Archívy

Reklama

Vzťah : Ako hľadáte vzťah

Nedávno som sa nečakane zamyslel, ako hľadať dobrý vzťah.
Iste, spôsobov je neskutočne veľa a predsa je to väčšinou problém.
Zamyslenie prišlo cestou do kostola na nedeľnú sv. omšu, kde prichadzalo konečne veľa veriacich. A myslím že ak chcete dobrú kresťanskú partnerku / partnera, tak ju/ho stretnete najskôr tu. Nemyslím okukovať v kostole počas bohoslužby, tam nechodíme pre tento účel. Skôr ma napadlo patriť do spoločenstva,. V každej farnosti je nejaké spoločenstvo. A myslím, že každý si vie nájsť nejaké, ktoré vyhovuje najviac jemu.
Nemám nič proti internetovej zoznamke, ale tu sa zaľúbiťe do koho, čoho.? Do fotky ? Do profilu ? Do predstavy ?
Ak niekoho vnímate ako osobnosť na živo, tak uvidíte detaily, ktoré nevidiet na fotke, v profile. Aj taka chôdza, postoj, pohyby, pohľad, či hlas sa môže zapáčiť. Niekedy su to malinke detaily, ktore zapália srdce pre lásku.
A aj keď v spoločenstve nenájdete partnerskú lásku, tak či tak získaťe lasku ľudí z okolia. A hlavne bude rásť spoločenstvo cirkvi.
To len taka myšlienka, samozrejme každý človek túži po niečom inom a hľadá v prostredí ktoré mu je príjemné.
Tak držím palce všetkým čo hľadajú smile
Pridal janb on 08/07/2021 06:43

Komentáre (13)

harmonia je odhlásený top harmonia napísal dňa 13/07/2021 04:45 :

Ako moze byt clovek sklamany z hladania partnerky/partnera na internetovej zoznamke, tak moze byt clovek velmi sklamany z hladania v kostole. Do koho sa clovek zalubi v kostole, do predstavy o tom druhom aky je ved predsa chodi do kostola. Zalubime sa do zbozne tvariaceho sa cloveka, ktory klaci na kolenach? Ale aky v skutocnosti je? Pekne to posobi v spolocenstve pri citani biblie, spievani mladeznickych piesni, pri vtipkovani mozno pritomneho knaza, ale zdanie moze klamat a aj velmi sklamat. Cloveka, ktoreho spozname v kostole musime rovnako ostrazito spoznavat, ako keby sme ho stretli na internete.  Mam takych kamaratok co sa povydavali za zboznych muzov z kostola, mnohym to aj vyslo, ale mnohym nie.

zintman je odhlásený top zintman napísal dňa 16/07/2021 12:17 :

Iste, spoznať niekoho priamo pri stretnutí naživo je fajn, ale keď sa nezadarilo naživo, tak je prirodzené skúsiť aj internetové možnosti zoznámenia. Pochopiteľne, tu sa najprv zoznámim s vystaveným profilom v ktorom každý človek prezentuje seba tak ako chce byť videný, čo veľakrát nie je tak, ako ho vníma okolie. Preto nasleduje výmena informácií správami a keď to zafunguje dôjde k strentnutiu naživo - podobne ako by sa stalo v spoločensve, čiže nakoniec je to to isté - dôjde k osobnému stretnutiu. Avšak pri zoznamke je tá výhoda, že komunikujem s podstatne viac ľuďmi a z väčšieho okolia čo pochopiteľne tiež zvyšuje šance niekoho si nájsť.

mato112211 je odhlásený top mato112211 napísal dňa 17/07/2021 03:51 :

@janb ty sa chceš zalúbiť ? smile na zalubení predsa nie je nič pekné, zalúbenie je hlúpe, slabošké a sebecké,i kde sa zakrýva plaštikom krásy, ale veľmi prehladným. aforizmus od MUDr. Pavla Straussa smile

desperado je prihlásený top desperado napísal dňa 17/07/2021 06:59 :

ja som hladal v spolocenstvach uz hadam aj 15-20 rokov mozno aj viac a nic, takze neslubuj si nic od toho ak nepritahujes nie si ani nejak extra atraktivny pre holky potencionalne manzelky a slobodne nezadane,najma u nas si velmi vyberaju je to trend uz viacero rokov.. tak nebudes uspesny ani tam ani tu.. takze tak.. to len na margo toho ze viaceri mi toto uz vraveli a radili ze krestanske spolocenstva..ok spoznat dobrych ludi aj to je fajn, aj to treba, suhlasim, dobru partiu, no v oblasti partnerstva a vztahov je to cim dalej tym tazsie.. poslednu partnerku co som mal a rozisli sme sa v r.2009 po cca 3 rokoch, odvtedy suchoty, nic, este mozno jeden pokus bol cca 3 mesiace, asi cca 2 roky potom, prave odtialto ale nebolo to ono.. no kedze kazdy dnes dava prevazne na vonkajsi vzhlad a pritazlivost ked ju nemas mozes robit aj stojky na hlave.. smile
ale nevadi Bohu som vdacny za kazdy vztah ktory mi dal do cesty ci uz bol viac alebo menej uspesny, nakoniec som bol s odstupom casu rad ze to tak dopadlo a ze je to tak ako to je momentalne..

Naposledy upravil desperado dňa 2021-07-17 20:06 GMT

harmonia je odhlásený top harmonia napísal dňa 19/07/2021 05:32 :

Deperado, mas pravdu. Zeny idu po atraktivnom muzovi, kdezto muzi hladaju len dobre zenske srdiecko. Muzovi vobec nejde o vyzor, len aby bola dobra, skromna, pokorna katolicka, dokonca sede mysky su najziadanejsie.

everest je odhlásený top everest napísal dňa 20/07/2021 06:53 :

Ahojte,
idealizovať si niekoho v akejkoľvek forme pri hľadaní je nezdravé a zavádzajúce...

Verím Vám, že nemáte to jednoduché ..., no spolupracujte s Nebom, Boh pozná túžbu Vášho srdca a On vie najlepšie, kto sa k Vám najlepšie hodí.
Pozná nás lepšie, ako my seba poznáme...

... Otec požehnáva len naše úsilie, našu námahu a našu úprimnú túžbu po raste v láske, v čnostiach...

Námaha je mimoriadne dôležitá pre zdravý vzťah!
Myslím si, že práve preto nám dáva Boh čas, aby sme osobne zakúsili všetko čo prispieva k nášmu dozrievaniu... prázdnota, samota, ...

Ku vzťahu ktorému ste neprišli ľahko,...tak takýto vzťah v neskor v manželstve aj niečo znesie a častejšie aj vydrží!

Niekedy mám pocit, že ľuďom s dobrým charakterom, chýba vynaliezavosť a cieľavedomosť, skrátka zdravá sebavedomie.

Chýba Vám?
A komu zdravé sebavedomie v dnešnej dobe nechýba?
Buď je nezdravé alebo žiadne...

Skrátka, zohni sa, kľakni na kolená a nájdete ho niekde  pod posteľou...nikto to za Vás neurobí, toto musíš urobiť sám..."kľakni a zohni sa"

Niet nad osobné stretnutie.
Samozrejme, hlavne slečny nebuďte naivné... opatrnosti nikdy nie je dosť...
Netlačte však na pílu a buďte viac k sebe navzájom milosrdnejší a chápavejší.

Hľadáte niečo veľmi vzácne,a tak prečo očakávate, že to pôjde ľahko?

Ľahko sa dá prísť, len k problémom.

Všetko dobré želámewink

Naposledy upravil everest dňa 2021-07-20 19:59 GMT

vario je odhlásený top vario napísal dňa 21/07/2021 06:20 :

Oslovit napr. cestou z kostola je podla mna ok. Nie je to zaruka uspechu, ale zvysuje sa pravdepobobnost, ze stretnem niekoho s rovnakym vierovyznanim (a v zakladnych veciach by mali byt partneri jednotni a vediet sa vzajomne podporit). Urcite je to vacsia pravdepobobnost na uspech, nez oslovovat na diskoteke, kde sa schadza roznoroda skupina ludi.
Aj v praci sa mi to zda byt ok, teda pokial sa nejedna o cisto muzsky kolektiv. V praci to nie je naslepo, to je vyhoda.

Mozno my muzi potrebujeme zmenit styl uvazovania. Zahrnat baby uz na zaciatku bombastickymi komplimentami, zdrobneninami (ajojky, mas krasnucke ocicka), davat najavo prehnane zaujem, nechat sa odmietat a priskocit na kazde zapiskanie - to asi nebude cesta, aj ked sa to tak moze zdat. Menej moze byt viac.

Zoznamovanie cez internet je tiez fajn, ale asi najviac vyhovuje mentalne najodolnejsim muzom, ktori maju vela volneho casu a neodpisuju bez foto.

Celkovo je zoznamovanie dnes zaujimave a miestami az kuriozne. Baby v mojom okoli napr. velmi casto deklaruju, ze chcu tradicnych muzov (bud aktivnejsi pri zoznamovani, zabezpec materialne rodinu), ale ony chcu byt velmi moderne (deti mozno neskor, sporak nikdy). Az mam miestami pocit, ze ked muz zostane sam, nie je to to najhorsie, co sa mu moze stat.

Naposledy upravil vario dňa 2021-07-21 19:20 GMT

desperado je prihlásený top desperado napísal dňa 21/07/2021 09:39 :

no sam zostat je najhorsia mozna vec ked uz clovek vsetko skusil mozne i nemozne, ma teraz napadlo co tak skusit katolicku filipinku pod zoznamky a zoznamit sa s damou z tychto koncin? uz to tu bolo dakedy davnejsie na pretrase ta tema nieco sa mi mari ze tu jeden typek s tymto napadom chodil ,tam su zeny skor viac rodinne zalozene zijuce vo vacsej chudobe,maju ten cit viac vyvinuty a menej potlaceny modernizmom, dnesnou dobou, teda daju sa tam najst slecny ovela menej rozmaznane nezhyckane dnesnym svetom a vela maju spolocne po duchovnej stranke s nami, velmi citovo a rodinne zalozene z rodin s pomerne dobrymi katolickymi korenmi.. tak pre muzov ktori dlhodobo nevedia uspiet a nemaju sancu u slovenskych zien(mozno kvoli vyzoru vzhladu a nedostatocnej pritazlivosti osobnosti a pod) by to mozno stalo za zvazenie hm? len sa zamyslam, neberte to doslovne.. tym nechcem povedat ze je len tato jedna moznost riesenia aj ked momentalne aktualne vyrazne stazena pandemickou situaciou..

Naposledy upravil desperado dňa 2021-07-22 00:56 GMT

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 22/07/2021 08:48 :

Toľko negativizmu a načo? Skôr ako na nevýhody slobodného života sa odporúčam zamerať na jeho výhody. Aj mne je vlastné frflanie a skuhranie, ale to sú iba prejavy nevďaku. Človek strávi život naháňaním sa za fatamorgánou a pritom zabúda na všetko to dobré, čo má priamo pod nosom. Mladší už nebudeme, treba konať teraz a čo najlepšie. Napríklad momentálne hľadajú dobrovoľníkov, ktorí by pomáhali počas návštevy Svätého Otca na Slovensku. Kto sa pridá?

vario je odhlásený top vario napísal dňa 22/07/2021 11:45 :

Desperado, ano, to je az posledna moznost.

Nic proti Filipinkam a cudzinkam. Ak to niekomu vyhovuje, OK. Osobne si ale myslim, ze zivot prinasa sam o sebe dost problemov a este ked sa do toho primiesaju kulturne rozdiely...

Aj na Slovensku su este rodinne zalozene baby. Ja to tu nevzdavam.

vario je odhlásený top vario napísal dňa 22/07/2021 11:58 :

Eustacia, pomenovanie negativnych javov a skusenosti nemusi hned znamenat fnukanie a utocenie. Len sa pomenuje, ze biela je biela a cierna je cierna. Tvarit sa, ze existuje len biela, je forma pozitivneho myslenia, ktora mi nie je blizka.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 22/07/2021 12:36 :

Jasné vario, ani ja neohováram, iba konštatujem holú pravdu. A aké útočenie, kde? Minimálne v jednej veci ste sa tu s desperadom nezhodli. Tak aká je nakoniec tá vec? Čierna, biela, fialová?

obs13 je odhlásený top obs13 napísal dňa 31/07/2021 12:44 :

Laska a vztahy su pre atraktivnych, spolocenskych a mladych, oni si to uziju. Pre ludi co su menej atraktivni, nespolocenski, problemove povahy alebo starsi pre tych to je skor trapenie, lebo maju tu tuzbu ale nemaju na to aby si niekoho nasli, najma ak maju naroky, ktore nezodpovedaju ich moznostiam. Vobec si nemyslim to co pise Everest, ze niekto ma problem so vztahmi lebo Boh ho chce vytrenovat tym aby zakusil samotu a prazdnotu skor je to tym, ze je niekde problem, ktory by sa mal ten clovek snazit odstranit a cim skor lebo cas bezi a rokmi sa sance skor znizuju.

Naposledy upravil obs13 dňa 2021-07-31 13:46 GMT