Archívy

Reklama

Blog : Kresťania majú aj povinnosti,nezabúdajme na ne.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=14&v=YeLG8Ghlrs0
Pridal bpzvmhaptzmbzadtzv on 12/03/2019 11:38

Komentáre (54)

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 12/03/2019 07:47 :

Dobrá kázeň. Ale treba si nájsť celú, lebo aj jej začiatok je poučný.

michal je odhlásený top michal napísal dňa 13/03/2019 04:05 :

dakujem za vymazanie mojho prispevku, v takychto citlivych pripadoch sa cenzura ziada...

kuvik je odhlásený top kuvik napísal dňa 13/03/2019 08:02 :

Toto tu podla mna nema co robit. Politika nech sa rozobera na inych, na to urcenych forach.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 13/03/2019 09:53 :

Má to veľké opodstatnenie. Ľudia tu hľadajú človeka do manželstva, do života. A je dôležité, aký život si pripravíme. Či morálny. Alebo bahno.

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 13/03/2019 11:42 :

"Křesťansky orientovaní a konzervativní voliči mohou očekávat, že budu respektovat jejich hodnotové nastavení. Křesťanství a liberalismus tak, jako ho vnímám já, se navzájem nevylučují.

řekla Čaputová Aktuálně.cz

Prezidentská kandidátka podporuje svatby osôb rovnakého pohlavia a adopciu detí homosexuálnym párom a takto "rešpektuje ich hodnotové nastavenie" , pretože " Křesťanství a liberalismus tak, jako ho vnímám já, se navzájem nevylučují."

"Nejvyšší hodnotou křesťanství je láska, důležitý je i soucit, a to platí i v mém životě."

a preto si prezidentská kandidátka vybrala ako motto svojej kampane:
Postavme sa zlu, spolu to dokážeme.


Priznám sa, že som dosť nechápavý.
Nechápem, ako môže tomuto uveriť KRESŤAN.
Nechápem, ako sa zlo ide vymedzovať voči inému, presne nešpecifikovanemu zlu .

Ďakujem za vysvetlenie.

kuvik je odhlásený top kuvik napísal dňa 14/03/2019 04:58 :

Mne sa nepaci nadpis diskusie. Ako keby kazdy kto nepocuvne odporucanie Oroscha, bol zly krestan. Nebolo by to prvy krat, co sa predny predstavitel cirkvi mylil. Staci si otvorit ucebnicu dejepisu alebo zaspominat na oblapanie sa predstavitelov cirkvi s p. Meciarom. Navyse jediny krestansky konzervativny kandidat, p. Miklosko, tvrdi ze arcibiskup Orosch mu vlozil do ust slova ktore nepovedal. Nie najlepsia vizitka.

Suhlasim s tymi, co pisu ze je dolezite aky zivot si pripravime. Ale to sa nedeje na urovni politiky, ale v nasich vztahoch a rodinach.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 14/03/2019 05:21 :

Politika je odraz toho aké sú skutočnosti rodiny.

Prvá a základná politika je rodina (to je ten najmenší základný štát) a od toho sa odvíja politika štátu - celý štát i svet

kava je odhlásený top kava napísal dňa 14/03/2019 05:35 :

Suhlasim s Kuvikom, politika na zoznamke nema co robit.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 14/03/2019 06:06 :

kuvik,
je aj iný kresťanský a ešte konzervatívnejší kandidát.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 14/03/2019 06:21 :

Janjan, opäť sa snažíš podsunúť aj Kuvíkovi, koho ma voliť? niekoho koho si ty uznal za vhodného kandidáta? Toho, ktorý je v strane, kde predstaviteľ a zakladateľ má 9 detí so 7 ženami? A možno aj viacero detí s viacerým ženami? Riaditeľa fun rádia? Chlapče, ty sa nezdáš, si akýsi kontroverzný.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 14/03/2019 06:23 :

Nadpis blogu je úplne v poriadku, nie je na ňom nič nepravdivé.
Odporúčanie pána biskupa Oroscha je nutné brať na vedomie a podľa neho aj konať. Pretože pán biskup jasne pomenoval ťažký hriech a katolík je povinný vyvarovať sa každého ťažkého hriechu.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 14/03/2019 06:25 :

Janjan, už sa toľko nedorábaj.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 14/03/2019 06:28 :

anneliese,
šetri atrament, dobre vieš, že ja sa nenechám zviklať smile

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 14/03/2019 06:31 :

Janjan, viem že toto je tvoj život. Dorábanie sa na zoznámku. Však v pohode. Keď si spokojný sám so sebou. Len som zvedavá, ako sa budeš tváriť, keď sa okolo tvojho milovaného kandidáta objaví nejaký fest nekresťanský škandál. To tu budeš opäť odpútavať pozornosť iným smerom dorábaním sa na inej akože tvojej kresťanskej povinnosti.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 14/03/2019 06:33 :

anneliese,
aj to je možné. Ale ja nie som jasnovidec, aby som vedel, čo sa stane v budúcnosti. Lenže to nebude problém môjho svedomia.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 14/03/2019 06:41 :

Ne si vôbec predvídavý a nemáš svoj rozum. Máš len klapky na očiach a šíriš to čo si vypočuješ od nejakého duchovného predstaveného. Ale aj ten sa môže mýliť.
Nie nadarmo ti hovorím, že nevieš toho o živote veľa. Niekde v Biblii je napísané niečo v slovazmysle, beda starším ľuďom ak nie sú naplnení múdrosťou? Či také niečo?
Nie že by si bol nemúdry, ale tie tvoje klapky na očiach. Dorábaš sa zo strachu, aby si sa nezodpovedal že si niekoho na niečo neupozornil. Ale vôbec nie si empatický, citlivý a nepredvídaš.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 17/03/2019 07:29 :

Takže máme po voľbách. Teraz s týmito výsledkami, ak by som šla voliť v druhom kole, čo opäť nepôjdem, nedá sa, volila by som zrejme Čaputovú. Nečakala som takéto výsledky, som prekvapená.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 17/03/2019 09:05 :

A co si cakala?

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 17/03/2019 02:55 :

Aspoň je vidieť, že aj zlá reklama je reklama. Harabin a jemu podobní si nič nepomohli tým, že budú vyťahovať špinu na iných. Som rada, že sa ľudia nenechali opiť rožkom. Teraz keď Čaputová doposiaľ dostala najviac hlasov, je vidno, že ľudia chcú zmenu a už majú dosť tých tárajov.
Dnes popoludní bola na RTVS povolebná diskusia, skoro som grcala, čo tam taký Blanár natáral. Skutočne vypúšťal totálne grcky o sociálnom štáte, vraj vlaky zadarmo a obedy pre sociálne nižše vrstvy, vraj Čaputová zruší čo oni tak ťažko vybudovali. Ako toto môže ešte niekto veriť?

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 17/03/2019 03:35 :

Nemal som záujem sem prispievať, ale dať sem Oroscha, ktorý zavádzal v kázni, chce silný žalúdok. Pre mňa je dnešná biskupská konferencia niečo ako Pacem in Terris, aj s celým ich strachom z odluky Cirkvi od štátu.
Mám v úcte biskupov, ale to, čo predviedli za posledné dva týždne, je hanba. Ako katolík sa musím hanbiť za biskupov v slobodnej krajine, slobodnom režime.
Som za odluku Cirkvi od štátu.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 17/03/2019 04:00 :

Jean, je pravda, že cirkev je niekedy kvôli financám tlačená do vecí, ktoré oponujú kresťanskej morálke. Ak hrozí odlúčenie cirkvi od štátu, z toho strachu urobia biskupi aj takéto kroky aké robia, žiaľ. Ale ak bude štát odlúčený od cirkvi, bude to ešte horšie. To pre peniaze budú ešte väčšie prešľapy proti kresťanskej morálke. Ja osobne sa toho nechcem dožiť.
Si zober, nezaplatíš cirkevnú daň, nepríde k tebe farár zaopatriť ťa, nedostaneš posledné pomazanie. Ty sa možno budeš spytovať, budeš túžiť po sviatosti, ale nedostane sa ti, lebo nezaplatíš. To sa budú reálne kupovať duchovné dobrá a kupčiť so sviatosťami.

Naposledy upravil anneliese dňa 2019-03-17 16:01 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 17/03/2019 05:29 :

Chcel by som sa dožiť doby, keď Cirkev a štát budú viac previazaní, keď katolícka morálka bude komplexne zohľadnená vo svetských zákonoch.
Odluka Cirkvi od štátu je nezmysel.
Kázeň biskupa Oroscha bola excelentná, jasne pomenovala stav, ktorý sa dial a deje. Ťažký hriech treba pomenovať, že je to ťažký hriech, nejednoznačnosť treba jasne pomenovať, že to nie je biblické Áno-Áno, Nie-Nie. Keby bolo viac takýchto kázní.
Hanbiť sa za biskupov nie je prejavom úcty.

Naposledy upravil janjan dňa 2019-03-17 17:30 GMT

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 17/03/2019 05:32 :

Janjan, ak by mala byť katolícka morálka komplexne zohľadnená vo svetských zákonoch, kňaz ktorý zneužíva deti, znásilňuje mníšky by mal každopádne skončiť vo väzení a nie že sa tieto veci ututlávajú. Museli by sa zdaňovať príjmy, čo znamená vyzbierané milodary a pod.
Keď čosi púšťaš do obehu, mal by si to aj dotiahnúť do konca.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 17/03/2019 05:38 :

Keď chceš zdaňovať milodary, tak potom keď niekomu dáš na narodeniny kvety, nech aj on z tohto daru odvedie daň.
Zdaňovať dary a milodary je logický nezmysel.
A k tomu trestaniu kňazov si prečítaj Dialógy od sv. Kataríny Sienskej.

_novyuzivatel je odhlásený top _novyuzivatel napísal dňa 17/03/2019 05:58 :

Odluka cirkvi od statu je prioritnou ulohou, najma v dobe, ked taky biskup Orosch za svojich 30 striebornych sa spaja s kandidatom zlocineckej vlady, ktora je synonynom kradnutia, korupcie, spajania sa s mafiou...

Biskup Orosch uz zabudol na prenasledovanie cirkvi v dobe socializmu? Ked tento kandidat sa hrdo hlasil do radov komunistov, aby si mohol budovat svoju karieru v socializme a byt nastrojom na prenasledovanie cirkvi?

V dobe socialmu komunista, v dobe demokracie demokrat... A taky biskup Orosch mu k tomu asistuje...

Naposledy upravil _novyuzivatel dňa 2019-03-17 17:59 GMT

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 17/03/2019 06:00 :

Janjan, dialógy si prečítaj ty. Keď hovoríš ešte o väčšom prepojení cirkvi a štátu, tak prepájaj všetko. Nie len to čo sa hodí tebe.
Keď prídu daňovaci na kontrolu a nariadia predbežnú uzávierku, nesmieš mať v pokladni ani 20 centov navyše. Aj z prepitného sa odvádza daň. Milodar je vtedy milodarom, ak nie je peňažný dar podmienkou k vykonaniu dobra, ale človek dáva lebo chce. Lenže ak je "milodar" podmienkou k odslúženiu svätej omše na úmysel, je to už kupčenie.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 17/03/2019 06:02 :

Nový a Jean, lenže to tu zbytočne hovoríte človeku s klapkami na očiach. Len vypočuje a prikývne hlavou, prípadne zatlieska. Populisti sú nie len v politike.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 17/03/2019 06:14 :

anneliese,
ani netušíš, ako veľmi ďakujem, že mám "klapky na očiach". Je to úžasný dar.

_novyuzivatel je odhlásený top _novyuzivatel napísal dňa 17/03/2019 06:15 :

@anneliese: ak uzivatel janjan chce klericky stat, ako je napr. Iran - kde stat de facto riadia fanaticki duchovni vodcovia, nech sa paci, mame demokraciu, volby a uvidime, kolko je takychto "janjan"-ov v nasej krasnej republike, v 21. storoci... wink

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 17/03/2019 06:25 :

Janjan, áno, verím že si vo svojej podstate šťastný človek, ktorý nemusí nič riešiť. Iba to, ako majú druhí žiť a ako by sa mali zachovať. Keď ty sám nemusíš nič riešiť.

Nový, koľko Janjanov poznám, ktorí neviem či mali to šťastie, oženili sa a po svadbe a s príchodom rodiny zmenili, otočili o 180°, lebo pochopili že život nie je o tých rečiach čo sa má. Lebo zistili že treba aj platiť účty a aj muži musia ustúpiť žene a pod. Lenže to Janjan, pokiaľ sa neožení, nepochopí.
Ak by mal dcéru, alebo syna a zneužil by ich či bežný násilník alebo kňaz, či by si vystačil s dialógmi Kataríny Sienskej či čo to bolo.
Niektorí šťastnejší ľudia pochopia aj bez toho aby zažili, ale niektorí žiaľ nepochopia, lebo sú bezcitní, neempatickí a nepredvídaví. Našťastie tým ako tu Janjan vystupuje, nemôže nikomu ublížiť, je neškodný. Aj keď nedaj Bože si z neho zoberie príklad nejaká žena ktorá sa ocitne v manželstve s týranom a n ju zavraždí, alebo z detí vyrastú násilníci, lebo si nechá nahovoriť že nesmie od takého muža odísť.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 17/03/2019 06:30 :

anneliese,
mala by si čítať poriadnu katolícku, často stáročiami preverenú, literatúru. Potom zistíš, že nie všetko je také ako sa javí na povrchu, že podstata je o inom.
V dnešnej dobe, dobe všadeprítomného hluku, sa všetko "poznáva" len povrchne, ale pravý zmysel, pravda nám uniká. Preto je svet okolo nás taký, ako je. Preto aj výsledky volieb sú také aké sú. A nie sú žiadnym prekvapením, ale zákonitým vyústením úrovne pravého poznania ľudí.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 17/03/2019 06:33 :

Janjan, nechoď na mňa s týmto. Ty si daj dole klapky z očí a začni žiť. Používaj vlastný mozog. Ty máš na to potenciál aby si konal podľa svojho vedomia a nie takto. Viera nie je o slepom počúvaní ustráchaných kňazov čo budú zajtra jesť.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 17/03/2019 06:37 :

anneliese,
konám presne podľa svojho vedomia a svedomia, úplne slobodne, nezávisle od toho, či niekto povie za alebo proti.  To preto, lebo som dostal do daru "klapky na oči".

_novyuzivatel je odhlásený top _novyuzivatel napísal dňa 17/03/2019 06:45 :

@anneliese: ja viem velmi dobre, ze je zbytocne reflektovat na slova janjan-u a jemu podobnym, ale tiez si myslim, ze my ostatni mame "povinnost" ukazat priklad, napisat sem svoje nazory a nase vlastne skusenosti, ktore sa opieraju o  realitu, mozno byt aj oporou pre tych, ktori tiez maju otazky a hladaju odpovede, ale na otazky realneho, skutocneho zivota, ohladom situacii a udalosti kazdodenneho zivota...

Je dobre a osozne cerpat z mudrosti davnych cias, ale rovnako je potrebne zit svoj zivot, podla Pisma, podla nasej vychovy atd., mat odvahu sa rozhodnut podla seba a ano, niekedy urobit aj chybu...

Skryvat sa za ucenia lebo ten clovek nema odvahu sam vytvorit si nazor a stat si za tym, je zbabele...

A hlavne poucat ludi, stavat sa na piedestal a prezentovat sa ako ten najsamnajcistejsi zo vsetkych katolikov/krestanov, to uz je urazka krestanskeho ucenia...

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 17/03/2019 08:01 :

Janjan, ja ta mam rada smile Si taky svojsky cloviecik a ak to tak necitis, tak sa nemen smile

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 17/03/2019 08:05 :

novyuzivatel, ty si z akej sekty? o čom a kvoli comu  presviedcaš krestanov?? kam ich chces dostat?

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 17/03/2019 08:07 :

" Ako katolík sa musím hanbiť za biskupov.." - podvodnicek sa hanbi za biskupov grin
Naskor knazov pouca z akych zdrojov maju čerpať informacie a potom aj biskupi ho pohoršuju grin grin grin

Naposledy upravil nezabudka1234 dňa 2019-03-17 20:08 GMT

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 17/03/2019 08:15 :

je velkym sklamanim, že v krajine, kde sa 80% obyvatelov hlasi ku krestanstvu, vyhrá s velkym naskokom kandidatka  s pomylenými moralnymi hodnotami, a druhý v poradí na tom neni ovela lepšie sad
ale neni sa čomu diviť, ked tuto kandidatku podporuje emeritný biskup. skor ma zaráža, že tento biskup už dávno nebol exkomunikovany z cirkvi. Ako potom môže niekto očakavať od veriacich, že sa zachovajú správne, ked to cirkev nema naporiadku u seba?

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 17/03/2019 08:20 :

X

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-03-17 20:20 GMT

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 17/03/2019 09:03 :

novyuzivatel  dal som si tu námahu a našiel čas , aby som na tvojom príklade ukázal, čo si za človeka a aká je uvedomelosť a mentálna úroveň voličov kandidátky na prezidenta.
Píšeš:

„ ….biskup Orosch za svojich 30 striebornych sa spaja s kandidatom zlocineckej vlady, ktora je synonynom kradnutia, korupcie, spajania sa s mafiou...“

Nuž nevieš preukázať či biskup zobral , alebo nezobral tých 30 strieborných, ale aj keby áno, tak ty si ešte väčší lúzer , než biskup, lebo  si úplne zadarmo zapredal seba aj tento národ v prezidentských voľbách, keď si dal hlas kandidátke, ktorej stranícky  šéf bol riaditeľom a vydavateľom ľavicového časopisu SLOVO, bol členom SDĽ – strana demokratickej ľavice, čo sú socialisti a je bývalí volič  SMERu , ktorí vyhlásil:
„Ja som volil Smer, lebo som si povedal, že to bude šanca... Volil som Smer a preto ja mám plné právo sa pýtať, akým spôsobom Smer vládne, pretože som jeho volič... Ja som nikdy nepovedal, že Smer tu niečo zle robí. Ja som povedal, že ľavičiari nie sú tí, ktorí kradnú.“ 

V roku 2006 na otázku:
Čo vás priviedlo k ľavicovému videniu sveta?
Odpovedal:
„Ľavica je pre mňa základná platforma pre ozajstnú slobodu a demokraciu. Len človek, ktorý je skutočne nezávislý, môže byť slobodný a nebude utláčaný."

Volil si prezidentskú kandidátku, ktorej stranícky šéf je namočený do pochybných tendroch a tie zákazky dostal od štátu, ktorému vládne SMER!!! Jeho firmy na štátnych zákazkách zarobili milióny. Kritizuje vládu, no žije za štátne!!! Povedané slovníkom, aby si to pochopil, kšeftuje so SMERom!!!!!

T o znamená, že verejne PODPOROVAL „zločineckú vládu, ktorá je synonymom kradnutia, korupcie,spájania sa s mafiou.“             A dokonca s ňou aj robil KŠEFTY!!!

Preložené do slovenčiny na margo tvojho tvrdenia:
„ V dobe socialmu komunista, v dobe demokracie demokrat“,
o straníckom šéfovi tvojej kandidátky na prezidenta možno povedať:
„ V dobe demokracie SOCIALISTA a  neskôr zase LIBERÁL .“

A ty _novyuzivatel tu ideš trepať hlúposti, vraj:
„ja viem velmi dobre, ze je zbytocne reflektovat na slova janjan-u a jemu podobnym, ale tiez si myslim, ze my ostatni mame "povinnost" ukazat priklad, napisat sem svoje nazory a nase vlastne skusenosti, ktore sa opieraju o  realitu, mozno byt aj oporou pre tych, ktori tiez maju otazky a hladaju odpovede, ale na otazky realneho, skutocneho zivota, ohladom situacii a udalosti kazdodenneho zivota…"

Zbytočne je reflektovať na teba, lebo na adresu janjan možno povedať, že je bigotný osol, ale teba keby niekto nazval hlupákom, ani by si to nevedel vyvrátiť. A pre spoločnosť sú užitočnejší osly ako hlupáci. Takže tú svoju "povinnost" ukazat priklad, napisat sem svoje nazory a nase vlastne skusenosti, ktore sa opieraju o  realitu, si radšej nenárokuj, lebo tie tvoje nezmysli nie sú odpovede pre otázky hľadajúcich. Sám si nechápavý, tak láskavo nestrhávaj zo sebou aj druhých.

_novyuzivatel je odhlásený top _novyuzivatel napísal dňa 17/03/2019 09:17 :

@sivy: ja som cudoval, ze medzi volicmi sa naslo 14,35 percent, ktori maju mentalnu uroven a politicku zrelost a prehlad, ze volia Harabina.

Tvoja slohova praca je na rovnakej urovni, ako ti volici... Nebol by som prekvapeny, keby sme v tvojej osobe mali "tu cest" mat jedneho z jeho volicov...

Dobrou spravou je, ze ste v znacnej mensine... :-)

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 17/03/2019 09:35 :

_novyuzivatel  prečo používaš slovne spojenie „mentálna úroveň“ keď mu nerozumieš.

Pred pár minútami som ti vysvetlil , že šéf tvojej prezidentskej kandidátky je bývalý socialista a kšeftuje so SMERom a ty napíšeš že je dobrou správou, že sme v menšine? Kto je to „sme v menšine“ ? O kom píšeš?  Toto je TVOJA mentálna úroveň!!! Ale môžeš na nej popracovať a nájsť curiculum vitae  tvojej favoritky a ak sa ti ho náhodou podarí nájsť, tak neviem či tvoja chabá mentálna úroveň bude stačiť na to, aby si pochopil, že Pezinbaba nebola ani koncipientkou, tak nemôže byť podľa zákona ani advokátkou.

Otázka je čo s takou väčšinou, ktorej si členom aj ty, lebo pred piatimi rokmi vyhral voľby „väčšinou“ usvedčený kriminálnik a dnes si 60% ľudí , teda „väčšina“ nepraje aby ostal v politike.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 17/03/2019 09:38 :

"top_novyuzivatel napísal ....

Dobrou spravou je, ze ste v znacnej mensine... :-) "
dobreho vela nebyva.  Zato takých "iných" je v posledných rokoch ako húb po daždi

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 17/03/2019 09:45 :

Pezinbaba dostala 40% hlasov a "my sme v menšine".
60% občanov nesúhlasí s Pezinbabou a jej volič "mentálne veľmi vyspelý" napíše, " Ste v menšine"

Takým, ako je on by mali zobrať nielen volebné právo, ale aj rodný list.

kuvik je odhlásený top kuvik napísal dňa 17/03/2019 11:05 :

Myslim, ze tato debata davno prekrocila hranice slusnej a konstruktivnej diskusie. Pre mentalnu pohodu vsetkych zucasnenych opat navrhujem jej zmazanie. grin

_novyuzivatel je odhlásený top _novyuzivatel napísal dňa 18/03/2019 04:25 :

Tych "40 a 60 percent" ma pobavilo, myslim si, ze netreba k tomu komentar...

Snad len 1 vtip na zaver (velmi skratena verzia): sutazia Spojene staty a Sovietsky zvaz. USA skoncia na prvom mieste, ZSSR na druhom.

Noviny v USA: ...sportovci USA skoncili na prvom mieste, sportovci ZSSR na druhom.

Noviny v ZSSR: ... nas odhodlany tim v tazkej sutazi po nazbierani vsetkych svojich sil skoncil na krasnom druhom mieste, kym imperialisti len na predposlednom.

Naposledy upravil _novyuzivatel dňa 2019-03-18 04:25 GMT

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 18/03/2019 04:27 :

Kuvik, teba keď manželka poslala do obchodu a ty si mal rozohranu onlineovku, tak si sa zrejme rozplakal

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 18/03/2019 04:34 :

Novyuzivatel. Ovladas krasnu sektarsku propagandu. Toto je vtip z čas socialuzmu. Veľa ludi za posledné roky vytriezvelo. Či pri likvadacii chemickych zbrani v Iraku, oslobodení napr. Lybie, čakáme na zlikvidovanie jadrovych zbrani v Irane ;D.  Alebo majú strach zo špionažnych telefon Huawei grin....

_novyuzivatel je odhlásený top _novyuzivatel napísal dňa 18/03/2019 05:34 :

@nezabudka: prosim ta a to si pamatas, ked jeden vysoko postaveny komunista povedal: komunizmus zvitazil uz na jednej polovici sveta, coskoro bude jedna tretina, jedna stvrtina a nasou tuzbou je, aby o par rokov to bolo uz jedna dvanastina?

Mozno toto viac ukazuje carovanie s cislami na sposob uzivatela @sivy... smile

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 18/03/2019 12:56 :

Nie nepamätám. Ale vidim čo tu ty stále podsuvas.  A ešte keby si mohol vyzradit,  aké je to tvoje iné vierovyznanie

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 18/03/2019 02:31 :

Ešte k tomu biskupovi Orschovi? Tak sa volá?
Slovensko má jediného poriadného biskupa, a to je bývalý pomocný Nitrianský biskup a terajší biskup Bansko Bystrickej diecézy, dôstojný pán Marián Chovanec. Z neho by si mali ostatní biskupi brať príklad. To je pokorný človek a veľký mysliteľ.

medvedik je odhlásený top medvedik napísal dňa 19/03/2019 12:34 :

Ahojte.
Tiez si myslim, ze politika na zoznamke je nie prave stastna tema, ved tych politickych diskusii na nete je neurekom.
Za mna asi len tolko, radsej ako take vyjadrenia (to sa tyka kazdeho, nemyslim len na biskupov, knazov, ale aj politici, atd.) a pasovanie sa do pozicie  , ze len JA mam absolutnu pravdu je prejavom pychy a sebectva.  
Z pozicie knaza, biskupa by ovela lepsie spravil ak by vyzval veriacich, nech prave tuto postnu dobu venuju viac casu na modlitbu za vsetkych kandidatov. Vyzva na modlitbu nemoze nikdy byt na skodu (ak by ma chcel niekto chytat za slovo, nemyslim na extremne situacie, napr. ak vidim, ze znasilnuju zenu tak sa asi nebudem modlit ale pojdem pomoct).    Nebolo by to uzasne , ak by sa prave vdaka takemu postoju zmenila p. Caputova, Sefcovic, Harabin, atd. a viac  pocuvali svoje svedomie?? Lebo to bude to najdolezitejsie, ked sa budu musiet rozhodovat vo vaznych otazkach celospolocenskeho vyznamu.
Velakrat v zivote  pomoze jednoducha pomocka.  Co by v tejto chvili na mojom mieste urobil Jezis?   A o to ide v zivote, ako budeme odpovedat .

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 19/03/2019 07:49 :

Ak kňaz, biskup, či obyčajný veriaci hovorí to, čo je v 100 percentnom súlade s katolíckym učením, hovorí absolútnu pravdu. A nie je to ani pýcha, ani sebectvo.
Jednou z povinností biskupa je viesť zverených veriacich k morálnemu životu. A biskup Orosch len konal svoju povinnosť.

medvedik,
dobrá myšlienka. Pokúsme sa modlitbami a obetami vyprosiť pre budúceho prezidenta, či to bude pani Čaputová alebo pán Šefčovič, dar katolíckej viery, aby svoj úrad opustil(a) ako človek svätého života.

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 19/03/2019 11:12 :

ten Bezák už načisto stratil rozum, alebo sa zapredal? Povedal: Byť komunistom a zároveň veriacim, to je ako guľatá kocka.

to je v pohode, ale keď povie a) , tak nech povie aj b) :

Byť liberálom a zároveň veriacim, to je ako kockatá guľa


Ale to by "veľký vzor" Bezák, nesmel byť liberálnym veriacim.