Archívy

Reklama

Zastavme Istanbul v smernici Európskej únie! : Zastavme Istanbul v smernici Európskej únie!

Výzva Antona Chromíka
predsedu
Aliancie za rodinu

Milí priatelia,
Európska únia to zrejme až do rozpadu nevzdá  s pretláčaním rodovej ideológie, rovnako ako my nevzdáme jej odmietanie. My máme pravdu, oni moc. Nevadí. Pravda aj tak vyhrá!
Vyhodíte ich dverami a oknom, prídu cez komín. EÚ pripravila smernicu, do ktorej povkladali všetky veci z rodovej ideológie, ktoré sa im nepodarili presadiť cez Istanbulský dohovor. Naša pani ministerka spravodlivosti (ako inak) pripravila návrh Stanoviska pre vládu, ktorým nadšene súhlasí s návrhom takejto smernice. Musíme to zmeniť. Vláda nás nesmie podraziť! Pripravili sme hromadné pripomienky a prosíme podpíšte ich a šírte!
Takáto smernica by bola v rozpore s našou Ústavou. Oddeľuje pojem rod od pohlavia. Ak ale nebudeme vedieť, kto žena je, nebudeme ju vedieť chrániť.
Nesúhlasíme! To je rodová ideológia! Medzi mužmi a ženami neprebieha boj. Rod nie je súbor rolí, ale v zmysle našej Ústavy ide o termín definujúci rodinný pôvod.
Nesúhlasíme so zavádzaním slovných trestných činov z nenávisti, pretože to, čo je nenávisť, nie je definované.  Máme skúsenosti, že aj prejavený nesúhlas s touto ideológiou bol označovaný za nenávisť. Nepotrebujeme kriminalizáciu a zásahy do slobody prejavu a slobody náboženstva!
Nesúhlasíme s tým, aby sa osobitná ochrana poskytovala podľa toho, do koľkých privilegovaných skupín podľa smernice osoba patrí. Rovnosť a individuálny prístup k obeti znamenajú, že sa posudzuje situácia konkrétnej osoby nie jej príslušnosť k definovanej skupine. Obete majú nárok na rovnakú pomoc individualizovanú podľa skutočnej potreby.
Nesúhlasíme s odstraňovaním rodových stereotypov, pretože nie sú definované a obávame sa zneužitia. Ide o sociálne inžinierstvo. Najmä ak v súčasnosti sa považuje už za stereotyp, aj to, že je žena doma s deťmi a venuje sa namiesto kariéry deťom.
Nech nesiahajú na naše deti! Nesúhlasíme s tým, aby sa deťom poskytovali podporné služby bez súhlasu rodičov. Takéto nejasné ustanovenia  v návrhu smernice by mohli znamenať oddelenie detí od rodičov a nárast štátnej ingerencie do rodiny. Nechceme vôbec pripustiť riziká, ktorých sme svedkami v Nórsku.
Spochybňovanie práva rodičov vidieť aj potencionálne nebezpečnú elektronickú komunikáciu detí by mohla znamenať odstránenie poslednej bariéry pre sexuálnych predátorov a viedla by k zvýšeniu ohrozenia našich najmenších.
Nesúhlasíme ani s tým, aby sa vo všetkom uplatňovalo tzv. „rodové hľadisko“ veľmi to pripomína „triedne hľadisko“ z bývalého režimu.
Nesúhlasíme so „školeniami“ pre média a osoby zodpovedné za dohľad nad pracovníkmi u zamestnávateľov.  Mainstreamové média to nepotrebujú, väčšinou sú už plne na strane rodovej ideológie a ak túto propagandu máme platiť my daňoví poplatníci, potom nám dovoľte povedať, že ideológia nikdy ženám nepomohla.
Podpíšte naše pripomienky na linku: https://www.podpisem.sk/petition/zastavme-istanbul-v-smernici-europskej-unie/
S úctou
Anton Chromík
predseda
Aliancia za rodinu
Pridal uchadzac on 24/05/2022 05:37

Komentáre (15)

teurg11 je odhlásený top teurg11 napísal dňa 24/05/2022 07:17 :

Klamstvá o prirodzenom behu vecí poprel americký politológ, psychológ a sociológ Dr. Joseph Overton, ktorý opísal technológiu zmien spoločenských postojov k otázkam kedysi pre spoločnosť tak zásadných a úplne nepredstaviteľných. Pochopíte, akým spôsobom legalizujú manželstvá rovnakého pohlavia. Uvedomíte si s určitosťou, že v Európe bude už v najbližších rokoch možno zavŕšená aj legalizácie pedofílie, incestu, rovnako ako aj detskej eutanázie.

zdroj: Zem a vek

Prečítajte si celý článok:

https://zemavek.sk/overtonovo-okno-metoda-na-dosiahnutie-nedosiahnutelneho/?__cf_chl_tk=t1tRoEff_12a_3Cw0_BC1JucaVnJjJwIhfyc33SlQRg-1652133420-0-gaNycGzNBtE

Naposledy upravil teurg11 dňa 2022-05-24 08:23 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 25/05/2022 05:40 :

Stále dokola všelijaké návrhy a protinávrhy, výzvy, petície, pripomienky ...
Toto môže skončiť len ak Európa bude znova celá katolícka. Preto sa treba usilovať o jej rekatolizáciu.

Naposledy upravil janjan dňa 2022-05-25 21:20 GMT

marian123 je odhlásený top marian123 napísal dňa 25/05/2022 05:41 :

Veľmi ľahko si necháme zatemnit zdravý rozum, daný od Boha, a potom sa nevieme zorientovať v záplave lži.
Aj ten najprimitivnejsi kmeň vždy vedel, že ženy a ich starostlivosť o deti je najcennejšie, lebo inak kmeň zanikne. Všetko ostatné je nevyhnutný servis k tomu.
My sme si nechali natlačiť do hlavy, že kariéra v práci je najvyššia hodnota. Potom ano, potom sa zdá žena, ktorá sa "iba" stará o deti ako chudera. Ale je to lož.

harmonia je odhlásený top harmonia napísal dňa 26/05/2022 09:02 :

Urcite veci su v nasom zivote nebezpecne, a to, ked sa vlk oblecie do ovcieho runa. Ked idu volby, ked sa jedna o vazne temy, tie sa prekryvaju nepodstatnymi vecami. Vsimajme si, kedy sa v parlamente diskutuje o potratoch. Ked treba nieco zakryt, vtedy sa hlasuje o zakaze,resp.postihu za potraty. Je to tema, ktoru potrebujeme v dnesnej dobe riesit? Vobec nie. A predsa sa stale vytahuje a potom opat strati.

marian123 je odhlásený top marian123 napísal dňa 26/05/2022 10:26 :

Zabíjanie detí JE najdôležitejšia téma, ktorú potrebujeme riešiť.
Je potrebný aj zákonný zákaz, aj keď ten samotný zdaleka nestačí.
Zneužívanie témy na zakrytie niečoho iného v politike je druhá vec.

harmonia je odhlásený top harmonia napísal dňa 26/05/2022 11:50 :

Marian, Boh nam vo svojom jednom prikazani zakazuje zabijat. Takze kazdemu krestanovi to ma byt jasne z prikazani.
V dnesnej dobe je problem otehotniet, problem vynosit pocate dieta, kazde tretie pocate dieta zomrie este v tele matky, o potraty nie je taky zaujem. Navyse kto chce ist na potrat, ide aj do zahranicia. Cize otazka potratov je bezpredmetna a niektori politici sa nou ohanaju len v pripade "potreby". Navyse, otazka potratov a umrtia nenarodenych deti je omnoho rozsiahlejsia ako sa moze zdat. Napr.taky lekar, ktory neurobi vsetko pre to, aby dieta v tele matky prezilo a necha ju dieta potratit.

starship je odhlásený top starship napísal dňa 26/05/2022 04:25 :

Každa zena sa moze slobodne rozhodnut, ci chce alebo nechce dieta. Navyse si myslim ze mat dieta by malo byt dovolene len ludom, ktori prejdu psycho a inymi testami a ktori maju predpoklady a podmienky na kvalitnu vychovu a starostlivost o dieta. Niekto sice na potrat nejde, ale zato dieta tyra alebo ho ma len koli pridavkom.

harmonia je odhlásený top harmonia napísal dňa 26/05/2022 05:22 :

Star, ano, mat dieta kvoli 23 euram mesacne to je fakt logicke. Dieta ma dvoch rodicov a je na dvoch ludoch, ci dieta splodia alebo nie. Keby sa robili psychotesty, mozno by si nepresiel ani ty.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 26/05/2022 07:49 :

Máme tu typický príklad relativizávie hodnôt.
Jeden správne napíše, že zákaz potratov je najdôležitejšia téma.
A iný to spochybní vypichnutím zástupného problému. A tak sa to robí aj v reálnom živote. Vždy sa nájde niečo, čo spochybní alebo zjemní naliehavosť riešenia určitého zásadného morálneho alebo aj ekonomického problému.

marian123 je odhlásený top marian123 napísal dňa 27/05/2022 04:32 :

Janjan, so zmyslom toho co píšeš súhlasím, len pár veci by som upresnil:
- Nejde o potrat, ale o rozhodnutie pre zabitie dieťaťa. Potrat, to je keď žena čaká dieťa a príde oňho.
- Zabíjanie deti je v súčasnosti najstrašnejšia vec čo sa u nás deje, pošliapané Božích aj prirodzených zákonov, preto je to najdôležitejšia vec čo potrebujeme riešiť. Neviem ale posúdiť, či je najdôležitejší práve zákonný zákaz. Je potrebný a treba sa on pokúšať keď to ide, ale aj keby bol hneď, nestačí.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 28/05/2022 08:23 :

Znôška tliachanín, ktorú si po sebe pisateľ zrejme ani neprečítal. A pritom úmysel pekelne dobrý.grin

jozo je odhlásený top jozo napísal dňa 29/05/2022 09:29 :

...

Naposledy upravil jozo dňa 2022-05-29 10:32 GMT

teurg11 je odhlásený top teurg11 napísal dňa 29/05/2022 12:04 :

jozo napísal dňa 29/05/2022 09:29 :
...

to co je za komentar ? ? ?

to si trikrat ty ?
kedze v tvojom profile je v kategórii "o mne" len jedna bodka .

ta znôška tliachanín od eustacie pred tebou tiež riadny nonsens.

total absurd a "zábava" slovom .

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 29/05/2022 03:09 :

Zemavekista teurg11, veď čo by si čakal od preexpirovanej bezdetnej kariéristky?grin Vidím to tak, že pán by rád podpisy pod oficiálnu petíciu, ale na jazykovú korektúru nevydalo. A to je len čerešňa na torte. No k veci, janjan to opäť vystihol. Kresťan s funkčným svedomím nemá problém rozlíšiť ľavú od pravej a čiernu od bielej, tak jaképak copak. Tým ostatným, tým nepomôže ani kilo petícií.

teurg11 je odhlásený top teurg11 napísal dňa 29/05/2022 04:09 :

eustacia napísal dňa 29/05/2022 03:09 :
Zemavekista teurg11, veď čo by si čakal od preexpirovanej bezdetnej kariéristky?

bezdetná karieristka (?)
prečítala si si článok ? ?

ak nie , tak škoda že to zašlo až tak ďaleko. . .