Archívy

Reklama

Komenty k zamknutemu Milanovi : Komenty k zamknutemu Milanovi

"Sem budem davat", lebo tu je k tomu moznost.

zevraj Rozluckove...uz mu zacnu povinnosti

"pandemia" vraj ustupuje. A tak i cas tu sa mu krati. Este hadam dokonci novembrovu temu a ide si po povinnostiach. Kontakt nechal keby nieco. Netreba sa trapit ze je spehovany. To prestane raz...Sem tam este potom prispeje, a ak nebude moct, tak povinnost konci. Neplanuje tu pokracovat. Uz ma dost svojich veci.

...tri bodky...

(vid aktuálny stav uvodnikov, pozn.aut.)
Pridal loveyn on 18/11/2020 10:30

Komentáre (24)

janb je odhlásený top janb napísal dňa 18/11/2020 11:17 :

Čo to zase za vojna?

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 18/11/2020 12:13 :

Nema byt koniec?

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 19/11/2020 08:43 :

"fidei napísal dňa 19/11/2020 08:28 whistling..
K aktualnym veciam. Vieme ze od vsetkeho, co akokolvek robi revoltu proti vrchnostiam sa distancujem. Nemienim nic spochybnovat a zapajat sa do jasne diablovho planu revolty. Nijake revolucie, ani peticie, ani "slobodne" vyjadrovanie nazoru a to je jedno, ze "demokracia" to "umoznuje"...co vsetko je daaaaaaavno sucast planu na este vacsie pritiahnutie neposlusneho "konika". Od vsetkeho tohoto sa distancujem. Iba ticha praca pre bozie kralovstvo, to staci a je to to jedine mozne dnes..."
Pascendi, aj teraz si vyuźil inštitút "slobodne vyjadriť svoj názor" . V tom tvojom inkvizičnom období by si nemohol znevažovať pápežov , urážať veriacich, ... A to tvoje preklinanie nie je ani s kostolným poriadkom , aspoň čo nás Ježiš učil..

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 19/11/2020 12:44 :

Pascendi
Prečo si nepovolil komentáre u seba? Tam by sa mi patrilo stratiť dáke to eschatologicke  slovo a prispieť volakym protitermitím insekticidom. Tu nie!  

Nebuď jak malý. Otvor to tam!

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 19/11/2020 01:09 :

Loveyn
Mám nejaké otázky na teba, keďže si sa "takto" zapojila do tohoto sosnamka (samozrejme že v mene "vyššiej spravodlivosti" veď ako inak)

Takže  "Sem budem davat", lebo tu je k tomu moznost..."

Aký konkrétny výsledok od toho očakávaš?

loveyn je odhlásený top loveyn napísal dňa 20/11/2020 11:28 :

fidei napísal dňa 17/11/2020 05:45 :


Este som chcel zdoraznit dve veci.
Naozaj berme pravdu kde sa sa. Iba si nadstavme mentalne- co je katolicke a co je pravdive.(nie vsetko pravdive je len to katolicke, aj tie bezne veci)
A je jedno kto ju dava, ci dedo mraz, ferdo mravec, lietajuci strycko fedor...proste je to jedno. Aj mne sa mentalne iba selektuje, ked prijimam informacie tie dve hladiska. Tak sa nedat zvyklat niekym narusenym, ze preberanie info je plagiat. To je A. Plagiat je bezduche, mechanicke preberanie info.

Akonahle sme prebrali cokolvek pravdive a katolicke a reflektovali sme to(chapeme to), od tej chvile je to nase, a nikto nam to nezoberie.


Toto je tvoje vysvetlenie, Milan, co je/nie je plagiat.
Preto 96% tvojej produkcie na zoznamku je sposobom a stylom, aky ty za plagiatorstvo nepovazujes, hoci davas cistokrvne plagiaty.



Ukazem ti na konkretnom priklade, co je plagiatorstvo v praxi a to tak, ze sa nachvilu stanem tebou a budem tu plagiatorsky poucovat cely okolity svet.


Pozor na plagiáty!

V prvom rade si objasnime pojmy. Plagiát je nedovolené napodobenie, preberanie diela ineho autora bez uvedenia povodneho autora. Tiez je plagiatom napr. kópia cudzieho diela vydávaná za vlastnú bez priznania sa k pôvodnej predlohe.

Teda, kto si myslí, že si na internete (alebo inde) prejde voľne dostupné vzory už jestvujucich prác a potom si tú, čo sa mu najviac pozdáva, jednoducho prepíše a bude ju na obhajobách vydávať za svoju vlastnú prácu, zrejme rýchlo a veľmi tvrdo narazí.

Ako sa má v tom jeden vyznať, tiež sa to pýtate? Čo plagiátom je a čo už nie?

Na základe vyššie vysvetleného sa za plagiátorstvo považuje nedovolené používanie cudzích publikovaných i nepublikovaných myšlienok, formulácií, poznatkov, výsledkov bádania alebo iných výsledkov tvorivej práce, ako aj ilustrácií, tabuliek, fotografií bez referencie.

Za plagiáty sa nepovažujú všeobecne dostupné, známe a zdieľané informácie ako aktuality a historické fakty, teda v danom prípade ich ani netreba dávať do úvodzoviek či bibliografie.



===========

(zopar uprav, vynechanych a doplnenych slov, ci prehodenych odstavcov - a volila, plagiat je na svete. Vyzera to ako moje, tvari sa to ako moje, ba dokonca to aj vyjadruje presvedcenie i nazory moje - a predsa je to plagiat. To preto, lebo nemam pravo tvarit sa, ze tato moja forma vyjadrenia je mojim autentickym produktom, kedze niekto iny to uz predžvýkal predo mnou a ja som ho "iba citoval bez uvodzoviek".)

Emmy alias Fero, ktora toto vidis, kvoli tebe sem dam konkretne ukazky, ako nas Milan plagiatuje o dusu spasenu - za potlesku udajne krestanskych sekundantiek.
Vidno, ze Milan neabsolvoval ziadnu skusku na skole  - ty by si mu dovolila prejst u teba na skuske, Fero?

loveyn je odhlásený top loveyn napísal dňa 21/11/2020 09:32 :

Ano, presne tak,
cele toto co som vcera napísala:


Pozor na plagiáty!

V prvom rade si objasnime pojmy. Plagiát je nedovolené napodobenie, preberanie diela ineho autora bez uvedenia povodneho autora. Tiez je plagiatom napr. kópia cudzieho diela vydávaná za vlastnú bez priznania sa k pôvodnej predlohe.

Teda, kto si myslí, že si na internete (alebo inde) prejde voľne dostupné vzory už jestvujucich prác a potom si tú, čo sa mu najviac pozdáva, jednoducho prepíše a bude ju na obhajobách vydávať za svoju vlastnú prácu, zrejme rýchlo a veľmi tvrdo narazí.

Ako sa má v tom jeden vyznať, tiež sa to pýtate? Čo plagiátom je a čo už nie?

Na základe vyššie vysvetleného sa za plagiátorstvo považuje nedovolené používanie cudzích publikovaných i nepublikovaných myšlienok, formulácií, poznatkov, výsledkov bádania alebo iných výsledkov tvorivej práce, ako aj ilustrácií, tabuliek, fotografií bez referencie.

Za plagiáty sa nepovažujú všeobecne dostupné, známe a zdieľané informácie ako aktuality a historické fakty, teda v danom prípade ich ani netreba dávať do úvodzoviek či bibliografie.


tak ako som to napisala, je plagiatorstvo.

Stacia dva kliky na internete, a je jasne, odkial som to stiahla a sem vycapila - a to vsetko v sulade s Milanovou definiciou:

Plagiat je bezduche, mechanicke preberanie info.

Akonahle sme prebrali cokolvek pravdive a katolicke a reflektovali sme to(chapeme to), od tej chvile je to nase, a nikto nam to nezoberie.


Akonahle by sim tam uviedla uvodzovky,  odkaz na povodny zdroj, som z obliga von.

Teda nie je problem,ze niekto zverejnuje autenticke veci ineho autora, Milan. Tvoj problem je,ze vacsina tvojej produkcie je povodom z hlavy ineho autora a ty si nic neurobil pre to,aby si odlisil, ze to ty iba reprodukujes.

Keby som vedela,ako sa sem davaju obrazky, urobila by som sem foto zo zdroja,z ktoreho tieto novembrove quasiMilanove uvahy su vzate. Milan z nich prepisuje cele strany a odstavce.

Knizka je nastadtie dostupna na internete, takze kludne sa da presvedcit on your own aj bez prenesenia fotkoveho dokazu Milanovho plagiatovania.

Josef Bouzek, Na dusicky vzpominejme,Prerov okolo 1937 (zalezi na pouzitom vydani).

Milan momentalne plahiatuje Bouzekove texty okolo strany 112.

A takto je to s drvivou vacsinou Milanovych prispevkov. Prebera inych tvorbu a neriesi,ze vzbudzuje dojem svojho vlastného intelektualneho usilia. Bez ohladu na to,ci s obsahmi suhlasime alebo nie, aspon tu formu by tito kresťania mali dodrzat.
Najma ak sa tu sebaprezentuju ako etalony krestanskej morálky.

Myslim, Milan, ze uz si aj olutoval,ze si volal Emmu ako Fera na zoznamko, aby sa prisla na teba pozriet. Jej mlcanie je najhlasnejsou odpoveďou,co si mysli. A ver,ze ja to viem a ze ju uplne chapem.

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 21/11/2020 10:39 :

Pascen

Ti co chcu prispievat, neda sa, musel som bloknut. Na googlosiny nie som aj tak zvedavy. Ak niekto ma nieco zaujimave nech mi posle.


Nemusel si (veď vidíš výsledok). A áno, na "guglošiny" nie si zvedavý, ale máš tu vraj dáky fanklub ktorý možno je (alebo by mal byť) Takže aspoň ten by mal vedieť že "čo je asi tak vo veci"
No určite na úplnom začiatku bol vo veci zákon o tajnej "infoslužbe" kde dáky §2 písmeno f praví, že SIS získava, sústreďuje a vyhodnocuje informácie aj o škodlivých sektarskych zoskupeniach

Toto bolo vo veci predpokladám kedysi, to aj schvaľujem, ale toto čo robí teraz už nie. Tu ti môžem kľudne sekundovať (buď stým "se" alebo aj bez toho se)
holy

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 21/11/2020 11:15 :

Loveyn
Aké ešte škodlivé a sektárske zoskupenia ste odhalili na tom krede???
Vtedy, keď tam tvoja "kolegyňa" bozena kajanova strčila svoj špicľovsky rypák?

Inak, odkáž, že pozdravujem grin

loveyn je odhlásený top loveyn napísal dňa 21/11/2020 11:33 :

Pascendi ani miso nepochopili.

Tu ide o rozbehnutu likvidaciu celeho vasho zoznamka. V idealnom pripade aj o sankcionovanie Vasa. Hadajte raz,koho posobenie na zoznamku je dlhodobo a opakovane take,ze adminovym sefom sa to zakonite raz prestane pacit? ? ?

Je to loveyn?

lednacek je odhlásený top lednacek napísal dňa 21/11/2020 01:23 :

Tieto blogy sa nesu v liberalno-krestanskom duchu a nazory tu prezentovane su v dnesnej dobe akceptovatelne pre takmer vsetkych.
Ak sa tu objavi nejaky konzervativnejsi nazor (alebo nazor na vztahy, ktory zatne do ziveho), je vytlacany na okraj. Komu by uz toto vadilo.

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 21/11/2020 05:10 :

Aj ja tu dám takú jednu "hádanku".

Jeden človek išiel navštíviť z nejakého dôvodu jednu, jemu neznámu rodinu. Keď však vošiel ku ním do dvora, mali voľne pustenu hydinu a napadol ho tam kohút. Tento človek sa mu musel brániť a tak nešťasťne ho kopol, že kohút hneď zdochol.
V tom vyšla von rodina a videla neznámeho človeka a pri ňom ich mŕtveho kohúta.

Otázka je, ako im má tento človek vysvetliť svoju dobrú vôľu a to, že on je vpodstate altruista???

loveyn je odhlásený top loveyn napísal dňa 21/11/2020 08:54 :

Momentalne najdolezitejsia otazka zivota, vesmiru a vobec, je tato:

ci je tu odvazny dobrak,ktory sa nezlakne naucit ma VIA PRIVATE MESSAGE,ako sa sem vkladaju obrazky?

Odmena ista!

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 21/11/2020 10:34 :

A čo tak dodržiavať stanovené pravidlá?

Obrázky sa sem nemajú vkladať, lebo potom blogy sú neprehľadné.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 21/11/2020 10:47 :

A čímže sa stane blog neprehľadný vďaka obrázku? ?

loveyn je odhlásený top loveyn napísal dňa 21/11/2020 11:48 :

janjan napísal dňa 21/11/2020 10:34 :
A čo tak dodržiavať stanovené pravidlá?

Obrázky sa sem nemajú vkladať, lebo potom blogy sú neprehľadné.



Tolko faktickeho realneho balastu a zneprehladneni, co ste tu za tie roky nanosili, to nie je problem.
Ale uz iba puha predstava potencialnej obcasnej fotodokumentacie, aj to mozno iba na vyziadanie alebo kvoli privatnym spravam, to je dovod na "vylezenie z nory mlcania",hmmm.

Treba si precitat poucnu rozpravku O mudrom Matkovi a blaznoch.

loveyn je odhlásený top loveyn napísal dňa 22/11/2020 07:58 :

fidei napísal dňa 22/11/2020 06:28 :
Taky detail. Ja som nedal nic na diskusiu. Vieme ako funguje. Stena je biela, diskutuje sa a je modra, zas sa diskutuje a je fialova...a tak to ide kym sa "dialogom" upravi na pozadovanu farbu. Nedat sa nabalachat choremu manipiulatorovi. On potrebuje len jedno, "diskusiu" o comkolvek co odvrati pozornost od jeho spinavosti.
Nanaletiet.

No vidis varujes pred diskusiou so mnou a sam sa do diskusie namotavas.

To o duchovnom testamente, zase odpisujes doslovne a ako celok z inych zdrojov, bez ich uvedenia.
Plagiatorovi Milanovi uz hodinky tikaju,kedy spadne klec.

autobus je odhlásený top autobus napísal dňa 22/11/2020 08:09 :

fidei napísal dňa 22/11/2020 06:28 :
Taky detail. Ja som nedal nic na diskusiu. Vieme ako funguje. Stena je biela, diskutuje sa a je modra, zas sa diskutuje a je fialova...a tak to ide kym sa "dialogom" upravi na pozadovanu farbu. Nedat sa nabalachat choremu manipiulatorovi. On potrebuje len jedno, "diskusiu" o comkolvek co odvrati pozornost od jeho spinavosti.
Nanaletiet. Dal som len nieco, co max moze mi niekto napisat, ak tam je nieco nepravdive, nekatolicke(co hned upravim..tvrdosijne nelpiem na nicom)...o ziadnu "diskusiu" nejde. Bacha na posahancov(a ich chorych nadopovanych patolizacov). Na hladanie pravdy je iny nastroj. Ale tu nehladame, vsak ju pozname a aj dialog ak nevedie k jasnemu a predvidanemu  vysledku je fake.
"Diskusia" alebo "dialog" je moderny nastroj na prekrucanie pravdy...a chorym, posahanym sluzi na odvratenie pozornosti.
Preto je dnes vsetko zaplavene "diskusiami" "dialogmi"...treba "hladat" loz...

Naposledy upravil fidei dňa 2020-11-22 06:44 GMT

autobus je prihlásenýuprav topautobus napísal dňa 22/11/2020 06:46 :
fidei napísal dňa 22/11/2020 06:28 :
Taky detail. Ja som nedal nic na diskusiu. Vieme ako funguje. Stena je biela, diskutuje sa a je modra, zas sa diskutuje a je fialova...a tak to ide kym sa "dialogom" upravi na pozadovanu farbu. Nedat sa nabalachat choremu manipiulatorovi. On potrebuje len jedno, "diskusiu" o comkolvek co odvrati pozornost od jeho spinavosti.
Nanaletiet. Dal som len nieco, co max moze mi niekto napisat, ak tam je nieco nepravdive, nekatolicke(co hned upraviv..tvrdosijne nelpiem na nicom)...o ziadnu "diskusiu" nejde. Bacha na posahancov.
"Diskusia" alebo "dialog" je moderny nastroj na prekrucanie pravdy...a chorym, posahanym sluzi na odvratenie pozornosti.

autobus je prihlásenýuprav topautobus napísal dňa 22/11/2020 06:32 :
"fidei napísal dňa 22/11/2020 06:28 whistling.o ziadnu "diskusiu" nejde. Bacha na posahancov"
Máš pravdu, bacha na teba

loveyn je odhlásený top loveyn napísal dňa 24/11/2020 12:41 :

alexandra__ napísal dňa 23/11/2020 09:20 :
Co je mi ale luto, ze Fidei odisiel alebo ho vymazali.
Skoda. Skoda tych mnohych hodnotnych myslienok. Aspon trojlistova kniha ostala.
Vdaka za jeho namahu a cas, ktory tomu venoval a za kazde motivovanie duse..


Domine dimitte illi, non enim scit quid facit.

Alexandra, skoda je len ak koza zdochne. Milan na teba caka na svojom emaili. Mozete sa tam nadalej hodnotne motivovat o dusu.

loveyn je odhlásený top loveyn napísal dňa 25/11/2020 08:47 :


ci je tu odvazny dobrak,ktory sa nezlakne naucit ma VIA PRIVATE MESSAGE,ako sa sem vkladaju obrazky?

Zabudla som napisat, dik za rady. Ten sposob, ktore ste tu pred časom preberali,je zbytocne komplikovany. Existuju aspon 2 fesackejsie moznosti. Cez odkaz, takze o ziadnom zneprehladnovani diskusii,nemoze byt rec.

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 25/11/2020 09:12 :

Tu ide o rozbehnutu likvidaciu celeho vasho zoznamka. V idealnom pripade aj o sankcionovanie Vasa. Hadajte raz,koho posobenie na zoznamku je dlhodobo a opakovane take,ze adminovym sefom sa to zakonite raz prestane pacit? ? ?


Tak si to nakoniec zvládla, zoznamko je záchranné,,, snáď by sa ti mohol niekto z tvojho fanklubu srdečne poďakovať za tvoju prospešnu a vysoko altruisticku činnosť.

(Inak, nabuduce musíš dbať na dôveryhodnejsie formulacie, lebo ak je už niečo udajne akože "rozbehnuté" potom je dovetok, že "raz sa to prestane páčiť" zavádzajúci.)

Aj toto
odvazny dobrak,ktory sa nezlakne


Keby si to tu nezastrašovala, nemusela si písať slova alo "odvážny"  a "nezľakne", ale len tak ako zvyknú normálni ľudia,,, napr. "prosim vás poradte mi"

Naposledy upravil misomiso_ dňa 2020-11-25 21:14 GMT

Naposledy upravil misomiso_ dňa 2020-11-25 21:29 GMT

loveyn je odhlásený top loveyn napísal dňa 27/11/2020 04:36 :

Dostalo sa ku mne, ze niektore uzivatelky zoznamka sa branili poskytnutiu tejto rady, lebo loveyn.
Ze vas pozdravujem srdecne.

loveyn je odhlásený top loveyn napísal dňa 27/11/2020 08:27 :

misomiso, nedoliezaj.
Skusas to uz aj cez sukromne spravy - na mna priehladne finty tvojho formatu neplatia. To by som tej tvojej neurobila.

misomiso_ je odhlásený top misomiso_ napísal dňa 27/11/2020 11:01 :

Nedoliezam! A ten mopslík už aj hryzie. Poďakujem aj druhý krát keď mu skrátiš voditko. A poďakujem aj tretí krát, keď mu vysvetlíš, čo objektívne spravil!