kazdy clovek je skutocne Tvojím bratom alebo sestrou.

Ale rozhodnút sa pre nadviazanie úzkeho vztahu je uz urcitym záväzkom, a to v tom zmysle, ze sa predpokladá, ze ak sa neukázu vázne prekázky, tak sa zoberieme.

Co vsak robit, ked vázne prekázky mozno vidiet uz pred zacatím blizsieho vztahu? Oplatí sa zacínat blizsí vztah? Je tu vôbec nejaká nádej, ze z toho môze vyjst nieco dobré?

Myslím, ze toto je korenom celej otázky.

Katolícka Cirkev nám v otázke manzelstva hovorí o takzvanych manzelskych prekázkach. Jednou z nich je prekázka odlisného nábozenstva. Tá má dve formy: zmiesané manzelstvo (medzi katolíkom a pokrstenym nekatolíkom) a rozdielnost kultu (medzi katolíkom a nepokrstenym).

Manzelstvo medzi katolíkom a nekatolíkom vsak nie je cosi nemozné, lebo, ako som spomenul, pred Bohom sme vsetci rovnakymi ludmi. Katechizmus Katolíckej Cirkvi to vyjadruje tymito slovami: "Rozdielnost vyznania medzi snúbencami nepredstavuje neprekonatelnú prekázku pre manzelstvo" (KKC 1634).

Ale zároven nás upozornuje, ze "tazkosti zmiesanych manzelstiev sa nesmú podcenovat. Povstávajú zo skutocnosti, ze rozdelenie krestanov sa este neprekonalo. Snúbenci riskujú, ze zakúsia tragédiu krestanskej nejednoty i v srdci svojich vlastnych domov. Rozdielnost kultu môze este viac zhorsit tieto tazkosti. Rozdielnosti ohladom viery a samotnej vedomosti o manzelstve, ale aj rozdielne nábozenské mentality sa môzu stat pramenom napätí v manzelstve, najmä co sa tyka vychovy detí. Môze povstat pokusenie nábozenskej lahostajnosti." (1634 - vlastny preklad)

Ak katolícka Cirkev vyzaduje dovolenie alebo dispenzáciu pre manzelstvá s nekatolíkmi, je to preto, lebo si je vedomá velkych nebezpecenstiev, ktoré hrozia katolíckej stránke. Katolícka stránka (osoba) môze v takychto manzelstvách velmi riskovat. Ci nie je strata viery, - nielen svojej vlastnej, ale aj svojich detí, - tym najväcsím nestastím? Kto stratí vieru, hovorí Jezis, bude naveky zatrateny. Preto ten, kto chce uzavriet manzelstvo s nekatolíkom, musí si velmi dobre vsetko zvázit. Manzelstvo s nekatolíkom nie je nemozné, ako to bolo povedané, ale ak dvojica vstupujúca do takého manzelstva pokladá otázku viery za cosi druhoradé, alebo vôbec nie dôlezité, takéto manzelstvo pravidelne skrachuje. Nemusí skrachovat vzdy rozvodom, lebo ozajstny krach je krach viery, - a ten znamená zatratenie. Sú manzelstvá, ktoré zdanlivo pekne zijú, hoci je v nich strata viery, ale tá zdanlivá harmónia nemusí vela znamenat, lebo ak diabol získa cloveka odpadom viery na svoju stranu, nepotrebuje ho pokúsat na iné zlé veci (povedzme k rozvodu).

Otázka viery je pred vstupom do manzelstva rozhodujúca. Zhoda ohladom koberca alebo lustra v budúcej obyvacke, alebo znacka auta je az na 37. mieste.

Katolícke dievca, - ako je to aj v Tvojom prípade, Monika, - by malo dobre prediskutovat túto otázku s nekatolíckym chlapcom. Porozprávat sa o nábozenskych veciach je koniec koncov mozné aj pred nadobudnutím uzsieho vztahu, kedze ste casto spolu.

Viem, ze je tu neraz otázka, ktorej sa clovek obáva: "Co ak sa nábozenská téma zvrtne na takú rovinu, kde nebudem vediet, co povedat? Co ak nebudem dostatocne fundovaná v niektorej oblasti, alebo v niektorej otázke?" Clovek neraz zo strachu, ze nebude vediet co povedat, radsej ani nezacne nic na nábozenskú tému.

Netreba sa toho bát, lebo nikto nevie vsetko. Ak na nieco neviem dat odpoved, vzdy môzem povedat: "Vies co, porozmyslam o tom, alebo sa niekoho na to opytam, a potom Ti odpoviem, alebo sa o tom znovu porozprávame." Ak niekto chce hned a okamzite odpoved na vsetko, co sa pyta alebo namieta, taky clovek nemá lásku k pravde a s takym clovekom si netreba, ani nemozno zacínat blizsí priatelsky vztah. Clovek, ktory nechce pockat na odpoved, ten vlastne vôbec necaká ziadnu odpoved, ten, zaslepeny pychou, nehladá Pravdu.

Clovek, ktory je otvoreny pre rozhovor a dokáze pocúvat a uvazovat o argumentoch druhého, taky clovek je otvoreny pre pravdu a zaiste raz k nej dospeje (tu na zemi jej plnost je v katolíckej Cirkvi).

Katolícke dievca môze niekedy vidiet, ze chlapec je dobry, ale nie je schopny momentálne prijat vieru. Sú prípady, ze chlapec by úprimne chcel dievca, ale vieru nie je schopny prijat pri najlepsej vôli (momentálne). Ved viera je v prvom rade dar Bozí (vid otázku cislo 27,1). V takomto prípade si treba vsetko ujasnit pred manzelstvom, to znamená pockat s manzelstvom, zapísat sa do katechumenátu, kde by sa UCIL pravdám viery, kde by sa ucil tomu, co Cirkev z Bozieho nariadenia hlása kazdému stvoreniu. Pocúvat Boziu náuku môze i ten, kto este neuveril. Práve tak aj modlit sa môze kazdy clovek na svete, hoci o Bohu má len nedokonalú, alebo aj skreslenú predstavu ("prirodzené nábozenstvo" nie je otázkou nadprirodzenej viery). Ak clovek nemá takmer ziadny pojem o Bohu (v prípade nebojovych ateistov), aj v tom prípade sa vzdy môze pomodlit aspon túto modlitbu: "Boze, ak existujes, daj, aby som ta spoznal, daj mi nejaké znamenie, ze jestvujes a chces aby som ta poznával." Nuz takúto a podobnú modlitbu sa môze pomodlit kazdy clovek na svete.

To co som vyssie napísal je dôlezité, ale modlitba je tá, ktorá rozhodne. Takyto chlapec a dievca by sa mali predovsetkym modlit za dar viery. Ak tento postoj k celej veci dvojica nemá, potom je lepsie sa rozíst.

Poslednym krajnym prípadom môze byt, ze i napriek tomuto vsetkému chlapec (prípadne dievca) nedokáze prijat vieru pred manzelstvom. Môze sa stat, ze chlapec má naozaj dobrú vôlu a chcel by tú vieru nejako pochopit, ale nie je schopny na to v danom case, a s cistym úmyslom túzi vziat si dievca za manzelku, a nie je pren vnútorne mozné cakat niekolko rokov na manzelstvo… V takom prípade, hovorí o. Bernard Häring (velky moralista násho storocia), dievca sa môze ODVÁZIT uzavriet manzelstvo.

Ako teda vidís, Monika, odpoved nie je taká jednoznacná ak by niekto chcel. Posledné rozhodnutie vo svedomí musí urobit katolícke dievca (alebo katolícky chlapec). Cirkev a knaz Ti môzu dat svetlo pre Tvoje konanie, ale konkrétnu situáciu v ktorej sa povedzme aj Ty môzes nachádzat, budes musiet vyriesit len Ty sama. Ty sama budes najlepsie vediet aky ten chlapec je, Ty sama v prvom rade musís nadobudnút morálnu istotu o úprimnosti svojho prípadného budúceho partnera. Ak by nedokázal prijat vieru pred manzelstvom, Tvoje srdce (a zdravy rozum samozrejme) musí rozhodnút, ci je to BOZIA VÔLA pre Teba vziat si ho. Tvoje srdce s mnozstvom modlitieb musí rozhodnút, ci by vase manzelstvo poslúzilo jemu, Tebe, ako aj detom na spásu.

Ako teda vidís, Boh nás vsetkych povoláva, aby sme sa v slobode pred Bohom rozhodovali pre to, co je v nasom svedomí správne.

Ale kolko mladych ludí riesi túto otázku s potrebnou váznostou?! Kolko mladych ludí pokladá vieru za zivotne dôlezitú pri vstupe do manzelstva?! Ci nie je mnoho mladych ludí, ktorí neberú ohlad na vieru, a potom si znicia zivot nielen tu na zemi, ale hlavne naveky na druhom svete?

Tvoj pekny katolícky pozdrav, Monika, ako aj Tvoja otázka svedcia o tom, ze viera Ti nie je lahostajná, a z toho mám velkú radost. Zehnám Ti, a nech Ta Bozia milost sprevádza a ochranuje na tejto pozemskej púti a privedie Ta k stastnej vecnosti (a porúcam Ta pod ochranu Matky Bozej).

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 23/03/2018 09:56 AM :

Teda to,  čo je pomocou slovies, spojok, zámien,  ... Napisane jasne a stručne (v pisme svätom),  treba dať vysvetliť cirkvi, ktorá napíše 1A4. A zamotá to dostatočne.
A tej A4 zo slovies,  spojok,
podmetov,  prívlastkov už katolik rozumie????
To už netreba dať vysvetlit?.
Aha.

Chápem...  Sväté sú všetky listiny rkc a písmo sväté je zakázané.

Ak by si náhodou otvoril doma písmo sväté a dočítal by si sa jasnú info,  ktorá ťa osloví a zdá sa jasná,  okamžite zabudni. Zavolak na úrad,  lebo určite ti bude ináč...

No každý dospelý je zodpovedný za seba....

Ako som napísal,  nedivím sa...
Sväté pismo :
A ak niektorá žena má neveriaceho muža a on chce žiť s ňou, nech neopúšťa muža.
Áno, svätejšie ak sa za neho cirkevne vydala, nesmie ho opustiť. Alebo ak sa stala veriacou počas manželstva

Úplne nové slová, úplne iný vyznam,  uplé iné fakty.
Biblia pozná fakt veriaci,  neveriaci... (V čase uvažovania)
....
Urad doložil cirkevne vydatá (lrn a nedine v rkc,  kc) je to žiaľ vyfabulovanä slutočnosť. Ak hovorim o zvieratách,  nehovorim len o sliepkach...
Ake úrad nepripúšťa nič,  len,  že jednu časť ľudstva...
Rkc,  či kradnú,  klamú súloži,... Nevadi...
Je mi to úprimne ľúto...  Že toto je ponuka po 2000 tisíc rokoch...

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 23/03/2018 10:01 AM :

Ešte,  že majú v rkc úrad nesmieš sa zozviesť,  ale smieš,  keď mi dovolíme a ak dovolíme,  dostaneš papier,  ktorý bude tvrdiť že sobáš je neplatný. Kuzelnictvo... ???? tzv svatejši papier...  A že v svätom písme nenapisali,  že potrebuješ papier o anulovaní...

No dobre. Nevadí ????

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 23/03/2018 10:07 AM :

Na zaciatku boli tri jednoduché a jasné vety...  Klasika...
Takto komplikovane to skončí stále pri texte svätého písma. kastovanim... A zamotaním

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 23/03/2018 07:56 PM :

rasto624,
porovnávaš neporovnateľné. Manželstvo s opravou defektu. Vysokú mieru nebezpečenstva straty viery  s nejakým dobrým skutkom.
"Lebo kto činí vôľu Božiu, ten mi je bratom aj sestrou aj matkou."
Neveriaci neplní vôľu Božiu už v tom najzákladnejšom postoji - neverou.

A keď chceš biblicky, tak napríklad:
Ex 34, 16: "Ani neber ich dcéry svojim synom za ženy, lebo keď sa ich dcéry budú vláčiť za svojimi bohmi, zviedli by aj tvojich synov a aj ty by si sa vláčil za ich bohmi."

Človek v žiadnom prípade nesmie vystaviť svoju vieru nebezpečenstvu jej straty, lebo tým ohrozuje svoju spásu. A spása vlastnej duše je najvyššia priorita (po láske a službe Bohu). A strata viery či jej oslabenie v prípade zmiešaných manželstiev bezprostredne hrozí.

11111,
a ak chceš argumentovať, neargumentuj svätými ženami, ale bežnými ľuďmi, ktorí nikdy nedosiahnu úroveň svätosti ako ony. Prípadne choď príkladom a obráť nejakú neveriacu na katolícku vieru.

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 23/03/2018 08:02 PM :

Janjan

Bezné

Katolícka s katolíkom = Sodoma Gomora

A vieš o čom rozprávam

A strata viery otázka či pokrytectvo zbožnosť a pretvárka je ešte viera (to ťaťko)

Ale ty davaj komplet nie manipulativnu a zavadzajúcu vykuchanicu
Keď chceš mudrovať a skutočne poučiť  správne

Nech je to ozaj i osožné a nech to nie je iba tvárenie sa o dobrom a skutočnosti len škodné
A hlavne aby si skuchanicou neprinašal iných v omyl

A hlavne sa poriadne oboznam a nauč

Aký máš problém voči  sv. Monike? Keď je to ukázkový príklad a je sv. i jej syn - Sv.Augustín



Každý môže stať svätý (don Bosco)

Don Bosco preukázateľne povedal, že dosiahnuť svätosť je možné

Tak buť tak láskavý A NEZAVÁZAJ TU!


Ešte jedna vec (myslím že to tu mala alexandra_ blog alebo bolo v mejakej diskusií prebetané)

Sila modlidby matky = to je i sila modlitby manžeky

(sú i viaceré knižné spracovania o takýchto veciach)

###
Janjan

A čo je u teba prijímanie eucharistie - Ježiža Krista

Veď Ježiš Kristus sám posväcuje

Tak vážne nechápem ako môžeš písať o nemožnosti dosiahnuť svätosť


(jedine ak by si prijímal eucharistiu -Ježiža Krista svätokrádežne by tak nebolo )

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-23 21:42 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 23/03/2018 09:05 PM :

Áno, každý môže byť svätý a dokonca je povinný sa o svätosť usilovať. Ale aká je realita ?

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 23/03/2018 09:08 PM :

Janjan

Tak nebluzni a nepodavaj kuchanice/manipuláciu ktoré akurát prináša zavadzanie iných

A prestaň sa hrať na boha a znalca kto a k čomu je Bohom povolaný

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-23 21:18 GMT

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 24/03/2018 12:54 AM :

My sa tu niekedy bavíme o dvoch rôznych veciach. Ja o svätom písme a poniektorí o intetpretaviäch podľa ľudí a tých interpretácii je nespočet. Cirkevné,  jehovusti,  charizmatici, chanelingari, numerológovia,  svätý gräl. ... Atd.
Teda rozdiel je Veriť Bohu a Jeho slovu - biblii a rozsudzovať okolie podľa písma svätého a brať ho za svätý zdroj od Boha.
...alebo...
Veriť cirkevnej organizacii (cirkvám), ľuďom,  ktorí používajú bibliu,  aby vysvetlili ľuďom,  že nemajú veriť tomu,  čo čítajú v biblii.

Dochádza k tomu,  že člen cirkevnej organizácie hovorí o obsahu knihy,  ktorú nikdy neprečítal (a má to len cca 1200 strán) tak isto neveriaci hovorí,  že v biblii sú somariny,  ale nikdy to nečítal...

Je zaujimavé,  že vraj

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 24/03/2018 12:58 AM :

Slovo božie môže čítať každý. Ako celok,  ako román,
ako učivo v škole Niekto to však nemôže..
A tak 1200 strán nikdy neprešiel,  ale prečítal už 1200000 strán,  ktoré pisali o Bohu...