Archívy

Reklama

Riziká očkovania proti CoViD-19 : Riziká očkovania proti CoViD-19

Pozdravujem všetkých,
Vypočul som si moderovaný rozhovor s MUDr. Andrejom JANCOM. Výborne rozprával o veľmi závažných skutočnostiach, ktoré by nikomu z nás nemali v žiadnom prípade uniknúť.
Link:
https://www.youtube.com/watch?v=vfqNA17fd5U
Som veľmi vďačný za info pánovi doktorovi. Povedal pravdu.
Pridal diskutujuci on 03/01/2021 02:38

Komentáre (96)

pietro235 je odhlásený top pietro235 napísal dňa 03/01/2021 10:42 :

Pán doktor hovorí len to, čo jemu vyhovuje.

Čítal som aj diskusiu pod článkom, ale toľko nerozumných, či priamo hlúpych komentárov som už dlho nevidel.
Jeden píše, že ruský vedci zistili, že v Taliansku za ochorenie Covid môže očkovanie z roku 2019, za prasaciu chrípku môže očkovanie z 2008-2009.

Ďalší inteligent dostal lokálnu mŕtvicu a zápal očného nervu po antigénovom testovaní.
Dcéru tretieho človeka začal bolieť mozog, lebo jej robili nešetrne test.

Ale aby som len nehanil, jeden diskutujúci pán tam tvrdil opak ako väčšina, čo šírila konšpirácie a dal aj dôkazy ku svojim tvrdeniam.
A aj vysvetľuje, čo je vo videu nepravdivé a prečo.

Ku pánovi doktorovi je na internete od jeho pacientov popísaných veľa recenzií, každý si môže spraviť vlastný obraz grin

tridsiatnik je odhlásený top tridsiatnik napísal dňa 04/01/2021 06:31 :

Väčšina odmietačov očkovania by tu možno nebola, keby nebolo očkovania. Očkovaním sa potlačili choroby, ktoré decimovali milióny ľudí, často detí - detská obrna, kiahne, rubeola, záškrt, tetanus, čierny kašeľ.

diskutujuci je odhlásený top diskutujuci napísal dňa 04/01/2021 01:27 :

Očkovanie a testovanie je polarizačná celospoločenská téma. Rozdeľuje celú spoločnosť na dve významné početné skupiny, s opačným názorom. Podstatné je, aby vláda žiadnej skupine násilne nevnucovala svoje rozhodnutie, a rešpektovala plné slobodné rozhodnutie oboch skupín.
Očkovanie je obrovský zásah do organizmu. Nikto nemá právo rozhodnúť za iného. Žiadne vydieranie zo strany vlády ani zamestnávateľov. Žiadne lockdowny, žiadne pokuty. Každý človek sám dobrovoľne bude rozhodovať o svojom zdraví. V žadnom prípade nie štát alebo poisťovňa. Žiadne vnucovanie kvót a percent zaočkovanosti. V opačnom prípade by sa jednalo o násilný režim, v ktorom si nežalá žiť nikto.

Naposledy upravil diskutujuci dňa 2021-01-04 14:31 GMT

diskutujuci je odhlásený top diskutujuci napísal dňa 04/01/2021 01:41 :

Plošné testovanie je v rozpore s Norimberským kódexom
Dobrovoľný súhlas ľudskej osoby je absolútne nevyhnutný. To znamená, že dotknutá osoba musí byť právne spôsobilá dať súhlas. Musí byť v postavení, v ktorom má moc vykonávať slobodné rozhodnutia, a to bez ovplyvňovania akýmkoľvek násilím, podvodom, klamstvom/zavádzaním, hrozbami, preháňaním, či inou skrytou/záludnou podobou obmedzovania alebo donucovania.
Norimberský kódex je súbor zásad medicínskej etiky pre experimenty na ľuďoch, ktorý vznikol ako dôsledok súdu s vojnovými zločincami na norimberskom súde po skončení druhej svetovej vojny.

Naposledy upravil diskutujuci dňa 2021-01-04 13:49 GMT

diskutujuci je odhlásený top diskutujuci napísal dňa 04/01/2021 02:09 :

Minca má dve strany. Očkovanie okrem spomenutých výhod má aj nevýhody. Nevratnú zmenu pôvodného imunitného systému, autizmus, atď.
Naposledy upravil diskutujuci dňa 2021-01-04 14:26 GMT

Naposledy upravil diskutujuci dňa 2021-01-04 14:29 GMT

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 04/01/2021 03:38 :

A čo moje právo dýchať, neumrieť a prežiť? Kde je toto právo v porovnaní s právom iného na "slobodu", čiže bezohľadnosť?

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 04/01/2021 04:59 :

Eustacia, v čom vidíš bezohľadnosť? ?

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 04/01/2021 05:10 :

Napríklad v tom, keď mi kolegyňa nakráča do práce s tým, že ona sa nepôjde dať otestovať ani očkovať ani rúško nebude nosiť, lebo ona nie je ouca a my ostatní s jej právami skrátka musíme žiť. Otázka je, či naozaj budeme alebo skôr ako dlho.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 04/01/2021 06:58 :

Povinné testovanie. Bez výnimky.
Povinné očkovanie. Výnimka len v zdravotne odôvodnených prípadoch.
Kto odmietne - basa natvrdo.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 04/01/2021 07:28 :

Janjan: Píšeš tu komenty, ako keby si sa zbláznil. Tá nová vakcína od firiem Pfizer a BionTech, ktorou sa začalo očkovať v SR, nebola vôbec testovaná na genotoxicitu a ani na karcinogenitu. Polopatisticky povedané, nikto vôbec netestoval, či tá vakcína nemôže spôsobiť u ľudí rakovinové bujnenie. A to nie je konšpirácia, ja som na rozdiel od teba čítala komplet materiál o testovaní tej vakcíny a je to tam napísané.

Český vakcinológ, ktorý pracoval na vývoji českej vakcíny proti covidu, a ktorý sa na rozdiel od teba tejto problematike rozumie, v interview povedal, že on by sa touto americko-nemeckou high-tech vakcínou zaočkovať nedal a povedal, že ak by nebola teraz taká vyhrotená situácia, že by takýto hypermoderný druh vakcín ani nebol povolený na použitie u ľudí.
Tak prv než začneš nabudúce písať v diskusii nezmysly, tak si prečítaj aspoň materiál k vakcíne, o ktorej povinnom očkovaní sa vyjadruješ.
Vyskytlo sa niekoľko prípadov, že ľudom po podaní tej vakcíny ochrnula časť tváre a to nie je konšpirácia, to je normálne zdokumentované v tých materiáloch k vakcíne.

Takéto očkovanie by malo byť určite dobrovoľné, nikto nemôže predsa nasilu nútiť ľudí, aby sa dali zaočkovať vakcínou, z ktorej im môže ochrnúť časť tváre.
A nie že ty sa tu vyhrážaš ľuďom, že ak sa nedajú zaočkovať vakcínou, že majú skončiť v base.

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-04 19:31 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 04/01/2021 07:35 :

Keď sa rúbe les, lietajú triesky.
Vo vojenskej hantýrke sa tomu hovorí: plánované straty.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 04/01/2021 09:31 :

Janjan, ty si imbecil. S..amota ti lezie na mozog. Ešte si nepovedal, čo urobili s tými pľúcami. Mu ich preplachli v hypermangane ci mu stačili dychové cvičenia s kyselinou chlorovodikovou?

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 04/01/2021 09:35 :

Eustacia, prečo by sa ml zdravý článku vek chodiť testovať? Prečo by sa mal očkovať, veď keď ty budeš zaočkovana, tak budeš (možno) chránená.
A účinnosť rušok je tiež dosť malá.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 04/01/2021 09:36 :

Janjan, takého somára ako si ty som nevidel v žiadnej diskusií na FB. Dokonca ani Matovič, Naďa, či Mikas nemajú taký prejav

Naposledy upravil autobus dňa 2021-01-04 21:37 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 04/01/2021 10:02 :

janjan napísal dňa 04/01/2021 07:35 :
Keď sa rúbe les, lietajú triesky.
Vo vojenskej hantýrke sa tomu hovorí: "plánované straty. "


Hmm pekná ukážka tvojích kresťankých hodnot aké skutočnosti máš a ukážka kresťanskeho prejavu o potrebe- zachovaníživota

Naposledy upravil 11111 dňa 2021-01-04 22:03 GMT

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 05/01/2021 04:26 :

+janjan napísal dňa 04/01/2021 06:58 :
Povinné testovanie. Bez výnimky.
Povinné očkovanie. Výnimka len v zdravotne odôvodnených prípadoch.
Kto odmietne - basa natvrdo."
"janjan napísal dňa 04/01/2021 07:35 :
Keď sa rúbe les, lietajú triesky.
Vo vojenskej hantýrke sa tomu hovorí: plánované straty."
Že vraj ortodoxný katolík,.. veď ty si fašista! Pascendi tu preklina, ty zatvaraš. Vy patrite do rúk odborníkom, a mali by vám zakázať šíriť posolstvo Ježiša ako na internete, tak aj v reálnom živote

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 05/01/2021 05:24 :

Chlapci moji,
"fašista" či "nekresťan" je ten, kto spochybňuje a nedodržiava opatrenia prijaté na ochranu ľudí pred chorobou (aj keď sa môžu zdať, že sú neúčinné či chaotické). Ten, kto uráža a dehonestuje vládnych a verejných predstaviteľov a tým znižuje vážnosť ich rozhodnutí v očiach verejnosti.
Ten má krv na rukách obetí covidu.

Áno, tí, čo nedodržiavajú opatrenia, majú byť zákonne potrestaní. Benevolentnosť v lete a v jeseni máme na krku dnes.

Áno, kde sa rúbe les, lietajú triesky. Aj keby sa vakcína testovala tisíc rokov, aj tak by u určitého percenta ľudí spôsobila negatívne účinky, poškodenie zdravia, či dokonca smrť. Tak ako u každého iného lieku či vakcíny. To však neznamená, že teraz máme čakať so založenými rukami a pozerať sa, ako nám zbytočne umierajú naši blížni.

Keby sme aspoň začali konať pokánie, odstránili z našich životov všetky bezbožné a nemorálne zákony, dali Bohu to, čo mu zo spravodlivosti patrí, možno by sa nad nami Boh zľutoval a zastavil túto pohromu aj bez opatrení a vakcín.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 05/01/2021 06:20 :

autobus a čo mi teda radíš, ako si mám v kolektíve ochrániť život a zdravie? Keď vo všeobecnosti rúška nie, ani testovanie, ani očkovanie?

newage je odhlásený top newage napísal dňa 05/01/2021 07:13 :

Eustacia mna to tiez zaujimalo, som sa pytal a autobus napisal:
"A riwsenie? Jednoduché. Vyplýva z relatívne dlhodobých štatistík. Chrániť rizikové skupiny a ľudí nechať žiť. Ako ich chrániť? Poskytnúť im respiratory, rukavice dezinfekciu a vitamíny. Vyčleniť sa m tu hodinu či aj dve na nákupy, ale aj s verejnou dopravou! inak sa to míňa účinku. Testovanie môže byť. Ale ozaj dobrovoľné , Karanténe dnes už nerozumiem. "

Starych a dochodcov riesit opatreniami a ostatne pustit... Vsetko otvorit a manazovat samospadom... Cize ucinnost mizerna ale politika respektujuca a lubiva. Co mi chyba je krizovy plan co sa bude diat, ked pocet chorych vyskoci nad hranicu unosnu zdravotnym systemom.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 05/01/2021 07:31 :

newage, spomínam si na ten autobus-ov komentár a tiež na reakciu naň, ktorú pridala tuším lesanka333. Naozaj je ťažké stopercentne určiť, kto je naozaj rizikový z hľadiska nákazy koronavírusom a kto nie. Aj veľa mladých ľudí, dokonca detí je polymorbídnych, obéznych, fajčiarov. Tiež nie je možné odsťahovať všetkých naozaj rizikových niekam, kde nikdy neprídu do styku s nerizikovými atď. Ja osobne nerazím teóriu, že kým sa to netýka priamo mňa, je všetko ok, nech si pár tisíc ľudí umrie, veď kým to nie je moja rodina...

newage je odhlásený top newage napísal dňa 05/01/2021 07:37 :

Za mna, najprv treba vyriesit terapiu a kriticky chorych. Ak by bol dostupny a schvaleny ucinny liek, ktory brani replikacii virusu - ako spominany ivermectin- Nakupit 5,5 miliona baleni, distribuovat ludom, tak potom by som nechal iba ruska a dezinfekciu, aby sa to trochu pribrzdilo a OTVORENY rezim. Ludia by sa nakazili prirodzenou cestou, nikto by neriesil, ci ma virus certifikat bezpecnosti a povolenie na vstup "svojej virusovej RNA" do tela slobodneho a zvrchovaneho obcana SR smile Ti co by mali pocit, ze to na nich lezie, tak si da tabletu ivermectinu. Aj tak by sa nasli ludia, co by to nestihli a skoncili na plucnom ale hadam by ich vela nebolo... Skor by bolo viac tych, co by nechceli uzit ivermectin - "bo co to je za svinstvo ked sa s tym odcervuju psy a dobytok a oni ziadnu chemiu dobrovolne zrat nebudu. " Pfizeru ci Biontechu by klepli zuby naprazdno a mozno by sme celili zalobe na medzinarodnom sude, ale zas vyrobca ivermektinu by sa tesil. A hlavne ludia by chodili do prace a nekvapkalo im na karbid doma...

Naposledy upravil newage dňa 2021-01-05 07:51 GMT

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 05/01/2021 07:41 :

"janjan napísal dňa 05/01/2021 05:24 :
Chlapci moji,....Ten, kto uráža a dehonestuje vládnych a verejných predstaviteľov a tým znižuje vážnosť ich rozhodnutí"
Ten kto uráža obyvatelov svojej krajiny, si nezaslúži, vlastne nemá ani právo, byť tam premiér či minister!
"
Áno, tí, čo nedodržiavajú opatrenia, majú byť zákonne potrestaní"
Ty sám vytvárať nariadenia a tresty, bez toho, aby to bolo v tvojej moci. Si papežskejši od pápeža. Taký ľudia sú nebezpečny pre svoje okolie. "janjan napísal dňa 04/01/2021 06:58 :
Povinné testovanie. Bez výnimky.
Povinné očkovanie. Výnimka len v zdravotne odôvodnených prípadoch.
Kto odmietne - basa natvrdo"
"Ten má krv na rukách obetí covidu." Za toto súdenie si nezaslúžil len peklo, ale aj...

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 05/01/2021 07:48 :

Eustacia, respirator, možno stačí ffp2.a okuliare.Ked z myslíš, že ti pomôže testovanie, sa testuj koľko chceš. Keď si myslíš, že ti pomôže očkovať vanie vakcínou ktorá neprešla primeraným vývojom a chces ju testovať tak ju testuj, ale neočakavaj , že to budú robit aj ostatní, keď samotná spoločnosť, ktorá tie vakcíny vyrába ,odmieta niesť za ne zodpovednosť!  Túto vakcinu odmietajú lekári,

V totalitnej miliardovej Číne zaočkovalí od leta zatiaľ len milion obyvateľov, ktorí sú najrizikovejší

Naposledy upravil autobus dňa 2021-01-05 07:52 GMT

newage je odhlásený top newage napísal dňa 05/01/2021 07:59 :

Len co som to dopisal natrafil som na clanok tak posuvam na citanie

https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/573601-sme-proti-virusu-bezbranni/

newage je odhlásený top newage napísal dňa 05/01/2021 08:05 :

Autobus lenze v Cine si to mohli dovolit, lebo si domacu ulohu urobili predtym, sa s opatreniami nesrali... Ludi zaklincovali doma, ulice vystriekali dezinf a vodnymi delami a sfukli tu sviecu hned. Pochopitelne, lebo kombinacia nasej nepripravenosti, neschopnosti presadit a demokracie kde kazdy vie vsetko, by v tych husto osidlenych metropolach bola letalna, to by boli ine cintoriny...

Keby tam na namesti vyziapovala hrba hulvatov s transparentmi protivladne hesla, proti ruskam atd tak na druhy den sa "stratia" aj s rodinami...

Naposledy upravil newage dňa 2021-01-05 08:12 GMT

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 05/01/2021 08:13 :

Eustacia, vadilo ti v minulosti, že v chripkovom období ľudia nenosili rúška? Že neboli zaockovani? Teraz, by chceli zaockovanost 70%, ale vlastne ju chcú 100% , lebo od "inteligentnych kresťanov"typu Matovič,Čekan..janjan počuť ako treba nezaočkovanych ľudí trestať! My sme boli zaviazaný (už si nepamätám, či pre EU alebo WHO) aj pri chripke dosiahnuť zaočkovanost 30% ale u nás dosahovala okolo 5%. V priemere ročne na následky chripky zomrie na Slovensku viac ako 800 a žiadna histeria  sa nekonava.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 05/01/2021 08:17 :

Newage, v jednom meste! A to ostatné je len tvoja hypoteza. Ten iba milión zaockovali preto lebo tá vakcina ešte neprešla potrebným "výskumom", tak ako aj tie v Európe

Naposledy upravil autobus dňa 2021-01-05 08:29 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 05/01/2021 08:22 :

Newaga

Prepáč total sprostosť čo za argumenty dávaš


Presne ako v správach ako pomalí očkujeme a záber na odborníčku s argumentom ako sa čaká na schválenie novej vakcíny a pri Tom ani túto prvú nevedia rýchlo podať/zaočkovať čo teraz majú


Alebo články "ako sa vysmievajú zdravotníkom" ľudia

Čo mali zaplatený pobyt na horách a uznesením - vyhláškou mohli dokončiť pobyt

Tak ako sa teda vysmievajú?

To ak niekto také zdieľa je poriadne chorý

A také primitývne a hlúpe argumenty jak s materskej majú dospelí


A na margot pre eustanciu

Prečo mám nosiť rúško keď nebol v zahraničí , nedovolenkuval som a nesprával sa tupo a arogantne keď bolo v lete uvoľnenie a práve to zarážajúce tie arogantné prípady doktorov s médií čo boli s jesene?

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 05/01/2021 08:28 :

Zaujímavé.
Vakcína testovaná na 30 000 ľuďoch je problém.
Liek pre zvieratá, asi nikdy na ľuďoch netestovaný, resp. teraz na 3000 - hurá, používajme ho.
A čo jeho možné karcinogénne a iné následky? Zaujíma to niekoho?

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 05/01/2021 08:29 :

Newaga

Doplním ti na čo čakajú , keď nevedia očkovať?

Keďby schválili aj milión vakcín nepomôže ak sú neschopný a ľavý do roboty odborníci a raz očkovať nevedia.

Očkovanie čo je pár minút a robia s toho ako i pri testoch vedu a z pár minút sú hodiny .

To je len vysledok neschopnosti gramblavých ľudí  s tytulmi

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 05/01/2021 08:30 :

Porovnávať chrípku a covid je totálny nezmysel.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 05/01/2021 08:31 :

11111,
už si niekoho niekedy očkoval, že niečo také tvrdíš?

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 05/01/2021 08:35 :

anneliese,
keby za komančov nebolo očkovanie povinné, tak dnes kapeme na bežné choroby.
Ak bude protivakcinačný trend pokračovať, stále viac ľudí bude odmietať zaočkovať svoje deti, tak deti budú zomierať alebo ostanú postihnuté.
Na koho budú takíto rodičia potom nadávať? Na neschopné slovenské zdravotníctvo, či premiéra?

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 05/01/2021 08:40 :

autobus, nespomínam si, že by na chrípku zomrel niekto z môjho širšieho alebo užšieho okolia, vôbec. Za posledné mesiace každú chvíľu počúvam, že je niekto na prístrojoch alebo umrel. A nie z médií, od známych, rodičov atď.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 05/01/2021 09:00 :

Prečo ten idyjot s tyulom doktora sa dal zaočkovať , keď

1, nepotreboval lebo práve prekonal covit a očkovanie je tým pádom neúčinné a výročné

2, prečo to nedal inému čo by mal byť očkovaný prvej vlne?

A prečo sa nedal ak keby to malo význam (o 3 mesiace) druhej či tretej vlne


Národ titulovaných blbcov/hlupákov

Titul je ukážka vzdelania nie rozumu

Tak de mám ja moje práva - odmietatnuť takých arogantných a hlúpych idyjotov?
(Ako jeden s s tisícok príkladov čo som uviedol , ministra zdravotníctva . A matovičo nebudem uvádzať , deň by mal na to málo)

diskutujuci je odhlásený top diskutujuci napísal dňa 05/01/2021 09:04 :

https://zemavek.sk/proticovidova-strategia-doktora-bartletta/


informácie o lacnej a dostupnej liečebnej stratégii pre ťažké prípady infekcie vírusom SARS-CoV-2.

Na rozdiel od ivermektínu, ktorý propaguje Juraj Mesík, je kortikosteroid budezonid u nás dostupný nie vo forme masti, ale ako lacný inhalačný prášok. Je síce na lekársky predpis, ale bežne sa odporúča astmatikom. Jeho účinnosť je pritom porovnateľná s u nás nedostupnou formou ivermektínu, jednotky intenzívnej starostlivosti vyprázdňuje do dvoch dní. Už koncom júla o tejto stratégii informoval na svojich stránkach magazín Fortune, kde autorka Carolyn Barberová s 25-ročnou praxou lekárky na pohotovosti upozornila na Youtubom medzitým zmazaný rozhovor s texaským doktorom Richardom Bartlettom. V ňom sa tento člen lekárskeho tímu bývalého guvernéra Texasu s 28-ročnou praxou údajne pochválil stopercentnou účinnosťou svojej stratégie. Okrem budezonidu v nej používa aj antibiotikum klaritromycín, zinok na posilnenie imunity a nízku dávku aspirínu.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 05/01/2021 09:09 :

autobus, tiež si nespomínam, že by mala kedy u niekoho v mojom okolí chrípka taký priebeh, že by sa lúčil so životom a zariaďoval sa pre prípad úmrtia. Teraz také prípady pribúdajú, ľudí prevážajú na prístroje do vzdialených miest, lebo nestačí kapacita, zdravotníci dostávajú príkazom ísť pracovať do nemocníc ďaleko od miesta bydliska atď. Kedy sa toto dialo, keď prišla sezónna chrípka?

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 05/01/2021 09:12 :

eustacia,
a to sú v platnosti aké-také opatrenia proti covidu. Čo by sa dialo, keby sa neuplatňovali žiadne ochranné opatrenia ako je to počas chrípkovej sezóny? Zbierali by sme mŕtvych na uliciach.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 05/01/2021 09:14 :

janjan, ja to viem a to ani nepracujem v prvej línii.

newage je odhlásený top newage napísal dňa 05/01/2021 09:15 :

Diskutujuci...

To uz radsej ten ivermectin ako kortikosteroid. Kortikosteroidy su hormony a znizuju imunitu...

newage je odhlásený top newage napísal dňa 05/01/2021 09:18 :

Jednotkar

pri najvacsom sebazapreni a ochote ti porozumiet, ja neviem o com hovoris. Prepac

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 05/01/2021 09:21 :

Eustacia, ja neviem o nikom mrtvom mimo médií. Uz som spominal- 10/2019 Imeľ švagor na zápal pľúc. Ešte nebol covid, inak by už bol v štatistikách.
Teraz poznám ľudí, čo boli pozitívny od 23 do 76 rokov s ľahkým priebehom. Tiež ľudí čo boli s nimi v priamom kontakte(v domácnosti, v posteli) vrátane manželky toho 76 ročného a nenakazili sa.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 05/01/2021 09:23 :

autobus, tak to máš, neviem, asi šťastie.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 05/01/2021 09:25 :

Eustacia, že si to ty nepamätáš, neznamená, že to nie je pravda. To sú štatistiky uvz.
https://www.uvzsr.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=3618:v-zaokovanosti-proti-chripke-sme-na-chvoste-europskej-unie&catid=56:tlaove-spravy&Itemid=62

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 05/01/2021 09:27 :

autobus, písala som o svojom okolí, ty o svojom.

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 05/01/2021 09:35 :

Jano
Čo si to tam hore napísal za "mein kampf". Som skoro spadol zo stoličky, také husté to bolo.mellow

(aj mi cvrklo z toho)

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 05/01/2021 09:37 :

Z článku o chrípke:
"zomrie na Slovensku následkom chrípky priemerne 816 osôb ročne. Mnohí pacienti nezomierajú priamo na chrípku, ale na jej následky. Po prekonaní chrípky sa im zhorší základné chronické ochorenie tak, že mu podľahnú."

Na covid zomrelo 1000 za mesiac a priamo, nie po nejakom čase na následky. To ešte len uvidíme, či a aké následky bude mať prekonanie kovidu aj u tých, čo mali slabý priebeh.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 05/01/2021 09:39 :

misomiso_
ale rozprúdilo to debatu smile

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 05/01/2021 09:39 :

Eustacia, marketing robí svoje. Ja tiež nepoznám mŕtvych s chrípkou. Domča som o nich nečítal v médiách a ani denne som o tom nepočul v televízii. Raz malidetichripkove prázdniny, zatvorili unas školu kvôli chrípke.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 05/01/2021 09:39 :

Médiá, vládni predstavitelia, hladný hygienik a taký strašiaci ako janjan sú najviac zodpovední za šírenie covidu. Šíria strach, ten vyvoláva stres,  ktorý nepriaznivo pôsobí na imunitu

Naposledy upravil autobus dňa 2021-01-05 09:50 GMT

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 05/01/2021 09:55 :

autobus, ibaže zomreli aj takí, ktorí covid popierali, čiže sa ho nebáli. Alebo ak nebudem veriť na gravitáciu, prestane na mňa pôsobiť?

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 05/01/2021 09:55 :

autobus,
to si bol až tak vystresovaný, že si sa nakazil? Vírusom "chrípočky" čo vraj ani neexistuje?

Alebo si sa nakazil, lebo vírus je reálny a spôsobuje vážnu chorobu?

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 05/01/2021 09:56 :

"Na covid zomrelo 1000 za mesiac a priamo, nie po nejakom čase na následky." Jano a ty si taký tupý od narodenia?

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 05/01/2021 09:58 :

Newage

Tvoja odpoveď hovorí veľa

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 05/01/2021 09:59 :

"janjan napísal dňa 05/01/2021 09:55 :
autobus,
to si bol až tak vystresovaný, že si sa nakazil? Vírusom "chrípočky" čo vraj ani neexistuje?"
Preto som mal.lahky priebeh že nevenujem pozornost hlupákov ako si ty! Ide i vírusové ochorenie

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 05/01/2021 10:17 :

autobus napísal dňa 02/01/2021 10:57 :
"Priebeh mal ľahší ako ja, na jeden deň mal stratu chuti a trochu kašeľ (pri ktorom fajčil)."

Čo je ľahký priebeh?

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 05/01/2021 10:31 :

j"anjan napísal dňa 05/01/2021 09:55 :
...čo vraj ani neexistuje?" Za takého podleho manipulátor a sa ťa tvoja čvarga hanbiť nemusí To som niekedy napísal?
Čo je ľahší priebeh sa pozri na stránku korona .gov. Vidim, že tá tu neustále vypisuješ k témam o čom si ešte ani nepočul. Zase si asi len tak cvičiš trpezlivosť. Ale raz prestane byť trpezlivý ten na druhej strane barikády

newage je odhlásený top newage napísal dňa 05/01/2021 10:35 :

Som to tusil ze zas bude "waterloo" censor

Naposledy upravil newage dňa 2021-01-05 10:38 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 05/01/2021 10:40 :

autobus,
napísal som niekde, že si to napísal?

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 05/01/2021 10:43 :

autobus, aj kolegyňa mala ľahký priebeh v septembri. V decembri ťažký. Čiže nekrič hop, kým nebudeš mať dostatočnú imunitu, lebo po ľahkom priebehu ju zrejme nemáš.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 05/01/2021 10:44 :

Pýtam sa teba, lebo si koronu prekonal, takže informácia z prvej ruky, nie nejaká teória, ktorú
nemám potrebu študovať, keďže nie som z korony vystresovaný.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 05/01/2021 10:46 :

eustacia,
akurát včera som mal telefonát s jednym známym, ktorý sa nakazil už druhykrát. A podľa všetkého, aj pri nie veľmi výrazných príznakoch, má nejaké následky na pľúcach.

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 05/01/2021 11:10 :

Jano

napísal som niekde, že si to napísal?


Píšeš, že si nepísal, že on napísal, alebo len píšeš, že si písal čo on nepísal?

Tak ako je to??? (do riti) Veď napíš čo písal a nepíš čo nepísal!
grin

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 05/01/2021 11:10 :

janjan napísal dňa 05/01/2021 09:55 :
autobus,
to si bol až tak vystresovaný, že si sa nakazil? Vírusom "chrípočky" čo vraj ani neexistuje?
Prečo si napísal v príspevku mne adresovanom? Mal si na to špeciálny dôvod? devil

Naposledy upravil autobus dňa 2021-01-05 11:11 GMT

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 05/01/2021 11:13 :

eustacia napísal dňa 05/01/2021 10:43 :
autobus, aj kolegyňa mala ľahký priebeh v septembri. V decembri ťažký. Čiže nekrič hop, kým nebudeš mať dostatočnú imunitu, lebo po ľahkom priebehu ju zrejme nemáš.
Môžeš strašiť koľko chceš. Si taká zaslepena ako Jano. Keď príde druhý krát, potom ti o tomto m popíšem. Aj keď, Jano má tuším už pochoval

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 05/01/2021 11:57 :

Zaslepená smile
Práveže pravdivo vníma realitu.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 05/01/2021 12:58 :

Odpoveaj na čo sa ta pytaju! Hnida

Naposledy upravil autobus dňa 2021-01-05 13:11 GMT

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 05/01/2021 02:04 :

https://www.youtube.com/watch?v=CytfFbry9bQ
oplati sa celé.

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 05/01/2021 08:48 :

Kedy sa tu dopíše o tom, ako sa písalo o nenapísanom?
Kto sa tu má potom vyznať v tom písanom?! whistling

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 05/01/2021 09:03 :

misomiso_,
píš ako počuješ smile

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 05/01/2021 09:19 :

Janjan
A už si aspoň dopísal ten "dein kampf"?
Ta prvá kapitola bola fakt "nadupaná"! Počul som, že sa triasli aj anjeli v nebi yay

Naposledy upravil misomiso_ dňa 2021-01-05 21:21 GMT

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 05/01/2021 09:23 :

Ozaj ako je to s tými anjelmi. Musia sa dať aj oni očkovať, alebo im ten tučko dá výnimku? grin

newage je odhlásený top newage napísal dňa 05/01/2021 09:55 :

Miso si zabil gringrin

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 06/01/2021 03:09 :

Vyborna tema na zoznamko. Toto je lepsie ako s knihami. Povedz mi svoj nazor na ockovanie a ja ti poviem, kto si.

diskutujuci je odhlásený top diskutujuci napísal dňa 06/01/2021 04:49 :

Zdravotníčka zomrela dva dni po očkovaní vakcínou od Pfizeru:

https://www.infovojna.sk/article/zdravotnicka-zomrela-dva-dni-po-ockovani-vakcinou-od-pfizeru

diskutujuci je odhlásený top diskutujuci napísal dňa 06/01/2021 04:59 :

Daniel Landa cupoval v Poslanecké sněmovně vládu za chaotická opatření, lámete páteř národu a dáváte nás cizincům!

https://vimeo.com/497583880

diskutujuci je odhlásený top diskutujuci napísal dňa 06/01/2021 05:10 :

Rozhovor s Prof. MUDr. Viliamom Fischerom:

https://www.youtube.com/watch?v=M8fg6kJmQGc

ondrej137 je odhlásený top ondrej137 napísal dňa 06/01/2021 09:27 :

Áno ten vírus je pliaga, hnusoba... treba rúško, ruky, odstup. Mám rešpekt, no nie strach. Strach by bol opodstatnený asi iba: I. ak niekto má veľa rokov, II. ak niekto žije v oblasti mimo civilizácie, III. ak niekto má iné závažnejšie zdravotné problémy. Prečo? Máme v sebe obranný systém - je to mocná armáda, vyžaduje však správne "nastavenie resp. naladenie". Ak je imunita príliš slabá = problém, ak je imunita príliš silná = problém. Je dobré a potrebné v pokore si priznať (vedci, lekári...) že vieme dosť málo, mnohé zákonitosti a vzťahy sú stále neznáme. Čítal som raz odbornú publikáciu z oblasti imunológie - jedna staršia, druhá novšia kniha (rozdiel niekoľko rokov): v novšej sú určité poznatky a definície a vzťahy celkom inak prezentované - teda tak zložitá a záhadná je naša imunita. Lenže náš imunitný systém je mocná armáda, dokáže si poradiť s hrozbami vo forme rôznych patogénov, a myslím že v živote každého človeka si v minulosti už aj poradila bez toho že by o tom vedel. Samozrejme určité baktérie a vírusy sú nad jej sily - hoci aj to môže byť individuálne, t. j. niekto konkrétny patogén prekoná, no iného človeka môže zabiť - aj preto existujú vhodné a potrebné lieky (atb. a antivirotiká) - cielene proti baktériam alebo vírusom. Tak: I. starnutie a zmeny u človeka - aj imunita menej "rýchla, aktíva a pružná", II. človek žijúci niekde v divočine (stále existujú také oblasti), nebol objavený alebo odmieta kontakt s civilizáciou - aj imunita sa s tým "nestretla", teoreticky nebezpečné aj bežné prechladnutie alebo nádcha, III. Iné ochorenia samozrejme vplývajú na celkový stav organizmu, aj na imunitu. Obrovské množstvo baktérií žije v našich črevách - v akom sú stave? Tiež aj súvis - zlá strava, nedostatok, spánku, stres... Časť imunity je v črevách, iná časť slezina, lymfatický systém... Je všeobecne známe ako možno vplývať na imunitný systém - napr. vitamín D, Kaloba, probiotiká, isoprinosine... - to je ale otázka na odborníkov, lenže často: "nie je čas ani peniaze", imunológia je veľmi náročná časovo, technologicky aj finančne. Očkovanie - pozitíva a negatíva - preto každý má možnosť slobodne sa rozhodnúť. Ja nie som ani zástanca ani odporca očkovania, možno pôjdem - krvné testy na protilátky proti korone, ak budem mať protilátky - t.j. s ochorením som sa už stretol a prekonal ho -  očkovanie určite nie. Nech sa nám všetkým darí, snáď zvíťazíme aj v tomto zápase. OSPRAVEDLŇUJEM SA AK SOM NIEČO NESPRÁVNE NAPÍSAL (AK SA MÝLIM), PROSÍM O VYSVETLENIE A SPRÁVNY POPIS. VŠETKO DOBRÉ PRAJEM - SLOVENSKÁ KRAJINA, NÁROD SLOVENSKÝ.

diskutujuci je odhlásený top diskutujuci napísal dňa 09/01/2021 11:57 :

Napriek šokujúcej správe o nepriaznivých účinkoch vakcíny od Pfizeru, očkovanie pokračuje

https://www.badatel.net/napriek-sokujucej-sprave-o-nepriaznivych-ucinkoch-vakciny-od-pfizeru-ockovanie-pokracuje/

diskutujuci je odhlásený top diskutujuci napísal dňa 09/01/2021 11:57 :

Lukáš Machala: Ročné štatistiky úmrtnosti neklamú. Kde je tá pandémia?


https://www.badatel.net/lukas-machala-rocne-statistiky-umrtnosti-neklamu-kde-je-ta-pandemia/

diskutujuci je odhlásený top diskutujuci napísal dňa 09/01/2021 11:59 :

Najlepšie liečebné protokoly dokazujú, že COVID-19 nespôsobuje koronavírus


https://www.badatel.net/najlepsie-liecebne-protokoly-dokazuju-ze-covid-19-nesposobuje-koronavirus/

diskutujuci je odhlásený top diskutujuci napísal dňa 09/01/2021 12:05 :

MUDr. Bukovský odkazuje: Ministerstvo zdravotníctva SR kleslo na úroveň goebbelsovskej propagandy,

https://www.infovojna.sk/article/video-ministerstvo-zdravotnictva-sr-kleslo-na-uroven-goebbelsovskej-propagandy-odkazuje-mudr-bukovsky

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 09/01/2021 12:11 :

Diskutujuci: Na web stranku BADATEL, na ktoru tu pridavas odkazy, podalo ministerstvo zdravotnictva SR trestne oznamenie za šírenie klamstiev a bludov.
Bolo by lepsie, keby si sem pridaval odkazy z nejakych serioznych lekarskych casopisov.

xsxsx10 je odhlásený top xsxsx10 napísal dňa 09/01/2021 12:25 :

ja sa čudujem, že vobec diskutujete s ludmi ako lesanka333 alebo autobus, všade kde sa objavia širia bludy a neoverene informacie, ktore nemaju ani len štipku zdraveho rozumu a všade len hrubo osočuju ludi a potom plaču a chcu mazať komentare, lebo vidia, že ich ludia argumentačne ničia. Pri takychto ludoch treba len pytat odkazy, aby dokladali svoje bludy faktami a potom prestanu, lebo nemaju nato mozgovu kapacitu, aby si niečo overili, tym padom nemaju potom čo pisat.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 10/01/2021 02:36 :

Neviete niekto, ktorou vakcínou budú očkovať pápeža?

razdvatri je odhlásený top razdvatri napísal dňa 10/01/2021 04:28 :

Hm, to neviem, ale vraj vo Vatikane uz kupili novu ultra mraznicku, co by udajne mohlo naznacovat, ze v tych koncinach pouziju vakcinu Pfizer and BioNTech, ktora sa musi skladovat pri minus 70 stupnoch.

Zdroj:
https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-pope/pope-francis-to-have-covid-19-vaccine-says-it-is-the-ethical-choice-for-all-idUSKBN29E0LY

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 10/01/2021 05:53 :

Vďaka.

smiling_spider je odhlásený top smiling_spider napísal dňa 10/01/2021 06:14 :

Treba si uvedomit, ze ked sa testuje vakcina na velkom mnozstve dobrovolnikov, mozu sa u nich objavit zdravotne problemy, ktore nemusia byt sposobene vakcinou. Napr. sa tu pisalo o nahlom ochrnuti tvare. Je pravda, ze u 4 z 40 tisic dobrovolnikov sa toto ochrnutie po ockovani objavilo, ale treba napisat aj to ze jeden z tych troch nedostal vakcinu ale len placebo a ze syndrom nahleho ochrnutia tvare, ktoreho pricina nie je znama, ale predpoklada sa, ze by mohlo byt sposobene virusovou alebo bakterialnou infekciou tvarovych nervov sa vyskytuje v populacii u jedneho cloveka na 10000, takze to ze sa objavi u 4 z 40000 sa da ocakavat a moze to mat skor ine priciny ako ockovanie.

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 10/01/2021 07:35 :

Ahoj Smiling_spider,

dovolila by som si tvoje info o tych ochrnutiach tvare po podani vakciny proti covidu trocha upresnit.
Neviem, ci si cital original materialy k tym klinickym štúdiam Comirnaty (vakciny proti covidu - od Pfizer/BionTech), ale v tych materialoch je uvedene presne toto:

Four cases of facial paralysis were observed in the vaccine arm (facial paralysis [n=4 BNT162b2; n=0 placebo] facial paresis [n=0 BNT162b2; n=1 placebo] in total 4/1 whole population). Time to onset after injection with BNT162b2 was 3, 9 and 48 days after Dose 2 and 37 days after Dose 1, which suggest a possible association with the vaccination.  


Vysvetlivky: BNT162b2 je označenie skupiny, ktorej bola podavana vakcina proti covidu.
(pokrač. v nasl. komente)

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 10/01/2021 07:47 :

Smiling_spider: Takže keď si to zhrnieme:
1. V skupine, ktorej bola podávaná vakcína proti covidu, sa vyskytli 4 prípady tvárovej paralýzy (ochrnutia).
2. V skupine, ktorej bolo podávané placebo, sa vyskytla obrna tváre (paréza).
Nie som síce neurológ, ale myslím, že paralýza (ochrnutie) je vážnejšie postihnutie ako paréza (obrna), to by vedel skôr vysvetliť lekár. A tie ochrnutia (paralýzy) tváre sa vyskytli iba v skupine, ktorej bola podávaná vakcína, v skupine s placebom sa vyskytla 1 paréza (obrna) tváre.
3. V tej štúdii je napísané, že predpokladajú, že tie ochrnutia tváre v skupine s podanou vakcínou proti covidu, súviseli s podaním vakcíny proti covidu.

Môžeš si to overiť, dám ti link na celý ten materiál o klinických štúdiách vakcíny od Pfizeru, je o tom písané na strane č.107 tuto:  Klinické štúdie vakcíny proti covidu Comirnaty

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2021-01-10 20:16 GMT

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 11/01/2021 04:39 :

Napriek ojedinelym pripadom vedlajsich ucinkov ockovania, asi nemame na vyber.

michal87 je odhlásený top michal87 napísal dňa 11/01/2021 05:52 :

Boh nám dal slobodnú vôlu takže každý sa môže rozhodúť podľa svojej vôle.

diskutujuci je odhlásený top diskutujuci napísal dňa 13/01/2021 07:15 :

Chcem sa ospravedlniť všetkým diskutujúcim aj Lesanke,
že som pridal odkaz na články zo stránky,
na ktorú ministerstvo zdravotníctva podalo trestné oznámenie ,
za šírenie klamstiev.  
Nie som odborník v oblasti mdicíny a zdravotníctva,
neviem správne vyhodnotiť vierohodnosť odborných článkov z oblasti zdravotníctva na ktoré natrafím.
Nemám patent na pravdu v oblasti medicíny, často sa mýlim, môj pohľad je len neodborný subjektívny.  
Veľmi ma znepokojuje, že názori doktorov sa zásadne rozchádzajú,
veľký počet doktorov sa nezhoduje s oficiálnymi názormi ministerstva zdravotníctva.  
Dávajú závažné argumenty.
Kto môže zaručene prehlásiť, že vlastní celú pravdu?
Mne je veľmi divné,
že hlavný hygienik udeľuje toľké výnimky,
čím  jednoznačný dáva signál,
že ani on sám neverí v nebezpečenstvo vírusu.
Už ma teraz ťažko presvedčí.

Naposledy upravil diskutujuci dňa 2021-01-13 07:16 GMT

xsxsx10 je odhlásený top xsxsx10 napísal dňa 13/01/2021 06:44 :

diskutujuci.....tak ked niesi odbornik, prečo stale vo všetko odbornikov sudiš a opravuješ, pritom tvoje zdroje su vo väčšine pochybne a založene na velmi tenkom lade.
Teraz znova....logika....hygienik udeluje vynimky, takže to znamena, že neveri v nebezpečenstvo virusu...sakra, čo je toto za logiku ? to ako mysliš važne ? Ved su plne nemocnice a ty toto zahlasiš ? Každy robi chyby, ale ako možeš na zaklade vynimk hento zahlasit, maš vobec trošku svedomia ?

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 15/01/2021 10:53 :

Nebezpečenstvo vírusu?
Jeden môj kolega na ventilácii.
Jedna kolegyňa mŕtva.

vykladac je odhlásený top vykladac napísal dňa 16/01/2021 08:54 :

Tomu sa hovorí nádej.