Archívy

Reklama

Cesta k partnerovi. : Počiatky hľadania a sklamania.

Moja cesta životom bola kľukatejšia ako by sa patrilo. Neviem možno si za to môžem sám. Nech je to už akokoľvek ocitol som sa znova sám a znova na zoznamkách. Poviete si bežná prax a nič nové. Na druhej strane je však otázka prečo človek nemôže nájsť niekoho, kto by priniesol do vášho života pokoj a harmóniu. Spolupatričnosť, jednoducho to , čo predsa každý z nás potrebuje rodinnú pohodu a lásku. Kde robíte, kde robím tú chybu. Je chyba, že všetky moje známosti boli z internetu, či natoľko verím v dobro žien, že nechcem vidieť aké sú. Chyba je vo mne? Tlačím na pílu ako sa vraví? Chcem priveľa, ak chcem ľúbiť ženu a chcem byť ňou ľúbený? Ak túžim mať z lásky deti.

Postupne sa tu podelím o časť toho, čo som prežil, čo prežili moje kamarátky, možno to niekomu prinesie niečo do života. Možno a možno nie.

Kam spejeme?

Isto si každý povedal, je na čase s tým, že som sám/sama niečo urobiť. Všetci niekoho majú a ja nič. Poprípade to už by sa patrilo mať niekoho a založiť si rodinu. Poviete si svoje možnosti a šup na to roll eyes
Jednoduché máme všetci internet nájdeme si tam. Predpokladáme, že zoznamky sú všeliek. Postupne však zistíme, že táto komunita má svoje pravidlá a aj časom po X kávach nás opustí úvodná predstava. Pre všetkých, kto chce naozaj nájsť partnera bude môj blog.

palo
Pridal pablo73 on 10/02/2018 11:56

Komentáre (64)

francis je odhlásený top francis napísal dňa 10/02/2018 12:15 :

Posledna veta nieje pre mna, ale vies preco sa ludia rozchadzaju a hladaju zase niekoho kto ich urobi stastnymi ?
Pretoze JA, JA , JA !!!

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 10/02/2018 12:24 :

Francis

To si vystihol presne v poslednej vete thumbs up

Presne o egoizme

Škoda ,že to chvíľu trvá až spozná skutočný charakter toho druhého sad a až časom sa prejaví pravosť -skutočnosť  v nečakanom okamihu

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-10 12:07 GMT

civavka je odhlásený top civavka napísal dňa 10/02/2018 12:34 :

hm, som zvedavá na tvoj/e príbeh/y..

nedalo mi nereagovať: Chcem priveľa, ak chcem ľúbiť ženu a chcem byť ňou ľúbený?

rozmeň si tú lásku na drobné..z čoho pozostáva..

alexandra_ je odhlásený top alexandra_ napísal dňa 10/02/2018 12:40 :

Je potrebne, aby sa stretli dvaja, co to chcu :-)

Ak chces vediet, ci lubis zenu, spytaj sa zeny, ci sa citi lubena
nasa predstava o tom, co chcem dat sa moze lisit od toho, co je potrebne dat

tomtom87 je odhlásený top tomtom87 napísal dňa 10/02/2018 12:47 :

Suhlasim s Francisom.
Mozno ani nie v tom Ja, ja, ja.

Skor si myslim, ze to bude v tom zakladnom nastaveni...

hladaju niekoho kto ich urobi stastnymi  

francis je odhlásený top francis napísal dňa 10/02/2018 12:48 :

Civavka, ja len odpovedam preco sa casom rozidu dvaja ludia a hladaju stastie inde. Ved ked uz spolu chodia tak sa asi lubia a preco sa potom rozchadzaju ? Pretoze jeden zacne casom byt egoista a  netoleruje toho druheho, to je vsetko. Ano na zaciatku je zalubenie a laska, ale casom sa maju naucit spolu tolerovat jeden druheho a snazit sa robit stastneho toho druheho vydrzi im to naveky.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 10/02/2018 01:41 :

tomtom

Tak nepochopili a nevedia čo je to skutočná a pravá láska a zamieňajú si lásku  všetkym iným

A to preto  sa hľadá ,vymieňa a skúša na novo, znovu a znovu sad

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-10 14:25 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 10/02/2018 03:28 :

Egoizmus je zlozvyk

A zlozvyk je železná košeľa
Ťažko sa je takej košele zbaviť

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 10/02/2018 05:20 :

Francis

Nie vždy je chodenie ,že sa ľúbia (ináč to som si myslel vždy) ale ukázalo sa ,že nie je to tak a opravdivá láska (neegoistická, nemanipulačná ,  neprospeškarska atď... )nie je na oboch stranách .

Ako som spomenul už,

chvíľu to trvá
(pokiaľ sa začne reálne vnímať druhý bez oslepenia zaľúbenosti a je okolnosťou poskytunutý pohlad na druhého v jej origináli a skutočnej podstate bez masky a pretvárky - rieši seba samu a iba svoje, bez ohladu na iné)

Musím dodať Bohu vďaka, že dopustil a dal milovať tohoto, ako to ťažšie čo by nasledovalo
(Byť klamaný, podvadzaný až do konca pozemkého života)


Alebo ako to Robin William poznamenal

Byť sám i keď ste s niekým

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-10 18:42 GMT

tomtom87 je odhlásený top tomtom87 napísal dňa 10/02/2018 05:43 :

Alexandra

a co potom tie pripady, ked sa zena sice citila lubena ale ked muz doniesol rozvodove papiere bola prekvapena... takze asi to nebude vseobecne platne pravidlo.

Ake z toho plynie poucenie?
Pablo, opytat sa zeny, ci sa citi lubena, sice mozes, ale z odpovede sa aj tak nedozvies ci ju lubis... 😎
S druhou castou vety Alexandry suhlasim ☺

Naposledy upravil tomtom87 dňa 2018-02-10 16:54 GMT

pablo73 je odhlásený top pablo73 napísal dňa 10/02/2018 06:33 :

Vidim, ze diskusia fici.
Nebudem sa do nej zapajat aj ked je tu par omylov, je celkom bezne u mna,ze moje texty niekedy treba precitat aj viackrat,aby sa objavil vyznam viet.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 10/02/2018 07:00 :

Pablo

Pravda k opýtaniu je


Ženy aj bez pytania ti to same povedia
(zvlášť keď nemajú pocit, že sú milované. Ženy riešia a zaobetajú sa viac pocitom, viac ako muži - fak je sme tak rozdieľne v pohlaví stavaný )

Aj slovami aj prejavom konania



ale stáva sa, že keď sa opýtaš , na ten svaval v tedy tom okamihu ti nepovedia a nebudu chceť povedať
(aspoň mne sa pri pytaní to stavalo, pravideľne )


(a teraz si vyber s dvoch zajomných protikladov)



Ale som presvedčený, že aj bez rady - "aby si sa opýtal",  spytanie padlo a pytal si sa
(v tom ani najmenšom  nepochybujem)

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-10 18:35 GMT

alexandra_ je odhlásený top alexandra_ napísal dňa 10/02/2018 07:28 :

Tomtom, samozrejme, ze muz musi vediet, ci zenu lubi (nevyjadrila som to spravne v predchadzajucom komentari, ak chce vediet muz, ci je zena pri nom stastna alebo sa citi nim milovana, moze sa jej na to spytat..a bude poznat odpoved)

Casto sa totiz stava, ze muz povie, lubil som ju, daval som jej to a to, pre nu som robil to a to..a napriek tomu zena sa moze citit opustena, nemilovana, nie stastna, zlyhava komunikacia, porozumenie..tak sa moze spytat, co by si chcela inak, alebo ci je stastna, alebo co mozem pre teba urobit..overit si iste svoje konanie
Ak mam niekoho rad, zalezi mi na nom, zalezi mi, aby sme dokazali spolocne vytvarat, a netreba zabudat, ze sme ini..zena mozno potrebuje viac toho emocionalneho, mozno viac prejavu alebo pritomnosti alebo pomoci..napriklad..a to clovek zisti len tak, ak teda nie inak, ked sa spyta, ked dokaze vnimat toho druheho, ked dokaze pocuvat, ked si je vedomy dolezitosti toho druheho ..a snazi sa konat v tom smere i pre toho druheho i pre vzajomne dobro
Iste, kazdy si dokaze zvazit svoju ochotu pre druheho, ale ak mam toho druheho skutocne rad, musim vnimat aj to, co ide od neho, co by ten druhy rad, co potrebuje..a tak sa clovek snazi uz nielen pre svoje zadostucinenie, ale pre vsetkych svojich, alebo svoju, svojho
Na druhej strane, niekedy to mozne je, niekedy nie je..z roznych dovodov, osobnostnych, povahovych, pracovnych, zivotnych...a vtedy prichadza to, ze dvaja nenachadzaju mozny sulad, vzajomne naplnenie a jednotu, a tak sa ich cesty rozchadzaju

Okrem ineho, je velmi dolezita vzajomna ucta, respekt, uznanie, vdacnost

Naposledy upravil alexandra_ dňa 2018-02-10 21:00 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 10/02/2018 08:23 :

Tu v blogoch ženy už vyčítajú čo ešte pre druhého - inú osobu = muža, čo ani ešte neurobyli
A hrozí, že by mali

Ako pranie,žehlenie, varenie, starosť aj o muža aj starosť o seba samu ako i venovaný čas pre dpoločné chvíle je tiež problémom
(aj to som dostal za vyčitky a zažil aj osobne v živote)



Doma rodičia jeden to, druhý rodič ono pre druhého konali ako konali pre nás deti
A bral som to za prirodzené a prirodzené v láske, že to je v láske medzi dvoma jeden pre druhého a o oboch


###
Zvláštne aké životné hodnoty a život niektorý žijú v dnešnej dobe a pokladajú to za správne i správne v láske - v ľubení druhého sad

(pre mňa, nechapajúce to a nemožné tomu porozumieť a keby nečitať to tu, ako zažiť to, by neveril, že aj toto je)

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-10 19:51 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 10/02/2018 09:21 :

Prečo sú sklamania v láske ?
- lebo účastníci "lásky" nie sú pripravení milovať
- vlastne ani netušia, čo to láska vlastne je
- lebo druhým pohlavím vo svojom vnútri pohŕdajú (a niekedy až nenávidia)

alexandra_ je odhlásený top alexandra_ napísal dňa 10/02/2018 09:28 :

Spravna poznamka, Janjan
Nie kazdy je zrely na vztah a schopny milovat
Mat vztah, manzelstvo nie je automaticky narok, ktory mi prinalezi..je to dar, o ktory by sa mal clovek vediet laskyplne a zodpovedne starat
Nie cloveka vyuzivat, zahravat sa nim, ublizovat, ci kazit mu meno a cest..ale byt mu obohatenim a ctou do zivota

Naposledy upravil alexandra_ dňa 2018-02-10 23:04 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 10/02/2018 10:13 :

Janjan

tu mosím suhlasiť lebo píšeš čo tu nejaký ten čas tvrdím a píšem a teší ma, že totožná reč je smile

Presne

Netušia čo je to skutočná láska a skutočne milovať (nahradzajú,  zamieňajú lasku k sebalásku= uspokojením ega)

Tak NETUŠIA a NEVEDIA čo je to skutočná láska
(lebo ju nikdy nezažili a svojim pristupom odmietli zažiť)

A najsmutnejšie na  tom je ,ešte si naivne myslia ,že majú právo učiť iných a pokladajú sa za učiteľov/ku



A presne pohrdajú a znevažujú druhých

A NENAVIDIA

A pre uspokojenie venavisti toľko neskutočne mnostvo a energie a námahy vynaložia

Až to je neskutočné!!!


Musím dodať veľmi smutné, taký zmysel života mať, to za životnú prioritu života -nenávidieť a napňať si nenávisť sad

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-11 18:28 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 10/02/2018 10:34 :

Alexandra

Veľmi smutnésad

(pre všetkých sú tvoje slová pekné, ale mám to veľké nešťastie, že som mal odvahu a nemal strach zo vzťahu a konal pre vzťah a preto som jediný tu čo ťa osobne a  tvoju skutočnú/realnu osobnosť pozná ako i skutočnosť/podstatu tvojích slov.
Píšem skutočne pozná a  nie iba raz, dva krát na nejakú chvýľu, či chvýľočku ťa stretol)


No mebudem sa pýtať  na slová čo si napísala,ani konfrontovať   ťa, viem ako by to skončilo a vôbec nestojím o to a nestojí mi to za väčšiu námahu pismen ako teraz som dal
###

Bože ty to vydíš

Teba nik neoklame

Ach aký veľký a naivný omyl na sebe človek pácha, že keď sa mu podarí  ľudí oklamať, že dokáže i oklamať Teba Bože sad


Ako ľahkovážne a nezodpovedne pristupujú k zašpineniu si svedomia a je im ľahostajné čo bude s ich dušou po pozemskom živote sad

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-10 23:18 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 10/02/2018 11:01 :

2 Sam 12, 1-7

elia je odhlásený top elia napísal dňa 10/02/2018 11:31 :

Hľadajte teda najprv Božie kráľovstvo a jeho spravodlivosť a toto všetko dostanete navyše. wink

alexandra_ je odhlásený top alexandra_ napísal dňa 11/02/2018 12:25 :

11111, mohol by si uz prestat so mnou superit, prevratit list a ist dalej
Nevsimaj si ma
Nemusis pravidelne komentovat, ze ma poznas, ze ja som ta, ktora nevie, ze ty si ten mudrejsi, dospelejsi, schopny milovat, ze ty si sa snazil a nakoniec si ma odmietol
Uz si to velakrat tomuto obecenstvu oznamil, verim, ze to uz dostatocne vedia, nemusis opat a opat

Ja sa sice k tymto podavanym faktom nebudem vyjadrovat, ale iba ti poradim, vyjdi z toho zacarovaneho kruhu.
Ak by si sa obaval, ze tak zlu zenu, za aku ma povazujes a co sa stale snazis tomuto obecenstvu prizvukovat, by mohol niekto dostat, nemusis sa obavat, nezoznamujem sa tu.
Snad som dostatocne doplnila vyznam tvojich slov, aby si ich opat nemusel raz opakovat.
Sustred svoju energiu, ochotu, schopnosti do niecoho uzitocnejsieho alebo do niecoho, co ti prinesie osoh a potesenie.
.....

11111, bolo to moje posledne prihovorenie sa a napomenutie v suvislosti s tvojimi obtazujucimi a znevazujucimi komentarmi na moju osobu a na zverejnovanie mojich sukromnych veci, ak sa to bude este raz opakovat, nahlasim ta priamo adminovi.

...
Tato stranka, ktora je prioritne vytvorena na zoznamovanie ludi a ich vzajomnu komunikaciu, nie je k tomu, aby ludia s nasilnym, vulgarnym a nemoralnym spravanim obtazovali a urazali inych ludi, aby ich prenasledovali, verejne hanili, ani k tomu, aby sa sukromne vyhrazali a obtazovali.
Ak maju problem so svojim spravanim voci inym osobam, mali by vyhladat odbornu pomoc alebo si uvedomit a napravit svoje agresivne spravanie.

Taketo prejavy verejneho ublizovania a znevazovania nie su normou spravania, ktora moze byt povolovana, aby sa stavala zauzivanou normou spravania sa medzi ludmi

Naposledy upravil alexandra_ dňa 2018-02-11 09:24 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2018 11:26 :

Alexandra

Ptesne táto tranka je na zoznamovanie a nie na obťažovanie a osočovanie!!!


Tak už by si mala prestať

A nie len písať alebuvedomiť a konať s janjanom

A strach nemám mať prečo, mam toľko dôkazou na vašu kyberšikanu na mňa (nezabudaj na správy čo sú mimo verejné oči)



Ak si budeš priať  i cestou farského úradu aj opčansko právnou - zakonou variantou to môže byť (nie len admin) ,nemám najmenší problém





###
A ešte jedno
A prosím konečne si to v hlavičke daj do kopy,  nie si jediná žena a k zhladu k môjmu veku nemal iba jeden vzťah v živote a to je -nie len TY/ s tebou.

NIE VŠETKO ČO KDE NAPIŠEM (ohladom vzťahov) JE VŽDY IBA O TEBE - KONEČNE SI TO ZROVNAJ V HLAVE!
NIE SI JEDINÁ ŽENA NA SVETE a NIE SI LEN TY, CELÝ SVET!!!
(nebola si prvá a ani posledná. To je -že už som prešiel inde a som na inej "stranke" života)

A nebavý ma!!! , že to vždy vďaka tomu nechapaniu a sťahovačnosti sťahneš na seba a končí to iba u teba!!!


Nenariekam ako ty nad nemennou minulosťou, tak spomenutý list, by bolo ozaj na čase aby si otočila i s iba internetovým "priateľom"

###
A pouvažuj, prečo sa ti stáva, že ťa muži opusťa
(chyba nie je tam, kde chceš aby bola)

###
Dúfam, že toto je už na posledy a posledný raz, čo sa musím zaoberať a riešiť minulosť s tebou čo si ešte nepredichala po rokoch
Toto miesto nie je pre teba,to správne na vyliečenie zakoplexovanosti ako je vydieť a ďalší zakoplexovaný tomu ti nepomôžu. Vyhladaj radšej odborníka ktorý ti dá odbornú pomoc.


Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-12 06:10 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 11/02/2018 11:39 :

11111,
no daj nejaký dôkaz kyberšikany.

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 11/02/2018 11:42 :

11111, naozaj uz prestan. Vsetci sme tu toho svedkami ako tu neustale obtazujes a urazas Alexandru. A nikto tu nie je zvedavy na prezentaciu tvojej chorej "lasky"  Kazdy, kto s Alexandrou pisal, alebo len cita jej komentare, vie, ze je to jedna uzasna, mudra a dobra zena a naozaj si nezasluzi, aby si jej takto ublizoval. Tak sa uz naozaj uvedom.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 11/02/2018 11:46 :

Dolores,
to o alexandre_ môžem len potvrdiť. A poznám ju nielen z tejto stránky.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2018 11:52 :

Dolores

Dojmi s pretvárky si nechaj

Ja sa držím reálnych faktov

A ako to vyzerá ma netrápi ani neriešim,  nemám pre čo.

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-11 10:57 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2018 11:54 :

Janjan

Poznáš s telefonovania?

To už len je poznanie

Problen že ja osobne na ten rozdieľ wink

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-11 10:54 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 11/02/2018 11:56 :

11111,
čo Ty o mne vieš ... ?

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2018 12:01 :

Janjan

To čo som napísal wink

Kto pozná skutočne realne a kto si naivne myslí a domyšla, že pozná

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 11/02/2018 12:05 :

11111,
nevieš o mne nič.

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 11/02/2018 12:08 :

11111,
najlepšie by si urobil, keby si nasledoval príklad užívateľa mariom .

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2018 12:14 :

Janjan

Ako neviem keď je to tak
Že osobne realne v živote Alexandru ako ja nepoznáš wink

A presne ako i ostatný

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-11 11:16 GMT

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 11/02/2018 12:20 :

11111, naozaj v dobrom ako sestra v Kristovi ti hovorim, uz sa konecne rozhodni zmierit so situaciou a vedome pracovat na uzdraveni svojho srdca z problemu, ktory tu pravidelne z tvojich komentarov vyskakuje. Podakuj za cas, ktory si mohol stravit s nou (co tu v kazdom druhom komentari zvyraznujes) a pohni sa dalej! Pretoze takto v tom zacarovom kruhu odmietania reality ublizujes aj sam sebe a ak nieco nezmenis, mozes skoncit vo zveracej kazajke.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2018 12:36 :

Dolores

laugh kde na to chodíš?

Ste neskutočne wink
Ako si meníte a po svojom vykladate, chcete dosiahnuť stoj čo stoj "mať na vrch"

Ale vymišlaním si to nedosiahnete wink

##
Tak to nechaj tak, ako mi radíš

##
A nerozumiem tomu tvojmu točoniu -"že si škodím"

Vydieť že až tak pozorne nevniš (alebo nechápeš) ale je ,že mi to vyhovuje tak ako i Vaše milné domienky o mne

S môjho pohľadu sa zdá a je lepšie ako  pretvarovať (byť falošný) a hrať  sa na dobráka a dobrého a milého atď... ako to robia ostatný (aspoň čo poznám a mám potvrdené)

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-11 17:07 GMT

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 11/02/2018 02:50 :

Prajem požehnaný deň.
Ku vzťahom muž -žena , otec-syn, brat-sestra,...
Podľa slova božieho,  yam kde sú dvaja,  traja v jednote,  tam je i boh s nimi, a oni sú jeho chrámom...
Ono to tak je spočiatku stále,  lebo tak to dsl Boh.

Ale potom prichádza skúška od toho,  ktorý sa vybral na potulky svetom,  aby zviedol aj verných.

Teda v každom vzťahu môže jeden,  či obaja dôjsť k odklonu k iným,  nie božím prioritám.
Ide o to,  kto je našim bohom...
(Dnes je časté, že práca,  starostlivosť o telo, a ďalšie trendy,  ktore z nás robia zavislákov)

Ak vo vzťahu dochádza k nezhode,  zrejme tam minimálne jeden z účastníkov spolupracuje s iným duchom ako zo svätým duchom.

Nepredpokladám,  že ak sa dvaja v nezhode sklonia spolu k modlitve,  tak vysledkom bude dohoda na rozchode...

Otázne zostáva,  že ten čo sa snažil o spoluprácu s duchom svätým,  nebol prijatý,  ale skôr vysmiaty a označený za blázna,  či že sa nevie zmieriť.

Práve zmierenie, odpustenie, prijatie boha mu zanecháva lásku a navyše z lásky prameniace slzy,  pri pomyslení,  že odklonený bude (podľa biblie)  musieť znášať dôsledky odklonu,  klamstva, zlorečenia.

Sme ochotní si to pripustiť, že pri vzniku nejednoty vi vzťahu je za tým zlý duch?

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 11/02/2018 03:05 :

Čo teda?: prijmime  Boha,  pravdu a zmierme sa s tým,  ktorého sa týka vzťah (hoci on nechce)  odpusťme mu (ako Lot prijal,  ako Jozef odpustil bratom)

Až potom môže Boh vojsť do nášho života... A viesť nás po svojich cestách plných požehnania,  zdaru a pekných myšlienok a pekných dní... Ak sa nezmierime,  nemôžme poznať Boha...
Existuje také slovíčko,  či vyslovené priamo osobe,  alebo vo vnútri : prepáč...

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 11/02/2018 03:31 :

Rasto

Existuje "prepáč" to máš pravdu

Ale to pozná pokorné srdce, ale pyšný človek - egoista to nepozná

(skusenosť ktorú som dostal, vďaka iným. A preto tak isto o tom viem)

A dodám posúva sa ten kto sa ozaj uprimne snaží Boha počúvať a nie Bohu diktovať

###

Dolores

Ja za to ,že si alexandra pripisuje čo som jej nedresoval NEMÔŽEM , je to jej problém ,že si to pripisuje ale tak beriem ,že nečisté svedomie  hryzie -sa podstate sama priznáva ku takým veciam aká teda je

S čistým svedomím by nebola burcovaná a  by nevidela v neadresných príspevkoch seba ak by taká skutočnosti nebola


Keď hryzie svedomie a nesprávne sa to lieči - hriech hriechom a nie správne sv.spoveďou sú takéto následky

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-12 03:09 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 12/02/2018 05:43 :

Dolores

Ak si myslíš že je slušné a hlavne "účtovné" múdrosvať do čoho nerozumieš, nemáš potrebného a dostatočného poňatia a máš skreslený pohľad na základe iba nejakej časti (diskusií) a k tomu poúčať koho vôbec nepoznáš si na poriadnom OMYLE -
to je drzosť, nevychovanosť a hlavne NESLUŠNOSŤ


Tak nečakaj a je naivne čakať,že druhý bude na to spetne reagovať úctou a slušnosťou keď to ty sama nevieš

Kto ako sa správa takú odpoveď (odozvy sa dočká) dostane .


##
Presne ako pri tom milovať cez srdce - problém si k tomu mala iba ty
(Asi pre čo , premyšlajúci a reálne zdravo  si vie sám odpovedať)

##
Dolores

Ako sledujem reakcie a blogy čo máš a vnímam ,že prechádzaš pre teba nepríjemním a ťažkým obdobím a migrénamy, ale to si ozaj migrény rieš iným sposobom ako na mne. Aj keď dosiahneš  uspokojenie bude to iba chvíľkové, svedomie ťa dobehne, lebo bude hrýsť


Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-12 11:01 GMT

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-12 11:09 GMT

romanca je odhlásený top romanca napísal dňa 12/02/2018 10:19 :

Stretla som sa s niekoľkými ľudmi zo zoznamka, dala som tomu šancu na reálne zoznámenie/spoznanie sa. Problém skôr spočíval v tom, že sme sa nejako nevedeli zladiť. Väčšinou sa to neposunulo nikam po niekoľkých stretnutiach, pretože   sme si tak super povahovo nesadli.

francis je odhlásený top francis napísal dňa 12/02/2018 06:43 :

11111
Som tu novy, nepoznam tu ludi ani ich vztahy, cize pisem nestranne.
Ale pokial dobre chapem mal si vztah s alexandrov, ktory nedopadol asi dobre. No je tu z toho vycitania trosku uz nepokoj a  potom to prenasas aj na inych uzivatelov a zbytocne sa natahujete. Tiez som zazil katastrofa vztah, viem o com pises, len na vztah su vzdy dvaja. Ak chces napis mi do spravy, urcite bude o com pisat, ale tu  v blogoch to je zbytocne vyhrocovat . Myslim to v dobrom .

dolores je odhlásený top dolores napísal dňa 12/02/2018 06:50 :

11111, ty si chory.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 12/02/2018 06:58 :

Francis

Vďaka ale ja s tým naozaj ohľadom niečoho starého problém nemám , prešiel i ďalším vzťahom a ďalšou "katastrofou" ktorá neskončila najnešťasnejšou kastrofou ako ani katastrofalními následkami pre ňu a mňa - už je vydatá smile  

No, ale zasadné problémy k tomu staro strému (staršiemu/predošlému)sú a je ozaj niekde inde  a u druhých osôb
(Keď niekto naivne si sťahovačne berievšetko i čo mu nepatrí , nie  je ozaj mojím problémom)

Ešte raz vďaka
(zo zasady také veci a v tedy keď sú, riešim ako inou/ďalšou =treťou osobou iba s kňazom a v rodine najbližšími príbuznými - najužšom kruhu pribuzných)

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-12 19:24 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 12/02/2018 07:01 :

Dolores

A ty si prvom rade nevychovaná !!!

A ostatok nejdem rozoberať ....

A jeden fakt:
Poznať niekoho len zo pár správ či pismenkovania s blogov a presvedčať toho kto pozná osobne osobmostne iného reálne v dlhšom realnom čase.
Je to až veľmi smutné, len pár pismen pre iného (alebo janjanov prípad, len iba cez komunikačnú technoku ochotu k druhému)

Nezdása ti smutné a veľmi žalostné tak málo investícií iba MAXIMALNE  venovať/obetovať do imaginarného  casu pre iného, na rozdieľ od skutočného realného osobného času (s druhým) venovania voči druhým?

Ako nie je to žalostne MÁLO k poznaniu iného iba vo fikcií a iba v rozsahu cez masmedialnu komunikáciu
?


Ako zlodej kričí chyďte zlodeja - chorý len v druhom vydí  chorého, že wink

a dúfam ,že sa ti konečne uľavilo k spokojnosti ,po tvojom komentári na mňa

Ukážka tvojej vlastnej skutočnej osobnosti a hodnoty. ? !

A teraz navrhujem prečítať si, tvoj blog - "desatoro pokoja"
Verím že budeš stotožnená


Vďaka za vzorovú ukážku korektnosti slov s konaním s blogom a ukážku ako je to u teba žitá - "láska cez srdce"

Nie je čo dodať....
Ostáva len jedno,
čau


Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-13 14:37 GMT

francis je odhlásený top francis napísal dňa 12/02/2018 07:20 :

Dobre, ale uz stačí smile

alexandra_ je odhlásený top alexandra_ napísal dňa 12/02/2018 10:06 :

som zo všetkých komentárov tu v údive..ale aspoň pár dotazov
Dolores, je mi ľúto, že si musíš vytrpieť za mňa censor smile
ak treba, odčiním smile

jednotkár, ak napíšeš alexandra a píšeš mi ďalej niečo adresne ku mne, tak to ku mne je a na mňa sa vzťahuje, viď 11111 napísal dňa 10/02/2018 10:34 :
nepíš mi adresne a nebude to ku mne

Francis, ten "vzťah", ktorý sa tu pretriasa za vzťah, skončil veľmi dobre, nie katastrofou, obaja sme veľmi radi, že to dopadlo tak, ako to dopadlo, so spokojnosťou na oboch stranách, môžeš sa spýtať jednotkára, za seba hovorím, že som spokojná a šťastná

ukončila by som tento komentárový príbeh, určite máte mnoho pekného a obohacujúceho, čo by ste chceli iným povedať, pevne verím, že to bude mimo nicku alexandra_, ktorý vôbec ale vôbec nie je už zaujímavý čítať

nech sa vám vo všetkom darí

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 12/02/2018 10:22 :

Alexandra

A pisal som, že je vydatá!!!

Tak láskavo nepekrucaj, nemanipuluj s textom prostrednitvom  vytrhávania a nefantaziruj A NEVSŤAHUJ SI NA SEBA ČO NIE JE O TEBE!!!!

TY NIE SI VYDATÁ!!!


Tak= šťasná bolo vyjadrenie o inej ŽENE čo tu poznáte ako som ju oslovoval tu na stránke - anjelik

TEBA SOM TAK V ŽIVOTE NENAZVAL ANI NEOSLOVIL "anjelik" !!!



Len ďalší dôkaz tvojej osobnosti a tvojích slov a priame prevedenie tvojho konania!

Že si naivne myslíš svoje - že memal inú po tebe ženu, je iba tvoja vec a bohužial i tvoja hlúposť

TYMTOM SOM SKONČIL DÚFAM AJ DO OPRAVDY (a prestanú ma všedci otravovať tebou - zvláš keď ignorujú podané a domyšlajú si iné čo nie je a nebolo)

AJ I TY - dúfam naozaj končíš!


A nebudú to tvoje  len plané slová o tom ako končíš. A nebude to o tom, jedno hovoriť a opak konať. Lebo to bude iba s  tvojích usť len zadnica

Alebo zas skončíš ako to už raz  bolo? wink


Lebo ja nebudem oslovovať admina -riešienie s mojho pohladu by to nepriniedlo (zablokovanie ťa nie je riešením )

Keď už,ak budem pritlačený to riešiť, tak budem konať a riešiť tak, aby som to a bolo NAOZAJ DORIEŠENÉ-  raz a na vždy.

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-12 21:57 GMT

alexandra_ je odhlásený top alexandra_ napísal dňa 12/02/2018 10:33 :

Jednotkar, mna nezaujimaju tvoje vztahy, reagujem na Francisa, kde spomina mna a teba,  kedze si sa vyjadroval tu viackrat, ze ty si mal so mnou vztah a ze si mna odmietol, co si nemohli neprecitat
Zabudas, co pises
Tak uz nepis viac
Ja som sa urcite nikdy na tejto stranke nevyjadrovala o nejakom vztahu k tebe..co poznaju, poznaju len z tvojho podania

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 12/02/2018 10:34 :

11111,
Ty si písal o inej žene, že je šťastná, Alexandra písala o sebe, že je šťastná.
Takže:
- Alexandra nič neprekrútila
- Alexandra si môže skončiť kedy chce a ako chce
- Nemáš ako vedieť, či Alexandra je alebo nie je vydatá
- Jej konanie je vysoko morálne a jej osobnosť na vysokej úrovni

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 12/02/2018 10:43 :

Janjan

Zas táraš!!!

Len si taraj laugh

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 12/02/2018 11:04 :

11111,
znova by som Ti chcel úctivo odporučiť - nasleduj príklad užívateľa mariom .

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 12/02/2018 11:16 :

Alexandra

Vážne nikomu?

A prečo klameš?

To naozaj svedomie ti nič?

Zvlaštne, že janjan mi písal  a podal tak (a to špecialnou formou) niektoré veci, presnejšie ako dostal v skreslenom  podaní sám od seba (lebo to vo svojom ege nezvládol a dufajúc nainého zadosť učinenia)o čom nemal skade vedieť!
Keď som mu to ja nepodal a verejne som tak isto nepodal a neboli  ani zakulisi internetu  mimo verenývh oči.


Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-13 00:33 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 12/02/2018 11:18 :

Janjan
Alebo ako alexandra  kedysi?
wink

A vysledok bude ten istý

###
Janjan

Ako vnímaš to udajné alexadriné šťastie rozchodu?

Lebo nejaký dávmy cas späť, si mal urgetné výstupy a hádky po blogoch,že nechať ženu, je za nesprávne aj keby ako nepasuvalo, škripalo, bolo bez ucty a hodnoty ignorácie a zneuživania mal som ostať (čo si spomínam a bolo čo bolo od teba mi dané i súkromí)

To nehovorilo o "niečom šťastnom" ako je teraz tvrdené wink

Tak neviem kto si čo nepamätá wink

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-12 22:33 GMT

rasto624 je odhlásený top rasto624 napísal dňa 12/02/2018 11:31 :

Uff... Takto sa bavia "krestania"...
Tí pravoverní...,  škoda.

Ja už prestávam veriť,  že tu dôjde niekedy k zhode...
Ked pôjdem na modrý konik,  alebo modrá strecha, zvyčajne na diskusiách sa amatéri, laici dohodnú, vysvetlia si čo a komu je lepšie radiátor,  podlahovka,  kolektor,  či kedy ostrihať jablone.

Tu... Nič. Každý dobrý príspevok v diskusii do stratena,  alebo skala, sošky malé,  veľké, vubracue,  energie,  mimozmyslivé dumky...
...podľa ovocia ich poznáte.

Prepáčte,  nevuem čo na to Boh,  Syn a Duch svätý,  ale s ateisti sa skôr dohodnú...

geronnimo je prihlásený top geronnimo napísal dňa 13/02/2018 12:05 :

"Jej konanie je vysoko morálne a jej osobnosť na vysokej úrovni"

napísal janjan, kresťan, horlivý katolík o žene, ktorá verejne klame, zavádza, manipuluje, na jej pokrytecké a farizejské správanie tu už bolo niekoľkokrát poukázané a obhajuje ľudí, ktorých konanie je v rozpore nielen s dobrými mravmi, ale aj s vierou, ku ktorej sa obaja veľmi striktne hlásia.

Táto žena, kresťanka, katolíčka, ktorej "osobnosť a morálka sú na vysokej úrovni" , pred pár dňami obhajovala osobu pod prezývkou janjan, ktorý sa  tu priznal, že zámerne vyprovokoval konflikty na tejto stránke a táto žena,jeho verná kamarátka alexandra, na jeho adresu napísala:
"..som veľmi rada, že Janjana poznám, vážim si ho a považujem ho za jedného z najhodnotnejších ľudí, akých poznám.."

A ten "jeden z  najhodnotnejší ľudí, akých pozná" sa za pár minút po jej obhajobe prizná, že  mu je ľúto za "starými dobrými časmi" - rozumej, keď vyvolával konflikty.

jamjan, alexandra,

rád by som sa vás opýtal, máte vy vôbec nejaké zábrany, alebo to, čomu sa hovorí svedomie, že sa dokážete takto správať? Vy, u ktorých sú slová Boh, láska, viera, pokora apod. bežnou výbavou vašich príspevkov a blogov, si skutočne myslíte, že ľudia sú hlupáci, alebo si nepamätajú  vaše počiny a skutky? Načo sa spoliehate, na ľudskú ľahostajnosť, že im je to jedno, že sa vám to znova a znova prepečie? To, že vy dvaja ste " na jednej lodi", nie je žiadna náhoda. Náhody neexistujú, len nepochopené súvislosti a tie pochopené sú v súlade so starým známym porekadlom:
"Vrana k vrane sadá, rovný rovného si hľadá."


Čo vy dvaja ste za ľudia?                              
Ani sa nečudujem, prečo ste tu aktívny anonymne.

Naposledy upravil geronnimo dňa 2018-02-12 23:08 GMT

aventurier je odhlásený top aventurier napísal dňa 13/02/2018 07:52 :

Geronimo, to znamená, že je najvyšší čas vypnuť počítač. Je toto zoznamko pre nás iba mrhanie časom, ktorý sme dostali od Boha. Nebezpečné je zotrvávať v tom naďalej.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 13/02/2018 11:49 :

Aventurier
Tak ho vypni a

ne "ňu-ňu-ňu" kaj

tu po slečnách,  si ženatý

Hadam ťa naše stalice (janjan a alexandra)  poslúchnu wink

Veru naj čas, v ich prípade......


Ale zaujímavé že sem potrebuješ i prísť, lebo v manželstve je toho veľa a je to o 24hod denne, 7dní v týzdni.....


To by zas mňa zaujímalo prečo?

-namiesto venovania sa manželke/maželovi majú nutkavú potrebu venovať cudzím na internete a nie RODINE

Aventurier teda tvoj prispevok je niečo extra pardox a poriadná parodia

A tomu janjanovej veci "ČO VRAJ NEVIEM"
Hoc viem veľmi presne wink

A veľmi hlúpe presvedčať iných ako druhých pozámjú s pismenkovanoa alebo prostrednitvo komunikačných technológií VOČI človeku čo skutočne realne ptežil čas a realne iného poznal (originál,osobmosť,podstatu , atď...  wink  toho druhého

A aj tak, to je nejaké divné a protikladové alexadriné konanie, keď toľko času  v neskorých hodina tu a pri janjanovom podanom udajmom (mojom milení sa) a možnosť mala by mať manžela wink

VEĎ SOM  mu NAPÍSAL -
Ako vždy len TÁRA NEZMYSLI


Ozaj by sa mali zamyslieť tu poniektorý, než niečo HLÚPE A SEBA ZHADZUJÚCE -svoje osobyprispejú

Ešte
Ako hlupo v honbe za udržanie vlsného KLAMLIBÉHO IMIDŽU za tých "dobrých a správnych" pred druhými , tak neuvážene (nezodpovedne, bez myslenia a uvaženia)
seba sami potupia, zneuctia, znevažia  


###
Bazalka

Ja že už máš odskušané (nebola si tu akčná)
ale ako vydieť v tvojom prípade to moc nepomohlo


Ako sa hovorí

Každý si je sám tvorcom svojho šťastia, alebo opačne - svojho nešťastia

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-13 13:32 GMT

janjan je odhlásený top janjan napísal dňa 13/02/2018 08:14 :

geronnimo,
napriek tomu, čo si tu o nás popísal, znova verejne zopakujem svoje tvrdenie o alexandre_:
"Jej konanie je vysoko morálne a jej osobnosť na vysokej úrovni".

A to, či je niečo v súlade s vierou alebo nie, začni hodnotiť, keď sa staneš veriacim. Je nedôveryhodné hodnotiť niečo, čo nepoznáme.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 13/02/2018 08:18 :

Janjan

Ok ale ja poznám

A geronnimo to presne dal

ani Vy dvaja  netušíte čo je to moralne a morálnosť  ANI TUSENIE O TOM NEMÁTE!


##
Zvlašte, že pri rromannovom poukazaní na alexandru "moralku a morálnosť" v blogu o petocií si čučal!!!
rromann je veriaci a je pokladaný za VERIACEHO
(toľko k tvojej podmienke)


Ale ku geronnimi už vieš vystupovať a samourejme i voči mne


Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-14 14:43 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 13/02/2018 08:21 :

Janjan

Inač ako by si bral manželku ktorá toľko potrebuje byť po večeroch a toľké hodiny na internete? A toľké hod. venované iným a hádkam a presvedčania o spravnosti svojho dobra a správnosti? laugh

A toľko potrebuje byť vypočutá a nutnosť vyjadriť svoje?  

A stale by sa vyjadrovala ak bude,by bol, ak raz, ak... ?

No to ale by vyzeralo a už len by bolo za "manželstvo" keď tak na internete ľudia sú TAK PREDNEJŠÍ a toľko času im venovaný je potrebné pre ňu


Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-13 19:43 GMT

geronnimo je prihlásený top geronnimo napísal dňa 13/02/2018 08:31 :

jano,
nestrápňuj sa viac, než nevyhnutne musíš.

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 13/02/2018 08:47 :

Bazalka

Neprehodnocuj mňa ale svoj predošlí príspek a seba ak sa nudíšt teda ,by ti navrhoval wink

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-13 19:48 GMT

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 13/02/2018 09:20 :

Bazalka

Ale zopakujem ako pozerám tebe nepomohla wink

Prosím ťa Skus niečo honotné pre seba urobiť

Verím že rozumieš

Adresuješ na nespravného, skus inde

Učel prihlasenia si (v druhej diskusií) opisala inač, skús sa toho držať,  lebo nejdeš tým smerom ako čítam

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-13 20:48 GMT

lovejoyfreedom je odhlásený top lovejoyfreedom napísal dňa 13/02/2018 09:27 :

@pablo73 Nestrať seba samého preto, aby si získal niekoho druhého...

11111 je odhlásený top 11111 napísal dňa 13/02/2018 10:46 :

Bazalka
tak neplytvaj laugh

Ty ma Pozoruješ? Tak veľmi nepozorne
Vedeľa by si niečo...


Zasadnú chybu si spravila
No.,že by bol až tak zaujímavý, to som si nikdy nepomyslel wink



A choť vyreklamovať to zrkadlo, oklamala si sa (ako čítam ma uisťuje -isto je to čína) laugh

Naposledy upravil 11111 dňa 2018-02-13 23:02 GMT