Archívy

Reklama

Veselé otázky : Vzťah na diaľku

Ano / nie?

Ja hovorím nie, nemá to šancu.
Aký je váš názor? Skúsenosti...
Pridal kava on 09/03/2019 10:29

Komentáre (147)

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 09/03/2019 10:39 :

Ak je to iba na prechodny cas, tak je to celkom v poriadku.

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 09/03/2019 10:41 :

Ale inak nie, pretoze vztah upada, ked ho neutuzuju spolocnymi aktivitami.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 09/03/2019 10:52 :

Prskavka, mas s tym skusenost, ked pises ze je to celkom v poriadku?

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 09/03/2019 11:33 :

Mam, myslim, ze kazdy, kto napriklad studoval v inom meste ako jeho priatel/priatelka, to pozna. Da sa to vydrzat, ale iba preto, ze to raz skonci.

tarin je odhlásený top tarin napísal dňa 09/03/2019 11:36 :

Ak chceš zverejňovať vyber si niečo viac plnohodnotnejšie, lebo toto je individuálne a je to vždy o dvojici. Poznám kopec ľudí, čo to zvládli a poznám aj takých, čo to nedali. Aj rodiny poznám, ktoré museli istý čas fungovať na diaľku. Každopádne ak si slobodná môžeš mať teraz tento názor, aj moja kamoška ho mala, ale sa zaľúbila a názor zmenila, lebo ako píše prskavka, prechodný čas je úplne v pohode.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/03/2019 11:43 :

Ako chcete na diaľku spoznať dušu?

kava je odhlásený top kava napísal dňa 09/03/2019 12:00 :

Tarin ak chces "zverejnovat" a nepaci sa ti, co som "zverejnila" ja,  vytvor si svoj blog a obohat nas.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 09/03/2019 12:02 :

Nikdy by som si nezacinala vztah na dialku. Je to nezmysel.

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 09/03/2019 12:25 :

Janjan.. dusa predsa nie je fyzická smile
Ale aby sme sa chápali, tak to je pisane o vztahu, v ktorom sa dvaja uz aj osobne poznaju (mali rande).

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/03/2019 12:28 :

prskavka,
veď o to je to ťažšie.
Chceš sa vydať za niekoho, s ktorým nebudeš zjednotená na duchovnej úrovni?

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 09/03/2019 12:36 :

Urcite nechcem, ale spoznavanie duse jeee... no ako to povedat? Nic fyzicke grin Nemusi ten clovek sediet vedla mna. A aj to moze byt nakoniec celkom naopak.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/03/2019 12:43 :

Mal by sedieť vedľa Teba. Napríklad každý deň v kostole. Kľačať vedľa Teba pri tichej adorácii. Stáť za Tebou pred spovedelnicou.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 09/03/2019 12:50 :

Podľa vlastnej skúsenosti vzťahy na diaľku neodporúčam.

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 09/03/2019 12:51 :

Kazdy den nesedim v kostole ani ja sama. Dufam, ze to nevypoveda nic hrozne o mojej dusi. ? Asi chapes, co tym myslim.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/03/2019 12:52 :

Ale to je škoda.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 09/03/2019 12:53 :

janjan, ak to nie je skutočná láska, tak nepomôže ani kostolné sedenie a spovedelnicové státie.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 09/03/2019 12:53 :

Ide o to, ze osobnu pritomnost nenahradi ani tisic sprav a telefonatov denne.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/03/2019 12:56 :

eustacia,
môže existovať skutočná láska bez Boha?

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 09/03/2019 01:00 :

Janjan, ty máš koľko za sebou vzťahov, koľko duší si spoznal, keď tak radíš vo vzťahovej otázke?

kava je odhlásený top kava napísal dňa 09/03/2019 01:05 :

Janjan, viem, ze sa snazis evanjelizovat, len by si to mohol robit trosku nenapadnejsie (menej vnucovat)wink

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 09/03/2019 01:06 :

janjan, rečnícka otázka. Trvať na viere a nakoniec mať spoločnú len tú ak vôbec, tak takých vzťahov už bolo.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/03/2019 01:07 :

napísal dňa 09/03/2019 01:00 :
Janjan, ty máš koľko za sebou vzťahov, koľko duší si spoznal, keď tak radíš vo vzťahovej otázke?


thumbs up
Trefa po hlavičke grin



A jak to dopadlo poznáme (je zname u janjana)
To tie "pravé" lásky a bez Boha boli censor

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-03-09 13:12 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/03/2019 01:08 :

kava,
tak nenápadne, že ma ani nebude vidieť ani počuť? smile
A v čom je tá moja evanjelizácia?

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/03/2019 01:09 :

11111,
aké moje lásky bez Boha poznáš, že ma tu tak opovážlivo zhadzuješ?

kava je odhlásený top kava napísal dňa 09/03/2019 01:10 :

Nech je uz tema akakolvek, zakomponujes tam spoved, adoraciu, modlitbu a kostol.
?Mne osobne to nevadismile , to len taky postreh

Naposledy upravil kava dňa 2019-03-09 13:11 GMT

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 09/03/2019 01:10 :

Evanielizuje sa medzi ľuďmi, nie za počítačom na internetovom fóre vypisovaním takýchto múdrosti.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/03/2019 01:14 :

kava,
lebo život viery sa nedá odtrhnúť od života vo svete. Je jeho integrálnou súčasťou. Ak nie je, niekde je chyba.

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 09/03/2019 01:15 :

Veď je to trápne, takto sa dorábať. Človek tu príde so vzťahovou otázkou a niekto sa tu príde dorábať a vypisovať o kľačaní vedľa seba na adorácii. Nič iné to nie je len dorábanie sa.

Mnoho ľudí a párov rieší vzťah na diaľku. Samozrejme kde je vôľa z oboch strán, tam je aj cesta. Vzťah na diaľku sa dá vypestovať a poznám manželstvá zo vzťahu na diaľku. Je to omnoho náročnejšie, ale dá sa to. Záleží ako fungujú komunikačné kanály, ako sú obaja nastavení a ako naozaj obaja chcú.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/03/2019 01:17 :

Janjan

Ako ťa zhadzujem, s tvojími vlastnými slovami?

Tie tvoje a tvoje vlastné slová ťa zhadzujú, nie ja.

Čo vlastná pravda ťa zhadzuje?

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 09/03/2019 01:20 :

Janjan, ešte stále si neodpovedal, koľko máš osobných  skúsenosti na vzťahovej úrovni, keď si všade vo vzťahových otázkach zamiešaný a vieš ako to má fungovať. Povedz mi, koľko dievčat si tak osobne poznával, koľko dievčat si nechal kľačať na adorácii vedľa seba, keď už tak hovoríš?

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/03/2019 01:24 :

anneliese,
pýtam sa ja Teba na Tvoje súkromie? Alebo pranierujem Tvoje komentáre? Ty máš slobodu napísať si, čo uznáš za vhodné, ale ja nie?

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/03/2019 01:27 :

Anneliese

Dnes nejak frčíš na mojej vlne

Aj s týmtom - napísal dňa 09/03/2019 01:15 :

Súhlasím

#
A k blogu

Keď je teda problém na blízko u niekoho, ako potom môže ma diaľku niekomu to fungpvať keď diaľka to má ťažie,  nasobnejšie otvorenie voči druhému,  viac počuvania atď....

A druhá vec ako skutočne chcete poznať keď mnohý nepoznáte ani tých čo sú denne pri vás vo vašich životoch, každý deň stretávate, možno i pod jednou strechou bývate /sused s druhého vchodu, či o jedno dve poschodia nad či pod vami/  ?

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 09/03/2019 01:27 :

Janjan, ja sa ťa pýtam, či máš osobné skúsenosti na vzťahovej úrovni, keď tu tak radíš ľuďom na vzťahovej úrovni. Veď je to trápne ako sa tu dorábaš. Nenapíšeš normálne k veci, ale tvoje svätuškárske dorábanie sa. Prepáč, ale je to skutočne trápne.

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 09/03/2019 01:29 :

Jednotkách, mne daj pokoj. Na nijakej tvoje vlne nefrčím a absolútne sa nemiením spájať názorovo s tvojou osobou a nepoužívaj moju osobu na útok na inú osobu. Čo ja komu poviem, je moja vec, tvoje tľapkane k tomu nepotrebujem. Buď taký láskavý.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/03/2019 01:31 :

janjan napísal dňa 09/03/2019 01:24 :
anneliese,
pýtam sa ja Teba na Tvoje súkromie? Alebo pranierujem Tvoje komentáre? Ty máš slobodu napísať si, čo uznáš za vhodné, ale ja nie?


Na druhej strane vzaté, ani nik si nepytal od teba rady ani tvoj  názor ani primitivizmus

Keď už je reč o pytaní

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/03/2019 01:35 :

11111,
pýtal si niekto od Teba, aby si tu písal svoj názor na mňa?

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/03/2019 01:38 :

anneliese,
koľko vzťahov treba v živote mať, aby ten človek mohol prejaviť svoj názor vo vzťahovej oblasti? Najlepší vzťahový poradca je aspoň 3x rozvedený?

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/03/2019 01:39 :

Janjan

Veď si sa pytal laugh

Ty aj vieš čo píseš laugh

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 09/03/2019 01:39 :

Janjan, tak keď sa budeš empatický pozerať na iné zťahy iných ľudí, budeš mať otvorené oči a srdce pre problémy, a ako to funguje, nebudeš sa tak dorábať a normálne poradíš. Lenže toto čo tu ty predvádzaš je hrôza.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/03/2019 01:43 :

11111,
každému úsmevu bude raz koniec.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/03/2019 01:44 :

Janjan

Ako si naivne môžeš myslieť, že vieš "radiť"

-keď nevieš, netušíš ani poňatia memáš

To nie je štíl múdrych, osobmosne dospelých - zrelých ludí,ale opačných ľudí

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/03/2019 01:48 :

11111,
nikto Ťa nenúti dať na moje rady.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/03/2019 01:53 :

Janjan

To mám šťastie, že  nik nenutí a nemám zapotreby experimentovať tvojimi zlymi radami laugh

Ešte, že si to napísal ani by asi nevedeľ a pravdepodobne na to neprišiel laugh

Sklamem ťa, viem to a uvádza i učenie cirkvi, že zlé nemáme poslúchať

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-03-09 14:04 GMT

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 09/03/2019 02:18 :

Ak chcem niekomu radiť, mala by to byť raconálna rada, založená na skúsenostiach a reálnych riešeniach.
Však aj ľuda, ak majú vzťah na diaľku, môžu navštevovať spolu kostol a spoločne pristupovať k sviatostiam, to je v poriadku.
Ale také dorábanie sa, ako to čítam vyššie, sorry, to je absurdné.
Koľko bolo takých vzťahov, kde sa videli denne, veriace páry, dodržaná predmanželská čistota a manželstvo v troskách.
Stáva sa kadečo.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/03/2019 02:19 :

Tarin

Prispevok to poznamenal presne i vystožne k veci

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/03/2019 02:20 :

anneliese,
niečo by som k tomu napísal, ale znova by si mi naložila smile

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 09/03/2019 02:23 :

Janjan, podľa toho čo by to bolo, ale ak mieníš len svätuškáriť, tak áno.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/03/2019 02:25 :

Zaujímavé

Také kresťanské Slovensko a má viac krachov (vzťahoch, v manželstvách) u kresťanov ako u neveriacich

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 09/03/2019 03:21 :

Mozno prave preto, ze je krestanske smile Myslim, ze pater Pio to tak zhodnotil, ze diabol sa snazi najma na dobrych utocit, na rodiny.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/03/2019 03:53 :

11111,
a čo robíš proti tomu?

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/03/2019 03:56 :

Prskavka

Skôr som presvedčený , že je to evidentne falošné nie kresťanské

A pravda vyplavala na povrch

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/03/2019 04:03 :

X

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-03-09 16:14 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/03/2019 04:14 :

Janjan


A, že sa osobne nepýtaš? laugh


Viež obťažovaním osobnými utokmi a prenasledovaním sa dopusťaš stalkingu a konáš tresný čin?

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 09/03/2019 04:22 :

Nie vsetky su falosne, len ich je velmi MÁLO. Ktorym sa to dari.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/03/2019 04:33 :

Tých  nefalšovaných je ozaj veľmi málo a tým suhlasím, že sa im darí aj cez diablové útoky (spomínaním pátra Pia)

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 09/03/2019 05:17 :

11111,
dobre som sa pobavil smile

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/03/2019 05:28 :

Janjan

Nerozumiem prečo mi to adresuješ, keď mne  jedno, že sa bavýš na svojej vlasnej tuposti a osobnostnej obmedzenosti.

To je tvoj problém , nie môj ako i tvoja osobná ukážka teba, nie mňa

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-03-09 17:34 GMT

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 09/03/2019 05:35 :

Môj názor -
vzťah na diaľku -
Krátkodobé odlúčenie áno.
Dlhodobé nie.

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 09/03/2019 10:26 :

Prskavka, niekedy sa ľudia vyhovárajú na diablové útoky a to aj vo veci, ak sam zlýhajú. Niekedy sa ľudia málo poznávajú a aj kresťania nemajú na mnohé veci rovnaký názor. Finančné problémy v rodinách a mnoho, mnoho iného. Naozaj poznám páry, kde sa poznali na mládežnických stretnutiach pri čítaní Biblie, tématických stretkách, mládežnických omšiach, adoráciách a žiaľ aj také rodiny sú v troskách. Nemyslím si že ide o útoky diabla, ale jednoducho tí ľudia sa nepoznávali, brali automaticky že chodia do kostola a tak mali nejaké očakávania od toho druhého, ktoré sa ale po svadbe nenaplnili. Taká banálna vec, ako vyriešiť nedeľnú omšu pri maličkých deťoch. On bral automaticky že deti nemajú povinnosť chodiť do kostola, matka je tým pádom ospravedlnená, a on chcel mať nedeľnú omšu nerušenú, číže sa nechcel zaoberať deťmi v kostole. Ona zase čakala podporu od svojho muža, že sa bude spolupodieľať na privádzaní deti do kostola a nenechá ju v kočírovaní maličkých deti samu. A to nie sú útoky diabla, ale nejednotnosť názorov a neochote obetovať sa.

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 10/03/2019 07:09 :

A ako si predstavujes utoky diabla? Ze je to taky skaredy ujo s vidlami? grin Je to o myslienkach a prave on mohol stat za nejednotnostou nazorov. Neviem, mozno mam skreslene predstavy, mozno su chybne, pravdu nevie nikto.

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 10/03/2019 07:38 :

Ja si utoky diabla nepredstavujem a toto slovne spojenie nepatri do mojho slovnika. Skratka mame rozum a slobodnu volu, a nejednotnost nazorov vychadza prave z toho. Partneri, aj ked su veriaci, maju medzi sebou nezhody.

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 10/03/2019 07:50 :

Vsak maju. Ale pokusenie a zlo maju nejake centrum. Ale je xyz ludi, ktori v diabla ani neveria. A jemu to tak vyhovuje. Tak peknu nedelu, have a nice day! smile

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 10/03/2019 08:07 :

Veriaci maju casto automaticke ocakavania, ktore si automaticky odvodzuju od ucenia cirkvi. Tieto ocakavania sa vsak mozu lisit a ak si kazda strana tvrdosijne stoji za svojim, je problem. Moze sa stat, ze potom si kazdy vytiahne z Biblie ci mravouky to co mu vyhovuje. Presne ako to byva tu v blogoch. Keby mali byt ti muzi v manzelstve, presne by boli v takom istom konflikte so zenou ako aj tu. Preto ja osobne upradnotnujem krestana so zdravym rozumom a vieru neberie ako nastroj alibizmu.

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 10/03/2019 09:33 :

Anneliese: Súhlasím s tebou. Kde raz absentuje zdravý rozum, nepomôže ani svätuškárenie. Vzťah je totižto medzi dvoma osobami, čo si tu podaktorí neuvedomujú. V manželstve treba riešiť aj svetske veci, nie len duchovne. To nie je ako v prípade kňaza,  či reholnej sestry, kde na jednej strane "vztahu" je človek a na druhej Boh. Tam sa svetske veci neriešia ( kňaz nezivi rodinu,  nevychovava deti atď.) A podaktorí,  ktorí tu sú žijú v oblakoch lebo si myslia, že budú žiť s človekom v manželstve ale ten vzťah bude ako keby žili v reholi. A to su potom tie problémové manželstva. No a na uplnom vrchole su taki co sa oháňajú svatym písmom,  že ako by to a to malo vyzerať,  ale len keď sa jedná o druhých. To čo sa týka ich samých zázračne nevidia...
A taký mám aj nazor na vztah na diaľku. Je to komplikácia, ktorá sa ale dá zvládnuť keď sa chce a keď je vo vzťahu zdravý rozum a nie nereálne očakávania

Naposledy upravil analytik89 dňa 2019-03-10 09:37 GMT

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 10/03/2019 06:22 :

Trosku sa nad sebou zamyslite. Pisat tu o ludoch, ze nemaju zdravy rozum..absentuje im a podobne.. je to trapne.

desperado je odhlásený top desperado napísal dňa 10/03/2019 09:30 :

priatelstvo resp vztah na dialku.. hmm..skuste to povedat resp polozit tuto otazku napr niekomu kto ma priatelku z juznej ameriky ci azie.. smile

kava je odhlásený top kava napísal dňa 11/03/2019 05:53 :

A boli by ste ochotni sa za tym druhym prestahovat?

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 11/03/2019 07:33 :

Kolega má za ženu Talianku, presťahovala sa za ním na Slovensko.

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 11/03/2019 07:41 :

Tak to je skvela zena. Vzdy ma zaujimalo ako riesia zeny to, ked sa musia odstahovat za partnerom, no zaroven citia smutok, lebo chcu mat nablizku aj svoju rodinu, minimalne v tom istom meste, nemyslim v tom istom dome.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 11/03/2019 09:02 :

Len zeny? Aj muz sa moze odstahovat za partnerkou...

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 11/03/2019 09:07 :

Pisem z mojho pohladu zeny, ale logicky to moze byt aj naopak.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 11/03/2019 09:23 :

Napriklad ja sa stahovat nemienim, musel by sa on.

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 11/03/2019 09:25 :

Co ak by ti to povedal aj on? Asi by si bola sklamana. A co ak by si ho velmi lubila?

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 11/03/2019 09:26 :

Tym chcem povedat, ze teraz sa to lahko hovori, ale ak sa zalubis az po usi, mozno by si isla za nim aj na druhy koniec Slovenska. Alebo nehrozi? smile

kava je odhlásený top kava napísal dňa 11/03/2019 09:28 :

to nehrozi

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 11/03/2019 09:48 :

Sťahuje sa žena za mužom, nie muž za ženou.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 11/03/2019 09:50 :

A to mas odkial, Janjan? Nehovori nahodou Pismo a Muz opusti otca i matku...?

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 11/03/2019 09:51 :

Nejde o to, či sa nemôže aj muž presťahovať za ženou, ale ak ma muž stabilné zamestnanie, pracovnú zmluvu na neurčito, ako také zázemie, je vhodnejšie ak sa prispôsobí partnerka. Žena aj tak bude pri deťoch a po materskej a rodičovskom nemôže nastúpiť do zamestnania v ktorom by podstatne živila rodinu.
Káva, opäť si kladieš prekážky k partnerskému životu. Ty ani nehľadáš rovnocenného partnera, ale nejakú cvičenú opicu.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 11/03/2019 09:52 :

Opustí otca a matku, do vedľajšieho domu. Ale nesťahuje sa do Tramtárie.
Žena má byť poslušná mužovi.

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 11/03/2019 09:53 :

Janjan, ty zase nekecaj kto sa za kým sťahuje. Spoločné zázemie sa vytvorí tam, kde sa dvaja milujúci ľudia dohodnú. Nechci aby som sa ťa pýtala na veľmi zákerné veci. Myslím si, že ty ako single človek, nemá čo hovoriť druhým čo sa má a čo sa nemá. Kto si ako zariadi, tak má.

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 11/03/2019 09:58 :

Poznám veľa prípadov, kde sa muž prisťahoval za ženou. Je to ozaj len o dohode dvoch ľudí, ktorých sa to týka. Niekedy sa prispôsobí žena, inokedy muž. Je to od prípadu k prípadu.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 11/03/2019 09:59 :

Anneliese, cenim si tvoj zaujem o moj partnersky zivot. Bola by som hlupa, keby som sa stahovala (do horsieho)...
Janjan, ale prosim ta...

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 11/03/2019 10:01 :

Káva, keď niekoho nájdeš, uvidíš kde bude lepšie a horšie. Mne je tvoj partnerský život dosť jedno, hoc ti to z celého srdca prajem. Ale keď vidím, čo ešte si dávaš za podmienky, len aby si fakt našla niekoho takého, akého naozaj chceš.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 11/03/2019 10:01 :

No, čo, feministky katolíčky, "Zachovajte poriadok, poriadok zachová vás". Môžem aj po latinsky, keď bude treba.

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 11/03/2019 10:02 :

Vsak ty si nastolila taku otazku grin

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 11/03/2019 10:03 :

Janjan, starý mládenec, čo riešíš ženy katolíčky? Tie si mal riešiť trochu skôr. Teraz je na to už trochu prineskoro. Zrejme to tými feministkami nebude, ale ako silné slová to znie skutočne pôsobne.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 11/03/2019 10:12 :

Janjan, v praktickom zivote tvoje latinske citaty neobstoja. Anoi, je to o vzajomnej dohode.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/03/2019 10:17 :

Kava

napísal dňa 11/03/2019 09:59 :
"Bola by som hlupa, keby som sa stahovala (do horsieho)..."

Wau to je unikát lásky

Aj deti mať je "horšie a nepohodnejšie"

Tak i nad uvahou či teti mať či nemať bude asi tiež pravdepodobne o horšom a nehoršom

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 11/03/2019 10:20 :

Život je jedno veľké prekvapenie, občas žiaľ aj nemilé. Avšak stáva sa, že hovoríme nie, nie, ale keď príde na lámane chleba, prehodnotíme svoj pôvodný postoj. Život sa nedá ani nalinkovať.
Ak by mala ísť žena za mužom do nejakej králikárne na sídlisko, asi by to nebolo celkom OK, ale ak sa majú fakt radi a tu králikáreň si vedia vykompenzovať krásnymi víkendami na výletoch, turistikách, v prírode, alebo cestovaním, asi by sa aj ta králikáreň dala prežiť. Je to fakt o tom prekvapení zvanom život, ako sa tí dvaja dohodnú, aké sú možnosti a tak.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/03/2019 10:20 :

Kava

Aj si to môžeš vymazať keď sa ti nepáči

Len to je raz darmo

niečo EXCELETNÉ také myšlienkové pochody čo tu sa podavajú

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 12/03/2019 06:56 :

Mám rovnaký názor ako niektorí tu: Nemal by som problém sa presťahovať, ak by som videl, že to tam bude lepšie. To isté samozrejme očakávam aj od druhej strany.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 12/03/2019 08:50 :

Tiež si myslím, že sťahovanie sa závisí od aktuálnej situácie, v ktorej sa tá ktorá dvojica nachádza. Aj môj ocino sa sťahoval za mamou, lebo kým on ešte študoval, ona už pracovala.

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 12/03/2019 08:57 :

Presne tak, treba vyhodnotiť situáciu a podľa toho sa zariadiť a nie si tvrdošijne trvať na svojom, že sa nepohnem z miesta ani za nič. Keď som nedozrel do stavu, že viem ustúpiť keď by to bolo treba, tak nemám čo robiť v žiadnom vzťahu, ani v takom, čo nebude na diaľku...

Naposledy upravil analytik89 dňa 2019-03-12 08:59 GMT

Naposledy upravil analytik89 dňa 2019-03-12 09:12 GMT

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 12/03/2019 08:59 :

Eustacia, počkaj príde Janjan a bude tvojej mame nadávať do feministiek. To ako si mohla také niečo dovoliť, nie že sa muž sťahoval za ženou, ale ho ešte aj živila. Katastrofa yay

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 12/03/2019 09:36 :

anneliese, hádam nie.grin

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 12/03/2019 09:55 :

Ale áno, to čo za kresťanku, taká feministka, tam ju treba k hrncom a nie do roboty chodiť. To je úloha ženy tongue

Eustacia, inak super aké svedetstvo tu podávaš. Ja sama mám toľko príkladov z môjho okolia podobných tomu tvojmu. Kde je láska, tam netreba používať tvrdé slová a označiť niekoho hanebne, len za to, že sa vie s milovanou osobou dohodnúť a vytvoriť tak harmonickú rodinu.
Je však smutné, že niekto kto nemá poňatia o spolužití dvoch milujúcich ľudí, tu bude neustále negovať a drístať čo sa má a čo sa nemá. Nad týmto skutkom mám len nesmierne poľutovanie. Absolútna empatia a cit. Len pokrytecké čo sa má a čo sa nemá, lebo to nemôže fungovať. Kde je skutočná láska, funguje to.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 12/03/2019 11:08 :

anneliese, mamina pracovala, lebo deti neprišli hneď po svatbe. A ocino by zo študentských brigád ťažko sám kúpil a zariadil dom.
Vo všeobecnosti, je veľa faktorov, ktoré vplývajú na to, kto sa bude kam sťahovať pred svatbou alebo po nej. Napríklad vek manželov, potreba starať sa o rodičov atď. Zhrnúť túto problematiku do konštatovania, že žena má byť poslušná a sťahovať sa za mužom je krátkozraké.

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 12/03/2019 11:30 :

Eustacia, samozrejme. Mne netreba vysvetľovať dôvody prečo,... Dokonca to nemusíš nikomu vysvetľovať. Človek, ktorý nevie čo je to život, to nikdy nepochopí. Je smutné aké klapky na očiach vedia mať niektorí ľudia.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 12/03/2019 12:23 :

anneliese, viem.smile

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 12/03/2019 08:00 :

kava,
latinské citáty sú veľmi múdre a veľmi dobre slúžia k dobrému praktickému životu.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 12/03/2019 08:13 :

Moze byt, ale nestacia.
Janjan, kebyze sa my dvaja lubime, prestahoval by si sa za mnou?

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 12/03/2019 08:48 :

kava,
nie, lebo ženuška nasleduje mužíčka.
A navyše, doma sa mám ako prasiatko v žite, tak načo by som sa teperil ktovie kam smile

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 12/03/2019 09:07 :

Prepáčte mi, ale dobre som sa pobavil pri predstavte vzťahu Janjana a Kavysmile smile
Obaja ortidoxni katolíci, žijúci na hranici svatosti, hľadajúci a ocakavajuci od druhých dokonalosť.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 12/03/2019 09:09 :

To som cakala.
(Inak, aj u mna by si sa mal ako prasiatko v zite)

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 12/03/2019 09:13 :

Kurnik, teraz som zaváhal. Kava asi bude  dcéra nejakého arabského princa smile.

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 12/03/2019 09:16 :

Kava, zacinam mat pocit, ako keby naozaj chces, aby sa k tebe nastahoval grin Ale ak sa naozaj mate tak uzasne obaja doma, tak rozmyslam, ku komu by som sa nastahovala skor grin (vsetko v ramci srandy, okej?)

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 12/03/2019 09:26 :

Ja sa mám ako prasiatko v žite, lebo "Len bez ženy môže byť človek blažený" smile

kava je odhlásený top kava napísal dňa 12/03/2019 09:33 :

Analytik, ja a Janjan sme ako biela a cierna (on je biela samozrejme), ja som zoznamkova feministka /ale len zoznamkova)
Prskavka, ale je dobre, ze zavahal smile . Vsak je zname, ze len zena dokaze vytvorit z domu domov.
Ale Janjan, nasla som ti k tomu dokonca aj latinsky citat - Beata solitudo, sola beatitudo = blazena samota, jedina blazenostwink

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 12/03/2019 09:43 :

Len aby sme vam nakoniec na svadbu nesli grin

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 12/03/2019 09:54 :

kava,
ten citát dokonale vystihuje podstatu. Vidíš, ako sú latinské citáty spriahnuté so životom.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 12/03/2019 09:55 :

prskavka,
máš šťastie, ušetríš na šatách smile

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 13/03/2019 06:44 :

Kava: ja viem, ze ste protiklady a nevydržali by ste spolu ani týždeň. Pritom ste obaja silne veriaci a na blogoch patríte medzi najväčších moralistov. Zdalo by sa, že obaja hľadáte to isté, tak v čom je problém ?

kava je odhlásený top kava napísal dňa 13/03/2019 08:48 :

Janjan, verim, ze sa mas ako prasiatko v zite, len ci to aj u teba doma nevyzera  ako u prasiatka smile ?

kava je odhlásený top kava napísal dňa 13/03/2019 08:49 :

Analytik, v com je problem? Ja ani Janjan sa nechceme pohnut zo svojho miestasmile.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 13/03/2019 09:05 :

Neverím tomu, že by sa janjan znovu oženil, veď on už je ženatý. So svojou pustovňou.grin

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 13/03/2019 10:00 :

Kava: A to je presne dôvod prečo nemáš muža, lebo všetko musí byť len podľa tvojich predstáv. Niečo ako ústupok alebo kompromis nepoznáš smile

psachnet je odhlásený top psachnet napísal dňa 13/03/2019 10:57 :

Vzťah na diaľku?

Aký je to vzťah? Byť krátko alebo dlhodobo ďaleko od niekoho s kým chcem vzťah Lásky partnerskej, manželskej?

Nepíšem tieto slová tu pre to, aby som poniektorých rozhneval. Niekedy v živote prídu chvíle, ktoré rozbijú ten náš sen a túžbu do poslednej kvapky. A my ak sa  chceme zas postaviť a ísť ďalej, skrátka ďalej žiť, tak musíme zhodnotiť doterajší Život.
Dať všetko dobré na jednu stranu váhy a to zlé na druhú stranu váhy.  A urobiť vlastne rozhodnutie za seba samého. A to aj také, za ktoré nás niektorí aj znenávidia, ukrižujú. Ale možno raz pochopia, keď si tým prejdú oni samí.

Ty čo ma karhajú, alebo súdia, sa snažím neodsudzovať. Pretože aj ja sám som kedysi karhal a odsudzoval druhých s ktorými som nesúhlasil. Až do chvíle pokým som nemusel ja sám zmeniť pohľad na život takmer proti vlastnej srsti, kvôli neočakávanému.

Mal som dva vzťahy, ktoré začali na diaľku. Prvý vzťah som začal ako 23 ročný. V spoločnej domácnosti ako manželia sme začali žiť približne po 7 rokoch poznania.

Druhý vzťah vďaka tomuto zoznamku bol tiež na diaľku.
Obidva vzťahy boli dobrou životnou školou za čo som veľmi vďačný. Aj keď po ukončení obidvoch vzťahov bolo veľmi nie jednoduché sa zmieriť so skutočnosťou, s realitou toho, kto som.

Tu na zoznamkú som po prvom vzťahu  v tej dobe písal prevážane sebecký len o svojej bolestí. Nedokázal som sa pozerať na to s nadhľadom a pochopením toho, čo sa stalo. Potreboval som čas aby som si uvedomil, že za bolesťou sa skrýval hnev a nevysvetlené ťažoby. Hanbím sa za tie moje slová a najmä za tie, ktorými som znevažoval, hanil alebo zraňoval exmanželku.
V druhom vzťahu som zažil ako 40-tník trochu inú úroveň vzťahu medzi mužom a ženou, ktorý sa snažia na základe predošlého života a vzťahu byť lepší. Nebol som schopný splniť všetky podmienky pre tento vzťah najmä kvôli osobným nedostatkom. Som veľmi vďačný za tento vzťah.

Ak by niekto si povedal že som nevyzrel na vzťah, tak v Tom prípade to bude zrelý muž alebo žena, ktorý na prvú šupu mali šťastné celoživotné manželstvo.  A máju šťastné detí, ktoré už majú tiež na prvú šupu šťastné rodiny. A teraz sa pozerajú na nás pozemšťanov, na naše úspechy a pády.

Každý partnerský, manželský vzťah medzi mužom a ženou je školou, na ktorú nikdy nezabudneme.
Vzťah, ktorý začína na diaľku potrebuje dosiahnuť bod, ako každý iný vzťah. Bod keď sa raz muž a žena spoja.  Keď raz v spoločnej domácnosti zažijú niečo, čo ich už nikdy nerozdelí.
Bolo by úžasné mať celoživotné najšťastnejšie manželstvo na prvý krát.
A ak nie, tak každý sa rozhodneme po svojom, ako bude žiť.

anneliese je prihlásený top anneliese napísal dňa 13/03/2019 04:32 :

Ak by mali byt Janjan a Kava spolu, Kava by Janovi rozkazovala a on by ju na slovo posluchal. Velmi by som im to obom priala. Kava by konecne nasla co hlada a Janjan by konecne pochopil o com je zivot.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 13/03/2019 09:19 :

Nechcem muza, ktoremu treba rozkazovat.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 13/03/2019 09:48 :

anneliese,
život je o láske. Bodka.

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 14/03/2019 07:14 :

Anneliese: Pochybujem, že by Janjan kavu poslúchal, skôr naopak. Pri každom probléme by jej šermoval pred očami z bibliou a citátom, ktorý by mu pasoval grin

Kava: V teórii aj v praxi to funguje vo vzťahu tak, že jeden je dominantný a druhý submisívny. Ak by boli obaja dominantní, tak by sa "pozbíjali" a ak submisívny, tak by umreli od hladu, nevedeli by sa "rozkývať" .
U teba Kava je problém ten, že ty nechceš ani jednu z týchto kombinácií. Poslúchať ani za nič, ale ani rozkazovať grin

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 14/03/2019 07:20 :

Analytik

To by nenazval ,že rozkazovať (to raz dva si zahrajú čo by si želali i priali)
Ale problém je niesť si i zodpovednosť za prianie alebo želanie

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 14/03/2019 07:34 :

Analytik

Ty čo poznajú čiastočne vedia o ľuďocj
Ono ani hypoteticky nejde uvažovať v tomto smere aby boli v kope tým dvaja .

A janjan nehľadá aspoň tak sa pred časom vyjadroval , že vtom má už jasno , hoc tu reakcie o jasnom nehovoria

knight je odhlásený top knight napísal dňa 14/03/2019 04:21 :

Ešteže Kava nemaže komentáre roll eyes

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 14/03/2019 04:39 :

Nemaze, ale som rada, ze to divne stvorenie ano. Nech vsetci vidia ich myslienkove pochody, je to naozaj krasna vizitka osobnosti, ak ich zeny ignoruju, tak po tomto uz by som sa velmi cudovala, ak by im nejaka niekedy odpisala. Ale bol tam jeden chlapec, ktory to tak pekne okomentoval, aj som chcela povedat, ze velmi rozumny a velmi sympaticky a mily chalan, len ho vymazali skor ako som si zapamatala to meno.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 14/03/2019 04:54 :

Prskavka

Francis to bol pre teraz

Pekné "kresťanské " hodnoty ukázal , ponadával pourážal i keď nikto mu nič neurobil a nenadával

To už boli "hodnotné" a životná osobnosná zrelosť

Ak sa bude správať s takým spôsobom ku svojej, či nebodaj ku svojim deťom to budú mať ozaj výchovu

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-03-14 16:56 GMT

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 14/03/2019 05:03 :

Na tom blogu nic krestanske nie je. On to vystihol a z teba aj tak teraz hovori len zavist. Ano, napises, ze nemas co zavidiet.. je mi to celkom jasné. Chod radsej komentovat nieco stvoreniu, urcite sa potesi grin

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 14/03/2019 05:14 :

Prskavka

Nemám čo závidieť
To jeho nízku úroveň a osobnosnú nezrelosť?

To by si ale dal.
Presne v čom súhlasím ,že to veru mu nezávidím


Ale neuraz sa,
si ozaj tak naivná ,že keď by si bola s takým vo vzťahu a by sa naštval ,že bude naďalej tak pristupovať k žene ako teraz pri nahaní žien?

Nič som mu k tomu štekaniu na mňa podnet nedal, že keď mu dá žena podnet ,že neurobí tak isto voči žene?

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-03-14 17:24 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 14/03/2019 05:38 :

Prskavka

Ja sa čudujem zas prečo tak si stojíte aby ostali vaše útočné i niektorých klamlivo/učelovo prevrevrátené komentáre?

To sa vážne cítite osobnostné zrelí ako dokáže urážať či osočovať iných pred druhými?

Ak len v tomto máte uspokojenie
To je ozaj "sila a veľkosť"

To aj vo vzťahu tak pristupujete?
Tak sa svojej samote nečudujte

Kto by už len toto chcel v manželstve/rodine.

To na vybudovanie ,myslenie ,že bude s takéhoto v bud7cnosti v rodine harmónia?
Je seba klam a rušenie to nešťastia

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-03-14 17:43 GMT

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 14/03/2019 05:44 :

Neboj, neurazim sa, mna moze urazit len niekto, na kom mi zalezi..alebo clovek, ktoremu verim atd..mozno mas aj pravdu v tom, ze som naivna.
Ale myslim si, ze ak si chlap zastane slabsieho, niekoho na koho utocia, tak sorry, ale musim to vnimat inak nez ty.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 14/03/2019 06:01 :

Prskavka

Prvotný útok prekrucaní spravil niekto iný je prvá vec

A ako potom môšeš tvrdiť že som útočil a že si niekto zastával?

To mi vysvetli

A ešte k tomu mazaniu

Načo píšete osočovania a klamstvá, keď sa nepáči,že potom ste zmazaný?

Akú to má logiku?
Akej intelektuálnej výške to hovorí?

Napíšete ako niekto je pod úroveň ale vy sa sami postavíte ešte pod tú  úroveň

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 14/03/2019 06:04 :

Vždy je lepšie mať vymazaný komentár než celý profil.

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 14/03/2019 06:21 :

Zacinam mat pocit, ze si neuvedomujes vyznam svojich vlastnych slov. Utocis a urazas pravidelne, to je fakt, ved si citaj po sebe... Na druhu stranu pises, ze urazat a utocit moze len osobnostne nezrely clovek. Blog, v ktorom je napisane, ze su tu neschopne, sociopaticke existencie.. a to nie iba zeny, to pokojne mohol mysliet aj teba. To ti ale pride absolutne v poriadku. Sklamal si ma.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 14/03/2019 06:41 :

Prskavka

Ty domienku si nepleť s faktom

To mám zas ja fakt v tvojom príspevku ,že si to pletieš

Mňa neurazil, lebo to nie som smile

Asi nemyslel mňa laugh mne priamo píšu (veď vieme aká kategória ľudí) len nemajú odôvodnenie a potvrdenie toho

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 14/03/2019 06:44 :

"o akej intelektualnej vyske to hovori?"
Toto je tvoja veta, ktorou si dost explicitne vyjadril, ze mame nizsie IQ nez ty.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 14/03/2019 06:49 :

Prskavka

Choť si to ešte raz a poriadne prečítať a potom ešte raz sformuluj otázku k tomu a o tom čo som uviedol

Lebo neviem ti odpovedať na to čo som neuviedol ale si si po svojom  vložila to čo tam nie je

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-03-14 18:51 GMT

prskavka je odhlásený top prskavka napísal dňa 14/03/2019 06:59 :

Ja nerozumiet reci tvojho kmena. Teda aspon toto posledne je napisane tak  zvlastne. Prepac, ale naozaj ma to nebavi. Sa tu s niekym dotahovat. S niekym, kto by si nepriznal nic, ani keby traktory padali. Takze ano, vo vsetkom mas pravdu, vsetko je v poriadku, hlavne, aby som uz mohla skoncit tuto skvelu konverzaciu.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 14/03/2019 07:06 :

Prskavka
No ja ťa nejako nútim ku konverzácií?

Nevedeľ som o tom laugh
Bol som presvedčený, že pisať si chcela ty a dobrovolne i zo svojho vlasného rozhodnutia

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 14/03/2019 07:16 :

Prskavka

Aspoň, že ty si vieš priznať a uvedomila , že sa myliš a reaguješ na to čomu nerozumieš

Teraz rozumiem prečo si tak zvlaštne reagovala  a o inom pisala nie k prispevkom

kava je odhlásený top kava napísal dňa 14/03/2019 07:20 :

Vsetci sa mylia a nikto nicomu nrrozumie, iba 11111 sa nikdy nemyli a vsetkemu rozumie.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 14/03/2019 07:35 :

Kava

Čo uvádzaš o mne som nikde netvrdil (nepisal a neuviedol) lebo to si o sebe nemyslím

Nepodlieham (ako to  niektoré/rí tu) samolúbosti v naivnej dokonalosti seba

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-03-14 19:38 GMT

knight je odhlásený top knight napísal dňa 14/03/2019 07:49 :

11111,
ja napr. nerozumiem tvojmu "Choť si to ešte raz a poriadne prečítať..."

kava je odhlásený top kava napísal dňa 14/03/2019 07:54 :

11111, tak pekne si to najprv napisal az som ta chcela pochvalit a musel si to pokazit priadnim tej poslednej vety.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 14/03/2019 08:19 :

Kava

Mne by to bolo zbytočné "pochvala" od teba

Nič by mi to nepridalo ako ani osobné uražky a utoky mi nič neuberajú

jessierose je odhlásený top jessierose napísal dňa 16/03/2019 11:54 :

Mala som 2 vzťahy na diaľku. Prvý (delilo nás cca 80 km) sa rozpadol, lebo druhá strana nestála o spoločný život. Zo začiatku áno, ale potom si zvykol, že mal vlastne aj svoju slobodu, žiadne záväzky, tak mu asi to, že sme sa vídali každý druhý víkend stačilo. Spoločnú budúcnosť v jednej domácnosti neriešil.
V druhom vzťahu sme sa tiež stretávali každý druhý víkend, ale delilo nás cca 200 km. Celý čas sme sa ale povzbudzovali, že ten čas spoznávania zvládneme, lebo sme chceli byť spolu. No a po svadbe som sa presťahovala za ním...
Z vlastnej skúsenosti teda môžem povedať, že ak sa dvaja milujú, vzťah na diaľku zvládnu. A ak každý urobí to, aby urobil toho druhého šťastného, tak to funguje. Samozrejme za tým všetkým stáli aj modlitby. Bez toho by to nešlo.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 17/03/2019 05:49 :

Jessierose, toto je čo za propagandu?
"Môj manželský stav je: Slobodný/á, nikdy ženatý/vydatá"
" po svadbe som sa presťahovala za ním... "

ladybird91 je odhlásený top ladybird91 napísal dňa 18/03/2019 01:07 :

Vzťahy na diaľku z dlhodobého hľadiska nefungujú, pokiaľ obaja zúčastnení nemajú snahu to zmeniť. Snaha len jednej strany nestačí... Vlastná skúsenosť.