Archívy

Reklama

Vážne otázky : Falošní kresťania

Milé dievčatá, ženy, ktoré beriete vieru vážne, radšej si hľadajte (a vymodľujte) veriaceho muža v reálnom živote.
Na zoznamkách aj kresťanských ako je toto Zoznamko je síce veľa mužov, ktorí maju v profile napísané kresťan a aj to o sebe tvrdia a možu mať v profile aj latinské citáty z biblie, ale máloktorí sú kresťanmi aj srdcom a životom.
Chráňte svoje srdcia a nesadnite na lep falošným kresťanom.
Pridal kava on 06/02/2019 02:15

Komentáre (125)

credo je odhlásený top credo napísal dňa 06/02/2019 03:38 :

To isté sa dá povedať aj o ženách...

_novyuzivatel je odhlásený top _novyuzivatel napísal dňa 06/02/2019 05:21 :

@Kava: prosim ta, skutocne ta nechcem chytat za slovicka, ale co to znamena, ze "brat vieru vazne"? Podla mna niekto bud ma vieru, alebo nema...
Potom podla svojej viery kona, zariaduje si svoj zivot, hlada mozno spolocnost ludi s rovnakou vierou atd.

Napis mi/nam prosim ta par myslienok o tom, aky je podla teba clovek, ktory je krestanom srdcom i zivotom, mozno nejake konkretne priklady prejavu a cinov takehoto clovek v tvojom ponimani...
Samozrejme, bez mena, ale iste aj v suvislosti s ludmi tu (zrejme to bola ako jedna z motivacii zalozit si tento blog).

kava je odhlásený top kava napísal dňa 06/02/2019 05:41 :

Novyuzivatel, niektori muzi, akoze krestania, to maju tak, ze dievca (aj ked sa im inak paci) nechcu preto lebo citujem - to nabozenstvo berie az  moc vazne.
Pripadne im vadi to, ze zena chce cisty vztah = sex az po svatbe. Tito moderni krestania  o sebe tvrdia ze su citujem - najslusnejsi krestania. Pritom ich postoj ohladom cistoty radsej ani nepisem. Casto tu pisu muzi oplzlosti a je jasne o co im ide.
A stava sa ze casto vysvtine ze takyto najslusnejsi krestan ma doma vazny vztah ak nie aj manzelku...
Kto je krestan srdcom i zivotom, tomu nebude prekazat ak ten druhy berie vieru vazne, naopak hlada niekoho s kym moze vieru zdielat, rast vo viere a este viac poznavat Boha a taky clovek nechce hresit.

_novyuzivatel je odhlásený top _novyuzivatel napísal dňa 06/02/2019 06:15 :

@Kava: dakujem ti za snahu mi to vysvetlit, ale stale nemam odpoved, co to znamena, ze "brat vieru vazne".

Napr. ak niekto chce mat sex pred manzelstvom, tak to uz neberie svoju vieru vazne? Naozaj je taky uzky suvis medzi telesnou laskou a vierou?

Ak ohovaram svojho blizneho, nerespektujem svojich rodicov, klebetim, ublizujem mojim spoluobcanom, nepomaham cloveku v nudzi, ale nemam sex pred svadbou, tak cisto teoreticky som lepsi krestan a vlastne beriem svoju vieru vaznejsie, nez ten, co ma sex pred svadbou, ale pomaha svojim bliznym, respektuje inych, vazi si a pomaha svojim rodicom, s uctou sa k nim sprava atd.?

Co chcem tym povedat, resp. sa pytam: fakt je sex az takym neskutocne velkym oddelovacom medzi dobry/zly krestan, myslim/nemyslim to s tou vierou vazne, mam cisty/poskvrneny vztah s partnerkou, partnerom?

kava je odhlásený top kava napísal dňa 06/02/2019 06:21 :

Samozrejme, ze ten kto chce mat sex pred manzelstvom neberie svoju vieru vazne.
A samozrejme ze to nie je vsetko, treba plnit aj ostane prikazania (aj tie o laske k bliznemu)

_novyuzivatel je odhlásený top _novyuzivatel napísal dňa 06/02/2019 06:25 :

Verim, ze je vam jasne, ze svojimi otazkami nechcem nikoho provokovat, nezlahcujem otazku telesnej lasky pred manzelstvom a nesudim, ci sex pred/po svadbe je spravne, nespravne (ok, to "po" som napisal z huncutstva smile ).

_novyuzivatel je odhlásený top _novyuzivatel napísal dňa 06/02/2019 06:43 :

@francis: nemam ziadny "pocit" v tejto otazke.
Precitaj si, prosim, mozno este raz, dvakrat moje predosle slova/otazky a ak ani na druhe/tretie citanie moje slova ta "neprinutia" sa nad tym aspon zamysliet, tak nechaj tak...

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 06/02/2019 07:01 :

_novyuzivatel, a nie je "náhodou" v Desatore sex mimo manželstva považovaný za hriech???!

knight je odhlásený top knight napísal dňa 06/02/2019 07:04 :

Na koľko percent sme kresťanmi aj srdcom aj životom? Zamyslenie na dnešný večer...

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 06/02/2019 07:05 :

Je to častý jav,
že ako niektorí muži tak aj niektoré ženy majú tendenciu si vybrať z kresťanstva to čo sa im hodí...

_novyuzivatel je odhlásený top _novyuzivatel napísal dňa 06/02/2019 07:12 :

@francis: na tie otazky mam odpovede, nie pocity ohladom odpovedi...
Ale zas mam pocit, ze zbytocne na mna utocis...

A ty z coho mas pocit, ze inych nechapem? Lebo kladiem otazky? Pretoze chcem pochopit uzivatelku kavu? Ze ma zaujima jej nazor, pohlad? To hned mas pocit, ze ju nechapem, resp. ze jej oponujem?

febronia je odhlásený top febronia napísal dňa 06/02/2019 07:47 :

Nepáči sa mi to delenie na skupiny muži a ženy. Je logické, že ženy si na zoznamku píšeme s mužmi a muži si píšu so ženami. V mnohých blogoch však jedni na druhých kydáme. To, že mám zlé skúsenosti z písania s niekoľkými mužmi, predsa nemusí znamenať, že iného, normálneho tu nestretnem. Ak sa mi niekto nepozdáva  alebo je oplzlý, tak sa s ním slušne rozlúčim. A ak má potrebu mi ešte vynadať v poslednej správe, tak je to na jeho svedomí.

Nikto nie je bez hriechu. A vieru ovplyvňuje veľa faktorov, napr. rodina, výchova,  spoločenstvo atď. Niekto verí, ale je zmätený, nevie sa v otázkach náboženstva a Cirkvi zorientovať,  lebo mu každý hovorí niečo iné. Potrebuje usmernenie. Nestačí veriť, žiť vieru, dodržiavať prikázania. Vieru treba ohlasovať, skutkami lásky,  milosrdenstva. A nie tým,  že odsúdime niekoho, kto zhrešil.

Kto je bez viny, nech prvý hodí kameňom.

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 06/02/2019 08:34 :

Ako tak čítam, tak najväčší problém pri hľadaní partnera je otázka sexu. Niektorí to stávajú na piedestál a súlad v tejto otazke kladú nadovšetko. Potom to tak aj vyzerá.

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 06/02/2019 09:06 :

Myslím, že viem, na čo kava poukazuje. Ak máme s niekým stráviť zvyšok života, mali by sme sa zhodnúť aj v oblasti praktizovania viery.

sivy je odhlásený top sivy napísal dňa 06/02/2019 09:24 :

chlapi zase ste sa nechali namotať od najsam lepšej krestanky čo točí jeden blog za druhým z jej jednoduchými vetnými  konštrukciami a genialnou logikou grin ona popritom  ako hladá "skutočne veriaceho partnera" tak si tu ventiluje svoju frustraciu z neuspechu toho "hľadania"

francis ked si taký frajer tak vidi von a nekybicuj zatvorený na WC grin pri takej najsamlepšej krestanke ako je kafe je otazka od _novyuzivatel  opodstatnená nakolko slecna tu prezentuje viacmenej mix svoje sny + vlastná predstava vierycensor

whitetiger to si šlahol klinec po hlavethumbs up

Naposledy upravil sivy dňa 2019-02-06 21:25 GMT

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 06/02/2019 10:15 :

Raz mi pri rozhovore jeden kňaz povedal, že poradie prikázaní v Desatore ma presný význam.
My sa zaoberáme hlavne šiestym, ale ono je až šieste v poradí. Boh vedel, na čom budeme zlyhávať, vedel, ako ma prikázania usporiadať.
Zároveň k téme... Naozajstný kresťan nikdy nebude zdôrazňovať to, že je kresťan. Ukáže to životom, názormi, činmi. Ide príkladom. Je si vedomý svojej nedokonalosti a chýb, zlyhaní, a uvedomuje si, že nie je úplne dokonalým príkladom toho, čo by kresťan mal byť.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 07/02/2019 10:19 :

Kava

"Milé dievčatá, ženy, ktoré beriete vieru vážne, radšej si hľadajte (a vymodľujte) veriaceho muža v reálnom živote."


Keď tak rada popisuješ o mne ako som mimo veci laugh


Tak k veci

Prečo teda sa nedržíš vlasných slov a nehladáš v realnom živote?

A prečo v komentároch neustále riešiš a popisuješ tých mužov čo ani nemaju o teba záujem ani ty ako uvádzaš a si prišla že nechceš a neivestuješ zato viac energiu venovaniu tým ktorých by si udajne v domienke sama chcela?


Priznam sa, že ani porozumieť nechcem ani nemám chuť chapať takémuto chaotickému konaniu

romanca je odhlásený top romanca napísal dňa 08/02/2019 03:31 :

Tak trošku mimo témy asi, ale... Ja si myslím,že ľud teda kresťania ktorí skalopevne presadzujú názor že sex až po svadbe alebo pred svadbou je lepšia voľba ..... No myslím si, že to nič nehovorí o tom aký je daný človek kresťanom. Podľa mňa je to parameter ktorý hovorí o tom, že s daným človekom si rozumiem, ľúbim ho a myslím vážne, chcem s ním byť zbytok svojho života vtedy je ta cesta mierená správne.
Inak ľudia často niečo striktne obhajujú a stoja si za tým, bez toho aby si uvedomili, že hodnoty ako sú obojstranné sympatie, obojstranná príťažlivosť, zhoda pováh ... sú dôležitejšie teda najmä tá príťažlivosť Heh grin

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 08/02/2019 03:54 :

Stačí porozmýšľať, koľko času zo spoločného života človek strávi v posteli.. smile a koľko riešením rôznych iných životných situácií.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 08/02/2019 04:06 :

romanca, postoj k sexu hovori velmi vela o tom, aky je kto krestan.
Smilstvo je hriech.

krvavamery je odhlásený top krvavamery napísal dňa 08/02/2019 05:48 :

Pravý kresťan je ten, ktorý je bez hriechu?

ezechiel_23 je odhlásený top ezechiel_23 napísal dňa 09/02/2019 02:02 :

no vsak vieme, ako funguju mnohe "krestanky" tu na tejto zoznamke - podla hesla: "svata som, svata som, ked ho tam mam rada som." ma tu kedysi jedna cica co urcite bola v "smilneni" hriesnejsia ako ja odbila s tym, ze podla nej dostatocne neverim a ona chce uplne veriaceho atd. - a nevadilo jej potom otehotniet este pred svadbou s inym chlapom... vsak ked som sa jej nepacil, mala na rovinu povedat ze jej nie som sympaticky a nie to skryvat za "nedostatocnu vieru" ("nevypovies kriveho svedecta..." mimochodom).
a tie zeny, co tu hladaju "uprimne veriaceho a cisteho krestana atd." nech si sami sebe vo svojom vnutri zodpovedia otazku, ci taky chlap, co ked je nejaky problem, namiesto toho aby problem po chlapsky riesil tak sa pojde modlit, ze ci by ich taky chlap v realnom zivote zaujal a pritahoval.

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 09/02/2019 04:53 :

Ezechiel - Ty poznáš chlapov, čo sa miesto riešenia problému idú modliť? Je mi to trocha smiešne...
?
Ja asi nie... Skôr by som sa spýtal inak. Tie, čo hľadajú úprimne veriaceho... Či oni budú dosť dobré pre neho, či sa na to úprimne cítia...

kava je odhlásený top kava napísal dňa 09/02/2019 07:47 :

Ja presne takeho chlapa chcem, co by sa najprv isiel modlit az potom konat.
Takeho, ktory by vsetko konzultoval s Bohom a snazil sa plnit Jeho volu, nie svoju volu. A nie kazdy problem je ludsky riesitelny, co urobite vtedy? Mudry chlap pojde k Bohu.

Naposledy upravil kava dňa 2019-02-09 07:49 GMT

krvavamery je odhlásený top krvavamery napísal dňa 09/02/2019 08:39 :

Ja presne takeho chlapa chcem, co by sa najprv isiel modlit az potom konat.
Takeho, ktory by vsetko konzultoval s Bohom a snazil sa plnit Jeho volu, nie svoju volu. A nie kazdy problem je ludsky riesitelny, co urobite vtedy? Mudry chlap pojde k Bohu.


Krásna predstava. Je to však len predstava. Chcela by som vidieť tvoj postoj, keď príde problém, tvoj muž sa pôjde modliť. Po troch hodinách ti ukáže citát z Biblie, na základe ktorého sa zachová v tvoj neprospech. Stačí keď poukáže na "ženy, buďte poslušné a podriaďujte sa mužom vo všetkom". Zaklincuje to tým, to je Božia vôľa.

Múdry muž sa ráno pomodlí, aby počas dňa robil správne rozhodnutia. Keď príde problém, nachádza ľudské a morálne správne rozhodnutia. Múdry muž a nepotrebuje oháňať Bibliou a modlitbami aby sa  zbavil povinnosti.

febronia je odhlásený top febronia napísal dňa 09/02/2019 09:26 :

Muž nie je stroj, ktorý naprogramuješ a bude fungovať ako robot. Aj muž máva chvíle slabosti, keď aj jeho viera trochu zvlažnie. Nemyslím si,že sa dá aplikovať "muž má byť rozhodný a rozvážny a žena ho má poslúchať" na každú situáciu. Pretože niekedy sa rozhodujeme všetci na základe rozumu a niekedy prevážia city. Aj muž potrebuje povzbudenie, potrebuje sa vyrozprávať. Vraví sa,že muž je hlavou rodiny a žena krkom. Nerobme mužov zodpovedných za všetko.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/02/2019 10:35 :

Kava

Kedy začnež vážne seriózne komunikovať

Takto si len sama sebe škodíš

kava je odhlásený top kava napísal dňa 09/02/2019 10:46 :

Krvavamary, nie je to len predstava. Poznam takych bozich muzov (samozrejme uz zadanych, alebo zenatych) a nejde o citaty z biblie, ale o pocuvanie Boha a tiez rozlisovanie. Takze ak by muza viedol Duch Svaty, nemusela by som sa bat, ze mu povie nieco zle, co by mne ublizilo. Ale vravim, takych bozich muzov je ako safranu.

Naposledy upravil kava dňa 2019-02-09 10:47 GMT

krvavamery je odhlásený top krvavamery napísal dňa 09/02/2019 10:49 :

Prajem ti, aby sa jeden z tých ušiel aj tebe. I keď to nebude vôbec ľahké. Pokiaľ sa tak nestalo doteraz. Tí ktorí sa nechali viesť Duchom Svätým, už svoje ženy pravdepodobne majú.

febronia je odhlásený top febronia napísal dňa 09/02/2019 10:51 :

Kava, máš pravdu. Sú Boží muži a je ich ako šafránu. Ale nemusí byť Božou vôľou to, že v manželstve s nejakým Božím mužom skončíš. Možno je tvojou cestou spraviť alebo pomôcť obyčajnému mužovi stať sa Božím mužom.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 09/02/2019 11:20 :

Krvavamary, dakujem,
Febronia, fuha, take nieco radsej prenecham Bohu
11111, ???

Naposledy upravil kava dňa 2019-02-09 11:29 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/02/2019 11:32 :

Kava

To by si nemala odmietať

Mala by si spolupracovať s Bohom a nie odmietať spoluprácu

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-09 11:33 GMT

febronia je odhlásený top febronia napísal dňa 09/02/2019 11:33 :

Kava, treba mať otvorené srdce a Boh nám svoju vôľu dá poznať.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 09/02/2019 11:35 :

Mozem sa modlit.
Spolupracovat ano, ale clovek druheho cloveka nemoze spravit veriacim.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/02/2019 11:39 :

Kava

Možno ani manžel nemá byť božím mužom ale máš božieho priniesť na svet

Božie plány sú rôzne ako je i Jeho vôľa ku akému plánu volá na spoluprácu s Ním

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 09/02/2019 11:40 :

Kava - je ich dosť aj slobodných, ale asi nie tu. Boží muž nebude strácať čas na Zoznamke, ale pracovať na Božích úlohách. Ináč aj v seminároch a kláštoroch ich je asi dosť grin
Ja nechcem dokonalú ženu, lebo ani ja nie som dokonalý. Respektíve, rád by som bol, keby bola pre mňa dokonalá, ale radšej budem, keď bude ona pre mňa prínosom a ja pre ňu. Dokonalí ľudia sa nepotrebujú ženiť a vydávať. To nájdeš v listoch sv. Pavla.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/02/2019 11:42 :

Kava

Pletieš sa, to by si sa čudovala akú silu má modlitba

Poznáš niečo o sv.Monike?

To na rýchlo jeden z mnoha prikladov sily modlitby

febronia je odhlásený top febronia napísal dňa 09/02/2019 11:49 :

Kava, a čo robil Kristus, potom apoštoli i svätí. Neobracali hriešnikov? Človek nespraví druhého veriacim. Ale človek sa môže stať prostriedkom, vďaka ktorému sa druhý obráti.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/02/2019 11:51 :

Jakubj

To musí byť užasná Žena a Bohu milá

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 09/02/2019 11:58 :

11111 - to je hlavne dar od Boha, nie je to len ľudská zásluha.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/02/2019 12:00 :

Kava

"ty chceš" ale pán Boh to vie aj čo je ti osožné i nie

Čo tak prestať diktovať Bohu čo "ty chceš" ale začať chcieť čo chce Boh?

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/02/2019 12:02 :

Jeanledius

Prosím ťa, ku ktorému môjmu prispevku  je tá tvoja reakcia?

kava je odhlásený top kava napísal dňa 09/02/2019 12:02 :

Bohu vdaka za toho chalana, cesty Bozie su nevyspytatelne.

Ja by som chcela uz obrateneho, takeho, co by ma netahal dole, ale hore.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/02/2019 12:07 :

Kava
A prečo nechceš poťahnuť ty?

A dať tak svetu a Bohu i ďalších šiestich božích mužov

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 09/02/2019 12:19 :

11111 - k tej úžasnej a milej žene smile

kava je odhlásený top kava napísal dňa 09/02/2019 12:23 :

11111, ty si dobry grin

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/02/2019 12:25 :

Jeanledius

Ďakujem už rozumiem

Ale to nemení to že ten súhlas Bohu ako Mária dala i tá Žena na spoluprácu v Božím zámerom a dôverovala Bohu

Asi Bohu tá pre mňa neznama Žena nediktovala čo chce, tak ako tu niekto popisuje čo chce Bohu nadiktovať

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/02/2019 12:31 :

Jeanledius

A ešte pre upresnenie,

dar pre tu ženu alebo pre muža myslíš?

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 09/02/2019 12:52 :

11111 - pre oboch

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 09/02/2019 01:20 :

Kava. To čo tu predvadzaš... Bud chces za manzela muza, alebo Ježisa. Podla toho, čo pises, vyzera to, že Ježisa.  Tak to vstup do klastora. A nešir tu paniku, že muzi nie sú hodní lasky ženy.  Toto, čo tu predvadzaš, vypoveda len o tvojej pyche z tvojej dokonalosti. Nezabudaj,- kto vysoko skace,nizko pada

Naposledy upravil nezabudka1234 dňa 2019-02-09 13:20 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/02/2019 04:13 :

Jeanledius

Vysledok berem tiež tak, ale začiatok tak nie je

V určotom okamihu ako trest a nie ako dar, by sa mohlo brať

Tá ľucká kratkozrakosť wink
A nedôvera Bohu ako pozvánka k spolupráci o Boha


Pri kave by bolo brané za trest začiatok

To vysvetlenie v dar adresuješ na špatnú osobu laugh

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-09 16:46 GMT

kava je odhlásený top kava napísal dňa 09/02/2019 07:07 :

Nezabudka, nie som dokonala ani nehladam dokonalost.  Do klastora netuzim ist.
Chcem normalneho muza, ktory nasleduje Jezisa, aby sme ho nasledovali spolocne.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/02/2019 07:20 :

Kava

Poznáš aj niečo iné než "chceš"?

To ako malé dieťa

Nepripadá ti to blbo? grin

Prosím ťa prečo sa takto sama verejne zhadzuješ?

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-09 19:23 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/02/2019 07:34 :

Kava

Vôbec sa nebudem čudovať po takejto prezentovaní seba, že zas sa ti ozve nejaký vašim pomenovaním "uchyl, psychopat" a podbné hlášky čím častujete mužov svojími komentármi, čo sa akurát na tvoj učet pobavý a zažartuje

A za seba  po takom niečom, ja by ťa ani nepolutoval, lebo si to sama až zamerne provokuješ a priťahuješ

Prepáč, ale normálny muž akurát by utekal, nie aby ťa chcel

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-09 19:42 GMT

kava je odhlásený top kava napísal dňa 09/02/2019 08:03 :

11111, uz ta pozname, toto ti nevyjdewink, setri energiu

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 09/02/2019 08:09 :

Kava

Neviem čo mi to akože ma vyjsť?

Rob čo chceš

Ako si ustelieš tak budeš spať
Čo si navariš sama si zješ

Ešte

Vela zdaru ti prajem

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-09 20:11 GMT

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 09/02/2019 08:56 :

Čo je vlastne falošný kresťan?
Hriešny človek, vedomý si svojej úbohosti, ktorý sa snaží polepšiť a nejde mu to? Ten, ktorý síce zlyháva, ale vie a priznáva svoje chyby? Snaží sa nájsť vzťah s Bohom a aj tak zlyháva?
To je podľa mňa autentický kresťan. Ježiš sem prišiel pre hriešnikov, nie pre dokonalých.
Ako to bolo s farizejom a mýtnikom v chráme?

Krásne to povedal FIlip Neri - buďte dobrí, ak môžete.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 10/02/2019 09:01 :

kava,
dobre zmýšľaš.

chiara_ je odhlásený top chiara_ napísal dňa 10/02/2019 09:55 :

jeanledius
Človek, ktorého si opísal, nie je falošný kresťan. Podľa mňa je falošný kresťan niekto, kto naoko - pred svetom sa tvári, že kresťan je, ale vo svojom srdci neuveril a žije podľa seba, nie podľa Boha. Možno mu z takéhoto správania vyplývajú nejaké výhody... napr. tu na zoznamke sa môže taký človek zaregistrovať, pretože vie, že tu môže nájsť slušnú ženu, alebo ak je to žena, tak slušného muža a tomu môže prispôsobiť svoj profil... myslím, že takého nejakého falošného kresťana mohla mať autorka blogu na mysli...

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 10/02/2019 10:39 :

Chiara

Čo tak čítať a nedomýšlať si?


Káva to uviedla v čo myslela tú falošnosť presnom pomenovaní- "predmanželskej nečistote" nepanictve/panennstve

Ani sa nečudujem tomu čo si prispela
To je to ženské chápanie vnímanie a počúvanie druhého wink

A jeanledius napomínať ako neporozumeli, keď je dlhšou súčasťou diskusie a mal do teraz prehľad

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-10 10:58 GMT

kava je odhlásený top kava napísal dňa 10/02/2019 10:47 :

Chiara, presne si to vystihla a pochopila.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 10/02/2019 11:01 :

To potom i ty ostatný čo reagovali a majú príspevky konkrétne na tú jednu danú oblasť akože  nechápali? yay

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-10 11:06 GMT

eustacia je odhlásený top eustacia napísal dňa 10/02/2019 11:04 :

chiara_ vecný, výstižný príspevok. thumbs up

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 10/02/2019 11:11 :

Chiara - ja to viem. Len som chcel poukázať na to, že nie sme dokonalí a hľadať dokonalosť tu, na Zoznamke je to isté ako hľadať ju na ulici medzi okoloidúcimi.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 10/02/2019 11:13 :

Eustacia

Tak si v začiatku len mylny slela ,že vieš čo káva myslí

Tak už to neplatí to pôvodne myslenie , bola len tvoja domienka

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 10/02/2019 11:16 :

11111,
a čo si myslíš Ty?

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 10/02/2019 11:20 :

A potom sa bav s niekým vážne na vážne veci ako o budúcnosti, rodine keď nevie čo sám prezentuje a podáva censor

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-10 11:23 GMT

mrcastiel je odhlásený top mrcastiel napísal dňa 10/02/2019 05:04 :

"Vyvolte si dnes komu chcete sluzit, ja a moj dom chceme sluzit Hospodinovi".
Mam rad tento vers a neochvejnu vieru Jozuu, pretoze zahrna nie len jeho postoj ale aj jeho aplikaciu viery v krestanskej rodine "ja a moj dom". Muz, ktory sa rozhodol nasledovat Boha a chce k tomu viest aj svoju rodinu. Boh nech zehna take zeny ako teba, pretoze ak by Vas bolo viac, muzi by nemali zlomene srdce ale pochopili by skutocnu hlbku, sirku a vysku Bozej lasky, zenu ako srdce rodiny a svoje postavenie muza, ktori aj ked zapasi s "testosteronom" ako sa vravi, ma sa postavit zakazdym na cestu Boziu a snazit sa o ten najvyssi ciel, podobat sa na Jezisa. Nie je to lahke, ale stoji to za to, pretoze sex pred svadbou je ako ochutnat jablko skor , nez si poznal jeho pravu hodnotu. Boh stvoril muza na to, ze ma mat chut na toto jablko, no musi sa ucit ovladat svoje tuzby do manzelstva a potom uciti tu krasu naplnenia ked je on jej a ona jeho.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 10/02/2019 07:21 :

Mrcastiel

Nejak to pletieš si s tým srdcom

Nečítal si?

napísal dňa 09/02/2019 09:26 :
Muž nie je stroj, ktorý naprogramuješ a bude fungovať ako robot. Aj muž máva chvíle slabosti, keď aj jeho viera trochu zvlažnie. Nemyslím si,že sa dá aplikovať "muž má byť rozhodný a rozvážny a žena ho má poslúchať" na každú situáciu. Pretože niekedy sa rozhodujeme všetci na základe rozumu a niekedy prevážia city. Aj muž potrebuje povzbudenie, potrebuje sa vyrozprávať. Vraví sa,že muž je hlavou rodiny a žena krkom. Nerobme mužov zodpovedných za všetko.


"žena krkom"

Srdcom rodiny boli naše mamy a mamy našich rodičov

kava je odhlásený top kava napísal dňa 10/02/2019 07:27 :

Mrcastiel, thumbs up

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 10/02/2019 07:28 :

Každý si tu tvrdí to svoje a nečíta, nevníma čo druhý dal (to zname vyjadrenie keby sa nepisalo ale rozprávalo - druhý sa nepočúva)
censor

Nečudujem sa, že je potom naročné pre mnohých nájsť si človeka a budovať a vybudovať vážny vzťah, keď v zaklade komunikácie to tak zadrháva sa,ako počúvanie a vnimanie druhé nie len seba a svoje

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-10 19:35 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 10/02/2019 08:09 :

11111,
z Tvojich komentárov mi vychádza, že máš asi vážny vzťah. Prečo potom míňaš čas na zoznamku?

megyt je odhlásený top megyt napísal dňa 10/02/2019 08:41 :

kava-Na muža,ktorý Ťa vedie k Bohu nie k hriechu,sa oplatí počkať...  Platí to aj pre opačné pohlavie!

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2019 05:45 :

Chiara

Aj samotná káva je  tvojho popisu o falošnosti-príkladom

(Keď si to zhrnieme/pod novým nickom pretláča to staré)

Ako to staré známe

"Zlodej kričí chyťte zlodeja"  laugh

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-11 05:55 GMT

kava je odhlásený top kava napísal dňa 11/02/2019 07:17 :

11111, neodpovies Janjanovi?

Naposledy upravil kava dňa 2019-02-11 07:17 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2019 12:45 :

Jakubj

Myslieť si môžeš (to ti neberiem)ale pravda je ako som dal

Nechápem prečo sa zhadzuješ (ale keď tak veľmi chceš brániť v tomto nebudem/ chceš dobyť zo mňa hlupáka a vo výsledku si urobil akurát sám seba, a ani v tomto ti brániť nemienim )

Poznáme čo je myslené "krkom" manipulovať hlavou

Srdcom je cit

Nie je to tu nové wink
(Polustruj v starších blogoch tam to je)

Neboj život ťa ešte veľa naučí grin

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-11 13:13 GMT

febronia je odhlásený top febronia napísal dňa 11/02/2019 01:04 :

11111, môžeš mi, prosím, vysvetliť, čo myslíš ty pod tým "krkom".

Naposledy upravil febronia dňa 2019-02-11 13:14 GMT

whitelion je odhlásený top whitelion napísal dňa 11/02/2019 02:52 :

jakubj si romantický trapko a kava je najfalošnejšia "kresťanka", ktorá si sem chodí ventilovať svoje komplexy

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 11/02/2019 02:52 :

kava, a nie si náhodou ty, tá vybraná vzorka falošného kresťana? Hladaš chlapca "nepobozkaného" , a pritom tu máš kradnuté fotky cudzej ženy od profesionalneho fotografa. O.i. , je to normálne? Kresťanské?

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2019 03:10 :

Presne tá myslená vzorka čo opísala a rozšírila (uviedla ) chiara

febronia je odhlásený top febronia napísal dňa 11/02/2019 03:11 :

Čo keby ste radšej namiesto hodnotenia iných napísali, akí ste kresťania vy?

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 11/02/2019 03:16 :

febronia, človek sám seba nemá hodnotiť, bolo by to neobjektívne

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2019 03:17 :

Jakubj

Frustrovaný si ty keď od frajerky potrebuješ a mášpotrebu verejné nabiehať iným ženám na zoznamku

O ktoré reálne aj tak pre ich názory nik nemá záujem ako ani ty

Nenapadá má čo môže byť horšia pretvárka ktorú tu predvádzaš

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-11 15:20 GMT

febronia je odhlásený top febronia napísal dňa 11/02/2019 03:30 :

Nezábudka, ďakujem, práve som pochopila, prečo tak rád hodnotíš iných...lebo sebahodnotenie a sebakritika ti nič nehovoria. A istou formou sebahodnotenia je aj spytovanie si svedomia.
Už deti v škole sa učia vedieť sa samy ohodnotiť.
Hodnotenie je subjektívne, pretože hodnotíš na základe toho, ako sa hodnotený javí tebe, vyjadruješ svoj vlastný názor. A tak ako  sa dotyčný javí tebe, nemusí sa
javiť aj  ostatným. Keby ťa zhodnotilo 100 ľudí a povedali by, že si blázon, znamená to, že ním naozaj si?

Naposledy upravil febronia dňa 2019-02-11 15:31 GMT

kava je odhlásený top kava napísal dňa 11/02/2019 03:33 :

Nezabudka, ja nemam fotky, ale obrazky ako je uz u mna zvykom. Toto su obrazky z internetu, ta prva je malovana kavou, ta druha farbami. Myslim, ze inteligentny clovek to rozozna, ze to nie su fotky. Ale ak by to niekoho zaujimalo, ista podoba so mnou tam je wink

kava je odhlásený top kava napísal dňa 11/02/2019 03:40 :

11111, ty uz nezavid tolko. Chod von a najdi si dievca aj ty.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 11/02/2019 03:49 :

Kava, kava, prečo má uražaš? Prečo robiš zo mňa klamara? A čo ten tretí obrázok? Chces povedať že ten obrazok nie je fotka?

Naposledy upravil nezabudka1234 dňa 2019-02-11 15:50 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2019 03:53 :

Nezávidím hlúposť

A po ďalšie
čo nehladáš ty teda vonku?

A nekonáš podľa svojích slov a svojo správneho a preto vrátila si sa na novo prenicknutá?

Popísať prečo tak je myslím, že netreba

Ako sa hovorí

"Zlozvyk je ako železná košela"

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-11 15:58 GMT

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 11/02/2019 03:53 :

Febronia,  to aké nezmysli zase splietaš?
Neobhajovali si tu nahodou nedavno saliho, že aky je to užasny citlivy človek?

febronia je odhlásený top febronia napísal dňa 11/02/2019 04:01 :

Nezábudka, pozri si význam slov subjektívny a objektívny v slovníku, keď už ja splietam nezmyslY.

Tvoje hodnotenia ostatných sú prudko subjektívne a od objektívnosti majú na míle ďaleko.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 11/02/2019 04:04 :

Nezabudka, nie je to fotka, to je malba. Autor je Steve Hanks.

Naposledy upravil kava dňa 2019-02-11 16:09 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2019 04:06 :

Jakubj

Neviem akú máš orientáciu

napísal dňa 11/02/2019 03:22 :
@11111
To že, mám priateľku znamená, že nemôžem prispievať do blogu a vyjadrovať svoj názor?
Ak si pozrieš môj profil tak hľadám nikoho a za to, že mám pár priateliek, s ktorými si občas popíšem tak do toho ťa nič nie je!


Ja viem isto,že priateľka nie som (ani také sklony nemám) a vypisuješ mi správy a pravideľne mi v diskusiách adresuješ komentáre v tomto čo ani s tebou spojitosť

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-11 16:07 GMT

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 11/02/2019 04:23 :

Či je to fotka, alebo taky petfektna obraz je jedno. Je na ňom konkretna osoba,

kava je odhlásený top kava napísal dňa 11/02/2019 04:34 :

Neviem ci je konkretna, mozno ani nie. Varime z vody?

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2019 04:36 :

Jakubj

Ja za tvoje úbohé konanie nemôžem , iba ty
Ani za tvoju úbohosť nesiem zodpovednosť, len ty sám

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 11/02/2019 04:40 :

na varenie treba vodu. tie obrazky su na predaj, nie na rozdavanie, tomu sa hovori kradez
p.s. asi Elis Souza meno jej

Naposledy upravil nezabudka1234 dňa 2019-02-11 16:40 GMT

kava je odhlásený top kava napísal dňa 11/02/2019 04:40 :

tak ma udaj

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 11/02/2019 04:41 :

Tvoje svedomie

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 11/02/2019 04:42 :

A myslis že si hodna takej dokonalosti (ak existuje) aku hladas s tymto tvojim pristupom?

kava je odhlásený top kava napísal dňa 11/02/2019 04:45 :

Nehladam dokonalost! Ked sme uz pri tych fotkach a obrazkoch, ty by si si mohol dat nejaku lepsiu fotku, na tejto mas nejaku hmlu v oblasti oci

Naposledy upravil kava dňa 2019-02-11 16:50 GMT

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 11/02/2019 04:52 :

mohla by si zhrnut, koho(aky typ. viem , že nie mna) vlastne hladaš? Z čítania tvojich prispevkoy a blogov mi to vychodí na panica ( ostane z desatora asi moc dodrziavat nemusí) a z tvojho profilu vidim, že hladas minimalne dvoch a vyberat si budeš podla vypočítavanky

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 11/02/2019 04:53 :

hmlu tam mam preto, lebo som krivo nalepil ochranne sklo smile Až ho vymenim, dám novú smile

kava je odhlásený top kava napísal dňa 11/02/2019 04:58 :

smile OK. Samozrejme, ze musi dodrziavat cele desatoro. Panic by bol idealny holy

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 11/02/2019 05:00 :

A vieš, že kto dokaže dodržať desatoro bez zakopnutí, je dokonalý?

kava je odhlásený top kava napísal dňa 11/02/2019 05:01 :

Vsetci hresime, padame, na to je svata spoved. Dokonali su len anjeli.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2019 05:04 :

káva napísal dňa 01/02/2019 01:42 :
Co hovoris o druhych, hovori najlepsie o tebe.


Tvoje slová


Tak ako som komentoval platia len keď sa ti hodia

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 11/02/2019 05:06 :

Každý nech si hľadá koho chce. Keď chce žena milionára, nech si hľadá milionára. Keď chce žena o desať rokov mladšieho od seba, no nech si takého hľadá, čo je na tom, že si hľadáme podľa svojích predstáv?
Samozrejme, aj ja som vyjadrila názor, o nereálnosti niektorých našich požiadaviek, ale neúspech takého hľadania si ponesieme my samé. Nie je potrebné aby sa nám niekto pre naše požiadavky posmieval. Muži si taktiež hľadajú podľa kadečoho a koho to trápi? kto tu kvôli tomu zapára?

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 11/02/2019 05:16 :

Anneliese, a ktori muzi tu pisali take konkretne poziadavky? Ja len... , kava ja len, aby si si uvedomila, že ja skôr stretnem Wonder Women smile ako ty panica v primeranom veku sad . nič proti panictvu, ale ... v dvadsiatke je (malo by ) to normalne

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2019 05:59 :

Načo vypisovať cudzím požiafavky a tým čo nemajú záujem

A tam kde majú priležitosť a možnosť ako odpoveď na oslovenie nepíšu


Alebo na vypisanie požiadavok využije kolonku "o mne" keď to potrebuje nekonkretne a osone roešiť
##
"Kto tu rype?"

To staré známe
Ako vždy platí

Za všetkým hladaj ženu laugh

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-11 18:03 GMT

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-11 18:22 GMT

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 11/02/2019 06:16 :

Nezabudka. Rozumiem ti, nevieš sa až tak vcítiť do problémov ktoré zoznamovanie sa, sprevádzajú.
Nie je vôbec jednoduché nadviazať vzťah a napĺniť ho (manželstvom napr.).
Naozaj je to veľmi ťažké a čím je človek starší, tým je to náročnejšie. Ja narážam na to, aby sme s to ešte viac nesťažovali našími nereálnymi predstavami, o tom ako by mal náš partner vyzerať. A keď sa taký nájde, nie je napísané že bude mať záujem práve o nás. Nemal by si sa však posmievať z tých požiadaviek. Takéto prejavy pýchy každého z nás raz škaredo dobehnú.

febronia je odhlásený top febronia napísal dňa 11/02/2019 06:18 :

Presne tak, annaliese. Lebo mne už príde, že títo muži rýpu preto, lebo ich si žiadna nevšimne.

Nezabudka, byť panicom nie je a ani by to nemalo byť nenormálne. Ak si v dnešnom skazenom svete niekto zachová čistotu až do manželstva, je to hodné obdivu. A čudoval by si sa, koľko ľudí si čistotu zachováva. Skôr je nenormálne to, že to ty považuješ za normálne.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 11/02/2019 06:24 :

Nie som Annaliese ale Anneliese.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2019 06:25 :

Febronia

Tak preto rypeš i keď na teba nič neadresujem a zasahuješ

I keď dosť jasne som povedal, že ma nezaujímaš ani ako pod starým nickom

Tu sa ukazalo, že kto koho prenasleduje a oťažuje a kto koho

Ako sa hovorí
Dočkaj času ako hzs klasu

Časový odstup a pene sa to ukazalo grin

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-11 18:30 GMT

febronia je odhlásený top febronia napísal dňa 11/02/2019 06:27 :

Anneliese, prepáč, píšem z mobilu.

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 11/02/2019 06:29 :

Annelise, aka pycha, aky posmech? Tiež len poukazujem na realnost poziadaviek. Aj detom (malým či už velkym) som nejeden raz musel vysvetlovať realnost (a hlavne zmysel) ich poziadaviek

febronia je odhlásený top febronia napísal dňa 11/02/2019 06:32 :

11111,
nemáš právo mi zakázať prispievať do diskusie.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 11/02/2019 06:36 :

Nezabudka, je dosť žien aj mužov, ktorí jednoducho ten vzťah nemali, alebo vzťah skončil skôr ako sa stalo čo by sa nemalo stať. Viac je však takých čo ten vzťah skrátka nenadviazali. Tu sa treba spýtať prečo je to tak, čo je príčinou, odstrániť to, a pokúsiť sa vzťah nadviazať. V tom je to celé. Nie je výsadou byť po 30 tke nepobozkanou, ale nie je to stále prekážka, a dá sa to v pohode vysvetliť a pochopiť.  Je aj dosť takých mužov, a sú to v pohode muži. Len Takáto kombinácia nemusí byť vždy použiteľná do života.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2019 06:39 :

Febronia

Manipulácia železna košela u teba

Nikde som neuviedol ani nenapisal nejaký zákaz k tebe ohladom pisania do diskusie

Aspoň si nevymyšlaj blbosti a hluposti i klamstvá o iných

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-11 18:48 GMT

febronia je odhlásený top febronia napísal dňa 11/02/2019 06:44 :

11111,
aspoň netrepať blbostil.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2019 06:45 :

Nezabudka

Anneliese ti radí grin

Máž sa opytať asi verejne - keď na správy by neodpovedali "lebo nemusia"

A ako píše:
"Tu sa treba spýtať prečo je to tak, čo je príčinou, odstrániť to, a pokúsiť sa vzťah nadviazať. V tom je to celé."

Podľa mňa aj tak sukromí majú problém s dôverou tak verene dajú isto "upromné" info k rozumwniu čo za čim je laugh

To je paráda laugh

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 11/02/2019 06:54 :

11111,
čo myslíš, ten, čo tu už mal aspoň 4 rôzne nicky, je falošný kresťan alebo nie?

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2019 06:55 :

napísal dňa 11/02/2019 06:44 :
11111,
aspoň netrepať blbostil.


Tak načo ich píšeš?
Ti to nekážem ani nediktujem laugh

nezabudka1234 je odhlásený top nezabudka1234 napísal dňa 11/02/2019 06:58 :

janjan, prečo tak jednostranne? To sa možeš spýtat aj kavy a febronie smile

Naposledy upravil nezabudka1234 dňa 2019-02-11 18:58 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2019 07:09 :

Musí to byť jednostranné

inač to od janjana nejde laugh

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 11/02/2019 07:44 :

Kava - nemaj strach. Poznam aj 40 ročných panicov a sú to skvelí chlapi, len asi zatiaľ im Pán nepožehnal ten pravý vzťah. Nie je to nič nenormálne, to, že sme tu takí, čo zlyhali, hovorí len o nás. Máme šťastie, že Syn Boži sem prišiel aj pre hriešnikov a dáva nám vždy príležitosť svoj život otočiť.
Verím tomu, že nájdeš, čo hľadáš, len sa nenechaj znechutiť.