Archívy

Reklama

Cesta k partnerovi. : Profil sem profil tam.(fotografia v profile)

Profil je na zoznamke kľúčový a tak ako sa s ním dá veľa získať tak aj stratiť. Podelím sa o pár skúseností a nielen mojich. Predpokladaným vašim zámerom je sa s niekým vhodným zoznámiť. Na to by sme mali mať niečo o sebe v profile. Na druhej strane 99% mužov a aj žien sa riadi fotografiou smile Toto je úplne normálne a profil bez fotografie nemôže vzbudzovať hneď v úvode záujem, pritom je jedno o aké pohlavie ide. Je dobré mať v profile aktuálne fotografie ušetríme si tým čas a aj sklamanie druhej strany a aj v podstate svoje. Šanca na zoznámenie tým rastie, čím lepšie pôsobíte v profilovej fotografii. Tak zásada č.1 mať dobrú fotku. Už som tu spomínal aktuálnosť fotografie áno podstatná vec, nikoho s tým neoklamete a skôr poškodíte sam/ sama seba. Ísť zbytočne na stretnutie je strata času pre obe strany. Kde je často problém? Nuž v tom, že plešatý pán chce pôsobiť mlado a dá si do profilu fotografiu, kde má ešte vlasy smile
Tiež fotografia kde máte o 20-30kg menej nepomôže a skôr sklame druhú stranu. Jednoducho treba použiť najlepšie fotografie, ale aktuálne. K fotografiám ešte toľko, že dámy očakávajú, že sa svojmu vyvolenému budú páčiť. Je vhodné mať ešte aspon 2 forografie v albume. Pýtate sa prečo. Vysvetlím. Predpokladajme, že ste žena a že by ste rada spoznala muža.Ak dotyčného oslovia vaše 3 fotografie je veľká šanca na to, že ho priťahujete. V tomto momente máte aspoň v úvode šancu na to, že vám napíše a osloví vás. O to predsa ide. Dôležité je, že vám napíše. Zvyšok je už na Vás.

Podstatné je eliminovať zbytočné stretnutia, zbytočné kávy. Toto majte vždy na pamäti, zbytočné stretnutia Vás oboch okrádajú o čas a chuť hľadať, byť nájdená tým pravým mužom, alebo naopak smile

Stalo sa mi mnohokrát, že na stretnutie prišla úplne iná žena ako som čakal. Nikto nevie, čo ho čaká aký prejav bude mať druhá strana, preto je vhodné aspoň nešokovať svojim zovňajškom druhú stranu.
Pridal pablo73 on 10/02/2018 03:15

Komentáre (26)

alexandra_ je odhlásený top alexandra_ napísal dňa 10/02/2018 08:24 :

Je slovo pritazliva a paci sa mi pre muza totozne?
Len sa zamyslam, ze ako skoro dokaze byt zena po pozreti na foto pre muza pritazliva
Takych foto este muz uvidi spustu za zivota..
Vzdy som sa domnievala (povazovala za spravne), ze pritazlivost vonkajsia ide v sulade s pritazlivostou vnutornou, je sucastou lasky..a len k jednej zene
Ja osobne by som nechcela muza, pre ktoreho by som sa stala z fotky pritazliva

Naposledy upravil alexandra_ dňa 2018-02-10 22:35 GMT

megyt je odhlásený top megyt napísal dňa 10/02/2018 10:17 :

alexandra-súhlasím s Tebou a zvlášť sa stotožňujem s poslednou vetou,lebo mam taký istý názor.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 11/02/2018 07:43 :

Celý blog o profilovej foto. Číže si chcel tým povedať, že si máme dať pekné foto, aby si si mal z čoho vybrať a na káve by si nebol sklamaný z toho s kým si sa vlastne stretol.

Poviem ti k tomu len toľko, že keď máš seriózny záujem o zoznámenie sa, samozrejme profilové foto ťa neprivedie k sklamaniu zo vzhľadu.  Môžeš si búchať neskôr hlavu o stenu, ak budeš sklamaný nie zo vzhľadu ale z charakteru danej ženy, ak pre jej krásu, neuvdíš čo je dnu. V tvojom veku sorry, je zúfalé ak ešte vždy ti záleží na výzore ženy. Mimochodom kde ty máš profilové foto?

Ešte som chcela jednu myšlienku. Ak spoznáš niekoho o kom nemáš šajnu ako vyzerá, alebo dokonca koľko má rokov, a budeš si s ňou rozumieť, všetko na nej budeš milovať, bude sa ti zdať krásna aj keď vôbec nebude tvoj typ. Prípadne sa výzorovo prispôsobíte jeden druhému, zmeníte šatník a pod.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 11/02/2018 08:05 :

Elkár, musela som si vygoogliť, kto je vlastne Ján Koleník. Okrem toho že sa narodil 11.11.79 v Banskej Bystrici, ma modré oči čo je celkom fajn, nie je na ňom až tak po fyziognomickej stránke nič významného. Pôsobi na mňa narcisticky. Stretnúť ho tak na ulici, asi by som sa za ním neotočila. Keby prídem s ním na rande na slepo, asi by som si povedala, nič mu nechýba, celkom v pohode.

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 11/02/2018 09:27 :

Robit vyber na zaklade fotiek sa nevyplaca. Fotky nepovedia to podstatne.
Ja mam aj taku skusenost, ze ma v realite velmi zaujal muz, ktory by ma vsak na zaklade fotky/fotiek vobec absolutne nezaujal a pravdepodobne keby sme sa zoznamili len cez internet a pozval by ma na kavu, odmietla by som. Avsak v realite je to nieco celkom ine, ked vidite cloveka na vlastne oci, citite, co vyzaruje, pocujete jeho hlas, sledujete jeho gesta... Takto vas moze uplne ocarit aj osoba, ktoru by ste podla fotky hned vylucili.

Naposledy upravil dolores dňa 2018-02-11 09:28 GMT

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 11/02/2018 10:08 :

lllll  napisal "je vacsia pravdepodobnost ze atraktivna zena bude charakternejsia a viac zamerana na podstatnejsie hodnoty ako dajma tomu tuctovejsia zena"
- na to si ako prisiel?

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 11/02/2018 10:48 :

Elkár, nikto nepredpokladá že atraktívna žena nemá charakter. No môže sa stať, že cez sústredenie sa na krásu s pisateľkou, nemusí vnímať tak vnútorne hodnoty ako keby nevedel s kým píše.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 11/02/2018 11:49 :

Elkar, žena tiež nechce strašiaka do kapusty... Len žena sa ináč pozerá na vonkajší vzhľad ak ju ten muž priťahuje a nepriťahuje. Skrátka ak ho má rada, je pre ňu príťažlivý aj keď nevyzerá ako Bred Pitt.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 11/02/2018 05:15 :

neytiri,
možno robíš chybu, že vyžaduješ fotku v profile. Aspoň ja mám skúsenosť, že za profilmi bez fotky či dokonca v popise len so smajlíkom, sa často skrývajú hlboko veriace, krásne ženy s dobrým srdcom a správnymi postojmi k životu.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 11/02/2018 05:31 :

Ger. Na moju obhajobu, prečo tu nemám foto, nakoľko tu vystupujem tak ako vystupujem, rada ostávam v anonymite. Predsa nemusia ma tu čítať princezničky a princezničkovia z nášho kostola...

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 11/02/2018 05:33 :

Ešte doplním, mala som tu zo začiatku foto, kde nebolo celkom jasne že som to ja. Či ma tu nepoznal jeden trochu narušený človek od nás? Nemohla som ani vyjsť z kostola bez toho aby som si nenarobila hanby v meste čo som sa ho nevedela zbaviť. Ide za mnou po ulici a ja utekám... No stojí mi ta komédia za to? No nestojí.

gilgames je odhlásený top gilgames napísal dňa 11/02/2018 06:11 :

neytiri napísal dňa 11/02/2018 05:39 :
...
Dôvod? Ľuďom bez fotky neodpisujem a o také profily ani pohľadom nezavadím.
...
Mne sa tu však skutočne nechce nikoho vychovávať, a preto si v najbližších dňoch celkom určite konto zruším... tí, ktorí tu nemáte foto sa nad tým ale do budúcna naozaj skúste zamyslieť

neytiri, aj ked niektori v komentaroch ku tomuto blogu na urcity rozpor zlahka upozornili, tak to, co si napisala Ty, vyzera byt pozoruhodna reakcia (ak som spravne pochopil tie dve vety v horeuvedenom ramceku, najma tu o “vychove”).

Totiz, autor blogu tvrdi, ze profil bez fotografie nemoze vzbudzovat zaujem, ze je dobre mat v profile aktualne foto, teda ze zasada c. 1 je mat dobru fotku. Dalej vygeneruje hotove know how o tom, ako ma spravne zoznamovanie fungovat. Potialto vec vyzera byt Ok. Ale chyba lavky, (v case pisania tohto komentara) autor napodiv nema v profile ziadnu fotku, v policku O mne lakonicky uvadza “Keby nahodou”. Podotykam, v inom blogu ten isty autor zdoraznuje, ze profil na zoznamke je klucovy. Toto pomenovat rozpor by bolo asi nedostacujuce, skor sa to javi na klasiku “povaha cloveka je jeho osudom”; a toto sa “vychovou” da len velmi tazko zmenit.

Pablovi73 kiezby sa darilo v zoznamovani, no vzhladom na jeho rukopis je velmi pravdepodobne, ze na zoznamkach bude minat vzacny cas, kym nepride na to, kde su zadrhle; napr. ze medzi samozrejme ocakavania zien patri, aby muz vedel, co vlastne chce.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2018 07:27 :

Neytiri
Presne thumbs up
Geronnimo presne tak thumbs up


###
Ale to je záhada ,že tie úžasné najzbožnejšie, atď... čo uviedol janjan, sú pravdepodobne skutočnosti v realite iné. Aspoň to tak ukazuje jasnou rečou , keďže sú samé , no a v reálnom živote sa nedá tak pretvarovať ako dáva možnosť internetový svet

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-11 19:29 GMT

francis je odhlásený top francis napísal dňa 11/02/2018 07:30 :

A nechcete sa tu radsej zoznamovat ako riesit nezmyselne navody ako to spackat ? grin

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2018 07:32 :

Francis

Správna to reč thumbs up

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-11 19:33 GMT

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 11/02/2018 07:52 :

Prajem požehnaný večer.
Ja osobne nemám problém aj so stretnutím na slepo, avšak na druhej strane, ak žijeme v pravde, mali by sme byť pravdiví za každých okolností. Či nás niekde spoznajú, vysmejú. ( oni budú sudení za ich správanie)
A to,či sme vo vnútri duchovne hodnotný, či nie by sme nemali my riešiť, ale tí, ktorí nás poznavajú.
Myslím, že telo i duša sú neoddelitelnou súčasťou jedinca a všetky argumenty prečo priviesť to, či ono sú len vyhovorky.
Sme jednoducho telom i duchom. Píšeme, hovoríme, konáme, teda sme... a tak sa máme za seba zodpovedať pred Bohom, ľuďmi, či pred spoločenstvom.
Ak si myslíme, že zatajenim vzhľadu, či veku niečo vyriešime, tak sa mýlime... lebo totiž klameme.
Pravdou je, že sme telo, duša, myseľ... v jednom...

gilgames je odhlásený top gilgames napísal dňa 11/02/2018 08:25 :

rasto624 napísal dňa 11/02/2018 08:52 :
..
A to,či sme vo vnútri duchovne hodnotný, či nie by sme nemali my riešiť, ale tí, ktorí nás poznavajú.
..

rasto624, ci sme vo vnutri duchovne hodnotni, by malo byt riesene odmalicka, najprv nasimi rodicmi, neskor, ked dokazeme zodpovedat sami za seba, nami.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2018 09:02 :

Kenosis

Tomu rozumiem
Nie je iba u mužov ale aj psychopatické choré sú i na druhej strane sad

S totožným konaním  (a bohužiaľ pre také niečo i iných dokážu k tomu zneužiť)

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-11 21:06 GMT

alexandra_ je odhlásený top alexandra_ napísal dňa 11/02/2018 09:08 :

lllll, na tú otázku o výbere, koho by som si vybrala z tých dvoch pánov.. ani jedného :-), ich profesia by ma nijak neoslovila a oni (pri všetkej úcte) tiež nie ..

ale iné som chcela, je prirodzené, že je nám niekto sympatický podľa foto, alebo podľa jeho písaných myšlienok.. každý hľadá to, čo chce nájsť, podľa svojich kritérií, pre niekoho je výzor priorita, pre iného postavenie, pre ďalšieho či našiel v danej osobnosti to, čo je pre neho podstatné
ak by som sa tu teoreticky zoznamovala ja, obsah správ, spôsob podania, myslenia, zmýšľania, isté hodnoty, by boli pre mňa dostatočnou informáciou, či by som komunikáciu rozvíjala alebo nie, bez ohľadu na to, ako by daný človek vyzeral
osobne by som na stretnutia išla iba vtedy, ak by som sa na to stretnutie tešila a muž na druhej strane tiež...častokrát je pre mňa záhadou, prečo ľudia chodia na stretnutia a sú sklamaní..akoby si išli obzrieť tovar a urobia záver môže byť alebo nevyhovuje, bez ohľadu, s kým to vlastne na stretnutie idú
v tomto by som určite nepostupovala ako väčšina tu ľudí, ako zvyknú v blogoch opisovať..ale to som ja
musel by existovať podstatný a opodstatnený dôvod, pre ktorý by som sa práve s daným človekom stretnúť chcela
aj vzájomná predstretová komunikácia si žiada svoj istý čas a isté spoznávanie..a toto veľa ľudí vynecháva
nečudujem sa potom tomu vysileniu a sklamaniam zo striedania zoznamovacích subjektov..niekde sa robí chyba..smile

Naposledy upravil alexandra_ dňa 2018-02-12 00:22 GMT

alexandra_ je odhlásený top alexandra_ napísal dňa 12/02/2018 10:41 :

lllll, nielen osobnosť, aj vonkajšia schránka ako taká sa buď páči alebo nepáči, je človeku príjemná alebo nie
podobne ako to napísal Rasťo, telo i duša, no postupne sa z toho vytvára súlad, ktorý sa ako celok páči alebo nepáči
výzor by však nezakryl to, čo chýba osobnosti, asi tak by som to vyjadrila
čiže, či by napísal katalógový fešák alebo obyčajný človek z ľudu, bez toho podstatného, čo by som od muža očakávala, aby v sebe mal (a nielen to, pretože podáva obraz zo seba) by som s veľkou pravdepodobnosťou v komunikácii nepokračovala
už len to, keď by mal napísané, ako si uviedol, chodím do kostola o hodinu skôr..poznámka, ktorá pre mňa rozhodne sympatická nie je :-)
výzor alebo aj vkus (hoci je tiež súčasťou osobnosti a spolupodieľa sa na osobnosti ako celku, resp. je jej prejavom) nie je to, čo by mňa naplňovalo, že by stačilo

o tom ďalšom, či by si mali alebo nemali čo povedať na osobnom stretnutí potom, ako si vedeli povedať vzájomne písomne, telefonicky..nemyslím si to, že by to nastalo.., na druhej strane nie je rozhovor ako rozhovor, zmysluplnosť ako zmysluplnosť.. prekážka komunikácie a porozumenia nastať môže,, ale s veľkou pravdepodobnosťou je, že ak si dokážu nachádzať spoločné pri písomnej alebo inej komunikácii, je im ich komunikácia vzájomne príjemná a obohacujúca v období pred stretnutím..tak tak bude aj na stretnutí
neviem, či je lepšie sa ponáhľať rýchlo k stretnutiu ako dať tomu čas a priestor a spoznávať sa v určitom rozhľade predtým, ja by som volila ten druhý spôsob..z tej komunikácie človek spozná, či má zmysel osobne sa stretnúť, či existuje niečo, čo podnecuje spoznať osobne daného človeka, či nachádzame v našej komunikácii niečo pekné, obohacujúce, podnetné, jednotné, a ak to vedia vzájomne predtým, na stretnutí len pokračujú v tom, čo predtým začali
iste, aj stretnutie je z ďalších rozhodovacích prvkov, ale väčšiu šancu majú tí, ktorí to rozhodnutie robia rozvážne aj v prvom aj v druhom prípade, nie urýchlené, nie tak, čo je akosi mimo dôstojnosti človeka, že si ho chcem obhliadnuť ako tovar a potom budem rozhodovať, minimálne prvotné uvážené rozhodnutie z doterajšieho poznania by malo padnúť pred stretnutím, práve preto, že je dokopy telo i duša, a stretnutie/ alebo ďalšie stretnutia, by malo/ mali potvrdiť to prvotné rozhodnutie - zámer vzájomne sa spoznávať a tráviť spolu čas alebo zistia, že pokračovať v stretávaní nebudú
to je môj názor

samozrejme, inak k zoznamovaniu pristupujú 20, 30, 40 - roční, inak ľudia, ktorí sú vyrovnaní a inak, ktorí sa cítia napríklad veľmi opustení,,všetko zohráva určité pôsobenie,,ale vždy by mal konať človek rozvážne, čestne, nie všetkému bezhlavo veriť, dávať si pozor na lichôtky, ktoré ešte ani nemôžu existovať, pretože ten človek ma nepozná, dávať si pozor na rýchle vyznania lásky, na zahmlievania, na tlačenie do niečoho, čo je mi neprirodzené a pod. Čestný človek hovorí jasne, rozvážne, dobrotivo, slušne, s úctou a s postupnosťou poznania v čase, ktoré má reálne opodstanenie, s rešpektom voči druhému... Vždy mám prijímať len to, čo považujem za správne. Ak na druhej strane je iná "správnosť", je lepšie počkať na toho, kde sa v správnostiach zhodneme.

všetko má svoj čas a kto nechce prijať fakt, že si všetko žiada svoj čas, každé spoznanie i každé vyznanie, nuž tak ide proti rozumnosti..a v tom prípade nie je možné očakávať to rozumne dobré..
nájsť ten správne dlhý čas, ktorý nie je ani príliš krátky, aby o pravdu neobral, ani príliš dlhý, aby pravdu nezahmlieval,.. aby mne ani tomu druhému nebol na škodu, ale k dobrému osohu
ide o prístup k človeku, ak si predsa chcem vážne hľadať partnera do života, do manželstva, nemôžem to začať robiť na povrchnosti, zbrklosti, nedôstojnosti, nerozumnosti, mimo podstatných hodnôt,..potom mi o vážne hľadanie v skutočnosti nejde, ide mi o zábavku či zahrávanie sa vo svojom voľnom čase alebo si hľadám len tak "kamaráta do dažďa"..no na druhej strane môže byť niekto, kto si takého kamaráta do dažďa nehľadá

veľmi sa mi páči myšlienka, ktorú tu raz Pascen napísal..hľadanie životného partnera by malo začínať v modlitbe na kolenách

Naposledy upravil alexandra_ dňa 2018-02-12 12:03 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 12/02/2018 11:40 :

Čo alexandra podala lllll

Po prečitaní je celkom pené aj rozumné vyzerá aj suhlas, ale po uvahe

Sorry

Ale hovorí skôr o premyslenej o skritej manipulácie - zamerne naťahovať, neuživať a o znevažovaní druhého, ako využívať predlženie,  no tie vyhody čo sa poskytujú tej fáze.  
Keď vezmeme - "laska je rozhodnutie"

a od toho okamihu začína vkladanie oboch do vzťahu.

Tak by to zhrnul pekné aj rozumé zdá, ale učelovo a zamerne naťahovať - rozhodnutie?  

Ale každý podľa seba a svedomia,  nech sa rozhodne správne,  rozvážne, múdro a rozumne a spravnym primeraným krokom k tomu.

Čas je veľmi vzácny, čas ktorý prešiel sa nedá už vrátiť i keby sme ako veľmi chceli. Aby nebol spetný pohľad zistením nevyužitia na plno a premarnenia času, ale plne využitožného

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-12 11:50 GMT

civavka je odhlásený top civavka napísal dňa 12/02/2018 11:57 :

111111 myslím, že tu presne funguješ tak, ako máš tendenciu "obviňovať určité osoby- interpretuješ niektoré myšlienky po svojom..

určite nie je manipulácia (aspoň väčšinou určite nie), nechať si priestor a čas na spoznávanie človeka..a na rozhodovanie...(teraz myslím aj v reále). Chápem, že tá druhá strana, že pre ňu to môže byť zneisťujúce, frustrujúce, ak sa to dlhý čas niekam neposúva.. ale väčšinou asi človek nerobí zámerne, že má nejaký dôvod, čo ho brzdí..
Ale na druhej strane podľa mňa patrí to aj k určitej zrelosti..nechať čas aby sa vzťah vyvíjal, a aby si spoznal toho človeka v rôznych situáciách.. a zase keď niekto na niekoho príliš alebo rýchlo tlačí, tiež to nie je príjemné..a môže to odradiť..

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 12/02/2018 03:47 :

Civavka

Asi preto ,že som sa napočúval od žien ako randili/zoznamovali sa



A muž nie a nie požiadať konečne o ruku a konečne svadba.

Hmm

To je totožné ,len stým ,že nie na začiatku ale na konci
Nie muž ale žena čo cítila už pohnúť ďalej


Je to paradox
Raz tak inokedy obrátené
(Začiatok má byť nahlenie - je zle
Koniec je nenáhlenie - tiež zlé)



Ale samozrejme aj ty môžeš vyjadriť svoju vlastnú subjekciu na mňa - to ti neberiem

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-12 15:56 GMT

civavka je odhlásený top civavka napísal dňa 12/02/2018 03:54 :

ok, ale vieš čo všetko v tých vzťahoch bolo?
takto všeobecne je asi ťažko niečo hodnotiť...alebo posudzovať všetkých podľa jedného merítka..
je asi rozdiel, kde to niekam nevedie, z dôvodu, že ten jeden sa bojí /nechce urobiť záväzok, resp. potrebuje slobodu, resp. neberie potreby toho druhého/vzťah dostatočne vážne, vyhovuje mu to takto a pod.. a keď niekto váha, lebo tam je nejaký pádny dôvod čo ho brzdí alebo sú tam nejaké konkrétne okolnosti..

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 12/02/2018 04:05 :

Civavka

Ďakujem viem len všetkom pospomínať a dať by bol veľmi dlhý príspevok a človek by sa celkom stratil.

Povieš mi prečo by nemal "zovšeobecniť"

Toľko miesta aby každý jeden prípad individuálne popísal toľkých prípadov a variantov je až nemožné. Tak prečo nie všeobecné skratke s každého a každej úvahy


Ďalší paradox

Napíšem konkrétne je nesprávne

Napíšem všeobecné tiež zlé

wink


Nastáva otázka , čo teda môžem? wink
Keď zakaždým je aj pri tom i pri druhom - že nemôžem.


Na koho kompetentného sa mám obrátiť zo žiadosťou ako a kedy akerou variantou teda môžem? A treba dať i kolkuvanú žiadosť pri požiadaní?
(Ako pozerám o slušnosti, taktnosti ,ucte k druhému,tu princípialne zrejme nejde)
je to nevychované vyjadrovať sa k cudziemu človeku ktorého vôbec najmenšom nepoznáš , panovačnosť rozkazovačne čo ako má a nemá ako to či ono môže a nemôže . Myslieť si môžeš  aj názor môžeš mať - na to právo máš, ale vyjadrovať je už na poriadnom zvážení .....

Nie ste len vy nejaký rok na svete ale i ja mám nejaké tie roky odžité

A ešte paradox je ,že i čo mi dokazujú že sa mýlim a oni majú pravdu sú na Tom istom ako ja (niekedy aj omnoho horšie)
Tak asi nemajú pravdu právd

Takže asi len

A pekné neskoré popoludnie ti prajem

Ešte ma zas ako to tu vedia obvynia ,že si ďalšia moja obeť

Tak čau

Ešte na záver iný príklad (variavta)

Také pred počiatočné

Koneč aby sa ozval, konečne aby sa muž rohýbal, konečne.....

Konečne skočí na plyn a ona zaťahne ručnú, alebo skočí na brzdu. /čo to urobí na aute? Dobrotu nie -ani dlhú životnosť fungovania auta. Keď to prenesiem na vzťah - to isté je a ako život ukazuje a dokazuje =rozvody, rozpady manželstiev /

Samozrejme aj brdiť treba najmä veľká rýchlosť ale zas nedá sa ísť na zabrzdenom.

Teraz do ľuckého wink
Je nie jeden,  nie druhý ale spoločne - raz jeden pridá druhý prirzdí ak je nebespečná rýchlosť, ale druhý pridá ak prvý spomalil. V tedy to je vyvážené.

Takže zhrniem - všeobecne
Buď chcem alebo nechcem chcem tak musí sa konať, nechce smwlo pokračovať vo váhaní či chce alebo nechce vzťah. Iná voľba nie je
Ak chce sa to je vnimať sa na vzajom a vzajomne
(to je vzajomé striedanie plyn a brzda)

Ale presnejší príklad by bol kokpit veľkého lietadla (v láske sa lieta) a dvaja piloti, kapitám a zástupca kapitána.  Iba pri súhre/spolupráce oboch pilotov je možné - bespečne zlietne lietadlo wink

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-14 15:36 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 14/02/2018 09:45 :

K tomu krásnemu

Poviem to skratke čo to je

Ubohý a lacný návod na

Ako ospravedneniť vlastné -hranie sa s citmi iného človeka

Nič viac to nie je


Skutočná láska cez srdce je uplne o inom

##
Podobných až totožných argumetov som sa už od pár žien napočúval, len nie nikdy pri rozhovere o tom od ľudí čo sú v manželstve (tý tiež nemali o tom také vnimanie ako tu single ludia,ale totožné s mojím =spravne povedané, ja sa stotižnenie s názormi, s ľuďmi v dlhodobom fungujúcom manželstve/ách)

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-14 16:21 GMT