Archívy

Reklama

Čo som dostal : Odkáz pre Kaliňáka:

Ja osobne som subjektívny.
Ak chcete, jednou vetou vyjadrite, čo si myslíte.
Pridal lazar44 on 12/03/2018 09:22 AM

Komentáre (80)

lazar44 je odhlásený top lazar44 napísal dňa 12/03/2018 09:44 AM :

Si odpad našej spoločnosti, a bol by som rád, ak by si bol posledný.
huhcrysmile

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 12/03/2018 10:13 AM :

Modlitba za Kalinaka
...

Naposledy upravil dolores dňa 2018-03-12 22:18 GMT

francis je prihlásený top francis napísal dňa 12/03/2018 10:40 AM :

Nič netrvá večne.

freemind je odhlásený top freemind napísal dňa 12/03/2018 10:56 AM :

francis - ani láska k jednej slečne ;-))))

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 12/03/2018 02:03 PM :

lesanka333 - kto nám bude vládnuť, je otázka na nás, voličov... záleží, ako vyberieme. Ja Nicholsonovú, Sulíka, Matoviča voliť nebudem.
Každá z nasledujúcich vlád už bude vedieť, že verejný tlak neustojí.

civavka je odhlásený top civavka napísal dňa 12/03/2018 02:04 PM :

súhlasím s Lesankou.
to, že Kaliňák odstúpil je mi tiež ľúto. myslím, že je tam kopec iných ľudí, aj z kruhov, ktorí bojujú aj voči nemu, z ktorých nemám dobrý pocit...tiež mám obavu, čo za "osobnosti" budú vo vláde..

scorny je prihlásený top scorny napísal dňa 12/03/2018 02:35 PM :

nesuhlasim s nazorom ponechat Kalinaka nadalej ministrom len preto ,ze sa o nom pekne vyjadruju poziarnici a policajti alebo len preto aby sa nedostali k moci ludia ako Matovic,Kollar  a Sulik /ja nie som ich volic,nebol som a pravdepodbne ani nikdy nebudem/ lebo ich kauzicky v porovnani s nim su nic. Kalinak riadi a kryje celu tuto DPH vratky
mafiu, ktora dosial narobila statu skody za 2,5 miliardy.yza ktoru mi doplacame zvysovanim dani to su verejne zname veci. staci si to len vyhladat a to este mnoho nevieme.pravda tazko mu to niekto dokaze.Smer maju pod palcom sudy a prokuraturu.proste v tomto state nemozne.takyto clovek by proste nemal byt ministrom.a pravdepodobne ani jeho demisia tu nic nezmeni.vsetko pojde postarom kym sa nestrati ich vplyv uplne...

civavka je odhlásený top civavka napísal dňa 12/03/2018 02:50 PM :

mne ide aj o princíp.. nevravím, že zmena nie je potrebná...a že to čo sa deje je správne..
ale keď zlodej kričí chyťte zlodeja...prečo by mali priestor dostať takí ľudia,..
a po druhé prekrúcanie faktov niektorým obviňujúcim politikom ide jedna radosť..

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 12/03/2018 02:54 PM :

Veď to KDH censor
Hovoriace o rodine ale pre koryto aj dúhový sas sú dobrí

Bude hovoriť o morálke ale iba hovoriť ,zato nemorálne konať už je neuskutočniteľné (ukážka figeľ byť, ďalší pred sanitkou atď....)

##
Katolíci kričia a naňajú spravodlivosť a taký a nechávajú špinavom aby si kresťanstvo ohaňali a kresťanstvo špinili.

Divní to kričajúci a domáhajúci "spravodlivosti"

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-12 15:03 GMT

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 12/03/2018 04:16 PM :

Nestaci veru. Som hrda na verejnost, ktora sa zobudila z apatiethumbs up

secession je odhlásený top secession napísal dňa 12/03/2018 04:43 PM :

Sleduj tok peňazí, všetko ostatné je len propaganda. Ak sa pozrieme, kto to celé financuje, tak aj poslednému debilovi s IQ hamburgera je jasné, že pán Soroš je v tom namočený až po uši a tomu o to, aby sme sa mali lepšie, určite nejde.  Ak Kaliňákov odchod nestačí, tak je jasné, že o jeho odstúpenie vôbec nešlo. Tí, čo sa teraz tlačia k moci, však budú musieť pánovi Sorošovi splatiť svoj dlh a potom sa ľudom hlava zatočí o čo vlastne išlo a akí boli sprostí, keď sa znovu nechali oklamať.

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 12/03/2018 04:44 PM :

A kto podla teba organizoval neznu revoluciu?

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 12/03/2018 04:48 PM :

Ficovym konspiraciam o Sorosovi sa kazdy rozumny slovak uz len smeje a ti nerozumni to zeru a sedia doma a kritizuju tych, co sa stavaju za slusne Slovensko.

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 12/03/2018 04:53 PM :

Dolores ze "slušné Slovensko"

To si ma pobavila laugh

Hoc pri tebe sa nečudujem s pojitosti "slušnosť " obzrejmovať ani radšej nebudem....

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-12 16:59 GMT

peter3 je odhlásený top peter3 napísal dňa 12/03/2018 04:55 PM :

Lesaanka333 - Super, som rád že aspoň zopár ľudí sa nenechalo zblbnúť mediálnym vymývaním mozgov čo sa teraz deje: Chcem len povedať že plne s tebou súhlasím.
Ja politiku moc neriešim, len sporadicky niečo pustím ale objektívne musím povedať že mi je zle do čoho to vyústilo, kde kliknem, len články o tom kto ma odstúpiť, kto na koho hádže špinu ako sa smer topí a neviem čo ešte, priamo ma to štve, prečo? no lebo z vraždy sa trazu stal biznis a šanca nabaliť sa na tom, či už média alebo niek. poslanci čo v tom vidia príležitosť utopiť iných a nabaliť sa na tom.

jeanledius , no nefandil by som si tak, možno ty ich voliť nebudeš, ja tiež nie, ale si všimni koho si zvolili za prezidenta... tam nebude na výber a ocitneme sa v situácii aby sme si len zvolili to menšie zlo.. Takže už si len vybrať kto sa ti prieči menej... Takže zasa by som volil len smer, nehovorím že sú dokonalý ale z tej bandy všivavej sa mi zdajú najlepší a aspoň nerobia zbytočné boje a vojny ako napr. Matovič a spol..

čo sa týka ale odstúpenia Kaliňáka, ten už mal odstúpiť pri iných kauzách, nie teraz, teraz je to v podstate kvôli ničomu.. Ale možno sa mu to len pomalšie vrátilo..

Inak teraz mám pocit že tých dvoch novinárov dali zavraždiť úmyselne, aby rozpútali to čo sa teraz deje, si zapnem čokoľvek, všade je len politika, Už ani vraždu neriešia, len aby sa tam natisli k moci.

Len aby sa  z toho nestal šport, pred voľbami si najmú nejakých mafošov, a vždy si dajú takýmto spôsobom zdiskreditovať konkurenciu, jednoduchú a lacnejšie ako platiť reklamu.. A ešte to potom tým mafošom vyplatia cez dotácie takže to budú mať zadara, zaplatíme to my. Aké jednoduché wink = Slovenská politika...

peter3 je odhlásený top peter3 napísal dňa 12/03/2018 05:03 PM :

Inak teraz som si prečítal aj príspevok geronnima  a secession a som rád že je viac takýchto ľudí čo vidia o čo ide a nenechajú sa zbalamutiť "davom"..

Normálne mám lepšiu náladu že nie všetci slováci majú také IQ aby sa nenechali oblbnúť, už len sa modliť za tých čo tam chodia protestovať a myslia si ako dobre robia smile

filipneri je odhlásený top filipneri napísal dňa 12/03/2018 05:05 PM :

Odkaz pre vsetkych antisemitskych, Putina milujucich, konspiracne teorie milujucich, hlupych kotlebo-fasistov: Prehrate. Prehrate tak, ako ste doteraz v dejinach prehrali zakazdym. Sloboda a pravda nakoniec zvitazi.

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 12/03/2018 05:06 PM :

Vdaka Filipnerithumbs upthumbs upthumbs up

(uz som sa bala, ze su tu sami cerveni)

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 12/03/2018 05:31 PM :

Peter3

thumbs up

Aj som rád že sú ľudia i ľudia s rozumom a nie iba emocionálnou empatiou s blbnutým davom

filipneri je odhlásený top filipneri napísal dňa 12/03/2018 05:32 PM :

Geronimo,
Co to tu splietas? Staci si precitat tvoj predchadzajuci prispevok a kazdemu je jasne ze kopes za SMERacku bandu. Ze si milovnikom silneho statu. Ze mas radsej tychto zlodejov co su pri moci, ako beznych ludi, ktori bojuju o slobodu. Preto sa prosimta nestrapnuj tym ze nam tu budes hrat svoje divadlo o tom, ze nemas rad Kotlebu, ze nemas rad Putina alebo Fica. Taki ako ty splnaju presne do bodky profil, ktory som opisal v predchadzajucom prispevku.

filipneri je odhlásený top filipneri napísal dňa 12/03/2018 05:54 PM :

Geronnimko smile si na smiech.
Dehonestujes demonstracie ludi proti zlodejskej vlade, kydas na sucasnu opoziciu...
Preco jednoducho nepriznas ze je ti sympaticky Putinov rezim, ze fandis kotlebovi a ze "nemusis" zidov? Ved rovno sem do diskusie napis svoj nazor na Kotlebu, na Putina, na Fica...alebo hanbis sa to sem napisat?
Radsej sa budes krutit a vykrucat ako cerv pod topankou?
Clovece...si tak neskutocne falosny..

rudy24 je odhlásený top rudy24 napísal dňa 12/03/2018 06:14 PM :

Vie mi niekto vysvetliť zmysel tejto diskusie? Všetko, čo sa v tejto veci zatiaľ stalo, by sa dalo zhrnúť takto: zlo vyprodukovalo ďalšie zlo. Aby ma niekto nepochopil zle, nie som za pasivitu, ide mi o vnútorný postoj ľudí. Je naozaj nevyhnutné ešte aj na tomto mieste vzájomne sa provokovať a urážať? Komu alebo čomu to pomôže?

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 12/03/2018 06:14 PM :

Stn

Tak sa venuje "žene" fiktívnej a lebo si čítaj filipínsku zoznamku a budeš to mať bez žalúdočných problémov laugh

A mimochodom ako dopadli tie dve svadby čo si minuli rok po blogoch spomínal?




Áno každý podľa vôle Božej pre Boha prestúpi a bude účtovať a zodpovedať

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-12 18:36 GMT

civavka je odhlásený top civavka napísal dňa 12/03/2018 06:30 PM :

stn myslím, že je úplne jedno, či sú tvoje postoje správne, keď sa vyjadruješ, tak ako sa vyjadruješ.

filipneri je odhlásený top filipneri napísal dňa 12/03/2018 06:46 PM :

geronimo - aku otazku?
Ze "súvislosti medzi Putinom, Kotlebom, antisemitizmom a obsahom blogu"?

To je velmi jednoduche.
Drviva vacsina hlupakov (vratane teba) splna zakladnu charakteristiku: miluju Putina, miluju Kotlebu, nemaju radi zidov, nemaju radi Ameriku, nenavidia slobodu, miluju pevne, ocelove zovretie silneho statu, atd.

No a teraz ty pod s farbou von. Co hovoris na Kotlebu, na Putina, na Fica?

Tak pekne odpovedz a nekrut sa ako cerv.

Naposledy upravil filipneri dňa 2018-03-12 18:47 GMT

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 12/03/2018 07:26 PM :

Vážne vám ide o Slovenko?

tak konečne majte skutočnú ODVAHU skutočne milovať! Mať odvahu niesť zodpovednosť a mať rodinu

Nič viac ako zravá kresťanská rodina - Slovenku nepomôže


(samozrejme nie v "kresťanskom" spôsobe -kdh)

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-12 19:33 GMT

whitetiger je odhlásený top whitetiger napísal dňa 12/03/2018 07:30 PM :

k otázke -
Kaliňák už mal dávno odstúpiť,
má na krku viac kaúz,
stačí si pospomínať na nedávnu minulosť,
tým že ho Fico zastával sa stával spoluvinníkom.

k organizovaniu demonštrácií -
bol som už na nejednej, a uisťujem vás,
že ma nikdo neplatí, (žiadna strana, soros, ilumináti, sionisti, bolševici, putin, číňania, či lgbt lobby)
prosto mi vadí nespravodlivosť
a chcem urobiť niečo pre tento štát,
pre to, aby bolo Slovensko slušnejšie.

Keď v tomto štáte 50% ľudí neverí polícii,
60% súdom,
mladí ľudia odchádzajú a už sa nechcú vrátiť,
tak bolo len otázkou času,
kedy ľudia začnú protestovať proti stranám ktoré tu vládnu a stav nezlepšujú ale len zabetónovávajú.
Fico tu už vládne dosť dlho na to,
aby zlepšil túto krajinu, dostal príležitosť,
ale nestalo sa tak,
(čo sme aj mohli čakať od človeka, čo si nevšimol nežnú revolúciu?..)
jednoducho pohár trpezlivosti pretiekol,
je na čase aby odišiel.
Kto tu bude vládnuť po ňom, o tom rozhodnú hlasy voličov.

limbo je odhlásený top limbo napísal dňa 12/03/2018 07:39 PM :

naozaj veľmi dobrý nápad...politika na zoznamku dry

Naposledy upravil limbo dňa 2018-03-12 19:41 GMT

gilgames je odhlásený top gilgames napísal dňa 12/03/2018 07:43 PM :

Toto nebude priamo ku teme blogu, ale ku sposobu, akym bola tema viacerymi diskutujucimi uchopena. Sv. Ambroz vo svojich komentaroch ku zalmom napisal: „Pre vsetko existuje vhodny cas: cas pre mlcanie a cas pre hovorenie. Musis mlcat, ked nemas disponovaneho ucastnika rozhovoru; musis hovorit, ked ti Pan poskytne mudru rec, tak, ze tvoj prihovor bude ucinny v srdci tvojich posluchacov."

Okrem toho, nepamatam sa, ze by som sa niekedy stretol so situaciou, ze v politicky podfarbenych debatach jedna strana presvedcila o pravdivosti svojich argumentov druhu. Sance su tak mizerne, ze tototu je viac o rozduchavani vasni nez o diskusii (ktora, btw, vzhladom na obsah, na tento web zrejme nepatri). Keby ste poniektori boli radsej taki horlivi apologeti Evanjelia a nie vasich oblubenych politikov, ti za to vobec nestoja.

rromann je prihlásený top rromann napísal dňa 12/03/2018 07:58 PM :

"Kto tu bude vládnuť po ňom, o tom rozhodnú hlasy voličov."
pred dvoma rokmi hlasy rozhodli, dalsie volby budu v roku 2020.

causalnexus je odhlásený top causalnexus napísal dňa 12/03/2018 08:00 PM :

whitetiger

Si naivná slepá ovca, ktorá dokáže tak maximálne pomenovať súčasný stav, no nevidí skutočné príčiny tohto stavu a už vôbec nerieši, čo bude zajtra.

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 12/03/2018 08:08 PM :

whitetiger thumbs up
a filipnerithumbs up


konspiratori, no comment

rromann je prihlásený top rromann napísal dňa 12/03/2018 08:11 PM :

dolores, jediny konšpirator si tu ty. Ešte si tu na to všetci pamätame smile

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 12/03/2018 08:14 PM :

co mas na mysli, rroman? ZE GILGAMES = LOVEIN uz vsetci vedia, ze je to FAKT vsak nedavno to G/L napisal verejne pod mojim profilom...o tom uz snad nikto nepochybuje

https://www.tyzden.sk/podlampou/46778/pod-lampou-o-vrazde-prokuratorovi-spirkovi-a-namestiach/

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 12/03/2018 08:21 PM :

Lesanka s konspiraciou o sorosovi mozes strasit nejake babky na dedine, tie prostejsie tomu mozno este uveria, tie mudrejsie pouziju rozum...

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 12/03/2018 08:28 PM :

Dolores

Ale keď niekomu rozum chýba čo použije? laugh
(a iba sa domieva, že "rozum má"wink


Ale aj keď nechýba boji sa myslieť (ako Heri Ford povesal) myslenie je pre nohých najťažia vec, prave preto tak veľa ľudí nemyslí

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-12 20:37 GMT

rromann je prihlásený top rromann napísal dňa 12/03/2018 08:29 PM :

"dolores napísal dňa 12/03/2018 09:14 :
co mas na mysli, rroman? ZE GILGAMES = LOVEIN uz vsetci vedia, ze je to FAKT vsak nedavno to G/L napisal verejne pod mojim profilom...o tom uz snad nikto nepochybuje "
GILGAMES, TO JE PRAVDA?

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 12/03/2018 08:31 PM :

Dolores
Každého pokladala za gilgamesa a upodozrievala laugh

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 12/03/2018 08:37 PM :

lesanka, geronmimo, ludia s nazormi ako vy sposobuju, ze nas maju za "sprosty narod"
Nastastie je aj dost vzdelanych ludi, ktori nemaju zalepene oci...a veria PRAVDE, nie bludom. Vdaka Bohu za kazdeho, kto prisiel v piatok na namestie, vy ste nadej tejto krajiny.

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 12/03/2018 08:40 PM :

Dolores

Ako Jan Werich povedal

Je veľa vzdelaných hlupákov

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-12 20:41 GMT

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 12/03/2018 08:40 PM :

11111, si do mna zalubeny, ked furt rypes?

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 12/03/2018 08:47 PM :

Dolores
Nie nie som wink

Nebuď taká naivná

Na čo ty ešte neprídeš laugh laugh
Aspoň, že sranda, keď už nič múdre od teba tu nedostaneme

Ale ak maš pochynosti a to odignorovanie spravy, tak hádam toto ti dôjde

Či si ozaj aspoň trochu poriadku? Alebo ti straší ozaj vo veži?

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-12 21:04 GMT

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 12/03/2018 09:04 PM :

misomiso, omyl grin

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 12/03/2018 09:07 PM :

Ono je jednoduché hľadať stále nejakých vonkajších nepriateľov a živiť v sebe pocit ukrivdenonosti... to je nám Slovákom vlastné už od národného obrodenia.
Ale vziať zodpovednosť do vlastných rúk a priznať si, že sme ako voliči a občania zlyhali (už od 1989) a stále volíme gaunerov, je ťažšie. Vždy je ľahké zvaliť zodpovednosť na niekoho druhého (Soroš, média, Fico, Kaliňák, Dzurinda, Mečiar). Skôr by bolo lepšie pozrieť sa, ako vlastne žijeme, akým sme príkladom pre ostatných. To sa týka úplatkov, všimného, vybavovania po známosti, zháňanie vecí z práce, "optimalizácia" daní...
Mám rád túto krajinua zmena musí prísť v myslení ľudí. Lebo argument, že síce kradnú, ale nepodpíšu ID, že podvádzajú, ale sú proti migrantom, že sú rasisti, ale hovoria to ako to je... čo z toho je zlúčiteľné s kresťanskou vierou?
Zlo treba odmietnuť v jeho podstate, nie len neustále voliť menšie zlo. Myslím, že je nás na Slovensku dosť so správnymi názormi, ale nedokážeme sa dohodnúť, lebo každý má nejakého svojho "spasiteľa", ktorý sľúbil najviac. Je dobré pozerať na činy, očistené od nánosov hnoja kydaného politikmi navzájom na seba.
A v tomto u mňa táto vláda prehráva. Aj predchádzajúca. Aj tá predtým. Prehráva u mňa aj justícia...
A evidentne som asi platený Sorošom (škoda, že som si to ešte nevšimnol). Zásadné "objavy" typu - tá a tá mimovládka je platená z nejakých fondov - ma vôbec netrápi. Aj ja pracujem v občianskom združení ako dobrovoľník, ktoré je platené z rôznych fondov a dotácii. Je to úplne normálne, pokiaľ chcú fungovať a chcú byť nezávislé od štátu. Vôbec to nemusí znamenať plnenie rôznych "objednávok".
Škoda, že väčšina "alternatívnych" medií, ukazujúcich nám "pravdu" je platených z Ruska, z peňazí ukradnutých obyčajným najchudobnejším Rusom.
Ja som zástanca "padni komu padni". také isté protesty, ako sú teraz by som podporil, ak by sa dostala opozícia k moci a ja by som s jej politikou nesúhlasil.

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 12/03/2018 09:12 PM :

Jeanledius

Tvariť sa akože zodpovedne a važne beriem veci, nie je ešte skutone byť zodpovedný

A to veru málo ľudí dokáže byť skutočne zodpovedný a vedieť i zodpovedne sám zvladnuť/poniesť následky

a nehrať len na internete divadlo aký je on/ona zodpovený/ná

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-12 21:18 GMT

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 12/03/2018 09:19 PM :

no Gilgames priznaj Rromanovi ako si- Gilgames - odpisal z konta Lovein na spravu poslanu Gilgamesovi

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 12/03/2018 09:21 PM :

Lesanka333 - k tej Slovenskej debatnej asociácii - moja stredná škola - Cirkevné gymnázium zriadené biskupským úradom - je jej členom. Myslíš, že katolícki biskupi sú platení Sorošom??? Nie sú to skôr luteránski biskupi, kto v zahraničí sobáši páry rovnakého pohlavia a súhlasí z rôznymi zvrhlosťami?
To, že je niekto financovaný z Nadácie otvorenej spoločnosti alebo ňou založený vôbec nič neznamená.
A kto bráni štátu, alebo Tebe konkrétne založiť debatnú asociáciu nezávislú od "tej Sorošovej"? Mne to skôr pripadá, že si nevidíte ďalej od nosa a všetko neznáme je pre vás podozrivé a automaticky zlé.
Som zvedavý, či sa pripájaš na internet cez Windows, či používaš Microsoft Office (výrobca je Microsoft, ktorého vlastník, Bill Gates ako najbohatší človek na zemi podporuje potraty po celom svete). Som zvedavý, či takto zásadovo postupuješ v každom podozrivom a dokázanom prípade (môžeš si vyhľadať, čo všetko podporuje Nadácia Billa  Melindy Gatesových - oni dali dokázateľne na neziskovky najväčší príspevok, aký kedy bol, viac ako Soroš).

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 12/03/2018 09:25 PM :

11111 - a ponaučenie z Tvojho šplechu?  To má byť spochybnenie? OK, spochybňujte čokoľvek (dúfam, že na noc si dávaš pampersku, veď ktovie, či vôbec dôveruješ svojim zvieračom).
Veriť mi nemusíš, nepoznáš ma. Ale zároveň to automatické spochybnenie, hoci ma nepoznáš, niečo o Tebe hovorí (taká stará ľudová múdrosť - podľa seba súdim Teba). Dúfam, že to tak nie je a ja sa mýlim a Ty si zodpovedný občan, ktorý má nejaké ideály (a kontroluje politikov, ako krásne povedal Kryl) wink

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 12/03/2018 09:27 PM :

STN32 - zišlo by sa cenzora... TROLL alert, falošný profil.

katuska111 je odhlásený top katuska111 napísal dňa 12/03/2018 09:34 PM :

Ahojtegrin
Fuhaaaa,tak ako vidim,niekto,kto ma udalosti posledných tyzdnov na SK na svedomi,sa uz moze tesit,lebo minimalne na zoznammko.sk uz dosiahol co potrboval.Nahuckat ludi proti sebe a oni uz urobia co bude potrebovat a bude si medlit ruky,ako dobre to naplanoval....
stn32
Poprosila by som ta,aby si tvoj posledny komentar vymazal sam a ak nie dufam ze to urobi lazar.
Tvoja retorika je po uroven kohoklvek. Sa trosku kontroluj prosim.

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 12/03/2018 09:36 PM :

Lesanka333 - pre upresnenie -ako prvé o práci a motíve informovali aktuality.sk. Nešír bludy.
A poprosím o zoznam neziskových organizácií dotovaných vládou alebo s "čistých" zdrojov", ktoré sa venujú tej istej problematike ako Via Iuris alebo Transparency International. Či je vôbec nejaká alternatíva voči nim, alebo sme zase "neschopní" vytvoriť niečo vlastné.

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 12/03/2018 09:40 PM :

Jeanledius

Ak si sa v tom našiel, poriadku tvoja vec keď nevieš poriadne čítať

Vysvetlovat nebudem

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 12/03/2018 09:42 PM :

Cau katuska111 smile

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 12/03/2018 09:45 PM :

11111 - reagoval si na mňa. A že to vysvetľovať nechceš, plne chápem, Jednoduchšie je mlčať, ako priznať chybu.

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 12/03/2018 09:53 PM :

Jeanledius

Osobne mi je jedno  ako čítaš a čo si napišeš a ako to okomentuješ
Či si pochopil či nie

lllll je odhlásený top lllll napísal dňa 12/03/2018 09:55 PM :

mozno kazdy tyzden sa stanu na slovensku ohavnejsie zlociny ako je ukladna vrazda tych dvoch nestastnikov.  ale prakticky nikoho okrem priamo zainteresovanych to nezaujima. tu je vidiet moc medii a ako je mozne ze na ukrajine vznikla obcianska vojna ktora dala priechod najtemnejsiemu zlu v ludskej dusi. ocividne by to nebol problem ani u nas... vsetka pricina je najma v obycajnych ludoch. je takpovediac jedno kto je v nasej vlade. lebo drviva vascina ludi, hore ci dole, nedokaze potlacit svoje ego. kto dokaze odolat napr rodinkarstvu, sprenevere, potlacit nutkanie na pomstu, urazku, kto dokaze respektovat ineho tvora okrem seba? velmi, velmi, velmi malo ludi. tak malo ze v nasich generaciach je nejaka radikalna zmena myslenia a hlavne konania vylucena.
prakticky nikto zo slovenskych kulturnych, ekonomickych, politickych elit nie je natolko cestny a mudry clovek aby dokazal nieco pozitivne do spolocnosti priniest. takze urazat fanklub inej strany je uplne zbytocne a najma ludia ktori deklaruju nejake teoreticke krestanske hodnoty by si to mohli odpustit... nic sa aj tak radikalne nezmeni. ale pad vlady a potrestanie niekolko mocnejsich ludi prinesie aspon trocha strachu medzi tymi arogantnymi hlupakmi, ktori to tu trocha "riadia" takze ja fandim padu vlady. treba predcasne volby. to je pre obycajnych ludi v nasich koncinach vzdy prospesne ...

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 12/03/2018 10:00 PM :

11111 - myslel som, že diskutujeme. Škoda, že som sa mýlil wink a ospravedlňujem sa za reakciu na monológ wink

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 12/03/2018 10:02 PM :

lllll - "prakticky nikto zo slovenskych kulturnych, ekonomickych, politickych elit nie je natolko cestny a mudry clovek aby dokazal nieco pozitivne do spolocnosti priniest."

Ja takých ľudí poznám. Že ty nie, neznamená, že nie sú. To, čo si napísal, je urážkou slušných "elít".

katuska111 je odhlásený top katuska111 napísal dňa 12/03/2018 10:02 PM :

Ahoj11111smile

lllll,
bude to,co pride po novych volbach tym obycajnym ludom skutocne prospesne?
Ja som nikdy k Robertovym oveckam nepatrila a ni nebudem,ale tento hubuk co sa teraz robi,je podla môjho skromneho nazoru uplne zbytony. Ba dokonca si myslim,ze vdaka tomu kriku sa odputava pozornost od iných dolezitejsich veci....

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 12/03/2018 10:09 PM :

Katuska111

To sedí s mojou úvahou tvoja úvaha o prekrývaní, len ešte nedošiel čo asi (presnejšie)

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-12 22:10 GMT

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 12/03/2018 10:33 PM :

lesanka333 - aj Ty čítaj pozorne smile
("Lesanka333 - pre upresnenie -ako prvé o práci a motíve informovali aktuality.sk. Nešír bludy."wink

Nepísal som, že zverejnili informáciu o jeho smrti ako prvé aktuality.sk.

V tom článku bolo pôvodne informované len o jeho smrti, o motíve vraždy sa začalo písať až na druhý deň. ten článok priebežne aktualizovali, dopĺňali do neho informácie, je to v článku aj napísané. V pondelok tam tieto informácie neboli. V ten deň som sledoval médiá od rána, ako mám vo zvyku, takže to viem. V pondelok o talianskej stope ešte nikto nič nepísal, Kočnera dopísali do článku v priebehu dňa. Pre mňa je skôr zaujímavé, prečo sa nevenovali pôvodnej stope, na ktorú upozornili - prečo bol vraj Bárdy v pondelok večer u Fica a prečo úplne zamietli Kočnerov motív (aj ústami generálneho prokurátora). V tom vidím obrovskú nekonzistentnosť "pripravenej" akcie, lebo na ďalší deň sa zrazu objavila talianska stopa, účelovo vytiahnutá na povalenie najhoršej vlády, aká po Mečiarovi na Slovensku bola (a ja som rád, lebo bezpečnostné prúsery tejto vlády - Trošková ťukajúca do mobilu pri obede z Merkelovou, čo je diplomatické faux pas, šef bezpečnosti Jasaň obchodujúci z mafiánmi, Chudík kupujúci elektrárne od mafiánov). Sledoval som to takmer nonstop, okrem tých pár hodín, čo som spal.
Nasledujúce články už vznikali v spoluprácii novinárov z viacerých médii, preto ich ani SME, DennikN, HN ani ďalšie médiá nespoplatňovali - nemohli si totiž dovoliť spoplatniť spoločnú prácu (keďže napríklad Aktuality.sk nie sú spoplatnené).
Vidieť konšpiráciu v stále sa meniacich názoroch novinárov (keďže reagovali podľa toho, kto zrecykloval ďalší prúser) mi pripadá dosť odvážne, keďže ani sami nevedeli, čo si majú myslieť.

Keď sa na to človek pozrie spätne a vidí už len upravené články s aktuálnymi informáciami, tak v tom vidí konšpiráciu a dal by ruku do ohňa za to, že ho obetovali vlastní. Keď to človek sleduje online, kde, čo, ako pribúda, čo sa zverejňuje a prepisuje, tak som videl ten chaos medzi novinármi, ktorí vlastne ani netušili, čo sa deje. Nedá sa povedať, že by situáciu zneužili - oni ju využili k vykonaniu spravodlivosti. Kto z vás kritizoval Fica za výroky o zlepenci a za povalenie Radičovej vlády? Nech bola, aká bola, bola to regulérne zvolená vláda zložená s veľkými kompromismi.
Naproti tomu Fico svoju poslednú vládu postavil na podvode Bugára a Procházku, ktorí verejne prezentovali, že s Ficom do vlády nepôjdu. Tá vláda, založená na klamstve, si nezaslúžila vydržať 4 roky. Toto bol naozajstný zlepenec (SMER-liberálni komunisti, SNS-"konzervatívni národovci", MOST-konzervatívni liberáli, SIEŤ-akože kresťanská liberálna pravica). Táto vláda "národného porozumenia" nemohla fungovať na inom základe, ako na peniazoch. Strašne mi tým názvom pripomína Gottwaldovu Narodní frontu.

chose20 je odhlásený top chose20 napísal dňa 12/03/2018 10:37 PM :

gringrin

Naposledy upravil chose20 dňa 2018-03-13 13:17 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 12/03/2018 10:43 PM :

Jeanledius: Dennik N o tom motive a talianskej mafii skuocne informoval uz v podnelok poobede hned v ten den, ako to vyslo najavo.
Ved si este raz pozri ten datum a cas clanku. je tam kompletny rozhovor s Nicholsonom.
Dennik N a Tom Nicholson

Naposledy upravil lesanka333 dňa 2018-03-12 22:44 GMT

lesanka333 je odhlásený top lesanka333 napísal dňa 12/03/2018 10:55 PM :

Jeanl, ved to sa mi na tom celom zda divne, ze aky bol Dennik N rychly. Ja som videla aj video rozhovor s Petrom Bardym sefredaktorom aktuality.sk a na nom bolo vidiet, ze je z toho vsetkeho este stale v soku. Ked niekto blizky zomrie, tak clovek je z toho v soku a vacsinou ani nie je schopny vobec nic robit,ludia vacsinou iba chaoticky dezorganizovane pobiehaju alebo sa nervovo zrutia. Preto mi je to divne, ako rychlo zareagovali v Denniku N a este v ten den mali hned hotovy aj clanok s teoriou o Jankovej smrti a motivoch vrazdy. Ale takto sa vysetrovanie nerobi, ze niekto dopredu urci vraha a trva na tom bez toho, aby sa to vobec vysetrilo.... Nevieme, kto je vrah. Ale je to cele dost divne a to, co si o tom myslim, tu ani nemozem napisat.

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 12/03/2018 10:55 PM :

chose20 - presne viem, o čom vravíš. Keď mi vykradli dielňu, tak ma presvedčili, aby sme ani nerobil zápisnicu, zostala mi dielňa posypaná práškom na otlačky a škoda niekoľko tisíc €. Takto sa zlepšovali policajné štatistiky. Bratovi vykradli stavbu domu 4 krát a nikdy sa nič nevyšetrilo. Len predvolávali na výsluchy, keď sa potreboval venovať rodine. Doslova buzerácia. Pred dvomi týždňami som upozornil na hľadaného človeka, na jeho stále aktívny profil na FB. Nedali si žiadnu námahu, dotyčný má stále živý profil a nikto ho nezaistil. Mám pokračovať?
Kaliňák zdvihol status policajtov, spravil z nich nedotknuteľných, to áno. Presne podľa hesla "Pomáhať a chrániť", ale len "našich" ľudí.
Zaujímavé je, že keď rozdával hasičské autá, v našej dedine dostal drevorezbu, ktorá sa mu veľmi páčila.. tak mu dali vyrobiť ešte druhú a dal nám ďalšie hasičské auto, hoci ho obec nepotrebovala. Keď sa u nás žiadalo o dotáciu na telocvičňu, dostali sme granty, akurát firmu sme si nevybrali. Tú vybral niekto iný, doteraznie je telocvičňa skolaudovaná (hoci ju Fico pred dvomi rokmi slávnostne otváral), bola dvakrát tak predražená (otec je obecný poslanec, takže mám informácie z prvej ruky) a doteraz nie je ani dorobená. O dve obce bližšie k BA, kde majú telocvičňu v katastrofálnom havarijnom stave, žiadajú o dotáciu na telocvičňu o niekoľko rokov dlhšie, ako naša obec. Keďže starosta nie je orientovaný správnym SMERom, obec dostala veľké kulové. A vlastné financie a investície už dva roky blokujú obecní poslanci za SMER, ktorí odsúhlasili protizákonný rozpočet, aby starostu dostali do basy. Samozrejme, ten ho nepodpíše, tak obec, hoci financie má, funguje v provizóriu.

Takto je riadený tento štát. Ako polícia, tak hasiči, tak zdravotníctvo, tak školstvo...
A slušných ľudí k riadeniu nepustia, lebo by im hrozila basa.

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 12/03/2018 11:05 PM :

lesanka333 - ja tiež neviem, kto je vrah. Neverím, že Taliani. Neriskovali by to, boli tu zašití, hoci sa o nich trocha písalo, všetko prešlo.
Mne je skôr záhadou Bránik, ten pustil do sveta jednu informáciu pre české médiá a potom sa stiahol. Vtedy Dag Daniš, aj Peter Bárdy zareagovali veľmi zbrklo na FB, kde ostro popreli akékoľvek spojenie Bránika s Kuciakom, hoci o tom nemuseli vedieť. Tá reakcia bola chorá. Nájdeš na Bránikovom blogu, ak budeš chcieť.

To, že mali v DennikN rozhovor rýchlo zbúchaný, sa nedivím. Rozhovory sa už robia online a Nicholson vie obstojne slovensky na to, aby mu autocorrect poopravoval pravopisné chyby. Samozrejme sa formulácie upravujú aj v redakcii (okrem citátov kpt. Danka wink ).
Nicholson s DennikN  a Tódovou spolupracoval dlhodobo, takže mali najrýchlejšiu možnosť ho kontaktovať... a okrem toho aj Kuciakova práca bola recyklátom starších článkov od iných novinárov. Samozrejme z neho spravili hrdinu... lebo potrebovali symbol. To im nevyčítam, asi by som spravil to isté, lebo pokračujú len v tom, čo robil Kuciak.

chose20 je odhlásený top chose20 napísal dňa 13/03/2018 03:11 AM :

grin

Naposledy upravil chose20 dňa 2018-03-13 18:13 GMT

chose20 je odhlásený top chose20 napísal dňa 13/03/2018 06:32 AM :

grin

Naposledy upravil chose20 dňa 2018-03-13 13:16 GMT

jeanledius je odhlásený top jeanledius napísal dňa 13/03/2018 07:04 AM :

chose20 - nechápem, prečo splietaš o Galkovi. jednoducho ho nevoľ a voľ takého človeka, akého tam chceš mať. Bojuj zaňho, rob mu kampaň, presviedčaj ľudí.
Ty máš nájdeného svojho nepriateľa a si tým veľmi obmedzený. Ja viem, že je jednoduchšie hodiť svoju zodpovednosť na politikov, ale to nie je kresťanské wink
Boh sa Ťa na večnosti nebude pýtať, prečo Galko odpočúval novinárov, ale prečo si nebojoval za to, aby tam bol poctivý človek.
Ináč Galko osobne novinárov neodpočúval, odpočúvali ich práve tí policajti, ktorí si teraz chvália Kaliňáka. Za Galka bolo všetko podložené súdnymi príkazmi, preto neviem, čo by si chcel vyšetrovať (jedine napadnúť rozhodnutie súdu, čo je problematické). Za Kaliňáka sa odpočúva ešte viac, len je to v utajenejšom režime. Teraz sa policajti majú dobre, lebo ich nikto nekontroluje. A tak aj fungujú... keď začali bez môjho oznámenia trestné stíhanie za krádež môjho bicykla (ukradol mi ho narkoman, ja som ho získal späť a nechcel som to riešiť ďalej - bol to závislý chudák). Neviem, odkiaľ sa to dozvedeli, vypočúvali ma dvakrát, čiastočne sa mi kvôli tým vypočúvačkám rozpadol vzťah (čo je asi dobre), policajti sa mi pri odmietnutí výpovede vyhrážali pokutou až väzením(!!!) a nakoniec aj tak nič nevyšetrili. Po pol roku za mnou prišli dvaja v civile, dal som im informácie a kontakty o obchodníkoch s drogami a tí somári odo mňa chceli, aby som si šiel sám kúpiť nejaké drogy, aby som ich usvedčil. Samozrejme by ma potom zbalili...
Ktorej inšpekcii by sa toto páčilo?

lovein je odhlásený top lovein napísal dňa 13/03/2018 07:08 AM :

gilgames napísal dňa 12/03/2018 08:43

nepamatam sa, ze by som sa niekedy stretol so situaciou, ze v politicky podfarbenych debatach jedna strana presvedcila o pravdivosti svojich argumentov druhu. Sance su tak mizerne, ze tototu je viac o rozduchavani vasni nez o diskusii (ktora, btw, vzhladom na obsah, na tento web zrejme nepatri).

Patri a to mozno viac, nez si myslis.
Nauc sa vytazovat. Zo vsetkeho.
Aj z "politickych" nazorov dotycnych na SOSnamku.
Ved jeden jediny ich prispevok tuna, je lepsia informacia o nich samych, ako vsetky ich kecy kdekade inde, vratane klamstiev o nich samych v ich profiloch.



Keby ste poniektori boli radsej taki horlivi apologeti Evanjelia a nie vasich oblubenych politikov, ti za to vobec nestoja.


Kto?
Oni?
Kde?
Tu?
A apologetmi? Coho? Ich "evanjelia"?
Vravi ktoze? Pohan Gilgo?


Ok, humor treba, ale s mierou, clovece.

anneliese je odhlásený top anneliese napísal dňa 13/03/2018 07:20 AM :

Chose, to že Kaliňák ako minister vyzdvihoval prácu polície, alebo hasičov, nevylučuje kauzy ktoré ma na triku... Hádam nebude nadávať policajtom, ktorí kryju jeho svinstvá, nemyslíš?

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 13/03/2018 08:38 AM :

Gilgames, preco rozoberas sam seba (resp. svoje alterego)  ?
Vazeni, tento podvodnik ma dve konta - Gilgames a Lovein, je to muz a ako Lovein sa vydava za zenu. Tento podvodnik klame a smeje sa vam...
Neverte mu ani slovo.

PS:
vyhrazal sa mi ublizenim na zdravi za odhalenie jeho podvodov

Naposledy upravil dolores dňa 2018-03-13 09:14 GMT

chose20 je odhlásený top chose20 napísal dňa 13/03/2018 08:59 AM :

grin

Naposledy upravil chose20 dňa 2018-03-13 13:15 GMT

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 13/03/2018 10:49 AM :

Rozbehnutý kolotoč ide ďalej či tu dáte aj nekonečno vyjadrení ktoré majú akurát váhu ničoho

A preto nič s kolotočov nespravia

Zmena je možná akurát doma v dobre fungujúcej rodine
A vkruhu skutoními realními priateľmi

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-13 11:20 GMT

filipneri je odhlásený top filipneri napísal dňa 13/03/2018 11:56 AM :

Falosny zbalbelec geronnimo - ako inak smile - odignoroval moje otazky a moj navrh, aby sem pred vsetkymi napisal svoje nazory na Kotlebu, na Putina, na Fica, na zidov.

Namiesto toho bude tento kotlebo-fasista hrat hlucheho a slepeho, alebo sa bude dalej krutit ako cerv pod topankou.

geronnimo ...si falosny a zbabely.
Fuj.
Hanba ti.

Naposledy upravil filipneri dňa 2018-03-13 13:37 GMT

gilgames je odhlásený top gilgames napísal dňa 13/03/2018 12:29 PM :

filipneri napísal dňa 13/03/2018 12:56 :
...
Namiesto toho bude tento kotlebo-fasista hrat hlucheho a slepeho, alebo sa bude dalej krutit ako cerv pod topankou.
...

filipneri, to boli silne slova. Podme teda narychlo urobit forenznu analyzu, aby bola zrejma ich pravdivostna hodnota. Na zaklade coho sudis, ze som kotlebo-fasista? Bud konkretny a pouzi cut and paste. Vsetky moje komentare su k dispozicii tu na webe, nemazem, ani ich nebodkujem, maximalne v nich dodatocne opravujem pravopisne chyby.

Preco sa k teme blogu nevyjadrujem, som pre normalnych ludi uviedol zrozumitelnym sposobom, viac nemam co ku tomu dodat.

filipneri je odhlásený top filipneri napísal dňa 13/03/2018 01:38 PM :

GILGAMES -> ten moj koment nemal byt tebe. Ale falosnemu zbabelcovi geronnimovi.

Ospravedlnujem sa ti, uz som zmenil objekt komentu na spravnu osobu.

filipneri je odhlásený top filipneri napísal dňa 13/03/2018 01:44 PM :

Falosny zbabelec geronnimo...
...uz sem davas milion komentov, ale este stale od teba nemame JASNE napisane tvoje nazory na Kotlebu, Putina, zidov...
No podme podme smile napis to pekne sem.
Cakame...

11111 je prihlásený top 11111 napísal dňa 13/03/2018 03:23 PM :

Filipneri

Pravdu povediac

Trošku bŕŕŕŕ a hamuj

Skus sa pozrieť na seba (a poriadne pravdivo)

Čija zbabelosť je  a ukoho, dosť čitateľ v komentároch

Nie je čo viac pri tak janom čo riešiť a zbytočne iba hlupo ďalsej polemizovaní by bolo
Posúď si sám, sudiť nemienim )

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-03-13 15:57 GMT

chose20 je odhlásený top chose20 napísal dňa 15/03/2018 01:24 PM :

grin

Naposledy upravil chose20 dňa 2018-03-15 13:34 GMT