Archívy

Reklama

Život z rôznych uhlov pohľadu : Prečo majú ľudia problém nájsť si partnera/ku.

Ahojte čo myslíte.

Prečo máme niektorí problém nájsť si životného partnera/ku?
Pridal jakubj on 04/02/2019 04:29

Komentáre (99)

kava je odhlásený top kava napísal dňa 04/02/2019 04:43 :

Asi lebo nenasli ani samych seba

tridsiatnik je odhlásený top tridsiatnik napísal dňa 04/02/2019 04:54 :

Život je len náhoda... A šťastie je iba sen...

Naposledy upravil tridsiatnik dňa 2019-02-04 16:55 GMT

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 04/02/2019 04:58 :

Boh vie... ale povedal mi raz jeden kňaz, že keď Boh vložil do srdca človeka túžbu, tak isto stvoril aj to, čo tú túžbu naplní.
Podľa Maxa Kašparú je z nás asi 10 percent psychopatov neschopných uzatvoriť platné sviatostné manželstvo. Možno patrím medzi nich smile
Možno nevieme robiť kompromisy a vzdať sa svojivh idealistických predstáv.
Možno sme v reálnom živote neznesiteľní hajzli.
Možno sme na to ešte nedorástli a nedozreli.

Možností je veľa...

A možno len niektorí nevieme pravopis tongue

kava je odhlásený top kava napísal dňa 04/02/2019 05:00 :

Jeanledius thumbs up
Mozno sme len netrpezliví.
Treba doverovat Boziemu nacasovaniu.

Tridsiatnik, nahody neexistuju.

Naposledy upravil kava dňa 2019-02-04 17:05 GMT

francis je prihlásený top francis napísal dňa 04/02/2019 05:45 :

Ty jooo,dúfam, že niesom psychopat grin
Každopádne je to na zamyslenie.
Možno máme len veľké nároky na druhých pre uspokojenie svojich potrieb, predstáv.
Kto veľa očakáva, veľa sa sklame smile

som_juraj je prihlásený top som_juraj napísal dňa 04/02/2019 05:58 :

??? Ale veď vôbec nie je problém nájsť si životného partnera. Problém je, aký život s ním chceme žiť. smile

francis je prihlásený top francis napísal dňa 04/02/2019 06:37 :

Životného partnera myslel človeka s ktorým chce prežiť zvyšok života v pokoji a laske, nie v hadkach...

marielleelish je odhlásený top marielleelish napísal dňa 04/02/2019 07:17 :

Ťažko povedať.
Niekedy sú priveľké očakávania (z jednej alebo druhej strany), inokedy spomínaná netrpezlivosť, nedôvera Bohu, ktorý vie najlepšie, čo - kedy - prečo atď. je pre nás najvhodnejšie. . . Lebo On nás všetkých pozná po mene, mali by sme sa mu viac zveriť - naše ♥-čko do Jeho rúk a On potom zverí naše do rúk vhodnej osoby.
Pre každého má určitý plán. Božie načasovanie, alebo Jeho vôľa sa niekedy nemusí úplne zhodovať s tou našou, a preto sme často sklamaní, nepochopení a cítime sa bezradní.
Treba mať srdce čisté, ale byť aj statočným-statočnou v každý čas. A nediktovať Pánu Bohu - to, čo my chceme, želáme si, lebo nie vždy je to aj správne, dobré a nie vždy sme toho hodní.
Súhlasím skoro s každou odpoveďou pred mojím komentárom.
Pokoj a dobro!

M

febronia je prihlásený top febronia napísal dňa 04/02/2019 07:24 :

Možno sa príliš sústreďujeme na hľadanie partnera. Akoby sme si urobili plán,riadime sa podľa kritérií a akákoľvek odchýlka je pre nás neprípustná. A popri tom nám unikajú podstatné veci. Nemali by sme sa dívať na ľudí svojimi očami,ale očami Boha. Lebo my vidíme často to negatívne, to,čo sa nám nepáči. Naopak, Boh vidí v každom niečo dobré, čisté, úprimné.

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 04/02/2019 07:34 :

febronia - asi si teraz dobre vysvetlila tých, ktorí majú uvedené, že hľadajú "nikoho". Možno sa viac sústredia na Boha a jeho vôľu a niekto nájde ich smile

febronia je prihlásený top febronia napísal dňa 04/02/2019 07:42 :

Jeanledius,
mali tam dať radšej možnosť nechávam sa nájsť grin

som_juraj je prihlásený top som_juraj napísal dňa 04/02/2019 09:34 :

Ale prečo to voláte "problém" ? Pretože "to" neprichádza? Že sa človek denne nezoznamuje s ľuďmi, z ktorých by ten jeden mohol byť "ten pravý"? To nie je problém, to je život. Je úplne normálne, že človek môže ostať sám, tak ako je normálne, že môže niekoho mať. Keďže v hre je dvojica, nič nenájdeš, nič nemáš. Máš, alebo nemáš. Možnosti sú iba dve. Môžeš sa aj snažiť a nikoho nemáš. Nemusíš sa snažiť vôbec a predsa "sa niekto nájde". Život je pestrý a určite nie spravodlivý.
Ak si muž, hľadaj. Bojuj. Ak máš o koho konkrétneho, bojuj dvakrát viac a konkrétne. Ale buď pripravený aj na možnosť, že ostaneš sám. Ak prijmeš aj túto možnosť hneď teraz (s tým, že sa neprestaneš tešiť na svoju budúcu ženu napriek tomu, že neexistuje istota, že ju mať budeš), budeš sám voči sebe slobodný a nebudeš cítiť krivdu, že "ja nemám a kamoš má".

jakubj je prihlásený top jakubj napísal dňa 04/02/2019 09:35 :

febronia,
Takže by si chcela byť hľadaná smile. To sa dá pochopiť rôzne smile.

Tu na zoznamke som  postupoval presne podľa plánu, kritérií a stroskotalo to. Stačila náhoda alebo skôr Boží zásah v reálnom svete a našiel som ju.

Myslel som si, že teória, analýza, aplikácia poznatkov mi pomôžu nájsť tú pravú tu. Nestalo sa, ale zase na druhej strane som sa veľa naučil.

Tieto blogy a celkovo názory a skúsenosti iných ľudí sú veľmi poučné.

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 04/02/2019 10:31 :

som_juraj - tú možnosť som dávno prijal a napriek tomu pocíti človek jemné pichnutie pri srdci, keď vidí šťastný pár (možno aj s deťmi). Nie som dokonalý, som len človek s chybami, hriechmi, ba niekedy aj závisťou.
Ak by som sa s tým dokázal vyrovnať až takým dokonalým spôsobom, tak by som bol skvelý adept na duchovné povolanie (lebo aj kňazi majú túžby smile , len sa ich vzdali).

kava je odhlásený top kava napísal dňa 04/02/2019 10:53 :

" Nedávno som počula príbeh o malom dievčatku, ktoré bolo na lúke a chcelo chytiť lienku, toľko sa za ňou naháňala, hľadala ju, ale žiadnu nechytila, až sa unavila a zaspala v tráve. Keď sa prebudila, sedeli na nej desiatky lienok smile. Spomínate si, keď ste doma niečo nevedeli nájsť, všetko ste v eufórii prehádzali, prehľadali, všade ste sa pozreli, až ste to vzdali, posadili ste sa a na chvíľu sa uvoľnili a zrazu to tam bolo priamo pred vami. Tie najkrajšie veci, udalosti, momenty a lásky sa nám stanú, keď ich najmenej čakáme a potom si následne nato uvedomíme, že sa nám vlastne splnilo niečo, čo sme si kedysi priali.

Majte vieru, že príde správny moment a vy stretnete človeka, ktorého máte stretnúť. A dovtedy si užívajte každý svoj deň, žite naplno a budujte niečo, čo bude iba vaše. A práve vtedy, keď úplne zabudnete, budete sa usmievať, budete šťastná, lebo dávate svojmu životu zmysel a ceníte si to, čo máte, sa objaví niekto, kto rozbúcha vaše srdce a vy nájdete lásku.

   Keď prestanete hľadať lásku, konečne dáte láske možnosť, aby si vás našla. "

by K. Zacharová

eustacia je prihlásený top eustacia napísal dňa 05/02/2019 12:43 :

kava, pekný príbeh. Keď som sa na lúke prebudila ja, sedeli na mne iba kliešte.grin

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 05/02/2019 07:30 :

Viem v čom bol problém u mňa. Nebudem to tu však písať, lebo minimálne dve individuá by to sprznili a to nepotrebujem.
Avšak ak niekto túži po rodinnom živote a nedarí sa v partnerských vzťahoch, treba sa nad sebou zamyslieť. Treba odhodiť všetké egoistické reči a hovoriť aké sú ženy zlé, lebo nechcú... To isté aj ženy by mali prestať zvaľovať vinu na mužov.
Platí staré známe, čo vyžaruješ, to priťahuješ. Ak je niekde problém, treba ho hľadať a riešiť.

zisielzcesty je odhlásený top zisielzcesty napísal dňa 05/02/2019 08:31 :

Pretože sú ľudia , ktorí si nikdy nebudú vedieť vybrať správne Človek ktorý má pokrivenú optiku , nebude nikdy spokojný so svojím vlastným rozhodnutím Máme falošnú predstavu o živote Zjednodušene povedané , sme hlúpy Urob hlupáka šťastným Marketing sa o to rád postará ,)

pr. Mal som kolegu , ktorý išiel do banky uhradiť nejaké resty Vrátil sa s novou debetnou kartou ,)

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 05/02/2019 09:06 :

Zišiel, k tvojmu kolegovi a jeho debetnej karte.
Ľutujem telefonistov či už v Slovenskej sporiteľni, alebo akýchkoľvek telefonistov, ktorí mi niečo ponúkali, alebo pouličných predavačov teplej vody, poisťovákov, ... Lebo spôsob akým s nimi komunikujem nie je práve "ďakujem, nemám záujem".
Na manipulátorov a psychologické odrby mám ťažkú alergiu. Viem byť k ním veľmi, veľmi hnusná. Neviem akým spôsobom by museli byť títo ľudia školení, aby boli schopní na mne zarobiť aspoň dve eurá.

zisielzcesty je odhlásený top zisielzcesty napísal dňa 05/02/2019 10:47 :

Úplne zbytočne si odbočila od témy Prečo to robíš ? Čo ťa k tomu vedie ? Koho to zaujíma ?

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 05/02/2019 04:40 :

Zišiel, ty si začal s debetnou kartou...

kava je odhlásený top kava napísal dňa 05/02/2019 05:14 :

Eustacia, klieste : D thumbs up

Naposledy upravil kava dňa 2019-02-05 17:39 GMT

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 05/02/2019 05:27 :

Káva, na hlupotu nieto lieku.
Mne sa podarilo zdeptať predajcov Herbalife, a aj raz som celkom pekne zatočila s predajcami voňaviek na ulici. Také kecy, že im samým nie je smiešne opakovať jeden a ten istý scénar. Mimochodom, výrobná cena jednej takej voňavky je veľmi nízka, okolo jedného eura. Na ulici to predávajú, pretože práve dnes majú dobrú náladu po 20 eur, ináč stoja 30 eur, ale nesmiem to nikomu povedať že ja to mám za 20...

_novyuzivatel je odhlásený top _novyuzivatel napísal dňa 05/02/2019 07:19 :

Mne Anneliese pride skor ako prakticka, priama zena, ktora ma odvahu napisat svoj nazor, podelit sa o svoje skusenosti...
[tiez som odbocil od temy, snad mi to odpustite...]

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 05/02/2019 07:57 :

Anneliese - ja sa na telefonátoch od finančných spoločností kráľovsky bavím. Jedného predajcu životných poistení som presviedčal o tom, že som v depresiach a plánujem samovraždu. Investičného makléra zase o mojej presytenosti peniazmi a luxusom a zarobkoch 100k mesačne.
Nedokázal by som tú prácu robiť, ale to mi nebráni robiť si z nich žarty. Predsa oni míňajú môj čas, nie ja ich.

Naposledy upravil jeanledius dňa 2019-02-05 19:57 GMT

jakubj je prihlásený top jakubj napísal dňa 05/02/2019 08:54 :

V práci jeden kolega spravil to, že keď mu zavolali tak on začal ponúkať im niečo grin  Či nechcú niečo kúpiť začal ich presviedčať presne ako sa oni snažia a boli v ...grin

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 05/02/2019 10:22 :

Vrátim sa k témesmile. Nevieš ( nevieme) si nájsť partnera, lebo máme problém. Čím skôr si ho uvedomíme a pozrieme sa pravde do očí,  tým skôr ho môžme začať riešiť a časom odstrániť.  A aký je ten problém? To si musí každý odpovedať vo svojom vnútri. V dnešnej dobe to asi najčastejšie býva výzor, prehnané očakávania, neschopnosť vzbudiť príťažlivosť a pasivita vo vzťahu. Veľkým problémom je aj prílišné chcenie. U členov tejto zoznamky to môže byt aj prílišná " špecifickosť".  "Štandardní" ľudia si ľahšie niekoho nájdu. Čím viac sú niekoho názory ortodoxne,  tým menší počet ľudí s nimi bude súhlasiť a teda potencialneho partnera vyberá z menšej mnoziny ľudí. Zjednodušene by sa to dalo prirovnať k oblečeniu. Na konfekčnú postavu kúpiš ľahšie ako na 2 metrového 150 kilového chlapa. Možností je samozrejme milión.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 06/02/2019 01:37 :

Aj preto je problem, lebo ak hladam skutocne veriaceho partnera, to je ako hladat ihlu v kope sena.
Plno ludi sa len hra na krestanov, len si to napisu do kolonky vierovyznanie, ale neziju tak.
I na krestanskom zoznamko je malo skutocnych krestanov, ktori to beru vazne a naozaj hladaju zenu, ktora berie vieru vazne.

jakubj je prihlásený top jakubj napísal dňa 06/02/2019 02:26 :

Kava,
Je ťažké hodnotiť ľudí len podľa profilu alebo toho, že keď im napíšeš a oni ti neodpíšu alebo odpíšu nevhodne.

Dá sa dačo vydedukovať z reakcií na blogu čo sú zač, ale nemyslím si, že máme právo hodnotiť kto je kresťan, kto nie, kto sa hrá. Je to každého svedomie. Každé klamstvo raz vypláva na povrch.

Ja si skôr myslím, že problém je, že veľa ľudí sa hrá na niekoho kým nie je. Boja sa byť samým sebou kvôli odmietnutiu, nepochopeniu. Nechápu, že v skutočnosti idú proti sebe, proti svojmu šťastiu. Určite sa nájdu ľudia, ktorí ťa budú brať takého aký si a tých si treba vážiť.

sivy je prihlásený top sivy napísal dňa 06/02/2019 02:43 :

kava más nejakú  chrbtovú kosť alebo to co to tu vypisujes su už len jej pozostatky? žena co tu na KRESTANSKOM zoznamku obhajuje "právo" zien na neodpisovanie  tu ide mudrovat na temu ake ťažke je najst partnera? to vážne? píseš že vraj: Aj preto je problem, lebo ak hladam skutocne veriaceho partnera, to je ako hladat ihlu v kope sena." správne sme pochopili ty sa považujes za skutocnú veriacu krestanku a hladáš? toto som našiel na nete:

Krátky slovník slovenského jazyka

hľadať nedok.

1. usilovať sa nájsť: h. knihu, huby, poklad

2. usilovať sa získať, dosiahnuť, zaopatriť si niečo: h. prácu, byt, pomoc

3. pátrať po niečom, zisťovať: h. vinníka, pravdu, cestu

možes nám prosím napísať ako ty skutočne veriaca  konkretne hladaš toho skutočne veriaceho?

kava je odhlásený top kava napísal dňa 06/02/2019 03:25 :

AKO hladam do toho ta nic nie je, to je moja sukromna vec akym sposobom hladam.
Btw ja nemam problem napisat aj prva muzovi.

A pravo zien na neodpisovanie je ako pravo na zivot.

Naposledy upravil kava dňa 2019-02-06 15:32 GMT

sivy je prihlásený top sivy napísal dňa 06/02/2019 03:39 :

teraz som to pochopil! problem neni s chrtom ale s tou gulou nad krčnou chrbticou .

kava je odhlásený top kava napísal dňa 06/02/2019 03:47 :

Sivy, ani by som sa necudovala, keby si bol aj za profilom xy, xyz, zz,
Je vas tu dost, takych muzov, co nenavidia zeny

Naposledy upravil kava dňa 2019-02-06 15:48 GMT

Naposledy upravil kava dňa 2019-02-06 16:27 GMT

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 06/02/2019 03:49 :

Káva, lebo ty nie si Dolores. Nenápadná ako plnka v torte.

sivy je prihlásený top sivy napísal dňa 06/02/2019 03:49 :

kava,to je v pohode, s tou gulou  na nic lepsie nemozes prísť gringringrin

Naposledy upravil sivy dňa 2019-02-06 15:50 GMT

sivy je prihlásený top sivy napísal dňa 06/02/2019 03:53 :

co vy tu furt mate s tym dolores , to sa tu užniekolkokrat opakovalo, to je niekto, nieco?
teraz som ja nechapavý grin

kava je odhlásený top kava napísal dňa 06/02/2019 03:53 :

Sivy, taketo primitivne reci mna urazit nemozu smile , len sam seba prezentujes a zeny, ktore to citaju si urobia obrazok a potom sa nediv, ked neodpisu.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 06/02/2019 03:55 :

Dolores bola zrejme nezabudnutelna zoznamkacka , milacik Anneliese, ked ju stale spomina smile

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 06/02/2019 03:56 :

Sivý, Dolores je užívateľka, ktorá dostávala pravidelne svoje záchvaty. Neviem či nebola aj zablokovaná adminom. Teraz je tu pod týmto novo založeným nickom.
Koniec koncov, dohľadať si môžeš v starších blogoch.
Nepovyšujem sa, nesúdim ju, ale mám s ňou pokoj.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 06/02/2019 03:57 :

Dolores, že ju stále spomína? kedy stále? Žeby dnes po prvý krát? Trafená hus zagágala.

sivy je prihlásený top sivy napísal dňa 06/02/2019 04:05 :

anneliese ale ak toje ona tak nechapem prečo ju admin blokoval, ved to je len také neškodné kvákadlo, ktore tu len roby hanbu zenam ktoré su skutocne kresťansky založene. sak stačí si prečitat co pisala hore:
"A pravo zien na neodpisovanie je ako pravo na zivot."

kava je odhlásený top kava napísal dňa 06/02/2019 04:07 :

Nie, pisala si mi o dolores  v sukromnej sprave.
Inak Anneliese ty si tu tusim bola uz pred desatrocim, ked som tu chvilku bola a mozno sui tu aj od vzniku zoznamka a rypes tu do ludi uz desatrocia

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 06/02/2019 04:09 :

Sivý, ako sa každý z nás rozhoduje či odpíše alebo nie, tak aj admin rozhoduje koho bude blokovať. O tom blokovaní si síce myslím svoje, ale tak je to rozhodnutie admina.
Tiež som všetkým neodpísala vždy na každú správu, a je mi to jedno. Kto to pokladá za nekresťanské, ja za to nemôžem. S kresťanstvom to nemá nič spoločné. Ale ak sa tým niekto potrebuje oháňať, prosím.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 06/02/2019 04:11 :

Sivy, v inom blogu som to vysvtelila ze -
Stale sa mi potvrdzuje, ze je lepsie a spravnejsie neodpisovat na ponuky na zoznamenie, ked viem, ze je to zbytocne.
A ty nemusis citat tie urazlive spravy, ktore potom urazeni muzi pisu zene, ktora ich slusne odmietne. Nehovorim ze kazdy tak reaguje. Ale casto.
Mnohi muzi jednoducho nevedia prijat ani slusnu odmietaciu spravu,
A urazene muzske egovylevy ma naozaj nebavi citat!

sivy je prihlásený top sivy napísal dňa 06/02/2019 04:15 :

mal som na mysli to porovnanie, pravo neodpisovat a  pravo na život, ale nevadi v pohode.

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 06/02/2019 11:09 :

Opäť sa pokúsim vrátiť k téme a ukončiť žabomyšie vojny, ktoré tu prebiehajú smile
Odpoveď na otázku prečo... by som rád zistil zo štatistiky. Napriklad hľadanie si partnera tu na zoznamke pozostáva z viacerých fáz.
Prvou je oslovenie ci uz spravou, komentárom atd, potom nasleduje rozhovor cez spravy, potom stretnutie, potom dalsie stretavanie/spoznávanie, co v ideálnom prípade vyústi do vztahu. Otazka teda znie : V ktorej z týchto faz sa najčastejšie zastavíte? Čím viac ľudí napíše, tým bude štatistika presnejšia smile Myslím, že pre mnohých to bude zároveň pomocou. Ak napríklad chodím na prve stretnutia ako na bežiacom páse,  ale na druhé už so mnou nikto nechce ísť, je jasné, že prave tam niekde robím chybu...

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 07/02/2019 06:58 :

grin grin grin Asi to bude znieť dosť smiešne, ale ja pokračujem v písaní len so ženami, ktoré mi samé napíšu. Keď niektorej napíšem ja, asi jedna z desiatich odpíše, ale v komunikácii neskôr nepokračuje ani jedna.
Tie, ktoré mi napíšu, asi viac znesú, neviem. tongue
Alebo mám fakt blbý výber. Z jednej správy sa o mne dokopy nemajú čo dozvedieť. Nevyčítam im to, len sa čudujem.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 07/02/2019 07:29 :

Analytik, neviem čím to je, táto stránka priťahuje hrozne veľa čudákov. Je tu veľmi málo inteligentných ľudí.
Čo som sa stretla aj ženy tu majú dosť zvláštne myslenie. Také nereálne predstavy, aké sa tu snažia naplniť. Čo sa týka mužov, naozaj ten rozumček nie je niekedy v poriadku.

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 07/02/2019 08:52 :

Jeanledius: Zaujímavá stratégiasmile. Uz som od viacerych počul, ze im odpise jedna max dve z desiatich. Preto sa tiez čudujem, že ženy si tu majú problém niekoho nájsť.
Tym nadviažem na Anneliese, že asi ma pravdu v tom, že ženy majú nereálne očakávania, na druhej strane je otázne z akej ponuky mužov si môžu vyberať. A áno, táto stránka priťahuje čudných ľudí oboch pohlaví, ktorí svoje čudáctvo skrývajú za vieru...

kava je odhlásený top kava napísal dňa 07/02/2019 09:13 :

Analytik, ja sa casto zastavujem uz v prvej faze, alebo potom, ked muz ukaze fotku a vidim, ze nie je moj typ, tak k stretnutiu uz nepride.
Co sa tyka cudakov, ti su na vsetkych zoznamkach, nie len tu.

jakubj je prihlásený top jakubj napísal dňa 07/02/2019 09:23 :

Podľa mňa ak máme problém si vybrať v reálnom svete partnera/ku ťažko si ho vyberieme vo virtuálnom.

Na zoznamke vyzerá oslovenie, nadviazanie kontaktu jednoduchšie. Predsa len nie sme jeden druhému zoči voči. Na druhej strane osobný kontakt napovie oveľa viac.

Je to inak sranda, že mi čudní máme problém si nájsť medzi čudnými tú/toho pravého.

Len je zaujímavé, že keď chceme spoznať jeden druhého a napíšeme krátku milú, úprimnú správu: "Ahoj rád by som ťa spoznal. Popíšeme?"
Tak človek nedostane ani šancu predstaviť sa čo je zač grin grin
Tomu absolútne nerozumiem... Čo by malo oslovenie viac obsahovať? Celý život toho druhého, nejaké súper vlastnosti, schopnosti? Však si treba písať o sebe a v prípade, že sa jeden druhému páčime podľa našich záujmov, postojov, charakteru, názorov tak sa osobne stretneme alebo nie. Samozrejme nie je namieste po odmietnutí nejaký hnev, útok na druhú stranu. Ten kto sa hnevá ublíži najmä sebe!

Niekto sa pozrie na fotku a hneď sa rozhodne, že nie ani neskúsi spoznať toho druhého tak potom o čom to je...

Na ulici s úplne cudzou ženou som si pokecal pár minút len tak a bola ona rada aj jasmile pár milých slov...

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 07/02/2019 09:26 :

Analytik, niektorí muži sú tu naozaj čudní, nepoužiteľní do života.
Čo sa týka žien, mnohé majú nereálne predstavy a žijú v nejakej imaginárnej bubline. Navonok sa môžu prezentovať aj ako úspešné ženy, ale v skutočnosti je to biedne.
Žena po 30 tke, očakáva muža ktorý ešte nevidel nahú ženu a bude ju dobývať,... pardon, nereálne.
Spájam si to s tým, že tesne okolo 20 roku života, sme chodili na mládežnícke akcie a tam sme počúvali prednášky o čistote a o tom ako muž dobývajú ženy a o tom aké ženy muž hľadajú, také nepobozkané, ktoré sa nevystatujú iným mužom, ale sa chcu páčiť iba tomu svojmu... No a tu sa niektoré princezničky jednoducho zastavili. Prešlo 10-15 rokov a princezničky sú ešte mysľou a porovnávajú sa s 20 tkami. To ale tak nefunguje. Taká žena po 30 tke musí ukázať že má ešte stále čo ponúknuť, aj že sa o seba stará, a že je duchom mladá a hlavne že nečaká na toho nepobozkaného princa, lebo ona sama je nepobozkaná.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 07/02/2019 09:52 :

Jakubj, na taku spravu - "Ahoj rád by som ťa spoznal. Popíšeme?"  ani ja vacsinou nereagujem. Je to tak neosobne a nicim nezaujimave a znie to tak ako keby to pisal nejaky robot. Je lepsie ked hned prva sprava nejako zaujme, hocijako, napriklad nejaka konkreatna otazka k tomu, co ma slecna v profile, alebo nieco vtipne, moznosti ako zaujat je vela...

Anneliese, pardon, to ako podla teba by  by cista zena po 30. uz nemala chciet/cakat cisteho muza? Ak to nazyvas nerealnym, tak asi nepoznas vela skutocne veriacich ludi.

jakubj je prihlásený top jakubj napísal dňa 07/02/2019 10:13 :

@Kava
Jedno dievča mi toto napísala fotografka a ja som zareagoval. Tak sme popísali jeden o druhom ako sa pozeráme na svet a tak a našli sme dokonalú zhodu.
Potom prišla reč na bydlisko a zistili sme, že vzdialenosť je prekážkou a krásny príbeh skončil...

Niekto kto možno prvou správou nezaujme môže byť v skutočnosti oveľa zaujímavejší než sa na prvý pohľad zdalo.

Vidíš a to je možno ten problém hľadáš zaujímavého, vtipného. Niekto sa na neho môže chvíľu zahrať, niekto taký môže byť...

Ja pozerám trochu na iné hodnoty, ktoré sú oveľa dôležitejšie ako byť zaujímavý a vtipný z toho vzťah dlho nevydrží, každý časom prestane byť zaujímavý.
Život nie je len sranda, smiať sa treba to áno, ale mať to za jedno z hlavných kritérií je na zamyslenie.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 07/02/2019 10:24 :

Jedno dievca ti toto napisalo, ale priznaj , ze ta zaujalo nieco ine ako taka sprava, mozno to, ze je fotografka (zaujimave) alebo jej fotky, profil...
Ja hladam niekoho, kto neprestane byt zaujimavysmile

jakubj je prihlásený top jakubj napísal dňa 07/02/2019 10:33 :

@Kava
Nemala žiadnu fotku, v profile skoro nič. Zaujala ma tým, keď napísala aká je, ako sa díva na svet, čo čaká od života. Ja som urobil to isté a nejako to klaplo.
Potom na fb mi ukázala fotku a bola naozaj pekná, sympatická.

Každý raz prestane byť zaujímavý, každý sa raz preje.

Veľa šťastia Kava, hádam sa nemýliš a nájdeš ho wink

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 07/02/2019 10:34 :

Jakubj: Kresťan nekresťan, nato aby si niekomu aspon odpisal sa ti proste musi pacit po vizualnej stranke. S tým sa nedá nič robiť, sme ľudia. Až potom máš záujem spoznať aký ten človek je. Odpísať niekomu aj ked sa mi nepáči a písať si s ním by bola podľa mňa strata času pre oboch. Stretnutie by sa bud nikdy nekonalo, alebo by pravdepodobne bolo prve a zároveň aj posledné. Ale fotka často klame, preto tvoj nápad zorganizovať hromadné stretko nebol vôbec zlý...
Anneliese: Zo stúpajúcim vekom si treba priznať,  že hodnota človeka klesá ( nikto nemladne) a podľa toho by kazdy mal upraviť svoje ocakavania. Asi ťažko sem príde krásna 20 ročná žena. Ta ma možnosti a ponúk na zoznámenie vo svojom okolí dosť. Sem príde keď ma 30 a je stále sama, prípadne ma za sebou niekoľkoročný vzťah/y čo je ešte horšie.  To isté platí aj o mužoch samozrejme.
Ja mám skúsenosť s tým, že najcastejsie sú tu dva typy ľudí opačných extrémov, co plati u oboch pohlaví. To je pochopiteľné, lebo "tí normálny " už niekoho majú. Na jednej strane sú ženy o ktorých píšeš.  Ľudia, ktorí už hraničia s fanatizmom,  skôr súci do kláštora alebo na faru ako na život v reálnom svete.
Potom sú tu taki, ktorí maju zaujem o všetko možné, len nie o to najst si niekoho na normalny vztah...

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 07/02/2019 10:45 :

Analytik, musím uznať že s vekom sa možnosti zoznámenia sa zužujú, ale nemyslím si, žeby človek strácal hodnotu. Len nemôžeme očakávať od ženy po 30 tke a od muža po 40 tke, to čo od 20 tky ženy a muža 30 tníka.
Ja sama som mužov tesne pred 40tkou a po 40 tke odmietala. A tí už mohli ponúkať čokoľvek, jednoducho som nechcela.

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 07/02/2019 10:49 :

Anneliese asi som sa zle vyjadril. Skôr som to myslel tak, že jeho šance niekoho si nájsť sa znižujú. Niektorí si totiž akoby zabudli uvedomiť,  že už nemajú 20. Presne ako píšeš, nemožno od 30 ročného očakávať to, čo od 20 ročného.

jakubj je prihlásený top jakubj napísal dňa 07/02/2019 10:54 :

@analytik89
Nesúhlasím s tebou. Ja som si písal aj s dievčatami, ktoré neboli atraktívne, ale chcel som ich trochu potešiť, tým že si popíšeme, spoznáme sa. Povedal som si, že možno im to dodá odvahu však každá skúsenosť je dobrá aj tá zlá ak sa z nej poučíme. Ja som neskutočne vďačný všetkým dievčatám/ženám, ktoré si so mnou popísali, lebo ma veľa naučili tieto konverzácie a dali mi skúsenosti, ktoré mi tak chýbali. Trošku to človeku aj zdvihne zdravé sebavedomie.

Veď nie je zlé mať aj priateľky, s ktorými si človek raz za čas popíše.

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 07/02/2019 11:02 :

Otázne je, ako to vnímali oni ? Ak to brali len ako konverzáciu,  tak je to uplne v pohode. Ale čo ak od toho čakali viac ? Predsa len toto je zoznamka, kde máš záujem sa s niekým zoznámiť.Len tak  si pokecať môžeš na ulici, v bare, v autobuse... Aby to nebolo tak, že to poslúžilo len na zdvihnutie tvojho sebavedomia...

Naposledy upravil analytik89 dňa 2019-02-07 11:03 GMT

kava je odhlásený top kava napísal dňa 07/02/2019 11:10 :

Tato konkretna zoznamka nesluzi len vylucne na zoznamenie za ucelom vztahu, ale aj na zoznamenie kamaratske.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 07/02/2019 11:12 :

Analytik

To si trafil

jakubj je prihlásený top jakubj napísal dňa 07/02/2019 11:17 :

@analytik89
To je možné. Dúfam, že som žiadnej neublížil. S každou som si slušne písal. S niektorými si aj stále píšem.

Nie je na mieste, keď si s niekym píšeme a hneď si myslíme, že sme našli tú pravú. Potom náhodou povie, že "nie" a sme strašne sklamaný. Prehnané očakávania a precitlivelosť nie sú správne, preto sme dospelí ľudia a nie deti aby sme si to uvedomili.

Naposledy upravil jakubj dňa 2019-02-07 11:24 GMT

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 07/02/2019 11:20 :

Analytik, tak je to. 30 tníčky už nikto dobývať nebude. Máme šancu zoznámiť sa a úspešne nadviazať vzťah, ale už si nemôžeme o sebe myslieť že čistota je našou výsadou. Malo by to tak byť, mali by sme žiť čisto, ak nemáme za sebou nejaký vážny vzťah, je normálne že je žena čistá. No rozhodne to nie je niečo čo bude hnacím motorom pre muža aby nás dobýval. Pochopiť to pochopí, ak mu vysvetlíme že je to tak, ale netreba s namýšľať že práve tým sme výnimočné. U 20 tok to muž ocení, u 30 tníčky pochopí.

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 07/02/2019 11:26 :

Ideálne, keď sa tu vyjadria tí po 30tke, či im až tak záleží na tom, aby žena bola panna. Mne teda nie. Ale podobní sa hľadajú...
Samozrejme 40tnik panic bude prevracať oči a hľadať nepoškvrnenú... možno...
Ale ako som už písal, zameriavať sa na sexuálnu oblasť nie je prvotné kritérium. Poznám ježibaby, čo majú 40 a žiadnu skúsenosť so vzťahom, nieto ešte sexuálnu skúsenosť. Tak takú by som veru nechcel. Ono je tam dôvod, prečo ten vzťah s nikým vybudovať nedokázala.

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 07/02/2019 11:33 :

Jakubj: máš pravdu, že si netreba myslieť, že zo všetkého bude vztah. Ja na to ale idem opačne. V prvom rade hladam vzťah. Preto nepíšem niekomu, kto sa mi nepáči, lebo je jasné, že vztah z toho nebude. Ale s niekym si pisem, stretnem a casom sa uvidí. To, že sa mi niekto paci, samozrejme na vztah nestaci. K tomu je treba viac. Preto sa môže stať,  že zostaneme len kamaráti. Ale to nie je nikdy môj primárny plán. Kamarátov a kamaratiek mám dosťsmile
Anneliese napísala si to dobre. Ak žena po 30 povysuje svoju čistotu nadovšetko a mysli si, že to je jej najväčšia devíza,  nie som si isty,  či ma pravdu. Presne ako píše jeanledius,  ak ma cez 30 a nemala vzťah, začína byť podozrivé prečo? Že toho praveho nenašla mi príde divné...
Ja síce 30 nemám,  ale podľa mňa sú omnoho dôležitejšie veci na ktorých mi záleží ako čistota

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 07/02/2019 11:37 :

Jean, len som tým chcela povedať, že ženy tu na zoznámku, majú nereálne predstavy a očakávania. Ak si to ženy uvedomia, a trochu zvážia či nemám pravdu, majú možnosť zmeniť smer hľadania.
Zadarí sa každému, ak sa pozrie reálne na to, ako veci fungujú.
Samozrejme že aj čistá veriaca nájde čistého veriaceho muža, len je otázne, či sú jeden pre druhého použiteľní do života. A tu je to presne o čom ty hovoríš. Netreba sa zameriavať na to, treba hľadať podľa iných priorít a nezameriavať sa na túto oblasť. Len keď príde reč na minulé vzťahy a nijaké minulé vzťahy nie sú, ako pre ženu to je divné že taký muž po 30 ešte nemal nijaký vzťah, tak aj pre muža je divné že žena po 30 ešte nemala nijaký vzťah. Dá sa to samozrejme vysvetliť a odôvodniť, prečo je tomu tak. Dá sa to pochopiť. Ale nemôžeme si namýšľať že taký muž nás bude dobývať ako nejaký rytier. Môžeme byť rady, že taký použiteľný muž do života je vôbec ochotný nás poznávať a nie dobývať.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 07/02/2019 11:37 :

zacinam byt alergicka na slovne spojenie "zena po tridsiatke" smile to je co? - nejaka magicka brana, kedy sa zena transformuje na niekoho ineho, ci stava sa starou???
A co muz po tridsiatke? Prosim vas pekne, ludia, prestante mat predsudky

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 07/02/2019 11:54 :

kava - to nie sú predsudky. To je delenie z hľadiska reprodukčného zdravia. Po 30tke je ďaleko vyššie riziko rôznych anomálií. Po 30tke sa niečo láme... nič také necítiš? Biologický orloj nevyzváňa?

anneliese - ja viem, že majú nereálne očakávania. A sme tu niektorí fakt čudáci, akurát možno niektorí robíme so seba čudákov sami (možno aj ja).
Ale verím tomu, že je tu aj veľa normálnych chalanov, len sa nezapájajú do diskusií. Veď sa nás tu zapája len zopár exhibicionistov tongue (sorry grin )
Prakticky mi je to však jedno, lebo v reálnom živote som zažil veľa odmietnutí, tu zase neodpisovania (svojim spôsobom tiež odmietnutie), takže som na rovnakom tongue čo trocha deformuje môj pohľad na ženy. Určite už ale nebudem dobývať ako 20 ročný a budovať vzťah 2-3 roky, keďže už viem skôr zistiť, či to pôjde alebo nie. Veď na spoznávanie je zvyšok života.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 07/02/2019 12:00 :

Jean, nezdáš sa mi nijaký čudák, len o sebe myslíš horšie než si.

Samozrejme, je tu zopár veľmi inteligentných a triezvych mužov. Je ich síce ako šafránu, ale nájdu sa.

Najhoršie je to však s ľuďmi, ktorí nežijú v realite ale len nejakých predstavách. Lebo jedno je, ako by to malo byť a druhé je, ako to naozaj funguje. Lebo po správnosti ako by to malo byť, ženy by mali byť vydaté a porodené ešte pred 30 tkou.
Keďže to tak nie je, nemôžeme však na seba zvťahovať to čo riešia 20 tníčky.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 07/02/2019 12:02 :

Jeanledius

"Veď sa nás tu zapája len zopár exhibicionistov tongue (sorry grin )  "

Nie je sa za čo ospravedňovať, veď je to fakt

Roky tu placu nad tym istým poniektoré (pod jednim či viacerími nickmi)

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-07 12:04 GMT

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 07/02/2019 12:17 :

Myslím, že aj anneliese aj 11111 máte pravdu. Väčšina ľudí tu vyplakáva, ako si nemôžu nikoho nájsť, ale neriešia pritom príčinu, ze prečo je tomu tak. To, že nikoho nemajú, resp. nikto o nich nemá záujem ospravedlňuju tým, že sa nenašiel ten pravý. Od ženy ale aj muza po 30tke (kava prepac) to ale znie divne. Malokoho napadne si vstúpiť do svedomia..  Osobne som zažil veľa neodpisanych sprav, neúspešných stretnutí a aj pár neúspešných kratkych vzťahov a po každom neuspechu som si položil otázku, "preco" . Či veríte alebo nie, takmer vždy som vedel nájsť príčinu, identifikovať akú chybu som spravil. Odporúčam každémusmile

Naposledy upravil analytik89 dňa 2019-02-07 12:17 GMT

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 07/02/2019 12:20 :

Analytik - to hľadanie chýb som robil aj ja, ale potom sa ma jeden kňaz, vtedy môj psychológ, spýtal, prečo hľadám stále chybu v sebe ☺️
Nevedel som odpovedať.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 07/02/2019 12:27 :

Jeanledius

Možno si len chybne uveril nespravnemu pohladu

Tvrdili to iný, že si spravil chybu, pritom ospravedňovali (manipulovali) a prekryvali tak vlastne oni chybu voči tebe

Naposledy upravil 11111 dňa 2019-02-07 12:28 GMT

jakubj je prihlásený top jakubj napísal dňa 07/02/2019 12:30 :

Buď sám sebou, nehraj sa na nikoho, nesnaž sa vyhovieť, páčiť všetkým. Pracuj na svojich chybách a tá pravá tebe podobná sa nájde tomu ver. Samozrejme modlitba má veľkú silu, ale treba sa aj snažiť preto niečo urobiť, obetovať, zmeniť sa!

Naposledy upravil jakubj dňa 2019-02-07 12:32 GMT

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 07/02/2019 12:33 :

Jean, nehovorím, že ta chýba musí byť vzdy vo mne.  Ale  každý z nás má chyby a ja som zástancom toho, že treba pracovať na ich odstraňovaní,  lebo inak zostaneme stáť na mieste. Pod chybou sa ale nemusí vždy myslieť nejaký nedostatok v tom akí sme. Aj keď napriklad ak mám problém povedať dve súvisle vety, tak na prípadnom stretku to pravdepodobne nedopadne moc dobre a dôvod, prečo sa ten človek už so mnou nebude chcieť viac stretnúť bude vo mne.

eustacia je prihlásený top eustacia napísal dňa 07/02/2019 12:33 :

Čože? Mať vzťah a mať sex začalo byť odkedy to isté?

jakubj je prihlásený top jakubj napísal dňa 07/02/2019 12:58 :

@eustacia
Ako to myslíš? Je jasné, keď muž hľadá partnerku tak si  s ňou chce založiť rodinu. Jedno s druhým súvisia.

Je pravda, že mnoho z nás už malo dávno mať vlastné rodiny vrátane mňa. Spravili sme chyby, doba je taká blbá, že ťa napáda užívať si život, rozkoše kým si mladý alebo žijeme pre prácu. Niekedy strach z minulosti ovláda našu prítomnosť a budúcnosť.

Naivne si myslíme, že ešte stále máme čas.  No len potom je to už všetko ťažšie.

eustacia je prihlásený top eustacia napísal dňa 07/02/2019 01:17 :

jakubj, základy biológie ovládam, súvis jedného s druhým vidím. Neviem však, prečo byť pannou či panicom vo vyššom veku pre niektorých automaticky znamená, že ten človek nemal vzťah alebo ho dokonca nie je vôbec schopný.

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 07/02/2019 02:31 :

Eustacia - nepochopila si to. Zlyhania nám veľa krát umožnia byť pokornejšími a zamyslieť sa prv než odsúdime. Aj v tom sa potom ukazuje určitá zrelosť osoby. Keď má človek pocit, že nezlyhal a cíti sa byť lepší, ako ostatní, začne byť neznesiteľný.
Nemať vzťah do 30tky alebo 40tky znamená, že s dotyčným nie je niečo v poriadku. Úprimne, myslím, že málokto je tu taký, že by o poctivosť prišiel mimo vzťahu. Ďalšia vec je, že človek so skúsenosťou zo vzťahu bude mať omnoho viac skúseností v kompromisoch a ustupovaní. Poznám aj staršie slečny, ktoré vzťah nemali a ich tvrdohlavosť a neschopnosť už len prijať iný názor alebo prispôsobiť seba kvôli iným sa prejavuje v každej oblasti života.

analytik89 je odhlásený top analytik89 napísal dňa 07/02/2019 02:35 :

Mám pocit, že dôvodom, prečo väčšina ľudí, ktorí sú tu nikoho nemá je SEX. Neni totiž diskusie, ktorá by neskĺzla do debaty sex pred svadbou. Niektori tu su touto temou priam posadnuty. Asi to zacnem pouzivat-
Ked budem chciet niekomu napísať prvú správu, napíšem že čo si myslí o sexe. A hned sa zvysi pocet odpovedi smile Myslím, že to je tiez dôvod, prečo ostatni považujú kresťanov za čudakov. Nie ani tak pre samotný fakt, že trvajú na sexe až po svadbe. Ale najmä preto, že iné v hlavách ani nemajú. Že nazor na túto vec, je jedine a najdolezitejsie, čo ich na druhom človeku zaujima. Aj ľudí súdia podľa tohto názoru.

eustacia je prihlásený top eustacia napísal dňa 07/02/2019 02:51 :

jeanledius, nemať vzťah do hocijakého veku môže znamenať všeličo, nielen to, že s dotyčným niečo nie je v poriadku. A to vážne? Plnohodnotný vzťah musí nevyhnutne obsahovať aj sex?

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 07/02/2019 03:01 :

Eustacia - nechápem Tvoje myšlienkové pochody... Nikde som nepísal, že plnohodnotný vzťah je len so sexom. Prosím Ťa, vysvetli, ako si na to prišla?
Ja tvrdím, že ak človek do nejakého veku nemal vzťah, má to vážny dôvod.
Okrem toho som tu takisto niekoľkokrát písal, že sa tu ľudia príliš zameriavajú na šieste prikázanie, hoc by sa mali najskôr zamerať na predchádzajúce. Má to veľký význam, že je až šieste.

eustacia je prihlásený top eustacia napísal dňa 07/02/2019 03:10 :

jeanledius, narážala som na tie zlyhania, prídenia a skúsenosti.

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 07/02/2019 03:21 :

Eustacia - to je v poriadku, ale nikde som netvrdil, že je to potrebné. Len som sa snažil vysvetliť, prečo tí, ktorí v čistote zlyhali skôr príjmu toho, kto tiež zlyhal.

eustacia je prihlásený top eustacia napísal dňa 07/02/2019 03:34 :

jeanledius, rozumiem. Zvyčajne to tak je, pri hocijakom druhu zlyhania.

kava je odhlásený top kava napísal dňa 07/02/2019 06:06 :

Mne ziadne biologicke hodiny netikaju a urcite by som nechcela muza, ktory ma povazuje za staru.
Niektore dvadsiatnicky maju telo i zdravie v horsom stave ako mnohe styridsiatnicky.

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 07/02/2019 06:44 :

kava - ideál na duchovné povolanie, pokiaľ nemáš biologické hodiny.
O tom tele by som radšej nepolemizoval... nemám takú skúsenosť.
Príliš si vzťahuješ na seba to, čo som napísal. Treba pozerať na veci s nadhľadom, sú aj výnimky, do ktorých patríš iste aj Ty. Nejde totiž o to, v akom stave máš telo. Ale Tvoje telo je prispôsobené, aby malo prvý pôrod pred tridsiatkou. Spýtaj sa ktoréhokoľvek pôrodníka. Nič na tom nezmení Tvoje presvedčenie alebo názor. Viem, že je doba postfaktuálna, ale niektoré fakty jednoducho neoklameš nesúhlasom.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 07/02/2019 06:49 :

Kava

A nechcela by si pouvažovať, čo by si chcela?

To čo nechceš už vieš, a napadlo ma, že keby si vedela čo chceš by si sa mohla posunuť v živote

kava je odhlásený top kava napísal dňa 07/02/2019 07:50 :

Jedenasttisicstojedenast, "k veci" ako vzdy,
viem, neboj.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 07/02/2019 08:12 :

Kava

Keď vieš grin to ma teší

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 07/02/2019 11:48 :

Jakubj

Vrátim sa k téme,  presnejšie k nadpisu

Nie je tak problém nájsť, skôr udržať vzťah
Druhá fáza vo vzťahu je problém (keď je konfrontovaný realitou a poznatkami -rozčarovanie s pôvodného očarovania druhým)

everest je odhlásený top everest napísal dňa 10/02/2019 08:34 :

Ahoj Jakub,
skúsime ťa povzbudiť.
Si mladý, sympatický muž a s príjemným pohľadom...viac menej si myslím, že ak by išlo len o to, zbaliť nejakú kočku, tak za jeden víkend je kačka zbalená, ak ťa náhodou nepredbehne ona a nezbalí si ťa, lebo taký je vraj momentálny trend.
"Problém"však nastáva, ak nie si povrchný človek.
Momentálne "hĺbka" je problém, ale v budúcnosti je to nedoceniteľná devíza.

Ja si osobne myslím, že sme v živote mimoriadne nevšímaví a povrchní.
Všímame si často "pozlátko" a nie "zlato".
Veľmi rýchlo ľudí odpisujeme.
Ľudí riešime systémovo a nie ľudsky.

Máme strach zo sklamaní. Kto nemá?
Ja osobne si myslí, že mnohí čo sú tu na Zoznamku, sa boja osobných stretnutí.
Nie je ľahké v dnešnej dobe nájsť človeka so zdravými kresťanskými hodnotami...no nie je to nemožné, lebo Bohu je všetko možné.
No Boh, aby tvoje kroky požehnal, potrebuje tvoju vôľu, tvoje úsilie...
Trpezlivosť ruže prináša!

Veľa šťastiawink

Naposledy upravil everest dňa 2019-02-10 08:39 GMT

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 10/02/2019 09:55 :

Jean,  biologické hodiny u ženy, je veľmi citlivá a bolestivá téma. Na to, či žena nepociťuje biologické hodiny, sa nedá odpovedať nijako ináč iba pokusom o útok, akože nie, nič také nepociťujem. Ale to je len vonkajší prejav, nikto si nenechá stúpať na najcitlivejšie miesta. Nijaká žena po 30 tke si nemôže povedať, že má ešte čas. Čo môžeme my ženy k tomu povedať, nepodarilo sa nadviazať vzťah. Hoc je možné nechať sa oplodniť a naplniť akési materské pudy, ale nie je to správne. Ak nie je muž, nie je ani dieťa, to dá logiku.
Nemôžeme sa utešovať, že neprišiel ten pravý. To my sme možno neboli tie pravé pre mužov. Lebo pravý muž je už ženatý a ak Boh požehnal, už má aj deti. Je možné ešte čo to dobehnúť. Najsť príčinu prečo sa nepodarilo nadviazať  vzťah, odstrániť ju a ešte sa pokúsiť o manželstvo a dieťa. Biologické hodiny však tikajú, never tomu že nie. Len je fakt blbé o tom takto rozprávať.

febronia je prihlásený top febronia napísal dňa 11/02/2019 12:26 :

Anneliese,
nemyslím si, že téma biologické hodiny je pre ženy citlivá a je blbé o tom rozprávať. Sú to biologické hodiny, čo teda znamená, že tak sme boli stvorené. Je to fakt, ktorý musíme prijať. A asi je neobyčajné, keď žena vo veku 25-40 rokov necíti potrebu stať sa matkou. Lebo každá nad tým, v rôznej intenzite, uvažujeme. Napokon, ani to, že sa vydáme, nemusí znamenať, že sa matkami naozaj staneme. Aj muži majú istým spôsobom biologické hodiny. Aj oni prídu do štádia, že cítia potrebu mať dieťa. Z hľadiska veku síce môžu plodiť dlhšie ako my, ženy. Ale nemusí to znamenať, že bez komplikácií. Hoci doba sa zmenila, no stále mi príde nezodpovedné, keď má muž vo vysokom veku dieťa. Ale toto je už iná téma.

Nie je to o stúpaní na citlivé miesto alebo o utešovaní sa, že sme toho pravého nenašli. Je to skôr o prijatí Božej vôle či o vyrovnanosti.

nezabudka1234 je prihlásený top nezabudka1234 napísal dňa 11/02/2019 02:47 :

"A asi je neobyčajné, keď žena vo veku 25-40 rokov necíti potrebu stať sa matkou."
febronia, a kam sa ti stratil vek 18-25 ???

ladybird91 je odhlásený top ladybird91 napísal dňa 13/02/2019 02:04 :

Nereálne očakávania a idealizmus ;-)

Naposledy upravil ladybird91 dňa 2019-02-13 14:04 GMT